رویداد ها

جذاب ترین مدل لباس های جشنواره کن ۲۰۱۸

جشنواره کن

هفتاد و یکمین دوره جشنواره سینمایی  کن فرانسه از ۱۸ اردیبهشت  ۹۷ در منطقه  توریستی و لاکچری کن آغاز شد و رقابت ۲۱ فیلم در بخش مسابقه مراسم  امسال، با اکران  فیلم  همه می دانند اصغر فرهادی که برای افتتاحیه  انتخاب شده بود، شروع شد. اصغر فرهادی امسال با ارائه این فیلم در کن که با حضور پنه  لوپه کروز  و خاویر  باردم، هنرپیشه های سرشناس هالیوود همراه شده است، سینمای مخصوص به خود را بار دیگر در کانون توجه رسانه  های جهان قرار داد و بسیاری از ان به عنوان بخت اول شکار نخل طلا کن یاد می کنند که اگر چنین شود، پس از نخل طلا زنده یاد عباس کیارستمی، دومین شکار  سینمای ایران خواهد بود. رد کارپت کن امسال  نیز با جشنواره ای از اوت کوتورهای پر زرق و برق  همراه بود که در گزارش امروز مجله تخصصی  مد و سبک زندگی لوکس تهران به ده ها مورد اشاره می کنیم.

با کن گردی  امروز ما همراه باشید.

اصغر فرهادی در جشنواره کن 2015 فرانسه

اصغر فرهادی در کنار خاویر باردم و پنه لوپه کروز در بخش فوتو کال جشنواره سینمایی کن 2018 فرانسه

(اصغر فرهادی در کنار خاویر باردم و پنه  لوپه کروز در بخش فوتو کال جشنواره  سینمایی کن ۲۰۱۸ فرانسه )

کوتاه از کن ۲۰۱۸

پس  از اسکار و گلدن گلوب آمریکا،  مهم ترین جشنواره سینمایی جهان،‌ همین فستیوال کن است که در  منطقه زیبا و جذاب  و توریستی کن در جنوب این کشور  برگزار می شود. در مراسم امسال، بر  اساس پروتکل جدید، گرفتن سلفی روی  فرش  قرمز مراسم که تحت تدابیر شدید امنیتی  برگزار می شد ممنوع گردید تا نظم مراسم  حفظ شود. امسال  نیز  همچون روال سال های  قبل، هم در  بخش مسابقه بین المللی و هم در بخش سینه فونداسیون، شاهد حضور  استعدادهای نوظهور فیلمسازی  از نقاط  مختلف جهان از جمله  ایران هستیم. دو فیلم  کوتاه از ایران  که تهیه کنندگی یکی از انها را رامبد جوان (آقای خندوانه) بر  عهده داشته است، در بخش سینه  فونداسیون حضور دارد.

 فستیوال کن 2018

امسال، غیبت ژیل زاکوب،  منتقد سرشناس فیلم  جهان  که ریاست  این رویداد را تا سال ۲۰۱۴ میلادی  بر عهده داشت و بنیانگذار  بخش های جذاب کن از جمله  سینه  فونداسیون بود، در کانون توجه رسانه  ها قرار گرفت. حضور سوپر استار هالیوود یعنی  کیت بلانشت به عنوان رییس هیات  داوران ۵ نفره  مراسم امسال، طوفانی از  هشتگ ها و تحلیل ها را درباره  نوع نگرش و استایل و طراحی لباس او  از ووگ تا هارپر بازار و پیپل و ELEE به راه انداخت و به نظر می رسد، بلانشت و فرهادی و پنه  لوپه کروز، سه نام پر بحث در این دوره  از  رقابتها باشند.

تصویری از ایندکس سایت جشنواره کن 2018

(تصویری  از ایندکس سایت جشنواره  کن ۲۰۱۸ که جزییات کاملی از  هیات داوران، ده ها فیلم  شرکت کننده در بخش های مختلف جشنواره و هم  چنین متن و حاشیه  مراسم  شام و مصاحبه  با صاحبان آثار را به  زبان های مختلف  در اختیار علاقمندان به سینما و مد و لباس  قرار  می دهد. برندهای CHOPARD و L’PREAL به  عنوان اسپانسر  ویژه مراسم امسال  حضور  دارند)

همان طور که در عکس های  بعدی مشاهده می  کنید، ۵ نفر در فهرست هیات داوران مراسم امسال حضور دارند که از ان جمله  می توان به چانگ، بازیگر چینی، آوا دوورنای، تهیه  کننده آمریکایی، استورات، بازیگر  آمریکایی، سیدو، هنرپیشه  فرانسوی و دنیس ویلنوو اشاره  کرد که اولین کانادایی حاضر در  هیات  داوران رویداد کن ۲۰۱۸ می باشد و برندهای لاکچری  را نمایندگی می کنند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ برند لاکچری  سال  ۲۰۱۸

در مراسم امسال، دل تورو  که تنها اسکاری  کشور پورتوریکو به  شمار می رود، ریاست  هیات داوران بخش نگاه  نو جشنواره کن ۲۰۱۸ را بر عهده  داشته  است که که در کنار بونلو که مسئول  بخش سینه  فونداسیون  است، جشنواره امسال را داغ کرده اند.

 دل تورو تنها اسکاری کشور پورتوریکو

از ایران، دو فیلم کوتاه  تاریکی اثر  سعید جعفریان و مثل بچه آدم به  کارگردانی آرین دفتری که محصول  دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران  است در بخش  سینه  فونداسیون با ۱۶  فیلم رقابت می کند.

 لحظه به لحظه جشنواره کن را در اینستاگرام رسمی FESTIVALDECANNES

(متن و حاشیه  لحظه  به لحظه جشنواره کن ۲۰۱۸ را در اینستاگرام رسمی این  مراسم در نشانی: @FESTIVALDECANNES دنبال کنید که قریب  به  ۴۰۰ هزار  فالور دارد. )

اینستاگرام رسمی جشنواره ۲۰۱۸ فرانسه

(اینستاگرام رسمی جشنواره ۲۰۱۸ فرانسه  با انتشار تحلیل ها و استایل های  سلبریتی های مرد و زن، شما را با اطلاعات جالبی آشنا می  کند)

جشنواره لباس های جذاب هنرپیشه ها در کن ۲۰۱۸

 تصویر دکلته لاکچری مشکی بلند بدون آستین JULIANA MOORE

(در این عکس، تصویر  دکلته لاکچری مشکی بلند بدون آستین JULIANA MOORE، از سوپر  استارهای  هالیوود را در فرش قرمز جشنواره ۲۰۱۸ فرانسه را شاهد هستید که در اکران  فیلم YOMEDDINE حاضر شده است و برند لباس او از SAINT LAUREN بوده گردن بند الماس دوست داشتنی از CHOPARD خیره  کننده به نظر می رسد. این محصول، از کالکشن فرش سبز (GREEN CARPET) است که شوپارد اخیرا رونمایی کرد و بر گردن جولین مور مشاهده می کنید. این  محصول، بر اساس سیاست مد سبز شوپارد طراحی و تولید شده است)

حتما بخوانید : همه  چیز درباره  مد سبز

 فوتوشوت های جذاب فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۱۸ فرانسه

(در این عکس از فوتوشوت های جذاب فرش  قرمز جشنواره ۲۰۱۸ فرانسه، شاهد لباسی جذاب از ایرینا شایک، سوپر مدل معروف روس هستیم  که جامه ای  مشکی را با گردن بند یقه  ای سبز رنگ به نمایش گذاشته  است)

مدل معروف شرق آسیا یعنی خانم کیکو میزوهارا (KIKO MIZUHARA) را در فرش قرمز ۲۰۱۸

(در این عکس، مدل معروف شرق آسیا یعنی خانم  کیکو میزوهارا (KIKO MIZUHARA) را در فرش قرمز ۲۰۱۸ مشاهده می کنید که با جامه  متالیک  و کیف دستی مستطیلی،  دکلته  بلند را به نمایش گذاشته است. طراح این استایل معرفی نشده است)

حتما بخوانید : استایلیست کیست و چه وظیفه ای دارد؟

LEOMIE ANDERSON است که با لباس بلند زرد دنباله دار در اکران فیلم YOMEDDINE در جشنواره کن 2018

(یکی از سلبریتی های  حاضر در جشنواره امسال، LEOMIE ANDERSON است که با لباس بلند زرد دنباله  دار  در اکران فیلم YOMEDDINE شرکت کرد)

پنه لوپه کروز، یکی از معروف ترین چهره های سرشناس حاضر در جشنواره کن ۲۰۱۸

(پنه لوپه کروز، یکی از معروف ترین چهره های سرشناس حاضر در جشنواره کن ۲۰۱۸ است. چرا که او بازیگر نقش اول در فیلم همه می دانند (EVERYBODY KNOW)‌ اصغر فرهادی، کارگردان شهیر و اسکاری ایران حاضر در رقابت  های امسال است.  لباس مشکی طرح دار ایشان  با صندل های بند دار از والنتینو ست شده است. فیلم پنه لوپه کروز، برای دریافت نخل طلای  کن ، بایستی با ۲۰  فیلم رقابت کند. فیلم  همه  می دانند اصغر فرهادی، فیلم  افتتاحیه جشنواره  بود که از ۱۸ اردیبهشت در ۳۰۰ سینمای فرانسه  روی پرده  رفت)

استایل خاویر باردم،‌ همسر پنه لوپه کروز در جشنواره کن 2018

(در این عکس، استایل خاویر باردم،‌ همسر پنه لوپه کروز را مشاهده می کنید که بازیگر نقش  اول مرد در فیلم همه  می دانند اصغر فرهادی است. او بارها در مصاحبه  هایش از اصغر فرهادی بخاطر  هوشمندی در فیلمسازی، تمجید کرد.  پیراهن DENIM آقای  باردم با کت و شلوار اسپرت ست شده است)

فوتوشوتی از جولیان مور در جشنواره کن 2018

(در این عکس، بار دیگر فوتوشوتی از جولیان مور  را شاهد هستیم که استایل کژوال  خود را با تی شرت سفید رنگ و کفش  های مشکی  به نمایش  گذاشته  است)

 کیت بلانشت ، چهره سرشناس مراسم جشنواره کن 2018

( کیت بلانشت ، چهره سرشناس مراسم امسال  را در این عکس مشاهده می شود که جامه  ای لاکچری از برند ARMANI PRIVE  را با گوشواره فاخری که با الماس ظریف کاری شده  است، از برند CHOPARD به نمایش می گذارد. او در مراسم افتتاحیه  کن امسال که با اکران فیلم همه  می دانند اصغر فرهادی همراه  شده بود شرکت کرد)

تصویر لباس CHLOE SEVIGNY اوت کوتوری از شانل فرانسه

(در  این عکس، تصویر لباس CHLOE SEVIGNY  را مشاهده  می کنید که اوت کوتوری از شانل فرانسه را به نمایش می گذارد و کفش  های ساده مشکی رنگش  نیز جذابیت  خاصر  به استایل  بخشیده  است)

 GEORIGIA MAY JAGGER لباس ابریشمی یقه هالتر در جشنواره کن 2018

(در این عکس، GEORIGIA MAY  JAGGER  را مشاهده می کنید که لباس ابریشمی یقه  هالتر را به  نمایش می گذارد)

جذاب ترین لباس های مراسم رد کارپت کن ۲۰۱۸ فرانسه

(یکی از جذاب ترین  لباس  های مراسم رد کارپت کن ۲۰۱۸ فرانسه  را میتوان در لباس قرمز  رنگ خوش طرح و  استایل جولیان مور مشاهده کرد که اوت  کوتوری مجلل از GIVENCHY است و با گوشواره  و حلقه  الماس  از شوپارد ست شده است)

کریستین استورات (KRISTEN STEWART) با اوت کوتوری از شانل فرانسه کن 2018

(در این عکس، کریستین استورات (KRISTEN STEWART) را مشاهده می کنید که اوت کوتوری  از شانل فرانسه را بر تن دارد و کفش های  او  هم کاری از GIUSEPPE ZANOTTI، برند محبوب سلبریتی های اروپا به شمار  می رود. دستبندهای پز زرق و برق او، نقش یک اکسسوری جذاب را برای لباس مشکی بدون آستین وی به  ارمغان آورده است)

تصویری از مد و لباس LEA SEYDOUX جشنواره کن 2018

(در  این عکس، تصویری  از مد و لباس LEA SEYDOUX  را مشاهده می کنید که لباسش، الهامی از طرح های  دهه بیست  قرن بیستم برند LOUIS VITTON  است. این  لباس ابریشمی  سفید تک شانه، با  جواهراتی  از برند BOUCHERON  ست شد)

پنه لوپه کروز در این طرح، وینتیج دراماتیک از برند شانل فرانسه در رد کارپت CANNES ۲۰۱۸

(پنه لوپه کروز در این طرح، وینتیج دراماتیک از برند شانل فرانسه را در رد کارپت CANNES ۲۰۱۸ به نمایش می گذارد. جواهرات خانم پنه لوپه  کروز که در اکران فیلم همه  می دانند اصغر فرهادی حضور یافت، از برند ATELIER SWAROVSKI است)

ROMEE STRIJD در جشنواره کن 2018

(در این  عکس، ROMEE  STRIJD را مشاهده می  کنید که لباس بلند متالیک از برند ALBERTA GERRETTI را با ظریف  کاری های پر زرق و برق به نمایش می گذارد)

 اعضای هیات داوران جشنواره فیلم CANNES ۲۰۱۸ فرانسه

(در این عکس، اعضای هیات داوران جشنواره  فیلم CANNES ۲۰۱۸ فرانسه ارائه شده است  که عبارتند از: کریستین  استورات، ایا سیدوکس، کیت بلانشت، آوا دوورنی و خدیجه نین. استایل  لباس آن ها را در نخستین روز  برگزاری مراسم مشاهده می کنید)

کت و شلوار مجلسی و شیک زنانه بهاره در استایل کیت بلانشت رییس هیات داوران جشنواره ۲۰۱۸

(در این عکس، شکوه رنگ صورتی را در طراحی کت و شلوار مجلسی و شیک زنانه بهاره  در استایل کیت بلانشت، رییس  هیات داوران جشنواره ۲۰۱۸ مشاهده  می کنید که هوشمندی و ظرافت استالیست و طراح معروف  یعنی استلا مک کارتنی  را به نمایش می گذارد)

مد و لباس کریستین استورات در جشنواره کن 2018

(در این عکس، تصویری از مد و لباس کریستین  استورات مشاهده می کنید که کت و شلواری با تاپ سفید از برند شانل فرانسه  را  با یک کوله پشتی مشکی کوچک در روز نخست جشنواره کن ۲۰۱۸ به نمایش  گذاشت.  ست کت و شلوار مجلسی  برای بهار و تابستان، یکی از  پر مخاطب ترین استایل ها در میان بانوان به  خصوص  دختران است)

کت دو دکمه سبز رنگ فاخر LEA SYDOUX در کن 2018

(کت دو دکمه  سبز  رنگ فاخر LEA SYDOUX  را در این تصویر مشاهده می کنید که در  مراسم  PHOTO  CALL  جشنواره  CANNES در روز  اول به نمایش در امد و محصولی از کالکشن بهاره  کت و شلوار مجلسی و شیک زنانه  از برند سنت لارن را به نمایش می گذارد. ایده ای خوب برای بانوانی که به  دنبال کت و شلوار های مجلسی تابستانی  هستید. کنتراست رنگ ملیح سفید پیراهن را با کت مشاهده کنید)

سومین استایل پنه لوپه کروز، بازیگر نقش اول فیلم همه می دانند اصغر فرهادی را در کن ۲۰۱۸

(در این  عکس، سومین  استایل پنه لوپه  کروز، بازیگر نقش اول فیلم  همه می دانند اصغر  فرهادی  را در کن ۲۰۱۸ مشاهده می  کنید که بلیزر خوش رنگی را با تاپ زرد رنگ روشن ست کرده  است. از پنه  لوپه  کروز  در سال ۲۰۱۸ بیشتر خواهیم شنید. حضور پنه لوپه کروز در تهران به مناسبت اکران این فیلم، همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد)

خانم رومی استریجید همیشه خوش پوش در کن 2018

(خانم  رومی  استریجید همیشه  خوش  پوش، یکی از بهترین  استایل های  بهاری  خود را در CANNES ۲۰۱۸ به نمایش  گذاشت  و لباس دو تکه کت و شلوار نقره ای از برند روبرتو کاوالی را به  نمایش گذاشت.  روبرو کاوالی، طراح مد معروف ایتالیایی  ها، حضور فعالی در نخستین  جشنواره مد و لباس عربستانی ها که در  ریاض  برگزار شد، تجربه کرد)

تما بخوانید : همه چیز درباره اولین فشن ویک عربستان در ریاض

کت و شلوار لیمویی مجلسی زنانه کیت بلانشت در جشنواره کن 2018

( کت و شلوار لیمویی شیک و مجلسی زنانه  که  کیت بلانشت در  این عکس بر تن دارد، از برند شانل بوده و او با این طرح  زیبا، در  مراسم  شام  نخستین  روز برگزاری مراسم  امسال تحت تدابیر امنیتی مراسم، وارد کاخ جشنواره شد)

 مد و لباس کریستین استورات، چهره سرشناس کن 2018

(باز هم  تصویری  دیگر از مد و لباس کریستین استورات، چهره سرشناس  این روزهای هالیوود که یکی از اعضای  هیات داوران جشنواره ۲۰۱۸ است. استایل خانمانه (LADY LIKE) او را با بلیز  آستین کوتاه و دامن مشکی روی زانو با کیفی  از گوچی مشاهده می  کنید)

خدیجه نین (KHADIJA NIN) در کن 2018

(در این  عکس، خدیجه نین (KHADIJA NIN)  را شاهد هستید که لباس سنتی  بلند آبی رنگ گل دار  را بر تن کرده است. او یکی از اعضای هیات داوران جشنواره CANNES ۲۰۱۸ به شمار می رود)

به امید نخل طلا کن ۲۰۱۸ برای  فیلم  همه می  دانند اصغر فرهادی  در مراسم امسال.

دنیای مدو لباس و لاکچری گردی  را هر روز با  لوکس  تهران تجربه کنید.

بخوانید:‌

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا