استایل و مد آقایان

زیرپوش ضد عرق تاپیک سدی در برابر تعریق زیاد [رپورتاژ آگهی]

زیر پوش ضد عرق تاپیک

تعریق زیاد یکی از بزرگترین مشکلات افرادی است که به ویژه با نزدیک شدن به فصل گرما با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اما در کنار راهکارهای موجود، زیرپوش ضد عرق تاپیک می‌تواند همچون سدی در برابر تعریق زیاد مقاومت کند.

تعریق زیاد یکی از بزرگترین مشکلاتی است که آقایان و خانم‌ها با آن مواجه هستند و فقط به چاق و لاغر بودن افراد ارتباطی ندارد. افراد لاغر زیادی هستند که به شدت عرق می‌کنند، ولی معمولا افراد چاق به دلیل مشکل فیزیکی خود، بیش از اشخاص لاغر با مشکل تعریق زیاد روبه‌رو هستند. به هر حال بیشترین منشاء عرق کردن عوامل ژنتیکی است و باید اصولی با مقابله با آن پرداخت.

تعریق زیاد نه تنها برای فرد مشکل ایجاد کرده و باعث می‌شود آب بدن او کم شود، بلکه به دلایل مختلف باعث آزار دیگران نیز می‌شود. خیلی‌ها عرق تندی دارند که نه تنها بوی آن، بلکه اثرات ناخوشایندش روی لباس‌ها و وضعیت ظاهری فرد، باعث آزردگی دیگران می‌شود و علاوه بر تمام این‌ها موجب کاهش اعتماد به نفس فرد می‌شود.

راهکارهای مختلفی به عنوان روش‌های ضد عرق وجود دارد که برخی از آن‌ها تا حدودی کاربردی است و برخی دیگر یا موقتی و بیشتر به عنوان مسکن کاربرد دارد یا به صورت علمی و عملی اثبات نشده است.

اسپری های ضد تعریق‌ها و دئودورانت‌ها

یکی از راهکارهای ضد عرق استفاده از ضد تعریق‌ها یا دئودورانت‌ها است که در مرحلهٔ اول به جای مقابله با تعریق زیاد، به دلیل بوی خوبی که دارند بوی ناخوشایند عرق را کاهش می‌دهند. گرچه ادعا می‌شود ضدتعریق‌ها و دئودورانت‌ها با فرمولاسیون‌های مختلفی که دارند می‌توانند به عنوان مانعی ضد عرق باشند ولی این ادعا روی خیلی‌ها جواب نمی‌دهد و همچنان مشکل عرق کردن بیش از حد وجود دارد.

نکتهٔ جالب اینجا است که در واقع دئودورانت‌ها و ضد تعریق‌ها با هم تفاوت دارند. ضد تعریق‌ها از جمله مام‌های مایع، جامد یا صابونی و اسپری‌ها پودری، به دلیل دارا بودن ترکیبات آلومینیوم، غدد تعریق را موقتا فلج می‌کنند و به این ترتیب به عنوان یک ضد عرق عمل می‌کنند. اما دئودورانت‌ها بیشتر وظیفهٔ باکتری‌زدایی و ایجاد بوی خوب روی پوست دارند. در نهایت برای تهیهٔ این محصولات باید دقت زیادی به خرج دهید.

پد ضد تعریق

پدهای ضد عرق نیز یکی دیگری از روش‌های ضد تعریق هستند که در واقع بیشتر برای تعریق زیاد زیر بغل استفاده می‌شوند. این پدها با قرارگیری در زیر بغل و بین دست و لباس، مانع عرق کردن شده و از طرف اجازه‌ی نفوذ عرق به لباس را نمی‌دهند. اما باید دائما در حال خرید، تعویض یا شستشوی این پدها باشید و از طرف دیگر قراردادن دائمی پد ضد عرق در زیر بغل برای خیلی‌ها حس خوشایندی ندارد.

اما زمانی که لباس گران‌قیمت به تن می‌کنید، لباس گشاد می‌پوشید، از لباس تنگ استفاده می‌کنید، پوستتان حساس است، استرس زیادی را متحمل می‌شوید و به تعریق زیاد دچار هستید، دیگر نمی‌توانید خیلی رو پدهای ضد عرق حساب ویژه‌ای باز کنید.

روش‌های طبیعی و غذایی

به اعتقاد خیلی‌ها می‌توان از روش های طبیعی ضد عرق نیز برای کاهش تعریق زیاد استفاده کرد. البته این موضوع کاملا به مزاج شخص و طبع او برمی‌گردد. به عنوان مثال برخی پیشنهاد می‌دهند شخصی که زیاد عرق می‌کند از خوراکی‌هایی با طبع سرد استفاده کرده یا غذاهای تند نخورد. چرا که این خوراکی‌ها بیشتر باعث تعریق او می‌شوند. عده‌ای دیگر استفاده از سرکه سیب، مالیدن آبلیمو در محل تعریق پیش از خواب یا استفاده از تفالهٔ گوجه فرنگی یا مالیدن سیب‌زمینی است. اما این روش‌ها هم روی خیلی‌ها هنوز اثربخشی ندارد.

اما این تمام ماجرا نیست. تعریق زیاد جلوه‌های بیرونی بسیار بدی به ویژه روی لباس‌های شما دارد و نه تنها لباس زیر مانند زیرپوش را تحت‌تأثیر منفی قرار می‌دهد، بلکه زرد رنگی و ظاهری بسیار بد را برای دیگر لباس‌ها از جمله پیراهن ایجاد می‌کند.

زیرپوش ضد عرق مردانه تاپیک جذب کامل تعریق

همیشه راه حل بهتری هست!

زیرپوش ضد عرق تاپیک

همیشه به این فکر کنید که اگر تمامی روش‌ها را امتحان کردید و هنوز خیلی راضی نیستید، راه بهتری هم می‌تواند وجود داشته باشد. شاید به کمک موارد گفته شده در بالا بتوانید تعریق زیاد را کمی کاهش دهید یا بوی خوبی روی بدن خود ایجاد کنید ولی قطعا با اثرات منفی عرق روی لباس و پیراهن، دست به گریبان خواهید بود. معمولا خیلی زود زیر بغل پیراهن شما زرد رنگ شده و ظاهر بسیار بدی به خود می‌گیرد.

برای مقابله با این وضعیت هم راهکارهایی چون استفاده از پودر بچه پیشنهاد می‌شود که باز هم نمی‌توان به عنوان یک روش دائمی روی ان حساب ویژه‌ای باز کرد. ضمن اینکه همیشه این روش‌ها دغدغه‌های خودشان را دارند.

ولی بهترین روش برای مقابله با تعریق زیاد و تنها استفاده از یک محصول برای از بین بردن بوی بد، رنگ زرد، شوره و خیس بودن بر اثر عرق کردن، استفاده از زیرپوش ضد عرق است. زیرپوش ضد تعریق تاپیک از فناوری جدیدی بهره می‌برد که آن را با دیگر محصولات موجود در بازار مانند پدهای ضد عرق و زیرپوش‌های نانو متمایز می‌کند.

زیرپوش‌های ضد عرق تاپیک از فناوری لایه محافظ استفاده می‌کنند این لایهٔ محافظ میانی صرفا در قسمت زیر بغل و با حفظ معیارهای زیبایی یک لباس دوخته شده است. لایه محافظ زیرپوش ضد عرق تاپیک، از یک پارچه دو طرفه تشکیل شده که یک سمت آن تعریق زیاد را جذب کرده و سمت دیگر با این که به صورت تهویه عمل کرده و گرما را عبور می‌دهد، ولی مانع عبور عرق خیس و جذب آن به بدن و لباس می‌شود.

زیرپوش ضد عرق تاپیک بدون هرگونه مواد شیمیایی بوده و برخلاف پدهایی که برای مقابله با تعریق زیاد استفاده می‌شوند، با شستشو خاصیت خود را از دست نمی‌دهند. این محصول ایرانی، تماماً از پنبه (نخی) تولید شده است و به دلیل نوع الیاف استفاده شده، زیرپوش‌های تاپیک در تابستان خنک و در زمستان گرم هستند. نکتهٔ مهم دیگر این است که افرادی با پوست حساس دیگر نیازی نیست در استفاده از این زیرپوش نگرانی داشته باشند.

زیرپوش ضد عرق تاپیک محصولی ایرانی است که به دست متخصصان و کارگران زحمت‌کش کشورمان تولید می‌شود و کیفیت بسیار بالایی دارد. نکتهٔ جالب توجه دیگر این است که زیرپوش‌های تاپیک در دو مدل مردانه و زنانه تولیدشده و می‌توانید آن را در رنگ‌بندی سفید، سیاه و طوسی خریداری کنید.

زیرپوش ضد عرق زنانه تاپیک مناسب برای زیر مانتو

از دیگر ویژگی‌های زیرپوش‌های ضد عرق تاپیک که بدون استفاده از مواد شیمیایی ساخته می‌شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از نشت عرق به قسمت بیرونی لباس
  • جلوگیری از خیس و مرطوب شدن لباس
  • جلوگیری از شوره بستن لباس
  • جلوگیری از ایجاد لکه‌های زرد روی لباس در قسمت زیر بغل
  • جلوگیری از بور شدن لباس
  • مهار کردن بوی تعریق

شما می‌توانید به صورت اصولی، بارها و بارها زیرپوش ضد عرق تاپیک را با ماشین لباسشویی بشویید و از آن استفاده کنید. زیرپوش ضد تعریق تاپیک به عنوان یکی از بهترین روش‌های مقابله با تعریق زیاد می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد که شما را از انواع دردسرها و هزینه‌ها خلاص کند.

به نظر می‌رسد زمان آن رسیده با توجه به نام‌گذاری سال ۱۳۹۷ به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، به فناوری‌ و زحمات تولیدکنندگان ایرانی اهمیت بیشتری بدهیم و برای تولید محصولات باکیفیت ازآنها حمایت ویژه‌ای داشته باشیم.

خرید و امتحان کردن زیرپوش ضد عرق تاپیک می‌تواند لذت‌بخش‌ترین گام شما برای مقابله با تعریق زیاد و اولین قدم برای حمایت از یک محصول باکیفیت ایرانی باشد.

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا