استایل و مد آقایان

۴۰ مدل لباس جذاب برای آقایان در سال ۹۷

سال  ۲۰۱۸ میلادی که تا دی ماه ۹۷  ادامه دارد، سالی  است که رنگ بنفش (ULTRA VIOLET) به  عنوان رنگ اصلی انتخاب شده و این موضوع در کالکشن پوشاک و عطر برندهای سرشناس جهان تاثیر گذاشته است. بنفش، رنگ سلطنتی فاخری است که تم متفاوتی را به هر نوعی استایلی  می دهد و آقایان و بانوان خوش تیپ مشکل پسند، می توانند در طراحی استایل خود از تناژ های مختلف  آن استفاده  کنند. روندهایی که در  فشن شو های جهان ار پاریس  و لندن تا نیویورک شاهد بودیم در نیمه  اول سال ۲۰۱۸ میلادی حاکی از این واقعیت است که طراحان خانه های مد معروف، از شانل تا جورجیو آرمانی و دولچه گابانا،  همواره تلفیقی از سنت و مدرنیته را در طراحی پوشاک آقایان و بانوان در این سال ارائه کردند. گزارش امروز مجله تخصصی  مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با با ۴۰ مدل لباس مردانه جذاب آشنا می کند که الگوهای خوبی برای شیک پوش  ها و لاکچری گردها  به  شمار می رود.

حتما بخوانید : کلکسیون لباس مردانه بهاره ۲۰۱۸ از برند H&M

جشنواره مد و لباس مردانه  ۲۰۱۸

جشنواره مد و لباس مردانه ۲۰۱۸

(تعجب نکنید! بررسی  ده ها فشن شو از اواخر  سال  ۲۰۱۷ تا ماه های پایانی آوریل ۲۰۱۸ نشان می دهد که طراحان، همچنان کت واک مانکن های خود را با پوشش دهه هشتاد قرن بیستم میلادی روی استیج می فرستند. استایل های مردانه دهه هشتاد که کت گشاد و شلوار پاچه گشاد است،  اصلا از مد نیفتاده و در فشن ویک های لندن به خصوص این  موضوع احساس می شود.  عکس سمت راست، استایل  پیشنهادی از برند معروف  FENDI را به نمایش  می  گذارد که با آکسفورد عسلی ست شده است. عکس وسط  نیز محصولی از برند F TAUTZ  است که کت راه راه عمودی را با شلوار گشاد سورمه ای ست کرده  و هم چون عکس سمت چیپی که محصولی از کالکشن ۲۰۱۸ برند CERRUTI  است، مد بودن کت های تک اسپرت چند دکمه  را نشان می دهد. اگر راه راه در رنگ های متضاد باشد، خیرکننده خواهد بود)

محصولات این برند برای لباس مردانه ۲۰۱۸

(غوغای تم سفید را در طراحی استایل تماشا کنید که گویا هیچ وقت از مد نمی افند! سفید از جمله  رنگ هایی هست که از نظر  بیننده، شاد و آرامش بخش و حس رمانتیک توام با انرژی مثبت را تداعی می کند.  مخصوصا اگر مثل این ۳ استایل، یکدست سفید رنگ باشد. رنگ مورد علاقه دیوید بکهام بوده  و در این استایل های سه گانه، و می توان با جادوی اکسسوری (مثل کمربند)، شکست رنگی خوبی  را در طراحی  مد خود ایجاد کنید.  عکس سمت راستی ، محصولی از  OFFICINCE GENERALE   و عکس وسط، طرحی از برند XANDER ZHOU را به نماش می گذارد. برای تیپ آقایان مسن که دوست دارند همچنان در نیمه اول و دوم سال ۲۰۱۸ متفاوت باشند، ست کاپشن وشلوار بدون جوراب سفید با کفش  مشکی توصیه  شده  است و در کت واک ها شاهد بودیم. طرح  چپی از برند BILLIONAIRE است)

اگر طرفدار لباس برند بیلونر شدید، گزینه  های زیر، شما را با تصاویر بیش تری  از محصولات این برند برای لباس مردانه  ۲۰۱۸ از کالکشن بهاره  آشنا می کند.

رنگ جذاب شلوار و کفش قرمز مردانه

(کنتراست رنگ جذاب شلوار و کفش قرمز را با کت چهار دکمه اسپرت کرم رنگ مشاهده می کنید که در کت  واک برند BILLIONAIRE در فوریه ۲۰۱۸ رونمایی شد)

تم سفید در لباس مردانه

(همان طور که قبلا گفتیم، تم سفید در لباس مردانه هیچ وقت قدیمی نمی شود. چرا؟ چون به راحتی با اکسسوری می توان شکست رنگ در  تیپ خود ایجاد کنید و ان را دوست داشتنی در نظر بیننده  تداعی کنید. همراهی کفش قهوه  ای اسپرت با این کمربند  سگک دار،  کنتراست خوبی در طراحی استایل خلق کرده  است)

کت و شلوار های اسپرت رنگی مردانه

(تعجب  نکنید! مد مفهومی نیست. بسیار در کت واک های اوایل سال  ۲۰۱۸ میلادی،  کت و شلوار های اسپرت رنگی که نوارهای رنگارنگ در  برش و دوخت آن استفاده شده  به خصوص لبه جیب ها و سر آستین ها، به  نمایش  در آمد. تم آبی  رنگ، همواره شکوه خاصی  را به مد شما می دهد و سن مدار نیست)

کت واک بهاره ۲۰۱۸ برند بیلونر لباس مردانه جذاب

(در این عکس، از کت واک بهاره ۲۰۱۸ برند بیلونر، شاهد نمایش  تیپ اسپرت رنگارنگ فاخری  هستیم که کت اسپرت قرمز دو دکمه را با بلوز و شوار سورمه  ای و کفشی متناسب، ست کرده  است و برای رده های سنی مختلف آقایان توصیه  می شود)

شلوار قرمز اگر در استایل های کژوال خیابانی برای مردان

(شلوار قرمز اگر در استایل های کژوال خیابانی خیلی به نظرتان عجیب است، اما برای مهمانی های خصوصی و دورهمی های تابستانی، مطلوب است. کت اسپرت دو دکمه یقه انگلیسی با کفشی با همین  تناژ رنگ، استایل جذابی  برای آقایان جوان و میانسال به  نظر  می رسد)

کت واک های مردانه

(در کت واک هایی که در لندن و پاریس  ۲۰۱۸ شاهد بودیم، تناسب رنگ کت های اسپرت با کفش، حائز اهمیت بود و به نظر  می رسد که برخی از طراحان برجسته  خانه های مد، این  ترند را در طراحی خود لحاظ کرده  اند که نمونه اش در عکس بالا  مشاهده می فرمایید)

الگوی خوبی برای استایل های تابستانی آقایان

(کنتراست رنگ با شکوه و فوق العاده آبی را با سفید نظاره گر باشید. تیپی برای همه فصول! اما در کالکشن بهاره بیلوینر با استقبال مواجه شد و همان طور که گفتیم، تناسب  رنگ کت اسپرت دو دکمه یا کفش بدون سگک همرنگ، شکوه سادگی را به نمایش می گذارد که الگوی خوبی برای استایل های تابستانی آقایان در سال جاری است)

استایل های تمام آبی برای لباس مردانه

(استایل های تمام آبی هم به راحتی با کفش  های مختلف قابل ست شدن است که نمونه اش را در تیپ بالا مشاهده می کنید)

استایل مردانه پیشنهادی بیلونر از کالکشن بهاره ۲۰۱۸

(شلوار آبی را می توان با رنگ های مکمل دیگر به راحتی ست کرد. کت چرمی بلند زرد، کنتراست رنگ ملیحی به این استایل پیشنهادی بیلونر از کالکشن بهاره ۲۰۱۸ بخشیده است)

الگوی پیشنهادی لباس مردانه از برند DIRES VAN NOTEN

(در  این تیپ، ها، استایل های دهه نود قرن بیستم میلادی  را شاهد هستید که در کالکشن های جدید سال ۲۰۱۸ برندهای مختلف از والنتینو تا امپریو آرمانی شاهد هستیم. تیپ های دهه نود هم چنان در دستور طراحان خانه های مد است. در عکس سمت راست، الگوی پیشنهادی لباس مردانه از برند DIRES VAN NOTEN را شاهد هستیم . عکس وسط  نیز  جدید ترین کالکشن  بهاره ۲۰۱۸ از برند EMPORIO  ARMANI و گزینه  سمت چپ نیز، استایل پیشنهادی  از برند لاکچری لباس مردانه و زنانه یعنی VALENTINO)

حتما بخوانید : معرفی برترین های عطر والنتینو مردانه و زنانه

طراحی لباس مردانه و زنانه در سال ۲۰۱۸

(صورتی، هم  چنان رنگ مورد علاقه در طراحی لباس مردانه و زنانه در سال ۲۰۱۸ میلادی بوده و نظر  بسیاری از طراحان ارشد خانه  های مد را به سمت خود جلب کرده است. به  راحتی می توان  تم صورتی ملایم را در طراحی استایل به کار  برد. عکس سمت راست، استایلی  صورتی با شلوار و صندل سفید محصولی از BERLUTI را نشان می دهد که در وسط، کت صورتی با شلوار مشکی از برند DUNHILL  ست شده است. استایل  تمام صورتی  هم  اگر چه برای آقایان مخاطب  زیادی ندارد، اما  در کارهای جدید برند ERMENGELIDO  ZEGNA مشاهده  شد)

پارچه های راه راه عمودی برای لباس مردانه

(در این استایل، پارچه های  راه راه  عمودی را در طراحی لباس مشاهده می کنید که ترند فراموش شدنی نیست. هنوز طرفداران زیادی دارد و آقایانی که به دنبال  پارچه های فاستونی راه راه  عمودی هستند، کت  واک های امسال را به عنوان الگو های خوب  برای طراحی استایل خود در نظر  داشته باشند. این  طرح ها  در لباس آقایان ۲۰۱۸،  نه تنها خیره  کننده و جذاب است، بلکه برجستگی  های  بدن و نقص های بدن را نیز جبران می کند. اما آقایان قد کوتاه از آن پرهیز  کنند.  عکس سمت راست، طراحی از برند ورساچه، عکس  وسط، گزینه  ای از TOPMAN DESIGN  و عکس سمت چپ، در کت واک کالکشن بهاره  ۲۰۱۸ برند HAIDER ACHERMANN به نمایش در آمد)

یراهن و کت های اسپرت دو جیب مردانه

(پیراهن و کت های اسپرت دو جیب،  هم  چنان  برای آقایان  در سال  ۲۰۱۸ تولید می شود و به نظر می رسد در نظر طراحان مد قرار دارد. دو جیب روی سینه، از جمله ترند هایی  بود که در کالکشن بهاره  برخی از برندهای تولید لباس مردانه  مثل HERMES، NUMER TWENTY ONE و OLIVE SPENCER دیده شد)

اگر دوست دارید تا ترندهای طراحی مد و لباس و دکوراسیون را در سال ۲۰۱۸ میلادی شاهد باشید، به هشتگ FASHION2018 در اینستاگرام مراجعه کرده و با طوفانی  صدها هزار عکس که خانه های مد و فشن بلاگرها و کاربران  مد گرای این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته اند آشنا شوید.

فوتوشوتی از لباس اسپرت شیک آقایان

(فوتوشوتی از لباس اسپرت شیک آقایان در سال ۲۰۱۸ که با خودرو لوکس مزراتی، فوتوشوتی جذاب را برای  به اشتراک گذاری در هشتگ های پر بیننده اینستاگرام روایت می کند)

همراهان گرامی

در طراحی استایل مردانه  در سال ۲۰۱۸، یکی از بهترین گزینه ها برای الگو برداری،  تماشای صفحات رسمی برند های مطرح لباس مردانه و همچنین استایلست ها مثل: کارل لاگرفلد، مارک جاکوبز و جورجیو آرمانی در شبکه های اجتماعی است که شما را با ترند های نوین آشنا می کند.

استایلیست کیست و چه وظیفه ای دارد؟

کالکشن لباس مردانه بهاره ۲۰۱۸ برند ورساچه

(کالکشن لباس مردانه بهاره ۲۰۱۸ برند ورساچه را مشاهده می کنید)

طراح ارشد خانه مد شانل برای لباس مردانه

(همکاری کارل  لاگرفلد، طراح ارشد خانه مد شانل با ISABELE MARANT در شو لباس #qofficiel در آوریل ۲۰۱۸  پاریس)

طرح کت و شلوار مجلسی آقایان

(جدیدترین طرح کت و شلوار مجلسی آقایان از جورجیو آرمانی که فوتوشوتی از طبیعت  فوق العاده  نیوزلند را روایت  می کند)

مارک جاکوبز استایلست مطرح

(مارک جاکوبز، استایلست مطرح، با پوشیدن مجدد کت زمستانی خود در این سلفی، به تبلیغ برند لاکچری  PRADA  پرداخت که گزینه  های زیادی از آن را در گلدن گلوب ۲۰۱۸ و اسکار ۲۰۱۸ شاهد بودیم)

دنیای  مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما، جذاب ترین ترند لباس مردانه در  سال ۲۰۱۸ کدام است؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا