سفرهای لوکس

مهاجرت به استان کبک Quebec با برنامه کارآفرینی و سرمایه گذاری

مهاجرت به کبک

مهاجرت به استان کبک Quebec

کبک (QUEBEC) ، استان فرانسوی زبان کانادا، یکی از مقصدهای تحصیلی و مهاجرتی مهم ایرانیان در سه دهه اخیر بوده و علاقمندان به دریافت گذرنامه کانادایی و اخذ اقامت دائم، این استان را در کنار دیگر استان های کانادا برای سفر به سرزمین های سرد شمالی انتخاب می کنند.

کانادا با در اختیار داشتن پیشرفته ترین فناوری ها و اقتصاد دانش بنیان و صدها کالج و دانشگاه و مرکز تحقیقاتی و اقلیمی با تنوع آب و هوایی و ظرفیت های زیر ساختی قدرتمند، کشوری پهناور با جمعیت کم است که بسیار به نیروی مهاجر به خصوص متخصصان و سرمایه گذاران و کارآفرینان نیاز دارد و به همین خاطر، ادارات مهاجرت استانی، همه ساله پذیرای صدها هزار پرونده مهاجرتی به این کشور از سراسر جهان هستند.

شمار متقاضیانی که علاقمند به مهاجرت به کشور ۳۶ میلیونی کانادا در دهه دوم قرن بیست و یکم میلادی بودند، با افزایش قابل ملاحظه ای نسبت به دهه قبل همراه شده است و به نظر می رسد با توجه به ثبات نسبی اقتصادی در این کشور و پتانسیل های کسب و کار پایدار و نوظهوری که در این کشور در اختیار جامعه چند ملیتی و چند فرهنگی کانادا ایجاد شده است، شاهد تداوم روند صعودی مهاجران به این کشور باشیم.

مهاجرت به کانادا

اگر شما هم قصد مهاجرت به کانادا دارید، بایستی مطلع باشید که روش های مهاجرت به کانادا بسیار متنوع و هر یک شرایط و امتیازات خاصی را می طلبد که متقاضیان اصلی می بایست با آگاهی مطلوب از روش های مهاجرتی و مدارک مورد نیاز، نسبت به اپلای اقدام کرده و در فرآیند رسمی و قانونی مهاجرت به این کشور قرار بگیرند. کانادا همچون نیوزلند و استرالیا، بهشت مهاجران متخصص ایرانی در نیم قرن اخیر بوده و برای کسانی که با سرمای زیر صفر درجه مشکل خاصی ندارند، گزینه بهتری از نیوزلند و استرالیا برای برخی از متخصصان و سرمایه گذاران است.

 روش های مهاجرتی به کشورهای مهاجر خیز دنیا به خصوص کانادا

همواره توصیه شده است که برای بررسی روش های مهاجرتی به کشورهای مهاجر خیز دنیا به خصوص کانادا ، حتما از سایت های رسمی و دولتی این کشور مانند ادارات مهاجرت استانی استفاده کرده تا در جریان آخرین اطلاعات و اخبار مهاجرتی قرار گرفته و با تعامل با آفیسرهای ادارت مهاجرتی، نیازهای اطلاعاتی خود را بدست آورید. تعامل با مراکز غیر رسمی و بعضا غیر قانونی که در این زمینه فعالیت دارند، جز اتلاف وقت و هزینه، سود دیگری برای متقاضیان نخواهد داشت.

مهاجرت به کانادا

به منظور مهاجرت به کانادا، شما راه های زیادی دارید که میتوانید در برنامه کاری خود بگنجانید. یکی از برنامه ها، برنامه منتخب کارآفرینی استانی (PNP) است که استان های زیادی از این کشور را شامل شده است. مثل: برنامه مهاجرتی کارآفرینی استان ساسکاچوان، برنامه مهاجرتی کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا، برنامه مهاجرتی کارآفرینی استان مانیتوبا، برنامه مهاجرتی کارآفرینی استان انتاریو، برنامه مهاجرتی کارآفرینی استان نوا اسکوشیا، برنامه کارآفرینی مهاجرتی استان نیو برانزویک و برنامه مهاجرتی کارآفرینی استان جزیره پرنس ادوارد.

برای مهاجرت به کبک حتما از اطلاعات سایت رسمی دولتی استفاده کنید

(برای مهاجرت به کبک حتما از اطلاعات سایت رسمی دولتی استفاده کنید که در این LINK در دسترس است)

علاوه بر ابن روش ها، روش اقدام برای اخذ اقامت دائم از طریق روش متخصص (SKILLED WORKER) برای فدرال و کبک و نوا اسکوشیا و دیگر استان های کانادا در دسترس جامعه متخصصان کشور قرار دارد که میتوانید با مراجعه به سایت های دولت استانی، اطلاعات جدید ۲۰۱۸ و به بعد را بدست آورید.

صفحه اطلاعات مربوط به مهاجرت کارآفرینی به استان کبک

(صفحه اطلاعات مربوط به مهاجرت کارآفرینی به استان کبک )

گفتار امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با روش مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری  (INVESTOR) و کارآفرینی (ENTREPRENEUR) استان کبک آشنا می کنیم که برای علاقمندان مهاجرت خود اشتغالی به این استان پر پتانسیل و زیبا کانادا، اطلاعات جامعی را با لینک ها و تصاویر گوناگون ارائه کرده است. توجه کنید که این روش های مهاجرتی به کبک با هم متفاوت است و احیانا با هم اشتباه گرفته نشود.

صفحه اطلاعات مربوط به مهاجرت سرمایه گذاری به استان کبک

(صفحه اطلاعات مربوط به مهاجرت سرمایه گذاری به استان کبک )

با کبک گردی امروز ما همراه باشید.

داستان کبک ( QUEBEC )

کبک ، یکی از دیدنی ترین نقاط آمریکای شمالی است. جایی که با خیابان های سنگفرش شده، طبیعت بکر و چهار فصل و همچنین وسعتی به اندازه ایران، ظرفیت های فوق العاده ای را در اختیار گردشگران، مهاجران، سرمایه گذاران و دانشجویان قرار داده است.

کبک قریب به ۸ میلیون نفر جمعیت دارد و به دلیل وسعت بالا در سمت شرقی کانادا، تراکم جمعیت کمی بر خلاف جزیره پرنس ادوارد (PEI) دارد. سکونت در شمال آن به دلیل سردی  هوا کم است و اکثر جمعیت در سواحل رودخانه سنت لورن واقع شده اند.

اکثر مردم به زبان فرانسه تکلم میکنند بنابراین کارآفرینان و سرمایه گذاران حتما به این زبان آشنایی خوبی داشته باشند که در توسعه و رونق کسب و کار آن ها تاثیر گذار است.

شعار کبک این است: Je me souviens (من به خاطر می‌آورم) که بر روی نمای خارجی بنای پارلمان حکاکی شده است و بر روی نشان شهر و پلاکهای خودروها هم دیده می‌شود. قدیس محافظ کانادای فرانسه ژان باتیست (La Saint-Jean-Baptiste) و روز ۲۴ ژوئن روز این قدیس و جشن ملی است.

پلاک ماشین ها در استان کبک که شعار من یه خاطر می اورم

(پلاک ماشین ها در استان کبک که شعار من یه خاطر می اورم بر روی ان درج شده است)

عنوان بریتیش کلمببیا زیبا (BEAUTIFUL BRITISH CLOUMBIA)

(عنوان بریتیش کلمببیا زیبا (BEAUTIFUL BRITISH CLOUMBIA) روی پلاک خودروهای استان بریتیش کلمبیا نیز درج شده است)

شهر کبک ، مرکز استان کبک و بزرگ ترین شهر در کرانه شرقی این کشور به شمار می رود. کبک را با تاریخی چند صد ساله، از قدیمی ترین شهرهای کانادا می دانند که یکی از مقصدهای گردشگری تاریخی کانادا به نظر می رسد. مردم این شهر اغلب به زبان فرانسه صحبت میکنند اما تسلط اکثر مردم به زبان انگلیسی سبب می شود که همچون شهرهای سوییس، گردش در این شهر برای انگلیسی زبان ها آسان باشد.

شهر زیبا و دیدنی کبک از سواحل رودخانه سنت لورنس (St. Lawrence) – که یکی از بزرگ‌ترین رودخانه‌های جهان است – به سمت کوهپایه ‌های لورنتیان (Laurentians) که یکی از قدیمی ترین مراتع کوهستانی در روی زمین است، امتداد می‌یابد.

آبشارهای زیبا مونت مورنسی در استان کبک

(آبشارهای زیبا مونت مورنسی در استان کبک )

کایاک سواری در ساحل ژاک کارتیه در استان کبک

(کایاک سواری در ساحل ژاک کارتیه در استان کبک )

تصویری زیبا از رودحانه سنت لورنس استان کبک

(تصویری زیبا از رودحانه سنت لورنس استان کبک )

طبیعت هزار رنگ و هزار نفش کوهپایه ههای لورنتیان استان کبک

(طبیعت هزار رنگ و هزار نفش کوهپایه ههای لورنتیان استان کبک که مقصد طبیعت گردی و بوم گردی استان است)

از سمت شرق به سمت آبشارهای مونت مورنسی (Montmorency) و از غرب با گذشتن از پلهای ارتباطی شهر با سواحل جنوبی و ساحل ژاک کارتیه (Jacques-Cartier) و به سمت شهرهای نویل (Neuville)، پونت روژ (Pont-Rouge) و سنت کاترین دولا ژاک کارتیه (Sainte-Catherine-de-la-Jacques-Cartier) ادامه می‌یابد.

جاستین ترودو، نخست وزیر جوان کانادا با پوشیدن جوراب های فانتزی و رنگارنگ

(جاستین ترودو، نخست وزیر جوان کانادا با پوشیدن جوراب های فانتزی و رنگارنگ، حامی کودکان و کسب و کارهای نیکوکاری است)

نخست وزیر کانادا عاشق سلفی بازی

(نخست وزیر کانادا عاشق سلفی بازی است)

کبک ، مقصد گالری گردی، موزه گردی و کنسرت و تئاتر گردی در کانادا است و مرکز این استان و دیگر شهرها، فرصت های گردشگری فوق العاده ای را در اختیار شهروندان و گردشگران میلیونی که سالانه به این استان می آیند قرار می دهد. به همین منظور، استان کبک ، ظرفیت های خوبی برای کسب و کارهای مرتبط با خدمات، سرویس های هنری و گردشگری و مقولاتی مرتبط با اقتصاد هنر دارد.

نمایی از موزهای هنرهای معاصر کبک

(نمایی از موزهای  هنرهای معاصر کبک )

تماشاگه های بزرگی همچون:  موزه هنرهای زیبای کبک (Musée national des beaux-arts du Québec) و موزه تمدن (Musée de la Civilisation)، با برگزاری نمایشگاه های معتبر جهانی، نقش فرهنگی بسیار مهمی ایفا می‌کنند. هنرهای نمایشی نیز با وجود انجم نها و گروه های فعال موسیقی، رقص و تئاتر، به خوبی مورد توجه قرار می‌گیرد.

 مراکز معتبر موسیقی و تئاتر مانند ارکستر سمفونی کبک

وجود مراکز معتبر موسیقی و تئاتر مانند ارکستر سمفونی کبک ، ارکستر مجلسی (Violons du Roy) و اپرای کبک و همچنین تئاتر بین‌المللی کارفور (Carrefour international de théâtre)، نقش اصلی را در ارائه آثار نمایشی عالی برعهده دارند.

شهر کبک در سال ۱۹۸۵ میلادی توسط یونسکو، در فهرست میراث جهانی قرار گرفت که نشان می دهد این شهر، ظرفیت های عالی برای سرمایه گذاری کارآفرینان در عرصه گردشگری، اقتصاد هنر و همچنین برگزاری و برپایی کارگاه ها و کنفرانس ها و همایش های عمومی و تخصصی گردشگری، باستان شناسی، تاریخ، هنر و فرهنگ دارد.

نماد کبک ، کشتی بادبانی زرد رنگی است که بر زمینه آبی مشاهده می شود و دور تا دور آن توسط گل های سفید رنگ تزیین شده است.

بزرگ ترین شهر استان کبک ، شهر مونترال است که تا کنون میزبان رقابت های ورزشی و هنری و سیاسی بسیاری در نیم قرن اخیر بود.

آب و هوا کبک (QUEBEC)

برای مهاجران و سرمایه گذاران یکی از مسایل اصلی، توجه به موضوع آب و هوا در کنار اکو سیستم اقتصادی و حقوقی و کسب و کار است.

توجه داشته باشید که در استان پهناور و بزرگ کبک ، چهار فصل بسیار متضاد جای یکدیگر را می‌گیرند، از جمله یک بهار آرام و لطیف و کوتاه و یک پاییز سرد و رنگین.

بررسی های رسانه ای در سایت های پیش بینی آب و هوای اینترنتی نشان می دهد که فصل های مشخص‌ تر زمستان و تابستان هستند. تابستان ها گرم و اغلب نمناک، و زمستان های سرد و نسبتاً طولانی و برفی و همچنین نمناک. در این فصول بسیار متناقض گاهی درجه دمای هوا به ۳۵ درجه سانتیگراد در تابستان و -۳۵ درجه سانتیگراد در زمستان می‌رسد.

البته اضافه می شود که دوره برف و سرما در جنوب (در مونترال) چهار ماه و در شمال (در رادیسون) شش ماه است. میزان بارش برف در این مدت در کبک یا مونترال به همان مقدار است که در روسیه، هلسینکی یا حتی اسلو است. بطور کلی این باد سرداست که درجه متوسط دما را سرد می‌کند. (برف کمی همراه با باد می‌آید). شهرهای ساحلی (شبه جزیره‌ای) از هوای معتدل و دمای بسیار لذتبخش اقیانوس بهره مندند که یک زمستان لطیف و تابستان خنکتر را ایجاد می‌کند وشهر های کوهسنانی با روزهای کوتاه مثل مناطق اسکاندیناوی دارد.

آب و هوا کبک (QUEBEC)

چرا مهاجرت به کبک مهم است؟

مهاجرت به استان بزرگ، زیبا، دیدنی و پر پتانسیل و البته مهاجر خیز کبک چه برای متخصصان و چه سرمایه گذاران، به دلایلی بهتر از دیگر روش های مهاجرتی فدرال و غیر فدرال است. یکی از این موارد، هزینه های آموزش زبان فرانسه به تازه مهاجران است که به صورت رایگان انجام می شود. از طرفی، در برخی موارد، کمک هزینه ۵۰۰ دلاری در ماه نیز پرداخت می شود.

بررسی ها نشان می دهد که مبلغ ماهیانه ای که شهروندان کبک بابت فرزندان خردسال خود دریافت می کنند، بیش از متوسط کانادا است و این از مزایای مهاجرت به کبک و اقامت در این استان پهناور شرقی است. البته تقریبا هزینه مهد کودک فرزندان شاغل، رایگان است.

هزینه های بیمه خودرو در این شهر به نسبت برخی از شهرهای کانادا کمتر است و امکان پیدا کردن خانه با قیمت های مقرون به صرفه برای عموم چه برای خرید و چه اجاره وجود دارد. چون پذیرش مهاجران برای سرمایه گذاری در کبک به صورت نیازهای استانی صورت می گیرد، لذا اشتغال تازه مهاجران نسب به حالت مهاجرت فدرال بیشتر است.

چرا مهاجرت به کبک مهم است؟

برای علاقمندان به تحصیل و تحقیق در رشته های گوناگون و در مقاطع سه گانه تحصیلی، بورسیه ها و خدمات مالی بهتری در کبک به نسبت دیگر استان ها وجود دارد. یا در بدترین شرایط، وضیعت کبک در این حوزه به مراتب بهتر از دیگر استان های کانادا به نظر می رسد.

افرادی که از طریق استان کبک ، موفق به دریافت (PERMANENT RESIDECE PERMIT) یا حق اقامت دائم می شوند، هر نقطه از کانادا را میتوانند برای زندگی انتخاب کنند.

از دیگرفواید مهاجرت به کبک ، مهاجرت به استانی که پایتخت کانادا (اتاوا) در آن قرار دارد و بسیاری از مراکز مالی و اعتباری و خدماتی و شرکت های چند ملیتی و سفارتخانه ها و سازمان های ملی و بین المللی در این شهر که چهارمین شهر بزرک این کشور محسوب می شود قرار دارد. بنابراین دسترسی سریعی برای مهاجران به خصوص سرمایه گذاران به مراکز حقوقی و مالی و سیاسی فراهم می شود که این امکان تا این سطح در اختیار دیگر مهاجران به کانادا نیست.

کبک ، یکی از چند ملیتی ترین استان های آمریکای شمالی

کبک ، یکی از چند ملیتی ترین استان های آمریکای شمالی بوده و تنوع فرهنگی و قومی گسترده ای دارد. همین عامل سبب می شود تا شما به عنوان سرمایه گذار بتوانید به تخصص ها و منابع انسانی گوناگون با دانش و تجربه آسیایی-اروپایی – آفریقایی و آمریکایی دسترسی داشته باشید که ظرفیتی توان مند سازی برای راه اندازی کسب و کار و ثروت آفرینی به شمار می رود.

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی

نکته جالب دیگری که باید به آن اشاره کرد که آب و هوای این استان آب و هوای به نسبت سرد اما با کیفیتی است که تراز ۲۰ از ۱۰۰ دارد. ضمنا برای کسانی که به بهداشت پوست و مو توجه میکنند و خیلی برایشان تابش آفتاب در روز اهمیت دارد، این استان، رطوبت کافی و مناسب برای پوست دارد و میزان اشعه UV در این استان کم است و ضریب ۱ از ۱۱ را ثبت کرده است.

محصولات کشاورزی تولیدی این استان ارزان تر از استان هایی است که برای تهیه محصولات کشاورزی، می بایست واردات استانی و بین المللی داشته باشند.

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی به کبک

همانطور که میدانید، روش های مهاجرتی به استان کبک به دو قسمت سرمایه گذاری و کارآفرینی تقسیم بندی می شود که هر یک روش ها و مدارک و الزامات خاص خود را دارد و عزیزان نباید این دو روش را با هم به یکی فرض کنند.

بررسی های رسانه ای و همچنین توصیه های مهاجرانی که در یک دهه اخیر به این کشور سفر کرده اند حاکی از این واقعیت است که از مطمئن ترین و آسان ترین روش های مهاجرتی در چند سال اخیر به کانادا، برنامه سرمایه گذاری کبک بوده که البته نیاز به ارزشیابی خالص دارایی های متقاضی به ارزش ۱.۶ میلیون دلار کانادا دارد. اما هیچ الزامی به انتقال کل این مبلغ به کانادا و استان کبک در قالب برنامه خود اشتغالی متقاضی نیست.

همه ساله متقاضیانی زیادی از سراسر جهان برای برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی استان کبک اقدام می کنند و یکی از دلایل را می توان در جمعیت ۸ میلیونی و وسعت ۱.۶ میلیونی این استان دانست که به تنهایی به اندازه وسعت کشور عزیر ما ایران است. همانطور که میدانید، کانادا، یکی از سه کشور پهناور جهان بوده و برخی از استان های این سرزمین یخی، از مساحت برخی از کشورهای آسیا و اروپا بیشتر است.

 روش های مهاجرتی به استان کبک

وسعت زیاد کانادا و طبیعت زیبا و پر پتانسیل و اقلیم پر آب و خاک حاصل خیز آن سبب شده تا در این کشور، صادرات محصولات کشاورزی ودامپروری رونق خوبی داشته باشد و برخی از مهاجران به خصوص مهاجران متخصص ایرانی در عرصه های کشاورزی ، توانسته اند با روش های پایدار و دانش بنیان، مزارع و باغات پر باری را در این کشور مدیریت و روند ثروت آفرینی از این اکو سیستم را در دستور کار قرار دهند که الگوی خوبی برای مهاجران آینده خواهد بود

صنعت هوا و فضا کبک

(صنعت هوا و فضا کبک فعالیت بسیاری دارد)

پس اگر قصد مهاجرت به استان کبک در کانادا را دارید، توجه داشته باشید که با جمعیتی به اندازه کشور سوئد و وسعتی به انداز وسعت ایران رو به رو هستید که فرصت کسب و کار و اشتغال زایی در حوزه های مختلفی را در اختیار مهاجران و متخصصان قرار می دهد. به دلیل حجم بالای درخواست مهاجرت به استان دیدنی کبک ، اداره مهاجرت استانی با روش امتیاز بندی و سهمیه بندی نسبت به پذیرش پرونده ها و اختصاص فایل نامبر اقدام می کند.

ایندکس کارآفرینی استان مهاجر خیز و پهناور کبک کانادا

(ایندکس کارآفرینی استان مهاجر خیز و پهناور کبک کانادا)

از اوایل سال ۹۶ تا اواسط اسفند ۹۶، بیش از ۱۹۰۰ پرونده مهاجرتی متقاضیان در دسته بندی سرمایه گذاری کبک پذیرفته می شود که این عدد برای سال های  آینده رقم ثابتی ندارد و بر اساس ملاحظات و تصمیم های دولت استانی کبک متغیر خواهد بود. البته باید توجه کنید که مهاجران سرمایه گذاری شرق آسیا مثل چین، تایوان، سنگاپور و هنگ کنگ و ماکائو، حجم قابل ملاحظه ای از مهاجران کارآفرین را هر ساله در اختیار دارند. بنابراین باید تلاش کنید که از نظر امتیاز بندی به گونه ای باشید که در POOL LIST قرار بگیرید.

برنامه مهاجرت به کانادا با برنامه سرمایه گذاری کبک

چرا برنامه سرمایه گذاری کبک آسان است؟

برنامه مهاجرت به کانادا از طریق برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی استان کبک ، به نسبت برنامه آسانی است. البته این سهولت در اپلای و ادمیشن پرونده های به این معنا نیست که هر متقاضی اصلی با هر سطح سواد و دانش و تحصیلات و تجربه و قابلیت مالی و دارایی خالص میتواند برای مهاجرت به این استان پهناور و پر جمعیت اقدام کند.

از طریق این برنامه سرمایه گذاری، شما نیاز به نمره خاصی در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی و فرانسه نبوده و میتوانید با کمترین سخت گیری هایی که در دیگر برنامه های کارآفرینی و سرمایه گذاری استان های ساسکاچوان و نوا اسکشویا و بریتیش کلمبیا شاهد هستیم، به این سرزمین مهاجرت خود اشتغالی بکنید.

سرمایه گذاری در صنعت بهداشت و درمان استان کبک

(سرمایه گذاری در صنعت بهداشت و درمان استان کبک ، یکی از فرصت های راه اندازی کسب و کار ویژه متخصصان پزشکی است)

این پروسه اپلای به نسبت آسان است و نیاز به مدارک زیادی ندارد. متقاضیانی که قصد مهاجرت سرمایه گذاری به استان کبک را دارند، الزامی برای اقامت در این استان ندارند. اما اقامت و قرار دادن سرمایه در این اقلیم، امتیاز شما را افزایش و تسهیلی برای تسریع مهاجرت و اقامت شما خواهد بود.

اگر شما در این روش مهاجرت سرمایه گذاری اقدام کنید، از شما خواسته می شود که سرمایه گذاری خود را پس از دریافت نامه قبولی پرونده آغاز کنید. این برنامه سرمایه گذای نیاز به مدرک تحصیلی و دانشگاهی خاصی ندارد اما متقاضیانی که مدارک دانشگاهی به خصوص از کانادا و استان کبک دارند،  در اولویت های پذیرش قرار می گیرند. هیچ محدودیت سنی هم برای متقاضیان وجود ندارد.

شرایط اختصاصی مهاجرت سرمایه گذاری کبک چیست؟

طبق قوانین استانی دولت کبک از ۱۵ جولای ۲۰۱۵ میلادی، نسبت به پذیرش متقاضیان سرمایه گذار اقدام می شود. جزییات قوانین سرمایه گذاری استان کبک را در این فایل PDF مشاهده کنید. از مهم ترین شرایط سرمایه گذاران استان کبک میتوان به الزام متقاضی اصلی سرمایه گذاری به ارائه دارایی خالص به مبلغ یک میلیون و ششصد هزار دلار کانادا اشاره کرد که به صورت قانونی بدست آمده باشد (LEGALLY OBTAINED)  و همچنین در اختیار همسر یا فرزندان باشد.

البته اگر این دارایی توسط وام اخذ شده باشد، مبلغ وام از خالص دارایی  ارزشیابی شده کسر می شود و باید ۶ ماه قبل از ارسال مدارک ارزشیابی، این دارایی متعهد به وامی نباشد. از شرایط  مهم دیگر متقاضی مهاجرت سرمایه گذاری به استان کبک باید تجربه مدیریتی (EXPERIENCE IN MANAGEMENT) دانست که اهمیت بسیاری دارد. یعنی متقاضی سرمایه گذاری به کبک باید در زمینه های کشاورزی، مالی، اقتصادی یا کسب و کار صنعتی در یک حوزه تخصصی و قانونی، سابقه مدیریتی ارشد مستند و مستدل داشته باشد. این تجربه باید ۲ سال در ۵ سال گذشته باشد.

توضیحات رسمی به این شرح است:

  • ASSETS: have alone or with your accompanying spouse, or de facto spouse, net assets of at least $1,600,000 CAN obtained legally, excluding any amounts received by donation less than six months before the date on which the application was filed;
  • EXPERIENCEexperience in management in a legal farming, commercial or industrial business, or in a legal professional business where the staff (excluding you) occupies at least the equivalent of two full-time jobs, or with an international agency or a government or one of its departments or agencies;

منظور از سابقه مدیریتی به صورت زیر تفسیر شده است:

We define management experience as the exercise, for at least two years in the five years preceding the application for a selection certificate, of duties related to the planning, management and control of financial resources and of human or material resources under your authority. This does not include experience acquired in the context of an apprenticeship, training or specialization process attested to by a diploma.

  • SETTELMENT: Intend to settle in Québec and sign an agreement to invest $۸۰۰,۰۰۰ CAN with a financial intermediary (broker or trust company) authorized to participate in the Investor Program.

اطلاعات سرمایه گذاری در کبک

(اطلاعات سرمایه گذاری  در کبک را در این لینک مشاهده کنید)

متقاضیان مهاجرت سرمایه گذاری به کبک باید شرایط زیر را دارا باشند:

  • حداقل دارایی خالص ۱.۶ میلیون دلار کانادا را ادعا و اثبات کنند. این دارایی میتواند به صورت منقول و غیر منقول باشد. یعنی دارایی همسر و فرزندان نیز در محاسبه ارزشیابی دارایی خالص متقاضی اصلی لحاظ می شود. اوراق قرضه و اوراق سهام و پول نقد و دارایی شرکت ها نیز در زمره این دارایی بررسی می شود.
  • حداقل ۸۰۰ هزار دلار کانادا در کبک سرمایه گذاری کند. توضیحات بیشتر را در این LINK مشاهده کنید که درباره موافقت نامه سرمایه گذاری (INVESTMENT AGREEMENT) است.
  • سرمایه گذار متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی استان کبک باید بتواند تجربه مدیریت و مسئولیت و برنامه ریزی یک کسب و کار را به مدت حداقل ۲۴ ماه داشته باشد.
  • وکلا، پزشکان، مهندسان می بایست از طریق پروانه کسب و اشتغال خود که بیش از ۲ سال اعتبار داشته و بر اساس آن مشغول به فعالیت بوده و سابقه کاری مستند (مثل گواهی پرداخت سابقه بیمه تامین اجتماعی) دارند، این شرط را پوشش دهند.
  • اصناف میتوانند با ارائه پروانه کسب معتبر این شرط را پوشش دهند.
  • افرادی که دارای شرکت ثبت شده رسمی (مسئولیت محدود یا سهامی خاص) در ایران یا خارج از کشور هستند، گواهی ترجمه شده رسمی شرکت نامه و اساسنامه را ارائه کنند.
  • اگر وکیل دادگستری هستند، پروانه وکالت ارائه شود.
  • اگر پرستار یا مشاور روانشناسی هستند، پروانه فعالیت ارایه گردد.
  • افرادی که هتلدار هستند، گواهی پروانه فعالیت رسمی را ترجمه کنند.
  • مدیران ارشد شرکت های دولتی و خصوصی باید سابقه کار مستند و مستدل ترجمه شده رسمی ارائه کنند.
  • کشاورزان ومزرعه داران نیز میتووانند با گواهی های اشتغال رسمی از اداره های استانی وزارت کشاورزی، ظرفیت مدیریتی و توان برنامه ریزی و راهبری کسب و کار را اثبات کنند.
  • هنگام ارسال اپلکیشن می بایستی مبلغ ۱۵ هزار ۲۳۵ دلار کانادا پرداخت شود. به همسر و فرزندان مبلغی تعلق نمی گیرد. این مبالغ از اول ژانویه ۲۰۱۸ میلادی اجرایی است. اگر پرونده شما مردود شود به هر دلیلی، این مبلغ عودت نخواهد شد. این مبلغ به صورت پستی یا گواهی بانکی مثل چکغ قابل پرداخت خواهد بود. اگر چک صادر شد، باید در وجه :  Minister of Finance of Québec باشد.

موافقت نامه سرمایه گذاری استان کبک چیست؟

این موافقت نامه بین متقاضی مهاجرت سرمایه گذاری و دولت کبک منعقد می شود و یکی از مدارکی است که هنگام اپلای بایستی ضمیمه اپلیکیشن Application for a Certificat de selection du Québec  متقاضی باشد. کارگزاران و نهادهای مالی کانادا میتوانند به متقاضی برای این سرمایه گذاری در این سطح کمک کنند. درآمدی که سرمایه گذاری متقاضی ایجاد میکند بایستی هزینه های استخدام سالانه  ۲ شهروند کانادا را پوشش دهد. هر گونه پرسشی در این باره دارید به این URL مراجعه کنید که راهنمای خوبی برای سرمایه گذاری در کبک است.

لینک های مفید برای مهاجران سرمایه گذاری به استان کبک

  • یکی از مهم ترین فرم ها مورد نیاز فرم اپلیکیشن است. برای دانلود فرم اپلیکیشن متقاضیان سرمایه گذاری (Application for a Selection Certificate – Investor)  به این PDF مراجعه کنید.
  • مدت زمان بررسی مدارک (PROCESSING TIME) برای درخواست مهاجرت به شیوه سرمایه گذاری متفاوت است و در این URL اطلاعات جامعی به خصوص درباره بررسی پرونده متقاضیان ایرانی ارائه شده است.
  • راهنمای نگارش بیزینس پلن برای سرمایه گذاری در استان کبک را در این PDF مشاهده کنید که اطلاعات  خوبی راجع به سرمایه گذاری، کارآفرینی و خود اشتغالی در اختیار مهاجران استان قرار می دهد.
  • کلیه مدارکی که برای دریافت امتیاز و مهاجرت سرمایه گذاری به استان کبک نیاز دارید و پشتیبان کننده اپلیکیشن شما خواهد بود در این PDF در دسترس است.
  • اگر بخشی از دارایی شما به صورت غیر منقول است و در اختیار همسر، اعلامیه دارایی  جنبی را باید از طریق این فرم ارسال کنید و به اطلاع اداره مهاجرت استانی کبک برسانید.
  • برای ارزشیابی مدارک مهاجران سرمایه گذاری به کانادا در حوزه های پزشکی که مدارک خود را خارج از کانادا کسب کرده اند، می بایست این راهنما مطالعه و مدارک مورد نیاز ضمیمه پرنده شود.
  • کلیه مدارک متقاضی مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا می بایست مدارک خود را پست کرده  و از تحویل حضوری به اداره مهاجرت خودداری کنند. هر مدرکی که حضوری دریافت شود، موجب ابطال پرونده خواهد بود. جزییات بیشتر در این LINK مشاهده کنید.

All applications from investor candidates must be sent by mail or courier, to the Direction de l’enregistrement et de l’évaluation comparative, in Montréal. Only one application can be sent at a time. Applications dropped off in person will not be accepted.

آیا برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه سرمایه گذاری استان کبک باید مبلغی به دولت پرداخت کرد؟

یکی از روش های مهاجرت کارآفرینی به استان کبک آن است که متقاضی، مبلغ ۲۲۰ هزار دلار کانادا به دولت استانی پرداخت کند یا ۸۰۰ هزار دلار کانادا را به مدت ۵ سال در یکی از بانک های این کشور سپرده بدون دریافت سود کند.

آیا فردی میتواند این مبلغ را از جانب متقاضی اصلی به حساب دولت کانادا واریز کند؟

بله. شما میتوانید مبلغ ۸۰۰ هزار دلاری کانادا را موسسه یا شخص حقیقی وام گرفته و با واریز سپرده ثابت ۸۰۰ هزار دلاری در یک دوره ۵ ساله به نام پرونده شما، نسبت به اخذ اقامت دائم اقدام کنید. البته ابن مبلغ به طور کامل به سرمایه گذاری اصلی که این پول را به شما قرض داده بازگشت داده می شود و دولت کانادا این بازگشت را تضمین میکند.

مراحل اقدام برای مهاجرت به کبک از طریق برنامه سرمایه گذاری چیست؟

با توجه به اینکه قوانین مهاجرتی و سرمایه گذاری هر ساله بعضا تغییر میکند و شمار مقتضیان اصلی از سراسر جهان همه ساله بالا و پایین می شود، مدت زمان دریافت نتیجه پرونده و حصول به هدف مورد نظر، تابع متغیرات می شود. حدود ۱۸ تا ۲۴ ماه برای کسانی که قصد مهاجرت از طریق برنامه سرمایه گذاری دارند، زمان نیاز است.

برنامه مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی

مدارک مورد نیاز متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی استان کبک

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا به خصوص استان پر پتانسیل کبک ، اخذ اقامت دائم از طریق برنامه کارآفرینی (ENTREPRENEUR PROGRAM) است. جزییات بیشتر را در این لینک مشاهده کنید. متقاضیان مهاجرت از طریق برنامه کارآفرینی روش هایی که باید در نظر داشته باشند، شبیه برنامه های کارآفرینی دیگر استان ها مثل ساسکاچون یا نوا اسکوشیا است.

توضیحات رسمی اداره مهاجرت را در زیر مشاهده کنید.

  • ASSETS: have net assets of at least C$300,000 that have been legally obtained with, where applicable, your married or common-law spouse provided he or she is accompanying you.
  • EXPERIENCE: at least two years’ experience in running a business acquired during the five years preceding the date you submitted your application in a lawful and profitable business (agricultural, industrial or commercial) that you manage, alone or with your accompanying spouse or common-law spouse, controlling at least 25% of the capital equity.

منظور از بیزینس این است:

  • Experience in running a business is here defined as the actual and full-time assuming of the responsibilities and duties related to the planning, management and control of material, financial and human resources, provided that such responsibilities and duties are not assumed in the context of an apprenticeship, training or specialization process attested to by a diploma.

منظور از تجربه و سابقه مدیریتی تمام وقت این است:

  • Full time means that the person devoted all of their working time to management during the period in question.
    Note: Points are given based on the duration of the responsibilities assumed and full-time assuming of such responsibilities.
  • متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی استان کبک می بایست ۳۰۰ هزار دلار کانادا، دارایی خالص قابل اثبات داشته باشد.
  • پرداخت مبلغ ۱۰۶۲ دلار کانادا برای متقاضی اصلی (PRINCIPAL APPLICANT) و مبلغ ۱۶۸ دلار کانادا برای فرزندان و همسر متقاضی که از اول ژانویه ۲۰۱۸ میلادی اجباری است.
  • دارایی خالص قابل اثبات و ارزشیابی متقاضی می بایست به صورت قانونی تهیه شده باشد.
  • این دارایی خالص، متعهد به پرداخت وام نبوده و هر لحظه امکان انتقال آن به کانادا موجود باشد.
  • دارایی خالص می تواند متعلق به همسر، فرزندان یا شخص متقاضی اصلی (PRINCIPAL APPLICANT) باشد.
  • متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی استان کبک می بایست ۲ سال در ۵ سال گذشته تجربه کار مدیریتی کلان و ارشد مستند و مستدل داشته باشد. این تجربه می بایست در کسب و کاری باشد که به صورت مستقیم توسط متقاضی مهاجرت راهبری و هدایت و برنامه ریزی شده باشد و نقش متقاضی در RUNNING این بیزینس باید شفاف و مشخص باشد. جنبه های کسب و کار می تواند صنعتی، کشاورزی یا خدماتی و مالی باشد. در قالب این تجربه، شما باید اثبات کنید که کنترل بر روی ۲۵ درصد کل سرمایه شرکت را داشته اید. حتی اگر این شرکت یا موسسه الان منحل شده باشد.
  • مدت سابقه مدیریتی می بایست FULL TIME باشد. یعنی همه وقت کاری به مدیریت کسب و کار اختصاص یابد.
  • متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی می بایست قصدی مبنی بر راه اندازی کسب و کار (CARRY OUT A BUSINESS PROJECTS COMPONENT) بر اساس یک بیزینس پلن مشخص داشته باشد یا بخشی از یک کسب و کار قانونی فعال (ACQUISITION OF A BUSINES IN QUEBEC) را در کانادا خریداری کند که ۲۵ درصد کل سهام در اختیار او به ارزش خداقل ۱۰۰ هزار دلار کانادا باشد.

اداره مهاجرت کبک ، منظور از راه اندازی کسب و کار در قالب یک پروژه را این گونه توضیح میدهد:

Ability to carry out a business project component: submit a business project with the purpose of creating or acquiring a business (agricultural, industrial or commercial) in Québec that you will manage yourself or that you will participate in as management and operations partner on a daily basis. You must control, alone or with your accompanying spouse or common-law spouse, at least 25% of the capital equity with a value of at least C$100,000.

اداره مهاجرت کبک منظور از خرید یک بیزینس فعال در کبک را اینطور تشریح می کند:

Acquisition of a business in Québec component: have acquired in Québec, alone or with your accompanying spouse or common-law spouse, at least 25% of capital equity in a business (agricultural, commercial or industrial) with a value of at least C$100,000. You must manage the business yourself or participate in it as management and operations partner on a daily basis.

روش های ۳ گانه پرداخت هزینه اپلیکیشن مهاجرت کارآفرینی به استان کبک چگونه است؟

توجه کنید که دولت استانی  برای دریافت APPLICATION FEE اجباری، ۳ راه زیر را توصیه کرده است که در نظر داشته باشید:

  • Canada Post money order;
  • bank draft drawn on a Canadian bank;
  • credit card (if you mail in your application, you must fill in the form Payment by credit card, sign it and attach it to your application).

NOTE! Bank drafts must be made payable to the Minister of Finance of Québec and must be mailed with your file to the Ministère de l’Immigration, de la Diversité et de l’Inclusion.

If your credit card payment is refused, the Ministère will not contact you to advise you of the refusal and your entire file will be returned to you by regular mail.

چه موارد دیگری در امتیاز مهاجران به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی موثر است؟

طبق اعلام اداره مهاجرت استان کبک ، علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، موارد زیر نیز در بررسی پرونده متقاضیان اصلی لحاظ خواهد شد:

  • سن متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی استان کبک
  • محل تحصیل و مدت زمان تحصیل متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی استان کبک
  • مهارت های زبان انگلیسی و فرانسه متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی کبک
  • قابلیت های شخصی و دانش و تجارب کبک  متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی استان
  • مهارت ها و توان مندی های علمی و عملی متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی استان کبک  در حوزه راه اندازی و سازماندهی و برنامه ریزی یک کسب و کار فعال و موفق در ارزشیابی آفیسرها موثر خواهد بود.

توجه کنید که به محض رسیدن به استان کبک ، می بایست ظرف ۱ سال از ۳ سالی که اقامت دائم کانادا را دریافت کرده اید، به اداره دولت کبک  اعلام کنید که کسب و کار را راه اندازی کرده و ۲۵ درصد کل سهام آن مجموعه را در اختیار دارید و ۱۰۰ هزار دلار کانادا سرمایه گذاری مستقیم دارید و یک شهروند کانادا در استخدام شما است.

توضیحات رسمی به این شرح است:‌

  • create or acquire, in whole or in part, an agricultural, commercial or industrial business established in Québec where you hold at least 25% of the capital equity with a value of at least C$100,000 and which will employ, on a permanent basis and for a minimum of 30 hours a week, a Québec resident other than yourself and accompanying family members. The agricultural entrepreneur is immune from the obligation to create or maintain full-time employment;

چگونه میتوان امتیاز مربوط به زبان فرانسه بدست آورد؟

اگر میخواهید امتیاز زبان فرانسه را در مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی یا سرمایه گذاری بدست آورید، می بایست ظرف ۲ سال اخیر، مدرک زبان فرانسه را از نهادهای بین المللی مثل TEF بدست آورده باشید و ضمیمه مدارک کنید حداکثر نمره این بخش ۱۶ است و همسر متقاضی نیز می تواند نمره مربوط به زبان فرانسه را کسب کند. مدارکی که توسط  سازمان های زیر صادر شده باشد، برای کسب امتیاز  در بخش زبان فرانسه الزامی است:

برای دریافت مدارک بالا،  به توضیحات رسمی ارائه شده توجه کنید:

These tests evaluate oral comprehension, written comprehension, oral production and written production. Points on the selection grid are awarded according to the results indicated on the attestations of standardized test results or, if applicable, on the reverse side of the DELF or DALF diploma. Only supporting documentation issued by organizations that offer these tests (Centre international d’études pédagogiques, Chambre de commerce et d’industrie de Paris-Île de France) are recognized by the Ministère.

شیوه محاسبه  امتیازات زبان فرانسه چگونه است؟

شیوه محاسبات امتیازان زبان فرانسه بر اساس مهارت های نوشتاری، خواندن، درک مطلب و گفتاری به شرح زیر توسط اداره مهاجرت توضیح داده شده است:

For the evaluation of French knowledge, level 7 (advanced intermediate) of the Échelle québécoise des niveaux de compétence en français des personnes immigrantes adultes or its equivalent (level B2 of the Common European Framework of Reference for Languages) is the minimum threshold from which points are awarded.

The principal applicant can obtain a maximum of 16 points for knowledge of oral and written French, including 7 points for oral comprehension, 7 points for oral production, 1 point for written comprehension and 1 point for written production.

چگونه میتوان امتیازات مربوط به زبان انگلیسی را بدست آورد؟

یکی دیگر از روش های کسب امتیاز برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی، سرمایه گذاری و خود اشتغالی، استفاده از امتیازهای مربوط به زبان انگلیسی است. فقط مدرک زبان IELTS محاسبه می شود. توضیحات دولت کبک  را در این زمینه مشاهده کنید.

Candidates from businesspeople subclasses (principal applicants only) who wish to obtain points for their knowledge of English must demonstrate this knowledge by enclosing with their immigration application the results of an English evaluation test recognized by the Ministère, namely the IELTS (International English Language Testing System).

An up-to-date list of centres certified by the IELTS is available on the International English Language Testing System Internet site.

مدت زمان بررسی مدارک (PROCESSING TIME) متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی استان کبک  چقدر است؟

به توضیحاتی  که اداره مهاجرت کبک  در این بخش  ارائه کرده است توجه کنید که برای متقاضیان ایرانی نیز دسته بندی خاصی معرفی می کند.

چگونه با اداره مهاجرت کبک  تماس بگیریم؟

برای تماس با اداره مهاجرت کبک  به اطلاع زیر توجه کنید.

  • Montréal area: 514 ۸۶۴-۹۱۹۱
  • Elsewhere in Québec (toll free): 1 ۸۷۷ ۸۶۴-۹۱۹۱
  • Outside Québec: + ۱ ۵۱۴ ۸۶۴-۹۱۹۱
  • Access by telewriter
    (telecommunications device for the deaf and hearing impaired – TDD)
    Montréal area: 514 ۸۶۴-۸۱۵۸
    Elsewhere in Québec (toll free): 1 ۸۶۶ ۲۲۷-۵۹۶۸

ساعت های کاری اداره مهاجرت کبک  به شرح زیر است:

Hours for telephone inquiries

Monday, tuesday, thursday and friday 8:30 a.m. to 4:30 p.m. (Montréal time)

Wednesday 10:30 a.m. to 4:30 p.m. (Montréal time

برای ارسال مدارک مرتبط با فایل های مهاجرتی به این توضیحات توجه کنید:‌

To submit a request for information or documents related to an immigration file (application for a Québec selection certificate (CSQ), hiring a foreign worker, application for a Québec acceptance certificate (CAQ), request for a comparative evaluation for studies done outside Québec, request for an administrative review or others):

Direction de l’enregistrement et de l’évaluation comparative
Ministère de l’Immigration, de la Diversité et de l’Inclusion
۲۸۵, rue Notre-Dame Ouest, 4e étage
Montréal (Québec)  H2Y 1T8
CANADA

برای ارسال مدارک مرتبط با موضوعات زبان فرانسه به آدرس زیر مراجعه کنید:‌

To submit documents related to francization services:

Direction de l’accès aux services
۸۰۰, boulevard De Maisonneuve Est, bureau 301
Montréal (Québec)  H2L 4L8
CANADA

فرم های مورد نیاز مهاجرت به استان کبک  کانادا

فهرست فرم های مورد نیاز برای مهاجرت کارآفرینی، سرمایه گذاری و خود اشتغالی به کانادا را در فرم های زیر میتوانید پیدا کنید که شما را با رویه ها و شرایط و شیوه های اپلای برای این ۳ حوزه آشنا می کند.

·         Application for admission to full-time French courses and financial assistance

·         Application for Selection Certificate and appendices – Permanent workersApplication for Selection Certificate and appendices – Businesspeople

·         Application for Selection Certificate and supporting documents – PEQ – Québec graduates

·         Application for Selection Certificate and supporting documents – PEQ – temporary workers

·         Application for Selection Certificate – Refugees recognized in Canada

·         Application for Selection Certificate – Sponsors and sponsored persons

·         Application to bring family members who are still abroad to Québec

·         Application for Certificate of acceptance – Temporary workers

·         Application for Acceptance Certificate and appendices – Foreign students

·         Change to an application for a selection certificate (PDF, 82 Kb)Comparative Evaluation for Studies Done Outside Québec

·         Declaration by spouse or de facto spouse (PDF, 56 Kb)

·         Declaration regulated profession or trade in Québec (PDF, 37 Kb)

·         Declaration medical school outside of Canada and the United States (PDF, 85 Kb)

·         Declaration on the common values of Québec society (French Dynamic PDF, 85 Kb)

·         Declaration teaching profession in preschool, elementary or secondary school (PDF, 49 Kb)

·         Documents to submit in support of the Application for a Certificat de sélection du Québec for an application submitted before December 15 in paper version (PDF, 1.62 Mb)

·         Documents to submit in support of an application for a Certificat de sélection du Québec for an application online (PDF, 733 kb)

·         Documents to submit in support of the Application for a Certificat de sélection du Québec (PDF, 682 Kb)

·         Financial self-sufficiency contractList of authorities recognized for certifying documents.Live-in caregiver contract of employment

·         Model employment contract for in-home caregivers

·         Model work contract for low-skilled occupations

·         Payment by credit cardPower of AttorneyProxy – Power of attorney (Procuration – Mandat de représentation (PDF, 96 Kb)

·         Self-declaration by the employer

·         Undertaking application – Collective sponsorship

·         Undertaking application – Sponsors and sponsored persons

همراهان گرامی

اگر قصد مهاجرت به کانادا از طریق  برنامه های کارآفرینی، خود اشتغالی  و سرمایه گذاری دارید، حتما از لینک ها و منابع رسمی استفاده کنید تا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و همواره اطلاعات دقیق و به روزی دریافت کنید. چون روش های مهاجرتی متنوع و قوانین متغیر و هر سال تغییر میکند و محدودیت هایی برای پذیرش پرونده ها ایجاد می شود، لذا دقیق ترین توضیحات و توصیه ها توسط سایت های رسمی مهاجرتی دولت های استانی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

با توجه به اینکه قیمت ارز کانادا در چند سال اخیر افزایش یافته و بعضا به دلیل رکود تورمی حاکم بر اقتصاد ایران، دارایی های خالص افراد با افزایش روبرو نشده و معادل ارزی آن کاهش یافته است، لذا در صورتی که قصد مهاجرت طبق ۳ دسته بندی فوق را دارید، برای جلوگیری از افت ارزشیابی دارایی، توصیه میکنیم که حتما در اسرع وقت اقدام کنید.

هزاران فرصت اقامتی در استان کبک را در سایت EXPEDIA مشاهده کنید

(هزاران فرصت اقامتی در استان کبک  را در سایت EXPEDIA مشاهده کنید)

برای گردش در استان کبک و آشنایی با مقصدهای توریستی

(برای گردش در استان کبک و آشنایی با مقصدهای توریستی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، آموزشی و اداری این استان به LONELY PLANET مراجعه کنید)

برای آشنایی با مناطق گردشگری و ظرفیت های سرمایه گذاری

(برای آشنایی با مناطق گردشگری و ظرفیت های سرمایه گذاری این استان به سایت رسمی شهرداری کبک  مراجعه کنید)

ببینید:

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا