استایل و مد بانوان

مگان مارکل ؛ مد گردی با عروس خاندان سلطنتی

بيوگرافي مگان مارکل

مدگردی و بیوگرافی مگان مارکل

مگان مارکل ملقب به دوسش ساسکس (Meghan, Duchess of Sussex) متولد ۴ آگوست ۱۹۸۱ میلادی در لس آنجلس آمریکا، جدید ترین عضو خاندان سلطنتی انگلیس و مسن ترین عروس این خانواده است که به عنوان مدل ۱۶۳ سانتیمتری و بازیگر سینما، با شاهزاده هری در سال ۲۰۱۶ میلادی ازدواج کرد. ازدواج او بر خلاف ازدواج پر زرق و برق کیت میدلتون (ملکه مد جهان)، عروس خاندان سلطنتی و همسر پسر پرنسس دایانا فقید، با تجملات فراوان برگزار نشد و در ماه می سال ۲۰۱۸ میلادی، رسما در کلیسای سنت جورج بریتانیا، مراسم ازدواج برگزار گردید. او پس از ازدواج اعلام کرد که بازیگری را رها کرده و به فعالیت های بشر دوستانه روی می آورد.

حتما بخوانید : تولد اولین پسر مگان مارکل و پرنس هری

مگان مارکل پیش از ازدواج با هری ، با تروو انگلسون در فاصله سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ ارتباط داشت. اینکه شاهزاده هری چرا  در میان بازیگران آمریکایی، عاشق مگان مارکل شده است، تحلیل های رسانه  ای زیادی را در پی داشته  که به نظر می رسد، پاسخ خاصی برای آن پیدا نشده و همانطور که او قبلا اشاره کرد، مگان مارکل به یک باره به قلب شاهزاده هری راه یافت.

بیوگرافی مگان یا ریچل مگان مارکل از اعضای خاندان سلطنتی جهان

مگان یا ریچل مگان مارکل ، مثل دیگر اعضای خاندان سلطنتی جهان (مثل پرنسس ویکتوریا دختر پادشاه سوئد)، همچنان در کانون توجه رسانه ها به خصوص مجموعه های فعال در حوزه مد و لباس بوده و هفته ای نیست که تحلیل پوشش او روی جلد نشریات معروف قرار نگیرد. برای آشنایی بهتر و بیشتر مخاطبان مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، نگاهی داریم به ۶۰ مدل جدید کیف، کفش، لباس، جواهرات و اکسسوری های مگان مارکل تا با سبک زندگی  و استایل  او بهتر آشنا شویم.

با مد گردی امروز ما با مگان مارکل همراه باشید.

حتما بخوانید: مد گردی با کیت میدلتون – ملکه مد جهان

داستان شنیدنی از مگان مارکل

مگان مارکل بر خلاف کیت میدلتون، عروس خوش لباس و معروف خاندان سلطنتی  انگلیس، از خانواده متمول و مطرح  با خاندان سلطنتی انگلیس آشنا نشد. همان طور که مگان مارکل قبلا در مصاحبه ها گفته بود، به  واسط خط خوش، ازنوشتن روی کارت  های عروسی، امرار معاش میکرد و از سال ۲۰۰۲ میلادی در بخش هایی از  سریال محبوب بیمارستان عمومی یا GENERAL HOSPITAL روبروی دوربین رفت. سریال  مطرح CSI و WITHOUT A TRACE و هم چنین قلعه، از جدید ترین  کارهایی است که مگان مارکل در آن به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم های معروف مگان مارکل پیش از ازدواج با نوه عروس ملکه انگلیس

فیلم های معروفی که مگان مارکل پیش از ازدواج با نوه عروس ملکه انگلیس در آن بازی کرده  را میتوان REMEMBER  ME، HORRIBLE BOSS و GET HIM TO THE GREEK نام  برد. مگان مارکل علاوه بر کارهای سینمایی، به کارهای ژورنالیستی نیز علاقه دارد و سردبیری سایت THETIG.COM را بر عهده دارد که به مقولات سبک زندگی می پردازد. البته این سایت در سال ۲۰۱۸ تعطیل شد. نکته جالب توجه درباره او این است که وی نه تنها این سایت را بست، بلکه صفحه اینستاگرامش  با چند میلیون فالور را نیز  تعطیل کرد. البته این صفحه در این نشانی قرار دارد و فعلا در دسترس نیست. مگان مارکل در دو رشته تئاتر و روابط بین الملل در آمریکا تحصیل کرد که به نظر می  رسد خیلی با وضعیت کاری و جایگاه اجتماعی اش منافاتی نداشته باشد.

مطلب مرتبط : همه چیز درباره مراسم ازدواج مگان مارکل و پرنس هری

مگان مارکل سفیر سازمان ملل

مگان مارکل علاقه زیادی به فعالیت  های بشر دوستانه دارد و به همین خاطر،  تا کنون به عنوان سفیر سازمان ملل به نقاط مختلف جهان سفر کرده است که رواندا یکی از آنها محسوب می شود. سخنرانی مگان مارکل در سازمان ملل متحد در سال ۲۰۱۵ میلادی، بازتاب های جهانی پیدا کرد و دبیرکل وقت سازمان ملل را به  تحسین ایستاده وادار کرد. او ریشه آفریقایی و آمریکایی دارد و به همین خاطر، بارها مورد تبعیض نژادی قرار گرفته که در جدید ترین واکنش، واکنش تاریخی دربار انگلیس به روزنامه ای که مقوله نژاد پرستانه  علیه دوسش ساسکس منتشر کرده بود را شاهد بودیم.

مد گردی با مگان مارکل

اگر میخواهید با سلیقه و استایل و شیوه ست کردن لباس و کیف و کفش تابستانی و زمستانی به سبک مگان مارکل آشنا شوید، ۶۰ عکس زیر را تماشا کنید که خیلی هم جدید است.

 مگان مارکل را با لباس DENIM آستین کوتاه یقه V

(در این تصویر، مگان مارکل را با لباس DENIM آستین کوتاه یقه V مشاهده میکنیم که توسط CARILONA HERRERA طراحی شده است. کفش کرم رنگ او نیز محصولی از برند AQUAZZURA است. کیف دستی او نیز طرحی از برند J CREW  است که برندی لاکچری محسوب نمی شود. عروس خاندان سلطنتی این ترکیب ساده را برای شرکت در باشگاه  سلطنتی POLO در جولای ۲۰۱۸ میلادی بر تن کرد)

مگان مارکل با کت ۶ دکمه صورتی رنگ بدون آستین

( مگان مارکل در این عکس، کت ۶ دکمه  صورتی رنگ بدون آستین خود را با کفش های کرم رنگی از برند DIOR ست کرده  است. کت عروس خاندان سلطنتی در این عکس، محصولی از برند HOUSE OF NONIE بود که در نمایشگاه نلسون ماندلا بر تن داشت. این عکس مربوط به تیپ مگان مارکل در ۱۷ جولای ۲۰۱۸ میلادی در لندن است)

مگان مارکل را با کوکتیل خاکستری رنگ از برند ROLAND MOURET

 ( مگان مارکل در عکس سمت راست، از کلکسیون طلا و جواهراتش، از گوشواره الماس برند BRIKS رونمایی کرده است که ساده و جذاب به نظر می رسد. در عکس سمت چپ، عروس خاندان سلطنتی را با کوکتیل خاکستری رنگ از برند ROLAND MOURET مشاهده می کنید که طرح  هیجان انگیز و متفاوتی نسبت به پوشش های دوسش ساسکس در سال ۲۰۱۸ داشت. او این لباس را در جریان بازدید رسمی از ایرلند بر تن داشت)

عروس ملکه انگلیس با مدل مو موج دار روی شانه خود را با رژ لب صورتی مات

( عروس ملکه انگلیس در این عکس، مدل مو موج دار روی شانه خود را با رژ لب صورتی مات ست کرده است. ستی در زمان بازدید رسمی از ایرلند)

 مگان مارکل با لباس سبز زنگ بلند آستین دار رسمی

( مگان مارکل در این عکس، لباس سبز زنگ بلند آستین دار رسمی  خود را با کیف چرم قهوه  ای از برند STRATHBERRY ست کرده است و در تور دوبلین شرکت کرد)

مگان مارکل با گل میخ کریستالی از برند BRIKS

(در عکس سمت چپ، مگان مارکل را با گل میخ کریستالی از برند BRIKS شاهد هستیم که با مدل مو ساده در نمایشگاه نلسون ماندلا شرکت کرده است. کیف دستی همسر پرنس هری در عکس سمت راست که در کنار شاهزاده هری است، از برند MULBERRY گزارش شد که برندی تقریبا مطرح به شمار می رود. )

مگان مارکل با لباس مشکی رسمی از برند کریستین دیور

( مگان مارکل  در  عکس سمت راست،  لباس رسمی زیتونی رنگ خود را با کلاه جذاب و کفشی از برند MONOLO BLAHNIK ست کرد. لباس او از برند رالف لارن بوده که از برندهای محبوب بانوان و مردان لاکچری گرد آمریکایی به شمار می رود. در عکس سمت چپ، عروس خاندان سلطنتی را با لباس مشکی رسمی از برند کریستین دیور مشاهده میکنید که در رویدادی در لندن شرکت کرده است)

مگان مارکل را با یک گل سر تور دار از برند STEPHEN JONES‌ کت و شلوار مشکی اسپرتی را با کیف ژیوانشی

(در  عکس سمت راست، مگان مارکل را با یک گل سر تور دار از برند STEPHEN JONES‌مشاهده میکنید که در مراسمی در لندن شرکت کرده است. ست شدن قابل  توجه این اکسسوری با رنگ لباس را مد نظر داشته باشید. در  عکس سمت چپ نیز این عروس جدید خاندان سلطنتی، کت و شلوار مشکی اسپرتی را با کیف ژیوانشی ست کرده است. )

مگان مارکل دستبند الماس از برند VANESSA TUGENDHAFT

( مگان مارکل در عکس سمت راست، دستبند الماس از برند VANESSA TUGENDHAFT را بر  تن کرده  است و در مراسم QUEEN’S YOUNG LEADERS AWARDS با شاهزاده هری شرکت کرد. مدل مو موجی، محبوب دوسش ساسکس است که به نظر می رسد تناسب خوبی با قد و استایل وی داشته باشد)

مگان کیف چرمی کوچک از برند PRADA

( مگان مارکل در  عکس  سمت راست، کیف چرمی کوچک از برند PRADA را در دست دارد که با کفشی از برند AQUAZZURA و لباس شب رسمی بدون آستین از برند پرادا ست شده است. او را در کاخ باکینگهام مشاهده میکنیم. در عکس سمت چپ نیز  استایل ساده ای برای بازدید های سالانه  از دوبلین به نمایش گذاشته  شد)

مگان مارکل با استایل کلاسیک خود را در کنار شاهزاده هری

( مگان مارکل ، در عکس سمت چپ، استایل کلاسیک خود را در کنار شاهزاده هری در یک روز بارانی از برند ژیوانشی ست کرده است. کیف دستی او نیز از برند GIVENCHY  است. در عکس سمت راست، گل میخ الماسی را در نخستین دیدار رسمی با ملکه الیزابت دوم بر تن کرده است)

مگان مارکل لباس زرد رنگ بدون آستین بلندی از برند BRANDON MAXWELL کفش او نیز از برند MANOLO BLAHNIK

( مگان مارکل در عکس سمت چپ، لباس زرد رنگ بدون آستین بلندی از برند BRANDON MAXWELL را بر تن کرده است و کفش او نیز از برند MANOLO BLAHNIK است. در عکس سمت راست، موهای مشکی موجی روی شانه را به نمایش گذاشته است که با گل میخ الماس کوچکی ست شد)

عروس مسن خاندان سلطنتی انگلیس را با لباس رسمی سفید رنگ بلند با طرح خاص از برند ژیوانشی

(در عکس سمت راست، عروس مسن خاندان سلطنتی انگلیس را با لباس رسمی سفید رنگ بلند با طرح خاص مشاهده میکنید که از برند ژیوانشی است. برند ژیوانشی، برند محبوب عروس خاندان سلطنتی بر خلاف کیت میدلتون است. کیف چرمی زنجیر دار مگان مارکل در این عکس نیز از برند Givenchy می باشد)

لباس عروسی مگان مارکل را در زمان ازدواج با پرنس هری کاری از برند اوت کوتور ژیوانشی

(در عکس سمت راست، لباس عروسی مگان مارکل را در زمان ازدواج با پرنس هری مشاهده میکنید که کاری از برند اوت کوتور ژیوانشی است. لباس  عروس بدون شانه او توسط CLARE WAIGHT KELLER طراحی شده است. در عکست سمت چپ، دوسش ساسکس را با کلاه و گل سینه  که توسط فیلیپ تریسی طراحی شده  است مشاهده میکنید)

مگان مارکل با کلاه صوتی رنگ ساده و شیکی از برند PHILIP TRACY

( مگان مارکل در عکس سمت چپ، کلاه صوتی رنگ ساده و شیکی از برند PHILIP TRACY را برتن کرده است و گل میخ های الماس از برند VANESSA TUGENDHAFT را با آن ست کرد که ترکیب جذابی را به ارمغان آورد. او این تیپ را برای شرکت در هفتادمین سالگرد تولد پرنس ولز بر تن داشت)

حتما بخوانید : مدگردی با کلاه های خاندان سلطنتی

مگان مارکل با مدل مو بسته در مراسم CHOGM LONDON

( مگان مارکل را در عکس سمت راست، با مدل مو بسته در مراسم CHOGM LONDON در سال ۲۰۱۸ میلادی مشاهده میکنید که با گوشواره الماسی از برند BRIKS ست شده است. در عکس سمت چپ نیز، سنگ های قیمتی تاج سر او که برای QUEEN MARY در سال ۱۹۳۲ میلادی  بود را بر سر دارد. )

مگان مارکل با لباس های رسمی در کنار شاهزاده هری

( مگان مارکل در عکس سمت راستی، او را با لباس های رسمی در کنار شاهزاده هری مشاهده میکنیم که با لباس مشکی رنگ و کیف دستی از برند JIMMY CHOO را در دست دارد و در ایونت ANZA DAY شرکت کرد. همسر پرنس هری در عکس سمت چپی، کت پشمی خاکستری رنگ دو دکمه را از برند SMYTHE بر تن داشت)

لباس های اسپرت مگان مارکل را با ترنچ کت از برند BABATON

(در عکس سمت راستی، لباس های اسپرت مگان مارکل را با ترنچ کت از برند BABATON مشاهده میکنید که با شلوار جین مشکی از برند MOTHER ست شده است که ترکیب خوبی با POLO SHIRT دارد. در عکس سمت چپ، عروس خاندان سلطنتی را در استایل زمستانی مشاهده میکنید که کفش قهوه ای پاشنه بلند از برند JIMMY CHOO را بر تن دارد که محبوب خاندان سلطنتی و سلبریتی ها به شمار می رود. او کت پشمی از برند MACKAGE را در زمان بازدید از بلفاست بر تن داشت که ترکیب خوبی با دامن سبز رنگ دارد)

مگان مارکل با کفشی مشکی رنگ از برند TAMARA MELLON و لباسی از برند ALTUZARRA

( مگان مارکل در  عکس سمت چپ، کفشی مشکی رنگ از برند TAMARA MELLON را بر تن داشته و لباسی از برند ALTUZARRA را در مراسم CHOGM  در لندن ۲۰۱۸ میلادی را رونمایی کرد. بلیزر عروس خاندان سلطنتی نیز از برند CAMILA & MARC است. در عکس سمت راست نیز عروس جدید ملکه الیزابت دوم را در لباس شب جذابی و شیکی از برند استلا مک کارتنی مشاهده میکنیم. این کوکتیل، تناسب خوبی با کت و شلوار مردانه شاهزاده هری دارد. کیف دستی مگان مارکل نیز در این عکس، کاری از برند نعیم خان (NAEEM KHAN) است)

مگان مارکل با کیف دستی چرمی قهوه ای رنگ از برند CHARLOTTE ELIZABETH

 ( مگان مارکل در عکس سمت راست، او را با کیف دستی چرمی قهوه ای رنگ از برند CHARLOTTE ELIZABETH مشاهده میکنید که در زمان بازدید رسمی از بلفاست بر تن داشته و مشغول عکس گرفتن با هوادارانش است. در  عکس سمت چپ، عروس خاندان سلطنتی را با سویتر از برند ویکتوریا بکهام و دامن سبز رنگ مشاهده میکنیم. این  دامن از برند GRETA CONSTANTINE بود)

مگان مارکل لباس رسمی با طرح خاص که کتی

( مگان مارکل در عکس سمت راستی، لباس رسمی با طرح خاص که کتی روی شانه را به نمایش میگذارد و طرحی خلاق از برند OROTON است را در مراسم CHOGM لندن را نشان می دهد. در عکس سمت چپی نیز، دوسش ساسکس را در کلاه و لباس سفید رنگ از برند STEPHEN JONES میبینیم. عکسی که استایل او را در مارچ ۲۰۱۸ نشان می دهد)

خانم مارکل را با موهای موج دار بلند روی شانه و یک لباس موج دار سفید

(در عکس سمت راستی، خانم مارکل را با موهای موج دار بلند روی شانه و یک لباس موج دار سفید در زمان بازدید از کاخ بیرمنگهام مشاهده میکنیم. در عکس سمت چپ، کت پشمی زیبا سبز رنگ مگان مارکل را میبینیم که از برند لاکچری بربری است که محبوب ویکتوریا بکهام و فرزندانش است)

لباس های اسپرت جذاب و شیک مگان مارکل را که کت پشمی طرح NAVY

(در عکس سمت راستی، یکی از لباس  های اسپرت جذاب  و شیک مگان مارکل را که کت پشمی طرح NAVY بوده مشاهده میکنیم که از برند j crew می باشد. کیف چرمی کوچک دسته دار او نیز از برند ALTUZARRA است که برند محبوب دوسش ساسکس در انتخاب کیف است. شلوار او نیز از برند ALEXANDER WANG است. عکس سمت چپ نیز مدل  مو صاف بلند او را در مراسم ENDEAWARE FUND AWARD را مشاهده میکنید)

مگان مارکل با اکسسوری آبی رنگ

( مگان مارکل  در این عکس، از اکسسوری آبی رنگ خود رونمایی کرده است)

همان طور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، مگان مارکل بر خلاف کیت میدلتون، علاقه زیادی به برندهای لاکچری از ژیوانشی تا رالف لارن و دیور داشته و BURBERRY  از جمله  محصولات مد مورد علاقه او است. قد مگان مارکل کوتاه است و او تلاش دارد تا طراحی استایل خود را متناسب با قد و وزن انتخاب کند.

اگر  شما هم درباره استایل مگان مارکل و لباس های معرفی شده از کالکشن ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ او نظر و پیشنهادی دارید، از طریق کامنت یا کانل های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی در اختیار ما قرار دهید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا