استایل و مد بانوان

جذاب ترین مدل های مانتو اسپرت از تابستانی و دخترانه تا مدل های اسپرت دانشجویی

مدل مانتو اسپرت

مدل مانتو اسپرت ؛ از دخترانه تا تابستانی

مانتو  در جامعه مدرن امروز ایران جایگاه ویژه ای بین خانمها پیدا کرده است . خانم ها به جزء مجالس عروسی و مهمانی های اینچنینی ترجیح می دهند در محل کار ، دورهمی های دوستانه یا خانوادگی ، مهمانی های ساده فامیلی یا دوستانه ، برای خرید و تفریح از مانتو به سبک ها و مدل های مختلف بپوشند و در میان این مدل ها و طرح های آن ، مدل مانتو اسپرت دخترانه و زنانه طرفداران بیشتری دارد .

در واقع اسپرت بودن این لباس باعث شده است که بین خانم ها و دختران جوان طرفداران زیادی پیدا کرده و سلیقه همه خانم ها در هر سنی را پوشش بدهد و حس خوبی را به خانمها منتقل و آنها را جوانتر نشان می دهد . علاوه بر آن این الگوها قابل استفاده در بسیاری از مناسبت ها و محافل هستند و باعث می شوند هزینه کمتری برای خرید های این چنینی صرف شود .

مدل مانتو اسپرت دخترانه

مدل مانتو های اسپرت دخترانه بین دختران جوان و نوجوان طرفداران زیادی داشته و تمایل دارند انها را در طرح ها و رنگهای متنوع خریداری کنند. مانتو های اسپرت دخترانه علاوه بر زیبایی و جذابیت خاصی که دارند تقریبا برای هر سنی هم مناسب و قابل استفاده هستند . رنگ مشکی به عنوان یک رنگ محبوب و البته شیک در این الگوها خیلی به چشم می اید . طراحی برخی از این الگوها به شکل جلو باز و عبایی انتخاب شده و برای زیبایی بیشتر نوارهای سفید باریکی در آن کار می شود .

مدل مانتو اسپرت دخترانه مشکی بلند خیلی شیک

( استایلی شیک و مشکی ست شده با کفش های قرمز )

این لباس حس آرامش و راحتی فوق العاده ای در هنگام استفاده به فرد داده و ظاهر دخترانه و جوانی را به خانم ها میبخشد . مدل مانتو های اسپرت دخترانه بر خلاف نامش بین خانم های میان سال و حتی در سنین بیشتر هم طرفدار دارد و علت ان هم سادگی و شیکی بسیار زیاد ان است اگر می خواهید در هر مجلس و محفل و دورهمی های دوستانه یا خانواگی بدرخشید و جذاب به نظر برسید به نظرم انتخاب این الگوها بسیار هوشمندانه است .

مدل اسپرت مانتو بلند سورمه ای مناسب برای تابستان در طرحی شیک

ست کردن این مدل مانتو های اسپرت دخترانه با شلوار جین تنگ ابی روشن به همراه یک کفش صورتی یا قرمز پاشنه بلند ظریف انتخاب خلاقانه ای خواهد بود علاوه برآن بهتر است به دلیل اینکه پارچه این الگوها ساده انتخاب می شوند روسری و شال خود را طرح دارد انتخاب کنید تا ظاهرتان خیلی یکنواخت نگردد برای انتخاب کیف دستی هم از یک کیف مشکی یا همرنگ شال و روسریتان استفاده کنید البته استفاده از یک کیف سفید کوچک هم خالی از لطف نبوده و به علت کنتراستی که با رنگ مانتو شما ایجاد می کند بسیار جذاب و شیک خواهد بود.

حتما بخوانید: ۴۰ مدل مانتو جذاب  ترلان پروانه

مدل مانتو جلوباز اسپرت دخترانه بلند در رنگ روشن

( تصویری از مدل مانتو اسپرت بلند با آستین های مدلدار )

مدل مانتو اسپرت تابستانی

ویژگی این الگوها در سادگی و لطافت و خنکی ان است با توجه به فرهنگ و سنت و قوانینی که در کشور ما وجود دارند خانم ها ترجیح می دهند در تابستان از مدل مانتو های اسپرت تابستانی ساده و در عین حال خنک و شیک استفاده کنند . این الگوها از پارچه های ظریف و لطیف و سبک دوخته شده و طرح های مختلفی ممکن داشته باشند که برحسب سن و سلیقه و البته محلی که قرار است از ان استفاده شود متفاوت خواهد بود .

مدل مانتو اسپرت شیک دخترانه جلو باز نسبتا بلند در رنگ روشن و مناسب برای تابستان

رنگهای مدل مانتو های اسپرت تابستانی بهتر است سفید ، صورتی ، آبی روشن انتخاب شده که با اب و هوا و میزان گرمای فصل مطابقت داشته باشد . در فصل تابستان فروشگاهها به سمت سفارش رنگهای روشن می روند چون رنگ های تیره و مشکی نور افتاب را به میزان زیادی جذب کرده و باعث می شود شخص احساس گرما کند اما بر عکس رنگ های روشن نور کمتری جذب کرده و در فصل تابستان که هوا خیلی گرم است حس خنکی بیشتری به فرد می دهد .

پارچه طرح دار مدل مانتو اسپرت دخترانه شیک جلو باز

(تصویری دیگر از مدل مانتو اسپرت بلند با طرح پارچه شلوغ و جذاب )

یکی از طرح های جذاب و پر طرفدار این الگوها جلو باز و یقه برگشته بوده که بر اساس رنگ پارچه نوارهای باریک از رنگ متضاد کنار یقه ها و محل جا دگمه ها دوخته می شود مثلا اگر رنگ پارچه صورتی انتخاب شود از نوارهای باریک مشکی برای این کار استفاده می گردد.قطعا از پوشیدن این مدل مانتو های اسپرت تابستانی لذت خواهید برد .

جذابیت خاص مدل مانتو های اسپرت دخترانه

دختران جوان و خانم های شیک پوش و انهایی که دوست دارند از سن خود جوانتر و شاداب تر به نظر برسند تمایل دارند مدل مانتو های اسپرت دخترانه را انتخاب کرده و رنگهای شاد و زنده بپوشند . رنگ های صورتی ، قرمز ، آبی روشن ، کرمی رنگ های پرطرفدار بین این رنج سنی هستند که درانواع و اقسام طرح ها مورد استفاده قرار می گیرند .

طرح ساده و دخترانه مدل مانتو اسپرت جلوباز تابستانی در رنگ های روشن و صورتی

چون این الگوها دخترانه و برای خانم های جوان دوخته می شود طرح ها و فرم های متفاوتی هم می تواند داشته باشد پارچه صورتی با طرح جلو باز به همراه نوارهای باریکی از پارچه مرغوب مشکی یک انتخاب خلاقانه و شیک است . شکل و شمایل این طرح به صورتی است که ست کردن ان با یک کفش کتانی سفید و شلوار جین تنک و کوتاه بسیار شیک و جذاب خواهد شد . البته برای روسری هم سلیقه به خرج دهید و با انتخاب یک روسری یا شال طرح دار با تم رنگی مانتو جذاب تر به نظر برسید.

مانتو تابستانی دخترانه اسپرت شیک در رنگ سفید

مدل مانتو های اسپرت دخترانه برای دورهمی های شاد تابستانی

این طرح و لباس ها جذابیت خاص و فروانی برای دختران و خانم های جوان دارند . زیبایی ، سادگی و استفاده از رنگهای شاد و طرح های جدید و خوش فرم انها باعث شده است انتخاب خیلی از خانم ها باشد . مدل مانتو های اسپرت دخترانه تابستانی این ویژگی را دارند که با توجه به فصل در رنگهای متنوع تولید می شوند و اغلب طرح های جدید و جوان پسند دارند .

مدل مانتو اسپرت در پارچه های زخیم و مناسب برای زمستان و کوتاه

یکی از این طرح های خیلی پر طرفدار فرم کتی و جلو باز است که از پارچه های براق و دو رنگ و طرحدار برای دوخت ان استفاده می شود . جذابیت این الگوها در انتخاب نوع پارچه و دوخت بسیار شیک و تمیز آن است . این مدل مانتو های اسپرت دخترانه برای بسیاری از مهمانی ها و دورهمی ها قابل استفاده هستند .

مدل اسپرت مجلسی مانتو ! پولک دوزی شده در کمر بلند و شیک

مهمانی های فامیلی ، دورهمی های عصر تابستان با دوستان ، دیدار های شیک و با کلاس عاشقانه همه با این مانتو خاص و بیاد ماندنی خواهد شد . لطافت و سبکی پارچه مورد استفاده در دوخت آنها به سلیقه و خواست مشتری هم بستگی خواهد داشت و هر چه پارچه آهار بیشتر و لطافت زیادتری داشته باشد لباس شکل و شمایل زیباتری به خود خواهد گرفت .

مدل مانتو اسپرت مجلسی دخترانه نسبتا کوتاه و بسیار شیک

البته پارچه های دو رنگ می تواند به شکل دیگری هم مورد استفاده قرار بگیرد استفاده از یک نوع پارچه لطیف تابستانی سفید برای طرح بالاتنه و همان نوع پارچه به رنگ صورتی برای الگوی پایین تنه و یا برعکس آن می تواند یک طرح جالب و جذاب برای دختران جوان باشد .سادگی و فرم لایت این مدل مانتو اسپرت دخترانه تابستانی هر کسی را به وجد می آورد .

مدل مانتو اسپرت دخترانه مجسی آستین مدل دار جلو باز کوتاه

برای ست کردن این لباس باید از یک شلوار با پارچه لطیف و به رنگ متناسب با مانتو استفاده نمایید و برای کفش هم با انتخاب یک کالج زیبا و خوش رنگ سلیقه خود را نشان دهید . برای انتخاب شال و روسری هم مانند قبل چون پارچه این الگوها ساده است روسری گل و طرح امتخاب هوشمندانه ای خواهد بود .

مدل اسپرت مانتو دخترانه مجلسی کوتاه و شیک ست شده با شلوار جین

مدل مانتو اسپرت دخترانه برای مراسم و اعیاد

مدل مانتو اسپرت دخترانه همانطور که در سطرهای بالا هم به آن اشاره کردیم اغلب برای همه مناسبت ها و مهمانی و دورهمی ها می تواند جذاب و مناسب باشد . برخی دختران جوان ترجیح می دهند برای دید و بازدید و تفریحات عید هم از این الگو ها استفاده کنند و علاقه ای به مجلسی پوشیدن ندارند و آن را متناسب با سن خود نمی دانند که البته سلیقه بدی هم نیست و طرفداران زیادی دارد .

مانتو اسپرت دخترانه مناسب برای عید ها مراسم ها کوتا و آستین کارشده

مدل های مختلف کوتاه و بلند و استفاده از رنگهای متنوع و شاد باعث جذابیت زیاد این الگوها شده است. مدل ساده کتی با استین ها کلوش و البته با دوخت یک تور خیلی ظریف و زیبا در سر استین ها واقعا جذاب و هیجان انگیز است . استفاده از مروارید های کوچک سفید روی آستین ها در حالیکه رنگ پارچه صورتی یا قرمز کم رنگ می باشد سلیقه و خلاقیت طراح را نشان می دهد و با روحیه شاد و زیبا پسند دختران جوان هم سازگاری دارد .

مدل اسپرت دخترانه مانتو جلو باز شیک

این مدل مانتوها با کفش صورتی یا قرمز پاشنه بلند و یا کفش های ظریف مجلسی مشکی سنخیت بسیار خوبی خواهند داشت و با یک روسری یا شال سفید هم بر جذابیت آن افزوده خواهد شد . برای مناسبت عید دختران جوان می توانند از مدل های اسپرت که کمی روی پارچه انها هم کار شده است استفاده نمایند مثلا در برخی از این الگوها طرح های خاصی به آستین ها داده شد و روی کتف ها را متناسب با رنگ پارچه اصلی نیم گلبرگ های زیبایی دوخته می شود البته برای زیبایی بیشتر پارچه اصلی مانتو ساده در نظر گرفته شده و برای پارچه روی کتف یا سر استین ها یا محل جیب ها از پارچه های گل دار استفاده می شود .

مانتو بلند اسپرت دخترانه جلو باز در رنگ روشن و بسیار شیک

استفاده از کفش اسپرت و کتانی به همراه یک شال یا روسری ساده ، هم رنگ طرح و رنگهای روی جیب استایلتان را جذاب تر و شیک تر خواهد کرد . در این مدل مانتو های اسپرت دخترانه طراحان گاهی برای گلبرگ های روی کتف از همان پارچه اصلی استفاده نموده و فقط برای جیب ها پارچه گلدار یا با طرح دیگری استفاده می کنند این مدل ها زیبا و برای بسیاری از دختران جوان جذاب خواهد بود .

مدل مانتو اسپرت دانشجویی

واقعیت این است که برای محیط دانشگاه و تحصیل هیچ مانتویی بهتر از مانتو های اسپرت جذاب و شیک نبوده و البته اغلب دانشجویان دختر هم بیشتر به سمت این مدل ها تمایل دارند . راحتی و سبکی و در عین حال تناسب آنها با سن و سال باعث شده است مدل مانتو های اسپرت دانشجویی طرفداران زیادی داشته باشد . این الگوها کمتر طرح دار بوده و از پارچه های ساده و بدون نقش و نگار برای دوخت آنها استفاده می شود .

مدل مانتو اسپرت دانشجویی دخترانه کوتاه و شیک

البته رنگ های مورد استفاده در این مدل ها متنوع و بسیار جذاب انتخاب می شوند تا با سن و سال دختران جوان هم هماهنگی داشته باشند . قرمز ، سفید ، صورتی ، کرمی و سبز رنگهای دخترانه و زیبایی هستند . برای اینکه این الگوها خیلی هم ساده و یکنواخت به نظر نرسند گاهی استفاده از کمربند یا فرم دادن به سر استین ها مورد توجه طراحان و خیاطان قرار می گیرد که خب در بازار هم طرفداران خود را پیدا کرده است . استین کلوش از جمله مدل آستین هایی است که در مدل مانتو اسپرت دخترانه خیلی استفاده شده و البته زیبا هم هستند.

مانتو اسپرت مدل دانشچویی نسبتا بلند در رنگ روشن

 

مانتو اسپرت شیک برای مهمانی های شاد و خاص

اگر عاشق دورهمی های تابستانی و مفرح هستید و دوست دارید در جمع فامیل و خانواده هم خاص و جذاب به نظر برسید در ادامه مدل های بسیار شیک و جوان پسندی به شما معرفی می کنیم . این الگوها از پارچه های بسیار لطیف و خوش نقش و با طرح های خاص و شیک دوخته شده اند و اغلب نظر دختران جوان را جلب می کند .

مانتو اسپرت شیک و کوتاه

ست های مانتو و شلوار نخی  به رنگ سفید در حالیکه دور آستین و دامن آن از طرح ها سنتی استفاده شده است از جذابیت خاصی برخوردار هستند یا مثلا مانتو های کتی خوش رنگ و ساده که استین های انها طراحی شده اند هم در این مهمانی ها پیشنهاد می شود . برخی از این طرح ها به دلیل استفاده از ترکیب رنگی زرد و کرمی در دوخت آن بسیار خوش فرم و زیبا به نظر رسیده و شکل زیبای آستین های چین دار انها را بسیار دخترانه و متناسب کرده است .

مدلی طرحدار از مانتو اسپرت دخترانه قرمز رنگ و شیک و کمی کوتاه

اوج خلاقیت و ظرافت را در طراحی مانتو هایی به رنگ سفید و صورتی و استفاده از شکوفه های ریز بهاری روی آستین و یا دامن انها می توانید ببینید در حالیکه طرح سر استین های کلوش آن با پایین تنه مانتو به هم شبیه است . البته اگر جزو ان دسته از خانم های جوان خاص پسند هستید استفاده از مانتو های راه راه به همرا ست شلوار ان در رنگهای مختلف به شما پیشنهاد می شود .

استایل دختران با مدل مانتو اسپرت کوتاه و بلند

مانتو اسپرت تابستانی می تواند پارچه هایی با طراحی شلوغ و رنگهای متنوع هم داشته باشد و به دلیل گرمای تابستان این مدل ها بسیار مناسب بوده و آرامش و خنکی خاصی را هنگام پوشیدن به فرد منتقل می کند .

مانتو اسپرت جلو باز با آستین های مدل دار

مدل دخترانه مانتو اسپرت جلو باز بلند مانتو قرمز رنگ

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا