استایل و مد بانوان

پیشنهاد ۸۰ مدل مانتو پاییزه ؛ اسپرت و مجلسی برای خانم های شیک پوش

مدل مانتو پاییزه

مدل های جدید مانتو پاییزه ۹۹ و راهنمای شیک پوشان پاییزی

کلکسیونی از جذاب ترین و شیک  ترین مانتو های پاییزه مجلسی، اداری، دانشجویی و اسپرت با رنگ بندی های مختلف را که از هفته های اول فصل خزان در مزون های تهران و مراکز استان ها رونمایی شده است را در این گزارش مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران مشاهده می کنید. انتخاب هایی که برای طراحی استایل بانوان مشکل پسند در سومین فصل سال، ایده های خلاقانه ای را ارائه می کند و می تواند راهنمای خوبی برای یک انتخاب هوشمندانه دختران خوش سلیقه  ایرانی باشد.

اگر نظر و دیدگاهی درباره این طرح ها دارید، از طریق بخش  کامنت، ایده های خود را به اشتراک بگذارید. آماده نمایش جدید ترین کالکشن زمستانی مزون های تهران و مراکز استان ها در لوکس تهران هستیم .

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید : ۵۰ مدل شیک و جذاب مانتو زمستانی زنانه و دخترانه ۹۹

کالکشن طرح های محبوب بهنوش طباطبایی که در آستانه فصل خزان در جریان اکران فیلم رد خون رونمایی کرد

(از کالکشن طرح های محبوب بهنوش طباطبایی که در آستانه فصل  خزان در جریان اکران فیلم رد خون رونمایی کرد را مشاهده می کنید. رنگی  مجلسی با یک طرح شیک که گزینه هوشمندانه ای برای بانوان مشکل پسند لاکچری گردی در سومین فصل سال خواهد بود)

 جدیدترین کالکشن لباس شیک مهناز افشار

(اولین طرحی  که مهناز افشار، سلبریتی سینمای ایران که پس از جدایی از همسرش (یاسین رامین) در مهر ماه سال گذشته در اینستاگرام ۹ میلیون فالوئری خود به اشتراک گذاشت را مشاهده می کنید. جدیدترین کالکشن لباس شیک مهناز افشار و دخترش لیانا را در @mahnaz_afshar دنبال کنید. عکسی که در بالا مشاهده می کنید از تیپ اسپرت و جذاب مهناز افشار، نیم میلیون لایک در هفته دوم مهر سال گذشته دریافت کرد)

مدل های مختلف مانتو پاییزه

هوای برخی از مراکز  استان های کشور حتی در نیمه اول پاییز ۹۹، تقریبا گرم است و گویا هنوز شاهد گذر از تابستان به فصل خزان نیستیم. این که پاییز یا زمستان امسال، خیلی سرد است تا اوضاع معمولی است و جز در مناطق سردسیر کشور، هوا در سایر نقاط ایران، مناسب پوشیدن مانتو پاییزه در فصل زمستان می باشد یا خیر را نمی دانیم! اما اگر جزو آن دسته از بانوانی هستید که ترجیح می دهند تا نیمه اول زمستان، از مانتو های پاییزه استفاده کنند و لباس زیر مانتو را به تناسب آب و هوا، کم و زیاد کنند، سبک مانتو پاییزه زیر توصیه می شود.

مدل های مختلف مانتو پاییزه

البته از نیمه دوم آذرماه، تقریبا پوشیدن این نوع مانتو پاییزه برای زمستان، برای خیلی  از بانوان، سخت می شود.

شال های رنگارنگ پاییزی با مانتو ساده

برای بانوانی که علاقمند هستند با شال های رنگارنگ پاییزی را با مانتو ساده با کمربند بلند ست کنند، رنگ سبز، گزینه شیکی برای گردش های عصرانه پاییزی است که وقتی با پارچه فاستونی همراه شود، پاسخ گوی نیاز بانوان در هوای گاها سرد عصرگاهی خواهد بود.

 هر چی رنگ مانتو شال جذاب تر باشد، تیپ شما پاییزی تر می شود

برای بانوانی که علاقمند به ست کردن شلوار جین با شال های رنگی و کفش نایک هستند، استایل مانتو پاییزه فوق را پیشنهاد می کنیم. کنتراست رنگ زیبا  است و محبوب بانوان جوان مشکل  پسند. هر  چی رنگ مانتو شال جذاب  تر باشد، تیپ شما پاییزی  تر می شود. مخصوصا اگر این تیپ پاییزی با یک کیف دوشی طرح گبه و گلیم و صنایع دستی ایران هم همراه شود که فوق العاده خواهد بود.

کلکسیون مانتو های پاییزی مخصوص دانشجویان

عکس بالا از کلکسیون مانتو های پاییزی مخصوص دانشجویان است که چند کاربره بوده و هم برای اداری پوش ها و هم دانشجویان، انتخاب شایسته و شیک است. می  توان این طرح سورمه ای و مشکی را با کفش های سفید و شلوار تیره، ست کرد.

 مدل مانتو پاییزه رنگ تیره

این مدل مانتو پاییزه رنگ تیره، به دلیل خطوطی که روی آستین های گشاد و هم چنین بخش بالایی مانتو نقش بسته، جذابیت را در عین سادگی به ارمغان می آورد. انتخاب خوبی برای یک مانتو پاییزه شیک مخصوص بانوان مشکل  پسندی است که قصد دارند تا حداقل در نیمه اول پاییز ۹۹، مانتویی چند کاره داشته و تیپ اسپورت خود را به نمایش درآورند.

حتما بخوانید: ۶۰ مدل شیک و دوست داشتنی بالاپوش پاییزی ۱۳۹۹

طرح مانتو پاییزه هم برای گزینه های دورهمی و کافی شاپی مناسب است

این طرح  مانتو پاییزه هم  برای گزینه های دورهمی و کافی شاپی مناسب است و هم محبوب گالری گردی ها و پاساژ گردها در نیمه اول پاییز که هوا اجازه پوشیدن مانتو جلو باز می دهد .مانتو پاییزه را می توان با نوع پارچه، مناسب نیمه اول زمستان نمود و با تغییر لباس زیر مانتو، کاربرد دو فصلی به مانتو داد. اگر چه مانتو پاییزه جلو باز، خیلی محبوب بانوان در روزهای سرد بسیاری از استان های کشور در فصل زمستان نیست.

کلکسیون مانتو پاییزه سر آستین مانتو نیز تور مشکی رنگ به کار رفته

از کلکسیون مانتو پاییزه می توان به طرح فوق اشاره کرده که کاربرد رنگ آبی را در طراحی استایل های پاییزی به نمایش در می آورد. اصطلاحا، مانتو پاییزه بغل کار بوده و سر آستین مانتو نیز تور مشکی رنگ به کار رفته تا جذابیت در عین سادگی را به نمایش بگذارد.

شیک پوش ها، معمولا تلاش می کنند تا در انتخاب مانتو پاییزه، به رنگ شال و کفش خود توجه کنند

شیک  پوش ها، معمولا تلاش می کنند تا در انتخاب مانتو پاییزه، به رنگ شال و کفش خود توجه کنند. مخصوصا بانوان جوانی که تنوع رنگ را در طراحی استایل پاییزه خود مورد توجه قرار داده و دوست دارند تا تیپ های اسپورت آن ها، هر  هفته متفاوت از هفته  قبل باشد. شال  بلند نارنجی وقتی تناسب رنگ خوبی با آستین مانتو پاییزه داشته باشد و با کفشی هم رنگ نیز ست شود، تیپی جذاب  را به ارمغان می آورد. آستینی زیبا را شاهد هستیم که به واسطه تافته بودن داخل آن، به راحتی  می توان آن را تا زد و گل برجسته روی کار هم تا حدی، تمرکز دید مخاطب را به این قسمت جلب  می کند که به همین خاطر، چنین کارهای مانتو پاییزه بهتر است توسط بانوان لاغر اندام پوشیده شود.

 طرح مانتو پاییزه مناسب گردش های عصرهای پاییزی و دورهمی های کافه ای

در طرح مانتو پاییزه که در عکس بالا مشاهده می کنید، طرحی عروسکی را شاهد هستیم که هم ساده و هم شیک بوده و مناسب گردش های عصرهای پاییزی و دورهمی های کافه ای بوده و با شلوار و کفش و شال  های مختلف می توان ست کرد. آستین کار بالا، سات بوده و رنگ یاسی، به بانوانی که پوست روشن دارند، یک انتخاب  شایسته  خواهد بود.

 مانتو پاییزه جلو باز

گرم بودن هوا در نیمه اول پاییز در  برخی  از مناطق استان های کشور همچنان به بانوان شیک  پوش اجازه می دهد تا از مانتو پاییزه جلو باز استفاده کنند. اگر دوست دارید مانتو پاییزه شیک برای سومین فصل سال انتخاب کنید یا از طریق یک طراح، طرحی جذاب در اختیار داشته باشید، طرح های سنتی را فراموش نکنید.

سوزن دوزی وسط این مانتو پاییزه که در بالا مشاهده میکنید، با یک نوار ظریف همراه شده که شکست رنگ را در وسط مانتو پاییزه فوق به ارمغان آورده است. این نوع مانتو پاییزه را می توان به عنوان الگویی برای طراحی و دوخت مانتو زمستانی، به  کار برد.

 طرح خیلی شیک مانتو پاییزه از جنس کرپ و تور گلدوزی

این طرح خیلی  شیک مانتو پاییزه که در بالا مشاهده می کنید، از جنس کرپ و تور گلدوزی شده دارد و قد مانتو و قد آستین را می توان به تناسب اندام فرد، تغییر داد. اگر به دنبال یک مانتو پاییزه مجلسی هستید، طرح بالا، از کلکسیون مانتو پاییزه شیک است.

مانتو پاییزه مدل یقه انگلیسی بالا در دو رنگ

مانتو پاییزه بالا که در دو رنگ به نمایش درآمده است، مدل یقه انگلیسی و آستین زیپ داشته و در دوخت آن از پارچه میکرو کجراه استفاده شده است. مطلوب فصل پاییزه  بوده و روی بافت پارچه، خطوط ریز کجراه است و پرزهای مخملی قرار گرفته که در  مقابل چروک شدن، مقاومت خوبی دارد. بافت محکم جلوی مانتو را می توان با دکمه بست.

طرحی از مانتو پاییزه ساده تیره رنگ

در عکس  بالا، طرحی  از مانتو پاییزه ساده تیره رنگ را مشاهده می کنید که کاربرد اداری، مجلسی و دورهمی دارد.

الگویی ساده و شیک برای طراحی و دوخت مانتو پاییزه

اگر  قصد دارید تا الگویی ساده و شیک برای طراحی و دوخت مانتو پاییزه ارزان قیمت داشته باشید، طرح های سه گانه فوق را پیشنهاد می کنیم. این تیپ  مانتو پاییزه را میتوان زیر دویست هزار تومان تهیه  کرد.

سه طرح شیک و ساده مانتو پاییزه را با ترکیب رنگ مختلف

سه طرح شیک و ساده مانتو پاییزه را با ترکیب رنگ مختلف که تناسب خوبی با شال های پاییزه بلند دارد و میتوان با کفش های اسپرت ست کرد در بالا مشاهده می کنید. رنگ های طوسی، سورمه ای و مشکی، رنگ هایی است که کاربردهای چندگانه را برای  مانتو پاییزه بانوان شیک پوش به ارمغان می آورد.  جنس مانتو های بالا، میکرو میله ای درجه یک است.

۲ نمونه از طرح های مانتو پاییزه لاکچری با رنگ بندی شیک

۲ نمونه از طرح های مانتو پاییزه لاکچری با رنگ بندی شیک را در عکس بالا مشاهده می کنید. الگو هایی جذاب برای طراحی و دوخت مانتو پاییزه مجلسی بانوان مشکل  پسند.

 طراحی و دوخت مانتو پاییزه مجلسی و شیک

اگر به دنبال تنالیته های رنگ سال ۲۰۱۹ میلادی (مرجانی زنده LIVING CORAL)) در طراحی و دوخت مانتو پاییزه مجلسی و شیک هستید، طرح ساده و دوست داشتنی بالا را پیشنهاد می کنیم. توجه داشته باشید که مانتو پاییزه به رنگ های صورتی،  کالباسی، سفید، پنککی ، قهوه ای و زیتونی، از  جمله رنگ های محبوب مانتو پاییزه بانوان لاکچری گردی مشکل پسند است.

چند موضوع در انتخاب درست مانتو پاییزه

دو تصویر بالا از شو های لباس مربوط به کلکسیون مانتو های پاییزه مزون های لاکچری شمال  تهران انتخاب شده است. رنگ بندی آبی، نیلی و سرخابی، رنگ  بندی های محبوب پاییز پوشان شیک پوش است.  برای  بانوان قد بلند لاغر اندام، چنین طرح های پاییزه جلوه باز و بسته را در صورتی که تناسب رنگ خوبی با شال و اکسسوری آن ها داشته باشد، برای تیپ های فوق العاده پاییزی، پیشنهاد می کنیم.

چند موضوع در انتخاب درست مانتو پاییزه

  • بانوانی که پوست تیره دارند، از مانتو پاییزه رنگ روشن استفاده کنند مثل صورتی، سفید، خاکی، آبی ملایم و طوسی رشون.
  • بانوانی که پوست روشن دارند، از مانتو پاییزه رنگ تیزه استفاده کنند که در بالا، نمونه هایی ارائه شده است. مثل قهوه ای، بژ، آبی سیر و یاسی.
  • بانوانی که پوست معمولی دارند، از مانتو پاییزه با هر رنگی می توانند استفاده کنند و تناسب رنگ مانتو پاییزه با رنگ چشم را در نظر بگیرند.
  • در خرید این محصول در سومین فصل سال، همواره جدید ترین طرح ها و رنگ های محبوب بانوان شیک پوش را از طریق مشاوره های فشن بلاگرها، پیدا کنید.
  • اگر انتخاب رنگ و طرح خوبی برای پوشاک فصل خزان داشته باشید، امکان استفاده آن در زمستان زیاد است و در هزینه های شما صرفه  جویی می کند.
  • بالا پوش های سومین فصل سال را می توان از اوایل تابستان با قیمت های به نسبت خوبی، ثبت سفارش کرد یا در مزون هایی که محصولات باقیمانده از سال پیش در انبار دارند، خریداری نمود.
  • وضعیت آب و هوایی در بعضی از نقاط  کشور این امکان را می دهد که از طرح و رنگ های تابستانی در سومین فصل سال استفاده  کنید.
  • از هشتگ مانتو پاییزه در اینستاگرام برای آشنایی با جدید ترین طرح ها و متدهای طراحی و دوخت مانتو پاییزه که محبوب لاکچری گردها و سلبریتی های سینمای ایران است استفاده کنید.
  • همیشه مانتو پاییزه طرح دار را با شال و روسری ساده ابریشمی و مانتو پاییزه ساده را با شال طرح دار سوزن دوزی شده، ست کنید. مخصوصا اگر اسپرت پوش پاییزی هستید.
  • پوشیدن مانتو پاییزه چین دار، برازنده بانوان کوتاه قامت است.
  • اگر درشت اندام هستید، سعی کنید از مانتو پاییزه تگ رنگ راسته استفاده کنید.

همراه گرامی

اگر شما هم در انتخاب مانتو پاییزه مجلسی، لاکچری، دانشجویی، اداری و اسپرت، به دنبال طرح  و رنگ و جنس خاصی هستید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت با لوکس تهران به اشتراک بگذارید. از مزون های تهران و مراکز استان های ایران برای نمایش جدید ترین کلکسیون پوشاک های پاییزه و زمستانی در مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران دعوت می کنیم.  رنگ سال ۲۰۲۱ میلادی، اول ژانویه ۲۰۲۱ مصادف با جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ اعلام می شود و جذاب ترین پیشنهادهای طراحی  لباس با رنگ سال ۲۰۲۱ میلادی  را از  هفته سوم دی ماه نود و نه در لوکس تهران مشاهده کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.


مدل مانتو پاييزه

مدل های مانتو پاییزه شیک و مجلسی و اسپرت، گزینه مهمی برای بانوان مشکل  پسند لاکچری  گرد در فصل هزار  رنگ هزار نقش خزان است که تا اواسط آذر ماه، پوشش قابل ملاحظه  ای از میلیون بانوی ایرانی را به خود اختصاص می دهد. انتخاب مانتو های پاییزه خوش رنگ و خوش نقش، در روزگار گران شدن پوشاک و محصولات بنجل، کار سختی است و به  همین خاطر، انتخاب یک مزون خوب و عالی برای آشنایی با ترندهای نوین طراحی مدل مانتو پاییزه و رنگ بندی های جدید محبوب، می تواند راه حلی مناسب برای شیک پوش ها باشد.

در انتخاب مدل مانتو پاییزه خوش رنگ، باید به میمیک چهره و رنگ پوست و قد و وزن توجه کرد. اگر مدل مانتو پاییزه متناسب با قد و وزن فرد نباشد، جلوه  فاخری ندارد. همواره برای انتخاب بهترین مدل مانتو پاییزه ، بهتر است که از مشاوره  استایلیست ها بهره مند شوید. کسانی که می توانند بر اساس تیپ اسپرت و مجلسی شما، طرح های هیجان انگیزی با رنگ بندی های باشکوه که تیپ فوق العاده ای برای شما به ارمغان می اورد را پیشنهاد کند.

فصل پاییز، فصل گالری گرد ها و عاشقان طبیعت و گردشگری شهری است و ایونت های زیاد شهری نیز معمولا برگزار می شود که بانوان شیک پوش تمایل دارند با روپوش های خوش رنگ و خوش دوخت که تیپ متفاوت تری از آن ها به نسبت استایل تابستانی به ارمغان می آورد، حضور یابند و این موضوع در تیپ پاییزه سلبریتی های سینمای ایران بسیار به چشم می خورد.

با جشنواره روپوش مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران همراه ما باشید.

حتما بخوانید: تصاویر از جدید ترین مد های مانتو بلند مجلسی

رنگ های محبوب مدل مانتو پاییز و زمستان ۹۹

رنگ سال ۲۰۱۸ میلادی، بنفش بود و زنگ سال ۲۰۱۹ مرجانی و رنگ سال ۲۰۲۰ آبی کاربنی . اما هر چه به پایان سال ۲۰۲۰ میلادی و آغاز سال ۲۰۲۱  میلادی نزدیک می شویم، لاکچری گرد ها به دنبال آشنایی با رنگ هایی هستند که در فشن شو ها و فشن ویک ها باب شده و الهامی برای رنگ و طرح طراحان خانه های مد و ویترین برترین برندهای لباس بانوان هستند که الهاماتی برای مدل های مانتو پاییزه می شود.

ترند های رنگی در سال ۲۰۲۱ میلادی  حتما با سال قبل متفاوت است. رنگ های تیره هم چنان گزینه اول لاکچری گرد ها بوده و در کالکشن های لباس برند ها در ماه های اخیر دیده شد. استفاده از تنالیته های متالیک تا نئونی خیره  کننده، یکی از الگو های جذاب برای مدل های مانتو پاییزه و زمستانی ۱۳۹۹ است.

حتما بخوانید: ۶۰ مدل روپوش تابستانی از  پارچه نخی تا حریر

روپوش زرشکی مایل به قهوه ای برای کسانی که با تناژ های این رنگ مشکلی  ندارند، انتخابی شایسته و منطبق با رنگ طبیعت هزار نقش پاییز است. تداعی کننده روزهای عاشقانه پاییزی که ترند قابل ملاحظه  ای برای شیک پوشان به  شمار می رود. تناژ های قرمز همیشه  پر استقبال است و در پاییز، علاقه  بیشتر می شود.

مانتو قرمز خشخاشی فشن شو های برند VALENTINO

( مدل مانتو قرمز خشخاشی می تواند رنگ مورد علاقه خیلی ها باشد. اگر با فشن شو های برند VALENTINO آشنا باشید، حتما می توانید این رنگ را در طراحی لباس آن ها مشاهده کنید)

اگر شاد پوش هستید، تناژ های صورتی و بنفش که در طرح های CAROLINA HERRERA در سال ۲۰۱۸ میلادی شاهد بودیم میتواند انتخاب اثربخشی باشد.

حتما بخوانید : ۶۰ مدل مانتو مجلسی مورد پسند خانم های شیک پوش

روپوش صورتی مایل به بنفش در دو طرح

( روپوش صورتی مایل به بنفش در دو طرح)

روپوش رنگ بنفش یاسی از تناژ های رنگ روشن و جذاب

(در عکس بالا، روپوش رنگ بنفش یاسی را مشاهده می کنید که از تناژ های رنگ روشن و جذاب بوده  و یکی از ترند های قطعی روپوش فصل پاییز و زمستان ۹۹ است)

(رنگ آبی، رنگ فاخری برای رنگ مانتو بانوان شیک پوش در پاییز و زمستان ۹۷

(رنگ آبی، رنگ فاخری برای رنگ مانتو بانوان شیک پوش در پاییز و زمستان ۹۹ است. از رنگ هایی که همیشه  جذاب بوده و در رنگ های اصلی برند های صاحب نام جهان در کالکشن پاییزه ۲۰۱۹ میلادی قرار گرفت)

 کالکشن مانتو پاییزه تناسب عالی با رنگ طبیعت زیبای ایران

(اگر با رنگ زرد و پرتقالی و به طور کلی با رنگ های جیغ مشکل ندارید، این رنگ های را نیز در دستور کار کالکشن مدل مانتو پاییزه خود قرار دهید که تناسب عالی با رنگ طبیعت زیبای ایران در این فصل دارد)

اگر دنبال ست عالی برای پاییز  هستید، مانتو جین آبی رنگ و کفش کژوال سرمه ای و بلوز کرم رنگ و شلوار مخمل را در  نظر داشته باشید که اگر با کیف پوست شتری  هم همراه شود، تیپ شما را با یونیک خواهد کرد.

جشنواره مدل های مانتو پاییزه در سبک های مجلسی و اسپرت

بیش از ۴۰ طرح  زیر می تواند شما را با الگو های فوق  العاده برای سفارش طراحی و دوخت مدل های مانتو پاییزه آشنا کند.

حتما بخوانید: ۷۰ مدل روپوش برای عید

مدل مانتو پاییزی به صورت کت و دامن در مدل های کت های بلند و کوتاه

( طرح های چهارخانه از جذابیت های پارچه برای مدل مانتو پاییزه است )

مدل مانتو پاییزه و کوتاه دخترانه به رنگ زرشکی

مدل کت و دامن مناسب برای فصل پاییز

( مدل های کلاسیک که استایل های دهه ۴۰ یا ۵۰ را تداعی می کند )

مدل مانتو راسته و بلند سبز رنگ برای پاییز

ایده های جالب و جدید در طراحی مدل مانتو برای فصل پاییز

مدل مانتو با پارچه چهارخانه

مانتو های مد شده با طرح های لباس های قدیمی به سبک اروپایی برای مانتو پاییزه

تصویری از مدل مانتو پاییزه سلبریتی ها

آبی فیروزه ای رنگی جذاب برای مدل مانتو پاییزه

مدل مانتو مشکی بلند مجلسی مناسب برای فصل پاییز

پارچه های حاشیه طرح دار مناسب برای مدل های مانتو پاییزه جلو باز

مدل مانتو پاییزه مشکی دخترانه مناسب برای خانم های لاغر اندام و قد بلند

مدل مانتو پاییزه بدون سارافون برای روی مانتو

مدل دخترانه مانتو جلو باز پاییزه

مدل مانتو پاییزه جلو باز دخترانه با طرح های سنتی

طرح پارچه شلوغ برای مدل مانتو بلند پاییزی

(مدل مانتو های پاییزه بلند با کمربند استایلی جذاب برای خانم های قد بلند )

مدل جلو باز مانتو پاییزی در رنگ های شیک و جذاب

پارچه ای شیک برای مدل مانتو پاییزی آستین پفی همراه با دامن های بلند

مانتو فاخر و زیبا جلو باز مشکی مناسب برای فصل پاییز کار شده با نقوش و طرح سنتی

ست شال صورتی با مدل مانتو پاییزی مجلسی آستین پفی

مدل مانتو مجلسی پاییزه جلو باز

مانتو پاییزی با ایده از مدل لباس های قدیمی

مدی تازه و ایده ای جدید برای مدل مانتو پاییزه

مدل مانتو پاییزی با طرح پلیسه

مدل مانتو مجلسی پاییزی جلو باز در رنگ های جذاب برای این فصل

مدل مانتو جلو باز پاییزه در پارچه های با طرح های دخترانه

مدل مانتو پاییزه مجلسی مشکی

مدل مانتو پاییزه جلو باز دخترانه

رنگ بندی برای مدل مانتو پاییزه در کنار رنگ های خنثی مثل طوسی

مدل مانتو جلو باز مشکی اسپرت دخترانه برای پاییز

مدل مانتو کیمونو برای پاییز

مدل بارونی مناسب برای پاییز

 

مانتو دخترانه پاییزه اسپرت

( یک استایل دانشجویی با مانتوهای پاییزه )

مانتو پاییزی مشکی مجلسی مناسب برای خانم های لاغر اندام

مدل مانتو پاییزه سایز بزرگ اسپرت در رنگ های محبوب

مدل مانتو پاییزه سایز برزرگ مشکی سنگ دوزی شده و مجلسی

( مانتو پاییزه کارشده با سنگ بر زیبایی پارچه های آن می افزاید )

مدل مانتو پارچه طرحدار برای فصل پاییز

استایل های زنان دیگر کشور های در فصل پاییز

مدل پالتو بارانی مناسب برای فصل پاییز

( مانتو پاییزه با طرح مدل بارانی همراه با اکسسوری هایی مثل کمربند مناسب و جذاب برای این فصل است )

مدل مانتو پاییزه مشکی مجلسی و کار شده

مدل مانتو پاییزه کارشده مجلسی

مدل مانتو مشکی پاییزه

مدل مانتو جلو باز برای پاییز

نحوه نگهداری مانتو پاییزه

در پاییز ، ما نه با هوای گرم تابستان مواجه ایم که سبب عرق کردن بدن و مرطوب شدن مانتو شود، و نه مثل زمستان، بارش برف و باران سبب لکه دار شدن روپوش شود. فصل هزار رنگ هزار نقش خزان، فصلی است که هوا کاملا وضعیت نامعلومی دارد. لذا نگهداری مانتو پاییزه خیلی سخت نیست اما با توجه به نوع پارچه و رنگی که در دوخت مانتو استفاده شده است، بهتر است موارد زیر را در نظر  داشته باشید:

  • حتی الامکان از خشک شویی برای شست و شوی مانتو پاییزه استفاده کنید.
  • شست و شوی روپوش های تیره در کنار لباس های رنگ روشن در ماشین لباس شویی ، منجر به رنگ دهی و کدر شدن رنگ آن خواهد شد.
  • اگر روپوش شما لاکچری است، دقت کنید که خشک شویی طرف قرارداد شما، الزامات مربوط به خشک شویی روپوش های گران قیمت را مثل شست و شوی لباس شب زرق و برق دار رعایت کند تا اکسسوری ها و لوازم مربوطه تخریب نشود.
  • یکی از دلایلی که تاکید می شود تا این لباس بانوان، از خشک شویی استفاده شود آن است که با توجه به قطبی بودن ملکول ها از مواد حلال و شوینده های غیر قطبی به جای آب استفاده می شود. این فرآیند سبب می شود تا لباس، شکل کامل خود را حفظ کرده  و چربی و لک ها به راحتی جدا شوند.
  • اتو کردن مانتو نباید به گونه ای باشد که خطوط مورب روی بخش های پایینی ایجاد و سبب چروک شدن روپوش شود. دقت در اتو کردن لباس های پاییزه می بایست در مورد مانتو نیز رعایت شود.
  • همواره سعی کنید در صورتی که خواهان شست و شوی روپوش در خانه و به روش دستی هستید، ضمن مراقبت از هدر رفتن آب، از آب ۳۰ درجه سانتی گراد استفاده کنید.
  • اگر از ماشین لباس شویی برای شست و شوی روپوشتان استفاده می کنید، حتی الامکان تلاش کنید تا سرعت دوران ماشین، کم باشد.
  • از خشک کردن مانتو پاییزه توسط دستگاه های خشک کن اتوماتیک خودداری کنید. چرا که سبب کاهش عمر الیاف و آسیب پذیری بلند مدت آن می شود. این مورد را برای خشک کردن دیگر لباس های پاییزه در نظر داشته باشید.
  • اگر در نقاط پر باران کشور هستید، برای شست و شوی مانتو پاییزه سعی کنید از دمای اتاق برای خشک شدن و سپس اتو کردن لباس استفاده کنید.
  • استفاده از آب ولرم برای شست و شوی مانتو پاییزه سبب می شود تا هم به بافت پارچه آسیب نرسد و هم  دمای مطلوبی برای فعال شدن خاصیت لکه بری مواد شوینده در اختیار شما باشد.
  • روپوش را همیشه حتما پس از شست و شو، از چوبکار آویزان کرده تا به خوبی خشک شده و به راحتی اتو شود.
  • اگر مانتو پاییزه فرم اداری دارید، چون دارای کش یک طرفه و دو طرفه هستند، توصیه می شود که حتما از آویز استفاده شده تا شکل لباس با شست و شو تغییر نکرده و چروک نشود.
  • روپوشتان مثل هر لباس پاییزه ، بایستی ۳ روز پس از پوشیدن حتی اگر کثیف نشود، تعویض شود تا جریان باد و هوا سبب تغییر کیفیت و رنگ روپوش نشود.
  • بانوان لاکچری گرد عادت دارند تا مانتو های شیک و مجلسی پاییزه را با کیف های دستی روی شانه که قسمت پایین آن داری سگگ است استفاده کنید که این مورد بعضا سبب برخورد سگگ به روپوش و تخریب پارچه در بلند مدت می شود. لذا به منظور جلوگیری از خراب نشدن پارچه، مراقب برخورد سطوح زبر با پارچه باشید.
  • زیپ کیف ها معمولا عاملی برای تخریب بافت روپوش ها هستند. مخصوصا بارانی که روی مانتو پاییزه پوشیده می شوند.  بنابران احتیاط کنید.
  • گاها بانوان برای جلوگیری از برق افتادگی پارچه، از پشت روپوش اتو می زنند.
  • نحوه نگهداری از مانتو پاییزه نخی با جنس پلاستیکی متفاوت است.
  • هیچ گاه روپوش را با دمای بالا اتو نکنید و به بافت پارچه آسیب نزنید.

شیوه  نگهداری مانتوهای پشمی

پارچه های پشمی که در طراحی و دوخت مانتو هم برای نیمه دوم سال  به کار می رود، شیوه نگهداری منحصر  به  فرد دارد. همواره در این فصل پس از استفاده از مانتو پشمی ، آن را با یک برس پرز گیر یا دندانه چرمی تمییز کرده تا خاک و پرز آن از بین برود. سپس آن را روی یک چوب رختی آویزان کنید. از آویزان کردن روپوش پشمی در کمد های تنگ خودداری کنید، تا جریان هوا روی لباس به خوبی انجام شود.

اگر لکه باران یا مایعات روی مانتو پشمی  افتاد، از آب سرد برای تمیز کاری استفاده کنید یا از دستمال های جاذب رطوبت استفاده کنید.

همواره سعی کنید تا مانتو های پشمی را در ابتدا و انتهای فصل (در صورتی که زیاد استفاده نمی شود)، شست و شو کنید. همواره در شست و شوی دستی، ۳ دقیقه اجازه دهید تا لباس در آب، خیس بخورد. هیچ گاه از آب داغ و مواد شوینده قوی برای پارچه های پشمی استفاده نکنید. همواره پس از شستن و خشک کردن مانتو پشمی  و به طور کل هر لباس پشمی، ۱ روز فرصت دهید تا تا لباس به فرم اولیه بازگردد.  البته پشم های مصنوعی،  سبک است و گرمای زیادی به خود جذب می کند و لذا نگهداری آن دقت بیش تری می طلبد.

مدل مانتو های خز دار پاییزه

اگر مانتو لوکس خز دار استفاده می کنید، توجه داشته باشید که این الیاف مصنوعی، قابل شست و شو است اما معمولا آستر داخلی قابل شستن نیست و گرمای زیاد، باعث آسیب زدن به بافت آن می شود. خز طبیعی از پوست خام حیوانات تهیه می شود و شستن ان ها نیاز به فرآیند حرفه ای دارد. هیچ گاه روپوش خز دار را داخل کیسه لباس مچاله نکنید واجازه بدهید که جریان هوا برقرار باشد.

امیدوارم ده ها طرح مدل مانتو پاییزه شیک مجلسی و اسپرت ۹۹ که در سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران ارائه شد، توانسته باشد شما را با طرح ها و رنگ ها و نقش  های خلاقانه آشنا کند. یادتان باشد که جدید ترین ترند های طراحی روپوش و محصولات مزون های لوکس را می توانید در هشتگ مانتو پاییزه اینستاگرام دنبال کنید. همواره نظرات و دیدگاه های خود را در اختیار لوکس تهران قرار دهید.

دنیای  مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران تجربه کنید.

حتما بخوانید: اسامی مزون های لوکس در شهر تهران

به نظر شما بهترین رنگ و نقش برای مدل مانتو پاییزه ۹۹ دختران کدام است؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

0 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا