لوازم آرایش

۴۰ نکته مهم برای انتخاب رنگ مو ایرانی،‌ خارجی و گیاهی

انواع رنگ مو

معرفی انواع رنگ مو

رنگ مو یکی از مهم ترین ابزارها برای آرایش به خصوص در میان بانوان است که علاقمند به ست کردن رنگ مو با استایل های کژوال و مجلسی خود هستند. رنگ مو ، محصولی شیمیایی است و مثل عطر و ادکلن و محصولات آرایشی مثل رژ لب و پرایمر و کانسیلر و کرم پودر، می تواند در صورت انتخاب گزینه های بی کیفیت و تقلبی، مشکلات پوست و مو را برای مصرف کننده به ارمغان آورد. در بازار، انواع و اقسام برند رنگ مو ایرانی و خارجی وجود دارد و جدیدا نیز رنگ مو گیاهی، مخاطبان زیادی پیدا کرده  است.

در گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، نگاهی داریم به انواع برند رنگ مو ایرانی و خارجی، معیارهای مهم برای خرید و انتخاب رنگ مو و هم  چنین نکات مهمی که باید در رنگ کردن مو های بلند و کوتاه بدانیم.

اگر شما هم در استفاده از رنگ موهای ایرانی یا خارجی و نحوه استفاده از آن دارای تجارب گران قیمتی هستید، از طریق  بخش کامنت یا کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

(طرحی ار رنگ مو کاراملی)

(طرحی ار رنگ مو کاراملی)

داستان رنگ مو

پر واضح است که رنگ مو ، یکی از ابزار های همیشگی و مهم در آرایش بانوان بوده و برای تنوع و زیبایی چهره، استفاده زیادی دارد. گاها با ان می توان پوست هایی که تناژ رنگ تیره دارند، روشن تر به نمایش گذاشت و استایل های معمولی را جذاب تر کرد. در زمان های قدیم، رنگ های طبیعی برای رنگ کردن مو استفاده می شد مثل حنا. اما در عصر جدید، رنگ های شیمیایی با طیف های مختلف  تیره تا روشن و در رنگ بندی گوناگون، در  اختیار مشتریان بوده و به همین خاطر، انتخاب رنگ مو خوب مثل انتخاب اکسسوری خوب و لباس خوب و ادکلن خوب، کار آسانی نیست.

(هشتگ HAIRCOLOR از مجبوب ترین هشتگ های اینستاگرام

(هشتگ HAIRCOLOR از مجبوب ترین هشتگ های اینستاگرام برای  مشاهده ترند ها و رنگ های جذاب در رنگ مو است)

نکته ای که باید در انتخاب رنگ مو به آن توجه کنید، تناسبی است که باید بین اندام، رنگ پوست، رنگ چشم و کوتاهی و بلندی مو خود برقرار کنید. در واقع انتخاب یک رنگ مو شایسته، به این فاکتور ها مرتبط است و بدون در نظر گرفتن آن، مو های رنگ شده شما، جذابیت لازم را نخواهد داشت. رنگ مو زنانه نسکافه ای، کاراملی، عسلی و مشکی، از جمله رنگ های مو محبوب در میان بانوان جوان است که در طراحی استایل سلبریتی ها نیز شاهد هستیم.

(نمونه ای از هایلایت بنفش رنگ)

(نمونه ای از هایلایت بنفش رنگ)

در سال های اخیر برای کسانی که حوصله کوتاه کردن مو را ندارند و همواره علاقمند به تنوع در استایل خود هستند، توصیه می شود که از هایلایت مو استفاده کنند که تنوع زیادی دارد. در هایلایت مو نیز هم چون رنگ کردن، باید به رنگ مو پایه طبیعی خود توجه کنید. هلایلایت باید متناسب با رنگ مو اولیه باشد تا تغییر زیادی در چهره ایجاد نکند. هایلایت بنفش با رنگ مو مشکی و بلوند و هایلایت های هلویی و بنفش، از جمله روش هایی برای داشتن مو های زیبا و خوش رنگ است.

 اینستاگرام از هشتگ: #HAIR

(برای آشنایی با محصولات و ترند های محبوب کاربران اینستاگرام از هشتگ: #HAIR استفاده کنید)

رنگ روی کاتالوگ ها با آن چه شما در ذهن دارید که به محض اجرا روی تار ها مو شما شکل بگیرد، خیلی تفاوت دارد. رنگ های روی کاتالوگ ها و جعبه ها ، همه تار های مو دکلره شده بوده و انتظار نداشته باشید که تار مو شما با پایه رنگ متفاوت با مدلی که روی کاتالوگ وجود دارد، تشابه رنگ قطعی داشته  باشد. بنابراین اگر همان تناژ رنگ مد نظر شما است باید چند مرحله دکلره شدن حرفه ای را انجام دهید. اگر مو های شما تار سفید زیادی دارد، رفله  رنگی که انتخاب می کنند نزدیک به رنگ مورد نظر کاتالوگ است.

با پایه های رنگی آشنا شوید

پایه های رنگی رنگ مو

رنگ ها، پایه های ده گانه دارند. عمق رنگ در واقع همان پایه رنگ است که برای رنگ آمیزی باید به ان توجه کرد. تن مو، سایه ای است که روی تار مو شما منعکس می شود و تیرگی و روشنی را مشخص می کند. این پایه رنگی از تیره  به روشن عبارتند از :‌

مشکی که تیره ترین رنگ است- قهوه ای تیره – قهوه ای متوسط – قهوه ای روشن – قهوه  های بسیار روشن – بلوند تیره – بلوند نیمه روشن – بلوند روشن – بلوند بسیار روشن ۰ بلوند بسیار روشن پلاتینه.

در خواندن پایه رنگ روی کاتالوگ  و جعبه ها به این موضوع توجه کنید که اسم شماره رنگ، سمت راست  ممیز و پایه رنگی، سمت چپ قرار می گیرد. مثلا A6 بلوند تیره  خاکستری  است.

درباره  اکسیدان ها بدانید

اکسیدان ها

نمی شود شما علاقمند فرآیند رنگ آمیزی باشید، اما با اکسیدان ها غریبه  باشید! اکسیدان، تسهیل کننده فعالیت  شیمیایی در رنگ مو بوده و انواع مختلفی دارد. اکسیدان شماره ۱، عدد شش صدرصد دارد. یعنی  تار  ها را به صورت جزیی باز کرده و برای پایه مو از نمره  یک تا چهار مناسب است. اکسیدان ۲ که ۹ درصد است، قدرت روشن کنندگی بالا  برای تار های سفید داشته و برای  پایه ۵ تا ۱۰ مطلوب به شمار می رود. اکسیدان ۳ که ۱۲ درصد است، توانایی روشن کنندگی خوب اما با کم ترین میزان رنگ دهی داشته و برای دکلره  شدن استفاده می شود.

رنگ مو های مجبوب

یکی از رنگ موهای محبوب سال های اخیر، نسکافه ای با  درجه رنگ روشن و تیره است. برای تثبیت کردن رنگ نسکافه  ای حتما از شامپو های تثبیت کننده و نرم کننده استفاده کنید. برای درست کردن رنگ نسکافه ای بهتر است که از دو سوم تیوپ بلوند شکلاتی متوسط و یک سوم تیوپ  کاراملی استفاده کنید. آن ها را با اکسیدان نمره ۱ مخلوط کرده و دکلره پایه هشت  را در نظر داشته باشید.

( رنگ نسکافه ای)

( رنگ نسکافه ای)

 رنگ نسکافه ای براق و روشن و شکلاتی

( رنگ نسکافه ای براق و روشن و شکلاتی را در تصویر مشاهده می کنید. رنگ مو شکلاتی نسکافه ای روشن، محبوب بانوان ایرانی بوده و کافی است یک دوم تیوپ بلوند شکلاتی  تیره را با یک سوم تیوپ قهوه ای شکلاتی با اکسیدان نمره یک مخلوط کنید)

رنگ عسلی برای صورت هایی که روشن هستند و نه تیره و سبزه، گزینه خوبی است. رنگ عسلی را می توان به نوعی رنگ بلوند تیره هم در نظر داشت. اگر رنگ مو بلوند و روشن خود را بخواهید کمی تیره  کنید، رنگ عسلی انتخاب مطلوبی برای شما خواهد بود. البته باید دقت کنید که رنگ مو شما باید به  پایه رنگ موهای  طبیعی شما برسد و این کاری دشوار است. نحوه صحیح رنگ کردن مو نیز اهمیت زیادی دارد که باید به آن دقت کرد.

( رنگ مو عسلی )

( رنگ مو عسلی )

 رنگ مو عسلی بدون دکلره

( رنگ مو عسلی بدون دکلره. برای این کار بایداز رنگ با شماره ۱۲ با اکسیدان ۹ درصد استفاده کنید و سپس پس از مدتی، از رنگ مدت شماره ۱۲.۸۱ استفاده کنید. پس از آن یک تیوپ از رنگ با شماره ۱۲.۸۹)

کاراملی، گزینه بانوان مشکل پسند است. ترکیبی از رنگ موهای مختلف بوده  و برای بانوانی که پوست سبزه دارند عالی است. این مدل هم مانند فندقی و بلوطی، فرمولاسیون ترکیبی دارد.

کاپوچینو کاراملی رنگ مو شکلاتی با هایلایت کاراملی سرد

(عکس سمت راستی، کاپوچینو کاراملی را نشان می دهد و عکس سمت چپ نیز، رنگ مو شکلاتی با هایلایت کاراملی سرد را به نمایش می گذارد که نیاز به مش سوزنی ۱۰ درصد و رنگ کاراملی دارد)

(تصویری از CARAMEL HAIRSTYLE)

(تصویری از CARAMEL HAIRSTYLE)

رنگ کاراملی به سبک جولیا رابرتز

( رنگ کاراملی به سبک جولیا )

حتما بخوانید: جذاب ترین مدل رنگ مو های ۲۰۱۸  را اینجا ببینید

بعضا ترکیبی از رنگ های مو که در بالا گفتیم هم طرحی فاخر  را به ارمغان می آورد که در زیبا تر شدن چهره بانوان جوان موثر است. مثلا در عکس  زیر، ترکیبی از رنگ  شکلاتی، نسکافه  ای و کاراملی را شاهد هستیم.

رنگ های محبوب بانوان لاکچری گرد

توجه داشته باشید که رنگ قهوه ای خیلی تیره (VERY DARK BROWN)، رنگ قهوه ای تیره (DARK BROWN)، رنگ قهوه ای متوسط (MEDIUM BROWN)، رنگ قهوه ای روشن (LIGHT BROWN)، رنگ بلوند تیره (DARK BLOND)، رنگ بلوند روشن (LIGHT BLOND)، رنگ بلوند خیلی روشن (VERY LIGHT BLOND) و رنگ مو بلوند پلاتینه (PALTINIUM BLOON HAIRSTYLE) از جمله رنگ های محبوب بانوان لاکچری گرد است.

 رنگ شاه بلوطی و کاراملی که توسط کیت میدلتون و جنیفر لوپز

( رنگ شاه بلوطی و کاراملی که توسط کیت میدلتون و جنیفر لوپز استفاده شده است)

رنگ قهوه ای ماه گونی

( رنگ قهوه ای ماه گونی را در تصویر بالا مشاهده می کنید)

رنگ قهوه ای با هایلایت طلایی

( رنگ قهوه ای با هایلایت طلایی در عکس بالا ارائه شده است که ظاهری طبیعی را به نمایش می گذارد و وقتی نو آفتاب به تار مو ها می خورد، رنگ روشن تری را ساطع می کند. )

انواع برند رنگ مو ایرانی

رنگ مو دوبینا حاوی روغن نارگیل و زیتون بوده و در فرمولاسیون

( رنگ مو دوبینا حاوی روغن نارگیل و زیتون بوده و در فرمولاسیون آن از ویتامین C استفاده شده است. انجام تست حساسیت پیش  از استفاده از آن توصیه  می شود)

از محصولات ایرانی رنگ مو آلبورا تحت لیسانس CARASA اسپانیا

(از محصولات ایرانی می توان به رنگ مو آلبورا اشاره کرد که تحت لیسانس CARASA اسپانیا ساخته می شود)

 رنگ مو بلگا حاوی کراتین و ساخت ایران است

( رنگ مو بلگا حاوی کراتین و ساخت ایران است. )

(طیف رنگی رنگ مو بلگا)

(طیف رنگی  رنگ مو بلگا)

رنگ مو BIOL محصولی ایرانی است که بیش از ۴۰ طیف رنگی

( رنگ مو BIOL محصولی ایرانی است که بیش از ۴۰ طیف رنگی دارد)

رنگ مو بیول از بلوند بیسکوییتی تا بلوند جگری

( رنگ مو بیول از بلوند بیسکوییتی تا بلوند جگری را در عکس مشاهده می کنید. اطلاعات بیشتر در BIOL.IR)

رنگ مو لوپینا از دیگر محصولات ایرانی است

( رنگ مو لوپینا از دیگر محصولات ایرانی است که مناسب  پوست های متوسط تا تیره می  باشد)

رنگ مو فانتزی مارال از محصولات ایرانی است

( رنگ مو فانتزی مارال از محصولات ایرانی است که حاوی ویتامین B5  بوده و عصاره گیاهی جلبک دریایی نیز در طراحی و ساخت آن به کار رفته   است)

رنگ مو مدیا (MEDIA) از محصولات ساخت ایران

( رنگ مو مدیا (MEDIA) از محصولات ساخت داخل است که فرمولاسیون غنی سازی شده از ویتامین C و رنگ دانه های  عمیق با ماندگاری  بالا را به ارمغان می آورد)

رنگ مو ژینو (JINO) محصول ایران بوده و در فرمولاسیون آن از ویتامین C

( رنگ مو ژینو (JINO)  محصول ایران بوده و در فرمولاسیون آن از  ویتامین C و پروتئین استفاده شده است)

یکی از پر مصرف ترین رنگ مو ایرانی ، پادینا است

(یکی از پر مصرف ترین رنگ مو ایرانی ، پادینا است که دسته بندی رنگ از سری N  تا سری G با پایه های مختلف دارد)

رنگ مو آتوسا ، غلظت و تراکم بالای رنگدانه دارد

( رنگ مو آتوسا ، غلظت و تراکم بالای رنگدانه  دارد)

رنگ مو کمند از محصولات قدیمی در ایران است که پوشاننده قوی برای مو های خاکستری

( رنگ مو کمند از محصولات قدیمی در ایران است که پوشاننده قوی برای مو های خاکستری می  باشد)

 رنگ مو سیلک محصول ایران و حاوی نرم کننده و ویتامین C است

( رنگ مو سیلک محصول ایران و حاوی نرم کننده و ویتامین C است)

انواع برند رنگ مو خارجی

انواع برند رنگ مو خارجی

از محصولات  غیر ایرانی  می تواند به محصولاتی  چون: لاکمه ، فرامسی ، ریتون ، اورال ، سیلکی ،  لیزاپ و میلانو اشاره کرد.

فواید رنگ مو گیاهی

فواید رنگ مو گیاهی

همان طور که حتما می دانید، رنگ موها به دو بخش گیاهی و شیمیایی  تقسیم بندی می شوند که هر یک قابلیت پوشاندن مو های مختلف از جمله تار ها سفید رنگ را دارا می باشند. مورد گیاهی بهتر از موارد شیمیایی است به خصوص برای بانوان باردارد. حفظ بیش تر رنگ روی تار های سفید رنگ به منظور جلوگیری از آسیب به تار های مو توصیه می شود. شما می توانید از نوع گیاهی برای رنگ آمیزی و هایلات به خوبی استفاده کنید.

( رنگ مو فیتو)

( رنگ مو فیتو)

استفاده از جوشانده آقطی برای ایجاد نوع گیاهی جهت رنگ آمیز مو توصیه می شود. عصار  آقطی را می توانید بجوشانید و پس از ولرم  شدن، روی مو ها ریخته و سر خود را ماساژ دهید و اجازه بدهید تا این ماده طبیعی بر روی مو های شما نفوذ کند. این کار نیم ساعت به طول می انجامد. استفاده از تنباکو هم برای رنگ آمیزی  مو ها به رنگ مشکی یا قهوه ای  توصیه  می شود. استفاده از عصاره گل  ریواس و بابونه برای رنگ کردن تار های سفید رنگ توصیه می شود. گاها دیده شده است که برخی از بانوان از عصاره گل شقایق هم برای رنگ کردن مو استفاده می کنند. رز ماری  هم گزینه دیگری برای رنگ کردن مو با رنگ های طبیعی است.

بهترین برند رنگ مو طبیعی را می توان مدل های COLOR NATURALIZE GARNIE

بهترین برند رنگ مو طبیعی را می توان مدل های COLOR NATURALIZE GARNIE دانست که از مواد طبیعی غنی سازی شده و مواد شیمیایی کمی در فرمولاسیون آن به کار رفته است و البته دو ماه نیز ماندگاری و دوام روی تار های مو دارد.  محصولاتی که از فرمولاسیون گیاهی استفاده می کنند، اگر تغذیه رسان خوبی برای  تار ها باشند، استحکام آن ها را در دراز مدت حفظ کرده و برای سلامت شما نیز  مفید خواهد بود.

شی باتر، روغن زیتون و آووکادو، اگر در فرمولاسیون محصولات گیاهی باشد، سبب تغذیه تار ها شده و محصولات کالر نچرالایز معمولا ترکیبی از این عصاره ها را دارا می باشند. روغن زیتون در محصولات گیاهی، اکسیر عالی بوده که اسید اولئیک و ویتامین E برای تغذیه تار ها را دارد. عصاره های آوودکادو نیز در محصولات گیاهی، ویتامین A-E که برای شادابی و درخشندگی تار ها مناسب خواهد بود.

انواع رنگ مو موقت و اسپری ها (رنگ موهای نیمه دائم )

انواع رنگ مو موقت و اسپری ها (رنگ موهای نیمه دائم )

بخشی از رنگ مو ها، رنگ مو موقتی هستند. یعنی  تاثیر موقت داشته و خیلی زود با شست و شو از بین می روند.  اگر قصد مهمانی یا مسافرت کوتاه مدت دارید، از رنگ مو موقت استفاده کنید. سلبریتی های سینما، معمولا از مدل های موقتی استفاده می کنند تا پس از برگزاری ایونت، مو های آنها به  رنگ اولیه باز گردد.

رنگ موهای موقت، اساسا رنگ طبیعی مو را روشن و درخشان به نمایش گذاشته و از تندی سفیدی مو می کاهد و سبب راه راه و مش شدن مو می شود. اگر از این نوع رنگ ها استفاده کنید، تغییر شدیدی در رنگ مو شما ایجاد نکرده و به راحتی با یک بار شست و شو از بین می رود.

نوع  موقت آن دو گونه است: رنگ مو رقیق و غلیظ. رنگ مو رقیق ، مو را خیلی روشنتر رنگ می کند و در  مقابل، رنگ مو غلیظ، رنگ تیره تری به جا می گذارد. رنگ مو موقت رقیق به صورت مایع بوده و نیاز به آبکشی مو برای رنگ دهی ندارند. علت آن است که در فرمولاسیون آن ها از رنگ های مصنوعی استفاده شده و همان رنگ های غذایی هستند که در صنایع غذایی استفاده می شود. پست پاچ در انتخاب این نوع رنگ مو موقت را در نظر  داشته باشید. اسید های ضعیفی که در رنگ مو رقیق  به کار رفته، سبب افزایش قدرت جذب رنگ توسط  مو می  شود.

اسپری ها نیز ابزار آرایشی خوبی برای عجولان هستند. اگر از اسپری استفاده کردید، حتما توجه کنید که رنگ مو غلیظ  سبب رنگ دادن به بالش  شده یا به لباس ها مالیده می شوند.

رنگ های نیمه دائم

رنگ های نیمه دائم که استفاده می شود، ماندگاری بیش تری از نوع  موقت دارد و پس از چند بار شست و شو از بین می رود. این رنگ ها به دلیل کاربرد نیمه دائم، چون اکسیداسیون دائمی ندارد، آلرژی کم تری ایجاد می کنند و برای ایجاد رنگ روشن تر از رنگ پایه مو نمی توان از ان استفاده کرد. مصرف رنگ های نیمه  دائم  آسان  تر  بوده و  می توان آن را مستقیم به مو زد و مثل شامپو استفاده کرد. رنگ دهی به ملافه و بالش نداشته  و به عمق مو نفوذ می کند و برای رنگ کردن تدریجی و سریع مو کاربرد دارد. رنگ های نیمه دائم را طیف مختلفی از رنگ ها از بلوند خاکستری تا مشکی در بر می  گیرد.

اگر کم تر از ۴۰ درصد مو شما سفید شده و هنوز جو گندمی است، توصیه می شود برای کاهش هزینه و تسریع در فرآیند رنگ دهی، از رنگ مو نیمه دائم استفاده کنید.

(يکی از برترین برند های رنگ مو بانوان)

(يکی از برترین برند های رنگ مو بانوان)

نکات مهم در رنگ کردن مو

  • رنگ چشم و پوست شما، تاثیر زیادی در انتخاب گزینه نهایی برای هایلایت یا دکلره دارد. پس بهتر است همیشه پیش از این فرآیند ها، نگاهی به چشم و پوست خود داشته باشید. چرا که محصولات مختلف، دارای تناژ های گوناگون بوده و باید تناسب خوبی با پوست و رنگ چشم داشته باشند. اگر پوست سفیدی دارید، حتما از تنالیته های روشن برای رنگ زدن استفاده کنید تا زیبایی چهره چند برابر شود.
  • همواره پیش از این کار، تن پوست خود را بدست آورده و از مشاور بهره بگیرید.
  • اگر رگ مچ دست شما سبز است، پوست گرمی دارید و اگر آبی است، پوست شما سرد است. بلوند و روشن برای این افراد مناسب تر به نظر می رسند.
  • اگر پوست روشن و چشم عسلی دارید، گزینه پیشنهادی به شما می تواند محصول بلوطی و قهوه ای طلایی باشد. اگر  می خواهید شاهد تنوع در رنگ بندی مو خود باشید، بهتر است اول آن را قهوه ای کرده و سپس آن را هایلایت روشن بزنید.

( رنگ بلوطی )

( رنگ بلوطی )

  • اگر پوست روشن و رنگ چشم قهوه ای دارید، حتما از محصولات طبیعی استفاده کنید. رنگ قهوه ای با هایلایت های ضعیف برای این افراد توصیه می شود. البته رنگ های سرد نیز برای این افراد مطلوب به نظر  می رسد.

( رنگ مو با هایلایت کم)

( رنگ مو با هایلایت کم)

  • اگر پوست روشن دارید، از رنگ های بلوند طلایی روشن استفاده کنید که ترکیب فوق العاده ای به چهره شما می دهد.

 پوست روشن دارید، از رنگ های بلوند طلایی روشن

  • اگر تمایل زیادی به استفاده از رنگ موهای قهوه ای کمرنگ ندارید، از قهوه ای حنایی استفاده کنید.
  • پایه رنگ مو شما اهمیت زیادی در رنگ کردن و هایلایت دارد. مخصوصا اگر قصد رنگ کردن مو سفید دارید که اهمیت بیش تری پیدا می کند. اگر مو شما پایه ۶ است، باید مو خود را با رنگ شماره ۶ رنگ کنید.
  • همواره برای رنگ کردن مو های سفید، از رنگ مو غلیظ استفاده کنید و اکسیدان شش درصد.
  • رنگ زدن جلو سر که سفید شده است، دقت بیش تری نیاز دارد چون معمولا بخش جلویی سر مردان، بیش تر از مناطق دیگر سفید می شود.
  • اگر یک چهارم تار مو شما سفید شده است، از بیست و پنج درصد رنگ اصلی به همراه هفتاد و پنج درصد رنگ مو فانتزی برای مو هایی که سفید شده است استفاده کنید.
  • اگر برای رنگ آمیزی تار ها از محصولات فانتزی استفاده کردید، برای پایدار سازی می بایست هفت تا ده روز  پس از آن، آن ها را رنگساژ کنید تا رنگ ثابت شود. اما پس از دو هفته، رنگساژ جواب نمی دهد.
  • بهترین برند برای رنگ آمیزی مو، محصولی است که شفافیت و تازگی را روی تار ها نشان دهد و نیاز به رنگ آمیزی مکرر نباشد.
  • اگر نیمی از تار مو شما سفید شده است، از پنجاه درصد رنگ اصلی و پنجاه درصد رنگ فانتزی استفاده کنید.
  • اگر بیش از هفتاد درصد تار مو های شما سفید شده است، از هفتاد و پنج درصد رنگ اصلی به همراه بیست و پنج درصد رنگ فانتزی به عنوان رنگ مو برای کاهش سفیدی مو استفاده کنید.
  • رنگ موهای طبیعی و  زیتونی برای رنگ کردن تار مو های سفید مردانه توصیه  می شود.
  • اگر مو سفید زیادی دارید، همواره پیش از رنگ آمیزی، ۱۰ دقیقه سر خود را با اکسیدان ماساژ دهید سپس از رنگ مو دائمی برای پوشاندن سفیدی استفاده کنید. معمولا نمره۴ و ۵ از گروه N، ترکیب بهتری  را به ارمغان می آورد.
  • استفاده از شامپو شیمیایی برای رنگ کردن مو هایی که بیش از  بیست درصد سفید شده است، وصیه  می شود.
  • توجه کنید که شامپو های شیمیایی، دکلره قوی بوده و از قسمت ریشه تا نوک مو ها را رنگ میکند و نباید این فرآیند بیش از بیست دقیقه به طول انجامد.

نظر خود را درباره  بهترین رنگ مو ایرانی و خارجی و شیوه  استفاده از طریق کامنت در اختیار ما قرار دهید.

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس  تهران تجربه کنید.

چطور به رنگ طبیعی مو ها بر گردیم؟

چطور به رنگ طبیعی مو ها بر گردیم؟

4 دیدگاه

4 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا