سبک زندگی لوکس

معروف ترین مجلات مد و فشن جهان را بشناسید ؛ از ELLE تا VOGUE

مجله مد و فشن

معرفی برترین مجلات مد و فشن

دنیای مد و لباس اگر چه امروز از  طریق جادوی لایک و فالو و هشتگ گردی های اینستاگرام و نظرات فشن بلاگرها و طوفان یوتیوبی و فیسبوکی برندها و خانه های مد هدایت  می شود و صدها میلیون مخاطب دارد، اما همچنان مجلات معروف صنعت فشن که دهه  ها سابقه  دارند، واقعیت غیر قابل  انکار از اکو سسیستم اطلاع رسانی این جهان چند رشته ای و جذاب را تشکیل می دهد. گزارش  امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با ۱۰ مجله معروف  دنیای فشن، از ELLE و VOGUE تا هارپرز بازار  آشنا می کند. مجلاتی که تصاویر روی  جلد آنها، بعضا تاریخ ساز و ترند ساز  می شود و می توان از لابلای صفحات آنها، جدید  ترین سبک های لباس  و کیف و کفش  و اکسسوری محبوب سلبریتی ها را دنبال کرد.

حتما بخوانید : معروف ترین فشن بلاگرهای جهان را بشناسید

با ما در مجله گردی  امروز همراه  باشید.

مجله مد و فشن ELLE

نشریه  ELLE را می توان در فهرست  ۱۰ مجله پر تیراژ و پر طرفدار دنیای مد باز  ها و لاکچری گردها در  سراسر جهان قرار داد که سالها پس از انتشار  اولین جلد آن، هم چنان در کانون توجهان  عاشقان دنیای مد و لباس  قرار دارد.  اولین شماره این نشریه  فرانسوی در  ۲۱ نوامبر ۱۹۴۵ میلادی  منتشر شد و در سال های: ۱۹۶۹ (ژاپن)، ۱۹۸۵ (آمریکا)، ۱۹۸۷ (ایتالیا)، ۱۹۹۴ (تایلند)، ۱۹۹۶ (روسیه) ، ۲۰۰۸  (اندونزی)، وارد عرصه اطلاع رسانی فشن در تراز بین المللی  شد و توانست شمارگان خود را به بیش از  ۱۰۰ هزار نسخه  در هفته  برساند. موسسه KEVINO’MALLEY ناشر  ELLE  است و به صورت هفتگی، مد بازها را در جریان متن و حاشیه جدید ترین ترندها، فشن شو ها و اظهار  نظرهای سلبریتی  های  موسیقی و سینما به خصوص طراحان خانه  های مد معروف  مثل شانل، قرار می دهد.

تصاویر آنجلینا جولی روی جلد ELLE

(تصاویر آنجلینا جولی  روی جلد  ELLE)

تصاویر نیکول کیدمن روی جلد ELLE

(تصاویر نیکول کیدمن روی جلد ELLE)

از استایل های کیت میدلتون روی جلد ELLE

(از استایل های کیت میدلتون روی جلد ELLE)

شرکت HAVHETTE  FILPACCHI  MEDIA، مالکیت آن را بر  عهده دارد و از پایتخت مد اروپا (پاریس)  تولید می شود. اکنون می توانید  ELLE.COM را به ده ها زبان زنده دنیا از فرانسه  تا روسی  شاهد بود. پیر لازارف و هلن گوردون، زوجی بودند که پایه  گذار ELLE  شدند.

حتما بخوانید : پر فالوور ترین صفحات اینستاگرام را بشناسید

مجله مد و فشن BAZAAR

مجله بازار، از  دیگر  محبوب ترین مجلات جهان فشن بوده و تصاویری  که از سلبریتی ها روی جلد خود منتشر می کند، طرفداران زیادی در سراسر  دنیا دارد. نشریه هارپر بازار از  قدیمی ترین نشریات فعال در عرصه  فشن بوده  که نخستین شماره آن در  سال ۱۹۸۶۷ میلادی منتشر  شد و مخاطبانش، بانوان لوکس  گرد سالهای پایانی قرن نوزدهم میلادی بود.  هارپر بازار را نشریه  محبوب بانوان مد گرا می دانند و اکنون توسط HEARST COMMUNICATION مدیریت می شود. هارپر بازار،  نشریه  ای است برای بانوان مشکل پسندی که دوستدار  فهم  اولین ها و بهترین ترندها بوده تا استایل های کژوال تا اوت کوتور را شاهد باشند. هارپر بازار  را در این نشانی: HARPERSBAZAAR.COM  دنبال کنید.

جی جی حدید روی جلد هارپر بازار

(جی جی حدید روی جلد هارپر بازار)

ریحانا روی جلد هارپر بازار

(ریحانا روی جلد هارپر بازار)

حنیفر لارنس و جولیا رابرتز روی جلد هارپر بازار

(حنیفر لارنس  و جولیا رابرتز روی جلد هارپر  بازار)

ادریانا لیما روی جلد هارپر

(ادریانا لیما روی جلد هارپر)

لیدی گاگا روی جلد هارپر

(لیدی گاگا روی جلد هارپر)

هارپر بازار  تا کنون، صدها سلبریتی هالیوود و ورزش و موسیقی را روی جلد آورده و درباره سبک زندگی  و استایل و طراحی مد آنان مصاحبه کرده  و تصاویرش  از پشت صحنه  فعالیت آرایشی چهره های معروف مد  جهان، از کیت  وینسلت تا آنجلینا جولی و نیکول کیدمن، مخاطبان زیادی را بدست آورده است.

مجله مد و فشن  VOGUE

ووگ، از معتبر ترین  نشریات مد جهان است که به  زبان های مختلف در کشورهایی ۵ قاره منتشر  می شود. نشریاتی مثل ووگ بافتنی  نیز از جمله نشریات اقماری این مجموعه به شمار می رود که طرفداران زیادی در میان لاکچری  گردها  در  فصل  پاییز و زمستان دارد. نشریه  لایف استایل که شما را با استالیست  ها، فشن بلاگرها، دکوراسیون های لاکچری  و مقصدهای گردشگری لوکس و هیجان انگیز از نگاه  خلاق و روایتگر نویسندگانش آشنا می کند و همه چیز در  حول و حوش فشن دیزاین  حرکت می کند.  فوتوشوت های ووگ در یک دهه اخیر از کریس رونالدو تا فرشتگان ویکتوریا سکرت، بازتاب جهانی پیدا کرده است.

مجله مد و فشن VOGUE

تصویر مجله VOGUE

شروع کار این  مجموعه،  به سال ۱۹۸۲ میلادی در  پایتخت مد آمریکای شمالی  باز می گردد و ادیتور ارشد آن خانم ANNA  WINTOUR  است که یکی از سرشناس ترین بانوان تحلیل گر مد  و سبک زندگی  آمریکا به  شمار می رود. سالانه  میلیون ها جلد از مجله ووگ در کشورهای مختلف دنیا به فروش می رسد. برای آشنایی  با دنیای عجیب و مرموز و پر حاشیه  سلبریتی  ها و طراحان لباس  و برندها و اخبار این حوزه، به  توییتر آن (TWITTER.COM/VOGUE) مراجعه  کنید یا به VOGUE.COM.

موضوعات استایل، در صفحه اینستاگرام ووگ

(موضوعات استایل، در  صفحه اینستاگرام ووگ  تحلیل  می شود)

(تولد سومین فرزند کیت میدلتون در بیمارستان سنت ماری لندن

(تولد سومین فرزند کیت میدلتون در  بیمارستان سنت ماری  لندن، از مهمترین  خبرهای  ووگ در نیمه  نخست سال ۲۰۱۸ است . لباس  قرمزی که کیت  در این عکس  بر تن دارد، از برند JENNY PACKHAM، برند محبوب اوست که  با بلیزر أبی رنگ پرنس  ویلیام، ترکیب  خوبی  را به وجود آورده است)

اینستاگرام ووگ با انتشار بیش  از ۵ هزار عکس، قریب به ۱۸ میلیون دنبال کننده دارد. آن را در  نشانی: @VOGUEMAGAZINEدنبال  کنید که شما را در جریان رویدادهای این صنعت پر مخاطب قرار می دهد.

حتما بخوانید : دیدار  با فرشتگان ویکتوریا سکرت

مجله مد و فشن MARIE CLAIRE

مجله مد و فشن MARIE CLAIRE

این نشریه از جمله  مجلات پر طرفدار در عرصه مد و سبک زندگی  بوده  که به صورت بین المللی  منتشر  می شود و نخستین شماره  اش در سال ۱۹۳۷ میلادی در فرانسه و سپس در انگلستان روی دکه مطبوعات قرار گرفت.  اکنون همچون اله و ووگ  و هارپر بازار، به  زبان های گوناگونی در کشورهای مختلف دنیا منتشر  می شود و شما را در جریان آخرین اتفاقات  صنعت فشن و لباس ها و ترندهایی که متداول شده است قرار می دهد. ۴  ادیتور ارشد دارد که عبارتند از:‌

  • ARNAUD DE  CONTADES
  • JACKIE FRANK
  • MARIE O;RIORDAN
  • ANNE FULENWIDER

تصویری از مجله MARIE CLAIRE

یکی از سایت های محبوب بانوان غربی  برای دنبال کردن ایونت ها و اخبار  حوزه  مد، سایت:‌MARICLAIRE.COM  است که اینستاگرامش نیز طرفداران زیادی دارد. از  حاملگی سوم کیت  میدلتون تا رژیم غذایی کیم کارداشیان تا استایل های مورد علاقه جذاب ترین دختران جهان تا بهاتی پرینسلو و شارلیز ترون، حوزه عملکرد ماری کلیر  را تشکیل می دهد. اینستاگرام ۱  میلیون  فالوریش را دنبال  کنید که بسیار  فعال بوده  و حدود ۱۰ هزار  عکس از این جهان رنگارنگ به اشتراک گذاشته است.

مطلب مرتبط : بیوگرافی کیم کارداشیان

مجله مد و فشن  GLAMOUR

نشریه  گلمور یا همان زرق و برق  به  فارسی، همه چیزهای خیره  کننده و فریبنده و جذاب را از مد و لباس  گرفته  تا دکوراسیون و خودرو و محل زندگی و امثالهم در  اختیار جامعه میلیونی طرفدارانش در سراسر جهان قرار  می دهد. مجله ای  مخصوص بانوان که در سال  ۱۹۳۹ میلادی  از آمریکا به جمع لاکچری گردها آمد و اکنون توسط CONDE NASTا اداره  می شود. نام  واقعی آن: GLAMOUR OF HOLLYWOOD  است. میزان فروش ماهانه آن در سال ۲۰۱۳  میلادی  بیش  از ۲ میلیون نسخه  اعلام شد. همه  جور اطلاعات درباره  ترندها و سبک ها و نظرات  استایلیست ها و مشاوران سبک زندگی لوکس  و پر زرق و برق  را می توانید در GLAMOUR.COM مشاهده کنید.

حتما بخوانید : استالیست کیست و چه وظیفه ای  دارد؟

مجله مد و فشن GLAMOUR

اگر دوست دارید درباره  طراحان لباس سلبریتی ها در فرش قرمز یا استایلیست های سوپر مدل  های جهان مثل میراندا کر و جی جی حدید و امثالهم اطلاعات به روز  بدست آورید، یکی از منابع خوب همین گلمور است که امروزه به نقاط مختلف جهان نیز  رفته  و شما را با مد ملل و سبک زندگی مردم در ۱۸۰ کشور  جهان آشنا می کند.

تصویر جلد مجله GLAMOUR

اینستاگرامش، شما را به  دیدن بیش  از ۷ هزار  عکس از  جهان شگفت انگیز FASHION DESIGN می برد و ۲  میلیون فالور دارد.  آن را در: @GLAMOURMAG دنبال کنید. اپ ان را به  راحتی در ITUNES پیدا کنید!

مجله مد و فشن  ALLURE

مجله مد و فشن ALLURE

نشریه ALLURE  که در  ALLURE.COM می توان آن را مشاهده کرد، در فهرست  پر مخاطب ترین مجلات دنیای مد و لباس قرار  دارد. هر چیزی که به مراقبت های بهداشتی و زیبایی بانوان و لاکچری گردها ارتباط پیدا کند، در ALLURE می توان ردی از آن مشاهده نمود. این مجله آمریکایی برای  اولین  بار  در  سال  ۱۹۹۱  میلادی  توسط  خانم لیندا ولز  منتشر شد و اکنون با هدایت موسسه ADVANCE PUBLICATION تولید می شود. روی جلد این نشریه  هر ماه، شما را با ترندها و محصولات آرایشی  و بهداشتی گوناگون آشنا می  کند. اینستاگرامش، شما را به دیدار  ۵ هزار  عکس از دنیای رنگارنگ مدلینگ و استایل  می برد و نیم  میلیون مخاطب دارد.  به این نشانی: @ALLURE  رجوع کنید.

مجله مد و فشن  INSTYLE

مجله مد و فشن INSTYLE

عاشقان استایل، از استایلیست ها تا طرفداران سبک های فانتزی تا لوکس و شیک و رسمی و کژوال، از استایل های بهاره  تا تابستانی و زمستانی، از کیف و کفش گرفته تا اکسسوری و جدید ترین خط تولید محصولات آرایشی سلبریتی ها، همه  و همه  در این استایل  یا INSTYLE.COM قابل دسترس است. مجله فشن آمریکایی که در  سال ۱۹۹۴ میلادی  تولید شد و فروش زیادی  هم  تجربه  می کند. ادیتور ارشد آن LAURA BROWN می باشد. این نشریه  با همکاری  MEREDITH CORPORATIONS تولید می شود. داستان هایی از ملکه مد جهان، ملکه یخی،  فرشتگان ویکتوریا سکرت تا تیلور  سویفت و بیانسه  و فشن بلاگرها تا استایل گلدن گلوب گردها را میتوان در InStyle شاهد بود. فعال  ترین  اکانت مجلات مد در اینستاگرام مختص به همین نشریه  است که بیش از ۸ هزار پست منتشر کرده و ۲ میلیون دنبال کننده  دارد. آن را در: instylemagaizne دنبال کنید.

مجله مد و فشن  REDBOOK

مجله مد و فشن REDBOOK

رد بوک، مجله مطرح زنان  در آمریکا بوده  که توسط شرکت مطرح HEARST CORPORATION  تولید می شود و سردبیری آن را: MEREDITH  KAHN  ROLLINS  بر عهده  دارد. اگر  چه به نسبت مجلاتی که تا کنون در این گفتار  معرفی شد مطرح  نیست، اما به هر حال،  طرفداران زیادی دارد. به گونه  ای که میلیون دنبال کننده در فیس بوک و توییتر و اینستاگرام دارد. رد بوک سعی کرده تا دنیای مد و مدلینگ و استایل بانوان را در  قالب سبک زندگی  لوکس و شاد و هیجان انگیز روایت کند و به همین خاطر ، طیف مخاطبانش را بخش های  مختلف  جامعه بانوان جهان تشکیل می دهد. این نشریه  را در REDBOOKMAG.COM  دنبال  فرمایید.

مجله لایف استایل

مجله لایف استایل

مجله LIFESTYLE  از  جمله  نشریات و سایت های معروف در حوزه سبک زندگی در اینترنت است که طیف گسترده ای از موضوعات را مثل: روش های شاد زیستن، روش های  خرید کفش لوکس، روش های انتخاب کیف رو دوشی، چگونه  کرم پودر بدون روغن انتخاب کنیم، روش های سفر ارزان  تا خرید اکسسوری  برای بانوان کوتاه قد، ارائه می  کند و روش  های حالبی در  تم HOW  TO,  WHERE  TO می  باشد که این روزها طرفداران زیادی دارد. کلا، لایف استایل مگزین را نمی  توان یک WIKI  HOW دانست. اما اطلاعات خوبی  را در  اختیار بانوانی که می خواهند با روش مدرن، به جنگ مشکلات زندگی  روزمره بروند ارائه میکند.  توضیحات بیشتر را در LIFESTYLE.ORG  دنبال کنید.

مجله مد و فشن ESSENCE

مجله مد و فشن ESSENCE

نشریه اسنس، ماهانه ای  پر  تیراژ برای  بانوان مهاجر آفریقایی در ایالات متحده  است که مطالب جذاش سبب شده  در فهرست مجلات محبوب بانوان در حوزه  سبک زندگی  و فشن دیزاین قرار بگیرد. بانوانی که در سن ۱۸ تا ۴۹ سال قرار دارند، مخاطب  این  نشریه  هستند. خانم VANESSA BUSH، ادیتور  ارشد ESSENCE است. این نشریه  را میتوان در سایت پر طرفدارش که شما را به دنیای آرایش  مو، لوازم آرایش، نت های شگفت انگیز عطرها و اسانس ها و روش های روابط  جنسی  کم  خطر و امثالهم می برد، در نشانی:  ESSENCE.COM  دنبال کنید. اپ آن را مجانی در  آی تونز دانلود کنید.

اگر میخواهید جهان را از دید بانوان سیاه پوست ببینید به این نشریه  رجوع کنید که شما را با WHAT IS HOT آشنا می کند.

مجله مد و فشن  VANITY FAIR

وینتی  فیر، از دیگر نشریات محبوب سبک زندگی و مد و لباس  است که سابقه  فعالیتش به  نخستین دهه قرن بیستم میلادی  باز  می گردد. اما شروع رسمی فعالیتش بهسال ۱۹۸۳  میلادی می رسد که اکنون با سردبیری RADHIKA JONES منتشر می شود. ناشر  آن را  CONDES NAST بر عهده  داشته و تلاش کرده  تا به موضوعات مختلف این عرصه  از نگاه  بانوان بپردازد.

مجله مد و فشن VANITY FAIR

(کریستانو رونالدو، فوق ستاره رئال  مادرید، سلبریتی  محبوب  نشریه  ونیتی  فیر  است)

جاستین تیمبر لیک روی جلد ونیتی فیر

(جاستین تیمبر  لیک روی جلد ونیتی فیر)

ادل روی جلد VANITY FAIR

(ادل روی جلد  VANITY FAIR)

در نزدیکی مراسم اسکار  و گلدن گلوب،  ویتی  فیر، مهمانی برگزار می کند که پوشش سلبریتی  های دعوت شده  معمولا بازتاب های گسترده ای  در رسانه های جهان پیدا می کند.

مهمانی پر  زرق  و برق  ونیتی  فیر  که معمولا پس از مراسم اسکار برگزار  می شود، تا هفته ها،  خوراک تحلیل رسانه های  مد و لباس جهان را فراهم می کند.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی  را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا