برند ها

نیوآ : برندی با بیش از صد سال موفقیت

برند نیوا

برند نیوآ یکی از شناخته شده ترین برندهای آرایشی و بهداشتی جهان است که قدمتی بیش از صد سال دارد. این برند معتبر آلمانی در حال حاضر با میلیون ها مشتری در اقصی نقاط جهان  تحت مالکیت کمپانی آلمانی بایرسدورف فعالیت می کند. برند نیوآ بطور معمول محصولات خود را براساس تحقیقات انجام شده در زمینه سن، انواع پوست و جنسیت تولید می کند.

همکاری این برند با بیش از ۵۰ موسسه در سراسر جهان توسعه و پیشرفت مثال زدنی آن را در پی داشته است. دفتر مرکزی برند نیوآ در حال حاضر در شهر هامبورگ واقع شده است اما مراکز تحقیقاتی و لابراتورهای این برند در کشورهای آسیایی و آمریکای لاتین قرار گرفته اند.

شکل گیری برند نیوآ

در سال ۱۸۸۲ داروسازی آلمانی با نام   پل کارل بایرسردورف کمپانی بایرسدورف را پایه گذاری کرد. در سال ۱۸۹۰ این کمپانی به اسکار تروپولوئتز فروخته شد. در سال ۱۹۱۱یکی از مشاوران علمی اسکار امولسیونی را به او معرفی کرد که براساس آن کمپانی موفق به تولید اولین کرم با ترکیب آب و روغن در جهان شد.

اسکار نام این محصول را نیوآ (Nivea) گذاشت. این کرم توانست توجه مشتریان بسیاری را جلب کند. کلمه نیوآ که از کلمه لاتین “nix, nivis” برگرفته شده بود به معنای “سفید همچون برف” است. این کرم علاوه بر آب و روغن شامل گلیسیرین و کمی اسید سیتریک می شد که با رایحه گل رز و گل زنبق معطر شده بود.

با وجود تغییر و تحولات بسیار در فرمول های مورد استفاده، این کرم با نمونه اولیه خود چندان تفاوتی ندارد.

در دهه ۱۹۲۰که می توان آن را دوران طلایی این برند بشمار آورد، این برند تمرکز خود را بر تولید محصولاتی برای جوانان گذاشت. در این دوران برند نیوآ سعی در تثبیت موقعیت خود داشت.

حتما ببینید : اولین فیلم تبلیغاتی شرکت نیوآ در ۹۷ سال پیش

نیوآ و موفقیت در عرصه های جهانی

در دهه ۱۹۳۰ محصولات زیادی از جمله کرم اصلاح، شامپو و روغن پوست به این برند افزوده شدند. برند نیوآ در این دوره با اتخاذ سیاست هایی همچون آگهی های تبلیغاتی خلاقانه توانست تبدیل به برندی جهانی شود. با وجود مشکلات و کمبودهای پس از جنگ، در دهه ۱۹۵۰ کرم نیوآ توانست موفقیتی جهانی کسب کند.

با شایع شدن تفریحات تابستانی در سواحل مختلف و تعطیلات زمستانی در ارتفاعات محصولات مراقبت از پوست این برند در دهه های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ بسیار پرفروش تر از گذشته شدند.

 

تبلیغات برند نیوا

در دهه ۱۹۷۰ احداث مراکز فروش بسیار زیاد و حضور برندهای متعدد محصولات آرایشی-بهداشتی، بازار این محصولات بسیار رقابتی شد. اما این موضوع باعث عقب نشستن نیوآ نشد. این کمپانی با تکیه بر تجربیات ارزنده خود توانست همچنان در میان برترین برندهای جهان باقی بماند.

در دهه ۱۹۸۰ طبق تحقیقاتی که به انجام رسید مشخص شد که مشتریان اعتماد بسیار بالایی به محصولات این برند دارند. به دنبال این اتفاق، کمپانی بایرسدورف تصمیم به تولید محصولات جدید مراقبت از پوست گرفت. یکی از این محصولات که بسیار مورد توجه واقع شد افترشیوهایی برای پوست های حساس بود.

در دهه ۱۹۹۰ نیوآ با طیف گسترده ای از محصولات همچون انواع شامپو، دئودورانت، انواع کرم های روز و شب و ضد آفتاب حضوری گسترده در بازارهای جهانی پیدا کرد. در حال حاضرکمپانی بایرسدورف بیش از ۵۰۰ محصول با برند نیوآ را روانه بازار کرده است و بیش از پیش توانسته اعتماد مشتریان بازارهای محصولات آرایشی-بهداشتی را بخود جلب کند.

محصولات آرایشی بهداشتی

Nivea

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا