استایل و مد آقایان

ژاکت پاییزی ؛ از بهترین انتخاب ها برای این فصل

ژاکت و پوليور پاييزي

معرفی جدید ترین مدل های ژاکت پاییزی مردانه، زنانه و دخترانه

پاییز هزار رنگ هزار نقش از راه رسیده است و آقایان خوش تیپ و بانوان مشکل پسند، به دنبال تغییر استایل خود از مد های تابستانی به پاییزی هستند. لباس پاییزی فراخور محل زندگی شما که بارانی هست یا خشک یا برفی باید در نظر گرفته شود و سن و قد و وزن و میمیک چهره و طراحی استایل شما فراخور موقعیت مکانی و زمانی اهمیت دارد. ژاکت از جمله لباس های محبوب در میان گروه های مختلف سنی است و معمولا از نیمه دوم پاییز بر تن مردان و زنان به چشم می خورد. انتخاب ژاکت پاییزی هم مثل مانتو های پاییزی و کت و شلوار پاییزه، اسلوب خاص خود را دارد که در این گفتار به آن اشاره داریم.

در گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با جدید ترین مدل های ژاکت پاییزی مردانه و زنانه و دخترانه و هم چنین ۳۰ موضوع مهم در انتخاب ژاکت پاییزی با جنس و رنگ های مختلف آشنا می کنیم. اگر شما هم در انتخاب ژاکت پاییزی دارای تجربه خاصی هستید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق کامنت یا کانال های لوکس تهران در اینستاگرام و تلگرام اعلام بفرمایید.

حتما بخوانید : پیشنهاد ۶۰ مدل مانتو پاییزی ؛ اسپرت و مجلسی برای خانم های شیک پوش

تنوع رنگ و نقش در طراحی ژاکت پاییزی خوش طرح

(تنوع رنگ و نقش در طراحی ژاکت پاییزی خوش طرح می تواند تاثیر بسزایی در خوش تیپی بانوان لاکچری گرد داشته باشد)

با ما همراه باشید.

بهترین لباس پاییزی چیست؟

این سوال خیلی از علاقمندان به طراحی مد و لباس در فصل پاییز است. فصل پاییز به دلیل تغییر اکو سیستم طبیعت، نیاز به پوشش خاصی داریم که نه خیلی گرم باشد و نه اینقدر نازک که باعث سرماخوردگی شما شود. تغییر فصل، همیشه  سبب بروز بیماری های واگیردار می شود که باید در نظر داشت و واکسن آنفلوانزا می تواند شما را تا حدودی ایمن کند. پوشش مناسب برای فصل پاییز بسیار است چرا که حق انتخاب شما افزایش می یابد.

در واقع می توان گفت که مردم در فصل هزار رنگ هزار نقش طبیعت، خوش پوش تر از بهار و تابستان می شوند و این را می توان تا حدی مدیون کاپشن و اورکت و بارانی های سبک خوش دوخت و خوش فرم و کت های تک مردانه و زنانه دانست. پوشش در هوای به نسبت خنک، راحت تر از هوای خیلی گرم یا خیلی سرد است و به همین خاطر، فصل خوش پوشی لاکچری  گرد ها را میتوان فصل خزان دانست.

بهترین لباس پاییزی چیست؟

در فصل پاییز، روزگار خداحافظی با دامن های تور دار و تی شرت های نخی و لباس های آستین کوتاه و لباس های نازک است. اگر چه هستند افرادی که تی شرت های نخی آستین کوتاه را با کت های چرمی اسپرت ست می کنند و هم چنان خود را با لباس تابستانی همراه می  کنند.  یکی از بهترین گزینه های برای لباس پاییزی، سویشرت است چه کلاه دار و چه بی کلاه. سویشرت های مختلفی در بازار است که به راحتی می توانید آن ها را با ژاکت های رنگارنگ ست کنید.

حتما بخوانید : مدل مانتو پاییزه الناز شاکردوست

 ژاکت پاییزی را با اکسسوری های شیک ست کنید

( ژاکت پاییزی را با اکسسوری های شیک ست کنید)

حتما بخوانید:  همه چیز درباره اکسسوری های شیک پاییزی

بعضی از سویشرت ها کوتاه و برخی بلند است و برخی  نیز به صورت اورکت طراحی شده است که تا روی زانو می آید. سویشرت های زیپ دار معمولا محبوبیت بیش تری از سویشرت های دکمه دار دارد که این همه به نوع طراحی استایل شما بر می گردد. البته برای پسران و دختران، سویشرت کوتاه توصیه اول استایلیست  ها به شمار می رود.

سادگی طرح و فرم را در انتخاب این پوشش در پاییز پلیور

(سادگی طرح و فرم را در انتخاب این پوشش در پاییز در نظر داشته باشید)

پلیور تناسب خوبی باید ژاکت پاییزی با میمیک چهره

(تناسب خوبی باید ژاکت پاییزی با میمیک چهره و رنگ پوست داشته باشد)

( ژاکت پاییزی را متناسب با قد و وزن خود انتخاب کنید )

بهترین جنس برای لباس پاییزی، کاملا بستگی به علایق شما دارد. اگر سرمایی یا گرمایی هستید، جنس پارچه شلوار و پیراهن و ژاکت را بر اساس علایق خود تعیین کنید. اما برای پاییز، پوشیدن شلوار جین و چرم توصیه  می شود که می توان با طیف مختلفی  از ژاکت پاییزی رنگارنگ با طرح و نقش  های مختلف ست کرد. شلوار جین در رنگ های مختلف در بازار ارائه شده است و به راحتی می توانید آن را با ژاکت های خود ست کنید. شلوار جیب دار برای روزهای به نسبت سرد نیمه دوم سال گزینه خوبی است. بانوان جوان می توانند از ساپورت ضخیم و گرم به  جای شلوار هم  استفاده کنند.

مجله ووگ بافتنی یکی از بهترین ژورنال های پاییزی جهان است

(مجله ووگ بافتنی یکی از  بهترین ژورنال های پاییزی جهان است)

ژاکت بافتنی دست بافت نارنجی رنگ یقه لاک پشتی

( ژاکت بافتنی دست بافت نارنجی رنگ یقه لاک پشتی برای خوش پوش های پاییزی)

توجه کنید که یکی از بهترین ابزارهای تکمیل کننده تیپ در فصل پاییز، استفاده از  اکسسوری های شیک و جذاب است که می تواند استایل شما را با شکوه کند. مخصوصا اکسسوری های چند لایه ترکیبی از جنس چرم و فلز که همواره برای شیک نمودن تیپ می توان از آن بهره برد و این روز ها نیز دستبند و گردن بند های خوش طرح و نقشی  در  بازار موجود است. البته برای شیک کردن تیپ پاییزی، توصیه می شود که ژاکت های خود را با شال گردن ضخیم ست کنید.

 تناسب رنگ ژاکت با جنس پوست و ست پاییزه

توجه داشته باشید که حتما تناسب رنگ ژاکت با جنس  پوست و ست پاییزه  شما رعایت شود.  کفش در این جا اهمیت زیادی دارد. معمول ترین نوع کفش پاییزه،‌ چکمه است که چکمه های ساق کوتاه و پاشنه های لژ گزینه خوبی برای مشکل پسندان خواهد بود. البته بانوان می  توانند طیف بیش تری  از چکمه ها را انتخاب کنند که بلند و پاشنه دار و کلاسیک از آن جمله است. بهترین رنگ چکمه های پاییزی که با ژاکت های مختلف به راحتی ست می شود، قهوه ای، خاکستری و قهوه ای سوخته است که در این فصل خیلی مد می شود.

شکوه طرح و نقش بافتنی

(شکوه طرح و نقش بافتنی را در سادگی تماشا کنید)

در مهمانی های پاییزی هم همیشه کت و شلوار رنگارنگ را می توان با موههای بافته شده یا رها و موج دار ست کرد تا صورت زیبا تری داشته باشید. هر نوع ژاکتی داشته باشید، برای بانوان، آرایش از رنگ های تواتالیته های تیره  توصیه می شود. بنابراین  رنگ های شاد و تند مثل قرمز و آبی را فراموش کنید که انتخاب بهتری برای نیمه نخست سال است. به جای آن از رنگ قهوه ای شکلاتی و زرشکی و بژ استفاده فرمایید.

مدلی خاص برای لاکچری گرد های خوش پوش پاییزی

(مدلی خاص برای لاکچری گرد های خوش پوش پاییزی)

(تیپ پاییزی محبوب تیلور سویفت)

(تیپ پاییزی محبوب  تیلور سویفت )

ترکیبی شگفت انگیز از رنگ های آبی و بژ های در طراحی استایل پاییزی

(ترکیبی شگفت انگیز از رنگ های آبی و بژ های در طراحی استایل پاییزی خواننده محبوب دنیای پاپ موسیقی جهان)

مدل های مختلف ژاکت پاییزی

شماری از پر طرفدار ترین مدل های ژاکت پاییزی را در ادامه مرور می کنیم.

ژاکت پامبر

این ژاکت پاییزی ، از معدود ترین پوشش های پاییزی خوش پوش ها بوده چرا که کوتاه است و از کمر به پایین، تنگ می شود. شبیه لباس های خلبانان بوده و به همین خاطر گاها ژاکت خلبانی هم نامیده می شود. ژاکتی محبوب در میان اسپرتی ها که در موقعیت های کژوال بهتر است استفاده شود. استفاده از آن را با سویشرت و تی شرت غیر نخی توصیه می کنیم.

ژاکت مخصوص موتور سوارها

حتما این نوع ژاکت را  که موتور سوار ها در فصل پاییز بر تن می کنند مشاهده کردید. ژاکت های موتور سواری فقط مخصوص موتور سوار ها نیست. محبوبیت زیاد داشته و یک از مد های مردانه پسند پاییز است. شما باید به خوبی این لباس پاییزی  را با دیگر لباس های خود ست کنید. جذابیت خوبی  داشته و چون کوتاه و به نسبت گشاد نیست، گزینه چرمی آن شکوه مقتدرانه ای به استایل می بخشد همان طور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید.

ژاکت تراکر

ژاکت های محبوب فصل پاییز برند Levis

از دیگر ژاکت های محبوب فصل پاییز می توان به تراکر اشاره داشت. برند Levis در محبوبیت این پوشش پاییزی نقش بسزایی در دو دهه اخیر ایفا کرده است. این ژاکت همه نوع دارد. از کوتاه و تنگ تا دکمه دار و زیپ دارد. بعضا جیب هایی کوچک دارد که اسپرت می  کند. ژاکت تراکر در رنگ ها و طرح های مختلفی طراحی و روانه بازار شده که رنگ جین آبی آن طرفداران به نسبت بیش تری داشته است. این انتخاب، برای موقعیت های غیر رسمی توصیه شده است.

ژاکت جین

ژاکت جین

توجه کنید که اگر عاشق تیپ های اسپرت و کلاسیک در فصل پاییز هستید، ژاکت جین گزینه ایده آل است. مخصوصا اگر با شلوار جین و کفش جیر ست شود شکوه استایل شما را فوق العاده خواهد کرد. لباس های جین از جمله  معدود تیپ هایی است که هیچ  گاه تاریخ  مصرف آن تمامی ندارد و بهتر است مردان و زنان خوش پوش، یکی  از آن ها را در کمد لباس خود داشته باشند. شما به راحتی قادر خواهید بود تا ژاکت جین را با هر مدل و  رنگ لباسی ست کنید و جذابیت  خود را دو چندان کنید.

ژاکت اسپرت

ژاکت اسپرت

ژاکت های اسپرت یا ورزشی در واقع مدل های رنگارنگی هستند که برای تیپ های کژوال توصیه شده و می توان آن را در مهمانی ها و گالری گردی های پاییزی و گردشگری شهری بر تن کرد. ژاکت اسپرت ، ۲  خاصیت  دارد: سبک است  و در طرح ها و رنگ های مختلف تولید شده و می توان آن را برای  تکمیل استایل کژوال پاییزی بر تن داشت. اگر می خواهید تیپ اسپرت باشکوهی داشته باشید، یک دست شلوار جین آبی یا طوسی هم  داشته باشید.

هودی ها

هودی ها

هودی ها، سویشرت کلاه دار است که طرفداران زیادی  بین پانکی ها و متال  ها و به طور کل، علاقمندان تیپ های کلاسیک دارد. ژاکت های هودی ، کاربردی است و شما را از سرما و باران حفظ می کند. لباسی ارزان که در طرح ها و رنگ های مختلف تولید شده و برای اینکه مو های شما در  زیر باران خیس نشود توصیه  می شود. سلبریتی  های هالیوود و موسیقی و ورزش معمولا یکی از تیپ های مورد علاقه شان هودی است.

ژاکت پارکا

ژاکت پارکا

ژاکت پارکا به سبک کژوال تولید می شود. معمولا بلند بوده و کلاهی خز دار نیز آن را همراهی می کند. دکمه های بزرگ داشته و یک تیپ عالی برای مشکل پسند ها به شمار می رود. گزینه خوبی برای روزهای سرد نیمه دوم سال که معمولا با عطر های گرم با نت های شیرین گلدار همراه می شود. شلوار جین و اسنیکر یا بوت برای تکمیل تیپ توصیه می شود.

ترنچ کت

ترنچ کت

اگر می خواهید در پاییز هم  تیپ نیمه رسمی داشته باشید، ترنچ ها را فراموش  نکنید. اگر فیلم های نیم قرن پیش را دیده باشید، ترنچ کت ها خیلی به چشم می آید و سابقه طولانی در صنعت  مد و لباس دارد. این کت هم چنان جذاب است و جذابیت خود را در میان مردان حفظ کرده است. هم چون یک بارانی، زیبا و جذاب بوده و گزینه مطلوبی برای بانوان و آقایان لاکچری گرد خواهد بود.

بارانی

بارانی

یکی از پوشش های مطلوب پاییزی  بوده که برخی از بانوان و آقایان شیک پوش که در مناطق پر باران کشور زندگی می کنند، معمولا به همراه دارند. برای مواقعی که هوا خیلی سرد نیست، لباس شما را از قطرات باران نجات می دهد. رنگ های خنثی مثل مشکی و طوسی برای ست کردن آن با هر لباسی مطلوب خواهد بود.

شال گردن برای اواخر پاییز

نکاتی برای خوش پوش ها در پاییز

  •  ژاکت های پاییزی را با تنوع رنگ انتخاب کنید تا با طیف مختلفز از لباس های شما ست شود.
  • خرید ژاکت های پاییزی در وسط فصل، شما را با تخفیف های هیجان انگیزی همراه می کند.
  • بهترین مدل  های ژاکت بافتنی را هر ماه در مجله ووگ بافتنی مشاهده کنید.
  • مدل های ژاکت پاییزی هر سال متنوع تر و جذاب تر می شود. اما سلیقه و راحتی خود را فراموش نکنید.
  •  لباس های پاییزی که از جنس الیاف مصنوعی هستند ممکن است آلرژی زا باشد.
  • پلیور هایی انتخاب کنید که جنس الیاف طبیعی داشته و جابجایی هوا در آن به خوبی انجام شود.
  • یک تیپ ایده آل مردانه و زنانه در روزهای سرد پاییزی، کت چرم و ژاکت مخمل زرشکی و شلوار جین است.
  • پارچه های مخمل کبریتی یا جین را بهتر می توان با ژاکت های پاییزی ست کرد.
  • پاییز، فصل زرد و نارنجی است و در اختیار داشتن دو ژاکت با این رنگ ها، می تواند حس انرژی مثبت به شما بدهد.

(طرح پاییزی آنجلینا جولی روی جلد مجله معروف ووگ فرانسه)

(طرح پاییزی آنجلینا جولی روی جلد مجله معروف ووگ فرانسه)

  • رنگ های نارنجی و سیز و یشمی و آبی نفتی و قهوه ای هم در رگال های برند های لوکس، مشتریان زیادی در فصل پاییز دارد.
  •  ژاکت و شلوار های جین کمی ضخیم و شال ضخیم تر می تواند استایل شما را شیک کند. اما ژاکت های دکمه دار ورزشی نیز خالی از لطف نیست.

پیشنهاد های ویژه برای مهمانی های پاییزی

(پیشنهاد های ویژه برای مهمانی های پاییزی لاکچری گردها )

 ژاکت های کوتاه چرمی پاییزی

(الگو هایی برای ژاکت های چرمی پاییزی )

(الگو هایی برای ژاکت های چرمی پاییزی )

(مدل های دخترانه زیبای پاییزی )

(مدل های دخترانه زیبای پاییزی )

(۲ تیپ دخترانه پاییزی )

(۲  تیپ دخترانه پاییزی )

  •  لباس های پاییزی همیشه شما را چاق تر از آنچه هستید نشان می دهد. پس دنبال ژاکت با سایز  خود باشید تا اگر گرمتان شد از تن بیرون کنید. ژاکت سایز خود پیدا کنید.
  •  ژاکت را می توان به راحتی دور کمر پیچید و گره زد.
  • لاکچری گرد ها ژاکت های مخملی  را در فصل پاییز در دستور کار  داشته باشند.

حتما بخوانید: بهترین مزون های لوکس تهران را اینجا ببینید

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی  را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما بهترین  رنگ و نقش ژاکت پاییزی کدام است؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا