برند ها

مارچسا : آنچه باید درباره این برند نوظهور بدانید

مارچسا

دو طراح خوش قریحه بریتانیایی تبار، جورجینا چپمن و کرن کریگ خالقان برند نوپای مارچسا هستند. جورجیا چاپمن درسال ۱۹۷۶ در شهر لندن متولد شد. او در سنین نوجوانی به بازیگری علاقمند شد و بعدها نیز در چند فیلم سینمایی ایفای نقش کرد. کرن کریگ در سال ۱۹۷۶ و در شهر لوسرن سوییس بدنیا آمد. این دو یکدیگر را در سنین نوجوانی و در کالج هنر و طراحی چلسی ملاقات کردند.کرن پس از اتمام این دوران وارد دانشگاه هنر برایتون شد و در رشته طراحی پارچه مشغول به تحصیل شد. او پس از فارغ التحصیلی با کمپانی های سرشناسی همچون کالوین کلین و دولچه اند گابانا همکاری کرد.

لباس مجلسی مارچسا

شکل گیری برند مارچسا

کرن و جورجیا که سال ها رویای راه اندازی خط تولید لباس های شب زنانه را در سر می پروراندند سرانجام در سال ۲۰۰۴  نخستین قدم های خود را در این راه برداشتند. سرمایه گذاران مارچسا در آغاز راه، جوزپه کرپیانی و استیو ویتکف بودند. توانایی خاص جورجیا در زمینه طراحی لباس و تجربیات کرن در زمینه طراحی و چاپ پارچه منجر به شهرت زودهنگام مارچسا شد.

موفقیت زرود هنگام مارچسا

در سال ۲۰۰۶ و تنها دو سال پس از شکل گیری برند مارچسا، این برند موفق شد در لیست ده برند برتر انجمن طراحان لباس آمریکا قرار گیرد. مشارکت موفقیت آمیز کرن و جورجیا منتهی به خلق محصولاتی پر جزییات و خیره کننده شد که بر تن برخی از مشهورترین ستارگان جهان از جمله پنه لوپه کروز، بلیک لایولی، جنیفر لوپز، کیت هادسون، کامرون دیاز، سلنا گومز، هالی بری، ریحانا،  تیلور سویفت، مایلی سایرس، اما واتسون، اولیویا وایلد، کریستن استوارت، نیکی رید و هیلی استاینفلد درخشیده اند.

لباس شب مجلسی از برند مارچسا

سبک لباس های مارچسا با جزییاتی همچون قلابدوزی، مروارید دوزی و چاپ نزدیک به سبک طراحان لباس آسیایی است. دو طراح این برند در انتخاب پارچه و دیگر موارد مورد استفاده دقت و و سواس خاصی بخرج می دهند. آنها همچنین توجه دارند که جزییات به نحوی اجرا شوند که در عکس ها بهترین جلوه ممکن را به لباس بدهند.

در حال حاضر نام این برند خوش آوازه در تمامی فرش قرمزها شنیده می شود. تمرکز اصلی این برند بر تولید لباس های شب زنانه است اما تولید دیگر محصولات نیز برای هر چه زیباتر نشان دادن لباس های مارچسا از همان ابتدا در برنامه کاری آن قرار داشته است. از دیگر محصولات این برند باید به کیف و کفش، جواهرات، لباس عروس و عطر اشاره کرد. این برند همچنین با همکاری شرکت لنوکس اقدام به تولید ظروف غذاخوری نموده است.

لباس عروس مشکی مارچسا

مارچسا در نظر دارد در آینده ای نزدیک خط تولید لوازم آرایش خود را نیز راه اندازی کند. دفتر مرکزی این برند در حال حاضر در شهر نیویورک واقع شده است، اما حضور مارچسا در عرصه های جهانی بواسطه موفقیت زودهنگام آن روند رو به رشدی دارد. اخیرا این برند اقدام به راه اندازی خط تولید مارچسا نوت (Marchesa Notte) نموده است که به تولید لباس های غیر رسمی با قیمت مناسب می پردازد. با این اقدام مارچسا قصد دارد بازار پر رونق مشتریان طبقه متوسط را نیز به تسخیر درآورد.

Marchesa

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا