استایل و مد بانوان

مراسم عروسی معروف ترین فشن بلاگر جهان : کیارا فراگنی

لباس عروس کيارا فراگني

کیارا فراگنی  (CHIARA FERRAGNI)، معروف ترین فشن بلاگر جهان ، اول سپتامبر با خواننده ایتالیایی و دوست سابقش FEDEZ ازدواج کرد و تصاویری از این مراسم در کانون توجه رسانه های مد و لباس جهان قرار گرفت. کیارا فراگنی  که چند سال پیش به عنوان تحلیل گر مد کار  خود را در سایت  BLONDE SALAD آغاز کرد، به دلیل ارائه مشورت  های  جذاب  و هیجان انگیز برای طراحی  مد و لباس  بانوان، به محبوبیت فراوانی رسید و اکنون مطرح  ترین فشن بلاگر جهان به شمار می رود.

او بیش  از ۱۴.۵ میلیون فالور در اینستاگرام دارد و بسیاری  از مجلات فشن دنیا از GLMAOUR تا ELLE  و VOGUE، این دختر  ۱۷۲ سانتیمتری زیبا چهره ایتالیایی را یکی از فشن آیکون های جوان جهان می دانند. انتخاب های فوق  العاده این دختر خوش سلیقه زیبا ایتالیایی سب  شده  تا پیشنهاد های همیشه رنگارنگ معروف ترین فشن بلاگر جهان برای استایل های کژوال و شیک و مجلسی، گزینه های قابل قبولی برای لاکچری گردهای جوان جهان باشد.

این اینفلوئنسر جوان در مراسم عروسی خود هم چون میراندا کر (از فرشتگان ویکتوریا سکرت)، لباس  عروس پرنسسی فاخری از  برند DIRO  بر  تن داشت که اکنون در ده ها هزار صفحه اینترنت مورد تحلیل فعالان مد قرار گرفته است. مراسم ازدواج کیارا و همسرش در  منطقه  NOTO ایتالیا برگزار  شد و به  واسطه استقبال  گسترده از مراسم  و تیپ آنها در این ایونت، هشتگ: THEFERRAGNEZ  در اینستاگرام برای مشاهده متن و حاشیه مراسم عروسی ارائه شده است.

حتما بخوانید: مد گردی با کیارا فراگنی ایتالیایی

کیارا فراگنی از معدود فشن بلاگرهای پر  بیننده جهان است که هر ساعت یک تصویر از خود در اینستاگرام به اشتراک می گذارد و اکنون بیش  از ۱۸ هزار  تصویر از ایشان  در  فضای  مجازی  به اشتراک گذاشته شده  است و به نظر میرسد بتواند با گسترش  فضای مجازی و استقبال کاربران از سرزمین ۱ میلیاردی اینستاگرام در  سال های آینده، خود را در فهرست  ۱۰۰ صفحه پر بیننده  اینستاگرام که این روزها در غرق  سلبریتی  های هالیوود و ورزشکاران مطرح  جهان است قرار دهد.

حتما بخوانید: مراسم عروسی میراندا کر با لباس عروس DIOR

 معروف ترین فشن بلاگر جهان در مراسم عروسی اش

کیارا فراگنی با لباس  عروس  پوشیده  بلند از  دیور  در  کنار  همسرش با تاکسیدو مشکی

(در این تصویر، کیارا فراگنی با لباس  عروس  پوشیده  بلند از  دیور  در  کنار  همسرش که تاکسیدو مشکی بر تن داشت مشاهده  میکنیم که در  حلقه  ساقدوس های صورتی پوش قرار گرفته اند. فرزند یکساله  آن ها نیز در عکس دیده  می شود)

۵۰  هزار یورو هزینه  گل  آرایی مراسم  ازدواج کیارا و فدز

(۵۰  هزار یورو هزینه  گل  آرایی مراسم  ازدواج کیارا و فدز  شده بود. در این  عکس، لحظه  ورود معروف ترین فشن بلاگر جهان به  مراسم  زیر تاج گل  رنگارنگی  که برای وی از  گل های هلندی آماده  کرده  بودند را مشاهده میکنید. پدر  کیارا وی  را در این عکس همراهی کرده  است)

جدید ترین طرح لباس عروس  خانه مد دیور

(جدید ترین طرح لباس عروس  خانه مد دیور را در این عکس مشاهده می  کنید که لباس  عروس  کیارا فراگنی ، معروف  ترین  فشن بلاگر جهان را در سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی نشان می  دهد.  لباسی یا تور ۴  متری)

نمایی نزدیک تر  از کیارا فراگنی  ایتالیایی و همسرش

(نمایی نزدیک تر  از کیارا فراگنی  ایتالیایی و همسرش در  مراسم  ازدواج که فرزند خود را در آغوش گرفته اند)

حتما بخوانید : مراسم عروسی مگان مارکل و پرنس هری

کلکسیون لباس  عروس لاکچری  خانه مد دیور

(این برای چندمین بار در سال  ۲۰۱۸ میلادی است که سلبریتی  های جهان، کلکسیون لباس  عروس لاکچری  خانه مد دیور را برای مراسم  خود انتخاب می کنند)

تصاویر عروسی  کیارا فراگنی ایتالیایی  در  هشتگ اختصاصی

(تصاویر عروسی  کیارا فراگنی ایتالیایی  در  هشتگ اختصاصی  عروسی آن ها که در این لینک قرار دارد بیش  از ۱۸۰ هزار به اشتراک گذاشته  شد)

 ر لباس عروس دوم کیارا فراگنی

(تصویر لباسی که کیارا فراگنی برای  مراسم پیش از برگزاری عروسی پوشیده بود)

خانه مد دیور اماده سازی  لباس  عروس  کیارا فراگنی ،‌معروف ترین فشن  بلاگر جهان

(خانه مد دیور، تصاویری از پشت صحنه  مراسم اماده سازی  لباس  عروس  کیارا فراگنی ،‌معروف ترین فشن  بلاگر جهان را اخیرا منتشر  کرد که نمونه ای از آن را در بالا مشاهده می فرمایید)

فشی است که کیارا فراگنی در مراسم  عروسی پوشیده

(کفش پاشنه کوتاهی که در  بالا مشاهده می  کنید، همان کفشی است که کیارا فراگنی در مراسم  عروسی پوشیده بود و جالب آن است که بدانید این کفش، محصول برند کیارا  یعنی CHIARA  است)

 لحظه ورود کیارا و همسرش به باغ گل محل برگزاری عروسی  در  شمال  ایتالیا

(اکثر دوستان کیارا طبق برنامه ای  از پیش  تعیین شده، لباس قرمز بلند بدون آستین بر تن داشتند. در  این عکس، لحظه ورود کیارا و همسرش به باغ گل محل برگزاری عروسی  در  شمال  ایتالیا را مشاهده می کنید که بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشت)

جت اختصاصی کیارا فراگنی و همسرش

(تصویری  که در بالا مشاهده میکنید، جت اختصاصی کیارا فراگنی و همسرش  است که نام FERAGNEZ روی بال  آن درج شده  است)

شرکت هواپیمایی آل ایتالیا

(شرکت هواپیمایی آل ایتالیا، با  اختصاص یک جت، از برندینگ این مراسم  به نفع خود استفاده  کرد)

(صفحه اینستاگرام ۱۴.۵  میلیون فالوری کیارا فراگنی

(صفحه اینستاگرام ۱۴.۵  میلیون فالوری کیارا فراگنی  را مشاهده می کنید که ظرف ۴ سال اخیر بیش از  ۱۶ هزار تصویر از فوتوشوت های  وی و سبک زندگی دیجیتالی اش در آن به  اشتراک گذاشته  شد)

همسر معروف ترین فشن بلاگر جهان ، در  شرکت  X  FACTOR فعالیت دارد که جزییات بیش تر را در  این  هشتگ مشاهده  کنید.  مراسم عروسی  کیارا توسط ۱ درصد کاربران اینستاگرام مشاهده  شد  و ده ها هزار صفحه  در  اینترنت، با جدید ترین محصول اوت کوتور  خانه  مد دیور بر  تن  مشهور ترین فشن بلاگر  جهان آشنا شدند.

حتما بخوانید: جذاب ترین مدل لباس عروس  لوکس و پوشیده

اگر شما هم علاقمند هستید تا به دنیای فشن بلاگر ها بپیوندید یا مدیریت مزون های لوکس را بر عهده بگیرید، با مشاوران زبده  لوکس تهران تجربه کنید. یادتان باشد که همان طور که اطلاع رسانی در دنیای  امروزی، آسان و ارزان است، رقابت روز به روز سخت تر میشود و باید مجهز به ایده های خلاقانه و روش های نوآورانه  در کسب و کار لاکچری و مد و لباس ایران و جهان باشید.

حتما بخوانید: فهرست  لاکچری ترین مزون های تهران را اینجا ببینید

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی  را هر روز با سرویس های جذاب مجله  تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران دنبال کنید.

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا