گوناگون

رازهای شگفت انگیز هدی بیوتی (Huda Beauty) : از سایه چشم تا مژه مصنوعی

هدی بیوتی

رازهای شگفت انگیز هدی بیوتی

هدی کتان صاحب برند هدی بیوتی ، دختر ۱۶۶ سانتیمتری متولد ۲ اکتبر ۱۹۸۳ میلادی در اوکلاهاما آمریکا از والدینی  عراقی، فشن بلاگر و گریمو و کارآفرین حوزه مد مقیم دوبی، پایتخت لاکچری گردهای خاورمیانه است که از دنیای بلاگ نویسی به عرصه  فشن بلاگ راه یافت و اکنون با جادوی اینستاگرام و صنعت فشن، یکی از اینفلوئنسرهای مهم شبکه های اجتماعی در عرصه  مد و لباس و طراحی استایل به شمار می رود. خلید، مونا و آلیا، برادر و خواهران هدی بیوتی در موفقیت کسب و کارش نقش بسزایی ایفا کرده اند. هدی، دانش آموخته اقتصاد دانشگاه میشیگان است، اما خیلی زود به فشن دیزاین علاقمند شد.

او مثل کیم کارداشیان و کایلی جنر و بیانسه، سلبریتی عرصه موسیقی و سینما نیست و با تحلیل های برجسته و خلاقانه خود در عرصه مد لباس توانسته راهکارهای جذابی را در اختیار میلیون ها بانو عاشق صنعت فشن قرار دهد و محصولاتش از کانسیلر و کرم پودر گرفته تا ماسکارا و مژه مصنوعی، طرفداران بسیاری در ۴ قاره جهان داشته باشد. کیم  کارداشیان، ملکه سلفی بازهای اینستاگرام و یکی از ۱۰ کاربر پر بیننده اینستاگرام و صاحب برند KKW، مژه های مصنوعی هدی را استقبال کرد و مسیر پر شتاب موفقیت های هدی بیوتی طی شد.

کارخانه  محصولات هدی امروزه ازپالت سایه چشم تا رژ لب مایع و کرم پودر و مژه و ناخن مصنوعی را تولید می کند و گزینه برجسته ای برای میک آپ آرتیست ها (MAKE UP ARTIST) به شمار می رود. جزییات بیشتر را برای خرید محصولات هدی بیوتی در Sephora.com دنبال کنید.

هدی کتان صاحب برند هدی بیوتی

هارپر بازار، هدی بیوتی را در فهرست  تاثیرگذار ترین کاربران شبکه های اجتماعی در سال  ۲۰۱۷ حوزه مد دانسته و به نظر می رسد با توجه به توصیه های خلاقانه خانم هدی کتان در عرصه طراحی استایل، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی بر اساس جنس پوست و رنگ و میمیک چهره، ۲۷ میلیون فالور او در اینستاگرام و میلیون ها کاربری که ویدیوهای پر بیننده او را در یوتیوب تماشا کرده اند، انتخاب اشتباهی نکرده اند.

هدی بیوتی بر خلاف فرشتگان ویکتوریا سکرت

هدی بیوتی بر خلاف فرشتگان ویکتوریا سکرت از آدریانا لیما تا عروس رویایی Dior (میراندا کرا) و حتی سلبریتی  های مطرحی  چون  کیم کارداشیان، تیلور سویفت و بیانسه و  کندال جنر که وارد عرصه مد شده اند، نون ظاهر و استایل خود را نمی خورد. اگر چه خیلی ها فیس او را جذاب میدانند، اما فیس جذاب، تنها عامل موفقیت و تاثیرگذاری این فشن  بلاگر و فعال کسب  و کار مجازی در حوزه  فشن نشده است.

حتما بخوانید: میراندا کر : عروس رویایی دیور

هدی کتان همچون  کیارا فراگنی ایتالیایی (مطرح ترین  فشن  بلاگر جهان با ۱۳ میلیون فالور)، فعالیت خود را با وبلاگ نویسی  آشنا کرد و مسیرهای موفقیت را گام به گام طی کرد تا امروزه  یکی از برندهای  خوش  نام  برای بانوان مشکل پسند و لاکچری  گرد باشد. او امروزه  در کنار دختر کوچولویش نورا و همسر پرتغالی الاصلش کریس گونسالو که هم دانشگاهی اش هست زندگی  میکند.

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با یکی از نام آوران جوان حوزه  مد و لباس و از  فعالان کارآفرینی دیجیتالی فشن آشنا میکند تا با رازهای کسب و کار هدی بیوتی بهتر آشنا شوید. با ما همراه باشید.

حتما بخوانید:‌ پرونده ویژه: رازهای فرشتگان ویکتوریاسکرت

داستان هدی بیوتی

همانطور که در بالا اشاره کردیم، شروع فعالیت  های هدی کتان عراقی قصه ما که این روزها با نورا کوچولو خودش روزگار میگذراند و در کنار همسر پرتغالی و دوست و خواهر صمیمی اش مونا، سبک زندگی دیجیتالی خودش را در اینستاگرام اطلاع رسانی میکند، از دنیای وبلاگ نویسی به حوزه مد وارد شد. او هم  مثل کیارا فراگتی که بلوند سالاد را راه اندازی کرد، با سایت اطلاع رسانی انگلیسی زبان و عربی، تحلیل ها فشن  دیزاین  و طراحی  استایل و  اصول و مبانی ست کردن  لباس و جادوی آرایش های خلاقانه را به سبک جذاب و ادبیات روان و شیوا در  اختیار  طیف گسترده ای از مخاطبانش قرار داد و خیلی زود توانست در یک بازه زمانی کوتاه، گوی  سبقت را از بسیاری از رقبایش بگیرد.

بیوگرافی هدی بیوتی اینستاگرام

بنابراین یکی از رازهای موفقیت هدی کتان را میتوان در تولید محتوای خلاقانه و چند رسانه و چند زبانه او در عرصه  طراحی فشن  دانست که یکی از نیازهای مهم  کاربران دهکده جهانی در  عرصه  جامعه اطلاعاتی  امروز جهان محسوب می شود. یعنی شما بتوانید، اطلاعات خوب را در حوزه  مدو لباس و مقولات  مرتبط با این صنعت  میان رشته ای (interdisciplinary industry) با زبان ساده به کاربران انتقال دهید.

هدی کتان و مونا کتان

(هدی کتان و مونا کتان)

در  حوزه مد، کاربران و مشتریان، اول به محصول خوب نیاز ندارند. اول به مشاوره خوب نیاز دارند. مشاوره خوب توسط یک مشاور مجرب و خلاق انجام می شود و برای کسب مشتری  بیشتر، باید صبوری کرد تا نتیجه کار را مخاطبان در بلند مدت تجربه  کنند. این  الفبای موفقیت اینفلوئنسری (influencer) به نام هدی بیوتی است. هدی کتان، روان می نویسند. خوب  توضیح می دهد و از نگاه بانوان آماتور و هم چنین حرفه ای، به موضوعات طراحی چهره و انتخاب لباس پرداخته و ارائه محصولاتش از کانسیلر  و مژه مصنوعی تا کرم پودر، در واقع پاسخی است به نیازسنجی صحیح انجام شده  از درخواست های مشتریان در سراسر جهان. مقوله  ای که طراحان مد و صنعتگران فشن باید به آن توجه کنند.

سایت هدی بیوتی

تصویر ایندکس سایت هدی بیوتی دات کام با شعار: جایی که زیبایی را به اشتراک میگذاریم

(تصویر ایندکس سایت هدی بیوتی دات کام با شعار: جایی  که زیبایی را به اشتراک میگذاریم.  او در این سایت درباره ۵  موضوع مهم آرایش، آرایش مو، بهداشت پوست، بهداشت بدن و خرید محصولات آرایشی صحبت میکند و هیات تحریریه قوی  دارد)

 مطالب آموزشی درباره بهداشت پوست در سایت هدی بیوتی

(نمونه  مطالب آموزشی درباره بهداشت پوست در سایت هدی بیوتی که در جذب کاربر و هدایت آن ها به بخش  فروشگاهی و اینستاگرام هدی بیوتی  تاثیر گذار است)

هدی بیوتی ، پس  از انکه دوره  آرایشگری را در کالجی در کالیفرنیا جنوبی طی کرد،  وارد دنیای جادویی word press شده و توانست با ثبت دامنه و اجازه فضا، از طریق کنترل پنل ورد پرس که این روزها، بستر اطلاع رسانی و تولید محتوای میلیون  ها سایت در سراسر جهان شده است، تحلیل گری خود را در مقوله  مد و لباس آغار کند. این بلاگر زیبایی قصه  ما، ویدیوهای خلاقانه ای که بر اساس تجارب طراحی چهره و گریم و آرایش درست کرده بود را به اشتراک گذاشت  و به صورت صادقانه، به معرفی و تحلیل محصولات فشن  پرداخت.

او در یوتیوب بیش از ۳ میلیون دنبال کننده دارد که تا کنون برای هیچ فشن بلاگری مسبوق به سابقه  نبوه است. هدی، استاد طراحی ابرو است  و مژه های مصنوعی او طرفداران زیادی  دارد. از سال ۲۰۱۰ میلادی، تولید محتوا که برگ برنده هدی بیوتی  در این عرصه  به شمار می رود آغاز کرد و ۳ سال بعد، برند Huda Beauty را ثبت  کرد. ثبت  برند، یکی از فرصت  ها و الزمات مناسب برای گسترش کسب و کار است که هدی بیوتی به آن توجه شایانی نشان داد. روشی که ویکتوریا سکرت، همسر دیوید بکهام (کاپیتان افسانه  ای  شیاطین  سرخ منچستر  یونایند)، به آن اهتمام ویژه دارد و نام هر ۴ فرزند خود را ثبت رسمی کرده است.

(صفحه یوتیوب هدی بیوتی بیش از ۲.۴  میلیون دنبال کننده دارد)

حتما بخوانید:‌ با خانواده خوش  پوش دیوید بکهام آشنا شوید.

یکی دیگر از رازهای موفقیت هدی بیوتی ، خلاقیت و استراتژی او در پیش بینی  و تخمین برندها در آینده است. این برای بازیگران و فعالان مد و عموم مردم جذاب است که همواره نظرات تحلیلگران را درباره ادامه روندها و بررسی ترندها در بازه  میان مدت و بلند مدت بدانند و فهم نسبی درباره آینده فشن داشته باشند. هدی بیوتی بارها اثبات کرده که پیشگوی خوبی در این حوزه  بوده  و به همین  خاطر، مخاطبان به نظرات  او  اعتماد دارند. موفقیت ٰرژ مایع که برای حجیم شدن لب استفاده می شود، بازتاب خوبی در میان مشتریان  برند هدی بیوتی پیدا کرد. محصولاتی چون Rose Gold  و Desert Dusk را میتوان از جمله  محصولات پر فروش و  خلاقانه هدی کتان دانست که همچون  های لاترهای  هدی بیوتی ، کالکشن رنگ متنوع و پر  کاربردی دارد.

مژه های مصنوعی هدی بیوتی

(چسب مژه های مصنوعی هدی بیوتی که با قیمت ۱۳ دلار در سایت سفورا در سال ۲۰۱۸ عرضه شد)

خانم هدی کتان ، بخشی  از معروفیت خود را مدیون محصولی  خلاقانه  به نام مژه مصنوعی می داند. طراحی وتولید آن کاملا توسط خود او  انجام شده و چون چسب مخصوص برای استفاده آن توسط  بانوان جوان وجود دارد، محبوبیت  زیادی بدست آورد. در سایت  ها و فروشگاه های مطرح  آنلاین و غیر آنلاین، مژه های مصنوعی برند او با استقبال نسبتا خوبی همراه شده است. جزییات بیشتر را در SEPHORA.COM  دنبال  کنید. مژه های مصنوعی  هدی بیوتی  را در فهرست محصولات پر فروش  برند او و هم چنین  محصولات  مطرح مد در خاورمیانه میدانند.

(جزییات بیش تری درباره مژه های مصنوعی برند هدی بیوتی (HUDA BEAUTY) را در این نشانی دنبال کنید)

هدی کتان را بعضا بخاطر  طرح  های خلاقانه و محصولاتی در حوزه  ابرو می شناسد.

رژ لب مایع هدی بیوتی

از دیگر  محصولات پر فروش هدی بیوتی میتوان به رژ لب مایع اشاره کرد که برای لاکچری  گردها و بانوان جوان علاقمند به میکاپ های  هیجان انگیز،  گزینه خوبی محسوب  می شود. در طراحی فرمولاسیون رژ لب  مایع هدی بیوتی ، تنوع رنگ و دوام و اثربخشی خوب محصول را شاهد هستیم که به نسبت  دیگر برندهای این حوزه، با دوام خوب و وزن  سبک است.

(در این تصویر میتوانید تنوع طیف  رنگی رژ لب مایع (LIQUID MATTE) برند هدی بیوتی را شاهد باشید)

(پالت رنگ رژ لب مایع هدی بیوتی وقتی روی دست زده می  شود، براقیت  خوبی دارد)

هایلایتر  هدی بیوتی

برای کسانی که عاشق HIGHLIGHTER ها هستند در  طراحی  چهره عروس،  هایلاترهای سه  بعدی هدی بیوتی یکی از گزینه های قابل توجه به شمار می رود.

(۳D HIGHLIGHTER PALLETTE)

هایلاترها در واقع فرصتی است  برای یک آرایش بی نقص روی فونداسیون ها که چهره جذابی  را برای فرم و طرح  های صورت مختلف بانوان به ارمغان می آورد. هایلایترها وقتی  روی استخوان گونه زده می شود به  شما کمک می کند تا گونه  برجسته تر  داشته و جذابیت چهره  شما افزایش یابد. در حال  حاضر، هایلایترهای هدی بیوتی در چهار  رنگ تولید و عرضه  می شود.

(رنگ و بافت هایلایترهای هدی بیوتی  را روی  انگشتان دست مشاهده کنید)

اسم  رنگ های پالت هایلایتر هدی بیوتی  عبارتند از:‌ ARCTIC GLOW, FOSTED KISS, WINTER ROSE  و NORTHERN LIGHTS

پالت سایه چشم رز گلد

یکی از محصولات پر جستجو و پر فروش هدی بیوتی علاوه  بر مژه مصنوعی، سایه چشم هدی بیوتی است که فروش  خوبی را در خاورمیانه و اروپا تجربه کرده است. این پالت  سایه  چشم با تنوع رنگ ۱۸ تایی به شما کمک می کند تا انواع و اقسام سایه ها و ترکیب ها را برای چشم خود متناسب با میمیک چهره و نوع استایل و  کاربرد لباس خود در اختیار  داشته و از جشنواره سایه های ترکیبی مات  و براق و صدفی برای خوشگل تر شدن استفاده کنید. گیرایی چشم با پالت سایه هدی بیوتی توسط فشن  بلاگرهای مختلفی مورد تایید قرار گرفته است.

(Huda Beauty Rose Gold Premastered Eye shadow Palette)

(تنوع رنگی محصول  سایه چشم رز گلد هدی بیوتی را که روی دست به کار رفته است در  بالا مشاهده میکنید)

لنز هدی بیوتی

یکی دیگر از محصولات  هدی بیوتی که در سال های اخیر موردتوجه مشتریان دائمی  huda beauty قرار گرفت، کالکشن لنزهای کلاسیک هدی بیوتی بود که افراد در مراسم و ایونت های خاص از آن ها استفاده می کنند و زیبایی خیره  کننده را به چشم بانوان جوان القا می کند. اگر  عاشق  لنزهای رنگی کلاسیک  هستید، لنزهای هدی  بیوتی را توصیه میکنیم که تنوع رنگ و سایز بندی خوبی دارد و گزینه مطلوب میک آپ آرتیست ها بود و فشن بلاگرها نیز  نظر مساعدی روی آن  داشته  اند. مدل  های GISELLER و SAMANTHA که ترکیب طبیعی  را ساطع  میکند، فروش خوبی را تجربه  کرده  اند.

(HUDA BEAUTY CONTACT LENSE)

اینستاگردی با هدی بیوتی

همان طور که گفتیم، هدی بیوتی یک فشن  بلاگر است  و از دنیای ورد پرس به دنیای اینستاگرام کوچ کرده است. او در ۵ سال اخیر  بیش از ۱۳ هزار  پست در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته  به گونه  ای که تقریبا هر روز، ۱ پست منتشر  کرده است. کاری که هر ساعت کیارا فراگنی انجام می دهد. هدی بیوتی اکنون ۲۶ میلیون دنبال کننده داشته  و حدود ۴۰۰ صفحه را نیز دنبال می کند. هدی بیوتی را در اینستاگرام در نشانی: HUDABEAUTY  دنبال کنید و در فیس بوک نیز در HUDABOSHHSHOW در دسترس است.

( هدی بیوتی در این تصویر که در مرداد ۹۷ به اشتراک گذاشته است، از همکاری خودش با برند AALEXISBEAUTY خبر داد. اطلاعات  بیشتر را در  هشتگ HUDABEAUTYDEMIMATTE  مشاهده کنید)

پست های اینستاگرامی او شخصیت  مطرح دنیای مد بانوان، فقط  به مسائل آموزشی و تبلیغاتی  فشن مختص نمی شود. او بعضا پست های فلسفی و مفهومی و اینستانوشته های مفهومی را نیز به اشتراک می گذارد تا همواره صفحه  اش  برای مخاطبان  جذاب باشد.

(در این تصویر که در اینستاگرام هدی بیوتی منتشر شده  است، او از مخاطبانش میخواهد تا از رژ لب  های خوش رنگ با فرمولاسیون لاکچری استفاده کنند تا لب های نرم و خوش حالتی  داشته باشند)

(رنگ بندی  رژ لب  های  برند هدی بیوتی)

(به مناسبت روز ملی رژ لب در  ۲۹ جولای، هدی کتان، بر اساس  ویدیویی که عکس آن را در بالا مشاهده میکنید، طریقه و نحوه رژ لب زدن را که با مداد چشم آغاز می شود را در اختیار مخاطبانش قرار می دهد. این  ویدیو بیش از ۴  میلیون بار دیده شده  است)

او برای دیده شدن بیشتر ویدیو بالا، از ۵ هشتگ پر  بیننده استفاده کرد که به شرح زیر  است:‌

  • #HUDABEAUTYLIPCONTOUR
  • HUDABEAUTYLIQUIDMATTE
  • HUDABEAUTYLIPSTROBE
  • HUDABEAUTY3DHILIGHT
  • NATIONALLIPSTICKDAY

(تصویر بالا که عکس یکی از ویدیوهای هدی بیوتی را نشان می دهد، او شیوه  میک آپ صورت را آموزش  میدهد. ویدیویی با ۳ میلیون  بازدید و هزاران کامنت. برای دیده شدن بیشتر این ویدیو، از این هشتگ استفاده  کرد)

لینک هشتگ اگر درج نمی  شود، اسم هشتگ درج شود

۲۰ اصل موفقیت هدی بیوتی

  • تولید محتوای اینترنتی در حوزه مد و لباس و سبک زندگی دیجیتالی
  • پاسخ به سوالات کاربران  در بازه های زمانی مختلف
  • حفظ تعامل با مشتریان از طریق استور های اینستاگرام و ویدیوهای  یوتیوب
  • تولید محتوای خلاقانه برای جذب مشتری و ارائه راهنمای هیجان انگیز آرایش چهره.
  • تولید محتوای ویدیویی گسترده در اینستاگرام و توییتر و یوتیوب.
  • نوشتار شیوا و دقیق که اصول SEO در طراحی و انتشار آن مد نظر است.
  • تحلیل ساده اما هوشمندانه ترندهای مد و لباس.
  • جریان سازی بهینه روندهای مد و لباس و هم چنین ارائه راهکارهای هیجان انگیز به  بانوان جوان.
  • بررسی صادقانه محصولات دنیای مد برای آماتورها
  • ارائه راهکارهای حرفه ای آرایش به حرفه ای های آرایش
  • توجه به به روز رسانی  اطلاعات در حوزه  مراقبت  های پوستی بانوان
  • مشورت با متخصصان دیجیتال مارکتینگ (DIGITAL MARKETING)
  • مشورت با متخصصان پوست و مو و آرایش
  • توجه به جادوی اطلاع رسانی اثربخش و حرفه  ای در اینستاگرام و هشتگ ها.
  • اطلاع رسانی توییتری هدی کتان زمینه خوبی برای تعامل با کاربران و هدایت آن ها به سمت فروشگاه این برند است.
  • تولید محتوای ساعت به ساعت.
  • جریان سازی در حوزه فشن.

(صفحه توییتر هدی بیوتی را مشاهده میکنید که ظرف ۸ سال  اخیر بیش از ۳۳  هزار توییت کرده  است و ۱۳۵  هزار نفر  فالور دارد. این  روش جذابی برای کسب  مشتری و یکی از رازهای کسب و کار هدی بیوتی به  شمار می رود. او تا کنون ۲ هزار  عکس و ویدیو در صفحه توییترش منتشر کرده  است)

درس های جذابی می توان از کسب و کار خلاقانه هدی کتان بدست آورد. درس های ساده اما خلاقانه ای که برای مزون دارها و علاقمندان به کسب و کار دیجیتال فشن توصیه  می شود. هدی بیوتی نشان می دهد که چگونه میتوان از دنیای فناوری اطلاعات با تولید محتوای نوآورانه و توجه به نیاز مشتریان، درامد خوبی کسب کرد و در جوانی، میلیونر شد.

اگر شما هم از مشتریان هدی بیوتی هستید،  نظرات و دیدگاه های خود را از طریق کامنت یا کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی ارسال  کنید.

دنیای  مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

پاسخ این سوالات را از مشاوران لوکس تهران دریافت  کنید

  • چگونه محصولات هدی بیوتی را خرید کنیم؟
  • نمایندگی های هدی بیوتی در تهران و کیش و تبریز کجاست؟
  • قیمت محصولات هدی بیوتی در پاساژ های لوکس تهران چقدر است؟
  • جدید ترین محصولات آرایشی هدی بیتونی را می شناسید؟
  • آیا دوست دارید شما هم با مجموعه برند هدی بیتونی تعامل کنید؟
  • آیا با ایونت ها و نمایشگاه های huda beauty آشنا هستید؟
  • آیا به دنبال نوشتن مقاله یا پایان نامه درباره این برند هستید؟
  • آیا شیوه تولید محتوا مثل هدی بیتونی را می دانید؟

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا