استایل و مد بانوان

دیدار با اپرا وینفری : ثروتمند ترین سیاه پوست جهان

اپرا وينفري لوکس تهران

اپرا وینفری (به انگلیسی: OPRAH WINFERY)، بانوی سیاه پوست ۱۵۵ سانتی متری متولد  ۱۹۵۲ میلادی متولد میسیسیپی  ایالات متحده است که به دلیل اجرای  موفق یکی از  معروف ترین برنامه  های تلویزیونی آمریکا و جهان    (OPRAH  SHOW)به مدت بیست و پنج سال، مشهور ترین مجری تلویزیون و فعال  رسانه ای این کشور بوده  و به  ثروت افسانه ای دست  یافت.

اپرا را ثروتمند ترین بانوی سیاه  پوست جهان می دانند که همواره در فهرست با نفوذ ترین زنان در لیست TIME و FORBES قرار می گیرد و زمزمه  های نامزدی اش در رقابت  های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰  آمریکا هم  جدی شده  است. این بانوی انرژی مثبت و نیکوکار، توجه زیادی به مد و لباس خود داشته و در این گفتار، مروری  داریم  بر استایل  مد و لباس  اپرا و برندهای محبوب کیف و کفش و طلا و جواهرات این زن لاکچری گرد  میانسال.

با ما همراه باشید.

اپرا وینفری چگونه ثروتمند شد؟

این سوال خیلی هاست! اپرا ، چگونه از یک بچه تهی دست و بدون سرپرست، تبدیل به  معروف ترین بانوی سیاه پوست ایالات متحده  شد که ثروت صد ها میلیون  دلاری  را نصیب  خود کرد؟ اگر چه شانس و اقبال در موفقیت انسان های بزرگ مثل بقیه انسان ها دخیل است، اما باید توجه داشته باشیم که کودکی که تا سن ۱۵ سالگی مورد تجاوز جنسی اطرافیان قرار می گیرد، قطعا کودکی  خوش شانس و موفقی  را پشت سر نگذاشته  است! با این  حال، اپرا در کشوری  که تبعیض  نژادی را تجربه  می  کند، وارد فعالیتهای رسانه ای شد. شروع فعالیت های جدی او به سال ۱۹۷۶ میلادی  باز می گردد که مسیر موفقیت را یکی پس از دیگری طی کرد.

وینفری از دهه هشتاد قرن بیستم میلادی به طور جدی وارد تلویزیون شد و از  سال ۱۹۸۶  تا ۲۰۱۱ میلادی، همچون الن دی جنرس‌ (ELLEN SHOW) ، یکی از تاثیر گذار ترین و خلاق ترین اجراهای تلویزیونی  تاریخ  این کشور را به  جعبه سیاه  آورد که صدها میلیون بیننده در سراسر جهان داشت. او همچون مدونا ، ملکه پاپ ، کسب و کار  خود را در حوزه  های مختلف تحت برند خود توسعه داد. سیاسیتی  که ویکتوریا بکهام ، سالها پس از موفقیت اپرا ، برای توسعه بیزینس خانواده  شش نفره  خود دنبال  می کند. اگر می خواهید بدانید اپرا چرا ثروتمند شد و میلیونر شد، به این نکته  توجه کنید که اپرا خیلی کار کرد. اراده پولادین داشت و گذشته  نگر نبود! انرژی مثبت  بود و این  عزم فاخر و شایسته سبب شد تا سخن و مرام و رفتار  او در میان مردم  آمریکا،  محبوب شود.

اپرا زمانی اپرا شد که نه فیس بوک بود و نه  اینستاگرام. نه  قدرت جادویی هشتگ ها بود و نه جادوی لایک و فالو و استوری ها. اگر میخواهید مسیر او را طی کنید، سواد رسانه ای  خود را افزایش دهید. زبان بدن را یاد بگیرید و به  چند زبان آشنایی پیدا کنید.  مسیر موفقیت امروز در عصر دهکده جهانی، از رسانه  ها می گذارد. مردم، علاوه  بر  محتوای متنی، محتوای تصویری و ویدویی نیاز  دارند. مطالب سرگرمی آموزند که اپرا ، استاد تمام  این  حوزه  بود.

مدگردی با اپرا وینفری

اپرا بانوی مجرد خوش سلیقه درشت اندام است که در مد گردی امروز، شما را با زندگی لوکس بانوی  ثروتمند آمریکا آشنا می  کند.

اپرا وینفری در این دو استایل که مربوط به مارچ ۲۰۱۸

( اپرا وینفری در  این دو استایل که مربوط به مارچ ۲۰۱۸ میلادی است، او را در لباس آبی رنگی  از برند ATELIER VERSACE مشاهده  می  کنیم که در اکران فیلم A WRINKE IN TIME حضور  یافت. کیف دستی لاکچری او از برند TYLER ELLIS است)

 اپرا وینفری در جولای ۲۰۱۷ میلادی ، در نمایشگاه دیسنی

( اپرا وینفری در این استایل  ها که مربوط به جولای ۲۰۱۷ میلادی  است، در نمایشگاه دیسنی شرکت کرده  است و تیپ سفید و جلیقه  نقره  ای را به نمایش می گذارد که در  عکس راست مشاهده می کنید)

مدل مو HALF UP HALF DOWN اپرا وینفری

( مدل مو HALF UP HALF DOWN  اپرا وینفری را در این عکس مشاهده میکنیم که کت و بلوز سفید را با شلوار مشکی و مو مشکی ست کرده است. کنتراست رنگ هایی که او انتخاب می کند از هوشمندی  استایلیست وی  خبر  می دهد)

حتما بخوانید : استایلیست کیست و چه وظیفه ای دارد؟

 اپرا وینفری با مدل مو دم اسبی لباس سرهمی (JUMPSITY)

( اپرا وینفری عاشق  این  مدل  مو دم اسبی  بوده  و  از چنین لباس های سرهمی (JUMPSITY) زیاد بر  تن می  کند  ک می تواند گزینه  خوبی برای استایل  های دورهی  بانوان درشت  اندام باشد)

اپرا وینفری را در مراسم اسکار ۲۰۱۵ میلادی

( پوشش  اپرا وینفری را در مراسم اسکار  ۲۰۱۵ میلادی مشاهده می کنید که اوت کوتور خوش دوختی از برند VERA  WANG را بر تن کرده است)

حتما بخوانید : اوت کوتور : لاکچری سطح بالا

 اپرا وینفری در لباس عصرگانه ساده سورمه ای شیک

( اپرا وینفری در این  لباس عصرگانه ساده  سورمه ای  شیک، در شام نامزدهای  مراسم اسکار فوریه  ۲۰۱۵ میلادی شرکت کرد)

اپرا وینفری با کیف دستی طلایی رنگ لاکچری

( اپرا وینفری در این عکس، کیف  دستی طلایی رنگ لاکچری  خود را با لباس  مونوکرومیک که با کمربندی  چرمی قهوه ای، شکست رنگ خوبی  در ان ایجاد شده  است  به  نمایش می گذارد و در مراسم INDEPENDENT SPRIT  AWARD شرکت کرد)

لباس شب بدون بند آبی از برند BADGLEY MISCHKA و اکسسوری فاخر اپرا وینفری

(مدل  مو موج دار  بلند روی  شانه که  با  یک لباس شب بدون بند آبی از برند BADGLEY MISCHKA و اکسسوری فاخری ست شده است و در  مراسم SAG AWARDS شرکت کرد. سنجاق سینه وی نزدیکی ذهنی با طاووس دارد..رنگ پیراهن هم تا حدودی از بال های طاووس  الهام  گرفته شده است.با توجه به رنگ پوست او، این رنگ پارچه و این نوع سلیقه و طراحی باهم هارمونی دارد)

اپرا وینفری در این لباس شب سبز رنگ در مراسم CRITIC’S CHOICE AWARD

( اپرا وینفری در  این  لباس  شب سبز  رنگ در مراسم CRITIC’S CHOICE AWARD شرکت کرد  و لباسی از برند AZZEDINE ALAIA را رونمایی کرد)

 اپرا وینفری با لباس آستین بلند یقه V

(از  جمله  کوکتیل  های انگوری رنگ  روشن  اپرا وینفری را مشاهده می  کنید که لباس آستین بلند  یقه V بوده که ایشان آن  را در مراسم  اکران  فیلم THE BULTER  در کالیفرنیا ۲۰۱۳  میلادی  رونمایی کرد)

( استایل های کژوال و رسمی  اپرا وینفری ، مجری سیاه  پوست میلیونر آمریکایی در نیویورک گردی های  ۲۰۱۵ میلادی)

اپرا وینفری در کوکتیل سبز رنگ دهه شصت

( اپرا وینفری در کوکتیل  سبز  رنگ دهه  شصت قرن بیستم  میلادی در سال ۲۰۱۴)

اپرا وینفری در لباس مشکی آبی تیره

( اپرا وینفری در این عکس، لباس  مشکی آبی  تیره خود را برای فیلمبرداری فیلم جدید خود به نام BUTLER رونمایی می کند. او را در  این استایل  در آگوست  ۲۰۱۲ میلادی مشاهده میکنیم)

نیویورک گردی های اپرا وینفری در آگوست ۲۰۱۲ میلادی

(نیویورک  گردی  های  اپرا وینفری  در  آگوست  ۲۰۱۲ میلادی  در  نزدیک رستوران ABC  KITCHEN با یک تونیک کمربند  دارد)

اپرا وینفری در این استایل پاستل آبی رنگ

( اپرا وینفری در  این استایل  پاستل  آبی رنگ، به استودیو CBS می ورد و یکی از مد های او را در سال ۲۰۱۲  میلادی شاهد هستیم)

 اپرا وینفری و مدل مو کوتاه

( اپرا وینفری و مدل مو کوتاه روی شانه  که با اکسسوری  های ساده ست شده  است)

 استایل های کژوال اپرا وینفری

( استایل های کژوال  اپرا وینفری در  زمستان  ۲۰۱۱ میلادی)

کیف دستی چرمی قهوه ای اپرا وینفری

(کیف دستی چرمی قهوه  ای  اپرا وینفری  در عکس سمت چپ از  برند CELINE  است)

 اپرا وینفری و رالف لورن، اسطوره مد و لباس

(دو اسطوره  بزرگ آمریکا در  یک قاب. اپرا وینفری ، میلیونر سیاه پوست رسانه ها  و رالف لورن، اسطوره  مد و لباس  آمریکایی ها. او این لباس قرمز  رنگ بدون بند شانه  از  برند RALPH LAUREN را در اکتبر ۲۰۱۱ میلادی رونمایی  کرد)

اپرا وینفری که با لباس زرد رنگ در مراسم SUMMER TCA TOUR

( موهای پر حجم فر  دار روی شانه اپرا وینفری که با لباس زرد رنگ در مراسم SUMMER TCA TOUR در  سال  ۲۰۱۱ میلادی  ست شده  است)

 لباسهای شب جذاب اپرا وینفری

(از  لباسهای  شب  جذاب اپرا وینفری  که لباس یقه باز  بدون بند شانه  را در مراسم اسکار ۲۰۱۱  میلادی  به نمایش  می گذارد)

 اپرا وینفری را با گل میخ های الماس

(مدل مو محبوب اپرا وینفری  را با گل میخ های الماس  مشاهده  می کنیم)

استایل اپرا وینفری

استایل جالب اپرا وینفری را در مراسم ULTIMATE AUSTRALIAN ADVENTURE

(بلوز صوتی  و دامن بلند سفید و اکسسوری  های  سیز  و قرمز، استایل جالب  اپرا وینفری  را در مراسم ULTIMATE AUSTRALIAN ADVENTURE  به  نمایش می گذارد)

لباس قرمز نارنجی اپرا وینفری

(لباس قرمز  نارنجی اپرا وینفری در این عکس، استایل او را در استرالیا گردی  های  دسامبر  ۲۰۱۰ میلادی به نمایش  می گذارد)

اپرا وینفری در کنار نخست وزیر سابق استرالیا

( اپرا وینفری  در کنار نخست وزیر  سابق  استرالیا  در شهر ملبورن)

اپرا وینفری در لباس های رنگارنگ کژوال

( اپرا وینفری  در  لباس  های رنگارنگ کژوال در  سال  ۲۰۰۹  میلادی)

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا