اکسسوری

۵۰ مدل جدید عینک آفتابی اصل : بهترین برندها برای انواع صورت ها

عينک آفتابي

 خرید بهترین مارک عینک آفتابی اصل مردانه، زنانه، دخترانه و بچه گانه با UV 400 بدون موج و خش در عدسی از برندهای موجود بازار، کار آسانی نیست و با توجه به قیمت قابل توجه عینک های آفتابی برند، هم چون خرید عطر، توجه زیادی  را می طلبد. ۸۰ درصد مشتریان عینک آفتابی نمی دانند چه عینکی مناسب فرم صورت آنهاست و شاخص های عینک خوب چیست.

خرید عینک آفتابی اورجینال برای صورت کشیده، صورت کوچک، صورت لاغر، صورت با بینی بزرگ و صورت گرد، شرایط خاصی دارد که خریدان باید به آن توجه کنند. تشخیص عینک اصل با تقلبی هم چون خرید عطر اصل و تقلبی، معیارهایی فنی دارد که باید شاخص های اصلی آن را دانست و در هنگام خرید در نظر گرفت. پر طرفدار ترین برند عینک های آفتابی برای ایرانیان طبق آمار گمرک، عینک های ایتالیایی است.

پلاریزه بودن عینک خیلی مهم نیست چرا که از چشم  در برابر اشعه  نور خورشید محافظت نمی  کند. در خرید ، نمره  چشم اهمیت دارد و ده  ها نکته دیگری  که در این گفتار به آن اشاره کردیم به همراه مدل های خوب از برندهای مطرح جهان.

گزارش امروز مجله تخصصی  مد و سبک زندگی لوکس تهران نگاهی دارد به ۵۰ مدل عالی فوق العاده جذاب و زیبا و پر فروش در سال های اخیر که متناسب با انواع صورت ها بوده و گزینه های خوبی برای لاکچری گردها به شمار می رود. شما را در این گفتار با بیش از ۳۰ نکته مهم که در خرید sunglass باید توجه کنید و برندهای محبوب سلبریتی  های خوش تیپ هالیوود، آشنا می کنیم.

با ما همراه باشید و همچنان برندهای مورد نظر خود را از طریق کامنت یا کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی کنید.

از کلکسیون سان گلس های شیک و فانتزی تیلور سویفت و نیکول کیدمن

(از کلکسیون سان گلس های شیک و فانتزی تیلور سویفت و نیکول کیدمن. سوپر استار هالیوود)

عینک محبوب DOVE CAMERON

(عینک محبوب DOVE CAMERON)

حتما بخواند: با گران ترین عینک های آفتابی جهان آشنا شویم

لطفا هم عینک آفتابی بزنید و هم ضد آفتاب !

این یک اجبار است. یک الزام است. فرقی هم  نمی کند چقدر پول دار هستید یا کجای ایران یا جهان زندگی میکنید. ضد آفتاب زدن و فرهنگ عینک آفتاب پوشیدن، موضوعی است که خاورمیانه ای ها که تحت تابش  شدید آفتاب هستند باید از خردسالی فرا بگیرند و یاد بدهند. چرا؟

چون نور خورشید که خیلی عالی است و ویتامین K دارد و برای حیات الزامی است و از استرس و افسردگی می  کاهد، طیف اشعه  های بنفش داشته و بر چشم و شادابی پوست تاثیر منفی می گذارد و عاملی برای سرطان  پوست و آب مروارید و ناخنک و دردهای دیگر می شود. عینک آفتابی اصل اگر  مداوم  استفاده شود، حداقل شما را از بیماری  آب  مروارید خلاص می کند. اگر  چه عمل جراحی چشم این روزها کمتر از ۲۰ دقیقه است، اما هزینه های سنگین  که تحت بیمه  تکمیلی و درمانی  نیست، گران بوده  و میتوان از چشم با چند صد هزار تومان با خرید عینک خوب اصل محافظت کرد.

حتما بخوانید: ضد آفتاب خوب چه ویژگی دارد؟

جدید ترین محصول عینک آفتابی برند ویکتوریا سکرت

(جدید ترین محصول عینک آفتابی برند ویکتوریا سکرت)

فریم طلایی از محصولات عینک آفتابی برند ویکتوریا سکرت ۲۰۱۸

(فریم طلایی از محصولات عینک آفتابی برند ویکتوریا سکرت ۲۰۱۸)

عینک هایی برای صورت گرد و باریک و لاغر و چاق

محصول اصل حتما باید متناسب با صورت شما باشد. هر عینک آفتابی  اصل حتی از بهترین برند ها نیز مناسب هر صورتی نیست. مهم  نیست رنگ چشم شما چیست  و چه سن و جنسی دارد. به  صورت توجه کنید.

۳۰ نکته مهم در خرید و انتخاب عینک آفتابی اصل مردانه و زنانه

همان طور که می دانید، عینک آفتابی می تواند در طول روز و در فصول مختلف سال استفاده شود و ربطی به آفتابی یا ابری بودن هوا ندارد. ربطی  هم به سن و جنس و سال مصرف کننده ندارد. عینک آفتابی مثل کرم ضد آفتاب، که SPF‌ مشخصی دارد و هر  کس باید بر اساس  جنس پوست و رنگ پوست و میزان تابش آفتاب از آن استفاده کند، معیارهایی برای انتخاب درست دارد. مدل های  مختلفی در بازار است. عینک طبی، عینک آفتابی از نزدیک بین تا آستیگمات. عینک آفتابی مطلوب، اگر درست انتخاب شود، اکسسوری خوبی برای تکمیل تیپ است و مردان و زنان را خوش  تیپ تر و جذاب تر خواهد کرد.

(تصویر که در بالا مشاهده میکنید، محصولی از برند اوکلی سری GAUGE است که در واقع پوشش عدسی فرابنفش و آینه ای داشته و از  فناوری انحصاری IRIDIUM سود می برد که مقاومت خوبی لنز آن در برابر  ضربه خواهد داشت. برای مشاهده اجسام بدون خطای دید از فناوری HDO  نیز  بهره  می برد و بسیار سبک به نظر  می رسد)

عینک لاکچری گردها: محصول عالی مختص شیک پوش ها و لاکچری گردها نیست.  برای حفاظت از چشم باید استفاده شود.

رنگ  عینک آفتابی: یک سری از رنگ ها برای محصول آفتابی مناسب تشخیص داده نمی شود.

عینک آفتابی  همه فصول: آغاز فصل گرما،  آغاز روند افزایشی خرید این محصول به نظر می رسد. اما سان گلس را در روزهای ابری  و برفی نیز باید پوشید.

عینک آفتابی تونینو لامبورگینی

( عینک آفتابی تونینو لامبورگینی را مشاهده می کنید با مدل TL514-53 که طرح مستطیلی داشته و از فیبر کرین برای طراحی آن استفاده شده است و یکی از گران ترین عینک های بازار است که از بافت بدنه ماشین های کلاس اسپرت لامبورگینی می  باشد)

محافظت از چشم: محافظت از چشم هم چون محافظت از پوست اهمیت دارد و برای همین خرید مارک خوب سان گلس را باید در اولویت خریدهای سالانه قرار داد و ارزش هزینه کردن را برای همه اعضای خانواده در همه فصول و همه سنین دارد.

۲اصل مهم: همواره در خرید عینک آفتابی ، رنگی را انتخاب کنید که  استاندارد باشد و سپس هارمونی خوبی با رنگ پوست و فرم صورت شما داشته  باشد. استالیست  ها می توانند به شما کمک کنند.

متخصص چشم: اینکه چه نوع عینکی مناسب شما است و چه مشخصات فنی  داشته باشد، نظر متخصص چشم است و نه استالیست ها.

عینک آفتابی رنگ پوست سفید: اگر  رنگ پوست سفیدی دارید، از مدل هایی با فریم قرمز  و قهوه ای یا آبی  استفاده کنید.

 عینک آفتابی برند دیور فرانسه

( سان گلس برند دیور فرانسه که شکل  گرد گربه ای داشته و جنس فریم آن فلزی است و رنگ فرم طلایی دارد. عرض فریم این مدل ۱۴۸ میلی  متر می باشد و برای آب  و هوای گرم و ابری و نیمه ابری خوب  است . یو وی استاندارد ۴۰۰ درصد دارد)

عینک آفتابی رنگ پوست تیره:  اگر رنگ پوست تیره دارید، از رنگ های سفید و مشکی و خاکستری  استفاده کنید.

یکی از محصولات عینک آفتابی PRADA

(یکی از محصولات عینک آفتابی PRADA را مشاهده می کنید که گزینه لاکچری  گردها محسوب می شود)

فروشگاه مجاز: در هنگام خرید محصول اصل برند، حتما در طول روز نسبت به خرید از فروشگاه های مجاز اقدام کنید و هیچ گاه شبانگاهان برای خرید عینک در خیابان های خلوت ارائه دهنده این محصولات مراجعه نکنید!

عدسی : تاثیر عدسی و رنگ را در نور طبیعی آفتاب، بهتر می توانید در زمان خرید sunglass اصل تشخیص دهید تا زیر نور  لامپ مغازه!

دستگاه یو وی  سنج: اگر فروشگاهی دستگاه UV METER نداشت از خرید خودداری کنید.

نکته مهم: اگر به هر دلیلی محصول مورد نظر را انتخاب کردید، برای تشخیص درستی و صحت دستگاه یو وی سنج فروشنده، از وی بخواهید تا عینک دیگری را هم برای شما با دستگاه ارزشیابی کند تا عملکرد دستگاه و کیفیت  آن مورد تایید باشد.

یکی از لاکچری ترین برندهای عینک دنیا، برند ژیوانشی است

(یکی از لاکچری ترین برندهای عینک دنیا، برند ژیوانشی است که در بالا مشاهده می کنید)

زمان خرید :  استفاده از سان گلس در غروب و در  شب نادرست است. از این کار پرهیز کنید.

نگهداری از عینک آفتابی: اگر از عینک استفاده نمی کنید، آن را در جعبه مخصوص گذاشته  تا شیشه  آن خط دار  نشود.

قاب و فریم : اولین چیزی که در انتخاب محصول اصل اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه داشت،  قاب و فرم است. فرم خوب انتخاب شود.

عینک های برند فرانسوی کریستین دیور

(از کلکسیون عینک های برند فرانسوی کریستین دیور را مشاهده می کنید)

عینک آفتابی صورت مربعی: اگر صورت مربعی دارید، فریم و قاب  گرد و بیضی  انتخاب کنید تا حالت خمیدگی مطلوبی داشته باشد و صورت شما از حالت مربعی  خارج شود.

عینک آفتابی برای صورت گرد: اگر صورت شما گرد است، قاب و فرم های کشیده و مربعی انتخاب شود و از  حالت  گردی خارج می کند. از  انتخاب فریم های گرد خودداری کنید تا اصطلاحا در ذوق نزند.

عینک آفتابی برای صورت بیضی: اگر فرم صورت شما بیضی است، فرم های مستطیل  شکل و کشیده استفاده کنید که صورت را کشیده می کند. صورت های بیضی شکل، بهترین گزینه برای انتخاب طیف متنوعی  از عینک های آفتابی  هستند.

رنگ بنفش برای عینک آفتابی خوب نیست

(رنگ  بنفش معمولا گزینه خوبی برای  عینک آفتابی  نیست)

عینک آفتابی صورت مستطیلی: اگر  فرم  صورت شما مستطیلی هست، از فرم هایی بهره برداری کنید که گوشه آن گرد است و زاویه  گرد دارد و تعادل خوبی بین صورت و فرم عینک شما برقرار است.

کیفیت عدسی : به عدسی خود توجه کنید. تفاوت قیمت عینک اصل با عینک تقلبی،  کیفیت عدسی آن است که کیفیت ساخت شامل انحنای نرمال و پرهیز  از اعوجاج در عدسی  را شامل می شود.

عینک آفتابی و نور دریا: عینک آفتابی را ۴ فصل استفاده کنید. برف در زمستان، ۷۵ درصد نور  خورشید را منعکس می  کند که ۳  برابر بیشتز  از آب  است.

کلاه به جای عینک ؟ : اگر دوست ندارید از  عینک آفتابی  استفاده کنید، کلاه بر  سر بگذارید. کلاه های لبه دار که از  ورود نیمی از  اشعه  های مصرف به  سطح  صورت شما جلوگیری می کند. اگر  عینک آفتابی ندارید، تا ۴  عصر  در معرض  تابش آفتاب نباشید.

عدسی و قاب و فریم را به خوبی چک کنید

(عدسی و قاب و فریم را به خوبی چک کنید تا از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید)

عینک آفتاب سبک: عینک آفتابی نباید روی  چشم و گونه  و بینی  شما فشار وارد کند. انتخاب عینک آفتابی  را بر  اساس رنگ مو و چشم  و پوست انتخاب  نکنید. بر  اساس استانداردی که توضیح دادیم  انتخاب  کنید.

بهترین رنگ  لنز عینک  آفتابی: رنگ  قهوه  ای،  دودی و خاکستری است و لنز  بنفش  و زرد و صورتی  اصلا توصیه  نمی شود.

مشکلات عینک رفلکس: عینک رفلکس در ظهر به بعد دید خوبی ندارد و محافظ  خوبی در برابر تابش نور نیست.

قیمت عینک آفتابی اصل: قیمت عینک آفتابی  اصل را از سایت های مرجع بین المللی یا سایت  های دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صمت استعلام کنید. قیمت بالا، هیچ  وقت نشان از اصل بودن جنس نیست.

شماره سریال: عینک آفتابی تقلبی، شماره سریال ندارد. حتما وقتی عینک اصل خریداری می کنید و با دستگاه یو وی متر آن را بررسی  میکنید، شماره سریال درج شده روی قاب را با شماره سریال درج شده در وب سایت برند مورد نظر چک کنید.

به نوع قرارگیری برندها روی عینک های اصل مثل RAY BAN

(به نوع قرارگیری برندها روی عینک های اصل مثل RAY BAN توجه کنید)

حتما بخوانید : چگونه عینک ری بن اصل را تشخیص دهیم ؟

کیفیت فریم: اکثر عینک ها از فرم  پلاستیکی استفاده می کنند. اما عینک های آفتابی اصل و اورجینال همیشه از فریم های  پلاستیکی با کیفیت و ظریف  بهره  می برند که با دست زدن می توانید تشخیص دهید  که اعوجاج ندارد. هر  گونه  خلل و فرج و پستی و بلندی روی فریم، نشان دهنده بی  کیفیت بودن آن است  و باید از خرید خودداری کنید.

بسته بندی عینک : عینک های اصل، بسته بندی منحصر به فرد دارند که دستفروش ها و فروشگاه  های غیر مجاز به آن دسترسی ندارند. حواستان جمع باشد.

کیفیت  : کیفیت عینک آفتابی را می  توانید با بررسی بخش های مختلف و لق بودن یا لق نبودن آن چک کنید. حتی الامکان با کسی که سالهای عینک آفتابی اصل  داشته  مشورت کنید.

شیشه : حتما کیفیت شیشه عینک آفتابی را بررسی کنید تا عدسی شیشه ای با کیفیت  و براق را مشاهده کنید. معمولا لوگو برند روی  شیشه  سمت راست درج می شود.

تست امواج: همیشه در روز نسبت به خرید عینک آفتابی اقدام کنید تا زیر نور خورشید، رقص امواج رو عدسی آن را چک کنید. اگر کنترل تلویزیون از پشت آن عمل  نکرد، احتمال زیاد، مدل تقلبی را انتخاب کردید!

عینک آفتابی برند RAY BAN برونو باربازان

( عینک آفتابی برند RAY BAN که توسط برونو باربازان  پوشیده شده است)

برند RAY BAN طرح ۲۰۱۸ میلادی

(برند RAY BAN  طرح ۲۰۱۸ میلادی)

جدید ترین طرح جذاب و لاکچری از برند گوچی

(جدید ترین طرح جذاب و لاکچری از برند گوچی)

مدل عینک آفتابی گوچی با فریم صورتی رنگ

( مدل عینک آفتابی  گوچی با فریم صورتی رنگ مخصوص  بانوان صورت لاغر و کشیده که در پاییز  ۲۰۱۷  رونمایی شد)

مدل عینک آفتابی مردانه برند POLICE

(مدل عینک آفتابی مردانه برند POLICE  که برند محبوب آقایان لاکچری  گرد محسوب می شود. مخصوصا افرادی که صورت گرد دارند)

برند عینک آفتابی زنانه TOM FORD

(برند عینک آفتابی زنانه شیک و جذابی از برند محبوب لاکچری  گردها یعنی TOM  FORD  را مشاهده می  کنید)

گزینه عینک آفتابی فریم مشکی برند تام فورد

(گزینه عینک آفتابی فریم  مشکی برند تام فورد برای جنتلمن ها  با کت و شلوار  شیک و مجلسی  مشکی)

 اکسسوری های جذاب و عینک آفتابی مشکی ریحانا

(استایل مد و لباس بیانسه، خواننده سیاه  پوست محبوب موسیقی پاپ جهان با اکسسوری های جذاب  و عینک آفتابی  مشکی که ست جالبی را با رژ لب بنفش برند خودش  به  ارمغان آورده است)

کلکسیون عینک های آفتابی کارل لاگرفلد، رهبر خانه مد شانل پاریس

(کلکسیون عینک های آفتابی کارل  لاگرفلد، رهبر خانه مد شانل پاریس را در  عکس  های بالا تماشا می کنید)

عینک آفتابی محبوب میراندا کر، عروس رویایی dior

( سان گلس محبوب میراندا کر، عروس رویایی dior و از  فرشتگان ویکتوریا سکرت)

عینک آفتابی برند VOGUE آدریانا لیما

( سان گلس برند VOGUE آدریانا لیما، سوپر استار آمریکایی و از  فرشتگان محبوب ویکتوریا سکرت)

تیلور سویفت قاب پلاستیکی صورتی رنگ و فریم مشکی و یو وی ۴۰۰

(تیلور سویفت، خواننده  محبوب پاپ  این  روزهای دنیا، علاقه زیادی به مدل با قاب  پلاستیکی صورتی رنگ و فریم  مشکی و یو وی ۴۰۰ دارد)

کلکسیونی از عینک های آفتابی کیت وینسلت

(کلکسیونی از عینک های آفتابی کیت وینسلت، هنرپیشه مطرح  فیلم تایتانیک)

شارلیز ترون عینک آفتابی از برند dior

(شارلیز ترون در این عکس، سان گلس شیک و فوق العاده اش  را از برند dior ست کرده  است)

سلنا گومز و عینک آفتابی که تناسب خوبی با فرم صورت و رنگ پوست ایشان دارد

( سلنا گومز و عینک آفتابی که تناسب خوبی با فرم صورت و رنگ پوست ایشان دارد و بخش  کاملی از چشم را پوشانده است)

کلکسیون عینک های آفتابی کریستیانو رنالدو

(کلکسیون عینک های آفتابی کریستیانو رنالدو، فوق ستاره یوونتوس ایتالیا)

نیمار، سفیر برند POLICE عینک افتابی

(نیمار، فوق ستاره برزیلی را مشاهده میکنید که سفیر برند POLICE  است)

عینک آفتابی با طرح پورشه

( عینک آفتابی با طرح پورشه را در تصاویر بالا مشاهده می فرمایید)

عینک آفتابی برند PRADA

( سان گلس برند PRADA  در عکس بالا ارائه شده  است که گزینه محبوب دختران است)

از کلکسیون محصولاتی با قاب ظریف و شیک متفاوت از برند پرادا

(از کلکسیون محصولاتی با قاب ظریف و شیک متفاوت از برند پرادا برای بانوان خوش  تیپ)

کلکسیون عینک های آفتابی برند لاکچری لویی ویتون

(کلکسیون عینک های آفتابی  برند لاکچری لویی  ویتون)

طرح جذاب و زیبا از برند CHLOE MORETZ عینک آفتابی

(طرح جذاب و زیبا از برند CHLOE  MORETZ)

ازکلکسیون محصولات مد و لباس سلبریتی محبوب کیم کارداشیان

(ازکلکسیون محصولات مد و لباس سلبریتی محبوب کیم کارداشیان)

ازکلکسیون محصولات همیشه خاص استایل KHOLE KARDASHIAN

(ازکلکسیون محصولات همیشه خاص استایل KHOLE KARDASHIAN)

از کلکسیون جدید ترین تولیدات سال ۲۰۱۸ میلادی برند CHOPARD

(از کلکسیون جدید ترین تولیدات سال ۲۰۱۸ میلادی برند CHOPARD)

جدید ترین طرح محصولات برند شوپارد در سال ۲۰۱۸ میلادی

(جدید ترین طرح محصولات برند شوپارد در سال ۲۰۱۸ میلادی)

حتما بخوانید:  با ۱۰ برند لاکچری عینک آفتابی آشنا شویم

عینک استاندارد چه مشخصاتی دارد؟

این سوال اول بسیاری از متقاضیان خرید محصول اصل و استاندارد است. عینک آفتابی استاندارد عینکی است که بتواند حداکثر حفاظت از  چشم شما را در برابر  اشعه های مضر UVA  و UVB انجام دهد. گفته شده که عدسی های استاندارد، قادر هستند تا بیش از ۹۰ درصد اشعه های یو وی که در بالا گفتیم را جذب کرده و از چشم در برابر آنها حفاظت کنند. اگر میخواهید تیرگی دور چشم و پف  های زیادی در اطراف چشم مشاهده نکنید، از  مدل استاندارد استفاده کنید. بانوانی که از  پرایمرها استفاده می کنند و دنبال  دوری کردن از چین های پنجه کلاغی زیر چشم هستند، حتما از عینک آفتابی استاندارد بهره  برداری کنند که برای مراقبت پوست توصیه  می شود.

نکته ای که باید درباره  عینک آفتابی اصل بدانید را در  ۵ محور زیر خلاصه کردیم:

  • میزان یو وی دار بودن عینک آفتابی اورجینال تنها توسط دستگاه UV METER انجام می شود نه دستی!
  • عینک هایی که عدد بیش از ۳۵۰ دارند، معمولا مدلهای  اصل هستند.
  • در هنگام خرید عینک آفتابی اصل حتی از فروشگاه های مجوز دار، حتما از فروشنده درخواست شود تا با دستگاه، میزان جذب یو وی را بسنجد.
  • عینک های آفتابی غیر اصل می توانند ضرر مضاعفی به چشم و پوست ناحیه چشم وارد کنند.
  • در خرید عینک های آفتابی از دستفروش ها خودداری کنید.

عینک های لوکس خوش تراش و پر اکسسوری از برند شوپارد ایتالیا

(طرحی لاکچری برای علاقمندان به عینک های لوکس خوش تراش و پر اکسسوری از برند شوپارد ایتالیا)

بهترین رنگ عینک آفتابی اصل

بهترین رنگ عینک آفتابی اصل، رنگی نیست که با تیپ شما  همراستا باشد. همواره در  خرید عینک آفتابی  به  نوع عدسی توجه کنید. رنگ  عدسی ، تاثیر  مستقیمی روی  فعالیتی  که انجام می  دهید دارد. عینک با عدسی  دوسی و قهوه  ای ، برای رانندگی  و خیابان گردی مناسب  است. مدل هایی که دودی هستند، رنگ اجسام را تغییر نداده و میزان نور آن  ها را کاهش می دهد. اگر دنبال عدسی های سبز  هستید، بدانید که آنها طیف آبی را کاهش داد و به همین خاطر  باید شاهد کاهش میزان درخشندگی  سطوح  باشید.

اگر میخواهید فعالیت ورزشی داشته باشید، عدسی کهربایی در دستور  کار شما باشد تا شفافیت تصاویر به  اندازه کافی باشد. اگر با عینک آفتابی  بنفش  مواجه شدید آن را از  دستور کار خارج کنید که کنتراست رنگ اجسام را  از بین  می برد و فقط  به درد همراستایی با تیپ های بنفش رنگ برای مدت کوتاهی خواهد بود.

گزینه های فوق العاده برای ریحانا

(گزینه های فوق العاده برای ریحانا )

عینک آفتابی بزرگ یا کوچک

سوال دیگری که مردم  در زمان خرید عینک آفتابی میپرسند آن  است که عینک آفتابی بزرگ بهتر  است یا کوچک. پاسخ  این است که همه چیز به فرم صورت شما بستگی دارد. اما عینک آفتابی اصل خوب مدلی است که کاملا سطح دور چشم را بپوشاند و از رسیدن نور به آن  جلوگیری کند.

  • از عینک با عدسی کوچک بپرهیزید چرا که بخشی  از چشم  شما را کاور می کند.
  • عینکهایی که عدسی بزرگ دارند، احتمال دارد زاویه  دید شما  را بپوشاند و روی بینی سنگینی کند.
  • رابطه منطقی بین اندازه عدسی و قطر قریم و دسته عینک آفتابی اصل باید برقرار شود.
  • فریم کائوچویی انعطاف بالا دارد و گزینه  خوبی است و امکان شکست کمی  دارد و تنوع بالا در  بازار دارد.

اگر عمل لیزیک انجام داده اید

اگر عمل لیزیک انجام داده  اید بهتر است از  عینک های آفتابی اصل استفاده کنید که روی عدسی طبی قرار می گیرند تا از چشم شما در برابر نور آفتاب پرهیز  کند. اگر عمل  لیزینک انجام داده و از عینک آفتابی استفاده  می کنید، یادتان باشد که عدسی چشم شما  بیش از حد معمولی گشاد می شود و در صورت غیر استاندارد بودن آن ، اشعه مضر مستقیم  وارد چشم شما می شود.

اگر عمل لیزیک انجام داده اید عینک آفتابی

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

عینک آفتابی ویکتوریا بکهام

به نظر شما بهترین مارک و طرح عینک آفتابی کدام است؟

  • آیا با قیمت جدید ترین برندهای لاکچری آشنا هستید؟
  • آیا میدانید کدام مراکز خرید لوکس تهران برای خرید عینک مناسب تر است؟
  • آیا محبوب ترین برند عینک آفتابی ایرانی ها را می دانید؟
  • آیا می دانید جشنواره خرید عینک آفتابی اروپا چه زمانی است؟
  • آیا می دانید پر فروش ترین عینک آفتابی جهان امسال چه برندی بود؟
  • آیا برای خرید، نیاز به مشاوره تخصصی اینترنتی دارید؟
  • آیا از خرید خود راضی نیستید و میخواهید آن را پس بدهید؟
  • آیا با UV METER و اهمیت آن در خرید آشنا هستید؟
  • آیا به دنبال ارزان ترین برندهای صاحب نام جهان در استان خود هستید؟

برای لوکس تهران کامنت بگذارید

عینک آفتابی شیک و ساده مشکی رنگ کیت میدلتون

(گزینه شیک و ساده مشکی رنگ کیت میدلتون، ملکه مد جهان)

5 دیدگاه

5 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا