لوازم آرایش

بهترین انواع ماسک صورت مردانه را اینجا ببینید

ماسک صورت مردانه

معرفی انواع ماسک صورت مردانه

برترین انواع ماسک صورت مردانه را می توان ماسک هایی دانست که به صورت خانگی و با مواد ارگانیک تهیه می شوند. ماسک های صورت خانگی میوه ای و گیاهی را بهترین ماسک های صورت برای مردان به خصوص قبل و بعد از اصلاح می توان دانست. پوست مردان هم به اندازه پوست بانوان مشکل پسند، نیاز به اعمال برنامه های مراقبتی و حفاظتی کوتاه مدت و بلند مدت بوده و به دلیل آن که مردان بیش از بانوان در طول روز در معرض نور آفتاب هستند، لذا توصیه می شود که فرهنگ استفاده از کرم ضد آفتاب از کودکی مورد توجه قرار بگیرد. با افزایش سن، نیاز به مراقبت های پوستی شدت می یابد و این موضوع برای آقایانی که در مناطق خشک و مرطوب قرار دارند بیش از پیش احساس می شود.

گزارش  امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، آقایان شیک پوش را با انواع و اقسام ماسک های صورت خانگی ارگانیک که فوق العاده تاثیرگذاری خوبی برای از بین بردن جوش و آکنه و لکه های پوستی دارند آشنا می کند. اگر شما هم تجربه خوبی در استفاده از ماسک های صورت آقایان دارید،‌ نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت یا کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی با ما در میان بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: ۱۲۵ کتاب برای مراقبت از پوست و مو آقایان

معرفی انواع ماسک صورت مردانه ماسک زغال

آقایان مراقب باشند !

آقایان بسیار کم تر از بانوان به مراقبت های پوست و مو توجه می کنند و همین عامل، سبب افزایش بیماری های پوست و مو در میان آقایان است که بسیار از معضلات پوستی بانوان، رایج تر است. آقایان بیش از بانوان در معرض نور آفتاب هستند و این نور خورشید، اگر چه برای بهداشت پوست و مو لازم و ضروری است،‌ اما قرار گیری در تابش مستقیم نور آفتاب بدون استفاده  از کرم های ضد آفتاب با SPF‌ مطلوب، پوست شما را با ناهنجاری های بسیاری همراه می کند که تهدید مستقیم سلامتی در بلند مدت خواهد بود.

چروک شدن پوست آقایان از ۴۰ سالگی به بعد در مقایسه با پوست بانوان بسیار شایع تر است و بخشی از این معضل را میتوان به سبک زندگی نادرست، عدم  توجه به مراقبت های پوستی و عدم  استفاده از درمان های طبیعی و گیاهی مراقبت از پوست دانست که بخشی از آن به آموزش های نادرست در  دوران نوجوانی و جوانی باز می گردد.

مراقبت از پوست آقایان

سرطان پوست یکی از شایع ترین سرطان ها در دوران مدرن است و این قضیه  به دلیل سبک زندگی دیجیتالی اکثر مردمان روزگار ما در حال افزایش  بوده  و پوست ما را مدام در معرض تشعشعات ناشی از دستگاه های دیجیتالی قرار می دهد. برای رهایی از مشکلاتی که سبک زندگی نادرست بر روی پوست به عنوان یکی از ارگان های مهم بدن و دماسنج سلامتی بدن می گذارد، می بایست به رفتارهای درمانی ارزان قیمت و آسان و البته ارگانیک روی آورد که یکی از آنها، خواب کافی، نوشیدن آب کافی  و هم چنین، رفتارهای مراقبتی کم شکر و کم چرب است.

(ماسک خیار و ماست، محبوب پوست های خشک آقایان است)

(ماسک خیار و ماست، محبوب پوست های خشک آقایان است)

پوست شما، از کلسیم ساخته شده است و هر اندازه کلیسم به پوست برسانید، کمک شایانی به جوان سازی و شادابی پوست خواهید کرد. آقایانی که در طول روز آب کم مصرف می کنند، هم بدن خود را مستعد بیماری های کلیه  و کبد کرده و هم پوست خود را دهیدراته می کنند که دهیدراته شدن پوست، خشکی و معضلات متعددی را به ارمغان می آورد. خشک شدن پوست آقایان خیلی متداول است چون معمولا به خاطر مشغله روزانه، کم تر آب می نوشند و بیش تر در معرض تابش نور خورشید هستند و لذا تعرق پوست افزایش می یابد که سلامت آن را تهدید می کند.

حتما بخوانید: جذاب ترین مدل لباس جنتلمن ها در سال ۲۰۱۹ را اینجا ببینید

برای این که رطوبت رسانی و آب رسانی خوبی برای پوست ایجاد کنید و پوست خود را همواره با طراوت، بدون چین و چروک و صاف و سفید و درخشان نگهدارید، آسان ترین راه، استفاده از کرم های گران برند های مطرح است. اما ارزان ترین راه، استفاده از MASK های صورت خانگی است که در ادامه برخی  از آن ها را برای جنتلمن ها که به پوست و بهداشت  پوست اهمیت می دهند، معرفی می کنیم.

چرا مردان از ماسک خانگی صورت استفاده کنند؟

چرا مردان از ماسک خانگی صورت استفاده کنند؟

  • ماسکی که استفاده می کنید به کیفیت پوست شما و کیفیت ساخت مرتبط است.
  • آقایان به خاطر جوش های زیر پوستی و لک های پوستی و کمبود رطوبت، بهتر است از ماسک استفاده کنند.
  • افزایش رطوبت پوست آقایان که از خانم های کم تر است از طریق استفاده از ماسک گیاهی امکان پذیر است.
  • برای سفت شدن پوست صورت حتما آقایان از جوانی، فرهنگ استفاده از ماسک صورت را جدی بگیرند.
  • اگر می خواهید از لکه دار شدن پوست خود پس از اصلاح جلوگیری کنید،‌ ماسک صورت عسل را در نظر داشته باشید.
  • MASK های آبرسان که از آنتی اکسیدان باشد مثل سیب و بادام و توت فرنگی، بسیار مفید است.
  • برای بازگشت حالت ارتجاعی پوست خشک آقایان و جلوگیری از چین و چروک و دوام پوست، بایستی از MASK های صورت میوه ای قبل و پس از اصلاح استفاده کرد.

ماسک صورت مردانه

(محصولی برای پوست آقایان مناسب است که با کیفیت پوست همراستا باشد)

  • MASK صورت آقایان، چربی اضافه پوست آن ها را حذف و منافد پوست را باز می کند.
  • MASK صورت آقایان، ارزان ترین ابزار برای از بین بردن سلول های مرده ناشی از آلودگی محیط زیست است.
  • MASK صورت آقایان، منجر به مقاوم شدن بیش تر پوست آن ها در برابر نفوذ چربی و آلاینده های محیطی می شود.
  • MASK صورت آقایان گیاهی، رطوبت رسان و اکسیژن رسان به پوست بوده و کیفیت و سلامت پوست را تضمین می کند.
  • MASK صورت خاک رس، نقش سابنده داشته و به منظور پاک سازی کامل پوست مردان و کوچک کردن منافذ استفاده می شود.

استفاده افراطی از متریال های اسیدی در ساخت MASK مثل آب لیمو

(استفاده افراطی از متریال های اسیدی در  ساخت MASK  مثل آب لیمو، به پوست آسیب می رساند)

  • آقاین در استفاده از FACIAL MASK، صبوری و برنامه بلند مدت را برای کسب هدف خوب در نظر داشته باشند.
  • استفاده از حوله خشک و نرم برای شستن پوست صورت پس از استفاده از ماسک را در نظر داشته باشید تا از زبری بیشتر پوست جلوگیری شود.
  • ماسک خیار و ماست به دلیل خنکی، برای آقایان مناسب است.
  • اگر پوست خشک یا چرب دارید، پیش از استفاده از ماسک خانگی، با پزشک متخصص پوست خود مشورت کنید.

بهترین ماسک های خانگی آقایان پس از اصلاح

پس از  اصلاح صورت آقایان چه با ریش تراش و چه با تیغ، سوزش و التهاب پوستی معمولا رخ می دهد. برای رهایی از این معضل، توصیه می کنیم که از محصولات های صورت ارزان که سریع آماده و قابل بهره برداری است استفاده کنید.  یکی از آن ها،‌ ترکیب شگفت انگیز و خنک و موثر نعناع و خیار و سفیده تخم مرغ است.

بهترین ماسک های خانگی آقایان پس از اصلاح

نعناع  و خیار برای آب رسانی پوست فوق العاده عالی است و سفیده تخم مرغ مملو از کلسیم و برای درخشندگی و شفافیت پوست همواره توسط متخصصان پوست و مو توصیه می شود. برای تهیه این محصول عالی، یک عدد خیار و ۱۰۰ گرم نعناع تازه را با سفیده تخم مرغ به خوبی مخلوط کنید و خمیر نرمی که به دست می آید را پس از اصلاح، روی پوست تمیز قرار دهید و ۲۰ دقیقه آن را نگهدارید تا خوب نفوذ کند.

این محصول همان طور که قبلا گفتیم، باعث خنک شدن پوست شده و التهاب را از بین بردن  و اگر جوش های سر سیاه روی پوست شما باشد، با تکرار آن در طول هفته، حذف می کند. توجه کنید که استفاده از سفیده تخم مرغ در هر نوع ماسک خانگی طبیعی، سبب کاهش شل شدگی پوست شده و پوست را سفت می کند. معضلی که کم آبی و کم خوابیدن، بر  سر پوست آقایان و بانوان ایجاد می کند.

ماسک صورت آقایان قبل از اصلاح

حتما بخوانید: مدل های معروف چطور از پوست خود محافظت می کنند؟

ماسک صورت آقایان قبل از اصلاح

پیش از اصلاح نیز خوب است که در طول ماه، حداقل یک بار از این ماسک استفاده کنید تا التهابات پوستی  کاهش یافته و اصلاح خوبی را در انتظار داشته باشید. کافی است یک قاشق غذا خوری ماست پر چرب را با جوانه ماش مخلوط کرده و کمی عسل به آن بیافزایید. اگر ۱۰ دقیقه این ماسک را روی صورت قرار دهید، تغذیه و مرطوب شدن پوست را افزایش  داده و با اضافه کردن بادام و روغن زیتون نیز  می توانید پوست را نرم کرده و برای اصلاح آماده کنید.

نکاتی پیش از استفاده از ماسک صورت آقایان

نکاتی پیش از استفاده از ماسک صورت آقایان

  • بردباری: حوصله آقایان کمتر از بانوان است. نتیجه خوب در همه چیز، با حوصله حاصل می شود.
  • افراطی گری: استفاده از ماسک صورت نباید افراطی باشد. استفاده مکرر، آسیب رسان است.
  • ماست و عسل: استفاده از ماسک صورت ماست و عسل هم نباید با افراط انجام شود تا پوست لک نشود
  • ماسک خاک رس: ماسک خاک رس سبب خشک شدن پوست می شود. پس از مرطوب کننده استفاده شود.
  • ماسک جوش شیرین و مخمر: در استفاده از ماسک های طبیعی که از جوش شیرین و مخمر استفاده می شود دقت کنید و زیر نظر پزشک انجام شود. این ۲ ماه برای پاکسازی و لایه برداری پوست آقایان پیش از اصلاح مفید است.
  • ماسک آبرسان: اگر ماسک آبرسان غیر طبیعی انتخاب کرده اید، مجوز سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت داشته و نوع سرکه سیب و گوجه ای برای پوست آقایان نیز مطلوب است.

توجه داشته باشید که استفاده از لایه بردار های طبیعی در منزل مثل  ترکیب روغن زیتون و شکر قهوه ای و عسل موجب پاک سازی پوست صورت مردان و کاهش لک و جوش های زیر پوستی می شود. هم چنین مراقب باشید که برخی از آقایان که طبق دستور پزشک از کرم ها استفاده می کنند، نباید از ماسک های صورت در فرآیند درمانی استفاده کنند.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما بهترین ماسک صورت مردانه کدام است؟

  • ماسک صورت مردانه ذغال بهتر است یا جوش شیرین؟
  • تفاوت ماسک صورت آقایان جوش شیرین با مخمر را می دانید؟
  • بهترین ماسک صورت مردانه پیش از اصلاح چیست؟
  • چرا سلبریتی های مرد سینما از ماسک صورت خیار استفاده می کنند؟
  • ماسک صورت برای از بین بردن جوش های زیر پوستی آقایان کدام است؟
  • آقایان در استفاده از کدام ماسک صورت باید مراقبت التهاب پوستی باشند؟
  • آیا زردچوبه در تهیه ماسک صورت مردانه مضر است؟
  • آیا شما هم به دنبال مدارک بین المللی برای SPA و تهیه ماسک هستید؟

با کارشناسان لوکس تهران تماس بگیرید.

 بهترین ماسک صورت مردانه کدام است

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا