استایل و مد بانوان

دیدار با خوشگل ترین دختر جهان : آناستاسیا کنیازوا روس

زيباترين دختر بچه دنيا

دیدار با خوشگل ترین دختر بچه جهان

آناستاسیا کنیازوا (Annastasia  Knyazeva) دختر خردسال اهل روسیه، در فهرست خوشگل ترین کودکان جهان قرار گرفته است. او را مثل تیلان بلندو فرانسوی، جذاب ترین دختر خردسال جهان می دانند که در سال  های اخیر  شهرتش افزون شده است. چهره رمانتیک و ژورنالی این دختر دوست داشتنی به  قدری تاثیرگذار بوده است که ظرف مدت کوتاهی، با انتشار بیش از ۱ هزار عکس از او در صفحه اختصاصی اینستاگرامش که توسط مادرش مدیریت می شود، بیش از ۱.۵ میلیون  نفر از ۹۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام، شیفته صفحه او شده و وی را می توان خردسال ترین شاخ اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ نامید.

دخترک روس، این روزها در فهرست زیبا ترین کودکان جهان قرار گرفته و هر روز مصاحبه های متفاوتی با رسانه ها و همکاری های گسترده ای با برند لباس های کودکان انجام می دهد و می توان وی را بزودی در فهرست میلیونرهای زیر ۲۰ سال روسیه  قرار داد. از زندگی عادی و حرفه ای گرفته تا فوتوشوت های استادانه که توسط حرفه ای های عکاسی پرتره و مدلینگ کودک گرفته می شود، در صفحه پر طمطراق آناستاسیا مشاهده می شود. رسمی برای  مطرح  کردن  یک کودک  که این روزها در همه جای دنیا به خصوص در ایران (مثل آرات کوچولو با ۱.۵ میلیون فالور)، خیلی متداول شده  است و کودکانی که قابلیت  ها و استعدادهای خاصی دارند، صفحات پر  فالور را به خود اختصاص داده اند. اگر چه با انتقاد حامیان حقوق کودک مواجه هستند.

حتما بخوانید: زیبا ترین زنان جهان اهل کدام کشورها هستند؟

مادر این دختر زیبا، از اینکه دخترش از سه سالگی عاشق عکس و پوشیدن لباس  های مختلف رنگارنگ بود، ابراز رضایت کرده و امیدوار است تا او به حرفه  تخصصی مدلینگ در سالهای آبنده وارد شود. موضوعی که با توجه به چهره کاریزماتیک عروسکی و ژورنالی آناستاسیا، دور از دسترس  به نظر نمی رسد. مدل شدن کودکان زیبا، یکی از آرروزهای  مادران معروف است. همین رویه را در ۴ فرزند ویکتوریا بکهام، صاحب برترین مزون لندن نیز  مشاهده می کنیم که نام  کودکان خود را هم چون یک برند، ثبت رسمی کرد تا از حقوق آن در سال های آینده به عنوان مدل لباس استفاده کنند.

زیباترین و خوشگل ترین دختر بچه جهان

(فوتوشوت هایی با لباس  های  رنگارنگ پرنسسی آناسیتاسیا کینازوا)

آناستاسیا در صفحه اینستاگرام خود، بیش تر لباس کودکان را از برندهای معروف و حتی کم تر شناخته شده  معرفی می کند و درامد خوبی هم از این راه مادرش کسب  کرده است و از این روش برای سرمایه گذاری برای تحصیلات  وی  در آینده خبر داده است.

(استفاده از لوکیشن هایی با حضور حیوانات در تصاویر آناسیتاسیا کیازوا، یکی از ترفندهای کسب لایک و فالو برای صفحه پر بیننده این دختر زیبا کوچولو به شمار می رود)

(جذابیت تصویری بالا را مشاهده کنید. ترکیب رنگ نارنجی و پیراهن قرمز رنگ این دختر  زیبا چشم آبی روس، ترکیبی هیجان انگیز برای لایک  و فالور صفحه اینستاگرامش را به ارمغان آورده است)

(اگر به دنبال تیپ های کودکانه زیبا و جذاب و دوست داشتنی هستید، الگو بالا که تیپ پاییزی آناستاسیا کینازوا را به تصویر  می کشد، گزینه خوبی خواهد بود. ترکیبی مناسب دختران خردسال با جین آبی و کت اسپرت طوسی  رنگ و موهایی روی شانه)

(گل بهاری آبی رنگ در دستان آناسیتاسیا کینازوا روس، نشان از اهمیت مدلینگ حرفه  ای کودکان برای شکار یک عکس دوست داشتنی دارد. این موضوع را مادران جوان که علاقمند به عکاسی مدلینگ کودکان خود هستند در نظر داشته باشند)

حتما بخوانید: زیبا ترین دختر فرانسه، تایلن بلوندو

تایلن بلوندو که قبلا در گزارشی در سرویس مد گردی مجله تخصصی  مد و سبک زندگی لوکس تهران به آن اشاره کردیم، اکنون در سن ۱۰ سالگی، در فهرست مدل های جوان ژورنال های مطرحی هم  چون VOGUE  قرار دارد. او نیز هم  چون آناستاسیا، بیش  از نیم  میلیون فالور در اینستاگرام دارد و تصاویر و فوتوشوت های وی  هم چنان روی جلد مجلات و صفحات مد کودکان در شبکه های  اجتماعی قرار  می گیرد.

حتما بخوانید: دیدار با الهه روس ها: کریستینا پیمنوا

نگاهی به فوتوشوت های جذاب خوشگل ترین دختر بچه جهان

(برخی از رسانه ها این عکس را یکی از جذاب ترین فوتوشوت های آنا می دانند)

(روسیه گردی های آناسیتاسیتا کینازوا در روزهای سرد مسکو با کاپشنی نقره ای رنگ)

(یخ های  خاص  وقتی در کنار کافه گلاس  های خوشمزه پر مغز قرار می گیرد، همه کودکان به  خصوص دختر خردسال خوشگل روس ها را به وجد می آورد)

(کافی شاپ گردی های  آنا)

(بعضی  ها معتقدند که چهره او، چهره ژورنالیستی خام و بی روح است و یادآور عروسک های باربی خوش  تراش با چشمان آبی و موهای بلوند است که حس خاصی را تداعی نمی کند)

(به این تصویر نگاه کنید. حضور یک صندلی سفید رنگ سبب شده تا دکوپاژ خوبی برای یک فوتوشوت جذاب و ساده و شیک با حضور خوشگل ترین دختر بچه جهان ایجاد شود)

(تیپ های زمستانی آناسیتاسیا  کینازوا در سنت پترزبورگ روسیه با کلاه اکسسوری دار و کاپشین صورتی رنگ را مشاهده می کنیم)

(همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید، آناستاسیا کینازوا در این تصویر، در کنار ظرف بزرگی از گل  رز قرمز رنگ  قرار گرفته و یک لوکیشن ساده و زاویه عالی برای عکس برداری، محصول جذابی را در حضور خوشگل ترین کودک روسیه  و جهان به ارمغان آورده است. درسی خوب برای مادرانی که به دنبال عکس های مدلینگ کودکان خود هستند. اصل زاویه شناسی در  عکاسی کودکان)

(همواره تصاویری از کودکان  که عناصری ذهنیت ساز از کودکی را در ذهن به تصویر می کشد، مثل حضور یک عروسک دوست داشتنی، جذاب تر از تصاویر معمولی است. به این اصل نیز توجه داشته  باشید که این عکس را بهتر نمود می دهد)

(همان طور که زاویه عکاسی در مدلینگ کودکان اهمیت دارد، جلو و عقب بردن و تنظیم لنز دوربین نیز اهمیت فراوان داشته و  در شکار لحظه های ناب از کودکان دوست داشتنی موثر خواهد بود. هم چون عکس بالا که این دختر بچه جذاب چشم آبی را در محاصره پر های سفید رنگ در همان کاپشن نقره ای زمستانی به تصویر می کشد)

(یکی از  تصاویر آناستاسیا کینازوا روسیه  که او را با لباس شب مشکی آستین کوتاه با دامن پرنسسی پف دار طرح ساده مشاهده می کنید که  کمی سن  او را زیاد تر نشان می دهد)

(چنین لوکیشن سازی هیجان انگیزی، حتی معمولی  ترین  چهره ها را جذاب و تصاویر آنها را دوست داشتنی می کند. چرا  که انرژی رنگ  ها در طبیعت و ایجاد هارمونی آن رنگ با تیپ و طراحی استایل، مد باشکوهی را در قامت یک دختر خردسال  زیبا  به ارمغان آورده است)

(آناستاسیا کینازوا حتی  در آشپزخانه محل مسکونی خود با مادرش نیز فوتوشوت هایی می گیرد که هم چنان برای طرفدارانش جذاب  به  نظر  می رسد)

(به نظر می رسد با توجه به رنگ پوست روشن و موهای لخت بلند و هم  چنین چشمان آبی  رنگ آناسیاسیا کینازوا روس، لباس آبی رنگ گزینه خوبی برای تیپ بهاره  وی  باشد)

(در این عکس زیبا که در  اینستاگرام آنا  منتشر شده است، این افراد دخیل بوده اند: عکاس: @YANACHUVALOVA، میکاپ: @ANLOGNIOVA_MAKEUP و استودیو: @BRYTALMOUSE.STUDIO که می توانید دیگر  کارهای این مجموعه را در صفحه اینستاگرام آن ها دنبال کنید)

(آناستاسیا کینازوا با لباس صورتی  رنگ و آبی گل دار و طرح دار، گزینه ای فوق العاده برای عکاسی مدلینگ کودکان است که در  بالا مشاهده می کنید)

(از  دیگر فوتوشوت های آناستاسیا را مشاهده می کنید که برای  دیده شدن بیش تر از تگ: CTC_KIDS در آن استفاده  شد. همه  اطلاعات صفحه اینستاگرام آنا، به زبان روسی  است و اکثر مخاطبان نیز به همین زبان کامنت می  نویسند)

(کوله پشتی  ها و لباس هایی که آنا  در  تصاویر بالا معرفی کرده  است،  همه از برند های محبوب  برای کودکان  روسی  است که برای کسب اطلاعات بیش  تربه صفحه اینستاگرام آنا مراجعه  کنید. مثل این صفحه)

(از تیپ های کژوال جذاب دختر هفت ساله  جذاب روس)

(عکس بالا که یکی از جدیدترین پست  های  اینستاگرامی آنا است را مشاهده کنید. مادرش از هشتگ خوشگل ترین دختر بچه کزه زمین برای دیده شدن این  عکس ۶۸ هزار  لایکی استفاده کرد. )

اگر  دوست دارید تا تصاویری از خوشگل ترین دختران خردسال جهان را در اینستاگرام تماشا کنید، به  این هشتگ رفته و بیش از ۱۰۰ هزار عکس بارگذاری شده را ببینید. البته  برخی از تصاویر، برای دیده شدن بیش تر روی این هشتگ تگ شده است.

(هشتگ خوشگل ترین دختران جهان در اینستاگرام)

(وقتی آنا با این لباس قرمز رنگ، هم چون فرشتگان ویکتوریا سکرت، جذاب می شود. او در land  of legends شرکت کرده بود. برای کسب اطلاعات بیش تر به این نشانی بروید)

حتما بخوانید: محرمانه هایی از فرشتگان ویکتوریا سکرت

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی  را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما خوشگل ترین عکس خوشگل ترین دختر بچه روس کدام است؟

19 دیدگاه

19 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا