سبک زندگی لوکس

سلبریتی (celebrity) کیست و معرفی راهکارهای سلبریتی شدن

سلبريتي چيست

سلبریتی (به انگلیسی: Celebrity) یا سلبریتی ها (celebrities) به انگلیسی یعنی افراد معروف و شاخص در زمینه های مختلف که جامعه آن ها را به دلایل گوناگون، به عنوان اشخاص کاریزمایتک و مطرح قبول دارد. در هر کشوری، سلبریتی ها در زمینه های مختلف سینمایی، موسیقی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی هستند و اظهارات و مد و لباس و رفتار آنها، در کانون توجه رسانه های محلی و حتی بین المللی قرار می گیرد.

شاخ های اینستاگرام، پر فالور ترین کاربران اینستاگرام و توییتر، چهره های معروف ورزشی، برندگان اسکار و گلدن گلوب و نوبل و روسای جمهور و اعضای هیات دولت کشور ها همواره به عنوان سلبریتی های روز، مورد توجه میلیارد ها کاربر در شبکه های اجتماعی هستند. امروزه اینفلوئنسرها (influencers) در شبکه های اجتماعی مثل فشن بلاگرها، فود بلاگرها مثل ژن های خوب، در فهرست سلبریتی ها در فرهنگ عامه قرار دارند.

در گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با معنی سلبریتی، این که چطور می شود سلبریتی شد، سلبریتی ها چه کاری برای ارتقا محبوبیت انجام می دهند و فهرست شماری از سلبریتی مطرح  ایرانی و خارجی آشنا می کند. اگر عاشق دنیای رنگارنگ و پر حاشیه سلبریتی ها هستید، این گزارش را تا انتها دنبال کنید. هم چنین ده ها راهکار برای celebrity  شدن در اختیار مخاطبان این حوزه قرار داده ایم.

(نیکول کیدمن از celebrity های مطرح هالیوود و سفیر برندهای لاکچری مثل OMEGA)

(نیکول کیدمن از celebrity  های مطرح هالیوود و سفیر برندهای لاکچری  مثل OMEGA)

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: محرمانه های فرشتگان ویکتوریا سکرت

واژه شناسی سلبریتی

سلبریتی از جمله واژه های زبان انگلیسی است  که به صورت فارگلیسی یعنی  فارسی-انگلیسی در زبان و ادب  پارسی  در دو دهه اخیر مطرح شده و مردم از به کار بردن واژه معادل فارسی آن اجتناب می کنند. با گسترش فناوری اطلاعات، دایره واژگان بیگانه محبوب روز به  صورت گسترده وارد زبان فارسی شده و اقدام فرهنگستان زبان و ادب فارسی برای معادل سازی برخی  از کلمات در زبان شیرینی پارسی گویان، در کوتاه مدت و میان مدت، کاربردی نبوده است که امیدواریم  برای حفاظت  از زبان و ادب غنی پارسی، این فرهنگ غربزدگی و استفاده مکرر از واژگان غربی در ادبیات گفتاری و نوشتاری ایرانیان، تغییر کند.

یکی از کلماتی که در سال های اخیر خیلی در ادبیات گفتاری و نوشتاری رسمی و غیر رسمی باب شده است، کلماتی است که اکو سیستم شبکه های اجتماعی در دهکده جهانی قرن بیست و یکم وارد ادبیات ایران و سایر نقاط جهان کرد. مثل: لایک، فالو، هشتگ، اینستا بازی، بلاک، وبلاگ نویسی، بت کردن، کامنت بازی، پست زنی، فشن، فشن بلاگر، فود بلاگر، شاخ اینستا، کپی-پیست و امثالهم.

جامعه ترجیح می دهد تا عنوان انگلیسی کلمات فوق الذکر را استفاده کند مثل  واژه پلیس  و اورژانس و ویلا، اما از معادل فارسی دوری کند! سلبریتی هم بر اساس این قاعده، در زبان فارسی  رایج شده  است. سلبریتی ارجاعی است به یک شخص که جامعه محلی یا بین المللی، توجه زیادی به وی داشته و  رسانه ها نیز او را در کانون توجهات خود قرار می دهند.

(از کلکسیون طلا و جواهرات ویکتوریا بکهام- سلبریتی لندن نشین)

(از کلکسیون طلا و جواهرات ویکتوریا بکهام- سلبریتی لندن نشین)

سلبریتی میتواند یک شخص  مثل لئوناردو دی کاپریو (گرگ وال استریت و هنرپیشه سرشناس هالیوود) باشد یا گروهی از افراد شاخص مثل گروه موسیقی اسپایس گرل (spice girls) که ویکتوریا بکهام (همسر مد گرای دیوید بکهام)، مصداق بارز آن هستند. افراد عادی جامعه مثل یک رفتگر، یک ورزشکار، یک مربی، یک خیر و نیکوکار، یک منتقد سیاسی و اجتماعی هم  به واسطه  رفتار و کردار خود می تواند در کانون توجه رسانه ها و مردم به خصوص شبکه های اجتماعی قرار بگیرد و یک شبه ره صد ساله برود.

(تیپ ملانی ترامپ در سفر به هلسینکی فنلاند)

(تیپ ملانی ترامپ در سفر به هلسینکی فنلاند)

نمونه این  افراد در ایران زیاد است. مثل نرگس کلباسی که با رفتارهای نیکوکارانه خود و مطرح شدن در برنامه ماه عسل شبکه سوم سیما، مطرح و میلیاردها تومان کمک مالی مثل دکتر صادق زیبا کلام (منتقد سیاسی ایرانی) جذب کرد. یا مائده هژبری و آناشید حسینی یا ساشا سبحانی که به واسطه جنجال های رسانه ای و تصاویر لاکچری گردی، در کانون توجه رسانه های داخلی و جهانی قرار گرفتند و ظرف  مدت کوتاهی در سال ۹۷، به جمع سلبریتی های ایرانی و پر فالورهای ایرانیان اینستاگرام پیوستند.

فهرست سلبریتی های ایرانی

سلبریتی های ایرانی در روزگار امروز بسیار زیاد هستند. همان طور که در بالا گفتیم، چهره های شاخص و شاخ و معروف و محبوب و مطرح، فقط آن هایی نیستند که در عرصه های سینمایی و ورزشی و سیاسی، به  افتخارات  بالای ملی و بین المللی دست پیدا می کنند یا در برنامه های زنده تلویزیونی در زمان های پر بیننده حاضر می شوند.

گاهی یک جریان سیاسی یا اجتماعی سبب می شود تا فردی یا گروهی از افراد، در حوزه  های مختلف، مورد توجه مردم و رسانه ها قرار گرفته  و تبدیل به چهره های مطرح شده  و نگاه ها به سمت آن ها معطوف شد.

حتما بخوانید: محرمانه هایی از زندگی ستاره سینمای ایران:  شیلا خداداد

 زندگی ستاره سینمای ایران: شیلا خداداد

امروزه هم  به کمک شبکه های اجتماعی و جادوی لایک و فالو و هشتگ بازی و کامنت زنی های اینستاگرامی، فیس بوکی، توییتری و هم  چنین کانال های ویدیویی یوتیوب و آپارات و تلگرام، مطرح  شدن، کار  زیاد سختی نیست و حتما نیاز نیست که مثل علی کریمی (جادو گر آسیا)، علی دایی (برترین گلزن جهان) و اصغر فرهادی (مرد ۲ اسکاری سینمای ایران)، چهره معروف بین  المللی باشید.

حتما بخوانید: مد گردی  با الناز شاکردوست: کلکسیون دار سینمای ایران

الناز شاکردوست سلبریتی ایرانی

گاهی یک افشا گری سیاسی، بیانیه مطبوعاتی، لاکچری گردی در دوبی و مالدیو و ایبیزیا اسپانیا، عکس گرفتن با ملکه سوئد یا دانمارک، سلفی با چهره های مطرح ورزشی و سینمایی ایران و جهان یا شام خوردن با رییس جمهور و وزیر خارجه، می تواند یک فرد عادی را پس از مدتی، تبدیل به شاخ اینستاگرام و شبکه های اجتماعی و در نهایت، یک سلبریتی مطرح کند که حتی رد پای او نیز به سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی و مستند های اینترنتی نیز برسد.

حتما بخوانید: مد گردی با نیکی کریمی: عروس جذاب سینمای ایران

نیکی کریمی سلبریتی زن ایرانی

همه  سلبریتی ها نیز به یک اندازه مطرح نیستند. شماری  کم و شماری بیش  تر. از طریق تعداد لایک و فالو اینستاگرام و هویت دیجیتالی آن ها هم  نمی توان سطح محبوبیت و شهرت آنها را اندازه گرفت چرا که نه  سلبریتی شدن و نه  سلبریتی ماندن، معیار و ابزاری برای سنجش و اندازه گیری ندارد و مفهومی کاملا نسبی است. گاهی سلبریتی  ها زود ستاره می شوند و زود هم  غروب می  کنند. نام نمی آوریم! اما شاید شما نام های خیلی معروفی  را در ۲۰ سال پیش در ایران و جهان به خاطر  دارید که امروزه با وجود در قید حیات بودن، عنوانی از انها در رسانه ها و پیش  مردم  نیست و زود فراموش شده  اند.

حتما بخوانید: دیدار با ارتش بهنوشی ها: مد گردی  با بهنوش بختیاری

سلبریتی هنرپیشه زن ایرانی بهنوش بختیاری

سلبریتی های ایرانی، امروزه  تا حد زیادی  مدیون شبکه های  اجتماعی هستند. برای ایرانیان، امروزه  سلبریتی به معنی پر فالور ترین  کاربران اینستاگرام، شاخ های اینستاگرام و افرادی که در فهرست  لاکچری گردها و اصطلاحا ژن خوب ها و آقازاده ها و خانم زاده ها و چهره های سیاسی و سینمایی و ورزشی هستند، به  شمار می رود. اگر شما ۲۰۰۰ اختراع و ۲۰۰ اکتشاف و ۱۰۰ گواهی بین المللی و ۳ مدرک دکترا از هاروارد داشته باشید، الزاما در فهرست اشخاص معروف و سلبریتی قرار نمی  گیرید. چه بسا که  اینستاگرام پر از مخترعین و مکتشفین ایرانی و خارجی بسیار است اما حتی در خیابان محل زندگی هم  فرد مطرحی به شمار نمی روند!

حتما بخوانید: دیدار با آناشید حسینی

دیدار با آناشید حسینی

سلبریتی همان طور که گفتیم، نیاز به جریان سازی دارد. یک ترند، یک هشتگ، یک رفرنس یک خبر و گزارش می  تواند جنجالی به پا کند و یک فرد خیلی خیلی عادی را به یک سلبریتی تمام عیار در بازه میان مدت و بلند مدت تبدیل کند.

حتما بخوانید: دیدار با گلناز آشتیانی: دختر  ایرانی موفق  طراح لباس

 گلناز آشتیانی: دختر ایرانی موفق طراح لباس

سلبریتی  های ایرانی مطرح در اینستاگرام را حتما می شناسید. بهنوش بختیاری، مهناز افشار، نیکی کریمی، الناز شاکر دوست، رضاکیانیان، پرویز پرستویی، سحر قریشی، نیوشا ضیغمی، شیلا خداداد، بهاره رهنما، سحر دولتشاهی، محسن تنابنده، احمد مهران فر، رضا عطاران، جواد عزتی و خیلی از ستارگان سینمای ایران، امروزه در فهرست  سلبریتی های ایرانی قرار دارند و میلیون ها نفر از ایرانیان، فالور آن ها محسوب می شوند.

سلبریتی زن مهناز افشار

اگر از جامعه سینمایی فاصله بگیریم، سلبریتی های دنیای موسیقی ایران نیز روز به روز در حال افزایش هستند. اگر روزگاری سلبریتی موسیقی، دور استاد شهرام ناظری، استاد محمد رضا شجریان، استاد پری زنگنه، استاد ایرج، استاد بنان، استاد پرویز یاحقی، استاد نوری و خیلی های دیگر می گشت، امروزه فهرست سلبریتی های ایرانی به روز شده و باید با نام های پر طمطراق و پر هواداری مثل: رضا یزدانی، محمد علیزاده، محمد رضا گلزار، کامکارها، فرزاد فرزین، محسن یگانه، بابک جهانبخش، محسن ابراهیم زاده، علیرضا طلیسچی، دکتر عبدالحسین مختاباد، سالار  عقیلی، استاد فرهاد فخر  الدینی، استاد شهرداد روحانی و خیلی  های دیگه اشاره کرد.

محمد رضا گلزار سلبریتی مرد

هستند افرادی که از نظر مردم، سلبریتی موسیقی هستند اما خوب جایگاه رفیع و شاخصی در این عرصه نداشته و ندارند و امیر حسین مقصود لو تنها مشتن  نمونه خروار این سلبریتی ها هستند که در فرهنگ غربی به ان ها سلبریتی الکی (fake celebrity)  گفته  می شود و پاریس هیلتون (PARIS  HILTON) مصداق آن محسوب می شود.

(پاریس هیلتون)

(پاریس  هیلتون)

حتما بخوانید: گشتی در جعبه جواهرات پاریس  هیلتون میلیونر

در عرصه سیاسی، سلبریتی  ها در حال افزایش هستند. در عرصه سیاسی، سلبریتی شدن کار سختی نیست.  کافی است کانال  و صفحه ای و سایتی راه اندازی شده و به انتقاد علمی و فنی و عمومی به سیاست های اقتصادی و فرهنگی و هنری و اجتماعی داخل و خارج از کشور پرداخته شود. اینجا، دنیای SEO هم به داد شما می رسد و افکار و نوشته های شما را بین المللی می کند و آرام آرام، شما از یک وبلاگ نویس معمولی تبدیل به ستون نویس مطبوعات و سایت های مطرح و درنهایت، در کانون توجه عموم به عنوان سلبریتی سیاسی و اجتماعی قرار می گیرید.  مخصوصا اگر رونمایی از کتاب هم داشته  باشید که چه بهتر!

حتما بخوانید: فهرست پر فالور  ترین کاربران اینستاگرام را اینجا ببینید

 پست های اینستاگرامی محبوب ترین کاربران اینستاگرام (سلنا گومز)

(تصویر  یکی از پست های اینستاگرامی محبوب ترین کاربران اینستاگرام ( سلنا گومز )  خواننده جوان موسیقی پاپ را مشاهده می  کنید که ۱۳۰ میلیون فالور  دارد و لباسی از puma را بر تن کرده  است)

 تیلور سویفت یکی از ۵ صفحه پر بیننده اینستاگرام

( تیلور سویفت یکی از ۵ صفحه پر بیننده اینستاگرام را در اختیار دارد. او ۱۱۱  میلیون فالور تا سال ۲۰۱۸ ثبت  کرد)

کریستانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس ایتالیا

(کریستانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس ایتالیا را در جدید ترین عکس ماه سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی در باشگاه بدنسازی مشاهده کنید که ۹ میلیون لایک دریافت کرد. این celebrity دنیای فوتبال، ۱۴۰ میلیون دنبال کننده دارد)

کیم کارداشیان فعال مد و لباس و صاحب برند KKW و همسر کانیه وست

(کیم کارداشیان ۱۱۴  میلیون دنبال کننده دارد. او فعال مد و لباس و صاحب برند KKW  و  همسر کانیه  وست است)

میلیون ها لایک برای این پست اینستاگرامی بیانسه، خواننده و هنرپیشه سیاه پوست آمریکایی

(میلیون ها لایک برای  این پست اینستاگرامی  بیانسه ، خواننده و هنرپیشه  سیاه  پوست آمریکایی  که وی را در شماره آگوست ۲۰۱۸ مجله معروف دنیای مد و لباس یعنی VOGUE‌ نشان می دهد)

اوضاع برای سلبریتی شدن ورزشی هم  خیلی سخت نیست. حضور در یک باشگاه ورزشی معروف و تیم فوتبال و والیبال در سطح ملی و محلی نیز در بلند مدت، نام  ها را در فهرست  سلبریتی  ها قرار می دهد. اکثر بازیکنان  تیم فوتبال استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن، تراکتور سازی و باشگاه های والیبال  و کشتی و بسکتبال و تنیس روی  میز، این روزها در فهرست  سلبریتی ها قرار دارند و شماری نیز از این  راه، به  مناصب  سیاسی هم  رسیده  اند که هادی  ساعی و علیرضا دبیر و حسین رضا زاده از  ان جمله هستند.

فهرست سلبریتی های خارجی

در خارج از کشور، سلبریتی شدن به دلیل محدودیت هایی که وجود ندارد آسان تر به نظر می رسد. گاها یک رقاص  و  طراح لباس و حتی توریسم بلاگر و منتقد اجتماعی، خیلی زود تبدیل به  شاخ اینستاگرام و سلبریتی شده  و ره صد ساله  را یک شبه  طی  می کند و البته رسانه ها و جریان اطلاعات  و جریان سازی  خبری هم  او را به رسیدن به نقاط بالا در رسانه  ، کمک می کند و یاری  می  کند.

 آریانا گرانده، خواننده جوان موسیقی پاپ آمریکا

 ( آریانا گرانده، خواننده جوان موسیقی پاپ آمریکا که این روزها بیش  از ۱۲۷ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد)

شبکه های اجتماعی ویدیویی را نباید امروزه در سلبریتی شدن افراد معمولی فراموش کرد. جاستین بیبر، خواننده جوان کانادایی موسیقی پاپ را یوتیوب و فایل های موسیقی که مادرش از وی در خردسالی منتشر  می  کرد، میبایست محصول سلبریتی شدن  یوتیوبی دانست.  آریانا گرانده، نوجوان امروز موسیقی پاپ آمریکا که صدها میلیون طرفدار دارد را نیز  باید محصول شبکه های اجتماعی تلقی کرد که خیلی زود او را در فهرست  سلبریتی  های مطرح  ایالات متحده و حتی محبوب تر از رییس جمهور این کشور  نمود.

(ترانه قدیمی Justin Bieber - Baby ft. Ludacris جاستین بیبر حدود ۲ میلیارد بار در یوتیوب

(ترانه قدیمی Justin Bieber – Baby ft. Ludacris  جاستین  بیبر حدود ۲ میلیارد بار در  یوتیوب دیده شده است. قدرت سلبریتی سازی شبکه های اجتماعی ویدیویی را دست کم نگیرید)

سلبریتی های خارجی در حوزه های مختلف هستند. هر ساله، برندگان و نامزد های اسکار، گلدن گلوب، گرمی، نوبل، فیدلز، بفتا و مانکن هایی که کت والک می کنند در صدر سلبریتی ها قرار می گیرند.  از  اسکارلت جوهانسون و نیکول کیدمن و آنجلینا جولی گرفته تا آدریانا لیما و فرشتگان ویکتوریا سکرت، همه و همه در فهرست سوپر استارهای مد و لباس جهان قرار دارند و ده ها میلیون فالور اینستاگرام داشته  و مثل جورج کلونی و دی کاپریو و تام کروز، درامد های میلیاردی دارند.

(تصویری از KARLIE KLOSS از فرشتگان ویکتوریا سکرت)

(تصویری از KARLIE KLOSS  از فرشتگان ویکتوریا سکرت)

خلاصه اگر قصد دارید تا فهرست سلبریتی های خارجی را ببینید، به  فهرست ۵۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام مراجعه کنید که حداقل ۴۰ تن  از سلبریتی ها (اشخاص و نه برند ها و گروه ها) در این لیست قرار دارند که سلنا گومز و تیلور سویفت و کیم کارداشیان، تنها مشتی نمونه خروار هستند.

چگونه سلبریتی شویم ؟ ۲۶ راهکار جالب

خیلی ها از  سوال می کنند که چگونه می توان سلبریتی شد و لایک و فالو زیادی برای صفحات خود در شبکه های اجتماعی دریافت کرد. این سوال محبوب اما پاسخ به آن خیلی سخت است. البته سلبریتی شدن در دنیای امروز، راحت تر از کسب اسکار و نوبل و جوایز جهانی و المپیک است. اما باید توجه داشت که برای سلبریتی شدن، می بایست وقت گذاشت و هزینه کرد و مشاور خوبی هم داشت. سلبریتی شدن، هیچ معیار و قاعده و قانونی ندارد. اما برای سلبریتی شدن، بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشیم که از نقطه نظر دیجیتال مارکتینگ (digital marketing) و روان شناسی سایبر (cyber  psychology) و توسعه برند (branding) اهمیت دارد:

چگونه سلبریتی شویم ؟ ۲۶ راهکار جالب

  • اول: مشخص کنید که می خواهید در چه زمینه ای سلبریتی شوید.
  • دوم: مشخص کنید که توان مندی های فردی و اجتماعی شما چیست و در چه حوزه ای هست.
  • سوم: مشخص کنید که قصد دارید روی چه قابلیت های خاص خود برای سلبریتی شدن سرمایه گذاری کنید. مهارت خاصی دارید؟  دانش خاصی دارید؟ استایل خاصی دارید؟ پتانسیل خاصی دارید؟ ایده خوب دارید؟
  • چهارم: مشخص کنید که مشاور شما برای محبوب شدن در زمینه مورد نظر چه کسی است.
  • پنجم: میزان بودجه ای که برای ستاره شدن می خواهید در میان مدت اختصاص دهید را مشخص  کنید.
  • ششم: برنامه مکتوب برای محبوب شدن در زمینه مورد نظر تدوین کنید.
  • هفتم: برنامه عملیاتی خود را برای بررسی، در اختیار مشاوران کسب و کار قرار دهید.
  • هشتم: برای خود یک برند ثبت شده ایجاد کنید.
  • نهم: اگر قصد ستاره شدن دارید، حتما باید سایت اینترنتی شخصی داشته باشید.
  • دهم: در شبکه های اجتماعی بر اساس برند ثبت شده، اکانت درست کنید.
  • یازدهم: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی متن محور و عکس محور باید تولید محتوای حرفه ای بکند.
  • دوازدهم: چون شما هنوز فرد شاخصی نیستید، باید در حوزه مورد نظر، تولید محتوای ویدیویی شاخص بکنید.

 استالیست داشتن فراموش نشود

( استالیست داشتن فراموش نشود!)

  • سیزدهم: از استراتژیست های تولید محتوا و فریلسنرها کمک بگیرید.
  • چهاردهم: گاها، عکس های زیبا، جذاب، فوتوشوت های حرفه ای و پست های جذاب اینستاگرامی، بازتاب گسترده ای داشته و در توسعه امر ستاره شدن کمک می کند.
  • پانزدهم: برای ستاره شدن، هزینه کردن را در نظر بگیرید. اکنون می توان یک عکس یا نوشته را ظرف ۲۴ ساعت به اطلاع میلیون ها ایرانی در سراسر جهان قرار داد و کم تر از یک میلیون تومان هزینه کرد! باور ندارید؟ ۵ کانال پر بیننده تلگرام و اینستاگرام محبوب ایرانی ها را در نظر داشته باشید
  • شانزدهم: سلبریتی شدن خیلی مهم نیست. ستاره ماندن مهم است. شما باید بتوانید برای دوران محبوبیت فراگیر خود، برنامه داشته باشید تا خیلی زود در دنیای پر رقابت امروزی، فراموش نشوید.
  • هفدهم: حتما از دنیای مد و لباس و طراحی فشن فاصله نگیرید. ارزش کار استالیست ها هر روز بیش تر مورد توجه قرار می گیرد. مهم  نیست شما چند سال دارید. حتما از یک استالیست حرفه ای  استفاده کنید. عقل مردم به چشمشان هست!

 دنیای مد و لباس و طراحی فشن

  • هجدهم: در هر زمینه ای محبوب می شوید، باید زیاد کتاب بخوانید و تحلیل استالیست  ها و فشن بلاگر ها و به قولی روانشناسی سایبر را بفهمید.
  • نوزدهم: اهمیتی ندارد که چقدر فالور دارید. مهم آن است که وضعیت موجود را حفظ و سپس ارتقا دهید.
  • بیستم: اگر می خواهید ستاره سینما شوید، از کلاس های آموزش آزاد شروع کنید و اصول انتقاد سینمایی را یاد گرفته و در کارگاه های بازیگری و کارگردانی و رویدادهای آزاد در داخل و خارج شرکت کنید و خود را به دستندرکاران درجه دوم سینمای ایران نزدیک کنید.
  • بیست و یکم: اگر میخ واهید ستاره ورزشی  شوید، حتما نباید سرمربی تیم ملی  باشید یا مهاجم! ما کارشناسان معروف ورزشی کم داریم. تحلیل گر حرفه ای بین المللی ورزش کم داریم. صفحه ای که موضوعات مهم ورزشی ایران و جهان را معرفی و تفسیر  کند کم داریم. همه این ها، سکوی پر مخاطب برای محبوب شدن علمی است.
  • بیست و دوم: اگر می خواهید در مدت کوتاهی ستاره شوید، راهکار های فود بلاگرها و فشن بلاگر ها را در نظر بگیرید. ایفلوئنسرها غوغا می کنند. آن ها را در نظر  داشته باشید. مثل کیارا فراگنی.
  • بیست و سوم: برای سلبریتی شدن، تاریخچه زندگی سلبریتی ها را مطالعه کنید. راه سلبریتی شدن مدونا و تیلور سویفت و لیدی گاگا با راه ستاره شدن اپرا وینفری (پول دار ترین سیاه پوست جهان) متفاوت بود.
  • بیست و چهارم: راهی ندارید که برای  مطرح شدن، اصول برندینگ را یاد بگیرید.
  • بیست و پنجم: چاره ای ندارید که زبان انگلیسی خود را تقویت کنید (شرمنده ایم!).

شاخ شدن، شاخص شدن، محبوب شدن، معروف  شدن، ستاره شدن، پول دار شدن، موثر شدن، چهره شدن و همه این ها، مدیون امنیت و سلامت است. مدیون علم و هنر  است. خود را روز به روز ابزار ها و فناوری ها و دانش جدید مجهز کنید. این که فکر  کنید فقط چهره، شاخص ساز است و لاکچری گردی، اشتباه می کنید. خیلی ها چهره های فوق العاده و  سبک زندگی فوق تصور من و شما دارند اما سلبریتی نشدند.

حتما بخوانید: فهرست برترین مزون های لوکس تهران

اگر به عنوان دانشجوی رشته های طراحی لباس و مدیریت و فناوری اطلاعات و کسب  و کار  این  گفتار را می خوانید، در مقالات وپایان نامه  های خود، روانشناسی  CELEBRITY  و راهکار های ستاره شدن و ستاره ماندن را با تطبیق الگو های داخلی و بین المللی در دستور کار قرار دهید که ایران عصر ۱۴۰۰ به  این  پتانسیل ها و تحلیل ها بسیار نیاز دارد و خلا اطلاعاتی در این زمینه غوغا می  کند.

منتظر دریافت دیدگاه ها و نظرات شما درباره  دنیای رنگارنگ و هیجان انگیز فوق ستاره ها هستیم. اگر به دنبال روش های جذاب و هیجان انگیز و کم هزینه  برای سلبریتی شدن هستید، با کارشناسان لوکس  تهران تماس بگیرید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

 سلبریتی ایرانی و خارجی کیست و چرا

به نظر  شما، برترین  سلبریتی ایرانی و خارجی کیست و چرا؟

5 دیدگاه

5 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا