برند ها

کالکشن لباس بهار-تابستان ۲۰۱۹ اسکار دلارنتا : سلطان شیک پوش ها

اسکار دلارنتا

اسکار دلارنتا (Oscar de la  Renta) طراح معروف و صاحب سبک دومینیکی لباس عروس و مجلسی شیک بانوان، در اکتبر ۲۰۱۴ میلادی در سن هشتاد و دو سالگی درگذشت و دنیای مد هم چون گابریل کوکوشانل (CHANEL)، یکی از بزرگان خود را از دست داد. او از سرشناس ترین طراحان مد و لباس جهان در قرن بیستم بود که استایلیست سلبریتی هایی هم چون ژاکلین کندی به شمار می رفت. هنرپیشگان معروف هالیوود تا سیاستمداران، مشتریان پر و پاقرص اسکار دلارنتا بودند که هم چون بیژن پاکزاد، طراح مد سرشناس ایرانی آمریکا، مشتریان جهانی پیدا کرد. این طراح لباس های رویایی شیک پوش ترین شخصیت های هنری و سیاسی قرن بیستم، با برند خود فعال بوده و وارثان اسکار، راه او را ادامه داده اند.

علاوه بر لباس های رویایی این سلطان شیک پوشی آمریکای شمالی ، عطر و ادکلن های اسکار دلارنتا نیز با استقبال خوبی جهانی همراه شده است. گزارش امروز سرویس رویداد مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، گشتی زده در جدید ترین فشن شو برند اسکار دلارنتا ۲۰۱۹ تا با طرح های هیجان انگیز و رنگارنگ این برند بر تن مانکن های معروف از جی جی حدید تا آدریانا لیما آشنا شویم.

حتما بخوانید : تاریخچه برند اسکار دلا رنتا

از جدید ترین محصولات کژوال بلند و پوشیده زنانه اسکار دلارنتا

( از جدید ترین محصولات کژوال بلند و پوشیده زنانه اسکار دلارنتا )

با ما همراه باشید و نظرات خود را درباره این لباس های جذاب از طریق بخش کامنت در اختیار لوکس تهران قرار دهید.

حتما بخوانید: مد گردی با جی جی  حدید : مدل زیبا فرشتگان ویکتوریا سکرت

داستان اسکار دلارنتا : ایده پرداز لاکچری گرد ها

یکی از تئوریسین های طراحی استایل های با شکوه در نیمه دوم قرن بیستم میلادی، حتما اسکار دلارنتا است که علاوه بر طراحی لباس برای سلبریتی های هالیوودی، برای شماری از بانوان اول آمریکا از ژاکلین کندی تا جینا بوس و چلسا کلینتون (دختر بیل کلینتون) لباس طراحی کرد. او در ماه های آخر زندگی خود، این فرصت را پیدا کرد تا لباس  عروس امل عمل الدین، همسر جورج کلونی، فوق ستاره هالیوود را نیز طراحی  کند که بازتاب های گسترده  ای  پیدا کرد.

 لباس عروس امل عمل الدین، همسر جورج کلونی از اسکار دلارنتا

(پشت صحنه مراحل آماده سازی لباس عروس امل عمل الدین، همسر جورج کلونی که توسط  اسکار دلارنتا طراحی شده بود)

تصویر لباس عروس چلسی کلینتون دختر رییس جمهور سابق ایالات متحده دوخته شده توسط اسکار دلارنتا

(تصویر لباس عروس چلسی کلینتون دختر رییس جمهور سابق ایالات متحده که توسط اسکار دلارنتا دوخته شده بود)

دلارنتا مثل برخی از طراحان مد و لباس جوان ایرانی، دانش آموخته دانشکده های طراحی لباس  اسپانیا است و در دهه شصت میلادی، با طراحی لباس های همسر  کندی، رییس جمهور  سابق ایالات متحده آمریکا، توانست اعتبار  خوبی برای خود کسب کند و خانه  مد اسکار دلارنتا را تاسیس کند. خانه مدی که امروزه یکی از فعال ترین مراکز ایده پردازی و طراحی لباس رنگارنگ و لوکس جهان بوده  و شماری از ایده های مدیران خلاقش را در گزارش امروز مشاهده می  کنید.

پیراهن های فراخ با کمر تنگ و طرح های گل دار با رنگ های ملایم از اسکار دلارنتا

پیراهن های فراخ با کمر تنگ و طرح های گل دار با رنگ های ملایم را باید بخشی از شکوه طرح و رنگ سلطان شیک پوشی آمریکایی ها به شمار آورد.

حتما بخوانید: کالکشن لباس زنانه بهار – تابستان ۲۰۱۸ برند اسکار دلارنتا

اسکار دلارنتا مجموعه لباس خود را در فشن شو سال گذشته با رنگ های سفید و باشکوهی برگزار کرد. مدل  هایی باشکوه که در عین سادگی، جذابیت های لازم را برای ترغیب لاکچری گردها برای پرداخت پول های خوب به  این برند سرشناس داشت. فرم های کلاسیک و طرح های ترکیبی تور دار، ایده  های خلاقانه این خانه مد در فشن  ویک سال ۲۰۱۷ میلادی بود که نمونه آن را در عکس زیر مشاهده می کنید.

 طرح اسکار دلارنتا در فشن شو نیویورک ۲۰۱۷ میلادی

( طرح اسکار دلارنتا در  فشن شو نیویورک ۲۰۱۷ میلادی)

پارچه های سنگ دوزی شده و طرح  های کلاسیک پارچه، انتخاب های همیشگی طراحان خانه مد اسکار دلارنتا بود که در نمایش سال گذشته شاهد بودیم. روندی که سال پیش با لباس های بالا تنه گشاد و شانه های افتاد شاهد بودیم، در فشن شو ۲۰۱۸ اسکار دلارنتا متفاوت بود.

کالکشن بهاره-تابستانه برند اسکار دلارنتا ۲۰۱۹

از کالکشن بهاره و تابستانی برند اسکار دلارنتا که در نیویورک ۲۰۱۹

(از کالکشن بهاره و تابستانی برند اسکار دلارنتا که در نیویورک  ۲۰۱۹ رونمایی شد)

 طرحی جذاب از برند اسکار دلارنتا

( طرحی جذاب از  این برند که طرحی رومی را برای علاقمندان به استایل  های خاص در مهمانی های  ویژه ارائه می کند)

استایل های مونوکروم سفید از اسکار دلارنتا در فشن شو ۲۰۱۹ میلادی

( برای بانوان جوانی که به دنبال استایل های مونوکروم سفید هستند، این طرح جذاب از اسکار دلارنتا در فشن شو ۲۰۱۹ میلادی می تواند الهام خوبی برای طرح های پوشیده بلند باشد)

 برند اسکار دلارنتا با طرح های گل دار و رنگارنگ

( برند اسکار دلارنتا همان طور که گفتیم، با طرح های گل دار و رنگارنگ شناخته می شود که طرح بالا که از کالکشن بهاره و تابستان ۲۰۱۹ میلادی این برند است، مصداقی از این ایده به شمار می رود)

تیپ های کژوال شیک جذاب و منحصر

(ایده ای برای تیپ های کژوال شیک جذاب و منحصر به  فرد برای بانوان مشکل پسند که علاقمند به پوشیدن لباس  هایی خنک با تناژ های شاد هستند. )

حتما بخوانید: برترین طراحان لباس جهان  را بشناسیم

 مانتو های جلو باز پاییزه و تابستانی طرح از اسکار دلارنتا

(اگر به دنبال مانتو های جلو باز پاییزه و تابستانی هستید، این طرح  از اسکار دلارنتا که در فشن شو بهار و تابستان ۲۰۱۹ میلادی این برند توسط این مانکن معروف انگلیسی رونمایی شد را در نظر داشته باشید)

 مانکن سیاه پوست برند اسکار دلارنتا

( مانکن سیاه پوست برند اسکار دلارنتا در این تصویر، شکوه پارچه های رنگارنگ خوش نقش  را به عنوان ایده ای جهت استایل های پوشیده بلند خنک تابستانی و پاییزی به نمایش می گذارد)

 تیپ های کژوال غیر مونوکروم با تنالیته پر رنگ و شاد پاییزه از اسکار دلارنتا

(برای بانوان جوانی که به دنبال تیپ های کژوال غیر مونوکروم با تنالیته پر رنگ و شاد هستند، این انتخاب پاییزه از اسکار دلارنتا توصیه می شود)

طراح های پاییزه الهامی از کالکشن بهاره-تابستان ۲۰۱۹ میلادی از برند اسکار دلارنتا

( ایده ایی فوق العاده برای طراح های پاییزه الهامی از کالکشن بهاره-تابستان ۲۰۱۹ میلادی از برند اسکار دلارنتا )

 برند اسکار دلارنتا حضور رنگ قرمز با اکسسوری

( برند اسکار دلارنتا در این عکس، حضور  رنگ قرمز را با اکسسوری و دوخت و برش تمییز به نمایش گذاشته  است که درس های خوبی برای استالیست  ها و طراحان جوان دارد)

حتما بخوانید: راهنمای سفر به نیوزلند با روش کارآفرینی فوری

 طرح های شیک و ساده و فاخر کژوال بلند و پوشیده از اسکار دلارنتا

(اگر به دنبال طرح های شیک و ساده و فاخر کژوال بلند و پوشیده هستید، این ایده جذاب و زیبا  از اسکار دلارنتا را در نظر داشته باشید که برای دورهمی های پاییزه  و حتی استایل های کژوال مهمانی مناسب  است)

دکلته های تک شانه که در کالکشن بهاره و تابستان ۲۰۱۹ میلادی برند اسکار دلارنتا

( ایده ای برای دکلته های تک شانه که در کالکشن بهاره و تابستان ۲۰۱۹ میلادی از این برند به نمایش گذاشته  شد)

 لباس بلند بدون آستین که طرح های پاییزه کژوال اسکار دلارنتا

( لباس بلند بدون آستین که طرح های پاییزه کژوال اسکار دلارنتا را به نمایش می گذارد و حس شادی  بخش آن به دلیل شاخ و برگ های سبز رنگ روی پارچه زمینه سفید است)

 مونوکوم بلند پوشیده سفید و مشکی راه راه از کالکشن بهاره و تابستان ۲۰۱۹ میلادی برند اسکار دلارنتا

( مونوکوم  بلند پوشیده سفید و مشکی راه راه را در  این عکس از کالکشن بهاره و تابستان ۲۰۱۹ میلادی  برند اسکار دلارنتا مشاهده می کنید که اکسسوری به عنوان مکمل استایل، وظیفه  خود را به خوبی ایفا کرده  است)

برای آشنایی با برند اسکار دلارنتا به سایت اینترنتی آن در این نشانی رجوع کنید.

سایت اینترنی برند اسکار دلارنتا

(سایت اینترنی این برند برای آشنایی  با جدید ترین محصولات کیف و کفش و جواهرات و لباس زنانه و ادکلن اسکار دلارنتا  که امکان سفارش  اینترنتی و ارسال رایگان در داخل خاک آمریکا را فراهم می کند)

اگر عاشق اینستاگرام هستید، توصیه می کنیم با جدید ترین محصولات مد و لباس و اکسسوری این برند سرشناس لاکچری گردها در  این شبکه آشنا شوید. صفحه اینستاگرام این برند ظرف ۴ سال اخیر بیش  از ۳۳۰۰ عکس از محصولات این برند با حضور مانکن های معروف جهان منتشر کرده و بیش از ۳ میلیون فالور دارد. این صفحه را در این آدرس: Instagram.com/oscardelarent0061 دنبال کنید.

 پست اینستاگرامی برند اسکار دلارنتا CLAIRE FOY

(در این تصویر،  پست اینستاگرامی برند اسکار دلارنتا را شاهد هستیم که CLAIRE  FOY  هنرپیشه سرشناس، از کالکشن ODLRRESORT ۲۰۱۹ میلادی این برند، لباس راه راه عمودی سفید قهوه ای را بر تن کرده و در مراسم TIFF حضور یافت)

لباس رنگارنگ گل دار مجللی از برند اسکار دلارنتا را در کنار کیف لاکچری Alibi

(در این عکس، CAMILA COELHO را مشاهده می کنیم که لباس رنگارنگ گل دار مجللی از برند اسکار دلارنتا را در کنار کیف لاکچری Alibi برتن کرده است. برای کسب اطلاعات بیش تر از این استایل، به هشتگ هایی مثل: ODLRBAGS و #WHATSYOURALIBI مراجعه کنید)

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما  جذاب ترین طرح کالکشن بهاره اسکار دلارنتا کدام است؟

 طرح کالکشن بهاره اسکار دلارنتا

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا