سبک زندگی لوکس

دیدار با معروف ترین جهانگردان اینستاگرام

جهانگردان اینستاگرام

گردشگری و مد، دو مقوله بسیار مهم در شبکه های  اجتماعی به خصوص در شبکه عکس محور محبوب ۸۰۰ میلیون کاربری اینستاگرام است. سال به  سال به طرفداران این دو ترند محبوب اضافه  می شود و شمار افرادی که به صورت حرفه ای در  این شبکه اطلاع رسانی می کنند، افزایش می یابد. توریسم بلاگر ها مثل فشن بلاگر ها، سبک زندگی لوکس یا معمولی خود را به صورت روزانه منتشر کنند تا مخاطبانشان، در جریان موضوعات مختلف  قرار بگیرند. موضوعات  مورد علاقه توریسم بلاگر ها، سفر، تفریح، شکم گردی، مناطق هیجان انگیز جهان، فرصت های اقامتی لوکس و معمولی و به طور کل جهانگردی است. مجله فوربس، اخیرا  فهرست محبوب ترین جهانگردان حرفه ای اینستاگرام را منتشر  کرده که مخاطبان میلیونی داشته و از تاثیر گذار ترین توریسم بلاگر های جهان هستند. گزارش امروز مجله تخصصی  مد و سبک زندگی لوکس تهران شما  را با این  ۱۰ نفر  آشنا می کند.

حتما بخوانید : پر فالوور ترین کاربران اینستاگرام را بشناسیم

با ما همراه باشید.

جهانگردان در اینستاگرام چه می کنند؟

جهانگردان در اینستاگرام  مثل فشن بلاگر ها، فود بلاگر ها، استایل بلاگر ها، ساینس بلاگر ها، تولید محتوای چند رسانه ای می کنند. یعنی در موضوعات مختلف (که برای آن ها سفر و گردش است)، اطلاعات متنی و تصویری و ویدیویی از مقصدهای گردشگری و تفریحی ۵ قاره منتشر کرده تا راهنمای خوبی برای افرادی باشد که قصد بازدید از نقاط گوناگون جهان را در سر داشته و برای آن برنامه ریزی می کنند.

جهانگردان در اینستاگرام، با انتشار  تصویر سفرهای خود، شما را با متن و حاشیه  سفر، فرصت های اقامتی، تفریحی، غذایی، بهداشتی، هنری، فرهنگی و اجتماعی شهرها آشنا کرده و شما می توانید از لنز  دوربین جهانگردان اینستاگرام، جهان بدون روتوش را مشاهده کنید. هشتگ ها هم به کمک  جهانگردان اینستاگرام آمده تا تصاویر منتشر شده  توسط آن  ها، دسته بندی اطلاعاتی شود. برای همین است که شما الان می توانید به راحتی در یکی از  مرموز ترین پایتخت های جهان (پیونگ یانگ کره شمالی)، از  نگاه گردشگران خارجی، قدم زده و با بخش های مختلف  این شهر  عجیب، آشنا شوید.

حتما بخوانید : چگونه  فشن بلاگر بشویم؟

آیا با توریسم بلاگری میتوان پول در اورد؟

بله! یکی  از فواید توریسم بلاگر بودن،  گردشگری به نقاط  مختلف و معرفی فرصت  های گردشگری واقامتی و امثالهم  می باشد. روایتی خودمانی  از جهان پیرامون در قاب تصویر در پلتفرم پر بیننده اینستاگرام. شما وقتی درباره یک خیابان در  فلان شهر در فلان کشور صحبت می کنید، نظرها جلب می شود. مخصوصا اگر این خیابان مثل شانزلیزه  پاریس یا کونگز گاتان استکهلم یا رد استریت آمستردام،  معروف و محبوب  باشد.

حال می توانید با مغازه  های آن مکان تعامل کرده و به  معرفی صفحه و سایت آن ها بپردازید تا اگر کاربران شما قصد بازدید از خیابان داشتند، از امکانان فلان فروشگاه های معرفی شده  نیز  مطلع باشند. شما اگر خیلی محبوب باشید، در ازای معرفی فروشگاه ها، پول می گیرید یا تخفیفات هیجان انگیزی به شما داده  می شود. مثل کاری که فود بلاگر های معروف (MR TASTERS) انجام می  دهند. البته از طریق سایت  اینترنتی هم توریسم بلاگر ها با تبلیغات اینترنتی، درامد زایی دیجیتالی دارند. توریسم بلاگر ها، به نوعی، فریلسنر (دورکار) در حوزه گردشگری هستند.

معروف ترین توریسم بلاگر های اینستاگرام

فهرست  زیر،  شما را با معروف ترین و فعال  ترین توریسم بلاگر های اینستاگرام آشنا می کند.  این افراد تلاش کرده اند تا با اطلاع رسانی روزانه از سفرهای خود به  دور دنیا، جهان را  در قالب تصاویری با تفسیر اطلاعاتی  خوب در اختیار  مخاطبانشان که از همه  جا هستند، قرار دهند. این صفحات را تماشا کنید و روش های اطلاع رسانی، تحلیل محتوا،  زوایایی که در عکاسی استفاده  کرده  اند و مکان هایی  که رفته اند را بررسی کرده و ایده های جالبی  از  کسب و کارشان دریافت نمایید و برای  توسعه کار خود استفاده کنید. به هر حال، تولید محتوای  خوب در اینستاگرام، چیزی است که مخاطب  گرا بوده و از طریق آن می  توان پول خوبی در آورد.  اگر  صبور  و خلاق  باشید!

برایان کلی

روایت برایان از فرست کلاس سنگاپور

(روایت برایان از فرست کلاس سنگاپور ایر لاین)

روایت برایان از مالدیو گردها

(روایت برایان از مالدیو گردهای هیجان انگیز: مقصد عروسی  گردی آسیا)

برایان کلی در سایت THE POINTS GUY تلاش  می کند تا تجارب  گردشگری خود به نقاط مختلف دنیا را اطلاع رسانی کند. او اکنون بیش  از ۲۰۰ هزار فالور در  اینستاگرام داشته  و مجله فوربس وی را در فهرست تاثیر گذار ترین توریسم بلاگر های سال  ۲۰۱۸ میلادی معرفی می کند. صفحه او را در این نشانی دنبال کنید. این جوان آمریکایی از سال ۲۰۰۷ میلادی،  سفرهای  کاری  خود را آغاز  کرده و تا کنون بیش از ۴  هزار عکس در اینستاگرامش از  صدها شهر و منطقه  گردشگری  جهان منتشر  کرده است که روایت  جالبی از یک گردشگر خلاق و ریز بین است.

برایان توریسم بلاگر معروف در هواپیما

(برایان این قدر معروف است که بتواند داخل کابین خلبان هواپیمای  بوئینگ ۷۸۷ سری  ۱۰ خطوط هوایی سنگاپور بشیند و عکس بگیرد! هواپیمایی به ارزش ۳۲۰ میلیون دلار!)

کیرستن ریچ

خانم KIERSTEN RICH، جهانگردی جوان آمریکایی، از دیگر توریسم بلاگر های  محبوب  است. او در رشته حسابداری  شرکت ها تحصیل کرد. اما دریافت که به گردشگری و کسب و کار در این حوزه بیشتر علاقه  دارد.  او با راه  اندازی سایت  THE BLONDE  ABROAD که یادآور  سایت فشن بلاگر  محبوب:  THE BLONDE SALAD (کیارا فراگنی)  است، روایت  خودمانی از جهانگردی های خود را ارائه می  کند. او به  بیش از ۶۰ کشور جهان سفر کرده  و کسب و کارهای چند منظوره  دارد. او برای بانوانی که تنها سفر  می کنند راهنمای خوبی  ارائه می  کند و پیشنهاد های هیجان انگیز دارد.

قایق سواری توریسم بلاگر معروف

(قایق سواری در کیپ تاون آفریقای جنوبی)

سفرهای لوکس جهانگرد

(سفرهای لوکس جهانگرد جوان به آفریقای جنوبی. دکوراسیون جالب  رستوران های منطقه ساحلی را تماشا کنید  که ایده خوبی برای  فعالان کسب  و کار  مناطق  ساحلی کشورمان است! اسپانسر او در این سفر، FUJI FILM است)

جهانگردی کیرستن به بوتسوانا آفریقا

(تصویری از جهانگردی کیرستن به بوتسوانا آفریقا)

این بانوی جوان، بیش  از ۲  هزار عکس منتشر  کرده  و قریب  به  نیم  میلیون فالور دارد.  صفحه وی را در این نشانی دنبال کنید.

مراد و ناتالی عثمان

زوج جهانگرد، مراد و ناتالی عثمان (murad  & nataly osmann)  از روسیه، دیگر  توریسم بلاگر محبوب  هستند که فوربس  در سال  ۲۰۱۸ میلادی معرفی می کند. یکی از مطرح ترین توریسم بلاگر هایی که تصاویرشان روی  هشتگ  #TRAVEL،  مخاطبان زیادی دارد. شروع فعالیت آن ها به  بارسلونا گردی  های سال ۲۰۱۱ میلادی  باز  می گردد که استقبال جهانی از تصاویرشان سبب شد تا ان ها به این حوزه  وارد شده  و به صورت تخصصی  به گردشگری و درامد زایی از  این طریق  روی آورند. تصاویر جذابی که آن ها از مناطق  مختلف جهان می گیرند، طرفداران زیادی دارد.  دقت  آن ها در شناخت زاویه  و شکار لحظه های دیدنی، مثال زدنی است و توانسته  لایک و فالوهای  زیادی برایشان جمع کند.

هشتگ محبوب آن  ها: #FOLLOWME  است. برخی  از تصاویر جهانگردی  های این دو زوج جوان خلاق و خندان و ماجراجو، در میدان TIME SQUARE‌ نیویورک  هم  به نمایش عمومی در امده  است. سایت ان ها در این نشانی در دسترس است. اینستاگرام آن ها نیز با ۴ میلیون فالور، در این نشانی  قرار دارد.

سبک جالبی برای روایت گری تصویری از توریسم بلاگر معروف

(مراد و ناتالی، سبک جالبی برای روایت گری تصویری  از سفرهای خود به نقاط مختلف جهان دارد. ناتالی  پشت به دوربین  می ایسند و با دست چپش، دست مراد را می گیرد و این سبک تصاویر را منتشر  می کنند. آن ها در این عکس، روی دیوار چین قدم  می  زنند. تنها نقطه کره زمین که از ایستگاه  فضایی بین  المللی مشخص است!)

سفر مراد و ناتالی توریسم بلاگرها به استانبول

(سفر مراد و ناتالی  به استانبول، پایتخت گردشگری ترکیه)

سفر به منطقه آکیهابارا ژاپن

(روایت تصویری خاص مراد و ناتالی از سفر به منطقه آکیهابارا ژاپن)

از روش  عکاسی و فوتوشوت های خلاقانه این  زوج توریسم بلاگر ، چیزهای  زیادی می توانید فرا بگیرید و در کسب و کار  خود استفاده  کنید.

سفرهای ناتالی به پاریس

(فوتوشوتی از سفرهای ناتالی به پاریس با بک گراند برج ایفل. نماد گردشگری  قاره سبز. او می تواند  در قامت  یک فشن بلاگر نیز  مطرح باشد. ناتالی بیش از  ۱ میلیون  فالور در اینستاگرام دارد)

جهانگردی با اریک

دیگر  توریسم بلاگر محبوب این روزهای  اینستاگرام، جهانگرد جوان ERIC STOEN از آمریکا  است که به صورت خانوادگی سفر می کند و روایت های جذابی از سفرهای خود را در سایت TRAVEL BABOO  منتشر  می کند. او همواره  فرزندان خود را در سفرهایش همراه  می کند تا هم  جذابیت سفرهایش  برای بیننده  بیشتر شود هم آن ها را از کودکی، با سفر و گردش و طبیعت گردی آشنا کند. ایده ای جالب برای توریسم بلاگر های ایرانی  غیر  مجرد! او قبلا به  CNN گفته بود که  مردم را تشویق می کند که با فرزندانشان سفر کنند تا فرهنگ ها و رسوم مختلف را یاد بگیرند.  وی  بیش  از  ۱ هزار عکس در اینستاگرام هفتاد هزار فالوری  خود به اشتراک  گذاشته است که در این نشانی در دسترس است.

جهانگردی با اریک

(تصویری از یکی از هتل های  لوکس شهر  نیویورک  که در این عکس، فرزند اریک هم  دیده می شود. او در بیشتر تصاویرش، از هشتگ: کودکان خود را همه  جا ببرید  (#TAKEYOURKIDSEVERYWHERE)  استفاده  می کند)

اریک توریسم بلاگر معروف و فرزندش

(در این عکس، اریک و فرزندش به  هتل  GIRAFFE  MANOR در نایروبی آفریقا رفته  و مهمان زرافه های  کنجکاو این منطقه شده  که سر خود را از پنجره  رستوران هتل  بیرون آورده اند و منظره زیبایی را  برای  عکاس  خلق کرده  اند. او از  این هشتگ ها برای دیده  شدن بیشتر  عکس استفاده کرد:))

#takeyourkidseverywhere #giraffemanor#familytravel #giraffes#breakfastwithgiraffes

#gnomads#afarambassador #traveldeeper#travelwithkids

سفر اریک با فرزندانش به اکوادور

(سفر اریک با فرزندانش به اکوادور و سلفی با نان که گویا ترند محبوبی  شده است. جزییات را در هشتگ: @SELFIEBREADCHALLENGE  مشاهده کنید)

جهانگردی با دامون و جو

زوج آمریکایی  برزیلی جهانگرد  که در فهرست  ۱۰ توریسم بلاگر محبوب فوربس قرار گرفته است، DAMON  & JO نام دارند که در دانشگاه با هم آشنا شدند و تصمیم گرفتند با هم  سفر کنند تا فرهنگ های مختلف  یاد گرفته  و با زبان ها آشنا شوند. اکنون آن ها تور لیدرهای نوجوانانی هستند که به نقاط  مختلف جهان سفر می کنند. کانال  یوتیوب آن ها محبوبیت زیادی دارد که عنوانش: خفه  شو و برو! (SHUT UP & GO) است. صفحه اینستاگرام ۱۵۰ هزار  فالوری آن  ها را در  این لینک مشاهده کنید که شما را با ۱۶۰۰ عکس از  ده ها کشور دنیا آشنا می کند.

جهانگردی با دامون و جو

گردشگری های زوج جوان در برزیل

(گردشگری های زوج جوان در برزیل)

گردشگری با پلنتی ها!

د پلنت دات کام (THEPLANETD.COM) عنوان وب سایت گردشگری معروفی است که زوج  گردشگری کانادایی دارند و در آن، تجارب خود به نقاط مختلف  دنیا را منعکس می کنند. زوجی که قصد دارند تا افراد را برای سفر به نقاط مختلف دنیا دعوت کرده صرفه نظر  از وضعیت اقتصادی یا قابلیت های فیزیکی و جسمانی! چرا که معتقدند که سفر، عزم  و اراده میخواهد نه  پول! شاید هم بیانیه  درستی باشد. چرا که رایگان سوار ها (HITCHHIKERS)  و کوچ سرف  ها (COUCHSURFING) رایگان سواری و میزبانی رایگان  را تجربه کرده  اند و می کنند! شعار ان ها این  است: ماجراجویی برای همه!

حتما بخوانید : راهنمای لاکچری گردی هیجان انگیز به نقاط مختلف دنیا

گردشگری با پلنتی ها

آقا و خانم DAVE & DEB، با  انتشار بیش از ۲ هزار عکس، ۲۲۰ هزار فالور در اینستاگرام دارند.  صفحه آن ها را در این نشانی دنبال کنید. ان ها تا کنون بخاطر انتشار  تصاویری  از مقصدهای گردشگری مختلف جهان، جوایزی را دریاف کرده اند و وبلاگشان، در فهرست محبوب ترین وبلاگ  های سال ۲۰۱۷ در حوزه  گردشگری قرار گرفته است. آن ها در  قالب ۲ هزار عکسی که منتشر کردند، شما را با ۱۱۰ کشور دنیا در ۵ قاره  آشنا کرده و می  توانید از لنز دوربین این  زوج میانسال، دنیا را از ذره بین  توریسم بلاگر های خلاق و ماجراجو تماشا گر باشید. به عکس های فوق العاده  ان ها که در ادامه ارائه کردیم  توجه کنید!

عکس زوج گردشگر از سفر به اسکاتلند

(عکسی که زوج گردشگر از سفر به اسکاتلند گرفته اند. در تصویر، عکس زیبایی از غروب دل انگیز بر فراز قلعه ELIAN DONAN CASTLE را مشاهده می کنید. )

گردشگری توریسم بلاگر معروف به منطقه سانتورینی در یونان

(عکسی که این زوج میانسال گردشگر محبوب در اینستاگرام، از منطقه سانتورینی در یونان گرفته اند. غروب دل  انگیز رنگارنگ را در  یک منطقهساحلی زیبا به نمایش  می  گذارد)

گردشگری با لوییس کول

آقای LOUIS COLE ماجراجوی  معروف اینستاگرام از انگلستان، هفتمین  جهانگرد معروفی است که فوربس از وی  به عنوان جهانگرد  تاثیرگذار در سال ۲۰۱۸ میلادی یاد کرد. او از  سال  ۲۰۱۲ میلادی با راه اندازی وبلاگ  خود، و کانال مربوطه  با عنوان: FUN  FOR LOUIS  در  یوتیوب، مخاطبان زیادی  جمع کرد  و ان ها را با روایت های  خلاق و خواندنی  اش از  سفرهای  هیجان انگیز به نقاط مختلف جهان همراه کرد. او مستندهای زیادی از سفرهایش درست کرده است که می توانید در صفحه اینستاگرامش  مشاهده کنید.

وی بیش از ۲ هزار عکس در اینستاگرامش از سفر به  ۱۰۰ کشور  جهان منتشر کرده و ۱.۵ میلیون فالور دارد. او از طرفدارانش  خواسته است تا سایت  JUSTGIVING.com  را نیز  دنبال  کنند که روایت های دیجیتالی گردشگری  او در انجا نیز در دسترس می باشد.

سفر لوییس و همسرش

(تصویری زیبا از سفر لوییس و همسرش به کیپ تاون آفریقای جنوبی. همان طور که در این گفتار شاهد بودید×، توریسم بلاگر های زیادی به این نقطه دیدنی و بکر جهان در آفریقا سفر کرده اند)

دیدار جذاب لوییس توریسم بلاگر معروف با پنگوئن های کنجکاو

(دیدار جذاب لوییس با پنگوئن های کنجکاو در منطقه  BOULDERS  BEACH  SIMONSTOWN)

گردشگری با جانی جت

فعالیت توریسم بلاگری جانی

جانی جت  (JOHNNY JET)  هشتمین گردشگری مطرحی است که فوربس  انتخاب کرده است. این گردشگر آمریکایی از جمله تاثیر گذار ترین گردشگران اینستاگرام است که فعالیت توریسم بلاگری خود را از سال ۱۹۹۵ از طریق  سایت JOHNNYJET.COM  آغاز کرد.  جانی به تازگی به اینستاگرام آمده  اما بیش از  ۲۳۰۰ عکس از سفرهایش به  اشتراک گذاشته  و شما را با ۱۰۰ کشور حهان در قالب سفرهایش که ۲ میلیون مایل را طی کرده،  آشنا می کند. اینستاگرامش  در این نشانی در دسترس است.

 آسمانخراش های سانفرانسیسکو

(تصویر  زیبایی از  آسمانخراش های سانفرانسیسکو- پایتخت استارت آپ های آمریکا به  روایت جانی و همسر و فرزند خردسالش)

سفر جانی با فرزندش به کره جنوبی

(سفر جانی با فرزندش به کره جنوبی را در  این سلفی خندان مشاهده می کنید)

سفر جانی توریسم بلاگر معروف با فرزندش

(جانی هم در سفرهایش، مثل بعضی از توریسم بلاگر هایی که در این گفتار معرفی کردیم،  با فرزندش سفر می کند. سواحل  سانتا مونیکا کالیفرنیا را در این عکس مشاهده می کنید)

جهانگردی با کریس بوکارد

کریس بوکارد (CHRIS BUKARD)،  توریسم بلاگر آمریکایی، از  سال ۲۰۰۹ میلادی به  نوشتن  در زمینه گردشگری  و تفریح مشغول شده  و اکنون قریب به ۳ میلیون فالور در اینستاگرام دارد. پر واضح است که چنین متخصص گردشگری، چرا در  فهرست  ۱۰ گردشگر تاثیر گذار اینترنت در فهرست فوربس ۲۰۱۸ میلادی قرار گرفته است. او بیش از ۳ هزار عکس به اشتراک گذاشته و شما از قاب  تصاویر دیدنی اش به سفر  به صدها شهر  جهان می برد او را در این نشانی  دنبال کنید.

کریس بوکارد توریسم بلاگر معروف

(کریس بوکارد در زیر صخره ای یخی در منطقه آلاسکا )

 طبیعت دیدنی و رویایی منطقه MILFORD SOUND

(کریس بوکارد در این عکس، شما را به تماشای طبیعت دیدنی و رویایی منطقه MILFORD SOUND در کشور نیوزلند، لوکیشن هیجان انگیز فیلم سه گانه ارباب حلقه ها می برد. ده ها هزار عکسی که گردشگری از  این منطقه منتشر  کرده اند را اینجا تماشا کنید)

سفر کریس توریسم بلاگر به بیابان

(عکس دیدنی که کریس از سفر به بیابان های: Great Sand Dunes National Park and Prese انداخت)

عکس فوق العاده از جهانگرد معروف اینستاگرام

(عکس فوق العاده این جهانگرد معروف اینستاگرام از گرند کانیون های  منطقه UTAH  آمریکای  شمالی  که هم چون فصل  های یک کتاب، طبقه  بندی  شده است)

جهانگردی هیجان انگیز با بانو کیت!

کیت مک  کولی (KATE  MCCULLEY)، جهانگرد محبوب آمریکایی، ظرف چند سال اخیر به  بیش از ۷۰ کشور دنیا سفر کرده  و هزاران عکس از مناطق گردشگری و تفریحی ۵ قاره گرفته و با قلم شیوا و دوست داشتنی اش، در اختیار عاشقان سفر  قرار داده است. او از جمله گردشگران زن اینستاگرام است که تنها سفر می کند و یافته  هایش  برای  بانوانی که علاقمند به  تنها سفر کردند هستند مناسب تشخیص داده می شود. اینستاگرام وی را در  این نشانی دنبال  کنید.

جهانگردی هیجان انگیز با بانو کیت توریسم بلاگر

توریسم بلاگر های محبوب اینستاگرام

(سفر به قطب جنوب و دیدار با پنگوئن  ها یکی از  برنامه های همیشگی توریسم بلاگر های محبوب اینستاگرام است)

 توریسم بلاگر

همراهان گرامی

اگر شما هم  علاقمند به  توریسم بلاگری هستید، می  توانید با راه اندازی سایت و کانالی در اینستاگرام، ظرفیت های فوق  العاده و ناب و کمتر شناخته شده گردشگری ایران از جزیره هرمز تا سوباتان و مازیچال و کردستان و شهر  سوخته  و جنگل ابر و دشت لوت را معرفی کرده و از این راه، کسب و کار مجازی برای خود درست کنید.

اگر با سوالی روبرو شدید، پرسش های خود را از طریق کامنت یا کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی ارسال کنید.

دنیای  مد و لباس و لاکچری  گردی را هر  روز با لوکس تهران  دنبال  کنید.

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا