استایل و مد بانوان

تیلور هیل ؛مدگردی با دوستداشتنی ترین فرشته ویکتوریا سیکرت

تيلور هيل لوکس تهران

 تیلور هیل : مدل جذاب ویکتوریا سکرت

تیلور هیل (Taylor Hill) متولد ۵ مارچ ۱۹۹۶ میلادی در آمریکا با ۱۷۳ سانت قد و ۵۶ کیلوگرم وزن، از سال ۲۰۱۵ میلادی به جمع فرشتگان ویکتوریا سکرت پیوست و هم اکنون از چهره های مطرح دنیای مد و لباس به شمار می رود. این مدل جوان برندهای لاکچری غربی، سابقه همکاری با برندهای لاکچری را در کارنامه داشته و بیش از ۱۲ میلیون فالور در اینستاگرام دارد و همچون آدریانا لیما و عروس رویایی دیور (میراندا کر) و حتی کارا دلوین بریتانیایی، فردی مستعد فشن معرفی شده است. تیلور هیل عاشق اسب سواری و نقاشی بوده و رژیم غذایی و سبک زندگی خاصی را برای حفظ اندام خود جهت حضور در کت واک های طوفانی ویکتوریا سکرت در دستور کار قرار می دهد.

برای آشنایی بهتر مخاطبان گرامی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، ده ها تصویر از استایل ها، مد های کژوال و رسمی و هم چنین رازهای تناسب اندام و رژیم غذایی  این فرشته  جذاب ویکتوریا سکرت در این گفتار ارائه می شود. اگر شما هم درباره مدل های وی نظر و دیدگاهی دارید از طریق بخش کامنت و کانال های لوکس تهران در اینستاگرام و  تلگرام  اطلاع دهید.

با ما همراه باشید.

دیدار با مدل های ویکتوریا سکرت

دیدار با میراندا کر، عروس رویایی دیور

داستان تیلور هیل

ويکتوريا سيکرت تيلور هيل

تیلور هیل ، متولد مارچ  ۱۹۹۶ میلادی در استان ایلینویز آمریکا است. استایل بدون آرایش جذابش، او را خیلی زود وارد دنیای مد و لباس  کرد. حضور وی در فشن  شوهای  اوت کوتور سال ۲۰۱۲ میلادی، سبب شناختش توسط برندهای صاحب نام به خصوص فرشتگان ویکتوریا سکرت شد. این بانوی جوان، عاشق یوگا بوده و فیت کراس انجام  می دهد. از مدل های چپ دست که به چالش سلفی بدون آرایش نیز پیوست. البته نباید همکاری وی با آژانس مطرح  IMG  را در شهرتش فزاموش کرد. سکوی پرتابی که بعدها تیلور هیل را به سمت پوما و ورساچه و شنل و MIU MIU هدایت کرد.

( هیل روی جلد مجله معروف مد ELLE)

( تیلور هیل روی جلد مجله معروف مد ELLE)

 برندهای زیادی همکاری دارد که ANNA SUI, H&M و لویی ویتون و شانل تیلور هیل

وی همان طور که در بخش مد گردی این گزارش مشاهده خواهید کرد، با برندهای زیادی همکاری دارد که ANNA SUI, H&M و لویی ویتون و شانل از ان جمله است. مایکل کورس نیز از جمله  برندهای مطرحی است که TAYLOR HILL با آن همکاری دارد. درآمد وی در چند سال اخیر حدود ۱۰ میلیون دلار برآورد می شود. بخشی از درامد این مدل زیبای جوان قصه ما، از طریق به  اشتراک گذاری فوتوشوت هایش از برندهای صاحب نام در اینستاگرام ۱۱ میلیون فالوریش بدست می آید که اهمیت کسب  و کار دیجیتالی را در حوزه فناوری اطلاعات  به نمایش می گذارد.

تیلور هیل از دوستان قدیمی سلنا گومز، خواننده معروف لاتین تبار آمریکا است

تیلور هیل از دوستان قدیمی سلنا گومز، خواننده معروف لاتین تبار آمریکا است که پر فالور ترین کاربر اینستاگرام به شمار می رود. او یکی از رازهای آرایش خو را شست و شوی صورت قبل از خواب و هم چنین نوشیدن أب زیاد می داند که در هیدراته شدن بدن او کمک شایانی دارد. ابروی پهن او که در بسیاری  از عکس ها دیده می شود، هم چون استایل کارل دلوین، مدل بریتانیایی، مثل امضا تیلور هیل بوده و خیلی ابروی باریک را نمی پسندند.  موضوعی که در فوتوشوت های TAYLOR HILL هم  به وفور دیده می شود. او عاشق کانتورینگ با رژ های خنثی است که ترکیب جذابی  را با ممیمک چهره اش به ارمغان می آورد.

نکته های خوبی از آرایش ساده و طرح لباس های شیک این مدل جوان ویکتوریا سکرت تیلور هیل

(نکته های خوبی از آرایش ساده  و طرح لباس  های شیک این مدل جوان ویکتوریا سکرت میتوان آموخت)

سوپر مدل خوش قیافه ویکتوریا سکرت، در فهرست خوش اندام ترین مانکن های جهان به شمار می رود و همواره رژیم غذایی که رعایت می کند، مورد توجه بانوان جوان قرار دارد. تیلور هیل یکی از رازهای تناسب اندام خود را سبک زندگی سبز، ورزش کردن مستمر و پرهیز از زیاد غذا خوردن می داند. تیلور هیل ، عاشق غذای ژاپنی بوده و پیتزای ایتالیایی را خیلی دوست دارد. اما آنها را خیلی کم استفاده می کند.

استایل تبلور هیل

تیلور هیل  معتقد است که برای داشتن موهای سالم، بایستی حتی الامکان از سشوار کردن مداوم و تحت حرارت شدید قرار دادن مو خودداری کرد. از طرفی، تیلور هیل در مصاحبه هایش می گوید که از ضد آفتاب های SPF نمره بیست استفاده می کند. کفش های پاشنه بلند، بخش فراموش نشدنی استایل وی بوده که در مراسمی مثل VANITY و METGALA همواره بر تن دارد. اما تا کنون کفش های لاکچری برند والنتینو را بر تن نداشته است.

حتما بخوانید: ۶۰ مدل از گران ترین کفش های زنانه VALENTINO

تیلور هیل را باید حامی رنگ های تیره  مثل خاکستری و مشکی در طراحی استایل دانست که به وفور از این رنگ ها و ترکیب آنها در لباس  های شیک و مجلسی و حتی کژوال بهره  می برد. همانطور که می دانید، وی سفیر دولچه گابانا و اچ اند ام و به خصوص، رالف لارن آمریکا نیز به شمار می رود.

اینستاگرام تیلور هیل

اینستاگرام تیلور هیل

تیلور هیل هم چون دیگر فرشتگان ویکتوریا سکرت و مدل های سرشناس جهان، فالورهای زیادی  در اینستاگرام دارد و محتوای زیادی هم در صفحه خود منتشر به می کند. صفحه او در نشانی: @taylor_hill قرار دارد و صفحه اینستاگرام: @TAYLORHILL متعلق به او نیست. یادتان باشد که صفحات رسمی سلبریتی ها در اینستاگرام و توییتر، با تیک آبی  مشخص می شود.

تیلور هیل ظرف ۴ سال اخیر بیش از ۱۷۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته که ۱۱ میلیون فالور برایش  به ارمغان آورده است. تیلور هیل حدود ۳۲۰ صفحه را در اینستاگرام فالو می کند که اکثرا دوستان و آشنایان و صفحات دیگر مدل  های ویکتوریا سکرت و چهره های معروف سینمایی و هنری و فرهنگی غربی  و شرقی می باشند. اگر قصد ارتباط  با تیلور هیل داشتید،‌ مدیر برنامه های وی در نشانی: BSWAYZE@MANAGEMENT360.COM در دسترس است. هم  چنین او یکی از مدل  های آژانس IMG MODELS بوده که برای کسب اطلاعات بیشتر با نشانی پست الکترونیک: LIZ.CARPENTER@IMG.COM در تعامل باشید.

صفحه اختصاص تیلور هیل در اینترنت نیز در نشانی: JOESJEANS.COM/TAYLOR-HILL قرار دارد.

 کلکسیون سلفی های بدون آرایش تیلور هیل با هشتگ ویکتوریا سیکرت

(از کلکسیون سلفی های بدون آرایش تیلور هیل در اتاق کارش که هشتگ ویکتوریا سکرت را برای دیده شدن بیشتر روی این سلفی ۱ میلیون لایکی جدید تگ کرد)

این پرتره را تیلور هیل در حالی که رژ نارنجی و لاک همرنگ

(این پرتره را تیلور هیل در حالی که رژ نارنجی و لاک همرنگ داشت، روی اینستاگرامش منتشر کرد و سالگرد آغاز به کار مجله LOVE را تبریک گفت. عکسی با نیم میلیون لایک و هزاران کامنت طرفداران این مدل جذاب ویکتوریا سکرت)

کلکسیون جواهرات تیلور هیل

(کلکسیون جواهرات خانم سوپر مدل  را در این عکس اینستاگرامی مشاهده می کنید که او در نیویورک گردی های ۲۰۱۸ منتشر کرد)

سلفی تیلور هیل داخل خودرو با سگش به نام TATE

(سلفی فرشته بانمک ویکتوریا سکرت داخل  خودرو با سگش به نام TATE که لایک های زیادی  برایش به ارمغان آورد)

فیسبوک تیلور هیل

تیلور هیل در فیسبوک حدود ۳۲۰ هزار فالور دارد. او  تقریبا  هر هفته  بخش هایی از سبک زندگی خود را در صفحه اختصاصی خود در این شبکه اجتماعی معروف به اشتراک میگذارد که معمولا با ویدیوهایی کوتاه همراه می شود. او را در نشانی: @TAYLORHILL دنبال کنید.

توییتر تیلور هیل

توییتر تیلور هیل

تیلور هیل  هم  چون دیگر مدلها و سلبریتی  ها، حضور فعالی در توییتر داشته  و قریب به ۲۹۰ هزار دنبال کننده  دارد. او از جون ۲۰۱۱ میلادی بیش از ۳۵۰۰ عکس در این  صفحه منتشر  کرده است و ۱۰۰ نفر را نیز  فالو  می کند. او  تقریبا در موضوعات مورد علاقه اش در حوزه مد و لباس و فرهنگ توییت می  کند. صفحه وی در نشانی: TWITTER.COM/TAYLORMARIEHILL قرار دارد.

مد گردی با تیلور هیل

 فوتوشوت های تیلور هیل برای برند رالف لارن

(از جدید ترین فوتوشوت های تیلور هیل  برای  برند رالف  لارن را مشاهده می کنید که شلوار مشکی را با پیراهن قرمز  و سفید ست کرده است. او در مراسم  نهار POLO  RALPH LAUREN شرکت کرده بود در  جولای ۲۰۱۸ میلادی در نیویورک)

تیلور هیل در این عکس، دکلته لیمویی رنگ بلند بدون آستین از برند MIU MIU

( فرشته جوان ویکتوریا سکرت در این عکس، دکلته لیمویی رنگ بلند بدون آستین از برند MIU MIU را بر تن دارد که با کارادیگان آبی رنگ از همین  برند ست شده است. کفش های جذاب فانتزی   او در این کت واک نیز از برند میو میو می باشد)

تیلور هیل در این عکس، یکی از لباس های شیک و مجلسی خود از برند DIANE VON FURSTENBERG

( او در این عکس،  یکی از  لباس های شیک و مجلسی خود از برند DIANE VON FURSTENBERG  را که در مراسم مت گالا ۲۰۱۸ میلادی  بر تن داشت  را رونمایی نمود. کفش های جذاب  او در این  تصویر نیز از برند CHRISTIAN LOUBOUTIN می  باشد)

 تیلور هیل در این پرتره که با رژ نارنجی رنگ و گوشواره الماس

( تیلور هیل در این پرتره که با رژ  نارنجی رنگ و گوشواره الماس همراه شده  است، مدل  مو updo را در مهمانی vanity fair Oscar بر  تن دارد. چشم های  گربه ای خمار او خبر  از یک آرایش سنگین  با پرایمرهای مورد علاقه اش می دهد)

 تیلور هیل در این عکس نیز لباس ساده ای از برند ALEXANDER WANG

( خانم سوپر مدل در این عکس نیز لباس  ساده ای از برند ALEXANDER WANG  را در  مراسم  WOMEN IN FILM که با حمایت MAX MARA  و BMW برگزار شده بود را رونمایی کرد.  ترکیب لباس قرمز و کفش مشکی قابل توجه است. عکسی متعلق به مارچ ۲۰۱۸)

 رژ لب قرمز پر رنگ و مدل مو دم اسبی مشکی رنگ تیلور هیل

(در این تصویر، رژ لب قرمز پر رنگ و مدل مو دم اسبی مشکی رنگ تیلور هیل را در مراسم پس از مهمانی GOLDEN GLOBE به  سفارش مجله InStyle مشاهده می  کنید که سایه چشم او، تناسب خوبی با میمیک چهره دارد)

یلور هیل را با استایل مشکی تک شانه بلند

(در این عکس، فرشته ویکتوریاسکرت را با استایل  مشکی تک شانه  بلند مشاهده میکنیم که این لباس اوت کوتور، طرحی تابستانی از برند ALEX PERRY است)

تیلور هیل در این تصویر، صندل های جذاب مشکی رنگ

( در  این تصویر، صندل  های جذاب  مشکی رنگ را با لباس آستین دار بلند قرمز و أبی تیره ست کرده  است که از برند MUGLER بوده و در فشن شو سال ۲۰۱۷ میلادی ویکتوریا سکرت بر تن  داشت)

تیلور هیل در این عکس، یکی از لباس های کژوال ساده

( او در این عکس، یکی  از لباس های کژوال ساده خود را با کیف صورتی  رنگ طرح  فیل از برند LOEWE ست کرده  است. لباس او نیز  از برند LPA می  باشد که با بوت های ساق دار کوتاه  مشکی، ترکیب رنگ شاد و جذابی را به ارمغان می آورد)

 تیلور در این عکس، کیف دستی نقره ای رنگ متالیک

( او در  این عکس، کیف  دستی نقره  ای  رنگ متالیک را با لباس همرنگ  بلند آستین دار طرح دار از برند PRABAL GURUNG در مراسم VOGUE FASHION AWARD FUND در نوامبر ۲۰۱۷ میلادی  در شهر نیویورک به نمایش می گذارد)

مدل مو فوق العاده تیلور هیل

(در این تصویر، مدل مو فوق  العاده تیلور هیل که تناسب خوبی با اکسسوری و لباس  نقره ای رنگ متالیکش داردرا مشاهده میکنیم)

پرتره ای خندان از جوان ترین مدل ویکتوریا سکرت در سال ۲۰۱۷ میلادی تیلور هیل

(پرتره ای خندان از جوان ترین مدل ویکتوریا سکرت  در  سال  ۲۰۱۷ میلادی  که مدل مو صاف و روی شانه را با لباسی سفید بدون آستین که برند نیست در مراسم NFL HONORS رونمایی کرده  است. این لباس مینی، از برند BRANDON MAXWELL LWD است)

تیلور هیل در این عکس، کفش های گل میخ دار

( خانم مدل در این عکس،  کفش های گل میخ دار را با لباسی جذاب  دو تکه از برند BOTTAGE  VENETA در فشن شو میلان در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی به نمایش  می گذارد)

تیلور در این عکس، روسری برند MARC JACOBS

( تیلور هیل در این  عکس، روسری  برند MARC JACOBS  که محبوب سلبریتی ها و فرشتگان ویکتوریا سکرت است  را با یک لباس طرح  چاپی  زیبا از برند مارک  جاکوبز و صندل هایی  از همین برند ست کرد. )

 تیلور در این عکس، در فشن ویک نیویورک در PARK AVENUE

( او در این عکس، در فشن ویک نیویورک در  PARK AVENUE  شرکت  کرد)

تیلور هیل در این عکس، یکی از جذاب ترین مدل دکلته های طرح دار متالیک بلند

( تیلور هیل در  این  عکس، یکی  از جذاب ترین مدل دکلته های طرح  دار متالیک  بلند خود را که اوت کوتوری از برند FABIANA  MILAZZO ایتالیا  است در افتر پارتی فشن  شو ویکتوریا سکرت رونمایی کرد. )

تیلور در این عکس، لباس مشکی رنگ خود را از برند FENTY PUMA با کت بارانی

( این مدل ویکتوریا سکرت در این عکس، لباس مشکی  رنگ  خود را از برند FENTY  PUMA با کت بارانی سبز رنگ از همین برند ست کرد که با صندلی از  فنتی و پوما همراه شده  است. فوتوشوتی از وی در راسم فشن  شو تابستانی ریحانا در نیویورک)

 تیلور هیل در این عکس، تی شرت آستین دار بلند از برند ANNA SUI با شلوار جین کوتاه

( تیلور هیل در این عکس، تی  شرت آستین  دار بلند از برند ANNA  SUI  با شلوار جین کوتاه از همین برند را در فشن شو نیویورک در  سپتامبر  ۲۰۱۷به نمایش می گذارد که با مدل مو صاف روی شانه  همراه شده است)

تیلور هیل در این عکس، از کالکشن کت و شلوار های شیک و کژوال،

( او در  این عکس، از کالکشن کت  و شلوار های شیک و کژوال، پنت سویتی  که  رنگ قرمز  مخملی  داردرا به نمایش  میگذارد و در مراسم PEEN IRVING شرکت کرد)

تیلور هیل رابا کلکسیونی از کیف های دستی چرمی رنگارنگ

(در این تصویر، این مدل جذاب  را با کلکسیونی از کیف های  دستی  چرمی رنگارنگ  خوش طرح او مشاهده میکنیم که از برند BOTTEGA VENETA  است)

 تیلور هیل را با صندل های آبی خوش رنگ و لباس آستین کوتاه

(در این عکس، تیلور هیل  را با صندل های  آبی خوش رنگ و لباس آستین کوتاه طرح  دار و گل دار از برند PRAVAL GURUNG مشاهده میکنیم)

حتما بخوانید:‌ راهنمای انتخاب اکسسوری های زنانه شیک و جذاب برای بانوان مشکل پسند

 تیلور هیل در این عکس، یکی از دکلته های ساده سفید با طرح خاص شانه (HALTER)

( این سوپرمدل در این عکس، یکی  از دکلته های ساده سفید با طرح خاص شانه (HALTER) مشاهده میکنیم که از برند BRANDON MAXWELL بوده و در ایونت مجله  هارپر بازار در در هتل پالازا نیویورک در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی بر تن داشت)

تیلور در این فوتوشوت جذاب، مدل مو (HALF UP HALF DOWN) قهوه ای بلند و صاف

( تیلور هیل در این فوتوشوت جذاب، مدل مو (HALF UP HALF DOWN) قهوه ای بلند و صاف روی شانه را با گردن بند سنگ های  قیمتی رنگارنگ  گل دار در رویداد ANNA SUI به نمایش  گذاشته  است. او با این استایل نسبتا ساده و شیک در فشن شو نیویورک در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی حاضر شد)

یکی از استایل های خیابانی شیک تیلور هیل

(یکی از استایل های خیابانی شیک خانم مدل را در این عکس مشاهده می کنید که ژاکت چرمی مشکی در افتر  پارتی مت گالا ۲۰۱۶ بر تن دارد)

 تیلور با کیف دافل در فرودگاه لس آنجلس و کلاه قرمز

(او با کیف  دافل  در فرودگاه  لس  آنجلس  و کلاه قرمز)

تیلور در این عکس، از کلکسیون جواهرات خود رونمایی می کند

( این مدل زیبا در این عکس، از  کلکسیون جواهرات خود رونمایی می کند و گوشواره  مروارید خوش استایلی را با لباس  گل دار  ساده  ست کرده  است)

هیل را در کت والک برند PRABAL GURUNG

(در این  تصویر، تلور هیل را در کت  والک برند PRABAL GURUNG شاهد هستیم که با کت کوتاه آستین دار سفید رنگ و دامن کوتاه آبی رنگ از همین برند ست شده  است)

تیلور در این عکس، چمدان آبی و مشکی

( او در این عکس، چمدان آبی و مشکی خود را با  تاپ سفید و کیف دافل  از برند لویی  ویتون ست کرده است. کیف دستی کوچک  آبی و سفید جذاب او نیز از همین برند است که ترکیب خوبی  با اسنیکر مشکی ایجاد می کند)

جذاب ترین مدل های ساده و شیک تیلور هیل

(یکی از جذاب ترین مدل های ساده و شیک تیلور هیل  را مشاهده میکنیم که جامپ سوییتی از برند رالف لارن بوده و با صندل هایی از  همین برند صاحب نام  ست شده است. به اهمیت کمربند به عنوان تفکیک کننده رنگ در این استایل توجه کنید که با رنگ و طرح  قهوه  ای روشن، چه جذابیتی را برای طراحی استایل به ارمغان می آورد. اهمیت اکسسوری ها در طراحی لباس را جدی بگیرید)

حتما بخوانید: چگونه از اکسسوری های لاکچری استفاده کنیم؟

 تیلور هیل در این عکس، دامن کوتاه قرمز رنگ چرمی

( خانم سوپرمدل در این عکس،  دامن کوتاه قرمز رنگ  چرمی را با پیراهن مشکی بدون شانه  در ایونت سالانه H&M LOVES  COACHELLA بر تن کرد که چاپ های گرافیکی دارد)

حتما بخوانید: با برند H&M، غول مد سوئدی ها آشنا شوید

بوت های مخملی تیره مید کالف (MID CALF) تیلور هیل

(بوت های  مخملی تیره مید کالف  (MID CALF) تیلور هیل در این تصویر با لباس طرح  دار بلند بدون آستین پوشیده با کمربند قهوه ای سوخته چرمی بزرگ که برای شکست رنگ در این استایل به کار رفته ست شده است و از برند MICHAEL KORS است)

تیلور هیل از کالکشن HALTER DRESS او بوده و در مراسم BAFTA 2017

(او را در این تصویر، با لباس ساده شیک و بلند بدون آستین  با طرح یقه  ای مشاهده میکنیم که از کالکشن HALTER DRESS او بوده و در مراسم BAFTA 2017 بر  تن کرد)

عکس، بوت های ساق دار بلند با لباس کوتاه نارنجی از برند PHILIPP PLEIN

( این فرشته جذاب ویکتوریا سکرت  در این  عکس، بوت های  ساق دار بلند با لباس  کوتاه  نارنجی از برند PHILIPP PLEIN ست کرده است. به اهمیت کمربند مشکی بزرگ به عنوان فاکتوری برای شکست رنگ در این استایل توجه کنید)

هیل را با استایل کژوال مشکی

(در عکس سمت راستی، این مدل دوستداشتنی را با استایل کژوال مشکی رنگ مشاهده  میکنیم که با FUR JACLET و کلاه نارنجی رنگ در فرودگاه حضور یافته  است. در  عکس سمت چپی، لباس چاپ دار رنگی  با صندل بندی بنفش ست کرده  است که ترکیب جذابی برای یک روز زمستانی ماه آوریل داشته  و در ایونت WINTER BUMBLELAND شرکت کرد)

چکمه های بلند مشکی چرمی تیلور هیل

(در عکس سمت راستی، چکمه های بلند مشکی چرمی تیلور هیل را مشاهده می کنید که با کیف رو دوشی  چرمی کوچک  از  برند شانل  همراه شده و تاپ سفید رنگ، ترکیب خوبی را با شلوار راسته  تنگ از  برند BLACK  ORCHID به  نمایش  گذاشته  است . در عکس سمت چپ نیز این مدل جوان  ویکتوریا سکرت، ژاکت DENIM را با بوت های مشکی بلند چرمی و کیف  روی شانه متالیک  از برند MOSCHINO ست کرد)

فشن شو ANNA SUI‌ تیلور هیل

(او را در عکس سمت راست در فشن شو ANNA  SUI‌ مشاهده میکنیم که  با لباس جذاب گل دار  بلند آستین دار از همین برند همراه شده است. بوت های ساق بلند وی نیز از همین برند محسوب می شود. عکس سمت چپ نیز که میتوانید یکی از مدل های فوق العاده جذاب  برای  بانوان جوان مشکل پسند برای خاص بودن در مهمانی های خصوصی باشد، ترکیب جذابی از تناژهای رنگ بنفش را در پارچه گل دار به نمایش می گذارد)

تیلور هیل را با لباس کوتاه سفید رنگ آستین دار

(در عکس سمت راستی، تیلور هیل را با لباس کوتاه سفید رنگ آستین دار که روی شانه و کمر، دو طرح گوچک، سبب شکست رنگی جذابی  شده است را تماشا می کنید که از برند MUGLER است. عکس سمت چپی نیز مربوط به استایل او با کیف دستی و صندل آبی و لباس MICHAEL KORS است که در GOD LOVE  WE DELIVER بر تن داشت)

از لباس های جذاب تیلور هیل که در فشن شو LANVIN

(از لباس های جذاب  این مدل که در فشن شو LANVIN  شرکت کرده  و صندل و لباس  های این برند صاحب نام را بر تن دارد)

(مدل مو و رنگ مو تیلور هیل )

(مدل مو و رنگ مو تیلور هیل )

اگر شما هم درباره استایل این مدل زیبا نظر و دیدگاهی دارید از طریق کامنت با ما به اشتراک بگذارید.  به نظر شما، راز جذابیت و شفافیت پوست و مو این  مدل جوان چیست؟ آیا شما هم علاقمند هستید با آژانس های مدلینگ داخل و خارج از کشور فعالیت کنید؟‌ آیا شما هم قصد راه اندازی مزون و کسب و کار لاکچری در آینده نزدیک دارید؟ با کارشناسان لوکس تهران مشورت کنید.

دنیای  مد و لباس و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

4 دیدگاه

4 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا