استایل و مد بانوان

عجیب ترین استایل های جدید لیدی گاگا

لیدی گاگا (LADY GAGA) را باید عجیب ترین ستاره موسیقی پاپ جهان دانست. نه به خاطر ترانه ها، بلکه بخاطر نوع اجرا و استایلی که برای پوشش خود انتخاب می کند. چه روی استیج و چه بیرون آن و حتی استایل  های کژوال. لباس گوشت خام او در مراسم MTV ۲۰۱۳ میلادی، بمب خبری شد.

اگر چه فلسفه پوشیدنش،  نهیبی به جامعه جهانی درباره حمایت از حقوق حیوانات بود و این قدرت مد مفهومی را به نمایش می گذارد که او در این کار با استایلیست های متخصص، حرفه ای  عمل می کند. در گزارش امروز لوکس تهران، شما را با ده  ها طرح  لباس عجیب  او در چند سال اخیر آشنا می کنیم.

با ما همراه باشید.

لباس های عجیب لیدی گاگا

کت بلند تک دکمه صورتی لیدی گاگا

(کت بلند تک دکمه صورتی رنگ مدل مفهومی ایشان در این استایل، از  برند LONOTON STUDIO  است که وی در مراسم TIFF GAGA FIVE FOOT  TWO بر تن داشت و این  طرح عجیب را با شلوار مشکی  عجیب تر از برند COLIN HORGAN  ست کرد. تیپی برای  تورنتو گردی های ۲۰۱۷ میلادی)

جامه پرنسسی مشکی تور دار لیدی گاگا

(جامه پرنسسی مشکی تور دار در این عکس،  بانوی عجیب موسیقی پاپ جهان را در لباسی از برند ARMANI PRIVE  نشان می دهد که در مراسم گرمی ۲۰۱۸ میلادی  رونمایی  نمود. بوت مشکی او در این استایل نیز  توسط PLEASER طراحی شده بود)

 لیدی گاگا در این پوشش پرفورمنس

( لیدی گاگا در این پوشش پرفورمنس خود،  کلاه مشکی با را جامه ای بلند مشکی و چرمی با  بوت هایی از برند محبوبش یعنی CHRISTIAN LOUBOUTIN  ست کرده  است و در کنسرت ماه آوریل ۲۰۱۷ کالیفرنیا شرکت نمود)

لیدی گاگا در این آرایش صورت خاص

( لیدی گاگا در این آرایش صورت خاص که با اکسسوری  ابرو همراه شده است،  مدل مو دم اسبی خود را با لباس منجوق دوزی شده و گردن بندی VIRGINS SATINS & ANGLES ست کرده  و در فشن شو تیفانی حضور  یافت )

کنسرت هوستون لیدی گاگا

(شاید تعجب آور نباشد که پوشش ستارگان موسیقی پاپ جهان روی استیج، غیر معمول است.  مثل همین استایل که وی را در کنسرت هوستون در فوریه ۲۰۱۷ مشاهده می کنید)

سلبریتی موسیقی لیدی گاگا

(کمتر سلبریتی موسیقی را می توان سراغ گرفت که تیپ اسپرت وی، چنین طرح و دوختی داشته باشد. ایشان را عینک صورتی و فریم آبی  رنگ از برند HOLES  مشاهده می کنید که در نیویورک گردی های ۲۰۱۷ به تن داشت)

کت پشمی بلند لیدی گاگا

(کت پشمی بلند لیدی گاگا در  این عکس، وی را شبیه  قاضیان روزگار خیلی دور کرده  است. وی در  این عکس، در کت واک MARC JACOBS  شرکت کرد و کتی از همین برند را پوشید که آستین های خز دار بلند دارد)

لیدی گاگا با مو صاف بلند

( لیدی گاگا در این تصویر، مد مول صاف بلند روی شانه قرمز رنگ را با سایه چشم متالیک متناسب  کرده و با جامه بلند بدون آستین یقه  گرد مشکی در خیابان گردی های نیویورک ۲۰۱۶ ست کرد)

کلکسیون لباس های مفهومی لیدی گاگا

(از کلکسیون لباس های مفهومی ایشان که جامه سرهمی (PANTSUIT) ) از برند مارک جاکوبز را رونمایی می کند که از آن در پرفورمنس GRAMMY استفاده کرد)

کلکسیون پوشش های لیدی گاگا

(از کلکسیون پوشش های وی در اجراهای سالانه در مراسم GRAMMY AWARD که توسط مارک جاکوبز طراحی  شده است)

گل میخ الماس لیدی گاگا در این استایل

(گل میخ الماس لیدی گاگا در این استایل که مدل مو قرمز  بلند صاف را سایه  چشم آبی و لباس  همرنگ ست کرده  است، وی را در مراسم  گرمی ۲۰۱۶ نشان می دهد. جواهرات وی از برند LORRAINE SCHWARTZ  است که برند محبوب وی به شمار می رود. استایل  خاص  خانم  خاص موسیقی پاپ جهان)

پالتو خز بلند لیدی گاگا

(اگر فکر می کنید که او خیلی چاق است اشتباه می کنید. پالتو خز بلند او، وینتیج خاص خانم خاص را به نمایش می گذارد که ترکیبی از سبز و خاکستری می باشد)

کلکسیون چترهای عجیب بانوی خاص لیدی گاگا

(از کلکسیون چترهای عجیب بانوی خاص،  می  توان به  این طرح اشاره کرد که وی آن را با لباس  اوت کوتور بلند مشکی از برند ASI  STUDIO ست کرده است)

لیدی گاگا با لباس شیک مجلسی بلند آستین گشاد

( لیدی گاگا در این طرح، لباس شیک مجلسی بلند آستین گشاد و چند لایه از برند BALENCIAGA را رونمایی کرد که در مراسم MET GALA سال ۲۰۱۵ میلادی با استقبال  طراحان مد مواجه شد. تناسب خوبی  بین رنگ ها و اکسسوری  مو ایشان برقرار است)

جامه سفید آستین کوتاه پوشیده و بلند لیدی گاگا

(جامه سفید آستین کوتاه پوشیده و بلند لیدی گاگا در این عکس که با دستکش های قرمز رنگ ست شده  است، از  برند ALAIA بوده که یکی از عجیب ترین پوشش  های  رونمایی شده در هشتاد و هتمین مراسم اسکار (سال ۲۰۱۵) در لس آنجلس به شمار آمد)

بانوی سرخ پوش لیدی گاگا

(بانوی سرخ پوش با جامپسویت و بوت قرمز رنگ از برند BRANDON MAXWELL را در مراسم صبح بخیر  آمریکا مشاهده می کنیم. این برنامه:‌GOOD  MORNING AMERICA   همچون برنامه الن دجرنس، از پر بیننده ترین  برنامه  های تلویزیونی این کشور  به شمار می رود)

عجیب ترین استایل های لیدی گاگا

(از عجیب ترین استایل های لیدی گاگا می توان به این تیپ اشاره کرد که سایه  چشم قرمز رنگ را با آرایش صورت و مو  خاص، برای نیویورک گردی  های ۲۰۱۴ میلادی  ست کرد)

لیدی گاگا در این تیپ به نسبت مفهومی بلند

( لیدی گاگا در این تیپ به نسبت مفهومی بلند پوشیده سفید رنگ از برند GRECIAN،  تیپ های عصرگاهی  خود را در نیویورک گردی  های ۲۰۱۳  نشان می دهد که با مدل مو مشکی و اکسسوری الماس ست شد)

لیدی گاگا و عینک آفتابی فریم بنفش رنگ

( لیدی گاگا در این  تیپ،  عینک  آفتابی فریم بنفش رنگ را  با شلوار جین پاره و مدل  مو سفید بلند  ست کرده  است تا در  کنسرت ماه  مارچ  ۲۰۱۴ میلادی  خود در شهر نیویورک حضور یابد و یکی از استایل های عجیبش  را رونمایی کند)

مدل مو بلند سفید لیدی گاگا

(باز  هم شاهد مدل مو بلند سفید لیدی گاگا هستیم که با بلوز مشکی یقه TURTLE از برند SALLY LAPOINTE ست شده است. شاید تعجب  کنید که ایشان از این تیپ برای مراجعه به مطب پزشک خصوصی  اش در مارچ ۲۰۱۴ میلادی  در نیویورک استفاده  کرد!)

تیپ سفید رنگ خز دار لیدی گاگا

(این تیپ سفید رنگ خز دار را  وی یا چکمه  های همرنگ بلند ست کرد تا در مراسم ROSELAND  BALLROOM در نیویورک ۲۰۱۴ میلادی شرکت کند)

استایل های عجیب و غریب لیدی گاگا

(از دیگر استایل های عجیب و غریب لیدی گاگا که وی  را با پوشش تمام سفید و همان مدل مو همیشگی بلند  او مشاهده می کنیم که این بار با کیف دستی و کفش پاشنه  بلند بندی از برند ورساچه همراه  شده است. مهارت ویژه او در بالانس رنگ و طرح،  نشان  از  مشاوران استایل حرفه ای دارد. )

 لیدی گاگا با پالتو خز دار صورتی رنگ

( لیدی گاگا در این استایل، پالتو خز دار صورتی رنگ را با مدل مو سفید بلند صاف را به منظور شرکت در مراسم شو تلویزیونی  جیمی فالون ست کرده است )

اوت کوتور لاکچری بلند مشکی آستین دار لیدی گاگا

(از کلکسیون لباس های عجیب لیدی گاگا می توان به این اوت کوتور لاکچری  بلند مشکی آستین دار اشاره کرد که محصولی از خانه  مد ATELIER VERSACE می  باشد. تیپ وی را در پاریس  ۲۰۱۴  مشاهده کردید)

لیدی گاگا با گردن بند طلایی

(لیدی گاگا در این  تیپ، گردن بند طلایی از برند ورساچه را با مدل مو بافته شده  آفریقایی و رژ لب قرمز  از برندی ناشناس  ست کرده است و در مراسم JINGLE BELL BALL در  لندن ۲۰۱۳  حضور  یافت)

عجیب ترین طرح های کلاه لیدی گاگا

(لیدی گاگا در این تیپ، یکی از عجیب ترین طرح های کلاه خود که شبیه درخت کاج کریسمس است را با پوششی قرمز  رنگ رونمایی  کرد. کلاه  های دکوراتیو، بخشی جدایی ناپذیر از طراحی استایل وی به شمار می رود که این بار در کنسرت لندن ۲۰۱۳  به نمایش  در آورد)

خاص ترین استایل های لیدی گاگا

(بانوی خاص  موسیقی پاپ امروز جهان را در یکی از خاص ترین استایل هایش در سال ۲۰۱۶ میلادی مشاهده می کنیم که به خوبی، اکسسوری مو و عینک را با تیپ پر زرق و برقش ست کرده است. توجه کنید که جایگاه اکسسوری در این استایل چگونه  با تم طراحی فشن همراه  شده و نقش مکمل ایفا می کند)

حتما بخوانید : راهنمای انتخاب اکسسوری زنانه

 طرح لباس خاص بانو لیدی گاگا

(مونالیزا، اثر فاخر لئوناردو داوینچی، تبدیل به طرح لباس خاص بانوی خاص موسیقی پاپ شده است که در کنسرت  لندن ۲۰۱۴ میلادی از این پوشش  استفاده کرد)

لیدی گاگا باز هم با مدل مو بلند روی شانه

(لیدی گاگا باز هم با مدل مو بلند روی شانه در حال ورود به استودیو سینمایی SIRIUS XM  STUDIO است)

لیدی گاگا با صندل های سفید

(از دیگر استایل های عجیب  وی که با صندل های سفید از برند A-MORIR  و کت و دامن سفید بلند دکمه دار، تیپی جذاب از برند THOM BROWN  را در مراسم GLAMOUR WOMEN OF THE  YEAR AWARD  به  نمایش گذاشت)

لیدی گاگا در این استایل بنفش رنگ

( لیدی گاگا در این استایل بنفش رنگ که رنگ سال  ۲۰۱۸ میلادی  را با مدل مو بافته شده  خاص خود رونمایی می کند* نیویورک  گردی های ۲۰۱۵ را  با صندل  هایی از برند ورساچه به نمایش  می گذارد)

لیدی گاگا با کلاه مشکی بلند و اکسسوری عینک

(او را در این عکس نیز با کلاه  مشکی بلند و اکسسوری عینک برای فانتزی شدن تیپ و لباسی از برند CHARLIE LE MINDU مشاهده  می کنیم)

لندن گردی های ۲۰۱۳ لیدی گاگا

(لیدی گاگا در این عکس، کلاه دکوراتیو خود را از برند PIERS ATKINSON X  ISSA LONDON با مدل مو صاف بلند روی شانه با کت و دامن طوسی در لندن گردی های ۲۰۱۳ میلادی به نمایش می گذارد)

لباس صورتی و آبی لیدی گاگا

(او را در این طرح، با لباس صورتی و آبی مشاهده می کنیم که از برند COMME DES GARCONS  در سال  ۲۰۱۲ میلادی است. تناسب رنگ بوت های  بلند  چرمی با رنگ این لباس مفهومی، برقرار شده است)

لیدی گاگا با پالتو خز لاکچری در فرودگاه لس آنجلس

(آخرین  عکسی که مشاهده  می کنید، او را با پالتو خز لاکچری در  فرودگاه لس آنجلس نشان می  دهد که برند آن  مشخص نیست)

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی  را هر  روز با لوکس  تهران دنبال کنید.

نظر شما درباره لباس های عجیب لیدی گاگا چیست؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا