دکوراسیون لوکس

گشتی در ۲۰ مرکز خرید لوکس تهران : از پالادیوم تا گالریا

مرکز خريد لوکس تهران

معرفی ۲۰ مرکز خرید لوکس تهران

مراکز خرید لوکس تهران از شمال تا جنوب و شرق تا غرب پراکنده شده  است. مهم  نیست شما کجای تهران ساکن هستید، هر  نقطه پایتخت ۱۰ میلیون نفری دود آلود باشید، فاصله کمی تا لاکچری ترین مراکز خرید ایران دارید. مگامال های مجلل چند طبقه  که جشنواره ای از برندهای داخلی و خارجی را به  نمایش دائمی گذاشته اند، روز  به روز  بر تعدادشان افزوده می شود و نوع طراحی و معماری  و ساخت و ساز آنها نیز دست کمی  از برترین مراکز خرید لوکس دوبی و آنتالیا و کوالالامپور و تفلیس ندارد.

از مرکز خرید جدید پالادیوم در زعفرانیه تهران که این روزها، پاتوق مسافران خارج از کشور  به  منظور دریافت ویزای شنگن از  ۸ کشوری است که کارگزاری هندی vfs global را معرفی کرده اند تا مرکز خرید گالریا ولنجک که ان هم کارگزاری ویزای پر مخاطب سفارت ایتالیا را بر عهده دارد، همه  و همه  فرصت های گردشگری و پاساژ گردی و خدمات اداری هیجان انگیز را در  اختیار  گردشگران و هموطنان تهرانی قرار می دهد.

این روزها اگر مسافر ایتالیا، فرانسه، آلمان،  هلند،  بلژیک، اتریش، جمهوری چک، نروژ و فنلاند هستید، باید از هر نقطه ایران، به  طبقه  ۱۱ مرکز خرید پالادیوم و طبقه سوم  مرکز خرید گالریا آمده  و از طریق کارگزاری های رسمی، مدارک درخواست ویزای شنگن کوتاه مدت خود را تسلیم گیت های دریافت مدارک کنید و بین ۶۰  تا ۱۰۰ یورو هم  هزینه پرداخت کنید. همین امر سبب افزایش قابل توجه شمار مراجعه کنندگان به این دو مرکز خرید لوکس شمال تهران شده  است.

این فقط  بخشی از ماجراست. مرکز خرید سام  سنتر، مرکز خرید فرشته، مرکز خرید الهیه و مرکز خرید اطلس نیاوران که بزودی راه اندازی می شود، در فهرست پاتوق های لاکچری گردهای پایتخت قرار داشته و روزانه هزاران مشتری از سراسر  تهران دارند. اما با این حال، هنوز هیچ مگا مالی در تهران و خاورمیانه، به گرد ایران مال (IRAN AMALL) مجهز ترین و مدرن ترین بازار تجاری و اداری ایران و منطقه خاورمیانه نرسیده است.

حتما بخوانید: ۱۰ اقامتگاه لوکس تهران را اینجا ببینید

شکوه  معماری ایرانی و عظمت طراحی  و مهندسی ایرانی را می توان در این مگا مال مدرن و زیبا و هیجان انگیز انتهای اتوبان همت غرب  و شمال دریاچه خلیج فارس  شاهد بود. جایی که یادآور گشت زنی در اتاق ها و سالن های بزرگ کاخ نیاوران، کاخ گلستان سلطان صاحب قران و کاخ  سعد آباد بوده و جشنواره ای  از هارمونی و کمپوزیسیون را در معماری و طراحی و فضا سازی مبتنی بر نقش  های  فاخر ایرانی به ارمغان آورده است.

در گزارش امروز سرویس  گردشگری مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران ، تلاش کردیم  تا شما را با شماری از مراکز خرید عمده و مهم شهر  تهران از  شمال  تا جنوب و از غرب تا شرق آشنا کنیم تا اگر فرصتی برای تهرانگردی داشتید، علاوه بر گالری گردی و تئاتر گردی، از فرصت پاساژ گردی لوکس هم  استفاده نمایید.

با با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: لوکس ترین مزون های تهران را ببینید

مرکز خرید پالادیوم زعفرانیه

مرکز خرید پالادیوم همان طور که در ابتدای گفتار عرض کردیم، یکی از جدید ترین مراکز اداری و خرید مجلل شمال پایتخت بوده و برای اهالی نیاوران، زعفرانیه، ولنجک و اقدسیه، یکی از مقصدهای لوکس گردی به شمار می رود. مملو  از کافه ها و رستوران های لوکس و قنادی هایی است که شیرینی ها و نان هایش را در کمتر نقطه  ای در تهران می  توانید پیدا کنید. حتی در شرینی الف و سولدوش و ناتلی!

مرکز خرید پالادیوم زعفرانیه

بله! پالادیوم زعفرانیه، این روزها برای هموطنان اروپا گرد، نامی بسیار  معروف است. اگر قصد گردشگری ۹۰ روزه  به کشورهای شنگن داشته باشید، می بایست  از طریق کارگزار هندی مستقر در طبقه  ۱۱ مجلل  این شرکت، نسبت به تسلیم مدارک اقدام کنید و همانجا هم انگشت نگاری شوید. موضوعی که باید در نظر  داشته باشید آن است که این کارگزاری مستقر در پالادیوم، هیچ  خدمات مشاوری ارائه نمی کند و تنها نقش دریافت کننده مدارک را بر عهده دار و لاغیر! اما برای کپی  مدارک و عکس پرسنلی، چند یورو دریافت می کند (فقط یورو!.)  پس اگر به قصد ویزا به پالادیوم می روید،  حواس جمع باشید تا برای یک برگ کپی ۴۰۰ تومنی، مجبور به پرداخت بیش از ۱۰ هزار تومان نشوید!

پالادیوم، باشگاه مشتریان دارد. شما به ازای هر مقدار خرید، یک امتیاز دریافت کرده و در سطوح مختلف قرعه کشی باشگااه مشتریان پالادیوم شرکت داده می شوید. سال گذشته خودروهای لوکس چند صد میلیونی به  مشتریان خوش شانس پالادیم اهدا شد. بنابراین هر خریدی که کردید، فیش  خرید را نزد خود نگهدارید.

پالادیوم، بیش  از ۱۵۰ واحد تجاری داشته و کلکسیونی از برترین  برندهای لوکس مستقر در ایران را دور خود جمع کرده است که از ان جمله  می تواند با برند اکسسوری  مجلل سوراورسکی اتریش، منگو، جیوکس و کفش اسکچرز اشاره کرد. اگر دنبال یک مرکز اپیلاسیون و بدنسازی و مزون لوکس  هستید، از خدمات  پالادیوم  استفاده کنید. فود کورت پالادیوم و بوک لند آن، پاتوق اهالی شکم و کتاب است. هایپر مارکت پالادیوم که در زیر  زمین قراردارد، شما را با نوشیدنی ها و خوردنی های کم  تر دیده شده  در سطح  شهر  آشنا می کند که توصیه می  کنیم از ان بازدید کنید.

پارکینگ پالادیوم در شش طبقه، امکان تردد آسانی  را به شهروندان تهرانی می دهد.

نشانی مرکز خرید پالادیوم: تهران – ولیعصر  شمالی- خیابان مقدس اردبیلی (زعفرانیه). جنب کوچه عروشی

مرکز خرید ارگ سنتر

مرکز خرید ارگ سنتر

(کافه فلورین مرکز خرید ارگ سنتر)

از دیگر مراکز خرید مجلل تهران، مرکز خرید ارگ سنتر است که در ضلع شمالی میدان تجریش قرار  دارد. بیش از یک هزار پارکینگ را در خود جای داده  و در هشت طبقه، جشنواره ای از برندهای مطرح لوازم آرایشی و بهداشتی،‌ پوشاک، عطر، محصولات چوبی و چرمی لوکس و خوردنی و لوازم الکترونیکی را در اختیار لاکچری گردهای منطقه  تجریش قرار می دهد. کافه  معروف فورین در مکانی روباز در طبقه هفتم آن قرار دارد که یکی از پاتوق های لوکس رمانتیک های تهران محسوب می شود. روبروی مرکز خرید تندیس و نزدیک مترو تجریش. کافه فلورین را در اینستاگرام: INSTAGRAM.COM/FLORIAN_CAFE دنبال کنید.

کافه فلورین، یکی از پاتوق های کافه گردی لاکچری گردهای شمال تهران

(کافه فلورین،  یکی از پاتوق های کافه گردی لاکچری گردهای شمال تهران)

برای کسب اطلاعات بیش تر به سایت ARGETEJARI.COM رجوع کنید. آسانسورهای شیشیه ای شیندلر پانوراما به راحتی شما در این مرکز خریدلوکس جابجا میکند و چشم اندازی به کوه های شمرون دارد. ۳ پردیس سینمایی مدرن در کنار شهربازی  و رستوران فضای باز، از جمله  امکانات  این مرکز خرید مجلل محسوب می شود.

 سایت ARGETEJARI.COM

مرکز خرید گالریا  ولنجک

از مجلل ترین مراکز خرید لوکس شمال پایتخت می توان به مرکز خرید گالریا اشاره کرد که نام آشنایی برای علاقمندان به بام گردی و توچال و هم  چنین مشتریان دریافت  ویزای شنگن  سفر  به  ایتالیا می باشد. سایت اینترنتی مرکز خرید گالریا، شما را با این مجموعه تجاری لوکس آشنا می  کند که در نشانی: GALLERIATEHRAN.IR قرار دارد.

مرکز خرید گالریا ولنجک

قرعه کشی  های ماهانه  و فصلی  مرکز  خرید گالریا  همچون روش مرکز خرید پالادیوم، اقدامی هیجان انگیز  برای خرید بیش تر و کسب جوایز قرعه کشی های آن می باشد.  مرکز خریدی ۱۷ طبقه که دو طبقه  فود کورت داشته و رستورن منحصر به فرد آن در طبقه ششم، مشتریان لاکچری گرد زیادی را هر هفته به سمت خود میکشد و سقف  متجرک دارد. فود کورت گالریا، جشنواره ای از غذاهای فرنگی را در طبقه پنجم ارائه کرده است که استفاده از آن را توصیه می کنیم. در طراحی این مجموعه  خرید مجهز و معظم، از سنگ های تراورتن درجه یک استفاده شده که با سنگ های گرانیت ایتالیایی ترکیب شده  است  و فضای منحصر به  فردی را خلق می کند.

 مرکز خرید گالریا همچون مرکز خرید پالادیوم

(رستوران شاندیز گالریا)

(رستوران شاندیز  گالریا)

مزون لباس عروس

اگر به مرکز خرید گالریا مراجعه کنید، با یک لوستر فوق مجلل مواجه می شوید. این لوستر را  باید بزرگ  ترین لوستر دست ساز خاورمیانه داست که سی متر ارتفاع و دو متر عرض داشته و از جنس فلز ضد زنگ ساخته  شده  است. آبکاری مشکی و گوی های طلایی اش، آن را به یکی از جذاب ترین فضاهای گالریا تبدیل کرده و ساختش برای این مرکز، ۹۰ روز به طول انجامید و محصول یک شرکت هلندی به نام BRAND VAN  EGMOND می باشد.

 مرکز خرید گالریا و یک لوستر فوق مجلل

(نمونه محصولات لوکس شرکت هلندی که لوسترهای مجلل برای مگا مال ها می سازد)

(ویلیام برند : طراح لوستر مجلل مرکز خرید گالریا ولنجک

(ویلیام  برند :  طراح لوستر  مجلل  مرکز خرید گالریا ولنجک)

از محصولات لوستری که شرکت هلندی، طراح لوستر مرکز خرید گالریا ولنجک تهران تولید کرده است

(از محصولات لوستری که شرکت هلندی، طراح لوستر مرکز خرید گالریا ولنجک تهران تولید کرده است)

گالریا را لاکچری گرد ها در اینستاگرام دنبال کنند.

(سقاخانه مرکز خرید گالریا)

(سقاخانه مرکز خرید گالریا)

مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور

سال  ۱۳۷۸ بود که یکی از نخستین مراکز خرید لوکس تهران در منطقه  شهرک غرب تهران  در زمان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی افتتاح شد.  مکانی مجلل در ۳۵۷ واحد و ۸ طبقه  که جشنواره ای از برندهای لوکس را در محیطی مجلل در اختیار لاکچری  گردهای غرب تهران قرار می داد و هنوز پس از گذشت ۲۰  سال، هم چنان یکی از پاتوق های کافه و رستوران و پاساژ گردی  تهرانی ها محسوب می شود. الگوی معماری  مرکز  خرید میلاد نوز که نمای شیشه  ای دارد، از جامع ترین الگوهای معماری تجاری ایتالیا و فرانسه  اقتیاس شده و نمایندگی برندهای زیادی  را میزبانی می کند.

رستوران ملل مرکز خرید میلاد نور در طبقه ششم

رستوران ملل مرکز خرید میلاد نور در طبقه ششم، این رستوران را در فهرست  رستوران های لوکس تهران قرار داده  است. برای آشنایی با میلاد نور تهران به سایت اینترنتی آن در نشانی: MILADENOOR.IR  رجوع کنید.

مغازه و فروشگاه های مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید سام سنتر

مرکز خرید سام سنتر

مرکز خرید سام سانتر ، یکی از مجلل ترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید سام سانتر ، یکی از مجلل ترین مراکز خرید تهران و یکی از پاتوق های مهم لاکچری گردهای بچه پول دار های شمال پایتخت بوده که امکانات خوبی برای گذران یک عصر دل انگیز دارد. خیابان فرشته تهران، یکی از گران ترین خیابان های ایران بوده و شرایط  خانه ها و مراکز خریدش، تفاوت چشمگیری حتی در بین خانه های لوکس و مراکز خرید شمال پایتخت دارد.

سام سنتر فرشته را می توان جشنواره منتخب از برترین  برندهای عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک مردانه و زنانه، محصولات لوکس و اکسسوری و محصولات چرمی و غیره دانست. اولین فروشگاه برند معروف مون بلان که نیکی کریمی  هم  روزگاری سفیر تبلیغاتی  آن بود، در سام  سانتر افتتاح شد. برندی که محصولات  عطر  و قلم و عینک آفتابی و جواهراتش، برای لاکچری  گردها شناخته  شده می باشد.

سام سنتر فرشته

در سام سنتر در چند سال های اخیر، برندهای مختلف آمدند و رفتند که از معروف  ترین آنها میتوان به نمایندگی های بولگاری، چروتی و CHOPARD (جواهرات محبوب سلبریتی های هالیوود) اشاره کرد. سام سنتر در  طبقه  نهم، مقر یکی از لوکس ترین رستوران های ایران است که برخی از سلبریتی های ایرانی از ان به عنوان پاتوق برگزاری جشن های خصوصی استفاده می کنند.

ورودی لوکس مرکز خرید سام سنتر فرشته

(ورودی لوکس مرکز خرید سام سنتر فرشته را مشاهده میکنید)

نشانی مرکز خرید سام سانتر : تهران  – خیابان ولیعصر شمالی، بعد از پارک وی- خیابان فرشته

مرکز خرید تندیس

مرکز خرید تندیس

یکی دیگر از مراکز خرید لوکس و مدرن شمال پایتخت، مرکز خرید تندیس  است که در  میدان تجریش واقع شده و برای شکم گردهای تهرانی که عاشق صبحانه  و نهار سلف  سرویسی هستند، به  خاطر رستوران اردک آبی،‌ شناخته شده است. این مرکز خرید، چهار طبقه دارد که روی آن ۵ طبقه  اداری هم  قرار دارد. از پوشاک آقایان و بانوان و کودکان گرفته  تا فروشگاه های عطر و طلا  و جواهرات و اکسسوری و موبایل و لوازم الکترونیکی و محصولات چرمی لوکس، در تندیس در دسترس است. چند کافه مجهز هم  در این مرکز خرید در دسترس می باشد. مرکز خرید لوکس ارگ نیز روبروی مرکز خرید تندیس قرار دارد که پاتوق لاکچری  گردهای کافه دوست تهرانی است.

(اینستاگرام مرکز خرید تندیس و گالری دلسی پاریس)

(اینستاگرام مرکز خرید تندیس و گالری دلسی پاریس)

اگر  میخواهید با مترو به مرکز  خرید تندیس بروید، در  ایستگاه تجریش (خط ۱  مترو تهران) توقف کنید.

نشانی مرکز خرید تندیس: تهران – تجریش – ابتدای  خیابان جعفری

مجتمع تجاری کورش

از مدرن  ترین و لوکس ترین  مراکز  خرید جدید تهران می توان به مجتمع تجاری کورش اشاره  کرد که در اتوبان شهید ستاری واقع شده است و با مترو صادقیه به راحتی میتوان با خطی های آن، به سمت این مرکز خرید مجلل رفت. یکی از مگا مال های تهران که علاوه بر مراکز خرید و شهربازی، پردیس های سینمایی مجهزی نیز در  آن در اختیار گردشگران تهرانی است. سالن هایی که مثل سینماهای باغ کتاب و پردیس ملت، بزرگ و مدرن است.

مجتمع تجاری کورش

کورش مال را باید یکی از مهم  ترین  مراکز خرید ایران دانست که توانسته نظر  شمار گسترده ای از مخاطبانر به سمت خود جلب کند. به قول بازاری ها، پا خوری کورش مال خوب است. چرا که طیف  مختلفی از نیازهای پاساژ گردها را تامین می کند. از کافه گردی و شهربازی تا فود کورت و سینما و سرزمین بازی  و کتابفروشی و اسباب بازی و بورس موبایل و رایانه، چیزهایی است که تهرانی های خوش نشین غرب تهران به آن نیاز دارند.

کورش مال را باید یکی از مهم ترین مراکز خرید ایران

مخصوصا که هایپر استار تهران نیز تقریبا نزدیک این مرکز خرید بوده و شعبه تامین اجتماعی شلوغ ۲۸ اداره کل تامین اجتماعی استان تهران که روزانه  پذیرای هزاران مخاطب است،‌ نزدیک این مرکز خرید قرار دارد. کورش مال واقعا بزرگ است  و باید حداقل یک ساعت  برای تماشای بخش های مختلف آن زمان اختصاص داد. زیر زمین  اول و دوم شامل هایپر استار و گل فروشی و کافه و طلا و سکه است  و در طبقه همکف و دوم، واحدهای تجاری و سرزمین بازی را شاهد هستیم.

 هایپر استار تهران

طبقه سوم و چهارم کورش مال را سینما و خانه کودک و فست فود و کافی شاپ تشکیل می دهد. در طبقه پنجم نیز، شاهد سالن های وی  آی پی، رستوران لوکس ایتالیایی  و نشر  چشمه هستیم. کورش  مال ظرفیت  ۱۶۰۰  خودرو دارد.

طبقه سوم و چهارم کورش مال را سینما و خانه کودک و فست فود و کافی شاپ

نشانی کورش مال: تهران  – بزرگراه شهید ستاری- تقاطع خیابان پیامبر مرکزی

مرکز خرید روشا

خیلی ها مرکز خرید روشا را در فهرست  ۱۰ مرکز خرید لوکس تهران قرار می دهند. روشا را باید به  عنوان یک مرکز خرید جدید در منطقه نیاوران تهران، نخستین فروشگاه بدون مرز دانست. چرا که بین غرفه  ها، هیچ تقسیم  بندی و پارتیشن بندی وجود ندارد و غرفه  دیواری را شاهد نیستیم  که یادآور گالری لافایته  پاریس  خواهد بود.

مرکز خرید روشا

شمار زیادی از برندهای جهان  در ROSHA CENTER گرد  هم  آمده  تا میزبان لاکچری  گردهای تهرانی باشند. مرکز خریدی در ۱۷ طبقه که چهار طبقه  فروشگاهی و ده  طبقه  پارکینگ دارد. طبقه همکف شامل عطر و ادکلن های لوکس معروف و محصولات آرایشی و بهداشتی از لانکوم تا استی لادر است و در طبقه G نیز لباس های شیک و مجلسی هیجان انگیز خوش دوخت خارجی بانوان و آقایان ارائه می شود که در کنار کیف و کفش برندهای  لاکچری، ست خوبی را برای مشکل پسندان به ارمغان می آورد.

 عطر و ادکلن های لوکس معروف و محصولات آرایشی و بهداشتی

در طبقه دوم  مرکز خرید روشا، مجموعه ای اختصاصی برای لوازم ورزشی را شاهد هستیم.  طبقه آخر  مرکز  خرید روشا، پاتوق کافه و رستوران گردهای بالا شهر بوده و محل خوبی برای استراحت و صرف غذا در روزهای  گرم و سرد زمستانی  پایتخت محسوب می  شود. قرارهای زیادی در این منطقه  تهران بین کوچ سرف ها و اینترنیشنی ها برگزار می شود.

 طبقه دوم مرکز خرید روشا، مجموعه ای اختصاصی برای لوازم ورزشی

نشانی مرکز خرید روشا: تهران- خیابان نیاوران – تقاطع عمار و فرمانیه. پایین تر از خیابان شهید دکتر باهنر.

اسکای سنتر لواسان

اسکای سنتر لواسان

برای لواسان گردها که این روزها بر شمار آنها افزوده شده است، مرکز خرید SKY CENTER،  پاتوق شماره یک لاکچری گردی و کافه گردی صبح و شام محسوب می شود. جایی  در منطقه خوش آب و هوای لواسان که مشتریان مخصوص به خود را دارد که معمولا ویلا نشینان مجلل مناطق اطراف هستند. معماری کلاسیک و مجلل، پاتوق برندهای معروف در ایران است. محل مناسبی با چشم انداز فوق العاده  برای آشنایی  با طرح های جدید پوشاک و عطر  و جواهرات و خوردنی هایی که در  هر نقطه  ای در تهران یافت  نمی شود.

 لواسان گردها مرکز خرید SKY CENTER

معماری  فوق العاده مرکز خرید لوکس لواسان، یادآور لدوفانس و گالری لافایته پاریس و مرکز خرید معروف گالریا استانبول است.

مرکز خرید دنیای  نور

مرکز خرید دنیای نور

یکی دیگر  از مراکز مدرن و بزرگ تهران که اتفاقا پاتوق اهالی شرق تهران است، مجتمع تجاری دنیای نور بوده که حدود۱۸۰۰ متر مربع زیر بنا داشته  و و در صد متری  بزرگراه امام علی قرار  دارد. ۱۰ طبقه  داری که تالار پذیرایی مجللی در طبقه  آخر  مشرف  به پارک بزرگ روبرو داشته  و برای جشن ها و مراسم، گزینه خوبی در این منطقه شلوغ تهران به شمار می رود. محصولات مختلف برند و غیر برند دراین مرکز در اختیار تهرانی ها بوده و شعبه  دوم آن نیز در تهران در حال احداث می باشد.

از مراکز مدرن و بزرگ تهران پاتوق اهالی شرق تهران

نشانی  مجتمع خرید دریای نور: تهران – بزرگراه رسالت – نبش خیابان کرد.

مرکز خرید مگا مال

یکی از جدید ترین مراکز خرید تهران، MEGA MALL  نام دارد که در منطقه  ای بزرگ با فضای منحصر به فرد واقع شده و چشم اندازهای خوبی به اطراف دارد. ۹ طبقه و بیش از ۲۰۰ واحد تجاری را در خود جای داده و در حوزه های مختلفی از مواد غذایی گرفته  تا محصولات چرمی و چوبی و پوشاک و عطر و جواهرات برند تا لوازم الکترونیگی و کافه و رستوران های فرنگی، پاتوق پاساژ گردهای منطقه غرب تهران محسوب می شود.  سالن های سینمایی مگا مال نیز معمولا، پاتوق اکران خصوصی فیلم ها و محل گذر سلبریتی های سینمای ایران به شمار می رود. جزییات بیشتر را در سایت megamall.ir  دنبال کنید. فیلم های خارجی در  این مرکز خرید هر روز به نمایش گذاشته می شود.

مرکز خرید مگا مال

تصویری از کافه کاره در مجتمع مگا مال طبقه همکف اول که چای ماسال

(تصویری از کافه کاره  در مجتمع مگا مال طبقه  همکف اول که چای  ماسال آن معروف است)

برندهای این مرکز خرید مجلل عبارتند  از: زارا،  آر سی  جی، ال  تی  بی، نیونل* تیفی، جین وست، رز فلیس، سارا،  شاپ استایل، مارتین جونز، ال سی  من، بادی اسپینر، کلایمبر،  ناسکی،  چارلز اند کیتز،‌دلسی، نوین چرم.

کافه های لوکس این مجموعه نیز  کافه کاره  و کافه مانچی هستند که در کنار  برندهای ورزشی فیلا و ریباک و پوما و پتزل،  محیط  خوبی برای لاکچری  گردهای این منطقه پایتخت محسوب می شود.

معماری گالری لافایته پاریس که الهامی برای ساخت مگامال تهران

(معماری  گالری لافایته پاریس  که الهامی  برای ساخت مگامال  تهران است)

نشانی مرکز خرید مگا مال: تهران – بزرگراه  شهید ستاری- شهرک  اکباتان، فاز دوم، میدان شهید صارمی.

مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید مجلل دیگری که در این فهرست قرار داده ایم، مرکز خرید مدرن الهیه است که یکی از پاتوق های لاکچری  گردهای شمال پایتخت به شمار می رود و کلکسیونی از برندهای لوکس  را در اختیار مشکل پسندان پولدار تهرانی قرار می دهد. ساختمانی یازده طبقه که جشنواره دائمی برندهایی  چون: بلامبرود پارک، استفانو ریچی، مونت کارلو، والنتینو، پرومد و برندهای مطرح  عطر از  دیور و شانل گرفته  تا لوازم آرایشی برند من جمله  استی لادر و لانکوم و ایو روشه  که گزینه های هیجان انگیز برای لاکچری گردهای تهرانی است.

مرکز خرید مدرن الهیه

طبقه  رویال مجتمع تجاری مدرن الهیه، طبقه  پنجم بوده  و بوتیک و جواهر فروشی و کافه و رستوران های مجللی را شامل می شود که اگر روی  هشتگ این طبقه در اینستاگرام بروید، تصاویری که لوکس گردهای تهرانی  از  پاساژ گردی های خود در این طبقه  منتشر کرده  اند را خواهید دید. این مرکز خرید در انتهای بلوار آفریقا یا جردن یا نلسون ماندلا کنونی قرار  داشته  و بیش از ۱۸۰ پارکینگ دارد. چون اصلا امکان توقف در حاشیه  جردن برای شما میسر نخواهد بود.

 طبقه پنجم بوده و بوتیک و جواهر فروشی و کافه و رستوران های مجلل

نشانی مجتمع مدرن الهیه: تهران – بلوار آفریقای شمالی۰ مقابل خیابان گلنار

مرکز خرید الماس

مرکز خرید الماس

از دیگر مراکز خرید جدید و لوکس و مدرن  تهرانی ها، می توان به مرکز خرید الماس اشاره کرد. مرکز خرید بزرگی که در بلوار ارتش یا مینی سیتی سابق  قرار داشته و از مراکز خرید لوکس شرق تهران محسوب می شود. اگر در این منطقه  تهران ساکن هستید، حتما الماس را در نظر بگیرید که شما را با نمایشگاه دائمی کالاهای مجلل آشنا می کند. از آدیداس و برشکا و مون  لان و گپ و سیسلی گرفته تا رولکس و سواچ و امگا و برندهای لباس و پوشاک زنانه و مردانه که محبوب مشکل پسندهای شیک گرد است.

اطراف مرکز خرید الماس مملو از رستوران و کافه و مراکز شکم گردی برای لاکچری  گردهای منطقه  بوده  که برای عصر گردهای روزهای  مختلف سال  توصیه  می شود. از نظر  پارکینگ مشکلی نخواهید داشت.

نشانی مرکز خرید الماس : تهران – بلوار ارتش- ضلع شمالی  بزرگراه امام علی- مرکز خرید ایرانیان

مرکز خرید اطلس  نیاوران

مرکز خرید اطلس نیاوران که پایین تر از پارک نیاوران قرار دارد، بزودی افتتاح می شود و به فهرست لوکس ترین  مراکز خرید ایران اضافه می شود. ۱۹ طبقه  دارد که ۸ طبقه  اداری  و ۴  طبقه  تجاری خواهد بود. یک طبقه آن هم  فقط فود کورت است که به نظر می رسد با افتتاح آن، یکی از پاتوق های شکم گردهای  شمال  پایتخت شکل بگیرد.

مرکز خرید اطلس نیاوران

اطلس نیاوران، معماری منحصر به فردی دارد

اطلس نیاوران، معماری منحصر به فردی دارد که جنبه  های زیبا شناسی و توسعه پایدار در طراحی ترکیب حجمی آن رعایت  شده است. دسترسی  های جدایگانه  از تلاقی کاربری های  تجاری  و اداری سبب شده  تا این مگا مال نیاوران، بتواند در أینده نزدیک، رقیبی برای پالادیوم و گالریا باشد. با راه اندازی  نهایی این مرکز خرید و اداری  نیاوران، بیش  از دو هزار فرصت شغلی در منطقه  راه اندازی می شود. شرکت عمران اطلس ایرانیان، شرکت سرمایه گذاری  ایران اطلس کیش و ستاره آرمان،  طراح و سازنده این مگا مال مجلل تهران به  شمار می روند. جزییات بیشتر را در سایت مرکز خرید اطلس  نیاوران : iranianatlas.ir  دنبال کنید.

مرکز خرید آرن سعادت آباد

برای اهالی سعادت آباد تهران، یکی از مراکز لاکچری  گردی، مرکز خرید آرن سعادت آباد است که اخیرا راه اندازی شده است. مجموعه ای شیک که در زمستان ۹۴ افتتاح شد و فروشگاه های لباس کودک و بانوان و آقایان و برندهای طلا و جواهرات را میزبانی می کند. ۸ طبقه  بزرگ با بیش ار ۱۰۰ فروشگاه و ده ها برند و مجموعه کافه و رستوران های مجلل، محیط خوبی برای پاساژ گردی اهالی  این منطقه تهران به شمار می رود.

پارکینگ اختصاصی وسیعی نیز جهت رفاه حال مشتریان عزیز در این محل تعبیه شده است. خبر خوش این‌که، فودکورتی نیز با ارائه باکیفیت‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاها و فست‌فودها پذیرای شما عزیزان در آرن می‌باشد. جایی‌که در میان تهران‌نشینان طرفداران خاص خودش را دارد.

مرکز خرید آرن سعادت آباد

نشانی مرکز خرید آرن : تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان حافظی(ارغوان غربی)، نبش خیابان فخار مقدم.

مرکز خرید ایران مال

مرکز خرید ایران مال

لوکس  ترین و برترین و مدرن ترین مرکز خرید تجاری و اداری و فرهنگی و ورزشی ایران و خاورمیانه، ایران مال  است که در سال ۹۶ فاز اول آن افتتاح شد و بزودی فازهای بعدی راه  اندازی می شود. بزرگ ترین بازار سنتی ایران پس  از عصر صفویه  که جشنواره های از سنت و مدرنیسم و الهامی از کاخ ها و گالری های سنتی ایرانیان  با نقش  های تاریخی و مصداقی  از شکوه  معماری ایرانی است را درایران مال شاهد خواهید بود. آن هم  در زمینی به مساحت ۱.۸ میلیون متر مربع که با همت بانک آینده ساخته شد و قرار است بزودی وارد بازار بورس ایران شده تا علاقمندان، سهامداران این مگا مال شوند.  ایران مال،  یکی از ۵ مگا مال عظیم جهان و بزرگ ترین پروژه فرهنگی و تجاری تاریخ مهندسی ایران است که توصیه می کنیم حتما از آن بازدید کنید.

تصویری از تالار آینه مرکز خرید ایران مال

(تصویری از تالار آینه مرکز خرید ایران مال که جشنواره ای از رنگ و نور و شکوه معماری سنتی ایران را به ارمغان آورده است)

(تصویری از باغ ایرانی در ایران مال)

(تصویری از باغ ایرانی در ایران مال)

(تصویری از اتاق های هتل ۵ ستاره ایران مال)

(تصویری از اتاق های هتل ۵  ستاره ایران مال)

(تصویری از معماری جذاب باغ دیدار در مرکز خرید ایران مال)

(تصویری از معماری جذاب باغ دیدار در مرکز خرید ایران مال)

تصویری از معماری فوق العاده مسجد محمد رسول الله مرکز خرید ایران مال

(تصویری  از  معماری  فوق العاده مسجد محمد رسول الله مرکز خرید ایران مال که با کاشی کاری و خطاطی، تصویری باشکوه  از معماری ایرانی  را به نمایش می گذارد)

(تصویری از مرکز نمایشگاهی ایران مال)

(تصویری از مرکز نمایشگاهی ایران مال)

ایران مال را در iranmall.ir  دنبال کنید. اگر به این بازار لوکس رفتید، تصاویر خود را برای لوکس تهران ارسال کنید.

حتما بخوانید: با ایران مال، لوکس  ترین مرکز خرید ایران آشنا شوید

  • مرکز خرید ونک
  • مرکز تجاری ایران زمین شهرک غرب

مرکز خرید تیراژه

از جمله  معروف ترین و مطرح ترین مراکز خرید در غرب  تهران است که در یکی از متراکم ترین مناطق  شهری تهران قرار  داشته و هر روز مملو از  مشتری و گردشگر می باشد. مرکز خرید سه  طبقه  مجهز که دارای شهربازی  بزرگ و سرپوشیده در طبقه آخر بوده و برخی از خانواده ها را تنها بخاطر  استفاده از این ابزار، به سمت تیراژه می کشاند. البته  مجتمع تجاری بزرگ کوروش در اتوبان شهید ستاری تهران نیز، در طبقه زیر هم کف، شهربازی نسبتا جذابی را در اختیار کودکان و نوجوانان قرار داده و به نظر می رسد، الگوی خوبی را مگا مال های تهرانی از مگا مال های غربی و شرقی برای جذب مشتری در نظر گرفته اند. البته مرکز خرید پالادیوم با راه اندازی باشگاه مشتری، پاتوق لاکچری گردهایش را با مسابقات و قرعه کشی های هیجان انگیز، فعال نگهداشته است.

در تیراژه، بیش از سیصد و شصت واحد تجاری وجود دارد که میزبان دائمی برندهای لوکس و متوسط  داخلی و خارجی از مبلمان و لباس و خوردنی گرفته تا محصولات الکترونیکی و صنایع چرمی و عینک و لوازم ورزشی و مدرسه. سه طبقه پارکینگ هم در اختیار گردشگران از ۹ صبح تا ۱۲ شب است.

آدرس مرکز خرید تیراژه: تهران- بزرگ راه شهید اشرفی اصفهانی، پایین تر از  پل اتوبان شهید همت.

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما بهترین  مرکز خرید لوکس تهران کدام است؟

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا