استایل و مد آقایان

خوشتیپ ترین مردان سال از ستارگان هالیوود تا مدل های گران

خوشتیپ ترین مردان جهان 2018

خوشتیپ ترین مردان جهان در سالی که گذشت

خوشتیپ ترین مردان سال همواره از فهرست فوق ستاره های گران هالیوود از جورج کلونی گرفته تا جانی دپ و برد پیت انتخاب می شود و معمولا مدل های مرد گران برندهای مطرح دنیای فشن نیز در این لیست حضور فعالی دارند. برترین مدل های غربی، مردان جوانی هستند که میمیک چهره و تناسب اندام و کاریزمای چهره، آنان را در فهرست خوش استایل ترین و خوش قیافه ترین مدل های سال جهان قرار می دهد و درامد میلیونی از راه مدلینگ دارند. مثل دیوید گندی بریتانیایی و دیوید بکهام و حتی کریس رونالدو.

اگر شما هم به دنبال مد و مدلینگ و فعالیت در این عرصه جذاب و رنگارنگ هستید، توجه داشته باشید که این عرصه نیز مثل هر حوزه دیگری در قرن بیست و یکم، ساحت تخصصی و حرفه ای دارد و نیاز به مهارت اندوزی خواهد داشت. یعنی شما برای تبدیل شدن به یک مدل، حتما باید مهارت های مدلینگ را بیاموزید و پیش متخصصان این مقوله، آموزش های لازم را طی کنید. حالا می خواهید مدل عکس باشید یا مدل لباس و هر چیز دیگر. حتی مدل های گران ایرانی مثل بهرام رادان و محمد رضا گلزار که دستمزدهای میلیاردی  برای فوتوشوت ها و حضور در تیزرههای تبلیغاتی دریافت میکنند، مدتی آموزش های لازم را زیر نظر استایلیست ها طی می کنند.

آشنایی با خوشتیپ ترین و خوش استایل ترین و خوش قیافه ترین مدل های مرد ایران و جهان این حسنگ را برای شما دارد که در جریان جدید ترین  ترندهای طراحی لباس و استایل، نوین ترین روش های عکسبرداری و خلاقانه ترین روش های ست محصولات مد آقایان قرار می گیرد و از همه مهم تر، با برندها و استایل ها آشنا می شوید. با روانشناسی رنگ ها آشنا شده و تاثیرگذاری آن را در هارمونی قد و وزن و چهره و استخوان بندی صورت و بدن، درخواهید یافت.

فیلم پدرخوانده (هافتینگتون پست)

(فیلم پدرخوانده میتواند به مردان، درس مد و لباس دهد (هافتینگتون پست) )

لئوناردو دی کاپریو در سکانسی از فیلم گرگ وال استریت

(لئوناردو دی کاپریو، سوپر  استار هالیوود یکی از خوشتیپ های پرده نقره ای در سکانسی از فیلم گرگ وال استریت)

بسیارند افرادی که عاشق تیپ و استایل دیوید بکهام (کاپیتان اسطوره ای شیاطین سرخ منچستر یونایتد) بوده و همواره دز استایل های کژوال و آفیشیال وی برای طراحی لباس و انتخاب گزینه های فصلی خود استفاده می کنند. الگو برداری از خوشتیپ ترین مردان دنیای ورزش و موسیقی و سینما علاوه بر حسن های بالا، این فایده را خواهد داشت که شما را با کمترین ابزارهای پوششی، خوشتیپ و جذاب کرده و می توانید با نوآوری در پوشش، از گزینه  های محدود خود برای تنوع تیپ استفاده کنید.

حتما بخوانید : ۴۰ ایده برای ست کفش، کراوات و پیراهن با کت و شلوار سرمه‌ای

خوشتیپ ترین مردان دنیا چه کسانی هستند

( خوشتیپ بودن به خوش اندامی ارتباط زیادی دارد)

بنابراین همواره پیش از خرید لباس های فصلی، فهرست از خوش تیپ ترین مدل های سال را در نظر داشته باشید تا در جریان روندها و رنگ سال و استایل های جدید و اکسسوری های جذاب مردانه  قرار بگیرید. همه این ها، اطلاعات است و اطلاعات در دهکده جهانی، فرصت آفرین خواهد بود.

حتما بخوانید: همه چیز درباره رازهای استایل مردان خوش پوش

رازهای خوش تیپی دیوید بکهام در ۴ تصویر

(رازهای خوش تیپی دیوید بکهام در ۴ تصویر)

گزارش امروز سرویس مد گردی  مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران شما را با ۳۰ مدل خوشتیپ آشنا می کند که آشنایی با استایل آنها میتواند راهکارهایی برای طراحی مد شما در فصول مختلف سال باشد. با ما همراه باشید و اگر دیدگاه و نظری دارید از طریق بخش کامنت یا کانال های لوکس تهران در اینستاگرام و تلگرام با ما در میان بگذارید.

مد گردی با کامرون نیوتون

مد گردی با کامرون نیوتون

بسکتیالیست های آمریکایی از مایکل جوردن، اسطوره شیکاگو بولز تا نیوتون، همواره در فهرست مدل های گران آمریکایی بوده اند. به  خاطر قد بلند و کاریزمای چهره و شهرت نام و استایل خوش اندام. حتی اگر  سیاه پوست باشند. جای تعجب نیست  که کامرون ۲۱۰ سانتیمتری در فهرست خوشتیپ های جهان در سال های اخیر قرار گرفته باشد. عین  لبران جیمز ۲۰۸ سانتیمتری.

بسکتیالیست های آمریکایی از مایکل جوردن

کت شلوار صورتی مایکل جوردن

(رنگ های شاد پوشیدن حتی برای فشن آیکون های آمریکایی نیز عار  نیست)

از فهرست خوشتیپ ترین مردان جوان سیاه پوست ؛ مایکل بی جردن

مد گردی با مایکل بی جردن

هفت و نیم میلیون فالور در اینستاگرام کافی است تا این هنرپیشه جوان آمریکایی را در فهرست مردان جوان سیاه پوست خوش استایل و خوش پوش پر هوادار قرار دهد. ژاکت ها، کیف ها، کفشها، هودی ها، کلاه ها، کاپشن ها، بارانی ها، کت و شلوارهای مجلسی  و اسپرت مایکل بی جردن آن قدر تنوع رنگ و طرح و نقش دارد که بیش از ۵۰۰ مورد را شامل میشود و جستجوی  کوتاهی در گوگل، شما را با جشنواره ای زیبا از استایل های مایکل آشنا می کند.

استایل جذاب مایکل بی جردن

 دیوید گندی ؛ از جذاب ترین مدل های مرد جهان

برای حرفه  ای های دنیای مد، یکی  از نام های مهم و تاثیرگذار که همواره  استایل  ها و سبک پوشش و طرح و رنگ هایی که انتخاب می کند در کانون توجه به خصوص ژورنالیست های صنعت فشن قرار می گیرد، دیوید گندی، مدل و نیکوکار بریتانیایی است که عاشق مد گردی در میلان، پاریس و لندن است. او را یکی از گران ترین مدل های پوشاک مردانه و از خوش پوش های سالهای اخیر محسوب می کنند.

دیوید گندی ؛ از جذاب ترین مدل های مرد جهان

این فشن آیکون دنیای مد، به  واسطه کمپینی که با حضور دولچه گابانا ایتالیایی به راه انداخت، مسیر شهرت را طی کرد و اسطوره مردان لاکچری گرد اروپا و آمریکا به شمار می رود. فیزیک خاص، استخوان بندی صورت و کاریزمای یک استایل مردانه رسمی را میتوان از این  مدل معروف بریتانیایی انتظار داشت و بخشی از راز خوشتیپی او را فهمید.

او از والدین لاکچری مثل کیت میدلتون ( ملکه مد جهان ) متولد نشد و با وجود آنگه علاقمند به دامپزشکی بود، عاقبت  همچون محمد رضا گلزار، وارد مدلینگ و مارکتینگ شد. او سابقه همکاری با ZARA,M H&M, HUGO BOSS, CAROLINA را در کارنامه  دارد. او را بارها روی مجله VOGUE مشاهده کردیم و استایل کت و شلوارهای لاکچری  شیک و مجلسی وی یکی از آرزوهای مردان خوشتیپ شرق  و غرب به شمار می رود.

دیوید گندی خوشتیپ تریم مدل مرد

استایل و هیکل دیوید گندی

 با کت شلوار رسمی دیوید گندی

گندی، عاشق  رنگ های تیره  است به خصوص تناژهای خاکستری و هارمونی کمپوزیسیون و کنتراست های رنگی جلیقه  و کت و پیراهن های رسمی را به خوبی رعایت می کند. اگر به دنبال تیپ های کژوال هستید، تیپ کژوال او و برد پیت را فراموش نکنید.

حتما بخوانید: دیوید گندی، گران ترین و جذاب ترین مدل مردانه جهان

مد گردی با بلو اسمیت

مد گردی با بلو اسمیت

مدل جوان خوشتیپ ،  یکی از معروف های دنیای  مدلینگ است. همکاری با ورساچه ایتالیا  و تام فورد و اچ اند ام سوئدی ها و GAP، افتخاری نیست که به هر کسی برسد و آقای بلو اسمیت، این شانس را پیدا کرده تا با چهره گربه ای کاریزماتیک، یکی از  آیکون های مد پسران باشد.

مدل جوان خوشتیپ ، یکی از معروف های دنیای مدلینگ

کیت هرینگتون ؛ جذابترین مرد بازی تاج و تخت

نامی کم تر شنیده شده  برای اهالی  مد و لباس. او به واسطه مدل موها و تناسب اندام و استایل، در فهرست خوشتیپ ترین  مردان سال های اخیر بوده است.

حتما بخوانید : بازی تاج و تخت جادوی کلاپتون

کیت هرینگتون ؛ جذابترین مرد بازی تاج و تخت

کیت هرینگتون با کت شلوار و استایل رسمی

دیوید بکهام ؛ خوشتیپ ترین مرد دنیای ورزش و فوتبال

دیوید بکهام ؛ خوشتیپ ترین مرد دنیای ورزش و فوتبال

از  معروف ترین فشن آیکون های سال های اخیر، دیوید بکهام است که همراه با همسرش (ویکتوریا بکهام) یکی از معروف ترین مزون های لندن را مدیریت می کنند. دیوید و ویکتوریا، نام  هر ۴ فرزند خود را ثبت رسمی کرده  تا بعدها آنها نیز مثل والدین خود، راه مدلینگ را در پیش بگیرند. رومئو که از هم اکنون با بربری، برند لاکچری  گردها همکاری دارد.

دیوید بکهام را یکی از خوشتیپ ترین فوتبالیست های جهان می دانند که خوش استایل بودنش را سردبیران سخت گیر ژورنال های مد اروپا تایید کرده اند. اگر به دنبال یک الگو برای لباس هستید، لباس های فصلی دیوید را در نظر بگیرید. او با شمار زیادی از برندهای مطرح  جهان قرار داد همکاری دارد  که H&M و GQ  از آن جمله است.

از معروف ترین فشن آیکون های سال های اخیر، دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام

دیوید بکهام را یکی از خوشتیپ ترین فوتبالیست های جهان

حتما بخوانید:‌ مد گردی با خانواده شیک پوش دیوید بکهام

حتما بخوانید: مد گردی با رومئو بکهام، فرزند دیوید بکهم و مدل Burberry

مد گردی با جاستین ثرو

مد گردی با جاستین ثرو

حاستین ثرو (Justin Theroux) ، هنرپیشه غربی نه چندان معروف به دلیل انتخاب های هوشمندانه در انتخاب رنگ و طرح، یکی از  خوشتیپ ترین مردان عرصه سینما به شمار می رود و روی استایلش روی جلد مجلات زیادی منتشر شده  است.

حاستین ثرو (Justin Theroux) ، هنرپیشه غربی نه چندان معروف

مد گردی با آقای جیمز باند

دنیل کریگ همواره در فهرست خوشتیپ ترین مردان هالیوود

دنیل کریگ آنقدر معروف است که بتواند همواره در فهرست  خوشتیپ ترین مردان  هالیوود جای بگیرد. او در سال ۲۰۱۶ میلادی در فهرست ۵ مرد خوش تیپ جهان قرار گرفت و همواره مامور ۰۰۷، در لیست خوش استایل  ترین مردان جهان مشاهده می شود. اگر میخواهید ببینید که توصیه های طراحان استایل به آقایان خوش تیپ چیست، لینک زیر  را مطالعه کنید.

حتما بخوانید:‌ توصیه های مهم  استایلیست های به مردان خوش پوش لاکچری  گرد

دنیل کریگ در سال ۲۰۱۶ میلادی در فهرست ۵ مرد خوش تیپ جهان

مد گردی با خوشتیپ ترین مرد صنعت مد ؛ تام فورد

مد گردی با خوشتیپ ترین مرد صنعت مد ؛ تام فورد

جای تعجب نیست که MR TOM FORD همچنان در فهرست خوشتیپ ترین  و خوش سلیقه ترین  مردان دنیای مد و لباس باشد. از عینک های آفتابی اش گرفته  تا اکسسوری ها و جزییات روی کت  هایش، همه درس های خوبی برای عاشقان مد مردانه دارد. داستان تام فورد را در tomford.com  دنبال کنید.

تام فورد در فهرست خوشتیپ ترین و خوش سلیقه ترین مردان دنیای مد و لباس

مد گردی با ادی ردمین

مد گردی با ادی ردمین

نامی کم تر شناخته شده برای عاشقان سینما و فشن. اما او را در سال ۲۰۱۶ در صدر فهرست خوشتیپ ترین های جهان قرار دادند. استایل او را ببینید. هارمونی ها را بررسی کنید. انرژی رنگ ها در انتخاب استایل را درک کنید. حتما هوشمندی وی را تحسین خواهید کرد. البته  یادتان باشد که مقوله  مد و لباس، سلیقه است و هیچ معیار و استاندارد تعیین شده خاصی ندارد. eddir redmayne fashion  را در نظر داشته باشید تا استایل های جدید وی را ببینید.

با استایل غیر رسمی ادی ردمین

استایل رسمی ادی ردمین

آمریکایی خوشتیپ با چشمانی خمار  ؛ ربرت پتینسون

مد گردی با ربرت پتینسون

رابرت پتینسون جوان که مدل و نوازنده و هنرپیشه سی و سه ساله آمریکایی است، محبوبیت زیادی در میان عاشقان موسیقی به خصوص دختران دارد. استایلیست ها، چانه  بزرگ و چشمان کشیده خمار او را یکی از فاکتورهای مهم در جذابیت و کاریزمای رابرت دانسته و او را در فهرست خوشتیپ های هالیوودی قرار می دهند.

رابرت پتینسون جوان که مدل و نوازنده و هنرپیشه سی و سه ساله آمریکایی

مد گردی با جانی دپ

رهبر دزدان دریای کاراییب، آنقدر معروف و مطرح است  که هر اکسسوری و استایلی که ست کند، او را سریعا در کانون توجه رسانه های صنعت  فشن قرار می دهد و مخاطبان و طرفدارانش او را تحسین می کنند. او یک فشن آیکون واقعی تاثیر گذار به شمار می رود و نوع استایل هایش بعضا منحصر به فرد است.  جانی دپ بخاطر استایل و خلاقیت در انتخاب رنگ و طرح و نقش  های جذاب در طراحی مد، سفیر تبلیغاتی برندهای زیادی شده و فوتوشوت هایش، روی دسکتاپ کاربران  مد گرد زیادی در جهان قرار دارد. امبر هرد، همسر سابق جانی  دپ بود.

مد گردی با جانی دپ

امبر هرد و جانی دپ

حتما بخوانید: مد گردی با جانی دپ. مرد هزار چهره  سینمای جهان

حتما بخوانید: مد گردی با امبر هرد، همسر سابق ولی جذاب جانی دپ

مد گردی با سلمان خان

مد گردی با سلمان خان

جای تعجب نیست که یکی از مطرح  ترین هنرپیشه های طوفانی بالیوود، در فهرست خوشتیپ های سالهای اخیر قرار بگیرد. او با برندهای  مختلفی قرار داد دارد و یکی از فشن آیکون های موثر آسیا به شمار می رود. او اگر چه بیش از ۵۰ سال سن دارد، اما بهداشت پوست و مو را به خوبی رعایت کرده  و توانسته در انتخاب رنگ و طرح ، تحت نظر استایلیست های متخصص، گزینه خوبی را رونمایی کند که الگوی لباس مردان زیادی در  آسیا و اروپا است. او قبلا با آیشواریا و کاترینا کایف، ارتباطاتی داشته و تا کنون ازدواج نکرده  است.

سلمان خان بازیگر مرد هندی بالیوود

بردپیت ؛ جذاب ترین ۵۴ ساله هالیوود

بردپیت ؛ جذاب ترین مرد هالیوود

همسران آنجلینا جولی اینقدر محبوب هستند که نیاز به توضیح نداشته باشد. برد پیت، همسر سابق آنجلینا جولی، سوپر استار هالیوود، سال  هاست  در فهرست خوشتیپ ترین مردان جهان قرار می گیرد. نه به خاطر شهرت یا پست های اینستاگرامی! او ذاتا خوش قیافه و خوش استایل  است و مو و رنگ چشم و پوست و کاریزمایش، فاکتورهایی برای تاثیرگذاری استایل آقای اسمیت سینمای آمریکا در عرصه مد و لباس محسوب می شود.

چشمان عمیق و لبخند جذاب و میمیک چهره ای ژورنالیستی، همه به  کمک او آمده  است تا برد پیت را یکی از پاهای ثابت فهرست خوش استایل ترین و خوش پوش ترین مردان هالیوود در یک دهه اخیر معرفی کند.

تصویری از برد پیت و انجلینا جولی

حتما بخوانید:‌ مد گردی با برد پیت

مد گردی با نوا میلز

مد گردی با نوا میلز

نوا میلز، هنرپیشه و مدل معروف کانادایی  است که به  دلیل چهره جذاب و دوست داشتنی و البته  چشمان فندقی، در فهرست خوشتیپ های سینما در چند سال اخیر قرار گرفته و با برندهای زیادی همکاری  دارد. او نیز از خوش قیافه های مجرد سینمای جهان به شمار می رود.  وی  را هم  چون گادفری گائو، از خوش لباس ترین مردان چند سال اخیر می دانند.

کریس ایوانز

کریس ایوانز

کاپیتان آمریکا را همه با نام کریس ایوانز می شناسند. مرد آرام خوش قیافه و خوش اندامی که حضورش در فوتوشوت برندهای لباس مردانه، وی را خارج پرده نقره ای هم  محبوب کرده است. اگر به دنبال استایل های نوین هستید، تیپ های کریس را بررسی کنید. چشمان زیا و مدل موهای متفاوت و توجه به هارمونی سادگی در  انتخاب لباس،  از ویژگی های استایل کریس به شمار می رود.

مد گردی با تام کروز

مد گردی با تام کروز

استایل تام کروز

تام کروز و نیکول کیدمن  در فیلم چشمان  کاملا بسته معروفیت دو چندان پیدا کردند و زوجی که زود از هم جدا شدند. او را همواره یکی از جذاب ترین و خوش قیافه ترین  مردان هالیوود می دانند که برای بسیاری از جوانان عاشق هنر هفتم، فشن آیکون قابل قبولی به شمار می آید. مدل مو و چهره جذاب مردانه بر خلاف چهره BABY FACE کریس رونالدو پرتغالی این روزهای یوونتوس، تام را در فهرست جذاب ترین  مردان مدل غیر رسمی قرار داد.

مد گردی با اسطوره جذابیت ؛ جورج کلونی

مد گردی با اسطوره جذابیت ؛ جورج کلونی

بعضی ها معتقدند که وقتی صحبت و سخنی از مد و مدلینگ مردانه و قیاقه و تیپ به میان می آید، نباید نام جورج کلونی از قلم بیفتد. مرد خوشتیپ و همیشه خوش پوش و خندان هالیوود، سوپر استار دنیای  مد و سینما به  شمار می رود و جنتلمن های دنیا، همواره استایل او را تحسین کرده اند و به طور غیر رسمی، آیکون خیلی از مردان لاکچری گرد خوش پوش محسوب می شود.

۲ تیپ رسمی جذاب از آقای خوشتیپ سینمای هالیوود در کنار همسرش امل جورج کلونی

(۲ تیپ رسمی جذاب از آقای خوشتیپ سینمای هالیوود در کنار همسرش امل)

مد گردی با رایان گاسلینگ

مد گردی با رایان گاسلینگ

رایان گاسلینگ ، بازیگر سی و هشت ساله آمریکایی به دلیل انتخاب های هوشمندانه کت و شلوار شیک و مجلسی  تیره رنگ خود، یکی از مدل  های خوش پوشی است  که گزینه هایش معمولا مورد استقبال خوش پوش ها قرار می گیرد و قرار گیری نام او در فهرست ده ها مدل  خوش پوش جای تعجب ندارد. او نیز مثل ایان سامرهلدر، سادگی را چاشنی میمیک چهره جذابش کرده  است.

رایان گاسلینگ ، بازیگر سی و هشت ساله آمریکایی

دریک ؛ خوشتیپ ترین رپر کانادایی

دریک، رپر کانادایی که چالش کی کی را به راه انداخته است، لباس های عجیبی بر تن می کند و هواداران بسیار دارد که مدل او را زیاد تقلید می کنند. او عاشق رنگ های تیره  به خصوص مشکی است و هم چون  دیگر خوانندگان رپ، با وجود آنکه خیلی  خوش استایل نیست، اما کاریزمایش سبب شده تا در فهرست فشن آیکون  های غیر رسمی همچنان قرار داشته باشد.

مد گردی با دریک

دریک ؛ خوشتیپ ترین رپر کانادایی

علاوه بر این اسامی، ادریس البا و رایان رینولد را نیز باید به  واسطه مدل مو و عینک و کت و شلوار جذابشان، از اساتید استایل دانست که هواداران زیادی دارد.

ادریس البا و رایان رینولد مدل مو و عینک و کت و شلوار جذابشان

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی  را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید. به نظر شما، کدام یک از فشن آیکون های معرفی شد،  خوشتیپ تر و خوش استایل تر است؟

حتما بخوانید:‌ ۸۰ مدل کت و شلوار  شیک و مجلسی مخحصوص جنتلمن ها

حتما بخوانید ۴۰  مدل جذاب برای آقایان خوش پوش

5 دیدگاه

5 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا