استایل و مد بانوان

محرمانه هایی از شیلا خداداد : همسر جراح، فرزند آمریکایی و مد لاکچری

شیلا خداداد مدگردی

شیلا خداداد ، متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران، دانش آموخته کارشناسی شیمی دانشگاه آزاد است که در سال ۱۳۹۲ با پزشک جراح بینی خود دکتر فرزین سرکارات ازدواج کرد و دو فرزند به نام سامیار و ساتین دارد. او اصالتا کرد مهاباد بوده و به واسطه ایفای نقش سیتا در سریال تلویزیونی مسافری از هند که با هنرنمایی ایرج نوذزی همراه شده بود، وارد عرصه سینما شد و در ۲۰ فیلم بازی کرد. فرزند وی متولد آمریکا و گذرنامه آمریکایی دارد و بارها خودش به آمریکا سفر کرده و بخاطر ارتباط با امیرقاسمی و شب خیز، یک بار سابقه بازجویی در سال ۹۴ هم در کارنامه دارد.

سبک زندگی لوکس او هم چون نیوشا ضیغمی و سحر قریشی و بهاره رهنما، همواره مد و لباس شیلا خداداد را در کانون توجه رسانه ها قرار داده است. حملاتی که او اخیرا علیه ساشا سبحانی، آقا زاده دکتر محمد سبحانی، سفیر سابق ایران در ونزوئلا و مکزیک عنوان کرد، حاشیه های مهم  تر از متن زندگی وی را بر ملا کرد.

او در اینستا نوشته ای در شهریور ۹۷، جزییات رد پیشنهاد بازی در یک فیلم آمریکایی علیرغم میل باطنی را منتشر کرد. شیلا خداداد هم چون پرویز پرستویی و مهناز افشار، از سینماگرانی بود که دعوت افطاری رییس جمهور را در رمضان ۹۷ نپذیرفت. اما با وجود تمایل به حمایت از نیازمندان، سبک زندگی لوکس وی با انتقاد بخشی از هودارانش همراه است.

تصویرشیلا خداداد با کت و دامن شیک و مجلسی خود در کنار همسر جراحش

(تصویری که شیلا خداداد با کت و دامن شیک و مجلسی خود در کنار همسر جراحش به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی ۹۷ منتشر کرد)

شیلا خداداد از جمله هنرپیشنه های سینمای ایران است که فعالیت زیادی در اینستاگرام داشته و ظرف ۴ سال اخیر بیش از ۳۷۰ عکس در اینستاگرامش بارگذاری کرده و قریب به ۹۰۰ هزار فالور دارد. جالب است که بدانید، او آدرس سایت اینترنتی همسرش (sarkarat.com) را در bio پروفایلش قرار داد و اسم پروفایل اینستاگرامش را نیز: shilakhodadvafarzinsarkarat نهاد. او بیش از ۲۰۰ صفحه را نیز در اینستاگرام فالو می کند. شیلا خداداد ، صفحه ای در توییتر و فیسبوک ندارد. کانال تلگرامی شیلا خداداد نیز همه غیر رسمی و متعلق به ایشان نیست.

حتما بخوانید: مد گردی با نیکی  کریمی:  عروس  سینمای  ایران

عکس استایل لوکس شیلا خداداد

(عکس استایل لوکس شیلا خداداد که در یکی از باغ تالار  های عروسی تهران گرفته  شده است)

 شیلا خداداد در کنار مهناز افشار در پشت صحنه سریال خانگی گلشیفته

( شیلا خداداد در کنار مهناز افشار در پشت صحنه سریال خانگی گلشیفته)

از کافه گردی های شیلا خداداد با دوستانش

(از کافه گردی های شیلا خداداد با دوستانش در رستوران چاپ چاپ فرشته و فینگر فودهایی در ظروف قایقی)

داستان آمریکایی گردی های شیلا خداداد

شیلا خداداد در سال ۹۴ روبروی دوربین رضا رشید پور، مجری جنجالی برنامه دید در شب آپارات ( مجری فعلی برنامه حالا خورشید شبکه ۳ سیما) قرار گرفت و به سوالات همیشه  پر حاشیه و جذاب این مجری توانا پاسخ داد. یکی از مهم  ترین سوالاتی که رسانه ها به خصوص رشید پور از سلبریتی های سینمای ایران می پرسند، سفرهای مکرر این افراد به خارج از کشور است.

او در پاسخ به سوالی که چرا به صورت مکرر به ایالات متحده آمریکا سفر می کند، گفته بود که او برای گردش به این کشور مسافرت می کند و علاقه ای برای زندگی در این کشور ندارد. البته پدر شیلا خداداد مدت ها است که در این کشور زندگی  می کند و یکی از دلایل سفر مکرر ایشان به این کشور، دیدار  از پدر می باشد.

شیلا خداداد، یک بار  برای دوره  ای کوتاه مدت جهت تحصیل روانه آمریکا شد و پس از اتمام این کار، به وطن بازگشت. او معتقد است که رسانه ها علاقمند هستند تا سفرهای خارجی سلبریتی ها را رسانه ای کنند. مخصوصا که رسانه های آن ور آبی علاقمندند تا با مصاحبه ای با سلبریتی  ها،  سفر آن ها را علیه نظام جلوه دهند.

حتما بخوانید:  لاکچری ترین مزون لباس عروس و لباس مجلسی  تهران

یکی از مواردی که سبب شد تا شیلا خداداد یک بار پس از بازگشت از سفر آمریکا در تهران مورد بازجویی فرودگاهی قرار بگیرد،  مصاحبه با علیرضا امیر قاسمی و فرید شب خیز در شبکه های تلویزیونی آنها بود که دردسر ساز  شد. اگر چه شیلا روبروی آنها با حجاب حاضر شده بود،‌اما پس از بازگشت بازجویی شد و سپس آزاد شد.

حتما بخوانید: استالیست کیست، چه می کند و چه گونه  استایلیست موفق شویم؟

ماجرای ازدواج شیلا

شیلا خداداد از جمله سلبریتی های سینما ایران است که با جراحی زیبایی  بینی  خود ازدواج کرد. آن دو پس از چند جلسه  آشنایی و تبادل  نظر، به  این نتیجه رسید که با یکدیگر ازدواج کنند و اکنون دو فرزند دارند. علت مراجعه شیلا با دکتر فرزین، توصیه های دیگر هنرپیشه های سینما است که پیش این فرد عمل جراحی انجام داده اند. یکی دیگر از دلایل این ازدواج را نیز در مصاحبه های خود، اشتراکات فرهنگی  می  داند. شیلا، تک فرزند است و به همین خاطر، همسرش نه برادر  زن دارد نه خواهرزن.

او خودش را عاشق کتاب می داند اما اهل خانه داری نیست.

حتما بخوانید: جدید ترین تصاویر از استایل و سفرهای لوکس الناز شاکردوست

ماجرای ازدواج شیلا

ماجرای دعوا شیلا خداداد و ساشا سبحانی چه بود؟

ساشا سبحانی، ژن خوب و آقازاده دکتر محمد سبحانی، دیپلمات خوش سابقه ایران، به  واسط تصاویر لاکچری گردی های خود از ترکیه و دوبی تا یونان و اسپانیا، آن هم در کشتی های لوکس و با دختران متفاوت آلبانی و روس و عرب و ونزوئلایی، در کانون توجه رسانه ها به خصوص کاربران شبکه های اجتماعی ایران قرار گرفت و البته  مردم  ایران را با انواع و اقسام اهانت ها همراه کرد. اگر چه بعدها، از  مردم  در پستی عذرخواهی کرد.

حتما بخوانید: پر فالور  ترین کاربران اینستاگرام را بشناسیم

او اخیر شیلا خداداد را تهدید به افشا گردی علیه زندگی  مجردی اش کرد که با واکنش سخت شیلا همراه شد. در ویدیوی ۵۵  ثانیه  ای در کانال آپارات لوکس تهران ، تهدیدات ساشا سبحانی را که این روزها شمار فالورهای اینستاگرامش از مرز  ۲۰۰ هزار نفر فراتر  رفت را مشاهده کنید.

ودیوی توضیجات شیلا را در این ویدیو در کانال آپارات لوکس تهران  در واکنش به اظهارات ساشا مشاهده کنید.

گشتی در مد و لباس لوکس شیلا خداداد

گشتی در مد و لباس لوکس شیلا خداداد

شیلا خداداد اگر چه دانش اموخته رشته شیمی است، اما به نظر می رسد که فردی خوش سلیقه باشد. او روانشناسی رنگ را می شناسند و تناژ و انرژی هر یک را در هارمونی استایل هایش رعایت می کند. به  ندرت وی را با لباس  هایی به رنگ جیغ در تیپ های کژوال و رسمی مشاهده می کنیم و همواره سعی کرده تا استایل ملیحی برای خود تدارک ببیند. البته استایلی که تناسب خوبی با میمیک چهره و اندام به نسبت کوتاه وی دارد.

کیف دوشی قهوه ای چرمی از برندی ناشناس استایل زمستانی شیکی را برای شیلا خداداد

(کیف دوشی قهوه ای چرمی از برندی ناشناس را با شال آبی تیره مشاهده می کنیم که با روپوشی پشمی با رگه های رنگی، استایل زمستانی شیکی را برای شیلا خداداد به  ارمغان آورده  است)

تیپ شیلا خداداد وقتی ساتین کوچک بود

(تیپ شیلا خداداد وقتی ساتین کوچک بود در مراسم تقدیر از حمید نعمت الله)

 یکی از شیک ترین طرح مانتو های شیلا خداداد

( یکی از شیک ترین طرح مانتو های شیلا خداداد که جلو باز و طرحی از فرهاد هاشمی بوده و در حاشیه جشن حافظ  به نمایش در آمد و بازتاب های زیادی در رسانه های مد و لباس سال ۹۶ داشت. نستعلیق دیوانه روی  شال  او، دیزاین هیجان انگیزی به این استایل بخشیده است)

تیپ تابستانی شیلا خداداد در کنار سروش جمشیدی

(تیپ تابستانی شیلا خداداد در کنار سروش جمشیدی)

(از فوتوشوت هایی با استایل تیره رنگ خانم شیلا خداداد

(از فوتوشوت هایی با استایل تیره رنگ خانم  خداداد را در این عکس مشاهده می کنیم که در حاشیه جشنواره فیلم فجر گرفته شد)

فوتوشوت های تیره رنگ شیلا که سبک آرایش و لباس های تابستانی

(از دیگر فوتوشوت های تیره رنگ شیلا که سبک آرایش  و لباس های  تابستانی خود را به نمایش گذاشته و زیر این عکس نوشت: پروردگارا ذهن آرام يك تن سالم يك خواب شيرين يك خيال راحت و يك خوشى از ته دل نصيب دوستانمان كن)

پستی به مناسبت پیروزی حسن روخانی

(پستی به مناسبت پیروزی حسن روخانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم. رژ لب بنفش رنگ که بعدها او از این پست ابراز تاسف کرد)

تیپ شیلا خداداد در زمان رای دادن به حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی

(تیپ شیلا خداداد در زمان رای  دادن به حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری  سال ۹۶ که بعدها از این رای و از این انتخاب ابزار پشیمانی کرد)

شیلا خداداد در کنار مهران مدیری

( شیلا خداداد در کنار مهران مدیری برای  اکران فیلم ساعت  ۵ عصر که فروش ۸ میلیاردی  را در سال ۹۶ تجربه  کرد.  او دراین عکس، مانتو شیک سبز رنگ جلو باز خود را که با گل سینه  سفید رنگ همراه شده  ، به نمایش گذاشت)

آرایش و شال زیبا و خوش نقش شیلا خداداد در جشن حافظ

(آرایش و شال زیبا و خوش نقش شیلا خداداد در جشن حافظ را در این سلفی مشاهده می کنید)

تیپ لوکس شیلا خداداد را در کنار تینا پاکروان

(تیپ لوکس شیلا خداداد را در کنار تینا پاکروان از دوستان قدیمی وی مشاهده می کنیم که وی کیف  چرمی مشکی رودوشی گوچی را با ساعت لوکس ست کرده است. مانتو جلو باز کهربایی رنگ او استادانه  با رنگ مشکی ست شده است تا جذابیت بصری بیش تری را به ارمغان آورد)

کلکسیون مانتو های لوکس شیلا خداداد ، تیپ مشکی رنگ

(از کلکسیون مانتو های لوکس شیلا خداداد ، تیپ مشکی رنگ وی را مشاهده می کنید که روی سر شانه ها، ظریف کاری شده و محصولی از برند masihzad به  نمایش در آمده است که برخی از مانتو های وی، کاری از این مزون محبوب سلبریتی های تهران است)

التو بلند پشمی آبی رنگ شیلا خداداد با شال همرنگ و کیف کوچک چرمی رو دوشی قهوه ای رنگ در کنار همسر

(در این عکس، پالتو بلند پشمی آبی رنگ شیلا خداداد با شال همرنگ و کیف کوچک چرمی رو دوشی قهوه ای رنگ در کنار همسر در حاشیه  جشنواره بین المللی فیلم فجر تهران)

شیلا خداداد را در کنار همسر در آمفی کافه بام لند تهران

(در این تصویر، شیلا خداداد را در کنار همسر در آمفی کافه بام لند تهران مشاهده می کنیم که شکوه رنگ زرشکی را به نمایش می گذارد. بام لند و دریاچه خلیج فارس  تهران از جمله  مقصد های لاکچری گردی و گردشگری شهری شیلا و همسرش محسوب می شود  که این روزها با IRAN MALL مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کرده  است.

شیلا خداداد هم چون ترانه علیدوستی و نیکی کریمی و بهاره رهنما، دستی در تالیف و ترجمه دارد

( شیلا خداداد هم چون ترانه علیدوستی و نیکی کریمی و بهاره رهنما، دستی در تالیف و ترجمه داشته و یک سری کتاب تصویری برای کودکان به نام بیایید با هم باشیم با کمک انتشارات  ابو عطا منتشر  کرده است. کتاب هایی برای کودکان ۳  تا ۵ سال که در ایران برای نخستین بار به منظور آموزش ارزش ها به چاپ رسیده  و در کتاب فروشی های سطح  شهر قابل تهیه خواهد بود)

اینستاگردی با شیلا خداداد

جدید ترین تصویر تابستانی شیلا خداداد و پسر ۵ ساله اش

(جدید ترین تصویر تابستانی  شیلا خداداد و پسر ۵  ساله اش که از ایشان به عنوان قشنگ ترین حس زندگی خود نام برد)

طرح مانتو شیک و شال سفید رنگ شیلا خداداد

(طرح مانتو شیک و شال سفید رنگ شیلا خداداد را در این عکس اینستاگرامی مشاهده می کنید که با رژ لب قرمز تیره همراه شده است. او طرفدار برند LANCOME است و از لاکچری گردهایی است که مزون های لوکس شمال تهران را در واچینگ لیست خود دارد. او زیر این عکس نوشت: درسته که روزهای سختی را می گذرانیم، درسته که به همه چی بدبین شده ایم، ولی آخر چرا همه را باید به هم ربط بدهیم. من اگر نخواستم به آمریکا رفته و در فیلمی که به  بنده پیشنهاد شده بازی کنم، دلایل شخصی بوده و اصلا سیاسی نیست. اما اگر شرایطش رو  داشتم می رفتم. چی از این بهتر)

دعوت نامه جنجالی است که دفتر رییس جمهور برای افطاری با هنرمندان در سال ۹۷

(تصویری که در بالا مشاهده می کنید، تصویر همان دعوت نامه جنجالی است که دفتر رییس جمهور برای افطاری با هنرمندان در سال ۹۷ ارسال کرد و با استقبال سرد و واکنش منفی شمار زیادی از هنرپیشه های سینمای ایران همراه شد. پاسخ  شیلا این گونه بود: جناب آقای رییس جمهور! چه کمکی از ما بر می آید؟ باز هم  احتیاج به حمایت بازیگران و نخبگان و ورزشکاران دارید؟ برای کوچک تر شدن سفره مردم یا گران تر شدن دلار یا بی اهمیتی به کودکان بد سرپرست یا کودک آزاری یا کمبود و گرانی دارو یا مواد مخدری که به راحتی در دسترس نوجوانان و جوانان قرار دارد؟ من به عنوان عضو کوچک جامعه هنری از شما گله مندم و در این ضیافت افطاری شرکت نخواهم کرد. چرا که صبح  روز  ۵ شنبه  می خواهم باز در چشمان هموطنانم نگاه کنم و شرمنده نباشم. تنعم از سفر پر برک الهی، جمله عجیبیست! این متن، ۸۴ هزار لایک دریافت کرد)

 استایل شیلا خداداد در این پست اینستاگرام

( شیلا خداداد در این پست اینستاگرامی، از حضورش در نمایشگاه بین المللی کتاب  تهران خبر می دهد که پوستری  مصور به عکس خود را امضا می کند.  او در نمایشگاه کتاب، به همراه فرزند و همسرش در غرفه کودکان و نوجوانان حضور یافت)

سلفی همسر شیلا خداداد با وی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

(سلفی همسر شیلا خداداد با وی در نمایشگاه بین المللی کتاب  تهران در اردیبهشت ۹۷)

تصویری از فیلم رقص پسر شیلا خداداد در خانه لوکس شیلا خداداد

(تصویری از فیلم رقص پسر شیلا خداداد در خانه لوکس شیلا خداداد که فروردین ۹۷ منتشر شد. این فایل را که پسرش در حال رقص است در این نشانی مشاهده کنید. او در کامنتی  نوشت: یه  پسر دارم  شاه نداره!. ۳۴۰ هزار بار  این ویدیو دیده شد و البته خانم خداداد ، کامنت زنی این پست را بست)

سلفی امیر مهدی ژوله در پشت صحنه سریال خانگی گلشیفته

(سلفی امیر مهدی ژوله در پشت صحنه سریال خانگی گلشیفته  با حضور استاد هاشمی، مهناز افشار و گلشیفته فراهانی و البته  حضور خندان یار غار مهران مدیری و آقای جناب خان خنداونه)

شیلا خداداد را در خانه لوکس وی در کنار همسر (فرزین) و دو فرزندش (سامیار و ساتین)

(تصویری که در بالا ارائه شده است، شیلا خداداد را در خانه لوکس وی در کنار همسر  (فرزین) و دو فرزندش (سامیار و ساتین) مشاهده می کنیم که زیر این عکس نوشت: از خدا به خاطر شما ها سپاسگزارم. عکسی به مناسبت روز پزشک)

از کلکسیون فوتوشوت های هنری و رمانتیک شیلا خداداد

(از کلکسیون فوتوشوت های هنری و رمانتیک شیلا خداداد که در اینستاگرامش هر از گاهی منتشر می کند و مثل بهنوش بختیاری، هوادارانش را به وجد می اورد. عکسی با ۸۰ هزار لایک)

عکسی یهویی از شیلا خداداد در حضور محمد بحرانی (عروسک گردان جناب خان)

(عکسی یهویی از شیلا خداداد در حضور محمد بحرانی (عروسک گردان جناب خان) در سر صحنه ای از سریال خانگی گلشیفته در زمستان ۹۶)

 تیپ زمستانی شیلا خداداد را در کنار علی احمدی نیا

(در این تصویر، تیپ زمستانی شیلا خداداد را در کنار علی احمدی نیا مشاهده می کنید که از وی به عنوان دوست خوب و برادر بزرگوار یاد کرده و اطلاعات بیش تری ارائه نکرد)

(حضور شیلا خداداد در سریال خانگی گلشیفته

(حضور شیلا خداداد در سریال خانگی گلشیفته در نقش مژگان، وی را بار دیگر روبروی دوربین آورد. او مدت هاست که در هیچ سریال تلویزیونی ایفای نقش نکرده است)

از فوتوشوت های هنری شیلا خداداد در بهمن ماه ۹۶

(از فوتوشوت های هنری  شیلا خداداد در بهمن ماه ۹۶ که بیش از ۶۰ هزار لایک دریافت کرد و بخشی از مد و لباس وی را می توان در این تصویر مشاهده نمود)

از کلکسیون سلفی های شیلا خداداد با عینک آفتابی مشکی گرد

(از کلکسیون سلفی های شیلا خداداد با عینک آفتابی مشکی گرد که تناسب خوبی با فرم صورت ایشان داشته و خشکبار فروشی های خوشمزه  بازار سنتی تجریش تهران را در آذر ۹۶ به تصویر می کشد)

شیلا خداداد در زمان زلزله مرگبار کرمانشاه

( شیلا خداداد در زمان زلزله مرگبار  کرمانشاه با انتشار پستی در اینستاگرامش، عکس شناسنامه خود را به نمایش گذاشت که نشان می داد پدر یا مادری مهابادی دارد. او زیر  این عکس نوشت: کرد های عزیز سرزمینم. شما تنها نیستید. این عکس، پر لایک ترین تصویری است که تا کنون در صفحه اینستاگرام ۹۰۰ هزار فالورری شیلا خداد منتشر شده  است)

از فوتوشوت های شیلا خداداد در اینستاگرام

(از فوتوشوت های شیلا خداداد در اینستاگرام که زیر  این عکس نوشت: امشب سالگرد تولد همسری صادق و پاک و مادری متین و فداکار  است. ما هر سه با هم خوشحالیم که تو را داریم و از بودن در کنار تو احساس خوشحالی می  کنیم. شیلای عزیز  تولدت مبارم.  فرزین.  سامیار و ساتین سرکارات)

شیلا خداداد با مغنعه

(ععصر جمعه  بخیر. کامنتی که شیلا خداداد زیر یکی از فوتوشوت هایش در اینستاگرام نوشت و ۱۰۰ هزار لایک دریافت کرد )

 کلکسیون تصاویری که شیلا خداداد از دو فرزند و همسر پزشک خود

(از کلکسیون تصاویری که شیلا خداداد از دو فرزند و همسر پزشک خود در اینستاگرام منتشر کرده است)

مجموعه های تلویزیونی شیلا خداداد

شیلا خداداد از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۷ در مجموعه های  تلویزیونی  مختلفی ایفای نقش کرده که البته تعداد آن ها به نسبت مهناز افشار، بهنوش بختیاری و مهراوه شریفی نیا اندک است. معروف ترین سریالی که شیلا خداداد در آن ایفای نقش کرد، مجموعه تلویزیونی مسافری از هند بود که در نقش سیتا حضور یافت و بازتاب گسترده ای در رسانه  ها و عموم داشت و زمینه ای برای جذب وی در سینما فراهم شد.

مجموعه های تلویزیونی شیلا خداداد

از کلکسیون مانتو های زیبا شیلا خداداد

(از کلکسیون مانتو های  زیبا شیلا خداداد )

  • سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری محصول سال ۱۳۸۱
  • سریال پیامکی از دیار باقی به کارگردانی سیروس مقدم محصول سال ۱۳۸۷
  • سریال بیمار استاندارد به کارگردانی سعید آقاخانی محصول سال ۱۳۹۴
  • سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی محصول سال ۱۳۹۷ در شبکه خانگی

سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی شیلا خداداد

فیلم شناسی شیلا خداداد

شیلا خداداد از سال ۱۳۷۸ تا سال ۱۳۹۴ در بیش از ۲۰ فیلم سینمایی بلند ایفای نقش کرده است که فهرست آن به شرح زیر می باشد:‌

  • فیلم اعتراض به کارگردانی مسعود کیمیایی محصول سال ۱۳۷۸
  • فیلم آبی به کارگردانی حمید لبخنده محصول سال ۱۳۷۹
  • فیلم عیسی می آید به کارگردانی علی ژکان محصول سال ۱۳۸۰
  • فیلم قلب های نا آرام به کارگردانی مجید مظفری محصول سال ۱۳۸۱
  • فیلم ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی محصول سال ۱۳۸۳
  • فیلم آکواریوم به کارگردانی ایرج قادری محصول سال ۱۳۸۴
  • فیلم سوغات فرنگ به کارگردانی کامران قدکچیان محصول سال ۱۳۸۵
  • فیلم یک اشتباه کوچولو به کارگردانی محسن دامادی محصول سال ۱۳۸۷
  • فیلم سایه وحشت به کارگردانی عماد اسدی محصول سال ۱۳۸۷
  • فیلم خیابان بیست و چهارم به کارگردانی سعید اسدی محصول سال  ۱۳۸۷
  • فیلم پسر آدم، دختر حوا به کارگردانی رامبد جوان محصول سال ۱۳۸۷
  • فیلم پاتو زمین نذاز به کارگردانی ایرج قادری محصول سال ۱۳۸۷
  • فیلم پسر تهرانی به کارگردانی کاظم راست گفتار محصول سال ۱۳۸۷
  • فیلم اخراجی های ۲ به کارگردانی مسعود ده نمکی محصول سال ۱۳۸۷
  • فیلم سن پطرزبورگ به کارگردانی بهروز افخمی محصول سال ۱۳۸۸
  • فیلم زمهریر به کارگردانی علی رویین تن محصول سال ۱۳۸۸
  • فیلم زنان ونوسی،‌ مردان مریخی به کارگردانی کاظم راست گفتار محصول سال  ۱۳۸۹
  • فیلم بادیگار به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا محصول سال ۱۳۹۴

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

استایل مانتو شیلا خداداد

  • شما کدام استایل مانتو شیلا خداداد را می پسندید؟
  • آیا مزون محبوب لباس شیلا خداداد در تهران را می شناسید؟
  • آیا می دانید او از کدام سالن زیبایی شمال تهران استفاده می کند؟
  • آیا طراح مانتو های خوش طرح و نقش این بانوی سلیقه را می شناسید؟
  • آیا می دانید بیزینس جدید شیلا خداداد چیست؟
  • آیا می دانید شیلا خداداد سفیر کدام برند تبلیغاتی خارجی است؟
  • آیا می خواهید طراح مانتو و لباس های شب سلبریتی های سینما ایران شوید؟
  • آیا نزدیک ترین مزون لباس لاکچری محل سکونت خود را می شناسید؟
  • آیا می دانید چگونه می توان مشاور مد ولباس سلبریتی های سینمای ایران شد؟
  • آیا شما هم دوست دارید نقش های جذاب پر مخاطب را در سینما و تلویزیون کسب کنید؟

با مشاوران لوکس تهران مشورت کنید

16 دیدگاه

16 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا