برند ها

کلینیک چگونه بازار محصولات آرایشی بهداشتی را به تسخیر درآورد؟

تاریخچه محصولات آرایشی کلینیک

داستان حیرت انگیز محصولات آرایشی کلینیک از سال ۱۹۶۷ و مصاحبه ادیتور خلاق مجله ووگ، کارول فیلیپز با یکی از بهترین مختصصان پوست آمریکا، دکتر نورمن آرنترایک آغاز شد.

دکتر آرنترایک ایده ای درخشان را مطرح کرد که بعدها باعث شکل گیری برند معتبر کلینیک شد. او اعلام کرد که “پوست عالی را می توان ساخت”. در آن زمان چنین تصور می شد که داشتن پوستی عالی کاملا ژنتیکی است. اما با مطرح شدن این ایده درخشان دور جدیدی از تولید محصولات مراقبت از پوست آغاز شد.

محصولات آرایشی کلینیک :  تحقق یک رویا

برای به تحقق رسیدن این ایده کمپانی بزرگ استی لادر، دکتر آرنترایک و کارول فیلیپز را به استخدام خود درآورد. در سال ۱۹۶۸ و با ارائه محصولات مراقبت از پوست سه مرحله ای (پاکسازی، لایه برداری و مرطوب کننده روزانه) کلینیک متولد شد. یکسال بعد کلینیک اولین مرکز فروش خود را در کشور انگلستان افتتاح کرد.

محصولات آرایشی کلینیک

کلینیک : اولین برند تولید محصولات مراقبت از پوست مردان

کلینیک به عنوان اولین محصول تخصصی مراقبت از پوست بدون اسانس و بدون ایجاد حساسیت با استقبال خوبی از جانب مشتریان مواجه شد. در سال ۱۹۷۶ کلینیک به عنوان اولین برند محصولات مراقبت از پوست پس از انجام تحقیقاتی گسترده در زمینه انواع پوست مردان  محصولات تخصصی برای مردان را به بازار فرستاد.

محصولات آرایشی کلینیک برای مردان

یکی از بزرگترین دلایل موفیت این برند پروسه کامل شناخت پوست و تجویز محصولات آرایشی-بهداشتی است. در این پروسه مشتریان پرسشنامه ای را پر می کنند که در خلال پرسش های آن وضعیت کامل پوست مشتریان شرح داده می شود. در این پرسشنامه سوالاتی از قبیل رنگ چشم، نوع پوست و فرم لب نیز پرسیده می شود که در ارائه خدمات به مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. مشاوران خبره این برند براساس اطلاعات منعکس شده در این پرسشنامه و نیازهای مشتریان محصولات مختلفی را به آنها ارائه می دهند.

در سال ۱۹۹۹ کلینیک اولین سرم ضدپیری خود را تحت عنوان محصولاتی با نام    Stop Signsبه بازار معرفی کرد. این محصولات شامل مواد طبیعی همچون  پروتئین آب پنیر و آسکوربیل فسفات می باشد که از ایجاد خطوط عمیق و چروک در صورت جلوگیری کرده و باعث کلاژن سازی می باشد.

در سال ۲۰۰۰ کلینیک محصول ضد چروک دیگری را به بازار فرستاد. این محصول نوعی کرم سفت کننده پوست بود که از لایه بیرونی پوست محافظت کرده و با حفظ سلامت سلول ها از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کرد.

پرفروشترین محصول این برند کرم مرطوب کننده است؛ کلینیک در هر ۷ ثانیه یک کرم مرطوب کننده را بفروش می رساند. طی سال های اخیر علاوه بر محصولات مراقبت از پوست کلینیک، محصولات زیبایی این برند نیز بدلیل کیفیت بالای آنها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

این برند با ۴۸ سال فعالیت مستمر در عرصه تولیدات منحصربفرد بهداشتی-آرایشی در بیش از ۱۸ کشور جهان جایگاهی بسیار مهم و روبه رشد در بازار مد دارد.

Clinique

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا