استایل و مد آقایان

برد پیت و همه رازهای خوش پوشی اش

برد پیت

مدگردی با برد پیت

برد پیت ، مرد همیشه خوش پوش و خوش تیپ میلیونر و ۵۵ ساله هالیوود ( تاریخ تولد :  ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳ میلادی و به شمسی ۲۶ آذر سال ۱۳۴۳ ) را مصداق معروفیت و شهرت در میان سلبریتی های مرد پرده نقره ای میدانند. بسیارند مردانی که الگوی تیپ و استایل آنها، لباس های رسمی و اسپرت برد پیت ، همسر سابق آنجلینا جولی یکی از خوش قیافه های هالیوود در دو دهه اخیر است. برد پیت را میتوان یکی از خوش تیپ ترین مردان دو دهه اخیر هالیوود با طول قد ۱٫۸ متر دانست که همواره فوتوشوت هایش روی جلد مجلات سینما، به خصوص مد و لباس قرار می گیرد. سلبریتی خوش قیافه ای که مثل جورج کلونی صفحه ای در شبکه های اجتماعی ندارد و هر از گاهی، خبرگزاری های معروف، گوشه های از سبک زندگی او را رسانه ای می کنند.

حتما بخوانید : مد گردی با برد پیت و شارلیز ترون : زوج جدید هالیوودی‌ها

بیش از ۱۰۰ میلیون صفحه در اینترنت درباره سبک زندگی و فعالیت های هنری و کسب  و کار و همچنین همسران و دوستان و سلفی ها و تصاویر پشت صحنه فیلم های مختلفی که برد پیت در آنها ایفای نقش کرده است ایندکس شده که نشان دهنده شهرت این سلبریتی تمام عیار هالیوود در سرزمین دیجیتال است. ازدواج آنجلینا و برد پیت و زندگی  مشترک با بچه های خود و هم چنین کودکانی که اداپت کردند، زبانزد مجلات مد و سبک زندگی بود که پیش از آنها، شاهد زندگی های پر فراز و نشیب و نا موفق سلبریتی  ها از تام کروز تا نیکول کیدمن بودند.

برد پیت ، مرد همیشه خوش پوش

اما بمب خبری سپتامبر  ۲۰۱۶ میلادی  مبنی بر جدایی آنجلینا جولی و برد پیت ، هوادارنشان را در اندوه  فرو برد و از آن تاریخ بود که جنجال برد پیت و آنجلینا جولی ، همواره  در صدر خبرهای سینمایی جهان قرار دارد. برخی از رسانه ها، مشروب و ماری جوانا را افیونی برای زندگی مشترک زوج فوق ستاره  هالیوود می دانند که در سال ۲۰۱۷ میلادی نیز براد در مصاحبه ای بر آن اقرار کرد.

بیوگرافی برد پیت fvn \dj

به  هر  حال، برد پیت را بعضی از  رسانه ها، خوش تیپ ترین مرد هالیوود می دانند و استایل  او در انتخاب لباس و هم چنین درک او از انرژی و روانشناسی رنگ ها، موضوعی است که همواره مورد نظر بوده و هست. خیلی ها دوست دارند مثل برد پیت لباس بپوشند. اگر چه برد پیت ، قد بلند ندارد،  اما دقت او در انتخاب  لباس  های  فصلی  و کژوال و آفیشیال به گونه ای است که بانوان شیک پوش مشکل پسند را عاشق مرد لاکچری پرده نقره ای آمریکا کرده است.

برد پیت خوش تیپ ترین مرد هالیوود

گزارش امروز سرویس مد گردی لوکس  تهران، شما  را با خوش تیپ هالیوود و ده ها استایل او و برندهای مورد علاقه اش آشنا می کند. اگر شما هم درباره انتخاب  های  برد پیت نظری  دارید، از طریق کامنت یا کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی کنید.

حتما بخوانید:‌ برندهای لوکس الکی گران

با ما همراه باشید.

درباره برد پیت

مرد متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳  میلادی را بازیگر و تهیه کننده سرشناس هالیوودی میدانند که هم چون مدونا (ملکه پاپ)، یکی از مطرح ترین شخصیت های  هالیوود و  از میلیونرهای سرشناس محله بورلی هیلز کالیفرنیا محسوب می شود. جایی که پاتوق لاکچری ترین  مردان و زنان جهان بوده و برد پیت ، یکی از خوش تیپ های آن دیار  است. برد پیت ، ۵  باز نامزد اسکار  و گلدن گلوب شده  که تنها یک بار  توانسته جایزه  گلدن گلوب را به خانه ببرد و از شکار اسکار تا کنون بازمانده  است. سلفی او و آنجلینا جولی و الن دی جنرس در مراسم اسکار، پر لایک ترین  سلفی جهان تا کنون به شمار می رود و هم چون سلفی باراک اوباما رییس جمهور آمریکا با نخست وزیر دانمارک، بازتاب های گسترده ای پیدا کرد.

فیلم لوییز در سال ۱۹۹۱ میلادی

فیلم لوییز در سال ۱۹۹۱ میلادی  سبب شناخته شدن برد پیت شد. مصاحبه با خون آشام و افسانه های خزان در سال ۱۹۹۴ میلادی  از جمله دیگر فیلم  هایی بودند که در سالهای پایانی قرن بیستم، سبب شهرت برد پیت در پرده نقره  ای شد. فیلم ۱۲ میمون ، براد را به جمع ۴ نامزد نهایی دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش  اول مرد برد که در تصاحبش ناکام ماند.

حتما بخوانید: سلبریتی ها در جشنواره مد MET GALA

چگونه مثل برد پیت خوش قیافه باشیم؟

خوش تیپ بودن موضوعی است که نکات اصلی و فرعی دارد. نکته اصلی آن است که مردان خوش تیپ، الزامان خوش قیافه نیستند و قد بلندی هم ندارند. بدن های خیلی ورزیده  نداشته و الزاما دارای مو های بلوند و چشمان آبی  رنگ و عسلی هم  نیستند. پس چه چیزی سبب  می شود که برخی از مردان، مصداق معیارهای خوش تیپی باشند و دیگر مردان خیر؟

پاسخ را باید در نکات اصلی و نکات فرعی بدانیم. برای خوش  تیپ بودن، حتما باید لباس، متناسب با سن و قد و وزن و هم  چنین  رنگ پوست و میمیک چهره انتخاب شود. لباس باید اندازه  باشد. اندازه  بودن لباس به معنی خیلی گشاد و خیلی تنگ نیست. اگر  مشاهده  میکنید که افرادی چون تام  کروز، جورج کلونی و برد پیت و حتی لئوناردو دی کاپریو مثل دیوید بکهام (کاپیتان اسطوره ای شیاطین سرخ)، همواره در فهرست  خوش تیپ های جهان قرار می گیرند، توجه خوب به اصل تناسب است. رعایت اصل تناسب  و توجه به انرژی رنگ و روانشناسی رنگ ها، مقوله بسیار مهمی در حوزه استایل  و طراحی  مد و لباس است. البته فراموش نکنید که سلبریتی ها، با استایلیست های معروفی در ارتباط هستند که آن ها را در انتخاب لباس  و برند و لوکیشن، یاری  می کنند.

نکته فرعی در خوش تیپ بودن، توجه به چهره و مو و قد و پیوند دادن اصل تناسب در انتخاب لباس با این فاکتورهای مهم است. بهترین لباس ها از معروف ترین برندها، باید تناسب مطلوبی با چهره و مو و قد افراد داشته باشد. اگر پوست تیره ای دارید، لباس های  تیره  قطعا شما را خوش تیپ نخواهد کرد و بالعکس. به  کنتراست رنگ ها باید توجه کرد.

چگونه مثل برد پیت خوش قیافه باشیم

موضوعی که در خوش تیپ بودن باید توجه کرد آن است که برای خوش تیپ بودن، پول زیاد نیاز نداریم.  حوصله زیاد نیاز داریم. برقراری اصل تناسب در انتخاب لباس و پوشش، نیاز به صبوری و دقت و زکاوت دارد. برای همین است  که بعضا برد پیت همیشه  خوش تیپ قصه ما، لباس های کژوال و راحت اما اندازه بر تن می کند. بارها در تصاویری که از  او در خیابان گردی های زمستانی و تابستانی مشاهده میکنیم،‌ او را با تی شرت و کفش سفید و سویشرت رنگی میبینیم.

اگر  به تیپ برد پیت در فیلم مشت زنی نگاهی داشته باشیم درخواهیم  یافت که برد پیت در این فیلم، کاپشن چرم و پیراهن طرح دار که تناسب خوبی با مدل موی وی دارد بر  تن  کرده  است  و پیراهم یقه باز که روی کاپشن قهوه  ای قرار گرفته  است، حس یک فرد خوش  تیپ   خلاق جسور را در قد و قواره تایلر داردن به نمایش می گذارد.

 فیلم united که در ژانر تاریخی در سال ۲۰۱۶ میلادی

اگر به دنبال تیپ های رسمی و آفیشیال جذاب برد پیت هستید، راه دوری نروید. نگاهی داشته باشید به فیلم united که در ژانر تاریخی در سال ۲۰۱۶ میلادی ساخته شد و براد در آن در ظاهر یک جنتلمن خوش تیپ عاشق  پیشه و  عاشق  کش ظاهر می شود که داستانی از جنگ جهانی را روایت می کند. تیپی آراسته با یک کت و شلوار و جلیقه طوسی که تناسب خوبی با مو و کراوات  داشته و کلاه طوسی  رنگ  او نیز در جذابیت استایل تاثیر گذار است. ژاکت بافتنی و کت جیر نیز در این فیلم توسط او پوشیده می شود.

تیپ های رسمی و آفیشیال جذاب برد پیت

رازهای خوش تیپی آقای خوش پوش

برد پیت ، همانطور که گفتیم راحت لباس می پوشد. بارها در سلسله گفتارهای مد گردی لوکس تهران به این موضوع اشاره کردیم که راحت پوشیدن و ساده پوشیدن، مصداق خوش پوشی و راز لاکچری گردها به شمار می رود. راز ساده پوشیدن فاخر و جذاب  را از کیت میدلتون (ملکه مد جهان) باید یاد گرفت که همواره با سادگی در انتخاب لباس  های هوشمندانه اش، آتش در خرمن طرفداران  میلیونی مد و لباس خود می زند و بر خلاف مگان مارکل (عروس مسن ملکه انگلیس)، لاکچری باز  و عاشق برندهای لوکس نیست.

برد پیت هم ساده می پوشد

برد پیت هم ساده می پوشد. اما کمپوزیسیون و کنتراست رنگ ها را فراموش نمی کند. لباس  های ساده بر  خلاف  لباس  های طرح دار و چاپ دار و نقش دار، گزینه همه  فصول است. برای مردانی که  میخواهند مردی برای تمام فصول باشند، لباس های ساده را  توصیه  میکنیم. گزینه ای خوب برای هر  مکان و هر زمانی. ظاهری کلاسیک  مردانه همچنان برای دختران و بانوان لاکچری  گرد جذاب و دوست دارند جنتلمن ها را در این ترکیب نگاه کنند. استایل کلاسیک و نسبتا ساده برد پیت ، یکی  از رازهای مرد همیشه  خوش تیپ هالیوود است.

برد پیت مرد رنگ های خنثی

برد پیت را مرد رنگ های خنثی می دانند. هیچ وقت برد پیت را با لباس های صورتی و زرد مشاهده نکردیم. هیچ وقت او را در استایلی  با لباس های قرمز و زرد و بنفش مشاهده نکردیم. او تلاش میکند تیره نپوشد. اما تناسب رنگ را هم  از یاد نمی برد. او عاشق رنگ هایی  مثل بژ،  خاکی، سرمه ای است که رنگ های مجلل با کلاس و متناسب برای ست کردن آسان و راحت لباس های مختلف با هم است. شلوارهایی با این رنگ ، با پیراهنی با هر رنگ و پارچه ست می شود. رنگ های خنثی را همواره در کمد داشته باشید که برای fast fashion در ایونت های کژوال گزینه فوق  العاده ای هستند.

راز دیگر  برد پیت را میتوان کیفیت  مداری دانست. او بسیار  به کیفیت  می اندیشد و خلاقیت  و نوآوری و هوش  خود را در انتخاب های با  کیفیت  ظاهر می کند. او لباس  های زیادی ندارد. اما کیفیت خوبی دارند. شما میتوانید به جای شکار برندهای لباس مردانه ، به دنبال چند دست لباس با کیفیت باشید. لباس  هایی با پارچه خوب که متناسب با اندام شما باشد و عمر طولانی داشته  باشد تا در سبد اقتصاد خانواده هم مقرون  به  صرفه باشد.

از ازکان مهم انتخاب لباس  برد پیت ، تناسب لباس با اندام است. انتخاب  لباس  هایی  که پس از شستشو،  تغیر سایز و رنگ نداده  و نخ نما نشوند، باید از زمان خرید کالا در نظر شما باشد.

تناسب رنگ در انتخاب لباس و طراحی استایل، مقوله ای است که برد پیت به آن توجه دارد

ما همواره در تصاویری که از  براد مشاهده  میکنیم، وی را با لباس  های  اتو کشیده میبینیم. اتو در همه اجزا. موضوع مهمی  است. اگر  اتو کشیدن را نمی دانید، همواره از خشکشویی استفاده کنید.

تناسب رنگ در انتخاب لباس و طراحی استایل، مقوله ای است که برد پیت به آن توجه دارد. این معیار را در طراحی استایل جورج کلونی، سفیر سواچ  هم  مشاهده میکنیم. رنگ های متناسب از یک طیف  رنگی معمولا در گزینه های برد پیت است. مخصوصا وقتی با خنده ملیح و یک عینک دودی قاب سیاه  یا قهوه ای ست می شود و هوادارانش را عاشق پیشه میکند!

همانطور که گفتیم، برد پیت در انتخاب استایل، اکثرا دنبال شلوارهای پارچه ای است. مخصوصا ست کردن آن با تی شرت و ایجاد استایل کژوال. جین های  سنگ شور و کت اسپرت بعضا پشمی در پاییز، بخش فراموش نشدنی از استایل خوش تیپ ترین هنرپیشه  مرد هالیوود در سالهای اخیر به شمار می رود. اکسسوری های برد پیت مثل کلاه و شال گردن نیز بعضا مشاهده می شود اگر چه خیلی مرسوم  نیست.

استایل خوش تیپ ترین هنرپیشه مرد هالیوود

مد گردی با برد پیت

برای اینکه با ده ها استایل بهاره، تابستانی، پاییزی و زمستانی کژوال و رسمی برد پیت آشنا شویم، در این قسمت به معرفی  ۴۰ استایل او و برندهایی که انتخاب کرده  است در سالها و مکان های گوناگون  می پردازیم که میتواند الگوی جذابی برای عاشقان آقای خوش تیپ باشد.

استایل بهاره و کژوال برد پیت

(استایل خاکستری رنگ آقای خوش  تپپ را در این عکس تماشا کنید که که کت معمولی  اسپرت را با تی شرت خاکتسری رنگ و عینک دودی قاب طلایی ست کرده است. او ا در حال قدم زدن دز تایمز اسکور نیویورک  مشاهده میکنیم که قصد شرکت در برنامه  صبحگاهی معروف صبح بخیر آمریکا (GOOD MORNING USA) دارد. استایل وی را در سال ۲۰۱۳ میبینیم)

برد پیت در ردکارپت ۱۷ جون ۲۰۱۳ میلادی در شهر نیویورک

( برد پیت در این عکس، جذابیت همیشگی  قدرتمندانه رنگ مشکی را به نمایش میگذارد که شکوه خاصی به این استایل بخشیده  است. ست کاملا مشکی، ستی همیشه باشکوه برای مردانی که میخواهند همیشه خوش تیپ به نظر برسند. مخصوصا وقتی بخواهید در رد کارپت قدم بزنید. عکسی در ۱۷ جون ۲۰۱۳ میلادی  در شهر  نیویورک.)

پرتره ای از برد پیت با زنجیر فلزی همیشگی

(پرتره ای از برد پیت با زنجیر فلزی  همیشگی  و یقه هایی که عادت دارد مثل هنرپیشه اصلی فیلم دزدان دریای کاراییب، همیشه  باز بگذارد. اکران استرالیایی فیلم WORLD  WAR Z  بار  دیگر  شکوه رنگ مشکی را در طراحی استایل او به نمایش میگذارد.

از کلکسیون لباس های مجلسی رسمی و شیک برد پیت

(از کلکسیون لباس های مجلسی  رسمی و شیک  او،  شاهدست مشکی رنگ هستید که ژاکت فیت شده اسپرت با تی شرت یقه باز  و جین هم رنگ، تناسب  خوبی را برای این استایل به ارمغان آورده است. جین های کلاسیک او، همواره  با استقبال طراحان مد مواجه می شود. او این تیپ را در سفر به پاریس در جولای ۲۰۱۳ میلادی ست  کرد)

 برند ژاکت پیراهنی که بر تن کرده است: JOHN VARVATOS برد پیت

(او را در این استایل سورمه  ای رنگ جذاب، لباس  زیپ دار با دکمه های اسنپ مشاهده میکنید که تیپ معاصر را به نمایش می گذارد و در رویداد MTV MOVIE AWARD شرکت کرده است. برند ژاکت پیراهنی که بر تن کرده است: JOHN VARVATOS است. استایلی در ۱۴ آوریل ۲۰۱۳  در کالیفرنیا)

( برد پیت را در این عکس با  کت پشمی مشکی مشاهده میکنیم. رنگ های  تیره ، انرژی خاصی به این استایل جذاب داده  است. عکسی مربوط به حضور وی در فرودگاه لس آنجلس در مارچ  ۲۰۱۳)

(براد در این عکس، کت و شلوار شیک و مجلسی  خود را با رنگ سورمه ای با پیراهم سفید رنگ یقه باز ست کرده  است. گزینه ای بدون کراوات و دستمال گردن که در نهار نامزدهای اسکار شرکت کرد. عکسی مربوط به فوریه ۲۰۱۲ میلادی)

(وی را در این عکس، کت و شلوار مشکی با پیراهن سفید رنگ و عینکی از برند DAVID YURMAN‌ مشاهده میکنیم که در اکران فیلم TREE OF LIFE حاضر شده است و به قول  غربی  ها، EFFORTLESSLY (بدون کوشش)، خیلی جذاب به نظر می رسد. تیپی در ماه مارچ ۲۰۱۱ میلادی در شهر لس آنجلس آمریکا)

(از تصاویر مشترک آنجلینا جولی و برد پیت که هر دو را در استایل کژوال مشکی مشاهده میکنیم. همراهی شال گردن و کلاه  مشکی همسر سابق آنجلینا با جلیقه مشکی و پیراهن  سفید، گزینه جذابی  است. این عکس،  این زوج هالیوود را در دسامبر ۲۰۱۰ میلادی  به نمایش  می گذارد)

( برد پیت در این عکس، بلیزر  مشکی جیب دار و پیراهن  polo در اکران فیلم WORLD WAR Z ست کرده  است)

(تصویری از بوداپست گردی های آقای خوش تیپ هالیوود با کلاه خاکستری. تیپی در اکتبر  ۲۰۱۰  میلادی)

( برد پیت در این عکس، کت  و شلوار مشکی  آکسفورد با جلیقه  و پیراهن آبی  رنگ یقه  باز را به نمایش می گذارد که در کنار همسر سابقش در اکران فیلم SALT در ۱۹  جولای ۲۰۱۰ شرکت کرده است)

( برد پیت در این BOMBER ژاکت مشکی  رنگ زیپ دار، یکی از استایل های کژوال خود را به نمایش می گذارد که طرحی از برند DOLCE & GABBANA  را نشان می دهد. تیپی در مارچ ۲۰۱۲  میلادی در شهر نیو اورلئان آمریکا)

( برد پیت در این عکس، از  کلکسیون طلا خود، گردن بند همیشگی اش را با پیراهن یقه باز آبی  و کت مشکی ست کرده است و در اکران فیلم حرام زاده های لعنتی در پنجاه و هفتمین جشنواره فیلم سن سباستین در سپتامبر ۲۰۰۹ میلادی شرکت کرد)

(علامت BP  بر  روی کفش برد پیت خود نشان دهنده  علاقه  او به این نام است. استایل مشکی که قدرت و شکوه مشکی را در طراحی استایل به  نمایش می گذارد و درس مهمی برای مردان خوش  تیپ است. او را در جشنواره فیلم  سن سباستین  در سال ۲۰۰۹ میلادی مشاهده میکنیم)

( برد پیت را در این عکس در کنار موتور سیکلت با کفش کانواس مشاهده میکنید. )

( برد پیت در این استایل، شال گردن پشمی خاکستری و عینکی از برند PORSCHE CARREGA  را بر تن کرده  است و در شصت و دومین جشنواره فیلم کن در آوریل ۲۰۰۹ میلادی شرکت کرد)

( برد پیت را در این استایل، با عینک خلبانی و استایل مشکی جذاب شیک و رسمی مشاهده میکنید که در کنار همسر سابقش، فوتوشوتی محبوب مجلات مد را به نمایش می گذارند)

( برد پیت در این عکس، استایل کژوال مشکی رنگ را در یک روز  سرد زمستانی نیویورک  به  نمایش  گذاشته  است که با  عینک لنز قهوه ای همراه شد)

(استایل کژوال قهوه ای و کرم روشن براد با کلاه سفید و پسرش MADDOX)

( برد پیت در این عکس، استایل رسمی که شامل کت و شلوار مشکی و پیراهن  سفید یقه بسته  بدون کراوات است را در پانزدهمین مراسم SCREEN ACTOERS GUILD AWARD که در ژانویه ۲۰۰۹ میلادی در لس آنجلس برگزار شد به نمایش گذاشت)

(براد در این عکس، عینک خلبانی مشکی را با کت و شلوار رسمی مشکی یا پاپیون همرنگ و پیراهمن سفید ست کرده است)

(کلاه  NEWSBOY او در این عکس، استایل  کژوال او را در فیلم CURIOUS CASE OF BENJAMIN  BUTTON در سال ۲۰۰۹ میلادی  به نمایش میگذارد)

(در این عکس، برد پیت را با عینک خلبانی از برند MARC JACOBS و گردن بند طلایی مشاهده میکنیم در مراسم جشنواره  سن سباستین)

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی  را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

از لوکس تهران بپرسید

  • آیا نشانی اینستاگرام جدید برد پیت را میدانید؟
  • آیا با سازمان خیریه برد پیت آشنا هستید؟
  • آیا میدانید او سالانه از راه مد چقدر درآمد دارد؟
  • آیا درباره جدید ترین فیلم او می دانید؟
  • آیا میدانید فیلم جدید برد پیت در ژانر علمی و تخیلی  است؟
  • آیا میدانید سرنوشت فرزندان او و آنجلینا جولی پس از جدایی چه شد؟
  • تاریخ اکران جدید ترین فیلم برد پیت ۲۰۱۹ را میدانید؟
  • آیا برندهای محبوب برد پیت را می شناسید؟
  • آیا سایت اینترنتی آقای خوش تیپ هالیوود را میدانید؟
یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا