برند ها

با بهترین کرم پودر های جهان آشنا شوید

بهترین کرم پودرهای جهان

بهترین کرم پودر چیست؟ بهترین کرم پودر ها برای پوست های معمولی و خشک کدام است؟ از کدام برند معروف کرم پودر برای پوست های چرب جوش دار استفاده کنیم؟ بهترین کرم پودر مناسب پوست تیره چیست؟ کدام برند کرم پودر ، پوشانندگی بالا و عالی دارد؟ بهترین کرم پودر محبوب عروس های ایرانی را می شناسید؟ پاسخ به این پرسش ها را می توانید در گفتار  امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران جستجو کنید. راهنمایی خوب برای آشنایی با ۱۰ برند مطرح کرم پودر در سال های اخیر که برای داشتن پوستی صاف، یکدست و یکرنگ توسط کارشناسان VOGUE توصیه می شود.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید : با جدید ترین کرم پودرهای دبورا DEBORAH  آشنا شویم

با انواع کرم پودر آشنا شویم

همان طور که می دانید، کرم پودر، بخش جدایی ناپذیر  از فرآیند های مراقبتی و آرایشی پوست بانوان بوده  و همواره در  فصول مختلف، بر اساس جنس و رنگ پوست، مورد استفاده قرار می گیرد. کرم پودرها، هم چون آبرسان ها،  انواع مختلف  دارند. یکی  از انها، فون مایع بوده که از جمله رایج ترین کرم پودر ها به شمار می رود و پوشش طبیعی به  پوست صورت می بخشد. کرم پودر مایع اصل با گواهی اصالت محصول، برای پاکسازی صورت مطلوب است. کرم پودرهایی که مرطوب و از اسفنج  برخوردارند، بافت سنگین داشته و باید به خوبی  روی پوست پخش شده تا فرآیند جذب انجام شود. پنکیک ها هم که به صورت پودر فشرده عرضه می شود، معمولا قدرت پوشانندگی بالا دارند. کرم پودر پن استیکی، چون بافت سنگین دارد، برای کاور کردن خلل و فرج پوست مطلوب  است.

حتما بخوانید : با انواع کرم پودرها برای پوست های چرب آشنا شوید

انتخاب نوع کرم پودر، به جنس  پوست و رنگ و میزان حساسیت شما بستگی دارد. پوست های خشک، بهتر  است از کرم پودرهای مایع استفاده کنند. پوست های چرب نیز از کرم پودر های خشک (OIL  FREE) استفاده کنند. اگر پوست مخلوط دارید، بهتر  است از کرم پوست چرب و خشک در  فصول  مختلف استفاده کرده تا شفافیت و شادابی  پوست حفظ شود. با مشاوران آرایشی مجرب رایزنی کنید.

بهترین کرم پودر ها با مارک ها و قیمت های مختلف وجود دارند که برای برطرف کردن عیوب چهره و داشتن پوستی صاف بکار می روند. نکته بسیار مهم در کرم پودر ها، پوشانندگی بالای انها و مصنوعی نبودن رنگ است که اهمیت بسیاری دارد. کرم پودر با کیفیت، نباید در پوست احساس سنگینی و خستگی ایجاد کند و دارای ترکیبات موثر در تقویت و بازسازی بافت های پوستی باشد. در این گفتار قصد داریم معروف ترین و بهترین کرم پودر های مطرح را برای انواع پوست ها معرفی کنیم.

حتما بخوانید : با جدید ترین کرم پودرهای مک (MAC)  آشنا شویم

شنل از بهترین کرم پودر ها

 کرم ‌پودر شنل از بهترین کرم پودر ها

Chanel’s Les Beiges

این برند فوق العاده، با فرمول پوشانندگی متوسط، مناسب برای مصرف روزانه است.  ترکیبات این کرم پودر پوست شما را از اسیب های محیطی حفظ می کند و حالت طبیعی و شادابی به پوستتان باز می گرداند. کرم پودر شانل در فهرست پر طرفدار ترین و بهترین کرم پودر های جهان در سال های اخیر قرار دارد.

کرم پودر فوق العاده

 کرم پودر جورجیو ارمانی

 کرم پودر جورجیو ارمانی

Giorgio Armani

شاید شما نام برند معروف جورجیا ارمانی را بیشتر در زمینه طراحی لباس و عطر و ادکلن شنیده باشید. اما باید بدانید یکی از بهترین کرم پودر های دنیا را این برند مشهور ایتالیایی تولید می کند که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. علت ان هم در فرمولاسیون سبک ان است که بسیار راحت بر پوست نشسته و قدرت  پوشانندگی  بالا داشته و در عین حال اجازه تنفس به پوست می دهد. بهترین کرم پودر برای پوست های چرب بوده و البته برای افرادی که پوشانندگی برایشان در الویت قرار دارد،  گزینه مطلوبی به نظر می رسد.  تنها با یکبار استفاده در روز می توانید پوستی بسیار شاداب و طبیعی را داشته باشید.

کلینیک از بهترین کرم پودر ها

این برند دارای ۴ مدل مختلف برای انواع پوست است و از انجا که جز بهترین کرم پودر ها است. هر ۴ مدل آن را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

مدل شماره ۱

 کرم پودر کلینیک از بهترین کرم پودر ها

Even Better™ Makeup Broad Spectrum SPF 15

اگر به دنبال کرم پودری هستید که خاصیت محافظت در مقابل اشعه های مضر افتاب را هم داشته باشد، از اسپکتروم  با اس پی اف  ۱۵ استفاده کنید. این کرم  فاقد چربی با oil-free بهترین گزینه برای شما خواهد بود. بعد از یک ماه استفاده از این محصول ، شگفت زده خواهید شد. با استفاده از این کرم پودر، افزایش سن به شکل چشمگیری برطرف خواهند شد. با استفاده از این کرم پودر جادویی که برای تمامی انواع پوست مناسب است، پوستی صاف و یکدست را در تمام طول روز خواهید داشت.

مدل شماره ۲ 

 کرم پودر کلینیک از بهترین کرم پودر ها

Beyond Perfecting™ Foundation + Concealer

این کرم پودر منحصر بفرد که خاصیت مرطوب کنندگی دارد، برای تمام روز بدون انکه شما احساسی سنگینی بر روی پوستتان کنید، قدرت پوشانندگی عالی دارد.  بانوانی که کمی پوست خشکی دارند و حتما نیاز به استفاده از کرم مرطوب کننده دارند ، قادر خواهند بود به این محصول اعتماد کرده چون  دو خاصیت مرطوب کنندگی و پوشانندگی را همزمان برای پوشت آن ها به ارمغان می آورد.

مدل شماره۳

مدل شماره3 کرم پودر کلینیک

Superbalanced™ Silk Makeup Broad Spectrum SPF 15

این کرم پودر سبک، مناسب انواع پوست است و چربی پوست را تنظیم کرده در عین حال لکه های پوستی و عیوب را به خوبی  می پوشاند. با وجود داشتن ترکیباتی موثر برای جلوگیری از تاثیر مضر اشعه های خورشید مثل UVA و UVB، این کرم پودر را می توان FI X,V روزانه بر روی پوست خود استفاده کنید. شکل پوشش ان حالتی مات به پوست میدهد که با سلیقه بسیاری از بانوان مشکل پسند، تطابق دارد.

مدل شماره ۴

مدل شماره 4 کرم پودر کلینیک

ACNE SOLUTIONS

اگر نوع پوست شما چرب است یا اکنه بر ان مشاهده می کنید،  می  توانید این کرم پودر را بر روی پوست خود امتحان کنید تا بعد از ۴ تا  ۶ هفته، تاثیر شگفت انگیز ان را در کم شدن تعداد اکنه ها بر روی پوست خود مشاهده کنید. به طور حتم این کرم پودر به درمان اکنه پوستی کمک بسیاری می کند. بعد از پوشاندن صورت خود با این کرم، خواهید دید که اکنه ها بسیار کم تر شده و حتی به مرور از بین خواهند رفت. ترکیبات این کرم موثر، غیر حساسیت زا و ضد قرمزی پوست هستند. پس با خیال راحت می توانید از ان استفاده کنید و پوستی شاداب و یکنواخت داشته باشید.

کرم پودر بابی براون از بهترین کرم پودر ها

کرم پودر بابی براون از بهترین کرم پودر ها

  Bobbi Brown

این برند هم در زمره محبوب ترین ها و پر فروش ترین و بهترین کرم پودر های جهان  است. این محصول دارای لایه محافظ در مقابل اشعه افتاب است. SPF 15 موجود در این کرم ان را مناسب برای تمام روز ها و فصل ها کرده است. .

این کرم دارای خاصیت مرطوب کنندگی هم است و این به دلیل فرمولاسیون این محصول است که گلیسیرین و عصاره شی باتر دارد که پوست شما را بسیار مرطوب نگه می دارد و بر روی پوست بسیار سبک و فاقد چریی است. ویتامین های C و A موجود در این کرم به پوست، شادابی بسیاری می دهد و به بازسازی بافت های پوستی کمک فوق العاده ای می کند. به مدت ۱۲ ساعت می توانید از خاصیت پوشانندگی عمیق ان بر روی پوست خود لذت ببرید. این کرم با ۳ طیف رنگی، بیشتر بر روی پوست های زیتونی رنگ توصیه می شود.

کرم پودر شارلوت تیلبری

کرم پودر شارلوت تیلبری

Charlotte Tilbury

بسیاری از بانوان که بدنبال پوشاندن نواقص صورت خود هستند، از این کرم پودر عالی استفاده می کنند که سرشار از اسید هیالورونیک است. و این خاصیت ممتاز به پوست رطوبت و درخشندگی خاصی می دهد. (Hyaluronic acid)

فرمولاسیون ان بسیار سبک است و به پوست شما احساس راحتی و شادابی می بخشد. پوست ‌های مختلط نیاز به کرم پودری دارند که چند کاره باشد و این کرم توانایی این را دارد که هم زمان نقاط چرب و خشک صورت را پوشش دهد بدون انکه به ان اسیبی برساند. شاید جالب ترین عملکرد این کرم در زمینه کوچک کردن منافذ پوستی باشد که این بخاطر وجود عصاره قارچی در فرمولاسیون ان است. چنین خاصیتی قطعا موجب کم شدن میزان اکنه میشود.

 کرم پودر نارس از بهترین کرم پودر ها

 کرم پودر نارس از بهترین کرم پودر ها

NARS ALL DAY LUMINOUS WEIGHTLESS FOUNDATION VALLAURIS

بعد از اولین استفاده از این محصول تا ۱۶ ساعت می توانید تاثیرات شگرف ان را بر روی پوست خود احساس کنید. پوستی مخملی، مات و بی نقص را بعد از هر بار استفاده از این کرم تجربه خواهید کرد. وجود پلمیرهای انعطاف پذیر در این محصول، مانع از خسته شدن پوست می شود. بانوانی که بر روی پوست خود لکه های قرمز یا تیره دارند حتما از این کرم استفاده کنند تا تاثیر عالی ان در برطرف کردن عیوب مشاهده کنند.

عصاره ریشه scarlet spiderling به جلوگیری از خسته شدن پوستتان کمک شایانی میکند و این عصاره اعجاب انگیز جزء ترکیبات این کرم پودر می باشد.

کرم پودر لاپری

کرم پودر لاپری

LA PRAIRIE

این کمپانی با به خدمت گرفتن متخصصان بیوتکنولوژی، فرمالوسیون جوان سازی پوست را کشف کرده و می توان به جرات گفت، با استفاده از این محصول منحصر بفرد،  فرآیند پیر شدن پوست به تعویق خواهد افتاد و خاصیت ANTI AGING دارد. چرا که ترکیبات ان سرعت ساخت و ساز سلول های پوستی را افزایش می دهند و حتی پس از چند هفته استفاده از ان می توانید تغییرات بسیاری را در زمینه جوان شدن پوست خود ملاحظه کنید. این کمپانی مشتریان سرشناس و پرطرفداری از سراسر دنیا دارد و صاحبان این کمپانی بزرگ جز پر اوازه ترین ها در زمینه تولید کرم پودر های حرفه ای در دنیا محسوب میشوند.

کرم پودر لاپری از بهترین ها

کرم پودر استی لودر

کرم پودر استی لودر

ESTEE LAUDER 4C1

اگر به دنبال ارایشی سبک و بدون احساس چربی بر روی پوست خود همراه با پوشش کامل هستید، حتما این کرم پودر را یک بار استفاده کنید تا مشتری همیشگی ان شوید. این مدل تا ۱۵ ساعت صورتتان را مات و بی عیب نگه میدارد که باعث می شود، ارایشی طبیعی داشته باشید.

نداشتن چربی و روغن، از خاصیت های این محصول است که به صورت شما، حس سبکی خاصی میدهد. اگر ورزشکار هستید و نیاز به استفاده از کرم پودر دارید یا اینکه تحرک زیادی در طول روز دارید و از بین نرفتن آرایش برایتان مهم است، این کرم کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

نام این محصول در ۱۰۰ کشور دنیا به عنوان نامی معتبر، با کیفیت و لوکس شناخته شده است. این کرم برای افرادی که پوستی چرب یا نیمه چرب به سمت نرمال دارند پیشنهاد می شود. از دیگر خاصیت های این کرم این است که فاقد هر گونه اسانس و بو است بنابراین برای افرادی که دارای حساسیت های پوستی هستند بسیار مناسب است  چون با نفوذ در منافذ پوستی باعث ایجاد قرمزی در افراد با پوست های حساس نمیشود.

 آیدل اولترا لانکوم از بهترین کرم پودر های جهان

کرم پودر آیدل اولترا لانکوم از بهترین کرم پودر های جهان

Lancome Tient Idole Ultra 24H

بدون ایجاد براقیت و شکل مصنوعی، بیست و چهار ساعت می تواند پوست شما را پوشش کامل دهد. این کرم که نتیجه ۸ سال تحقیق محققان این کمپانی مشهور است، فاقد چربی و هر گونه ماده شیمیایی است. اس  پی  اف نمره ۱۵  موجود در این کرم هم جز خصوصیات بسیار مهم این کرم است که باعث می شود در ردیف کرم های روزانه قرار بگیرد تا از پوست در برابر اشعه های مضر افتاب محافظت کند. به طور کلی برای انواع پوست مناسب است حتی پوست های بسیار حساس. رایحه بسیار مطلوبی که این کرم دارد جز بهترین رایحه های موجود در کرم ها در سراسر جهان به شمار می رود.

کرم پودر بیو

 کرم پودر بیو

X3 Cover Rich, Lifting Foundation (BeYu)

این محصول عالی در زمینه میکاپ های حرفه ای حاوی هیالورونیک اسید  است که موجب افزایش رطوبت پوست می شود، طبق تحقیقات انجام شده افزایش رطوبت  تا ۳۰ درصد تنها پس از ۱۴ روز استفاده و تا ۵۴ درصد پس از ۲۸ روز از نتایج شگفت انگیز این کرم پودر مشهور است. اmatrixyl tm،  ماده اولیه این کرم است که خواص مهمی در ایجاد لیفتینگ و جلوگیری از پیری صورت دارد.

پس از چند هفته استفاده این کرم پودر در کنار بهره بردن از پوستی مخملی و بسیار صاف، پوستی بدون چین و چروک و شاداب را تجربه کنید و از ان لذت ببرید. بسیاری از متخصصان پوست ان را پیشنهاد می کنند چرا که حاوی ویتامین آ و عاری از لانولین بوده و تمام افراد با پوست های مختلف می توانند از خواص ان بهره مند شوند.

دنیای مد و لباس  و لاکچری گردی  را با لوکس تهران تجربه کنید.

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا