برند ها

۲۰ برند از بهترین ادکلن های مردانه سالی که گذشت را ببینید

بهترین ادکلن مردانه 2019

معرفی بهترین ادکلن های مردانه سال ۲۰۱۹

بهترین ادکلن های مردانه سال ۲۰۱۹ میلادی از نظر قیمت، مارک، قابلیت های فنی محصول و استقبال جهانی از آن، توسط فشن بلاگرها و تحلیل گران تخصصی صنعت مد و لباس جهان به خصوص در عرصه پرفیوم ها معرفی شده و گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران نگاهی دارد به بیست برند محبوب از بهترین ادکلن های مردانه (men’s cologne) که می تواند گزینه های هیجان انگیزی برای جنتلمن های شیک پوش مشکل پسند باشد. گزارش امروز شما را با با بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا، بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ برای روزهای گرم سال و بهترین ادکلن مردانه گرم و شیرین برای روزهای سرد سال آشنا می کند.

حتما بخوانید : بهترین عطرهای مردانه ۲۰۲۰ را ببینید

اگر شما هم در استفاده از بهترین قیمت و مارک برترین ادکلن های سال ۲۰۱۹ میلادی، تجربه و دیدگاهی دارید از طریق کامنت یا کانال های لوکس تهران در تلگرام و اینستاگرام در اختیار ما قرار دهید.

با بهترین ادکلن های مردانه سال ۲۰۱۹ همراه ما باشید.

حتما بخوانید: ۵۰ محصول AMOUAGE: سلطنتی  ترین عطر جهان

بهترین ادکلن مردانه ۲۰۱۹ چه خصوصیاتی دارد؟

بهترین ادکلن مردانه سال ۲۰۱۹ تفاوت ژرف و شگرفی با فهرست بهترین ادکلن های چند سال پیش ندارد. گاهی شاهد تکرار حضور یک برند صاحب نام در فهرست بهترین ادکلن ها در چند سال پیاپی هستیم و دلیل عمده آن می تواند استقبال مشاوران مد و متخصصان فنی ادکلن ها از نحوه طراحی و تولید ادکلن از اسانس تا طراحی شیشه باشد که در انتخاب مجدد یک برند در فهرست بهترین ادکلن ها تاثیر گذار است. گاهی هم استقبال گسترده مردم از یک برند به واسطه حمایت ترندهای مد و لباس به خصوص سلبریتی ها هستیم که سبب شهرت آن را در میان مدت فراهم و فروش های میلیونی را در اختیار آن قرار می دهد.

بهترين ادکلن هاي مردانه

از طرفی، گاها در یک سال، عطر هایی که اسانس های خنک و تلخ دارند بیش از عطر هایی که با اسانس های ترکیبی میوه ای و گلی با غلظت بویایی شیرین و گرم طراحی و تولید می شوند، با استقبال بین المللی مواجه شده و بالطبع در فهرست بهترین ادکلن های سال قرار می گیرند. بنابراین، قیمت، برندینگ، نوع طراحی محصول و هم چنین جریان های عرضه محصولات پرفیوم در جهان و رفرنس هایی که مشاوران مد به آن می دهند، سبب شهرت و محبوبیت عطر می شود. در لیستی که در ادامه مشاهده می کنید، همه نوع فاکتور و المانی در انتخاب بهترین ادکلن های مردانه در نظر گرفته شده و تلاش شده محبوب ترین ها در اختیار شما قرار بگیرد.

تام فورد از بهترین ادکلن مردانه 2019

( تام فورد از بهترین ادکلن مردانه ۲۰۱۹ )

حتما بخوانید: ۴۰ محصول عطر AZZARO را اینجا ببینید

RawChemistry Pheromones Men’s cologne

یکی از بهترین ادکلن مردانه سال ۲۰۱۹ را را چمیستری فرومونس می دانند که در فهرست برترین عطر های فرومون سایت آمازون در ماه های اخیر نیز قرار داشته  است. از  فرمولاسیون شیمیایی قدرتمندی بهره  می برد که گفته می شود یکی از بهترین ادکلن مردانه دختر پسند بازار به  شمار می رود.

در فرمولاسیون این عطر، ۵۰ میلی گرم از اسانس هایی به نام: Androstadienone, Androstenol, Androstenone, Aldosterone استفاده شده است و قدرت ماندگاری و پخش بو خوبی به مدت بیست و چهار ساعت دارد. برای پوست های حساس نیز گزینه خوبی بوده و فروش بالایی را در سال ۲۰۱۹ تجربه کرد. گفته شده که کلیه محصولات برند RawChemistry طرفدار محیط زیست است.

RawChemistry Pheromones Men’s cologne

یادتان باشد که فرمون هایی که در برخی از ادکلن ها برای جذب جنس مخالف به کار می رود، به عنوان اکوهورمون بوده و از نظر علمی، تایید یا رد نشده است و نمی توان قطعیتی درباره جذابیت جنسی عطر هایی که فرومون دار هستند ارائه نمود.

حتما بخوانید: ۳۰ ادکلن محبوب سلبریتی های موسیقی و ورزش جهان

CREED AVENTUS

کرید اونتوس مشکی رنگ، یکی دیگر از اعضای فهرست برترین ادکلن مردانه سال ۲۰۱۹ است. بوی شیک و تمییز با قدرت ماندگاری و پخش بو عالی برای مردان شیک پوش داشته و طراحی بطری آن نیز، جدیت و اصالت را گواهی میکند. شرکت Creed یکی از برترین تولید کنندگان عطر فرانسه در پاریس است و محبوب سلبریتی های قاره اروپا در سال های اخیر به شمار می رود. نت های شگفت انگیز تلخ و شیرین و خنک کرید که ترکیبی اعجاب انگیز از اسانس های میوه ای، چوبی و گل های بهاری است، رایحه های مطبوعی را در اختیار آقایان مشکل پسند قرار داده است.

CREED AVENTUS

محصول AVENTUS شرکت CREED را که توسط متخصص عطر: OLIVIER CREED طراحی شده است، بهترین تولید شرکت در امسال می دانند. برند سلطنتی کرید، بیش از ۳۰۰ سال سابقه در تولید عطر و لباس برای سلبریتی ها داشته و جای شگفتی نیست که در فهرست بهترین های جهان قرار می گیرد. ادکلن لاو این وایت این برند توسط بانوان اول آمریکا و سلبریتی های هالیوود بارها استفاده شد. کرید را از پر فروش ترین برندهای ادکلن مردانه باید دانست که معروف ترین محصولات آن: کرید امپریال میلسیم (CREED IMPERIAL MILLESIME) و کرید همالیا و کرید رویال واتر محسوب می شود.

محصول AVENTUS شرکت CREED

کرید اونتوس مردانه که یکی از بهترین ادکلن مردانه ۲۰۱۹ است، عطر خوش بو با شروعی شیرین از آناناس و سیب بوده که پس از مدتی با نت گل یاس و گل رز به عنوان رایحه میانی جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر را ترکیب جذابی از مشک، خزه بلوط، کهربا و وانیل تشکیل می دهد. غلظت اسانس  EAU DE PARFUM بوده و گزینه خوبی برای روزهای گرم نیمه اول سال مردان است.

حتما بخوانید: بهترین عطر های مردانه زمستانی را ببینید

CHANEL ALLURE HOMME SPORT

جای تعجب نیست که شانل، میراث بزرگ بانو گابریل کوکوشانل فقید و یکی از لوکس ترین برندهای عطر و لباس جهان، هم چنان جایگاه خود را در فهرست بهترین ادکلن مردانه سال ۲۰۱۹ حفظ کرده باشد. شانل آلوره اسپرت، از جمله محصولات معروف و پر فروش خانه مد شانل به رهبری کارل لاگرفلد آلمانی است که از همه  نظر یک عطر فوق  العاده مردانه  محسوب می شود. شنل الور هم  اسورت مردانه، عطری بسیار بالانس بین رایحه های خوش مرکباتی و ادویه و چوبی است.

CHANEL ALLURE HOMME SPORT

رایحه اولیه این عطر را پرتقال، ماندارین و رایحه آب دریا تشکیل می دهد که پس از مدتی با فلفل، بهار نارنج و چوب درخت سدر جایگزین می شود. برای کسانی که به دنبال رایحه  اصلی معجونی از دانه تونکا و کهربا و وانیل هستند، ALLURE SPORT شانل را توصیه میکنیم. غلظت اسانس EAU DE TOILETTE و برای همه فصول مفید است. محصول ۲۰۰۴ میلادی که پس از ۱۴ سال هم چنان قدرت نمایی می کند. عطر BLEU  DE CHANEL و BLEU DE  CHANEL EDP نیز از گزینه های هیجان انگیز برای آقایان شیک پوش است. شانل الور توسط JACQUS PAIGE طراحی شد.

اسانس EAU DE TOILETTE و برای همه فصول مفید است. محصول ۲۰۰۴ میلادی

PACO RABANNE 1 MILLION

عطر بعدی که در فهرست بهترین ادکلن مردانه ۲۰۱۹ قرار دارد، محصولی فوق العاده خوش بو و دختر پسند از فرانسیسکو پاکو رابان، طراح مد و استایلیست اسپانیایی تبار مقیم پاریس است که طرح های ارزنده اش را برای DIOR و GIVENCHY در سال های اخیر دیده ایم. خانه مد او از دهه هفتاد قرن بیستم شروع به کار کرد و همواره نام هایی از پاکو در فهرست برترین ادکلن های مردانه و زنانه مشاهده می کنیم که وان میلیون و لیدی میلیون و بلک ایکس اس از ان جمله است.

PACO RABANNE 1 MILLION

یکی از محصولات پاکو رابان میلیون که در لیست بهترین ادکلن مردانه ۲۰۱۹ مشاهده می شود، PACO RABANNE ONE MILLION نام دارد. عطری گرم و دارچینی که برای روزهای سرد سال مردان خوش پوش توصیه می شود. رایحه اولیه را گریپ فروت و نعناع و ماندارین تشکیل می دهد و پس از مدتی با رایحه میانی رز و نت های ادویه ای جایگزین می شود. رایحه اصلی پاکو رابان وان میلیون را ترکیبی شگفت انگیز از چرم، حس سنگین  کهربا، نعناع هندی و رایحه های چوبی تشکیل می دهد. غلظت اسانس EAU DE TOILETE است.

محصولات پاکو رابان میلیون که در لیست بهترین ادکلن مردانه 2019

HUGO BOSS NUMBER SIX (6)

BOSS یا همان هوگو باس، سالهاست که برند محبوب ادکلن مردان شیک پوش است. خانه مد آلمانی از سال ۱۹۲۰ تا کنون از تولید عطر و اکسسوری گرفته تا پوشاک فعالیت داشته و نخستین محصول عطر خود را در سال ۱۹۸۵ روانه بازار کرد. هوگو انرژی، هوگو قرمز و هوگو باس نامبر سیکس از پر فروش ترین های این محصول اعلام شده است.

HUGO BOSS NUMBER SIX (6)

هوگو باس نامبر سیکس عطری خوش بو و جدی  بوده و ادامه موفقیت آمیز نسخه پیشین است که با رایحه سیب و دارچین همراه شده بود. رایحه اولیه این عطر، معجونی از آلو، خزه بلوط، سیب، لیمو، ترنج و گل شمعدانی بوده که به عوان رایحه اولیه، پس از مدتی جای  خود را به دارچین و میخک صد پر می دهد. غلظت اسانس این عطر مردانه پر فروش سال ۲۰۱۹ ، EAU  DE TOILETTE بوده که و در گروه بویایی WOODY SPICY قرار می گیرد. به دلیل نت های گرم، گزینه خوبی برای روزهای سرد سال است. پخش بو و ماندگاری آن توسط کارشناسان، مطلوب گزارش شده است.

هوگو باس نامبر سیکس عطری خوش بو

COOL WATER DAVIDOFF

برندی تقریبا ناشناس برای عطر باز های کشورمان، برند دیویدف است که از سال ۱۹۸۴ میلادی  در زمینه  تولید عطر و اکسسوری و کالاهای چرمی از پایتخت ساعت جهان (سوییس) روانه بازار شد و موفقیت های خوبی هم در قرن بیستم کسب کرد. ادکلن سیلور شادو، چمپیون و حتی هات واتر و اودنچر را می توان از پر فروش ترین ادکلن های یک دهه اخیر از DAVIDOFF  دانست.

دیویدف کول  واتر را می توان عطری تلخ و خنک با رایحه های دریایی و سبز مردانه دانست که جذبه  خوبی را تداعی می کند. اسمی برازنده یک ادکلن خوب مردانه که با رایحه جذاب اسطوخدوس آغاز می شود و پس از لختی، با حس شور و دریایی و تلخ به عنوان رایحه میانی،‌ جایگزین می شود. رایحه ای خطی داشته و در گذر زمان، تاثیری روی پوست ندارد. ماندگاری و پخش بو نیز عالی بوده و بطری أبی تیره رنگ، از خنکی دلالت می کند. غلظت اسانس کول واتر ویویدف مردانه نیز EAU DE TOILETTE بوده و در گروه بوایی آروماتیک آکواتیک (AROMATIC AQUATIC) قرار دارد.

NAUTICA BLUE EAU DE TOIELETTE

از دیگر برند های محبوب در فهرست برترین ادکلن مردانه ۲۰۱۹ می توان به برند ناتیکا اشاره کرد. برندی آمریکایی که در فهرست محبوب ترین ادکلن های خوشبو و شیک مردانه قرار دارد. ناتیکا از سال ۱۹۸۰ روانه بازار شد و توسط دیوید چو طراحی گردید. ناتیکا (به معنای کشتی)، در برند این شرکت خود نمایی می کند (بادبان سه گوش). بسته بندی های آبی رنگ ناتیکا با آرم بادبان سه گوش، به نوعی اصالت برند را نشان می دهد.

محصول NAUTICA BLUE

محصول NAUTICA BLUE  که غلظت اسانس EAU DE TOILETTE  دارد، در گروه بویایی چوبی و آرومانیک قرار داشته و پخش بو و ماندگای مطلوبی از آن گزارش شده است. این ادکلن در سال ۲۰۰۵ میلادی تولید شد و تا امروز از بهترین ادکلن های مردانه به شمار می رود. طراحی خاص بطری محصول یکی از دلایل محبوبیت آن است. البته جنس بطری که سبب بخار نشدن و کاهش کیفیت اسانس نمی شود را نیز نباید از ذهن دور داشت. رایحه اصلی ناتیکا بلو را باید رایحه گلی دانست که با ترکیبی از رایحه خنک آناناس و هلو ترکیب شده است.

محصول NAUTICA BLUE که غلظت اسانس EAU DE TOILETTE دارد

DOlCE & GABBANA THE ONE

نمی شود در فهرست در دنیای مد و لباس، از شانل خبری باشد و از دولچه گابانا، حضوری احساس نشود! دی اند جی، هم چون اچ اند ام (H&M)، برند محبوب لاکچری گرد های جهان است. خانه مد لوکس ایتالیایی از سال ۱۹۹۲ میلادی وارد تولید حرفه ای عطر و ادکلن شد و تا کنون با اینتنس، لایت بلو و پور فم اینتنس، غوغایی به پا کرده  است. د وان دولچه گابا را برخی از لیست ها در فهرست برترین ادکلن مردانه ۲۰۱۹ قرار داده اند که انتخاب شایسته ای به نظر می رسد.

دی اند جی د وان ادکلنی گرم و شیرین

دی اند جی د وان ادکلنی گرم و شیرین برای روزهای سرد آقایان است. رایحه اولیه آن را گشنیز و ریحان و گریپ فروت تشکیل می دهد که پس از مدتی با زنجبیل، شکوفه پرتقال و هل جایگزین  می شود. رایحه اصلی این ادکلن را حس سنگین کهربا، چوب درخت سد و توتون تشکیل می دهد. غلظت اسانس EAU DE TOILETTE  بوده و در گروه بویایی اورینتال وودی (ORIENTAL  WOODY) قرار می گیرد. عطر در سال ۲۰۰۸ روانه بازار شد و هم چنان از گزینه های شایسته D&G محسوب می شود.

L’EAU D’ISSEY

برند دیگر که در این گزارش معرفی می شود، لیا دیسی نام دارد که توسط طراح مد ژاپنی ISSEY MIYAKE عرضه شد. تولید از محصولات کمیاب سبب شده تا فرمولاسیون این عطر برای عطر بازها همیشه خاص باشد. نام L’EAU D’ISSEY به معنی زندگی آبی ISSEY است که  L’EAU D’ISSEY POUR HOMME معروف ترین محصولات این برند به شمار می رود. رایحه میانی این ادکلن را رایحه های چوبی و ادویه ای تشکیل می دهد که تیر و تند بوده و پس از مدتی با رایحه سنگین توتون و کهربا و چوب صندل جایگزین می شود.

L’EAU D’ISSEY

VERSACE

خاند مد ورساچه همواره در فهرست لاکچری ترین برندهای دنیای مد و لباس و عطر قرار داشته و جای شگفتی نیست که VERSACE MAN EAU FRAICHE یکی از بهترین ادکلن مردانه ۲۰۱۹ باشد. عطری خوشبو و شیک که رایحه دوست داشتنی مرکباتی دارد و با رایحه نخسیتن لیمو ترش آغاز می شود. رایحه ترنج، هل، لیمو رایحه ابتدایی است که پس از مدتی با رایحه ترخون، مریم گلی و چوب درخت سدر جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر را حس سنگین  کهربا، زعفران و مشک تشکیل می دهد غلظت اسانس EAU DE TOILETTE و در گروه بویایی وودی آروماتیک (WOODY AROMATIC) قرار می گیرد و محصول سال ۲۰۰۶ میلادی است با پخش بو و ماندگالی عالی.

VERSACE

GUY LAROCHE DRAKKAR NOIR

گای لاروش طراحی مد فرانسوی است که از سال ۱۹۶۶ میلادی وارد دنیای مد و لباس و عطر شد و هم  چنان گای لاروش دراکار  نویر  مردانه  این برند، در فهرست  برترین ادکلن سال ۲۰۱۹ قرار دارد. GUY LAROCHE DRAKKAR NOIR عطری کلاسیک و شیک بوده که با رایحه سبز و تلخ و صابونی اسطوخدوس و خزه بلوط آغاز می شود. پس از مدتی این رایحه تمیز، جای خود را به ترکیبی از میخک صد پر، گشنیز، دارچین، گل لیدیل و سنبل کوهی می دهد . رایحه اصلی این عطر را ترکیبی از: کهربا، نعناع هندی، خزه بلوط، خس خس، چوب درخت سدر و درخت کاج و چوب صندل شامل می شود. غلظت اسانس EAU DE TOILETTE  و گروه بویایی نیز CHYRPE است. گزینه ای برای کلیه فصول آقایان مشکل پسند.

GUY LAROCHE DRAKKAR NOIR

LIZ CLAIBORNE

از برند KATE SPADE & COMPANY، شاهد محصولاتی مثل اکسسوری، انواع ادکلن مردانه و زنانه هستیم که معرف ترین آن ها،  LUCKY YOU LUCKY BRAND COLOGNE  نام داد. رایحه اصلی را گریپ فروت تشکیل می دهد  که پس از مدتی با نت های گل یاسمن جایگزین می شود. رایحه های گلی و مرکباتی این عطر، محصولی شیک و جذاب را در اختیار آقایان علاقمند به نت های شگفت انگیز قرار می دهد. این محصول از برند LIZ CLAIBORNE روانه بازار گردید.

LIZ CLAIBORNE

GUESS SEDUCTION

برند کم تر آشنا برای ما ایرانی ها در محصولات عطر، برند گس آمریکایی است که نخستین محصول خود را در دهه نود میلادی روانه بازار کرد و با گس سیداکتیو و گس بای، موفقیت های خوبی کسب کرد. گس سداکتیو هوم مردانه (GUESS  SEDUCTIVE HOMME) عطری شیرین و گرم و جذاب است که شروعی دلپذیر از نت پرتقالی  و کهربا را تداعی می کند. رایحه میانی آن را خس  خس، برگ  گل بنفشه و ارکیده تشکیل می دهد که پس از مدتی با مشک، چوب صندل، نعناع هندی و کهربا جایگزین می شود. عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE  و در گروه بویایی ORIENTAL  WOODY که محبوب روزهای سرد أقایان است.

برترین ادکلن مردانه 2019 از بهترین برند های لوکس و پر مشتری

امیدواریم مجموعه مطالب که در این گفتار ارائه شد، توانسته باشد شما را با برترین ادکلن مردانه ۲۰۱۹ از بهترین برند های لوکس و پر مشتری جهان آشنا کرده باشد. یادتان باشد که عطر اصل را از فروشگاه های معتبر خریداری کرده و از تست عطر های مختلف ظرف مدت کوتاه خودداری کنید. خرید عطر هم اصولی دارد که در لوکس تهران به آن اشاره شده است.

بهترین ادکلن مردانه 2019

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی  را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

حتما بخوانید: بهترین راهنمای خرید عطر مردانه و زنانه

به نظر شما بهترین برند ادکلن مردانه سال ۲۰۱۹ کدام است و چرا؟

  • بهترین ادکلن مردانه  با ماندگاری بالا  را می شناسید؟
  • بهترین ادکلن مردانه ۲۰۱۹ با رایحه خنک و تلخ را می شناسید؟
  • بهترین ادکلن مردانه ۲۰۱۹ با رایحه گرم و شیرین را می شناسید؟
  • بهترین ادکلن مردانه ۲۰۱۹ برای ولنتاین را می دانید؟
  • آیا می دانید بهترین ادکلن مردانه ۲۰۱۹ محبوب سلبریتی های ایرانی کدام است؟
  • آیا به دنبال خرید ارزان بهترین ادکلن های مردانه جهان در ایران هستید؟

با کارشناسان لوکس تهران تماس بگیرید

بهترین ادکلن های مردانه سال 2019

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا