برند ها

کریستین لوبوتن : برند محبوب طرفداران کفش های خاص

کریستین لوبوتین یکی از چهره های شناخته شده دنیای مد است که به طراحی کفش های مرغوب و زیبا مشهور است. این برند توانست ظرف مدت کوتاهی پس از ورود به بازار مد، استانداردهای جدیدی برای طراحی و تولید کفش های لاکچری تعریف کند.

کریستین لوبوتین در سال ۱۹۶۳ در کشور فرانسه متولد شد. او در سنین نوجوانی به ساخت کفش علاقمند شد. کریستین  علاقه ای به تحصیل نداشت و در سن ۱۶ سالگی از مدرسه اخراج شد. او دو سال بعد  برای یادگیری اصول ابتدایی طراحی و ساخت کفش به کارآموزی برای طراح کفش چارلز جردن پرداخت. کریستین به دلیل علاقه و استعداد خاصی که در این زمینه داشت به زودی رموز کار را فراگرفت.

آغاز بکار برند کریستین لوبوتین

در اوایل دهه ۱۹۹۰ کریستین سرانجام شرایط را برای محقق کردن رؤهایش فراهم دید و فروشگاه خود را در شهر پاریس راه اندازی کرد. او از سال ۱۹۹۳ کف خارجی کفش های تولیدی خود را به رنگ قرمز درآورد، مشخصه ای که بعدها به یکی از امضاهای برند کریستین لوبوتین بدل شد.یکی از اولین مشتریان این برند پرنسس کارولین از موناکو بود. دیگر مشتری مشهور این برند مدونا بود که با پوشیدن کفش های پاشنه بلند و مسحور کننده کریستین لوبوتین توجه همگان را به محصولات زیبا و مدرن این برند جلب کرد.

کریستین لوبوتین کفش های خاص

کریستین لوبوتین در صدر لیست برندهای لاکچری

کریستین برای پیشرفت و گسترش هر چه بیشتر این برند هر فصل از کفش های جدید خود رونمایی می کرد. طبق گزارش نیویورکر برند کریستین لوبوتین هر ساله بیش از ۵۰۰ هزار جفت کفش را بفروش می رساند. قیمت کفش های این برند بین ۴۰۰ تا ۶۰۰۰ دلار می باشد.

برند کریستین لوبوتین علاوه بر فروشگاه  مرکزی اش در شهر پاریس، فروشگاه هایی در شهرهای مهم تجاری جهان دارد. از سال ۲۰۰۷ این برند در شاخص وضعیت برندهای لاکچری انستیتوی لاکچری به مدت سه سال در صدر ایستاد. از آن زمان تا به امروز این برند با قدرت هر چه تمامتر به سمت فتح  بازار کیف و کفش پیش می رود.

  Christian Louboutin

تمرکز کریستین لوبوتین بر طراحی کفش های زنانه

تمرکز اصلی برند کریستین لوبوتین بر طراحی و تولید کفش های زنانه است. اما این برند برای هر چه بیشتر شناخته شدن وارد عرصه های دیگری نیز شد. در سال ۲۰۰۳ این برند خط تولید کیف و در سال ۲۰۱۱ خط تولید  کفش مردانه را راه اندازی کرد. کریستین لوبوتین در سال ۲۰۱۳ خط تولید محصولات زیبایی خود را راه اندازی کرد.

کریستین لوبوتین برند محبوب

یکی از بزرگترین مشکلاتی که برای این برند پیش آمد کپی برداری وسیع از طرح های آن توسط دیگر برندها و فروش محصولات تقلبی بود. کریستین به شدت به مقابله با این مسئله پرداخت و حتی دست اندرکاران برند نامی ایو سن لوران را در این ارتباط به دادگاه کشاند. راه اندازی وبسایت این برند درواقع راهکاری بود برای پیشگیری هر چه بیشتر از کپی برداری و فروش محصولات تقلبی این برند.

Christian Louboutin

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا