لوازم آرایش

راهنمای جذاب طراحی ناخن جدید و شیک

طرح ناخن جدید

لاک زدن و طراحی ناخن ، یکی از هیجان انگیز ترین فعالیت های آرایشی بانوان به خصوص بانوان جوان است که در یک دهه  اخیر با روند رو به رشد فشن دیجیتال در شبکه های اجتماعی با دنیای لایک و فالوها، عاشقان مد و لباس  با تکنیک ها و روش  ها و طرح های جذاب و زیبایی با کمک فشن بلاگرها آشنا شدند. در گزارش امروز  مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با اصول طراحی ناخن جدید و جذاب از فرنچ عروسی و اناری تا طراحی ناخن آبی و اسپرت و طلایی آشنا میکنیم. همچنین ابزارهای مورد نیاز طراحی ناخن را نیز معرفی کردیم تا راهنمای جامعی برای طرفداران ترندهای نوین دیزاین باشد.

با ما همراه باشید.

آیا پدیکور و مانیکور همان طراحی ناخن است؟

طراحی ناخن با لاک قرمز خوش رنگ

فرآیند پدیکور ( (pedicureو مانیکور  که توسط بانوان به عنوان بخشی از فرآیند  آرایشی و زیبایی ماهانه یا فصلی یا سالانه  انجام می شود، با طراحی ناخن تفاوت دارد و روش ها و ابزارهای  مختلفی (مثل  ست PEDI MATE) دارد. در مانیکور، شما به  دنبال در اختیار داشتن انگشتانی زیبا  و مرتب هستید که از بی نظمی و نامرتبی تهی است. در مانیکور، گوشت های اضافی اطراف ناخن گرفته می شود و شیار ها و خلل فرج  توسط سوهان  تمیز گرفته می شود  تا سطح ناخن، صاف و یکتواخت شود. برای براق شدن  نیز در فرآیند مانیکور ، از براق کننده استفاده می شود.

پیش از مانیکور

(پیش از مانیکور ، محل و ابزارها را ضد عفونی کنید.  لوسیون های گیاهی برای پاکسازی سطح پوست و ناخن گزینه خوبی برای از بین بردن سلول های مرده است)

طراحی ناخن با لاک قرمز

مانیکور و پدیکور

وقتی از مانیکور استفاده می کنید، رشد و طراوت سطح ناخن ایجاد شده و به بزرگی آن  کمک می کنید. مانیکور به حفظ شادابی و طراوات ناخن ها کمک خوبی می کند. بنابراین توصیه می شود حداقل سالی یک بار دستان  خود را مانیکور  کنید.

پدیکور

(در پدیکور، همواره از دستکش استفاده کنید تا سطح دستان شما با عفونت های قارچی احتمالی روی پا پدیکور شونده تماس نداشته باشد)

عمل پدیکور هم با مانیکور و طراحی ناخن متفاوت است.  در پدیکور، گوشت هایی که در اطراف ناخن انگشتان پا مشاهده می شود گرفته می شود و خلل و فرج و سطح ناصاف ناخن توسط سوهان تمیز گرفته می شود. در پدیکور، پوست های اضافی کف پا نیز گرفته می شود که این  عامل مهمی برای جلوگیری از ترک برداری  کف پا  و بهداشت پا به عنوان قلب دوم است.

مدل های جذاب برای طراحی ناخن جدید

مدل های جذاب برای طراحی ناخن

طراحی ناخن جدید با رنگهای سبز و بنفش و صورتی

ترکیب از قرمز طلایی و نقره ای و براق کننده

(ترکیب از قرمز، طلایی و نقره ای و براق کننده برای ایجاد تاثیر نورانی (SHIMMERY EFFECT) )

ترکیب رنگ آبی تیره با ورق های نازک طلا

(ترکیب رنگ آبی تیره با ورق های نازک طلا که به نوعی آسمان شب را تداعی می کند. برای آشنایی با نمونه طرح های این سبکی به این نشانی مراجعه  کنید)

طراحی ناخن بانوان جوان

(در این طرح، استایل ساده و جذابی برای طراحی ناخن جدید بانوان جوان را توسط    PAINT BOX  NAILمشاهده می  کنیم)

طرح های ناخن صورتی

(صورتی فکر کنید. همواره طرح های ناخن صورتی برای  فصول مختلف سال گزینه خوبی به خصوص  برای ست کردن با لباس های ماکسی بلند مجلسی است. در این طرح، کنتراست رنگ خوبی بین طرح ناخن ساده و بخش صورتی براق زده ایجاد شده  است)

طراحی ناخن ساده اما جذاب

(تصویری دیگر ساده اما جذاب که تلاش کرده تا از رنگ های تیره با استایلی دو رنگی استفاده کرده و رنگ مشکی را با نقره ای روشن ترکیب کند که کنتراست خوبی را به ارمغان آورده  است)

طرح های فانتزی در طراحی ناخن

(برای بانوان جوانی که دوستدار  طرح های فانتزی در طراحی ناخن جدید هستند، لاک های طلایی درخشان،  گزینه خوبی برای نقش  بستن انواع و اقسام مدل ها روی  ناخن است که نمونه ای از آن  را در  این تصویر مشاهده میکنید)

ترکیب ورق های طلایی و نقره ای روی ناخن

(در طراحی ناخنی که در تصویر بالا مشاهده میکنید،  به نوعی برف زمستانی القا شده است. ترکیب ورق های طلایی و نقره ای بر روی پوشش پایه  میتواند طرحی جذاب را خلق  کند. )

رکیب باشکوه لاک مشکی رنگ را با ورق های طلایی

(در تصویر بالا، مدل شب های پر ستاره روی طراحی ناخن جدید به کار رفته که ترکیب باشکوه لاک مشکی رنگ را با ورق های طلایی که طرح ستاره ها با آن ها ایجاد شده را مشاهده میکنیم. جزییات بیشتر چنین طرح هایی را در صفحه اینستاگرام:  NAOMINAILSYNS  مشاهده کنید که شما را به جشنواره  ای از مدل های فرنچ زیبا دخترونه می برد)

مدل دوگانه طراحی ناخن صورتی و طلایی

(طرح  DIAMONX DELUX که مدل دوگانه  طراحی ناخن جدید صورتی و طلایی را به تصویر کشیده است.  این طرح الماس گونه  را میتوان با لباس های شب  تیره ست کرد که کنتراست رنگ  خوبی را به ارمغان می اورد.  نمونه های دیگر  طرح های الماسی در  طراحی ناخن را در این اینستاگرام: ALICIATNAILS  مشاهده کنید)

ترکیب صورتی روشن را با نقره ای طراحی ناخن

(در این طرح، ترکیب صورتی روشن را با نقره ای که روی ریشه ناخن کار شده مشاهده می کنیم که فرنچ مانیکور  تمیزی را به ارمغان آورده است. این طرح ها کمی سن را بالا تر نشان می دهد و به  این موضوع توجه داشته باشید)

طرحی به نسبت شلوغ اما جذاب برای طراحی ناخن

(طرحی  به نسبت شلوغ اما جذاب را مشاهده میکنید که  از ZIGGY STARDUSTاستفاده  کرده است. استفاده از براق کننده  و درخشان کننده های رنگارنگ در طراحی ناخن جدید ، حس  جذاب تر و باشکوه تری به آن می دهد. طرح های تخیلی مثل مدل بالا با  تیپ های اسپرت بهاره  و تابستانی توصیه شده  است)

طراحی ناخن کاملا دخترانه

(مدل طراحی ناخن جدید کاملا دخترانه را مشاهده  می کنید که با رنگ  صورتی پر رنگ و درخشان کننده های  رنگارنگ ریز  ظریف کاری شده است و محصولی  همچون کیک تولد را به تصویر می کشد. چنین طرح های دخترانه را میتوانید در صفحه اینستاگرام  MIHONAILS تماشا کنید)

فرنچ مانیکور عادی

(اگر فرنچ مانیکور عادی انجام دهید میتوانید برای خلق چنین طرح ساده و جذابی،  یک سوم فضای سطح ناخن را با لاک طلایی بپوشانید که ترکیب جالبی را برای تیپ های اسپرت بهاره  و تابستانی به  ارمغان می آورد)

طراحی ناخن چند رنگه

(طرح ناخنی شبیه طراحی  تخم مرغ های عید را به تصویر میکشد که طراحی ناخن جدید چند رنگه بوده که با سنگ های ریز  مصنوعی بی رنگ و براقی ظریف کاری  شده است  و محصولی درخشان و جذاب را به ارمغان آورده است که کریستال مجیک (CRYSTAL MAGIC)  نامیده  می  شود.  جزییات بیشتر را در این صفحه اینستاگرام: KAYLEIGHJENNA  تماشا کنید)

طراحی ناخن شیک قرمز سیر

(طرح قرمز سیر را میتوانید در این مدل شیک اما ساده بالا مشاهده کنید که برای استایل های کژوال خیابانی و اسپرت، گزینه خوبی برای بانوان جوان خواهد بود)

 طراحی ناخن مرمری

(مدل طراحی ناخن جدید مرمری را مشاهده می کنید  که چگونه  براق کننده  آینه ای  طلایی  توانسته به  عنوان ریشه  ناخن، حسی باشکوه  و شیکی  را برای  این طرح که MARBLE MAGIC نام دارد به ارمغان اورد.  جزییات بیشتر  را در صفحه  اینستاگرام: WAHNAILS مشاهده کنید)

طراحی ناخن که ترکیب نوارهای نازک طلایی روی لاک سفید است

(برای استایل های اسپرت یا مجلسی روشن،  این مدل که ترکیب نوارهای نازک طلایی روی لاک سفید است میتواند گزینه خوب و سریعی برای این مدل ساده اما شیک باشد)

جزییات طراحی ناخن

(طرحی ساده فانتزی که جزییات طراحی ناخن را میتوانید در این صفحه اینستاگرامی ALICIATNAILS تماشا کنید)

طراحی ناخن طلایی رنگ

(در این طرح، به نوعی  طراحی  آبستره را در طراحی ناخن جدید طلایی رنگ مشاهده میکنید.  جزییات بیشتر رادر صفحه اینستاگرامی این فشن  بلاگر:   JINSOONCHOI  مشاهده  کنید)

طراحی ناخن با پایه صورتی

(در این طرح، مراحل ۹ گانه برای طراحی ناخن جدید با پایه صورتی را مشاهده  میکنید که ترکیبی از رنگ های سفید و مشکی را بر روی پایه صورتی به صورت شاخ  و برگ درخت  طراحی کرده است و جزییات بیش تر را میتوان در این صفحه اینستاگرامی: @NAILDECOR مشاهده کرد)

طراحی ناخن پایه تیره

(مراحل  ۷ گانه  برای طراحی ناخن جدید پایه تیره را مشاهده  میکنید که از لاک مشکی  برای طراحی پایه و استفاده  از براق کننده در  مراحل بعدی را به نمایش می  گذارد)

طراحی ناخن تیره رنگ فانتزی

(از طرح های جالب طراحی ناخن جدید تیره رنگ فانتزی برای دختران جوان میتوان به مورد بالا اشاره  کرد که طراحی  گلی سفید  رنگ را به نمایش می گذارد و بر اساس لاک  پایه مشکی طراحی شده است. همواره ترکیب  سفید و مشکی، کنتراست خوبی دارد)

طراحی ناخن زیبا

(اگر  به دنبال طرح هایخلاقانه به نسبت پرکار و زیبا هستید، دو عکس بالا، مراحل  ۸ گانه  را برای شما نمایش می دهد)

طراحی ناخن به شکل سنگ های کوچک

(طرح های جذاب به شکل سنگ های کوچک)

طرح ناخن جذاب پلنگی

(با رعایت مراحل هشت گانه بالا، میتوانید طرح جذابی را خلق کنید)

 طراحی ناحن فانتزی

(مراحل ۵ گانه در طراحی ناخن جدید فانتزی که طرح روبان مشکی را بر روی ناخن دو رنگی ایجاد کرده است مشاهده میکنیم)

طرح پنگوئن برای طراحی ناخن

(اگر  فکر میکنید که این کار خیلی سختی هست اشتباه  میکنید. طی ۷ مرحله میتوانید طرح پنگوئن کوچولو را در انگشت وسط  ایجادکرده  و دوستان را از این طرح فانتزی زیبا شگفت زدهکنید!)

طرح قلب در طراحی ناخن

(در طرح قلب  که در بالا مشاهده میکنید، در ۸ مرحله ساده میتوان ترکیب جذابی را به ارمغان آورید)

هشت مرحله برای طراحی ناخن

(هشت مرحله جذاب و شیک که در بالا مشاهده می کنید)

طراحی ناخن های مخملی

(برای مدل های مخملی، ایده خوبی خواهد بود)

ناخن فانتزی با پایه مشکی

(مراحل ساده فانتزی با پایه مشکی)

ترکیب پیچیده در طراحی ناخن

(مراحل هشت گانه این ترکیب پیچیده در طراحی ناخن جدید را مشاهده میکنید که  میتواند الگوی  خوبی برای طراحی های مکمل بعدی باشد)

خلاقیت و نوآوری در طراحی ناخن

(این طرح به شما می آموزد که در فرآیند طراحی ناخن جدید ،  تا چه اندازه خلاقیت و نوآوری واستفاده از ساده ترین وسایل ، می  تواند ترکیب شگفت انگیزی خلق کند)

آنچه در طراحی ناخن باید رعایت شود

در فرنچ حتما مواردی را در نظر داشته باشید تا وقت و هزینه ای  که صرف کردید، بازدهی لازم و مطلوب را در اختیار شما قرار دهد.

  • قلمو تمیز : همواره قلمو تمیز با الیاف محکم را در فرآیند لاک زدن و فرنچ به کار ببرید تا در این فرآیند ، این قلمو  پاره  و ریش ریش نشود و موهای آن روی سطح  لاک باقی نماند.
  • آغشته سازی : همواره به اندازه کافی، قلمو  لاک را آغشته  کنید تا وقتی قلمو روی سطح ناخن قرار میگیرد، با انباشت اضافی مواد مواجه نشوید.

مدل طراحی ناخن سبز آینه ای

(مدل طراحی ناخن جدید سبز آینه ای)

  • صبوری در فرنچ : در موقع لاک زدن در این فرآیند ، صبور باشید و صبورانه، مواد را بر  روی  سطح ناخن، منتشر  کرده تا سطحی صاف  و یکنواخت به ارمغان  آید.
  • پوشش بالا : در فرآیند طراحی ناخن برای داشتن سطح لاک یکنواخت، از لاک هایی که پوشانندگی  بالا دارند استفاده کنید.

 لاک زدن در فرآیند طراحی ناخن

  • سوهان اسفنجی : در فرآیند طراحی ناخن ، می  بایست  همه  سطوح ناخن پوشش داده شود و خلل و فرج روی  سطح ناخن،  پیش  از  لاک زدن، با سوهان تمییز اسفنجی، صاف شود تا رنگ به همه  بخش  ها برسد.
  • سوهان زدن : برای جلوگیری از پستی و بلندی روی سطح  ناخن در فرآیند لاک  زدن،  از  عمل  لاک  زدن زیگزاگی  اجتناب کنید.
  • لاک زدن : یکی از بهترین روش  های برای  لاک زدن در این فرآیند  ،  لاک زدن  انگشتان از سمت  راست به  چپ  است.
  • انتخاب  BASE COAT: اگر می خواهید محصول  فرنچ جدید شما،  کیفیت و جذابیت خوبی داشته باشد، همواره  از یک BASE  COAT یا پوشش  پایه بهره بگیرید تا قوام کار  شما افزایش یافته  و از پخش شدن لاک در سطح ناخن جلوگیری شود.

مدل طراحی ناخن سفید و طلایی

(مدل طراحی ناخن جدید سفید و طلایی)

  • برس کوچک در طراحی ناخن : در  هنگام فرنچ ،  بسیار اتفاق می افتد که مواد لاک، از ناخن ها بیرون ریخته می شود. بنابراین همواره از برس های کوچک پاک کننده یا پنبه های آغشته به حلال استفاده کنید تا این سطوح تمیزشود.

کیفیت محصول نهایی طراحی ناخن

(از وسایل طراحی ناخن می بایست به استیکر برای آراستگی ناخن، قلم های نقطه گذار، انواع نگین ها، چسب  های نواری، دانه های  فلزی  و شیشه ای، اکلیل و لاک اشاره کرد.  البته مهر ناخن هم پر کاربرد است. از TOP COAT  /BASE COAT  می  توان در  این فرآیند بهره برد. پنبه و لاک پاک کن ها و قلم های طراحی هم در زمره وسایل آن هستند)

  • لاک های روشن : بعضی ها دوست دارند این فرآیند را بر روی لاک های صدفی یا شیری رنگ یا سفید  انجام دهند و فعالیت های بعدی روی  این پوشش کم  رنگ انجام شود.  لذا دقت کنید که محصول با کیفیت داشته و سطحی یکنواخت را بر روی سطح ناخن به وجود آورد. هر گونه  ناخالصی روی این گونه لاک ها خیلی سریع نمایان می شود و کیفیت محصول نهایی طراحی ناخن شما را تحت تاثیر منفی قرار می دهد.

طراحی ناخن سیاه و سفید

( طراحی ناخن جدید سیاه  و سفید )

مدل طراحی ناخن سیاه و سفید

(مدل سیاه و سفید)

  • خشک کن ها : بعضی از بانوان جوان به خصوص نوجوان ها به دلیل اشتیاقی که در فرنچ دارند، همواره از خشک کننده های  لاک استفاده می کنند تا لاک،  سریع تر خشک شود و گام های  بعدی  انجام شود.  اما  توجه داشته  باشید که این QUICK DRY ها، خشک شدن ناخن، کاهش اکسیژن  رسانی، آبرسانی و در نهایت  از بین  رفتن  آب سطح ناخن را به ارمغان می آورد که برای سلامت  پوست و ناخن مناسب نیست. مخصوصا که برخی به  این خشک کننده ها حساسیت دارند.
  • آب سرد : یکی از روش های خوب برای خشک شدن  سطح لاک ناخن،  قرار دادن دستان در ظرف محتوی  آب سرد است.  البته  این  کار را زمانی انجام دهید که مطمئن شدید که لاک  قوام یافته و خشک شده است.
  • لاک نئونی : بانوانی که در این فرآیند از  لاک  های  نئونی استفاده  می کنند میتواند  به منظور افزایش  قوام و جلا  لاک خود،  لاک  سفید رنگ را به آن اضافه کنند تا ترکیب محتویات  لاک  نئونی  با سفید، ضخیم  تر  شدن محصول  نهایی  را به ارمغان اورد.
  • طراحی ناخن چند سطحی : پس از انجام این فرآیند که معمولا چند سطحی و چند مرحله ای انجام می شود، نیاز به خشک  کردن  محصول نهایی است که استفاده از تثبیت کننده ها  میتواند یاری کننده  شما در این مرحله باشد.
  • محافظت از  لاک ها : همواره توجه داشته باشید که برای انجام این فرآیند جذاب و زیبا  و با دوام، از لاک  های  با کیفیت  استفاده  کنید و آن ها را پیش و پس از این فرآیند، در جای خشک و خنگ قرار دهید تا طول عمر آن بیشتر  شود.  گرما،  غلظت و رنگ  لاک ها را تغییر می دهد. این موضوع را در حفاظت و نگهداری  از عطرها و کرم پودر و برنزه  کننده و انواع لوسیون  هم در نظر داشته باشید.
  • تینر : اگر در فرآیند لاک زدن متوجه شدید که لاک ها غلظت زیادی دارند، از تینر برای رقیق کردن آن استفاده کنید.

 طراحی ناخن اسپرت برای روزهای بلند بهار و تابستان

(نمونه ای اسپرت برای روزهای بلند بهار و تابستان)

طراحی ناخن آبی کاربنی

(مدل طراحی ناخن جدید آبی کاربنی را مشاهده میکنید که طرفداران زیادی در سال های اخیر پیدا کرده است)

مدل طراحی ناخن امبره

(مدل طراحی ناخن جدید امبره)

پاکسازی پوست و بدنه اطراف ناخن

  • حباب هوا : بانوان همواره از اینکه در داخل ظرف لاک،  با حباب هوا  مواجه هستند، گله میکنند.  یکی از راه های پرهیز از حباب هوا، بستن صحیح درب لاک و هم  چنین تکان دادن افقی است.
  • پاکسازی : در این فرآیند ، پوست های اطراف ناخن را به اندازه ای پاکسازی کنید که بهداشت پوست و بدنه اطراف آن را تهدید نکند. به جای بزرگ تر نشان دادن ناخن با تخریب بافت های اطراف، وقت بیشتری برای آن صرف کنید.

طراحی ناخن انار

( مدل انار را مشاهده میکنید که طرفداران زیادی پیاده کرده است )

طراحی ناخن اکلیلی

( طراحی ناخن جدید اکلیلی را مشاهده میکنید که ترکیب جذابی برای مدل لباس های شب پاییزه و زمستانه کوتاه و بلند است )

  • عفونت : در این فرآیند ، سعی کنید از سوهان و هم چنین ناخن گیر  برای تمیز سازی  سطح  و گوشت های اطراف استفاده کنید که قبلا ضد عفونی باشد.  عدم  توجه به این مسایل  سبب عفونت پوست شده یا سطح آن را آسیب می زند.
  • ناخن زبر : در این فرآیند ، سطح ناخن ها را به صورت  زیگزاگی یا جلو-عقبی  سوهان نزنید تا باعث خرابی و لایه  لایه شدن سطح ناخن و زیر آن نشوید. بانوانی که سطح ناخن خود را به صورت جلو-عقبی سوهان می کنند، همواره سطح ناخن زبر دارند.  شکسته شدن ان ها،دلایل زیادی  دارد که یکی از آنها، سوهان کشیدن نادرست می باشد.

طراحی ناخن ارتشی

( طراحی ناخن جدید ارتشی یکی از سخت ترین روش ها است. اما با صبوری میتوانید این استایل کم تر دیده شده را خلق کنید )

  • آب داغ : ناخن های  طراحی شده  نباید زیر آب داغ قرار  بگیرد. آب داغ نه تنها برای دوش گرفتن  منع شده  است، بلکه برای ناخن ها نیز  عاملی  منفی به شمار می رود.  اگر  میخواهید لاک شما کمرنگ نشده و ترک  نخورد، از آب داغ پرهیز کنید.
  • لاک مخملی : بانوانی که علاقمند به استفاده از لاک های مخملی  و اکلیلی هستند باید بدانند که پاک کردن این لاک ها کمی مشکل است و باید از پنبه آغشته  به حلال آرایش برای  زدودن آن استفاده شود. البته لاک های مخملی و لاک های آینه ای در این فرآیند سبب می شود تا سطح ناخن شما بزرگ  تر و جذاب تر نمایش داده  شود.
  • استون ها : هر چقدر در این فرآیند از استون استفاده نکنید بهتر است. چرا که لاک پاک کن هایی که استون ندارند، تاثیر منفی کم تری بر روی خشک شدن ناخن داشته و این برای سلامتی و شادابی  آن موثر است. استون ها،  مواد مغذی که روی آنها استفاده  می کنید را از بین می برد

شما در فرنچ ، با موضوع مهمی چون لاک زدن مواجه هستید. در ادامه شما را با نکاتی جالب آشنا میکنیم.

 لاک های مخملی و اکلیلی در طراحی ناخن

نکات مهم در لاک زدن و طراحی ناخن

نکات مهم در لاک زدن

لاک زدن  شاید در ظاهر کار  آسانی  باشد.  اما همین کار آسان اگر به درستی انجام نشود و نکته هایی  رعایت نشود، در  وقت و هزینه شما صرفه جویی نمی شود.

  • در لاک زدن، به دنبال لاک هایی  باشید که فرمولاسیون معدنی داشته  باشد تا برای  تغذیه پوست و سطح ناخن مناسب باشد.
  • در لاک زدن، محصولاتی  را انتخاب کنید که دوام و ماندگاری خوبی را بر روی سطح ناخن ایجاد کنید.
  • در لاک زدن، محصولاتی را انتخاب کنید که سطح صاف  و یکنواخت را بر  روی سطح ناخن ایجاد کرده و از لایه لایه شدن و پوست پوست شدن جلوگیری کند.
  • در لاک زدن، محصولاتی را انتخاب کنید که قدرت پوشانندگی بالایی داشته  باشد.
  • در لاک زدن ژله ای، همواره  از تعدد این کار در مدت زمان کوتاه اجتناب  کنید تا اکسیژن رسانی به سطح ناخن کاهش پیدا نکند.

تمیز لاک زدن نیاز به تمرین و صبوری دارد

(تمیز لاک زدن نیاز به تمرین و صبوری دارد)

 فرآیند لاک زدن و طراحی ناخن

(دستان شما در فرآیند لاک زدن و فرنچ ، بایستی بر روی سطح صاف، ثابت باشد)

  • پیش از  لاک زدن، سر ناخن های خود را به  صورت یک طرفه  و نه زیگراگی سوهان  بکشید.
  • در لاک زدن،  همواره از  سوهان های  اسفنجی  استفاده کنید.
  • پس از لاک زدن،  از سوهان استفاده کرده  و ناخن های خود را با حوله  تمیز، خشک کنید.
  • همواره پیش از لاک زدن، از  لایه پوششی  استفاده کنید  که به  افزایش  دوام و ماندگاری  لاک  کمک میکند.
  • در لاک زدن، حوصله، صبوری  و دقت را در نظر  داشته تا نیاز به دوباره  لاک زدن نباشد.
  • در صورتی که نیاز به لاک زدن مجدد  روی  لاک قبلی هستید، مراقب  باشید تا محصل نهایی،  بد ترکیب نشده  و خلل و فرج نداشته  باشد.
  • برای خشک شدن سطح  لاک ها، از جریان هوا استفاده  کنید و از سشوار  استفاده نکنید.
  • از برق ناخن پس  از خشک شدن سطح لاک استفاده کنید که نقش تثبیت کننده در فرآیند لاک زدن دارد.
  • پزشکان توصیه میکنند که برای  تغذیه  و آبرسانی پوست و ناخن،  همواره پس  از فرآیند لاک زدن،  از روغن های گیاهی حاوی مواد معدنی  استفاده کنید که روغن  بادام، گزینه  خیلی خوبی برای داشتن  پوست و ناخن شاداب و با طراوت است  و از  پوسته پوسته شدن  آن جلوگیری  میکند.
  • برای تقویت ناخن و پوست  حساس اطراف آن، همواره  استفاده از لوازم  آرایشی و بهداشتی اصل را در  نظر داشته  باشید.

همراهان گرامی

اگر در این فرآیند ، لاک زدن، سوهان زدن، مانیکور  و پدیکور با سوالی مواجه شدید، پرسش های خود را کامنت کرده یا از طریق کانال های لوکس  تهران در اختیار کارشناسان قرار دهید.

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی را با لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا