استایل و مد آقایان

با استایل های سرتاپا یک رنگ یا مونوکروم آشنا شوید

مونوکروم سرتا پا يک رنگ

۵۰ استایل جذاب مردانه و زنانه مونوکروم ( سرتاپا یک رنگ )

مونوکروم (MONOCHROME) یا تک رنگ ، روشی  برای طراحی  مد و لباس  مردانه  و زنانه است که توسط آن، ترکیب رنگ لباس های به گونه ای محافظه کارانه انتخاب می شود و رنگ های هم خانواده با سایه روشن های متفاوت در نظر گرفته  می شود. مثلا طیف های مختلف  گل  بهی  از  تیره  تا روشن یا زرشکی تیره تا روشن. ترکیب رنگ در طراحی استایل کار آسانی نیست و افراد در سنین مختلف برای اجتناب از پوشیدن لباس هایی که تناسب  رنگ و کمپوزیسیون خوبی ندارد، معمولا از  پوشیدن لباس  های روشن خودداری و بیشتر به سمت رنگ های خنثی تمایل  دارند. مخصوصا هر چقدر سن افزایش می یابد، تمایل به رنگ های سیاه و سفید و خاکستری و طوسی بیش تر  می شود.

بیشتر بخوانید : معرفی رنگ سال ۲۰۱۹

گزارش  امروز سرویس  مد گردی  مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران شما را با انواع و اقسام الگوهای مونوکروم در طراحی استایل آشنا می کند آن هم با سبک و سلیقه  سلبریتی های موسیقی و سینما و ورزش جهان. اگر شما هم در زمینه تیپ های سرتاپا یک رنگ دارای ایده ای هستید، نظرات و دیدگاه های خود را در اختیار ما قرار دهید.

با مونوکروم گردی امروز ما همراه باشید.

استایل های مونوکرم یا سر تا پا یک رنگ

استایل های مونوکرم را دریابید

اگر فکر می کنید که تک رنگ پوشیدن، متعلق به ده های پیش است، اشتباه می کنید. لباس های تک رنگ، اصلا نشان از سادگی و تیپ های ارزان و بی کیفیت نیست. لباس سر تا تا یک رنگ، یک از بهترین روش های استایلیست  ها برای سلبریتی های سینما و موسیقی و ورزش در رویدادهای مختلف است که اسگار و گلدن گلوب و بفتا و گرمی از ان جمله  محسوب می شود. مشتریان مونوکروم ، از دیوید بکهام تا آنجلینا جولی را در بر می گیرد. بنابراین اگر شیفته این ترند هستید به شما تبریک می گوییم!

حتما بخوانید: استایلیست کیست و چه کاری میکند؟

تک رنگ پوشی، کار آسانی است اما هارمونی و رعایت آن در طراحی استایل اهمیت دارد. رنگ و نوع بافت پارچه در طراحی استایل بسیار مهم بوده و زیبایی خاصی را به ظاهر شما اعطا می کند. مردان حتی در استایل های کژوال هم  معمولا توجه خوبی به تیپ مونوکروم نداشته و اطلاعات زیادی در این باره ندارند. چرا که آن ها بر خلاف بانوان، سعی می کنند متنوع پوشیده و از استایل های تک رنگ به جز  تیپ های رسمی (کت و شلوار مجلسی-تاکسیدو) اجتناب می کنند.

مونوکروم نارنجی گزینه ای برای استایل های کژوال خیابانی

( سرتاپا یک رنگ نارنجی گزینه ای برای استایل های کژوال خیابانی و حتی مهمانی های خصوصی است)

(رنگ های مشکی و خاکستری و قهوه ای برای مونوکروم های همیشه شیک

(رنگ های مشکی و خاکستری و قهوه ای برای  مونوکروم های همیشه شیک پیشنهاد می شود)

سرتاپا یک رنگ پوشیدن، جذاب  است و به این به استایل و اندام و رویکرد شما در طراحی تیپ و مکان و زمان بستگی دارد. قوانین مونوکروم مثل دیگر ترندهای دنیای مد و لباس، قطعی نیست و سلیقه  ای است. اما آنچه در استایل مونوکروم اهمیت دارد، انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

حتما بخوانید: جذاب ترین مونوکروم های جهان در GOLDEN GLOBE

همیشه توجه کنید چه مونوکروم می پوشید چه مالتی کروم می پوشید، حتما به رنگ پوست توجه کنید. دوم این که انتخاب رنگ، عجیب نباشد. مثلا کم تر مردی یا بانویی در طول روز، لباس سر تا سر زرد رنگ یا صورتی رنگ بر تن می کند. یا مثلا به ندرت پیش می آید که فردی فقط تیپ مشکی بزند!

 استفاده از اکسسوری ها در طراحی استایل مونوکروم

( استفاده از اکسسوری ها در  طراحی استایل مونوکروم بسیار  اهمیت دارد و تضاد رنگ در اکسسوری ها می تواند استایل سرتاپا یک رنگ شما را از روزمرگی رها کند)

استایل مونوکروم پاستیلی

(اگر رنگ های روشن و پاستیلی انتخاب می کنید، شلواری با برش ساده را در نظر داشته باشید که بایک بلوز ساده ست شده است. کت بلند کلاسیک صورتی در عکس بالا ظاهری شیک و شاد را برای این دختر به ارمغان آورده است. استایل مونوکروم پاستیلی را در  نظر داشته باشید. )

حتما بخوانید: ۶۰ مدل  مانتو تابستانی را اینجا تماشا کنید

رنگ هایی مثل شکلاتی و آبی تیره، همواره رنگ خوب و فاخری برای عاشقان مونوکروم است. این رنگ، گزینه خوبی برای محافظه کاران بوده و برازنده مردان جنتلمن و بانوان مشکل پسند خواهد بود. به تونالیته رنگ ها توجه کنید و در انتخاب آن محتاط باشید.

ترکیب رنگی در  استایل مونوکروم

مونوکرم به این معنی نیست که شما فقط مشکی یا صورتی یا قرمز بپوشید. هر رنگی، طیف های مختلف دارد از تیره تا روشن. در  طراحی استایل مونوکرم از ترکیب طیف های یک رنگ استفاده کند. تهیه ترکیب رنگی تونال، مثل چیدن کمد لباس است و نیاز به سلیقه و ظرافیت و صبوری دارد. شما نباید در طراحی استایل مونوکروم ، به گونه ای رفتار کنید که بیننده فکر کند شما یونیوفرم اداره یا بیمارستان یا کارخانه را بر تن دارید.

ترکیب رنگ به همین خاطر باید هوشمندانه باشد. اگر تک رنگ پوشی باعث رنجش شما می شود، نگران نباشید. انواع و اقسام روش ها هست که شما می توانید شکست رنگی در استایل خود ایجاد کنید که اکسسوری یکی از ان ها به شمار می رود. گاها تی شرت سفید رنگ می تواند تضاد رنگی در استایل پدید آورده  و تیپ را جذاب  تر کند و لباس شما را از یکنواختی خارج کند.

اگر کت و شلوار تیره اسپرت می پوشید، تی شرت سفید رنگ یا تی شرت تیره با طرح متفاوت با طرح کت و شلوار اسپرت شما می تواند تیپ را از یکنواختی برهاند. ترکیب مشکی یا سفیدی، همیشه جذاب است. چه در استایل شما چه روی پوست دلفین!

(ترکیب مونوکروم ، ترکیب تنالیته های رنگی گوناگون

(ترکیب مونوکروم ،  ترکیب تنالیته های رنگی گوناگون بوده و همان طور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید، اکسسوری ها به راحتی دیده می شوند. رعایت سایه ها در طراحی تیپ در نظر گرفته شود)

افتنی، چرم، جیر، کشمیر و ابریشم و مخمل و کتاب در طراحی تیپ سرتا پا یک رنگ

(حتما در استایل های سرتاپا یک رنگ ، به  رنگ مو و پوست توجه کنید. ترکیبی  از بافتنی، چرم، جیر، کشمیر و ابریشم و مخمل و کتاب در طراحی تیپ شما اهمیت دارد و هر لایه از لباس می  تواند از بافت های گوناگونی  براق یا مات تشکیل شده باشد)

مونوکروم سیاه و سفید برای طراحی استایل بانوان لاکچری گرد

( مونوکروم سیاه و سفید که گزینه خوبی برای طراحی استایل بانوان لاکچری  گرد است)

مونوکرم سیاه و سفید خیلی جذاب سرتا یک رنگ

(بانوان جوان اگر به دنبال مونوکرم سیاه و سفید خیلی جذاب هستند، الگو های بالا را در نظر داشته باشند. نگاه کنید!  چقدر  ساده و زیبا، چهار  خانه های سفید مشکی با طرح های راه راه دامن، توانسته در عکس سمت راستی، جادوی مونوکروم را القا کند)

 انتخاب بانوان در استایل های مونوکرم

(حق انتخاب بانوان در استایل های مونوکرم به  مراتب از آقایان بیش تر است و این وضعیت را در دو عکس بالا به خوبی مشاهده می کنیم)

 مونوکروم مشکی و سفید مخصوص بانوان شیک پوش

( مونوکروم مشکی و سفید مخصوص بانوان شیک پوش مشکل پسند در استایل های کژوال بهاره و تابستانی)

دو طرح مونوکروم مشکی و سفید را در استایل مجلسی شیک بانوان

(دو طرح مونوکروم مشکی و سفید را در استایل مجلسی شیک بانوان در عکس های بالا شاهد هستید که می تواند ایده های خلاقانه خوبی برای طراحی استایل های نوآورانه لباس شب تک رنگ باشد)

مونوکروم مشکی و سفید سلبریتی ها

( مونوکروم مشکی و سفید سلبریتی  ها در تیپ های جذاب فوق مشاهده می کنید)

 لباس شب ساده مونوکروم سیاه و سفید

( لباس شب ساده  مونوکروم سیاه و سفید )

بازی  کردن با بافت لباس  هم می توان شما را از شر  تیپ های رنگ خسته کننده نجات دهد. بهره برداری از الگو های مختلف پارچه با طرح های مختلف می تواند تاثیر خوبی در روحیه شما و دید بیننده شما داشته و تیپ های متفاوتی را برای شما به ارمغان آورد و حس رسمی بودن را از  آن شما بگیرد.  گاها، جنس و بافت پارچه مثل پشم و نخ یا پشم و ابریشمی می توانید این حس خوب را ایجاد کند. بافت های گوناگونی به لباس شما عمق می دهد و برای این که از نوک پا تا سر یک رنگ نباشید، گزینه خوبی خواهد بود.

همواره دقت کنید که برای  این که استایل شما تک رنگ نباشد، کفش هایی که با رنگ لباس هم  رنگ نباشد انتخاب کنید. هم چنین اکسسوری هایی که هم با رنگ لباس همرنگ است  نیز  باید تا حدی اجتناب شود.

رنگ های اصلی استایل مونوکروم

خیلی مهم  است که استایل تک رنگ شما از رنگ های شیک و جذاب باشد که همواره تیپ شما را شکیل جلوه دهد. رنگ مشکی، رنگی رسمی است و خیلی جدی. با بازی با بافت پارچه ها و تنوع طرح و نقش روی پارچه پیراهن/تی شرت و شلوار، می توانید مونوکروم های مشکی چشمگیر را برای استایل خوب به ارمغان آورید.

رنگ های اصلی استایل مونوکروم

 نوع پارچه و طرح و نقش در استایل های سرتا پا یک رنگ

(ببینید نوع پارچه و طرح و نقش آن چگونه استایل را از سادگی  خارج کرده  است)

تک رنگ های آبی، گزینه همیشگی شیک  پوشان است. آبی، رنگ سلطنتی و گزینه مهم  سلبریتی های موسیقی و سینما به خصوص در استایل های کژوال، مونوکروم خوبی برای مشکل پسندان مرد و زن است. رنگی که با اطمینان خاطر می توان به شما بگوییم که همیشه تازگی و جذابیت منحصر به فرد خود را برای هر تیپ و اندام و سنی در هر زمان و مکان حفظ می کند. داشتن چند پیراهن با طیف رنگی متفاوت آبی در کمد لباس هر مرد و زن خوش  تیپی الزامی به نظر می رسد. طیف های رنگ آبی این قدر گسترده و شکیل است که برای استایل های تک رنگ آبی می توان همیشه ایده های خلاقی در طراحی تیپ داشت.

مونوکروم آبی رنگ را در ۳ عکس

( مونوکروم آبی رنگ را در ۳ عکس فوق مشاهده می کنید)

استایل تک رنگ سبز نیز هم  چون استایل تک رنگ آبی، گزینه خوبی برای کسانی است که عاشق  رنگ های لیمویی و زیتونی و خاکی هستند. رنگ هایی که معمولا در استایل های کژوال مردان و زنان خوش تیپ مشاهده می کنیم و می توان آن ها را با هم ترکیب کرد. رنگ های خنثی که آزادی عمل خوبی برایتان ایجاد می کند.

استایل تک سبز رنگ یکی از مونوکروم های همیشه شیک

( استایل تک سبز رنگ یکی از مونوکروم های همیشه شیک و متفاوت است که بییننده از دیدنش خسته نمی شود)

اگر با استایل تک رنگ سبز‌، استایل تک رنگ آبی و استایل تک رنگ مشکی خاطر خوبی ندارید یا از این استایل ها خسته شده اید، توصیه  می کنیم به جای این که یهویی به سمت رنگ های جیغ بنفش و صورتی و قرمز بروید!، استایل های  تک رنگ مربوط به رنگ های  خنثی را در نظر داشته باشید.

مونوکروم رنگ خنثی برای تیپ زدن کژوال تابستانی

( مونوکروم رنگ خنثی را در تصاویر بالا مشاهده می کنید که الگوهای خوبی برای تیپ زدن کژوال تابستانی است)

پوشیدن رنگ سفید در بهار  یا پاییز یا زمستان جذاب است اما بارش برف و باران را هم درنظر داشته باشید که کوچک ترین لکی نه تنها تیپ را بد رنگ می کند، بلکه شست و شوی آن سخت و هزینه بر خواهد بود. رنگ کرم و رنگ عاجی همیشه گزینه خوبی است برای کسانی که عاشق  تیپ های تمام سفید مثل فرشته ها هستند! اگر هیجان سفید (WHITE SENSATION) دارید، رنگ کرمی که طیف رنگ تیره تا روشن دارد را فراموش نکنید که همیشه جذاب و مونوکرم هیجان انگیز است. مخصوصا اگر با کمربند رنگی و کوله  پشتی و اکسسوری رنگی ست شود.

مونوکروم خاکستری برای همه سنین مردان و زنان

( مونوکروم خاکستری برای همه  سنین مردان و زنان مشکل پسند گزینه مطلوبی به نظر می رسد)

استایل تک رنگ خاکستری از جمله تیپ های رسمی و همیشه شیک و بسیار  کاربردی در مکان و زمان مختلف است. برای کسانی که می خواهند هم کژوال و هم نیمه رسمی بپوشند، مونوکروم خاکستری را توصیه می کنیم که طیف  گسترده ای داشته و حق انتخاب زیادی برایتان فراهم می کند. زغالی  یا طوسی در استایل تک رنگ خاکستری فراموش نشود.

نکاتی برای علاقمندان به استایل مونوکروم

مونوکروم قهوه ای وقتی با طیف های رنگی مختلف

(نگاه کنید که چگونه مونوکروم قهوه ای وقتی با طیف های رنگی مختلف همراه شود، یک تیپ فریبنده و چشمگیر  را برای این بانوی جوان تدارک دیده است. عکس سمت چپ نیز مملو از نکته های خوب برای آماتورهای عاشق استایل سرتاپا یک رنگ است)

  • اگر دوستدار رنگ های خنثی  و مونوکروم هستید، برای این که تنوع تیپ داشته و استایل خود را از روزمرگی خارج کنید،‌ توصیه می شود که تا حد امکان متناسب با سن خود، از اکسسوری های رنگی ظریف  استفاده کنید. گاهی یک کمربند ظریف رنگی با نوارهای زیبا، می تواند شکست رنگ در ظاهر تک رنگ شما ایجاد کرده و با تغییر  روزانه آن می توانید با تیپ های مختلف بدرخشید.
  • همواره اکسسوری هایی که شفاف و درخشان بوده و با پوشش هایی با تنالیته تیره مثل خاکستری و طوسی همراه می شوند، استایل هیجان انگیزی را برای بانوان به خصوص دختران به ارمغان می آورد. گاها رنگ های اصلی یا رنگ های درجه دوم مثل سبز و آبی می تواند در انتخاب اکسسوری ها مورد نظر قرار  بگیرد.
  • اگر می خواهید از تیپ مونوکرم خلاص بشوید اما ایده خوبی هم در کوتاه مدت ندارید، از رنگ های خنثی غیر اصلی در طراحی استایل استفاده کنید. مثلا از رنگ های متالیک (ترکیب طلایی و نقره ای) استفاده کرده و تیپ خود را متفاوت نمایید.
  • اگر عاشق مونوکروم هستید اما برای شما هم چنان تیپ تک رنگ خسته کننده  شده است، پارچه ساده را با پارچه های  طرح دار در طراحی استایل  همراه کنید. تفاوت طرح و نقش می تواند تیپ شما را از سادگی و انرژی منفی خارج کند.
  • تیپ سرتاپا یک رنگ اصلا انرژی منفی  نیست و مغایر با قانون جذب (LAW OF ATTRACTION) نیست. به این اظهارات توجه نکنید  و سعی کنید رنگ های شاد تک رنگ را همواره در طراحی استایل در  اختیار  داشته باشید.
  • همیشه برای ایجاد ترکیب مونوکروم ، رنگ اصلی را انتخاب کنید و سپس رنگ فرعی به آن اضافه کنید که مشتقی از همان رنگ اصلی باشد. ترکیب های مونوکرومیک در کنار یکدیگر، طیف خوبی از رنگ ها را پدید می اورند که حس انعطاف پذیری عالی دارد
  • اگر عاشق کنتراست رنگ هستید، مونوکروم جذابیتی برای شما ندارد. اما برای این افراد هم  ایده های خوبی وجود دارد. می توانید یکی از لباس ها را رنگ با طیف تیره قوی و لباس دیگری را با یک درجه خنثی از همان رنگ و روشن تر انتخاب کنید.
  • برش های خلاقانه و طرح های چاپی برای جذابیت سازی استایل سرتاپا یک رنگ توصیه می شود.
  • گلدوزی، تکه دوزی،‌ چاپ های شفاف و برجسته و هم چنین پولک دوزی  روی لباس، از جمله هنر هایی است که سبب می شود تا استایل شما از سادگی خارج شود. مخصوصا اگر با اکسسوری های رنگارنگ ظریف همراه شود ترکیب نهایی شکیل تر می شود.
  • بعضی از کارشناسان مد، سیاه و سفید را مونوکروماتیک نمی دانند بلکه آکروماتیک می دانند. خیلی برای شما اهمیت نداشته باشد.

 مونوکروم سیاه و سفید، هارمونی خوب و ساده ای دارد

(سیاه و سفید رنگ محسوب  نمی شود چون طول  موج ندارد. اما به هر  حال  مونوکروم سیاه و سفید، هارمونی  خوب و ساده ای داشته و نیاز نیست نگران هماهنگ شدن رنگ ها باشیم و حس مینیمال بودن را تداعی می کند)

استایل مونوکروم برای افراد ریز اندام

( استایل سرتاپا یک رنگ برای افراد ریز اندام مناسب است. آن ها را باریک و کشیده نشان داده  و به همین خاطر بهتر است که هم چون عکس بالا، تیره  نپوشید و از  رنگ های اصلی  یا طیف های روشن استفاده کنید. )

 مونوکروم طوسی را در استایل شیک کژوال زنانه

(کلاس  و وقار  مونوکروم طوسی  را در  استایل  شیک کژوال زنانه  بالا مشاهده می کنیم)

گشتی در مونوکروم سلبریتی  ها

 مونوکروم سیاه و سفید از KATE BECHINSALE در نیویورک

( مونوکروم سیاه و سفید از KATE BECHINSALE  در نیویورک را شاهد هستین)

 مونورکروم سفید رنگ جذابی از LEIGHTON MEESTER طرحی از برند لاکچری BALMAIN

( مونورکروم  سفید رنگ جذابی از LEIGHTON MEESTER که طرحی از برند لاکچری BALMAIN را بر تن دارد  و ساتن کرم مجللش به چشم می أید)

کندال جنر از فشن مدل و فعالان دنیای آرایش

( کندال جنر  از  فشن مدل و فعالان دنیای آرایش  بانوان را در این استایل کشیده کت  و شلواری مشاهده می کنید)

 مونوکروم زیبا و ظریفی از ANNA KENDRICK که در مراسم اکران فیلم INTO THE WOODS

( مونوکروم زیبا  و ظریفی  از  ANNA KENDRICK که در مراسم اکران فیلم INTO  THE WOODS شرکت کرده و طرحی از برند NARCISO  RODRIGUEZ را به نمایش در اورده  است)

( تیلور سویفت در این ست، مونو کروم  سیاه  و سفید را با رژ لب قرمز رنگ ست کرده  است)

 مونوکرومی از NICOLE RICHIEرا با رنگ مو آبی

( مونوکرومی از NICOLE RICHIEرا با رنگ مو آبی مشاهده می کنید)

سارا جسیکا پارکر را در این تیپ سیه و سفید

( سارا جسیکا پارکر را در این تیپ سیه و سفید میبینیم در جشنواره CANNES LIONS)

تیپ مونوکروم LILY ALLEN

(در  این عکس، تیپ مونوکروم LILY ALLEN  را مشاهده می کنید که ساده اما منحصر به فرد است)

سلنا گومز و مونوکروم شیک سفید و مشکی

( سلنا گومز و مونوکروم  شیک سفید و مشکی)

کیم کارداشیان دراستایل مونوکرومی در سال ۲۰۱۴ میلادی

(کیم کارداشیان دراستایل مونوکرومی در سال ۲۰۱۴  میلادی  را مشاهده میکنید  که طرحی از MET BALL را بر تن دارد)

استایل شیک KRISTEN DUNST که طرحی مونوکروم از برند RODARTE

( استایل شیک KRISTEN DUNST که طرحی مونوکروم از  برند RODARTE را بر تن دارد)

 استایل MOLLIE KING در دفتر بی بی سی

( استایل MOLLIE KING  در  دفتر  بی  بی  سی)

 مونوکرومی از MICHELLE WILIMAS در جشنواره موسیقی لس آنجلس ۲۰۱۴

( مونوکرومی از MICHELLE WILIMAS در  جشنواره موسیقی لس  آنجلس ۲۰۱۴)

تیپی عالی از ALLISON WILLIAMS که طرحی از الکساند مک کویین را در گلدن گلوب ۲۰۱۴

( تیپی  عالی از ALLISON WILLIAMS  که طرحی از الکساند مک کویین را در گلدن گلوب  ۲۰۱۴  بر  تن کرده است)

مونوکرومی از AMY ADAMS که طرحی از JUAN CARLOS OBANDO

( مونوکرومی  از AMY ADAMS که طرحی از JUAN CARLOS OBANDO را بر تن دارد)

مونوکرومی از ZOOEY DESCHANEL

( مونوکرومی از ZOOEY DESCHANEL)

 تیپ شیک و مجلسی ZOSIA MAMET

(در  این عکس، تیپ شیک و مجلسی ZOSIA  MAMET را مشاهده  میکنیم که لباس مونوکرومی  گل بهی که به طرز خلاقانه و جذابی، طرح شاخ و برگ های مشکی در دو طرف  لباس، ظریف کاری شکیلی را به ارمغان آورده است. شما محصولی از برند REEM ACRA را در مراسم فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۴ میلادی مشاهده می فرمایید)

 استایل های کژوال خیابانی مونوکروم

(برای استایل های کژوال خیابانی، این مونوکروم می  تواند چشمگیر باشد که بر  تن FEARNA  COTTON قرار گرفته  و جامپ سوییت تایگر پرینت (TIGER-PRINT) را به نمایش گذاشته است)

 مونوکروم سفید و مشکی هیجان انگیز جذابی از LAURA WHITMORE

(در این عکس، مونوکروم سفید و مشکی هیجان انگیز جذابی از LAURA WHITMORE به نمایش گذاشته  شده است که در مراسم VERY  در انگلیس شرکت کرده بود)

مونوکروم زیبایی از EMMA LAVIN

(در این عکس، مونوکروم زیبایی از EMMA LAVIN  را شاهد هستین که با گردن بندی چند لایه  جذاب، تیپ خوبی را رونمایی کرده است)

 تیپ PIXIE LOTT را با طرحی از BLAIR WALDORF

( تیپ PIXIE LOTT را با طرحی از BLAIR WALDORF نشان می دهد)

 ویکتوریا پندلتون در فشن ویک لندن با یک استایل مونوکروم سفید و مشکی

( آخرین عکسی  که ارائه می شود را در بالا مشاهده می کنید ویکتوریا پندلتون در فشن ویک لندن هم یک استایل مونوکروم سفید و مشکی نوآورانه را به نمایش گذاشته است)

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

حتما بخوانید: لوکس ترین مزون های تهران برای سفارش لباس های مونوکروم

به نظر شما جذاب ترین استایل مونوکروم چه طیف رنگی است؟

  • آیا شما در جستجوی سرتاپا یک رنگ های جذاب پاییزی هستید؟
  • آیا می دانید که طیف رنگ هایی برای مونوکروم های زمستانی مناسب است؟
  • مونوکروم های محبوب ستارگان هالیوود را می دانید؟
  • آیا در جست و جوی مشاوران مد مونوکروم (MONOCHROME) هستید؟

با کارشناسان لوکس تهران تماس بگیرید

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا