استایل و مد آقایان

محرمانه هایی از زندگی لوکس محمد رضا گلزار : مجری سوپر استار

استایل محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار ، مجری لاکچری مسابقه سابق تلویزیونی برنده باش شبکه ۳، متولد اول فروردین ۱۳۵۶ در تهران است. خواننده، نوازنده گیتار و سوپر استار خوش تیپ سینمای ایران، در دو دهه اخیر در ده ها فیلم سینمایی و سریال شبکه خانگی ایفای نقش کرده و دستمزدهای میلیونی و میلیاردی برای بازی در نقش های مختلف و هم چنین تبلیغات بیلبوردی شرکت های تولیدی در بزرگراه های تهران در کارنامه کسب و کارش دارد و به همین خاطر وی را در فهرست میلیونرهای جوان تهرانی مثل بهرام رادان و علی دایی می توان قرار داد.

محمد رضا گلزار به دلیل میمیک چهره و جذابیتی که روی پرده سینما دارد، از اهالی مجرد خوش تیپ و خوش استایل سینمای ایران است که توانسته با وجود قد متوسط، در فهرست مدل های سرشناس ایرانی نیز قرار بگیرد. محمدرضا گلزار با آنکه عاشق دندانپزشکی بود، اما در نهایت در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد تهران، دانش اموخته شده و مثل مهندس رضا یزدانی، خواننده نوستالژیک، وارد عرصه سینما و موسیقی شد. دختران زیادی از محمد رضا گلزار خواستگاری کرده اند. اما او همچنان در فهرست ۱۲ میلیون مجرد ایرانی است که اتفاقا تازگی از مرز ۴۰ سالگی هم  عبور کرده است. جزییاتی از پدر، مادر و خواهر محمد رضا گلزار تا کنون رسانه ای نشده و اطلاعاتی درباره آپارتمان لوکس و ویلاهای گلزار در داخل و خارج از کشور، تا کنون منتشر نشد. او مثل بهرام رادان، جهانگردی در آسیا و امریکا را دوست دارد.

خیلی ها محمد رضا گلزار را به خاطر هنرنمایی و نقش آفرینی در گروه  موسیقی آریان می شناسند که به عنوان گیتاریست در ان مجموعه مشغول به کار شد. ایرج قادری در سال ۱۳۷۹، او را با فیلم عاشقانه متوسطی به نام سام و نرگس به سینما معرفی کرد و از آن زمان تا کنون، محمدرضا گلزار در ده ها فیلم و سریال ایقای نقش کرد. او تا کنون در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده و به تازگی به جمع مجریان شبکه ۳ سیما پیوست. او اجرای برنامه تلویزیونی برنده باش را که روزهای ۵ شنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ پخش می شد بر عهده داشت و گفته میشد که این برنامه، لاکچری ترین مسابقه تاریخ تلویزیون ایران است که جایزه میلیارد ریالی به برندگان حضوری و شرکت کنندگان در  مسابقات اپلیکیشن برنامه پرداخت می شود.

تبلیغ محمد رضا گلزار برای ساعت مچ مردانه برند لاند ول

استایل محمد رضا گلزار با تاکسیدو و در تصویر دیگر تیپ غیر رسمی

متن و حاشیه های محمد رضا گلزار از  فروردین تا مهر ۹۸

آقای سوپر استار سینمای ایران که این روزها با ترانه های رمانتیکش، طوفانی در استیج های تهران تا کانادا به راه انداخته و بازار سیاه بلیط کنسرت هایش رقم های عجیبی را گزارش کرده است، نیمه اول سال نود و هشت را با حاشیه های پر رنگ تر از متن به پایان رساند. در نیمه اول سال نود و هشت،‌ شمار فالورهایش از مرز ۷ میلیون نفر فرا تر رفت تا فقط ۲ میلیون فالور با حسن ریوندی، مهناز افشار و ارتش بهنوشی ها (بهنوش بختیاری) فاصله داشته باشد.

در روزهای پایانی مهر ۹۸ شاهد تیپ های مختلف آقای سوپراستار در خیابان ها و استودیوهای شهر لس آنجلس هستیم تا با پست های آمریکایی اش، خودی نشان دهد. ویدوهای آمریکایی محمد رضا گلزار ، این روزها بیش از ۱ میلیون بازدید می گیرد.

(از جدیدترین پست های محمدرضا گلزار در خیابان های بورلی هیلز لس آنجلس  کالیفرنیا که تنها هشتگ #SUNDON را روی آن تگ کرد و ۳۰۰ هزار لایک گرفت. تیپ مشکی و قرمز او، هزاران کامنت دریافت کرده است)

(این عکس از ویدیوی ۱.۲ میلیون بازدیدی محمد رضا گلزار  گرفته شده است که او را در یکی از سالن های بدنسازی کالیفرنیا نشان می دهد. سام اصغری ،  عماد طالب زاده و مانی خوش بین از جمله افرادی  هستند که این  عکس را لایک  کرده و بیش از ۱۲۰۰ لایک هم لایک آن ها دریافت کرده است)

( محمد رضا گلزار در  روزهای پایانی مهر  ماه ۹۸، این تیپ مشکی و سفید و اسپرتش  را رونمایی کرد که ۴۰۰ هزار لایک گرفت)

(این هم  تصویر کافه گردی های محمدرضا گلزار پیش  از برگزاری  کنسرت ۲  نوامبر ۲۰۱۹ میلادی)

حتما بیینید: همه چیز درباره سام اصغری

حضور مکرر محمد رضا گلزار در سالن های کنسرت داخلی و خارجی سبب شد تا موافقان و مخالفان این حرکت بیزینسی محمدرضا گلزار ، نسبت به این رفتار واکنش نشان دهند. یکی از انتقادها، توسط پیروز ارجمند ،مدیر سابق دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شد. او به ایرنا گفته بود که رضا گلزار ، به جای اجرای کنسرت، گل فروشی بزند.

محمدرضا گلزار هنرپیشه خواننده مدل!

این فقط محمد رضا گلزار نیست که در ماه های اخیر،بلیط کنسرت هایش sold out شده است. مسعود صابری (جراح خواننده)، مهران مدیری  و شمار دیگر، از چهره های غیر موسیقی دنیای استیج هستند که در نیمه اول سال نود و هشت، بخشی از اقتصاد موسیقی ایران را رقم زدند. در ایران امروز که سبک زندگی مردمان ما، کاملا دیجیتالی شده است و دنیای لایک و فالو های اینستاگرامی، بخش جدایی ناپذیر از زندگی ما را تشکیل داده، جای خیلی چیزها عوض شده و کلا همه چیز عجیب شده است!

رضا یزدانی، خواننده صاحب سبک پاپ، وارد فیلم سینمایی و سریال های پلیسی و تاریخی می شود و بعضی از فوتبالیست ها، مجری و خواننده و هنرپیشه سینما می شوند و بعضی از سلبریتی هایی که تازه زبان انگلیسی را فرا گرفته اند، مترجم کتاب های ادبیات غرب می شوند!

طوفان رضا گلزار در محفل اسکاری ها

محمد رضا گلزار ۲ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی در سالن دالبی تیتر شهر لس آنجلس آمریکا، جایی که تا چند ماه آینده میزبان برگزاری مراسم اسکار ۲۰۲۰ میلادی خواهد بود، روی صحنه می رود تا اولین ایرانی باشد که در این محفل پر زرق و برق که پاتوق سلبریتی های جهان است، میزبان ۳۴۰۰ تن از عاشقان و طرفدارانش در آسیا و اروپا و آمریکا باشد. سایت رسمی دالبی تیتر آمریکا اخیرا اعلام کرد که محمد رضا گلزار ،  یک بازیگر و خواننده و مدل ایرانی است و این فرد را شناخته شده ترین چهره ایرانی در سراسر لقب داد.

(فقط ۲۰۰ هزار نفر از  ۷.۲ میلیون مخاطب محمد رضا گلزار ، این پست اینستاگرامی را لایک کردند)

از اپوزیسیون تا فعالان هنری و موسیقی داخل و خارج از کشور، اینستانوشته ها و توییت های طوفانی له یا علیه  آقای سوپراستار منتشر کردند که بعدا به آن خواهیم پرداخت.

استقبال اولیه از خرید بلیط  کنسرت او خیلی جالب نبود که مضحکه شماری از منتقدانش قرار گرفت. نکته جالب درباره محمد رضا گلزار این است که او اخیرا در جریان  یکی از کنسرت هایش، ویولونی را در دست گرفت و آن را نواخت. اجرایی که خیلی سریع با واکنش هنرجویان ویولون (نه اساتید ویولون) مواجه شد و آماتور بودنش  را نواخت ویولون، به باد انتقاد کردند.

البته محمدرضا گلزار ، هیچ وقت خود را یک ترانه سرا یا خواننده و هم فعال موسیقی و نوازنده معرفی نکرده است. اما به هر حال، سلبریتی بودن او سبب شده تا مثل مهران خان مدیری، استیج های شلوغی را تجربه کند.

بای بای با برنده باش !

مسابقه لاکچری برنده باش که در شبکه سوم سیما با اجرای محمد رضا گلزار ، میلیون ها نفر را مشتاقانه به نصب اپ این برنامه ترغیب کرده بود تا روزگاری، قرعه فال به نام آن ها زده شود و روبروی سوپر استار سینمای ایران بشینند، خیلی زود به خط پایان رسید و بسیاری  از آرزوی های بینندگان و عوامل برنامه را نقش بر  آب کرد.

مسابقه برنده باش محمد رضا گلزار ، خیلی زود از کنداکتور شبکه ۳ که هدایت آن را این روز ها علی فروغی (پسر باجناق غلامعلی حداد عادل و از منتقدان شماره یک عادل خان فردوسی پور) بر عهده دارد، کنار گذاشته شد اما جای آن را خیلی زود، عصر جدید احسان خان علیخانی پر کرد.

حذف مسابقه برنده باش شبکه ۳ سیما که درآمد و فعالیت آن را حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی، مصداق قمار دانسته بود، هنوز هم  در باور سازندگانش، قابل هضم نیست. حامیان سف و سخت برنده باش محمد رضا گلزار ، هنوز هم باور نمی کنند که برنامه ای که کپی برابر اصل محبوب ترین مسابقه تلویزیونی جهان بود، به این زودی ها از دستور کار رسانه ملی خارج شود.

«برنده باش» باخت و این شکست را باید یک شکستن بد برای آقای سلبریتی بدانیم که پس از ۲۰ سال، چنین حضوری را در رسانه ملی ثبت کرد. هر جا محمد رضا گلزار باشد، حاشیه هست! برنده باش، کم حاشیه نبود! نظرسنجی عجیب رسانه ملی که آن را بهترین برنامه مردمی صدا و سیما می دانست سبب شد تا جواد آذری جهرمی (وزیر ارتباطات) وارد عمل شود و با توییت های داغ، به انتقاد بپردازد و خبر از دستکار فنی بدهد!

استفتا  آیت الله مکارم شیرازی، جنجالی به پا  کرد. ایشان گفته بود که پولی که از این راه بدست بیاید، مصداق قمار است و کسانی که شرکت میکنند، مالک آن جوایز نمی شوند. با این حال،‌ روابط عمومی برنده  باش با صدور اطلاعیه  ای اعلام کرد که در پی انتشار استفتایی پیرامون مسابقه بنده باشد، فرض  مطرح شده در سوال استفتا کامل نیست و فرض ناکامل، جایگاه سوال را مخدوش کرده است.

حضرت آیت الله خامنه ای نیز ۴ اردیبهشت ۹۸ از مردم خواست تا روش های شبیه بخت آزمایی را ترویج نکنند. همه این موارد سبب شد تا پرونده برنده باش برای همیشه بسته شود و ما دیگر شاهد کلکسیون مد و لباس و کت شلوراهای میلیونی محمدرضا گلزار در شب های تابستانی نباشیم. کت و شلوارهایی که محصول یکی از برندهای داخلی است که در این گفتار معرفی شده است.

ما همه با هم  هستیم!

اکران ما همه با هم هستیم که با حضور شماری از سلبریتی های سینمای ایران علی الخصوص گلزار و لیلا حاتمی و مدیری همراه شد، یکی از گیشه های طوفانی را رقم زد. اما خیلی زود، جو آن خوابید. بعضی، آن را اشتباه بزرگ لیلا حاتمی به منظور حضور در یک فیلم سینمایی بازاری و دم دستی دانستند که با  عده ای همراه شده تا پولی  به  جیب بزند!

به  هر حال، یکی از ضعیف ترین فیلم ها در کارنامه بازیگری محمد رضا گلزار ، فیلم ما همه با هم  هستیم  بود که در نیمه اول سال نود و هشت اکران شد. فیلمی که بعضی رسانه ها از آن به عنوان دورهمی بی مزه ستاره ها یاد کردند.

این گزارش را بوک مارک کنید که تا چند هفته دیگر، شما را در جریان اطلاعات بیشتری از متن و حاشیه های آقای سوپر استار قرار می دهیم.

استایل محمد رضا گلزار با کت تک اسپرت و عینک آفتابی

دستمزدهای میلیاردی گلزار برای حضور در فیلم ها و سریال های شبکه خانگی

حتما بخوانید: جزییات کامل مسابقه تلویزیونی برنده باش شبکه ۳ سیما

دستمزدهای میلیاردی محمدرضا گلزار برای حضور  در فیلم ها و سریال های شبکه خانگی طبق گفته فعالان سینمایی، سال به سال افزایش می یابد. به گونه ای که طبق اعلام منوچهر هادی، کارگردان سریال من سالوادور نیستم و سریال شبکه خانگی پر ستاره  عاشقانه ها، وی  برای ۵ ماه همکاری، ۱۰ میلیارد ریال دریافت کرده  است. این در حالی است که گفته می شود محمد رضا گلزار برای حضور در تیزر تبلیغاتی و بیلبورد سانی نس نیز  حدود ۱۰ میلیارد ریال دریافت کرد. گفته شده که متوسط دریافت گلزار برای حضور در یک فیلم سینمایی، ۳ تا ۵ میلیارد ریال بود.

پشت صحنه سریال ساخت ایران ۲

(پشت صحنه سریال ساخت ایران ۲)

استایل محمد رضا گلزار در سفر به شانگهای چین

(تیپ محمد رضا گلزار در سفر به شانگهای چین)

تیپ تابستانی گلزار در سفر به چین در زمان ساخت سریال ساخت ایران ۲

(تیپ تابستانی محمدرضا گلزار در سفر به  چین در زمان ساخت سریال ساخت ایران ۲)

مد گردی با گلزار در شانگهای

(مد گردی با گلزار در شانگهای)

تصویری از ویدیویی محمد رضا گلزار در شانگهای چین

(تصویری از ویدیویی که محمد رضا گلزار در شانگهای چین منتشر  کرد و یکی از تماشاگران صحنه  این سریال، او را به زبان فارسی صدا میزند و ۳ میلیون بارد دیده شد. این ویدیو را اینجا ببینید)

استایل مشکی محمد رضا گزار

تیپ های بهاره صورتی و مشکی محمد رضا گزار از تهران (چپ) و کالیفرنیا (راست)

(تیپ های بهاره صورتی و مشکی محمد رضا گزار از  تهران (چپ) و کالیفرنیا (راست) )

تصویری از ویدیویی که محمد رضا گلزار در لس آنجلس کالیفرنیا به مناسبت نوروز ۹۷

(تصویری از ویدیویی که محمد رضا گلزار در لس آنجلس کالیفرنیا به مناسبت نوروز ۹۷  منتشر کرد و ۱ میلیون بار دیده شد)

پرتره های متفاوت محمد رضا گلزار که فروردین ۹۷

(از پرتره های متفاوت گلزار که فروردین ۹۷ منتشر  شد)

محمد رضا گلزار و سانی نس

یکی از محصولاتی که محمدرضا گلزار در ماه های اخیر به حمایت از ان پرداخته و به نوعی سفیر تبلیغاتی آن محسوب می شود، محصولات آبمیوه سانی نس است که در کنفرانس خبری آن چند وقت پیش در هتل مجلل اسپیناس پالاس سعادت آباد تهران در دی ماه ۹۶ شرکت کرد.

حتما بخوانید: با لاکچری ترین هتل های تهران آشنا شوید

بوگاتی سواری محمدرضا گلزار

(بوگاتی سواری های محمد رضا گلزار در دوبی- پایتخت لاکچری  گردی خاورمیانه)

محمد رضا گلزار در خندوانه

صحبت های محمد رضا گلزار درباره حضور برنامه خندوانه رامبد جوان در شبکه نسیم را میتوانید در ویدیویی در کانال آپارات لوکس تهران تماشا کنید. تا شهریور ۹۷، آقای  سوپر استار در این برنامه شاد حضور نداشت.

محمد رضا گلزار در ماه عسل

آقای  سوپر استار  در ماه رمضان ۹۷ حضور کوتاهی در ماه عسل احسان علیخانی داشت.گلزار در این برنامه برای نخستین بار، جزییاتی از مسابقه برنده باش را رسانه ای کرد.

محمد رضا گلزار و چطوری دیوونه

ترانه جذاب و پر مخاطب چطوری دیوونه محمد رضا گلزار را در این ویدیو در کانال آپارات تماشا کنید.

محمد رضا گلزار در برنامه دورهمی

گلزار در هیچ یک از قسمت های برنامه دورهمی که با اجرای مهران مدیری در سالهای اخیر از شبکه نسیم پخش شد حضور پیدا نکرد.

اینستاگردی با آقای سوپر استار

اینستاگردی با آقای سوپر استار

اگر چه خیلی ها معتقدند که آقای سوپر استار قصه ما به قول احسان علیخانی، بیشتر چهره (just face) است و از نظر تکنیکالی و بازیگری، توانمند نیست، به هر حال، وی یکی از چهره های تاثیر گذاری سینمای امروز است و نجات دهنده بسیاری از گیشه ها. برخی از فیلم های پر فروش سینمای ایران مثل سلام بمبئی، با حضور و نقش آفرین محمد رضا گلزار همراه شد.

او اکنون بیش از ۵.۶ میلیون فالور در اینستاگرام دارد و به نظر می رسد با پخش مسابقه تلویزیونی لاکچری برنده باش، شمار مخاطبانش از مرز ۶ میلیون فراتر رفته و چه بسا رکوردهای بهنوش بختیاری و مهناز افشار را بشکند. این اتفاق فعلا تا نیمه اول سال ۹۷ اتفاق نیفتاد. محمد رضا گلزار را در اینستاگرام تنها در این نشانی: @rezagolzar دنبال کنید که تیک آبی اینستاگرام دارد. او ظرف ۴ سال اخیر بیش از یک هزار و سیصد پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و حدود ۴۰ صفحه را دنبال می کند. سایت اختصاصی محمد رضا گلزار در نشانی: rezzar.com در دسترس است که شما را در جریان متن و حاشیه فعالیت های هنری و بیزینس ایشان قرار می دهد.

لوگو مسابقه تلویزیونی برنده باش با اجرای محمد رضا گلزار

(او زیر این عکس نوشت: شما همین یک زندگی را دارید و دیگر هیچ گاه متولد نخواهید شد. استفاده از لوگو مسابقه تلویزیونی برنده باش سبب شد تا ۶ هزار کامنت زیر  این عکس ۱۸۰ هزار لایکی درج شود)

شروع فیلمبرداری فیلم رحمان ۱۴۰۰ محمد رضا گلزار

(او زیر این عکس نوشت: شروع فیلمبرداری فیلم رحمان ۱۴۰۰ بزودی. در کنار  آقاخانی و دیگر  سوپر  استارهای سینمای ایران و بازیگر قد بلند سریال نوروزی پایتخت!)

اوایل مردادماه ۹۷ محمد رضا گلزار از پشت صحنه سریال ساخت ایران ۲ در اینستاگرامش

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید، بخشی از ویدیوی ۳۰ ثانیه ای است که اوایل مردادماه ۹۷ محمد رضا گلزار از پشت صحنه سریال ساخت ایران ۲ در اینستاگرامش منتشر کرد و حدود ۲ میلیون بار دیده شد و ۶ هزار کامنت گرفت)

 تصاویری از کنسرت ها و خاطراتی از فیلم های ابتدایی

(او در اینستاگرامش، تصاویری از کنسرت ها و خاطراتی از فیلم های ابتدایی اش را منتشر می کند)

هلی کوپتر سواری های تابستانی محمد رضا گلزار

(هلی کوپتر سواری  های تابستانی محمد رضا گلزار )

پستی گلزار به مناسبت فوت ناصر ملک مطیعی

(پستی که گلزار به مناسبت فوت ناصر  ملک مطیعی در صفحه ای گذاشت و نوشت: مردانگی را تعریف بود)

بخش هایی از پشت صحنه سریال ساخت ایران ۲ که در اینستاگرام گلزار

(بخش هایی از پشت صحنه  سریال  ساخت ایران ۲ که در اینستاگرام گلزار بازتاب یافته است)

ژست های کاراته ای آقای سوپر استار در پشت صحنه سریال شبکه خانگی ساخت ایران ۲

(ژست های  کاراته ای آقای سوپر استار  در پشت صحنه سریال شبکه خانگی ساخت ایران ۲)

محمد رضا گلزار چه کسانی را در اینستاگرام فالو کرده است؟

محمد رضا گلزار حدود ۴۰ نفر را در اینستاگرام دنبال کرده است که برای آن دسته از کاربران فضول!، مشخصات کلی آنها به شرح زیر است:‌

  • صفحه اینستاگرام مسابقه تلویزیونی برنده باش: @baranadeh.bash
  • امیر حسین فرهمند
  • بابک وثوقی
  • منصور سهراب پور
  • بروز نیک نژاد
  • محسن کیایی (نویسنده و بازیگر سینما)
  • رامین رضاییان (فوتبالیست)
  • سینا سرلک (خواننده)
  • امین حیایی (هنرپیشه سینما)
  • حامد برادران
  • سحر دولتشاهی (هنرپیشه سینما)
  • صفحه ALEC MONOPOLY
  • رویا الهنر
  • محید عبدی کیا
  • سعید ساجد
  • صفحه اینستاگرام شرکت تولیدی آبمیوه SUNNYNESS  JUICE
  • شرکت دشت نور
  • جواد عزتی (هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون)
  • صفحه برنامه رقتی
  • علی کریمی (فوتبالیست)
  • هومن سیدی (هنرپیشه)
  • منوچهر هادی (کارگردان)
  • صفحه برند محمد رضا گلزار (REZAARBRAND)
  • صفحه طرفداران محمد رضا گلزار
  • بهروز چایهل
  • دکتر علی ایرانی
  • دیا میرزا (هنرپیشه فیلم سلام بمبئی)
  • فریدون خسرویان
  • دکتر سعید سایانی
  • بنیامین بهادری (خواننده)
  • علی کریمی  پور
  • دکتر ناصر طهماسبی
  • سعید معروف (والبالیست)
  • شهرام حقیقت دوست (هنرپیشه)

فیلم شناسی محمد رضا گلزار

فیلم شناسی محمد رضا گلزار

  • فیلم ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی محصول ۱۳۹۷
  • فیلم آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی محصول ۱۳۹۶
  • فیلم سلام بمبئ به کارگردانی قربان محمد پور محصول ۱۳۹۵ (نخستین همکاری ایران با بالیوود)
  • فیلم خشکسالی و دروغ به کارگردانی پدرام علیزاده محصول سال ۱۳۹۴
  • فیلم مادر قلب اتمی به کارگردانی علی احمد زاده محصول سال ۱۳۹۳
  • فیلم دلم می خواد به کارگردانی بهمن فرمان آرا محصول سال ۱۳۹۲
  • فیلم بانویی از ماه به کارگردانی الهام قره خانی محصول سال ۱۳۹۰
  • فیلم تو و من به کارگردانی محمد بانکی محصول سال ۱۳۹۰
  • فیلم در امتداد شهر به کارگردانی علی عطشانی محصول سال ۱۳۸۹
  • فیلم شیش و بش به کارگردانی بهمن گودرزی محصول سال ۱۳۸۹
  • فیلم دموکراسی تو روز روشن به کارگردانی علی عطشانی محصول ۱۳۸۸
  • فیلم دو خواهر به کارگردانی محمد بانکی محصول سال ۱۳۸۷
  • فیلم مثل آن شب به کارگردانی شهرام میرآب محصول ۱۳۸۷
  • فیلم لیلی و مجنون به کارگردانی قاسم جعفری محصول ۱۳۸۶
  • فیلم توفیق اجباری به کارگردانی محمد حسین لطیفی محصول ۱۳۸۶
  • فیلم کلاغ پر به کارگردانی شهرام شاه حسینی محصول ۱۳۸۶
  • فیلم تله به کارگردانی سیروس الوند محصول ۱۳۸۴
  • فیلم آتش بس به کارگردانی تهمینه میلانی محصول ۱۳۸۴
  • فیلم شام عروسی به کارگردانی ابراهیم وحید زاده محصول ۱۳۸۴
  • فیلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پور اخمد محصول ۱۳۸۳
  • فیلم بوتیک به کارگردانی حمید نعمت الله محصول ۱۳۸۲
  • فیلم سیزده گربه روی شیروانی به کارگردانی علی عبدالعلی  زاده محصول ۱۳۸۲
  • فیلم کما به کارگردانی آرش معیریان محصول ۱۳۸۲
  • فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری محصول ۱۳۸۱
  • فیلم زهر عسل به کارگردانی ابراهیم شیبانی محصول ۱۳۸۱
  • فیلم بالای شهر پایین شهر به کارگردانی اکبر خامین محصول ۱۳۸۰
  • فیلم زمانه به کارگردانی حمید رضا صلاحمند محصول ۱۳۸۰
  • فیلم شام آخر به کارگردانی فریدون جیرانی محصول ۱۳۸۰
  • فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری ۱۳۷۹

سریال های شبکه خانگی محمد رضا گلزار

  • سریال ساخت ایران ۲ به کارگردانی برزو نیک نژاد در نقش جمشید محصول ۱۳۹۷
  • سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی در نقش سهیل محصول ۱۳۹۵
  • سریال عشق تعطیل نیست به کارگردانی بیژن بیرنگ در نقش رها محصول ۱۳۹۳
  • سریال ساخت ایران ۱ به کارگردانی محمد حسین لطیفیدر نقش جمشید محصول ۱۳۹۰

ترانه های محمد رضا گلزار

ترانه های محمد رضا گلزار

ترانه شناسی

  • ترانه کجا برم، حیف و چیزی نگو محصول ۱۳۹۷
  • ترانه بهم خیلی بد کردی به آهنگسازی علی یاسینی و ترانه سرایی علی یاسینی در سال ۱۳۹۶
  • ترانه همه رفتن به آهنگسازی اردلان هوشمند و ترانه سرایی اردلان هوشمند در سال ۱۳۹۶
  • ترانه منو اصلا ندید به آهنگسازی علی یاسینی و ترانه سرایی علی یاسینی محصول ۱۳۹۶
  • ترانه تو که نیستی به آهنکسازی حامد برادران و ترانه سرایی کسری بختیاریان محصول ۱۳۹۶
  • ترانه عاشق نبودی به آهنگسازی سها و ترانه سرایی فرجام خیر اللهی محصول ۱۳۹۶
  • ترانه از تو چه پنهون به آهنگسازی میلاد باران و ترانه سرایی امین بامشاد محصول ۱۳۹۶
  • ترانه چطوری دیوونه به آهنگسازی آرش ای پی و ترانه سرایی آرش ای پی محصول ۱۳۹۵
  • ترانه چی شد به آهنگسازی حامد برادران و ترانه سرایی عاطفه حبیبی محصول ۱۳۹۵
  • ترانه لعنتی به آهنگسازی حامد برادران و ترانه سرایی عاطفه حبیبی محصول ۱۳۹۵
  • ترانه بگو آره و بگو نه به آهنگسازی حامد برادران و ترانه سرایی عاطفه حبیبی محصول ۱۳۹۵
  • ترانه بهت عادت کردم به آهنگسازی حامد برادران و ترانه سرایی  عاطفه  حبیبی سال ۱۳۹۵
  • ترانه دلم شکست به آهنگسازی اردلان هوشمند سال ۱۳۹۵
  • ترانه جات خالیه به آهنگسازی ناصر زینعلی و ترانه سرایی پوریا متابعان محصول ۱۳۹۴
  • ترانه چه خوبه دنیامون به آهنگسازی ناصر زینعلی و ترانه سرایی علی آریا محصول ۱۳۹۴
  • ترانه من دلم تنگ میشه به آهنگسازی ناصر زینعلی و ترانه سرایی پوریا منابعان سال ۱۳۹۳
  • ترانه روز برفی به آهنگسازی و ترانه سرایی مرتضی پاشایی در سال ۱۳۹۲
  • ترانه باور کن دنیامی به آهنگسازی ناصر زینعلی و ترانه سرایی علی آریا

علت موفقیت گلزار در سینما و موسیقی و تبلیغات

دنیای  مد و لباس و لاکچری گردی  را با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما، علت موفقیت محمدرضا گلزار در سینما و موسیقی و تبلیغات چیست؟

34 دیدگاه

34 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا