رویداد ها

مسابقه تلویزیونی برنده باش شبکه ۳ با اجرای محمد رضا گلزار

مسابقه برنده باش

جزییات کامل مسابقه برنده باش شبکه ۳ با اجرای محمد رضا گلزار

زمان پخش مسابقه برنده باش

مسابقه برنده باش که با هدف ترویج مطالعه  و کتابخوانی طراحی شده است، پخش آن روزهای  ۵ شنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سوم سیما خواهد بود و یکی از جذاب ترین مسابقات تلویزیونی سیما است که تلاش دارد تا هوش مخاطبان را سنجیده و جایزه هیجان انگیز چند میلیارد ریالی را به برنده خوش شانس اعطا کند. اجرای این برنامه تاک شو یا گفتگو محور به عهده محمد رضا گلزار، سوپر استار سینمای ایران و یکی از گران ترین هنرپیشه های مرد گذاشته شده است که به نظر می رسد لاکچری ترین اجرای تلویزیونی را رقم بزند. جزییات این برنامه، اولین بار در برنامه ماه عسل احسان علیخانی در تیر ماه رسانه ای شد و به همین خاطر، صدها هزار تن از شهروندان برای شرکت در این مسابقه، به کانال ها و شبکه های اجتماعی روی آورده اند.

این مسابقه به تهیه کنندگانی هاشم  رضایت و حمید رحیمی نادی، تهیه کنندگان برنامه دورهمی شبکه نسیم با اجرای مهران مدیری هستند. مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران در سرویس رویدادهای خود تلاش دارد تا خوانندگان سایت را همواره در جریان جدید ترین برنامه های هنری و فرهنگی داخل و خارج از کشور قرار دهد که به همین خاطر، جزییات کاملی از مسابقه تلویزیونی برنده باش با اجرای محمد رضا گلزار را در این گفتار ارائه کرده ایم.

با ما همراه باشید و فراموش نکنید که این برنامه را از سایت شبکه سوم سیما به نشانی tv3.ir میتوانید تماشا کنید.

شرایط مهم شرکت در مسابقه تلویزیونی برنده باش

شرکت در مسابقه برنده باش

اول بدانید که این مسابقه دارای یک سایت اینترنتی رسمی است و به جز این آدرس: barandhshow.ir هر سایت دیگر، غیر قانونی و غیر رسمی است. موضوع دیگری که باید مطلع باشید آن است که این برنامه از شبکه ۳ سیما پخش می شود و برنامه ظبط شده خواهد بود. اگر خواهان شرکت در این رقابت لاکچری هیجان انگیز هستید، می بایست، از طریق اپیلیکشن برنده باش، قابلیت  ها و ظرفیت های علمی خود را محک زده و در آزمون های مختلف  آن که در قالب بازی ویدیویی است، نمره و امتیاز قابل قبول را کسب کرده و حد نصاب علمی برای حضور در برنامه تلویزیونی را بدست آورید.

در واقع احراز صلاحیت شرکت کننده گان در مسابقه تلویزیونی برنده باش با اجرای محمد رضا گلزار، از طریق اپیلیکیشن اختصاصی مسابقه برنده باش صورت می گیرد و تماس تلفنی یا صدا و سیما و روابط عمومی برنامه، موثر نخواهد بود. نکته دیگری که درباره این مسابقه باید بدانید آن است که شرکت کنندگان در این مسابقه تلویزیونی مهیج، صرفا توسط شرکت کنندگان اپلیکیشن خواهد بود و هر هفته بیش ترین امتیازات انتخاب شده و برای  حضور در برنامه تلویزیونی دعوت می شوند.

ارزش جایزه مسابقه تلویزیونی برنده باش، فعلا ۱ میلیارد ریال است که احتمال افزایش آن در آینده وجود خواهد داشت. پس تا اینجا متوجه شدیم که برای حضور فیزیکی در مسابقه تلویزیونی برنده باش، حتما باید از طریق اپ اقدام کرده و آن را دانلود کرده و با آن بازی کرده و نمره لازم را بر اساس کد کاربری ایجاد شده بدست آوریم. اما این برنامه چیست؟ جوایزش چیست و چگونه میتوان از طریق  اپ اقدام  کرد؟

حتما بخوانید : مدگردی در سینمای جهان

درباره مسابقه تلویزیونی برنده باش

برنامه  تلویزیونی برنده باش، بزرگ ترین و مهیج ترین برنامه تلویزیونی صدا و سیمای ایران  است که توسط تیمی کارآزموده در طراحی و اجرای مسابقات تلویزیونی مدیریت می شود و اجرای آن توسط یکی از مشهور ترین  چهره های سینمایی انجام می شود.

این مسابقه در هر برنامه، جایزه ۱ میلیارد ریالی را به برنده خوش شانس تقدیم می کند. افرادی که به عنوان شرکت کننده نهایی وارد این مسابقه  تلویزیونی در هر برنامه می شوند، افرادی هستند که موفق به کسب بیشترین امتیاز از اپلیکیشن برنده باش شده اند. هر  هفته از ۸ رتبه برتر اپ دعوت می شود تا شانس خود را برای حضور در برنامه تلویزیونی و اخذ جایزه چند میلیارد ریالی محک بزنند.

مسابقه برنده باش گلزار

با این حال، سیصد تن از کاربران اپلیکیشن که در این برنامه، کد قرعه کشی در اختیار دارند به برنامه دعوت می شوند و در هر فصل، قرعه کشی در میان آنها انجام می شود تا شانس برنده شدن یک خودرو به ارزش ۱ میلیارد ریال را کسب کنند. کلیه افرادی که در قرعه کشی های فوق، موفقیتی کسب نکرده اند، کوپن هایی برای خرید اینترنتی از سایت های معتبر و مجاز دریافت می کنند.

گفتنی است، امکانات پرداخت درون برنامه ای اپلیکیشن برنده باش این امکان را به شرکت کننده می دهد تا نسبت  به کسب امتیاز لازم اقدام کرده و با دعوت از دوستان خود، شانس اخذ امتیاز بیشتر را بدست آورده و شانس برنده شده را افزایش دهند.

اینستاگرام مسابقه برنده باش

(صفحه محمد رضا گلزار در اینستاگرام بزودی جزییات بیشتری از پشت صحنه  و اجرای مسابقه  را منتشر  میکند.  این صفحه ۵.۵ میلیون فالوری را در نظر داشته باشید)

اگر از این اپ استفاده کردید، در واقع قبول کردید که از  شماره تلفن شما برای شناسایی و سهولت در ذخیره امتیازات استفاده لازم انجام شود. دسترسی به دوربین و گالری و دفترچه تلفن موبایل شما، از جمله دسترسی های تخصصی است که شما با استفاده از این اپ ، به آن می دهید تا نسبت به ارسال INVITATION به دوستان شما اقدام کند.

شرکت افکار ایرانیان هوشمند، صاحب امتیاز اپ برنده باش بوده و اگر  شما از اپ های جایگزین استفاده کردید، مسئولیتی برنامه نخواهد داشت. اگر شما اپ را دانلود کرده و از آن استفاده کردید، شرط کافی برای حضور در برنامه تلویزیونی را نخواهید داشت. چرا که تماشاچیان از بین کاربران اپ به صورت تصادفی انتخاب می شود و انتخاب به صورت قرعه کشی سیستمی خواهد بود.

نشانی برنامه تلویزیونی برنده باش

اگر قصد دارید با طراحان و مجریان این برنامه تلویزیونی به صورت حضوری در ارتباط باشید، به خیابان ملاصدار، شماره ۱۷۴ طبقه ششم مراجعه  کنید و اطلاعات لازم را بدست آورید. اگر طراح مد و لباس و دکوراسیون و محصولات و خدمات لوکس داخلی و خارجی هستید و قصد تبلیغ در برنامه  دارید، از سایت و آدرس بالا استفاده کنید. تا اخر مرداد ماه ۹۷، حدود ۱۵۶ هزار نفر اپ را نصب کرده و ۳ هزار نفر در برنامه ثبت نام کرده اند.

تلگرام مسابقه تلویزیونی برنده باش

تلگرام مسابقه برنده باش

تلگرام مسابقه  تلویزیونی برنده باش در این نشانی قرار دارد و شما میتوانید جزیات کاملی از برنامه و شیوه شرکت در آن و هم چنین نصب و استفاده  از اپ را یاد بگیرید. اگر میخواهید با مسئولان برنامه در تعامل باشید نیز از این نشانی استفاده کنید.

اینستاگرام مسابقه تلویزیونی برنده باش

پشت صحنه مسابقه برنده باش در اینستاگرام

برای اینستاگردها، اینستاگرام مسابقه برنده باش در روزهای آینده یکی از جذاب ترین صفحات اینستاگرام برنامه های تلویزیونی خواهد بود. جزییات بیشتر را در این آدرس دنبال کنید.

جوایز مسابقه تلویزیونی برنده باش

جوایز مسابقه تلویزیونی برنده باش، جوایز نقدی قابل توجه ای است و علاوه بر آن، در میان کسانی که با اپلیکیشن برنده باش کار  کرده اند، به قید قرعه، جوایز نفیسی پرداخت می شود که هر فصل برنامه، میزان آن افزایش خواهد یافت. وقتی این برنامه را دانلود کردید از طریق لینک هایی که در زیر معرفی کردیم، میتوانید بازی کرده  و امتیاز کسب کنید. هر روز در سایت، شماره تلفن  موبایل کاربرانی که بیشترین  امتیاز را کسب کرده  اند اعلام می شود.

جایزه های مسابقه برنده باش

چگونه اپلیکیشن برنده باش دانلود شود؟

برای  این کار می بایست بر اساس سیستم  عامل گوشی هوشمند خود اقدام کنید. اگر سیستم عامل IOS دارید به این نشانی رجوع کنید و اگر سیستم عامل اندروید دارید به این نشانی بروید.

آنچه باید بدانیم

  • هر هفته ۶۰۰ نفر برای دو برنامه که با فعالیت در اپلیکیشن حداقل یک کد قرعه‌کشی دارند به عنوان تماشاچی انتخاب خواهند شد تا در استودیو حضور داشته باشند.
  • همچنین هر فصل جوایز متنوعی به قید قرعه به تمامی کاربران اپلیکیشن اعطا خواهد شد.
  • دقت کنید هر سوال صحیح ۱۰۰ امتیاز ، هر سوال غلط ۵ امتیاز و هر سوالی که رد میکنید دارای ۲۰ امتیاز می باشد.
  • هر ۱۰۰۰ امتیاز به یک کد قرعه‌کشی تبدیل می شود.
  • اگر سوالات شما که در ابتدا رایگان به شما داده می‌شود تمام شد میتوانید اینطور سوالات جدید به دست بی‌آورید:

رایگان ویدئو ببینید و سوال جدید بدست آورید.

از دوستانتان دعوت کنید و سوال جدید کسب کنید.

یک اپلیکیشن کاربردی نصب کنید و سوال جدید کسب کنید.

  • بسته های سوال را بخرید و کلی کدقرعه کشی رایگان نیز هدیه بگیرید.(اینجا با پاسخ دادن به سوالات کد های بیشتری نیز بدست خواهید آورد)
  • شما میتوانید با ارسال نام کوچک خود به سامانه ۱۰۰۰۸۸۰ نسبت به ثبت نام در برنامه اقدام کنید.
  • در هر قسمت از برنامه، ۴ شرکت کننده حضوری که در  اپ، بیشترین امتیاز را کسب کرده اند دعوت می شود. شرکت کنندگان حضوری، با پاسخ دادن به پرسش ها به صورت پلکانی، برای  بردن جایزه یک میلیارد ریالی با مجری وارد رقابت  می شوند.

اگر تجربه شرکت در برنامه برنده باش یا استفاده از اپلیکیشن آن را دارید، نظرات و دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی و مهم  ترین رویدادهای هنری ایران و جهان را هر روز در سرویس رویداد لوکس  تهران دنبال کنید.

11 دیدگاه

11 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا