استایل و مد بانوان

ریحانه پارسا ؛ از خبر ازدواجش تا اینستاگردی با لیلای سریال پدر

ريحانه پارسا ليلا سريال پدر

ریحانه پارسا ، متولد شهریور ماه ۱۳۷۷ در تهران و مجرد که فعالیت تئاتر و تلویزیون خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرد و دانش اموخته رشته بازیگری از دانشگاه سوره در سال ۱۳۹۴ محسوب می شود. نقش آفرینی در سریال پدر که از شبکه دوم سیما در تابستان ۹۷ روی آنتن رفت و بازتاب های گسترده ای در جامعه پیدا کرد، شهرت زیادی برای این بازیگر خوش چهره تلویزیون به ارمغان آورد و سکوی پرش او شد و در  میان دویست و پنجاه بازیگر زن، برای نقش لیلا انتخاب شد.

او به جز تئاتر و تلویزیون، عکاس تخصصی بوده و به مدلینگ هم علاقه دارد. علاوه بر عکاسی، ریحانه پارسا به روانشناسی و طراحی صحنه هم علاقه دارد و انتخاب مد و لباس او نشان می دهد که هم چون دیگر هنرپیشه های سینمای ایران، عاشق دنیای فشن به شمار می رود و با مزون ها و چهره پرداز  های زیادی در تعامل است.

سینا مهراد که هم بازی ریحانه پارسا در سریال پدر شبکه دوم سیما بود نیز مثل ریحانه ، تازه کار است و نخستین تجربه تلویزیونی خود را بدست آورد. ریحانه بر اساس نظر منتقدان سینما و تلویزیون، خوش استایل و استعداد خوبی در اجرا با توجه به سن کم دارد و به نظر می رسد که حضور او در فیلم های سینمایی سال های آینده، جای شگفتی نباشد.

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران نگاهی دارد به اینستانوشته ها و سبک زندگی ریحانه پارسا . با ما همراه باشید و نظرات و دیدگاه های خود را درباره بازی او و هم چنین استایل مد و لباس ایشان از طریق کامنت و کانال های لوکس تهران در اینستاگرام و تلگرام اطلاع رسانی کنید.

ریحانه پارسا با مهدی کوشکی ازدواج کرد!

ریحانه پارسا با مهدی کوشکی بازیگر نقش مهران در سریال « دل » ازدواج کرد. این دو بازیگر با انتشار این عکس در اینستاگرام نوشتند: عهدمان در این قرنطینگی!

ریحانه پارسا ازدواج

حتما بخوانید: مد گردی با الناز شاکردوست: کلکسیون  دار  سینمای  ایران

مصاحبه ریحانه پارسا را در لینک کانال آپارت لوکس تهران ببینید

تصاویری از استایل ریحانه پارسا در اینستاگرامش

(تصاویر هنری منتشر شده از ریحانه پارسا در اینستاگرامش)

پشت صحنه هایی از سریال پدر با حضور لیلای سریال

(پشت صحنه هایی از سریال پدر با حضور لیلای سریال )

ریحانه پارسا دختر سریال پدر ؛ لیلا با روسری مشکی

مدل موهای ریحانه پارسا لیلا سریال پدر

( جدید ترین فوتوشوت شهریور ماهی ریحانه پارسا با گریمی از مرتضی سعیدی و رژ لب قرمز و موهای چتری)

 استایل مشکی و خاص ریحانه پارسا با کت و دامنی شیک ازبرند CORTTE

( استایل مشکی و خاص ریحانه پارسا با کت و دامنی شیک ازبرند CORTTE که طراحی استایل آن را وصال روزخواش بر عهده داشته و متفاوت ترین تیپ این هنرپیشه جوان در نیمه اول سال ۹۷ بود)

اینستاگردی با ریحانه پارسا

ريحانه پارسا ليلا سريال پدر

ریحانه پارسا ۱ سال است که وارد اینستاگرام شده و صفحه او بر خلاف بسیاری از هنرپیشه های سینما و تئاتر و تلویزیون ایران، خصوصی است. وی  یکی از  فعال ترین هنرپیشه های جوان تلویزیون بوده و اگر چه تنها ۳۰ عکس از خود در اینستاگرامش منتشر کرده است، اما بیش  از ۱۴۹۰ صفحه را در اینستاگرام دنبال می کند که کلکسیونی از صفحات  هنرپیشه  های زن و مرد سینمای ایران و جهان، برندهای  مطرح  لاکچری، مقصدهای گردشگری و همچنین صفحات چهره  های معروف  سیاسی، ورزشی  و اجتماعی ایران و جهان را شامل می شود.

از کلکسیون مانتوهای شیک ریحانه پارسا

(از کلکسیون مانتوهای شیک ریحانه پارسا )

لیلای سریال پدر ، بیش از ۲۷۰ هزار فالور تا تابستان ۹۷ کسب کرد که به نظر می رسد تا پایان سال این رقم افزایش  قابل توجهی با بازی های جدید او همراه باشد. صفحه اینستاگرام  ریحانه پارسا در این نشانی: @reyhanehparsaa در دسترس است.

لیلای سریال پدر سکانس از سریال

( لیلای سریال پدر با انتشار این عکس در اینستاگرامش  نوشت: محکومیم به امید ! به  خودی خود سخته. سخت ترش نکنیم. او برای دیده شده بیشتر این عکس هنری، از  هشتگ طاقت استفاده  کرد.  عکسی با ۱۰۰ هزار لایک و هزاران کامنت هواداران لیلا سریال پدر)

ریحانه پارسا سریال پدر حمید نعمت الله فرزام شکاری

(از جدید ترین تصاویر مرداد ماهی ریحانه پارسا سریال پدر را مشاهده می کنید که در جشن حافظ، همراه با حمید نعمت الله کارگردان سرشناس سینمای ایران و فرزام شکاری، مشغول آب پرتقال خوری هستند)

استایل شیک و چهره خندان ریحانه پارسا در جشن حافظ

(بیش از ۱۴۰ هزار لایک و ۲  هزار کامنت برای  استایل شیک و چهره خندان ریحانه پارسا در جشن حافظ با عکسی از هانیه زاهد را مشاهده می کنید)

مهدی سلطانی با تیپ خاص در کنار ریحانه پارسا در جشن مرداد ماهی حافظ

(مهدی سلطانی  با تیپ خاص در کنار ریحانه پارسا در جشن مرداد ماهی حافظ  را مشاهده می کنیم که درباره اش نوشت:‌ مبارک باشد استاد.  او در این عکس، مهدی سلطانی سروستانی، vizland،الی یعقوبی، ma.azizii و آزاده میرخان را تگ کرد که استالیست و عکاس او به شمار می روند)

الی یعقوبی در کنار ریحانه پارسا

(هجدهمین جشن حافظ را در  حضور الی  یعقوبی  مشاهده می کنیم  که با خنده های ریحانه پارسا همراه شده است)

سلفی های ریحانه پارسا با دوستان در حاشیه هجدهمین جشن سینمایی حافظ

(از کلکسیون سلفی های ریحانه پارسا با دوستان در حاشیه هجدهمین جشن سینمایی حافظ)

الهام یعقوبی میکاپ آرتیستریحانه پارسا میز گریم سریال پدر

( الهام یعقوبی، میکاپ آرتیست است  و با ریحانه پارسا همکاری میکند. در  سلفی بالا، او را در میز گریم سریال پدر مشاهده می کنیم که در کنار  چهره پرداز با استعداد تلویزیون  قرار دارد. )

یکی از چهره های پردازی های لاکچری تابستانی الهام یعقوبی، چهره پرداز لیلای سریال پدر

(یکی از چهره های پردازی  های لاکچری تابستانی  الهام یعقوبی، چهره پرداز لیلای سریال پدر در بالا ارائه شده است که عکسی از محمد جهرمی و مدلی از غزل بختیاری می باشد.  الهام یعقوبی را در این نشانی دنبال کنید  که یکی از طراحان گریم عروس در تهران به شمار می رود)

سکانس رمانتیک و پر حزن و اندوه از سریال پدر

(تصویری  که در بالا مشاهده می کنید، یکی از اینستانوشته  های پر  لایک و محبوب ریحانه پارسا است که بیش  از ۱۰۰ هزار  لایک و ۶  هزار کامنت دریافت کرد. سکانس رمانتیک و پر حزن و اندوه  از سریال پدر و مرگ هم  بازی او در  این مجموعه تلویزیونی پر مخاطب و البته پر انتقاد. او درباره این عکس نوشت: شاید راهی برای تکرار آدم های رفته  باشد، در خواب و خیال. اما من قانع ام. او در این عکس، محمد دارایی را تگ گرد. آی دی محمد آقا برای  اطلاعات بیش تر در این نشانی: @mohammad.daraii  قرار دارد)

پست اینستاگرام رفته مجنون و لیلا به جا مانده

(تصویر بالا، از اینستا نوشته های محبوب ریحانه پارسا در تابستان ۹۷ است که  سکانسی  رمانتیک از سریال پدر  را به تصویر می  کشد. او درباره این عکس نوشت: رفته  مجنون و لیلا به جا مانده. ثبتش کرد. او باز هم  محمد دارایی را در این عکس تگ کرد. او عکاس سریال پدر  است و ۲۵ هزار فالور دارد)

تصویری از سکانس فیلم پدر که در صفحه اینستاگرامی عکاس محبوب ریحانه پارسا

( تصویری از سکانس فیلم  پدر  که در  صفحه اینستاگرامی  عکاس محبوب ریحانه پارسا منتشر شد )

استایل ریحانه زیر این عس رمانتیک که صحنه ای از سکانس سریال پدر

( ریحانه زیر  این عس رمانتیک که صحنه ای از سکانس سریال پدر است نوشت: کاش فصل دیگری در کار بود . کاش  نامش فصل وصل یار بود. خب  قسمت ششم هم پخش شد.  امید که حالتون خوب باشه)

 اتاق گریم سریال پدر با حضور ریحانه پارسا

(صحنه ای از سریال پدر و اتاق گریم با حضور ریحانه پارسا )

 نخستین تصویر اینستاگرامی ریحانه پارسا

(این  تصویر، نخستین تصویر اینستاگرامی او به  شمار می رود)

حتما بخوانید: مد گردی با نیکی کریمی

داستان سریال پدر

داستان سریال پدر

(در  این  عکس  که در اینستاگرام سریال پدر  منتشر شده  است، لعیا زنگنه، حامد عنقا، مهدی سلطانی، سینا مهراد و ریحانه پارسا  تگ شد)

ریحانه پارسا مثل بسیاری از هنرپیشه های جوان سینما و تلویزیون، با یک اثر  تلویزیون مطرح شد به نام پدر. صفحه اینستاگرام این سریال پر مخاطب در این نشانی  قرار دارد که بیش از  شصت و هشت هزار فالور  دارد. طراح، نویسنده و تهیه کننده  این سریال تلویزیونی، حامد عنقا است که با کارگردانی بهرنگ توفیقی همراه شده است. این سریال  شنبه تا چهارشنبه ساعت  ۲۱:۳۰ از شبکه دوم سیما پخش میشد .

مد و لباس جزییات فعالیت های هنری و مدلینگ ریحانه پارسا

درباره مد و لباس جزییات فعالیت های هنری و مدلینگ ریحانه پارسا ، این صفحه را بوک مارک کرده و هر هفته به  روز  رسانی کنید تا در جریان متن و حاشیه سبک زندگی او قرار بگیرید.

نقش آفرینی ریحانه پارسا در سریال پدر

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

حتما بخوانید: فهرست کامل لاکچری ترین مزون های تهران

نظر شما درباره نقش آفرینی ریحانه پارسا در سریال پدر چیست؟

  • آیا گریمور مورد علاقه ریحانه پارسا را می شناسید؟
  • ریحانه پارسا اهل کجاست؟
  • کانال تلگرام ریحانه پارسا را میدانید؟
  • صفحه توییتر لیلای سریال پدر  چیست؟
  • آیا مزون محبوب ریحانه پارسا را می شناسید؟
  • آیا با طراح مانتو های شیک ریحانه أشنا هستید؟
  • آیا پاتوق کافه گردی های لاکچری ریحانه را می شناسید؟
  • آیا شما هم دوست دارید مثل ریحانه با کارگردانان تلویزیون همکاری کنید؟
  • آیا جدید ترین فیلم ریحانه پارسا را می دانید؟
  • آیا می دانید وی قرار است در کدام سریال تلویزیونی ایفای نقش کند؟

با کارشناسان لوکس تهران در تماس باشید.

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا