استایل و مد بانوان

جدیدترین طرح های لباس عروس ۲۰۱۸ از برند PORONOVIAS

لباس عروس اسپانیا

هفته مد بهاره لباس عروس ۲۰۱۸ اسپانیا که همه  ساله در شهر توریستی بارسلونا برگزار می شود، امسال نیز شاهد ارائه طرح های جذاب و خلاق از سوی طراحان خانه های مد اروپا بوده که جدید ترین مدل های لباس عروس ۲۰۱۸ را  به نمایش گذاشتند. این هفته  مد، الهام بخش شمار زیادی از عاشقان طراحی و تولید لباس عروس در سراسر جهان به خصوص در ایران است. در این رویداد، شرکت  لاکچری پرونوویاس اسپانیا، ۴۰ طرح جدید خود را رونمایی کرد که در گزارش  امروز مجله تخصصی مد  و سبک زندگی لوکس تهران شما را با این مدل ها آشنا می کنیم.

با ما همراه باشید.

هفته مد بهاره لباس عروس 2018 اسپانیا

درباره لباس عروس پرونوویاس

شرکت پرونوویاس، یکی از ده شرکت برتر تولید لباس های عروس  لاکچری است که در میان لاکچری گردها، از اعتبار فراوانی برخوردار است. از سال  ۱۹۲۲ میلادی مشغول به  فعالیت بوده و خط تولید محصولات عروس  از کیف و کفش و اکسسوری تا لباس عروس را در اختیار دارد. اگر برند  DIOR، لباس عروس رویایی برای میراندا کر، از فرشتگان ویکتوریا سکرت طراحی کرد و در کانون توجه رسانه ها قرار  گرفت، پرونوویاس، با طراحی مدل های شب های شیک و مجلسی  برای ستارگان هالیوود مثل بار  رافائلی و داتزن کروس، همواره در کنار ELI  SAAB و PRADA و AVENUE دیده می شود.

حتما بخوانید : میراندار کر عروس رویایی  DIOR

دفتر مرکزی این برند معروف ، در کاتالونیا، منطقه جنجالی اسپانیا قرار داشته و به دلیل طراحی های  ظریف کاری  فاخر  و پر زرق  و برق شایسته خلاقانه، درفهرست اولویت های لباس عروس بانوان مشکل پسند غرب است.  فروش این برند در سال  ۲۰۱۷ میلادی بیش از نیم میلیارد یورو تخمین زده شد. بخشی از موفقیت پرونوویاس  را باید مدیون مانوئل  مونا سریلو بود که به مدت ۲۳ سال تا سال ۲۰۱۳ میلادی، مقام  طراحی ارشد (CREATIVE DIRECTOR) را بر عهده داشت. موفقیت مانوئل هم چون  رهبری شایسته کارل لاگرفلد به عنوان طراح ارشد برند CHANEL در توسعه  برند تاثیر گذار بود. در طراحی های  لباس عروس PRONOVIAS از  کریستال های برند اتریشی سواروسکی نیز بعضا استفاده می شود.

حتما بخوانید : مد گردی با کیت میدلتون : ملکه مد جهان

طرح های لباس عروس ۲۰۱۸ ، کیف و کفش و مجلسی زنانه به  همراه جدید ترین مدل های اکسسوری  پرونوویاس را می توانید در سایتPRONOVIAS.COM  مشاهده  کنید که امکان سفارش  و خرید اینترنتی را نیز در اختیار  مخاطبان مشکل پسند قرار داده  است.

اینستاگرام پرونوویاس بیش  از ۱ میلیون فالوور داشته  و قریب به ۲۳۰۰ پست در چند سال اخیر به اشتراک گذاشته که شما را با متن و حاشیه  طرح ها و محصولات این شرکت قرار می دهد. مانکن های  پرونوویاس از محصولات لانکوک برای آرایش به منظور کت واک استفاده می کنند. در واقع  یکی از اسپانسرهای فعالیت های پرنوویاس در اسپانیا، برند لانکوم می باشد.

حتما بخوانید : جشنواره محصولات LANCOME

کلیه فعالیت های فشن شو پرونوویاس را می توانید در  هشتگ :  PRONOVIASFASHIONSHOW@  مشاهده کنید.

پشت صحنه آرایش یکی از مانکن های پرونوویاس

(در این تصویر، پشت صحنه آرایش یکی از مانکن های پرونوویاس، شارلوت وان دن برگ (CHARLOTTE VAN DEN) را مشاهده می کنید)

مدل معروف روس با لباس یکسره مشکی

(ایرینا شایک، مدل معروف روس از جمله مانکن های مطرح پرنوویاس بوده که اخیرا در فشن شو ۲۰۱۸ بهاره این برند اسپانیایی نیز حضور یافت.  در این عکس، ایشان را در لباس یکسره مشکی یقه V آستین  بلند  تور دار مشاهده می کنیم که درکنار مدیر ارشد این برند ایستاده است. جزییات آتلیه پرونوویاس را در هشتگ: #ATELIERPRONOVIAS2019 دنبال کنید)

حتما بخوانید : مد گردی با ایرینا شایک : مدل جذاب روس

مدل های مجلسی شیک یقه V

(از مدل های مجلسی شیک یقه V پرنوونویاس که طرح پوشیده بلند قرمز رنگ است و از  گل های رنگارنگ به عنوان اکسسوری طرح استفاده کرده است)

جشنواره لباس عروس ۲۰۱۸ برند پرونوویاس

 لباس عروس 2018 چسبان سفید رنگ با آستین بلند

( لباس عروس ۲۰۱۸ چسبان سفید رنگ با آستین بلند که چاک در سمت پای چپ داده شده و دوخت و برشی خلاقانه از خانه مد پرونوویاس را به نمایش می گذارد. معمولا مدل های چاک دار بلند برای دوشیزه های قد بلند توصیه می شود تا جلوه لباس در تن حفظ شود)

باسی با دنباله بلند ظریف کاری

(در این طرح ، شاهد لباسی با دنباله بلند ظریف کاری شده هستیم که گزینه خوبی برای بانوان قد بلند است. برای کسانی که دنبال مدل پوشیده و آستین بلند هستند، این مدل توصیه می شود. انتخابی لاکچری با برش جذاب یقه که  از کالکشن بهاره  پورونویا در سال  ۲۰۱۸ میلادی به شمار می رود)

لباس عروس 2018 پرونوویاس که طرح یقه V و بدون آستین است

 ( لباس عروس ۲۰۱۸ پرونوویاس که طرح  یقه  V و بدون آستین است و کناره  یقه  با تور، ظریف کاری شده است. یکی از طرح های متفاوت این برند اسپانیایی در کالکشن بهاره  که البته  دنباله ندارد )

یکی از پوشیده ترین طرح های لباس عروس 2018

( لباس عروس راسته پارچه گیپور در این طرح، آستین شنلی بوده  که یقه حریر دارد)

یکی از پوشیده ترین طرح های لباس عروس 2018

(یکی از پوشیده ترین طرح های لباس عروس پورنویاس را شاهد هستیم که یقه پوشیده، آستین بلند و دنباله دار نیست و طرح پری دریایی می باشد)

لباس عروس طرح تک شانه بدون آستین

(در این طرح از کالکشن  بهاره پرونوویاس، شاهد طرح تک شانه بدون آستین هستیم  که چاکی سمت راست پا مشاهده می شود. برای کسانی که دوستدار طرح های چاک دار هستند، این طرح  توصیه می شود)

 طرح خز دار کوتاه به عنوان لباس عروس

(شاید به نظر طرحی کاربردی نباشد، اما محصول خانه مد PORONOVIAS در  کالکشن بهاره است و طرح خز دار کوتاه را به نمایش می گذارد که کم تر به عنوان لباس عروس مشاهده کردیم.  )

لباس عروس 2018 با یقه v تور دار بدون آستین دنباله دار

(در این طرح  بهاره این برند اسپانیایی، شاهد لباس عروس ۲۰۱۸ با یقه  v  تور دار بدون آستین هستیم که دنباله دار نبوده و برای کسانی که دنبال مدل های نیمه تنه پایین پوشیده بدون چاک هستند مناسب خواهد بود)

 لباس عروس 2018 مدل یقه v بدون آستین دو بنده

(در این لباس عروس پرونوویاس، شاهد مدل یقه  v بدون آستین دو بنده هستیم که دنباله دار  نبوده و نیم تنه پایین ساده آن هم چاک ندارد)

مدلی از کالکشن ۲۰۱۸ برند اسپانیایی

(در این طرح، شاهد مدلی از کالکشن برند اسپانیایی بوده که یقه V بدون آستین بلند و ساده می باشد و ظریف کاری کمتری به نسبت مدل  های قبلی  را ارائه می کند که در قیمت نهایی  تاثیرگذار است)

مدل لباس عروس 2018 آستین بلند پوشیده

(در این عکس، شاهد مدل لباس عروس آستین بلند پوشیده هستیم که بر خلاف مدل های قبلی، یقه باز نیست و دنباله هم  ندارد)

 مدل لباس عروس 2018 شاهد طرح چسبان آستین بلند

(در این مدل لباس عروس ۲۰۱۸ ، شاهد طرح چسبان آستین بلند یقه قایقی (SCOOP NECK) هستیم که بدون دنباله و چاک ارائه شده  است)

کالکشن بهاره ۲۰۱۸ پرونوویاس شاهد طرح ساده بلند آستین کوتاه

(از کالکشن بهاره پرونوویاس شاهد طرح ساده بلند آستین کوتاه هستیم که یقه V باز تور دار است و دامنی طرح  سلطنتی (EMPIRE STYLE) دارد)

لباس عروس طرح پوشیده بلند آستین دار بدون شانه

(از کالکشن  بهاره پرونوویاس، شاهد طرح پوشیده بلند آستین دار بدون شانه مدل گل های روی هم هستیم که دور کمر چسبان است و طرحی خاص برای عروس های خوش استایل لاغر اندام می باشد)

باس عروس 2018 پرونوویاس طرح پری دریایی

(در این لباس عروس پرونوویاس، شاهد مدل بدون آستین تکه دوزی گل دار طرح پری دریایی هستیم که گزینه خوبی برای بانوان لاغر اندام قد بلند است. کلا طرح های پری دریایی برای دوشیزه های درشت اندام کوتاه قد توصیه نمی شود)

لباس عروس مدل پارچه گیپور آستین پف دار شنلی

(در این طرح لباس عروس پرونوویاس، شاهد مدل پارچه گیپور آستین پف دار شنلی بلند تور دار و یقه دلبری (SWEATHEART NECKLINE) هستیم که این مدل  هم برای عروس خانم های قد بلند، جذابیت بیشتر به ارمغان می آورد. البته  این استایل های ، به  خاطر نوع برش و دوخت، نیاز  به  دقت زیاد از سوی عروس و ساقدوش ها دارد تا از کثیف شدن تور جلوگیری شود)

کالکشن بهاره ۲۰۱۸ میلادی

(در این عکس، شاهد برند PRONOVIAS  اسپانیا در کالکشن بهاره هستیم که طرح یقه V بدون آستین  را به نمایش می گذارد که دامن آن، با گلدوزی سفید، ظریف کاری شده  است)

مدل های بهاره لباس عروس 2018

(در این عکس، پرونوویاس، طرحی دیگر از مدل های بهاره خود را به نمایش گذاشته که لباس عروس ۲۰۱۸  بدون آستین چسبان یقه هالتر است)

 لباس عروس 2018 کار شده با پارچه گیپور کوتاه مدل چاک دار

(در این تصویر، شاهد لباس عروس کار شده با پارچه گیپور کوتاه مدل چاک دار  در پایین و بدون آستین هستیم  که  یقه دلبری دارد)

مدل های به نسبت پوشیده

(از مدل های به نسبت پوشیده برند اسپانیایی که  یقه  V  آستین  بلند را به نمایش می  گذارد که چسبان است و انتخاب مطلوبی  برای بانوان خوش استایل قد بلند می باشد)

لباس عروس یقه V بدون آستین مدل سیلوئت

(از کالکشن بهاره برند پرونوویاس  اسپانیا، لباس عروس یقه V بدون آستین را مشاهده می کنیم که مدل سیلوئت است. این مدل ها،  زیر سینه  دارای برش هستند که برای  عروس  خانم هایی که چنین طرح هایی را می پسندند، مناسب  خواهد بود  و الهامی از لباس ژوزفین، همسر ناپلئون بناپارت است. سیلوئت امپایر،  همان طور که در این مدل دیدیم، بر قسمت سینه تمرکز داشته و شکم را پنهان می  کند. سیلوئت،به طرح لباس روی بدن اطلاق می شود)

طرح لباس عروس 2018 PRONOVIAS

(در این طرح لباس عروس PRONOVIAS، یقه پوشیده بلند و طرح راسته بدون چین را مشاهده می کنیم که بدون آستین بوده و شنل پر داری به عنوان اکسسوری به آن الحاق شده است. معمولا این طرح ها، نیاز به دقت عروس و ساقدوش ها برای حفاظت از لباس دارد.  مخصوصا اگر لباس عروس اجاره ای باشد)

لباس عروس 2018 بدون آستین پرونوویاس و دو تیکه

( لباس عروس بدون آستین پرونوویاس که از معدود مدل های دو قسمتی بدون شانه با دامن پف  دار (BALL GOWN) به شمار می رود)

 لباس عروس غیر سفید رنگ

(در این طرح که از کالکشن پرونوویاس به شمار می رود، شاهد لباس عروس غیر سفید رنگ (کرمی رنگ) بوده که آستین بلند داشته و یقه V بوده و  طرح  دامن A-LINE  دارد)

مدل لباس عروس سفید رنگ برند اسپانیایی

(در این مدل لباس عروس سفید رنگ این برند اسپانیایی در کالکشن بهاره  بارسلون، شاهد طرح بدون آستین و بدون بند شانه یقه دلبری هستیم)

لباس عروس 2018 یقه V بدون آستین که دور کمر چسبان

( لباس عروس ۲۰۱۸  یقه V بدون آستین که دور کمر چسبان دارد )

لباس عروس 2018 پرونوویاس آستین دار

( لباس عروس ۲۰۱۸ پرونوویاس آستین  بلند یقه  V  که طرح سیلوئت  A-LINE دارد )

لباس عروس 2018 طرح سینه بند دار با دامن پف دار

( لباس عروس طرح سینه بند دار با دامن پف دار که برای دوشیزه های قد کوتاه درشت اندام مناسب خواهد بود)

 لباس عروس 2018 پارچه گیپور دار برند اسپانیایی

( لباس عروس پارچه گیپور دار برند اسپانیایی که از طرح های بلند بدون بند شانه و آستین می باشد.  )

لباس عروس کوتاه و بدون آستین چاک دار

(از طرح های بدون آستین چاک دار و دامن کوتاه پرونوویاس که دنبال داراست و گزینه خوبی برای بانوان قد بلند  لاغر اندام)

لباس عروس 2018 بدون بند شانه و بدون آستین

 ( لباس عروس بدون بند شانه و بدون آستین از  برند PRONOVIAS  که دامن ان سوزن دوزی شده است)

لباس عروس 2018 یقه V بدوسن آستین دامن پف دار

( لباس عروس ۲۰۱۸ یقه  V بدوسن آستین دامن پف دار از برند پرونوویاس اسپانیا)

 لباس عروس 2018 یقه پوشیده بدون آستین

( لباس عروس یقه پوشیده بدون آستین طرح A-LINE  )

لباس عروس 2018 یقه V

( لباس عروس یقه V آستین بلند دامن پف دار از برند PRONOVIAS)

مدل پوشیده بلند با آستین یقه بسته

(مدل پوشیده بلند با آستین یقه بسته با شنل که جذابیت خاصی هم برای بانوان قد بلند و هم کوتاه قد دارد و از جمله طرح های خاص این برند اسپانیایی به شمار می رود)

لباس عروس 2018 اسپانیایی یقه V

( لباس عروس اسپانیایی یقه V  منجوق دوزی شده سینه بند دار بدون آستین که دامن پف دار بلند دارد )

لباس عروس کار شده با پارچه گیپور

(طرح اسپانیایی کار شده با پارچه گیپور منجوق دوزی شده گل دار بدون آستین که دامن دنباله دار دارد)

لباس عروس ۲۰۱۸ برند پرونوویاس

(طرح از کالکشن  بهاره  ۲۰۱۸ برند پرونوویاس اسپانیا که بدون بند شانه آستین کوتاه  بوده  و دامن پف  دار ظریف کاری شده لاکچری را به نمایش می گذارد)

همراهان  گرامی

اگر قصد خرید و سفارش محصولات این برند در  تهران دارید و نیازمند اطلاعاتی درباره مشخصات فنی این محصول  هستید، پرسش های خود را از طریق کامنت یا کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی ارسال بفرمایید تا بررسی شود.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی  را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا