رویداد ها

طوفان برندها در جشنواره مد مت گالا ۲۰۱۸ ( MET GALA )

مراسم مت گالا (MET GALA) که هر  ساله  در اولین دوشنبه  ماه MAY برگزار می شود، یکی از مهم  ترین رویدادهای خیریه در حوزه مد و لباس است که با همکاری موزه متروپلیتن نیویورک برگزار می شود و در آن، سلبریتی  های موسیقی و سینما و ورزش، با نمایش  لباس های خود، مهم ترین ایونت فشن را پس از برگزاری  رد کارپت اسکار در ماه  مارچ به راه می اندازند.

مت گالا، جشنواره ای دیدنی از اوت کوتورهای پر زرق و برق فاخر است که چند روز پیش از طوفان لباس های سلبریتی ها در رد کارپت جشنواره کن فرانسه، در کانون توجه رسانه های مد و لباس جهان قرار می گیرد. گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با ۴۰  طرح لباس سلبریتی ها از ریحانا و کیم کارداشیان تا جی جی حدید و جنیفر لوپز آشنا می کند.

با مت گالا گردی امروز ما همراه باشید.

حتما بخوانید : مروری بر مت گالا ۲۰۱۹

مراسم مت گالا (MET GALA)

(متن  و جزییات مت گالا را در  هشتگ مت گالا دنبال کنید که شما را با اطلاعات جالبی درباره  این رویداد مهم هنر و خیریه  جهان آشنا می کند و هم چنان یکی از ترندهای مطرح فشن در اینستاگرام به شمار می رود)

داستان مت گالا ۲۰۱۸

محرمانه ترین مراسم فشن جهان را باید مت گالا دانست. جزییات  پنهان و ممنوعیت  پخش زنده مت گالا، همه  سبب می شود تا جزییات بیشتری  از این رویداد به جز فوتوشوت سلبریتی ها در اختیار رسانه  ها قرار نگیرد.

مت گالا، یکی از رویدادهای  مهم عرصه  فشن  است که با هدف فعالیت های خیرخواهانه برگزار می شود. دپارتمان فشن موزه  متروپولیتن نیویورک، سالهاست که با راه اندازی چنین رویداد  پر زرق و برقی، تلاش می کند تا درآمد لازم برای کمک به نیازمندان آمریکایی از از طریق طوفان برندها در فرش  قرمز  مت گالا جمع آوری کند. ایونتی انسان دوستانه که هدفش، بیش  از ان چیزی است  که در کت والک سلبریتی های موسیقی و سینما شاهد هستیم و اکنون،  جنبه  های کسب و کار گسترده  ای پیدا کرده  است.

مت گالا از مهمانان و میزبانان و اسپانسرهای بسیاری  هر سال استفاده می کند که تحلیل آن، بازتاب های گسترده ای در رسانه های جهان پیدا می کند. در سال های اخیر، برندهای مطرحی چون اچ اند ام سوئد، والنتینو، گوچی و ورساچه به عنوان حامیان مت گالا حضور داشتند و همه چیز تحت مدیریت آنا وینتور، رهبر  مت گالا انجام می گیرد.

حتما بخوانید : جذاب ترین طرح های برند والنتیو

مت گالا هر ساله  با یک موضوعی که از قبل اعلام شده است، برنامه ریزی و اجرا می شود و از شرکت کنندگان هم درخواست می شود تا لباس هایی الهام گرفته از موضوع مت گالا  همان سال  را بر تن کنند. فرش قرمز مت گالا را استالیست ها و تحلیلگران مد و لباس بسیار  می پسندند. چرا که میتوان قدرت طراحان به نام را در طراحی لباس بر اساس عنوان مراسم سالانه تشخیص داد.

تم مت گالا ۲۰۱۸

در مراسم  امسال، همانطور  که قبلا گفتیم، موضوعی خاص انتخاب شده  است که اندام آسمانی: مد و تصور و اندیشه  کاتولیک ها یا HEAVENLY BODIES: FASHION & CATHOLI CIMMAGINATION در دستور کار قرار گرفت و هم چون سال های گذشته، با رهبری رییس مجله معروف ووگ (خانم وینتور) هدایت  شد. در هفتادمین سالگرد برگزاری  مت گالا نیویورک، شاهد چهره های سرشناس موسیقی و سینما بودیم که جشنواره لباس  انها را در ادامه تماشا می کنید.

تم مراسم امسال، کار را برای استالیست ها و طراحان لباس سخت کرده بود. چرا که موضوعی تقریبا مذهبی انتخاب شده بود. فوتوشوت های خاص  مت گالا به دلیل تنوع تم سالانه،‌ همواره مورد نظر  عاشقان مد و لباس قرار می گیرد و به همین خاطر  میتوان ادعا کرد که ماندگاری عکس ها، از تم مراسم  سالانه  مت گالا مهم  تر است. برای آشنایی با متن و حاشیه  مراسم  مت گالا ۲۰۱۸ به سایت ووگ VOGUE.COM مراجعه کنید. مت گالا در هشتگ  METGALA  هم غوغایی  به پا کرده است که با واکنش میلیونی کاربران اینستاگرام همراه شد.

جشنواره لباس های مت گالا ۲۰۱۸

 ریحانا، خواننده سیه چرده

(در این عکس، ریحانا، خواننده  سیه  چرده موسیقی پاپ جهان را در لباسی الهام گرفته  از لباس کشیک ها مشاهده می کنید که توسط مزون MARGIELA ARTISANAL طراحی شده است و گوشواره های مجللی از برند MARIA TASH بر تن کرده است. او یکی از میزبان های مت گالا امسال بود)

جورج کلونی، فوق ستاره هالیوود را در کنار همسر جدیدش امل (AMAL)

(در این تصویر، جورج کلونی، فوق ستاره هالیوود را در کنار همسر  جدیدش امل (AMAL) مشاهده می کنید. جورج با همان کت و شلوارهای همیشگی برند RICHARD QUINN در مراسم امسال حاضر شد و همسرش  هم برای نخستین بار حاضر شد و لباس بلند دنباله دار گلی از برند گوچی  را به نمایش  گذاشت)

لباس جالب رنگارنگ LENA WAITHE

(در این تصویر، لباس جالب رنگارنگ LENA WAITHE  را مشاهده می کنید که رنگین کمان  زیبایی را در مت گالا ۲۰۱۸ میلادی به نمایش می گذارد)

 لباس فاخر CARDI B هستیم که توسط MOSCHINO

(در  این عکس، لباس فاخر CARDI B  هستیم که توسط MOSCHINO از برندهای محبوب لاکچری سلبریتی ها رونمایی کرده  است. تاج مجللی که بر سر دارد، تا حدودی بازتاب دهنده  تم مراسم امسال می باشد)

 لباس مشکی SOLANGE KNOWLES

(در این تصویر، لباس مشکی SOLANGE KNOWLES را مشاهده می کنید که یکی از خاص ترین  لباس های مراسم  امسال بود که توسط یک شرکت کننده  سیاه پوست پوشیده  شده  بود. ابن  لباس که با بوت چرمی  مشکی ست شده است، توسط  IRIS VAN  HERPEN  طراحی  شد)

جنیفر لوپز با برند JLO

(جنیفر لوپز را مشاهده می کنید که اگر  چه خودش با برند JLO نشان داده است که طراح لباس و استایلیست ماهری است و نت شناس خوبی برای عطرهای سرد و گرم لاکچری  گردها به  شمار می رود، اما در مراسم امسال ترجیح داد تا لباس  اوت کوتور پر زرق و برقی از BLAMAIN بر تن کند که با کیف دستی لاکچری هم  رنگ از  همان برند نیز همراه شده است)

 OFFSET, QUAVO و TAKEOFF

(لباس  های پر زرق و برق و ظریف کاری  شده صورتی و نارنجی که بر تن این سه سیاه پوست مشاهده می کنید، از جمله  لباس های مردانه حاضر در مراسم  مت گالا امسال است که توسط OFFSET, QUAVO  و TAKEOFF‌پوشیده  شده  بود.  همه  لباس و اکسسوری  ها، محصول برند لاکچری ورساچه است)

کیم کارداشیان، یکی از پرفالور ترین سلبریتی های اینستاگرام

(کیم کارداشیان، یکی از پرفالور  ترین سلبریتی  های اینستاگرام  که در چند سال اخیر با برند KKW، طوفانی از فروش محصولات آرایشی سلبریتی  ها را در غرب  به راه انداخت، اکنون با لباس فاخر طلایی از ورساچه در مراسم  مت گالا امسال به عنوان مهمان حاضر شد)

لباس مشکی بلندی از مدونا، ملکه پاپ قرن بیستم

(در این عکس، شاهد لباس مشکی بلندی از مدونا، ملکه پاپ قرن بیستم هستیم که لباسی فاخر از برند ژان پل گولتیر معروف  (JEAN PAUL  GAULTIER) بر تن کرده است)

جذاب ترین لباس های مت گالا ۲۰۱۸ لباس کیتی پری

(از جذاب ترین لباس های مت گالا ۲۰۱۸ می توان به لباس کیتی  پری اشاره کرد که در مصاحبه با خبرنگاران گفته بود که حس یک فرشته  واقعی را در این اوت کوتور بال دار که شبیه فرشتگان ویکتوریا سیکرت شده است، پیدا کرد)

 لباسی از FRANCES MCDORMAND

(در این عکس، شاهد لباسی  از FRANCES MCDORMAND‌ هستیم که طرحی آبی و زرد از برند لاکچری VAENTINO را بر تن دارد)

زندایا، یکی از سلبریتی های پر فالور اینستاگرام

(زندایا، یکی از سلبریتی  های پر فالور اینستاگرام را مشاهده می کنید که لباس فاخر نقره  ای از برند ورساچه را بر تن دارد. همان طور که مشاهده می کنید، برند ورساچه حضور فعالی در مت گالا امسال همچون رویدادهای سال های گذشته دارد و از آن به عنوان بخشی از ماموریت بازاریابی  جهانی خود بهره  می برد)

تراویس اسکات را در کنار کایلی جنر

(در  این عکس،تراویس اسکات را در کنار کایلی جنر مشاهده میکنید که لباسی از برند ALEXANDER WANG را بر  تن  دارد)

 طرحی از luka sabbat

(در این عکس، شاهد طرحی از  luka sabbat هستیم که توسط غول پوشاک سوئدی ها یعنی H&M  طراحی شده  است. این  از معدود طرح های اچ اند ام برای لباس مردان در مت گالا امسال بود)

نیکی میناژ طرحی از برند OSCAR DE LA RENTA

(نیکی میناژ را در این عکس مشاهده می کنید که طرحی  از برند OSCAR DE LA RENTA بر تن دارد که یکی از برندهای محبوب سلبریتی  ها در فرش قرمز اسکار و گلدن گلوب و مراسم گرمی است)

طرحی از SZA

(طرحی از SZA)

شاهد لباس سفید رنگی از MARY J BLIGE

(در  این عکس، شاهد لباس  سفید رنگی از MARY J BLIGE هستیم)

طراحی ساده از یارا شهیدی

(در این عکس، طراحی ساده  از یارا شهیدی  را مشاهده می کنید که طرحی از شانل فرانسه  را بر تن دارد)

MICHEAL B JORDAN در مراسم مت گلا

(در این عکس، MICHEAL B JORDAN را مشاهده می کنید که طرحی از OFF-WHITE را بر تن دارد)

سلنا گومز، پر فالور ترین کاربر اینستاگرام

(سلنا گومز، پر فالور ترین کاربر اینستاگرام را مشاهده می کنید که امروزه یکی از سرشناس ترین خواننده های پاپ جوان است و طرحی از برند مورد علاقه اش که با ان همکاری می کند را در مت گالا ۲۰۱۸ رونمایی می کند: COACH)

 DONAL GLOVER در مراسم مت گلا

(در این عکس، DONAL GLOVER  را مشاهده می کنید که طرحی ساده  اما شیک از گوچی  را به نمایش می گذارد)

جی جی حدید از سوپر مدل های معروف جهان

(جی جی حدید از سوپر مدل های معروف جهان را در این عکس مشاهده می کنید که محصولی از برند لاکچری ورساچه را رونمایی می کند)

 لباسی از JADEN SMITH

(در این تصویر، شاهد لباسی از JADEN  SMITH هستیم که کاری از  برند آمریکایی معروف لاکچری گردها یعنی LOUIS VITTON  است)

آریانا گرانده، در مراسم مت گالا ۲۰۱۸

(در این عکس، آریانا گرانده،  یکی از ۱۰ کاربر پر  فالور اینستاگرام از خوانندگان جوان معروف موسیقی پاپ آمریکا را مشاهده می کنید که طرحی از برند VERA  WANG  را در مراسم  مت گالا ۲۰۱۸ میلادی  به نمایش می گذارد)

KESHA WARD را در کنار CHANINZ

(در این عکس، KESHA  WARD را در کنار CHANINZ  مشاهده می کنید)

EMILIA CLAEKE با لباس بلند مشکی

(لباس بلند مشکی که در این طرح مشاهده می کنید را EMILIA CLAEKE بر  تن  داشت)

خانم ISSA RAE از شرکت کنندگان مت گالا ۲۰۱۸

(خانم ISSA  RAE یکی دیگر از شرکت کنندگان مت گالا ۲۰۱۸ بود)

ردای بلند ظریف کاری شده ای از سارا جیسکا پارکر

(در این عکس، شاهد ردای  بلند ظریف  کاری شده ای از  سارا جیسکا پارکر هستیم که  جدید ترین محصول خانه مد دولچه و گابانا را در کنار اندی کوهن در مت گالا ۲۰۱۸ به نمایش می گذارد)

بلیک لیولی با یکی از جدید ترین طرح های فاحر ورساچه

(در  این عکس، بلیک  لیولی را شاهد هستید که یکی از جدید ترین  طرح های فاحر ورساچه که دنباله بلند کار شده جذاب سرخ رنگی را به نمایش می گذارد بر تن کرده است)

لباسی از LANA DEL REY در کنار JARED LEO

(در این عکس، شاهد لباسی از  LANA  DEL REY هستیم  که در کنار JARED  LEO، هر دو محصولی  از برند گوچی را بر تن کرده اند و اکسسوری  های عجیب و غریبی با آن ست شده است)

خانم BELLA HADID

(خانم BELLA  HADID  در این عکس، طرحی  از برند CHROME HEARTHS را بر تن کرده است)

 KERRY WASHINGTON با طرحی از رالف لورن آمریکایی را در مت گالا

(در این عکس، KERRY WASHINGTON  را مشاهده می کنید که طرحی از رالف لورن آمریکایی را در مت گالا به  نمایش گذاشته  است)

 LITITA WRIGHT را در کنار JOHN BOYEGA

در این عکس، LITITA WRIGHT را در کنار JOHN BOYEGA  شاهد هستید که هر  دو طرحی از MICHAEL KORS  MENS  را بر تن دارند)

لباسی از JOURDAN DUNN

(لباسی  از JOURDAN DUNN  را مشاهده می کنید)

ALICIA VIKANDER طرحی فاخر از LOUIS VITTON

(در این عکس، ALICIA VIKANDER طرحی فاخر از  LOUIS  VITTON را بر تن کرده  است)

(در این عکس، لباسی از  JANELLE MONAE  را مشاهده می کنید که طرحی  از  MARC  JACOBS  را بر  تن دارد)

اسکارلت یوهانسون، هنرپیشه دانمارکی را در مت گالا

(اسکارلت یوهانسون، هنرپیشه دانمارکی را در  مت گالا امسال مشاهده  می کنید)

 ZOR KRAVITZ طرحی از SAINT LAURENT

(در این عکس، ZOR KRAVITZ را مشاهده می کنید که طرحی از SAINT LAURENT  را بر تن کرده  است که توسط ANTHONY VACCARELLO  طراحی شده است)

 STEPHAN CLBERT در کنار JIMMY FALLON

(آخرین عکسی که مشاهده می کنید، STEPHAN CLBERT  است که در کنار JIMMY FALLON، طرحی از رالف  لورن را به نمایش می گذارند)

لباس  هایی  که در این گفتار مشاهده کردید، تا حدودی بر اساس تم سال ۲۰۱۸ اعلامی  از سوی خانم وینتور بود که میتواند ایده  های خوبی برای طراحی لباس های شب فاخز زرق و برق دار بانوان لاکچری گرد باشد.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

بیشتر  بخوانید:

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا