لوازم آرایش

چگونه جوش ‌و کک و مک صورت را با آرایش مخفی کنیم؟

پوشاندن جاي جوش

گفتاری  که در ادامه می آید، روش های ساده و خلاقانه ای برای پوشاندن جوش های صورت بانوان با محصولات آرایشی متداول و در دسترس  را ارائه می کند تا با ایده هایی برای حل موقت این معضل رایج در فرآیندهای آرایشی بانوان جوان آشنا شویم.

با ما همراه باشید.

جوش های صورت و سبک زندگی غلط!

با توحه به سبک زندگی طاقت فرسایی که امروزه خیلی ها دارند، در  معرض جوش قرار گرفتن  پوست صورت که یکی از چالش های آرایشی و مراقبت از پوست بانوان به خصوص دختران است، غیرقابل اجتناب خواهد بود. عامل  ایجاد جوش روی پوست صورت در هر فرد  با فرد دیگر  متفاوت است و نوع  زندگی و آب و هوا و فرآیند های مراقبتی از  پوست در ایجاد جوش تاثیر گذار  می باشد.

هورمون های بی ثبات کننده، استرس، خوردن  غذاهای چرب و شیرینی، کم خوابی، نوشیدن نا کافی آب در طول  روز  و عدم داشتن یک رژیم غذایی سالم و سبز، همه بخشی از فاکتور های موثر در ایجاد جوش های ریز و بزرگ روی پوست صورت می  باشد که اگر با سوزش و درد همراه  باشد می بایست از علاج های اینترنتی پرهیز کرد و به  متخصص پوست و مو مراجعه نمود. البته  درمان های گیاهی هم همیشه کارساز نیست.

جوش های صورت و سبک زندگی غلط!

مهم نیست که به  چه  دلیلی  جوش های  آزار دهنده  پوست  صورت بوجود می آید، بلکه این جوش  ها ممکن است در مواقع بحرانی و مهم رخ دهد. مثل زمانی که شما می خواهید شب به  یک مراسم  مهم  بروید  و خیلی ها منتظر تماشای استایل شما در این رویداد هستند! این حادثه  برای خیلی  ها در طول  زندگی رخ  می دهد. در اینجاست که لوازم آرایش  لوکس و با کیفیت دست به کار می شوند تا مشکلات پوستی را به طور موقت پوشانده  و شما را برای یک رویداد  رویایی  یا مهم شبانه  آماده کنند.  البته برای  رفع  مشکل دائمی، می بایست به پزشک خود مراجعه کرده  و تحت درمان قرار بگیرید.

چطور جوش ها را با آرایش مخفی کنیم ؟

اگر  می خواهید بدانید چطور می شود جوش صورت را با روش های آرایشی آسان و کم  هزینه پوشاند و مخفی  کرد، این گفتار اطلاعاتی خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

بخوانیم: ۲۰ روش برای شناسایی لوازم آرایش  فاسد

چطور جوش ها را با آرایش مخفی  کنیم ؟

مقدار  کمی کانسیلر اصلاح رنگ، مقداری کرم پودر، مقداری پودر ثابت کننده  در مخفی  کردن موقت آن جوشی که شما را غمگین کرده  است، شگفتی آفرین است.  بگذارید ببینیم که چطور بهترین  کار  را با استفاده از لوازم  آرایش انجام  دهیم  تا نتیجه حداکثری عاید ما شود.

قبل از آن که شروع کنیم، اجازه  دهید به شما بگوییم  که ترفندی که باید در نظر داشته  باشید آن است که برای  درمان  های نقطه  ای روی پوست صورت، می بایست از لایه نازکی از کرم  پودر  استفاده  کنیم. بنابراین، صورت  شما خالت خشک و قالبی پیدا نمی کند. بهترین کاری که برای پوست خود می توانید انجام دهید آن است که از هر  چیزی به طور نامحسوس استفاده  نمایید.

آنچه  که نیاز دارید

۱) پرایمر (PRIMER)

 پرایمر (PRIMER)

همیشه  آستر مناسبی برای پوست خود انتخاب کنید.  پیشنهاد می شود که ازیک آستر سبک وزن و بدون چربی  استفاده  کرده تا آرایش شما ظاهر خوبی داشته باشد.  خصوصا در مورد کاسنیلرها که روی  نقطه  جوش برآمده استفاده  می شود. هم چنین شایسته تر آن است که آن آستری را انتخاب کنید که در  آن، درجه اس پی اف  مشخص  داشته باشد. خصوصا اگر  دچار هیپر پیگمانتاسیون یا اسکار  (زخم) پوستی  هستید، نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید  تا پروسه  درمانی شما کند نشود.

مخفی کردن جوش صورت با پرایمز

۲) کانسیلر (CONCELAER)

کانسیلر (CONCELAER) مخفی کردن جوش صورت کک و مک

کانسلیری  را انتخاب کنید که با  تناژ رنگ پوست شما هماهنگ و متناسب  باشد. هم چنین، اصلاح رنگی  برای جوش های  قرمز عصبانی، به نحو زیبایی  موثر  خواهد بود.

با کانسلیر و فونداسیون MAC  آشنا شویم

۳) برس کانسیلر  (CONCEALER  BRUSH)

برس کانسیلر (CONCEALER BRUSH) برای آرایش

یک برس  نرم کانسیلر برای استفاده دقیق و ترکیب کردن فرمولاسیون الزامی خواهد بود.

۴) کرم پودر

اگر  پوست مستعد به آکنه دارید، بهترین  راه  این است که از کرم  پودر غیر چرب استفاده کنید که مواد شیمیایی  بسیاری  ندارد. البته  این کار به درمان آکنه  ها کمکی نمی  کند.

با کرم پودر و مرطوب کننده ایوروشه  آشنا شویم

۵) پودر ثابت کننده (SETTING  POWDER)

پودر ثابت کننده (SETTING POWDER) برای بعد از آرایش

از یک پودر معدنی استفاده  کنید تا پوست مستعد جوش شما را شاد و سلامت نگهدارد. پوشش کم، معمولا پودر های  ثابت کننده  دارد اما احتمال کم تری  هست که بر  روی جوش های  شما انباشته  شده  و ظاهری خیره کننده  ایجاد نماید.

مرحله اول : پوست خود را تمیز  و مرطوب  کنید

پوست خود را تمیز و مرطوب کنید برای پوشاندن جوش صورت

شاید این مهم ترین و اساسی  ترین مرحله برای کمک به رسیدن به پوشش مطلوب باشد و این که باعث می شود که آرایش شما بی عیب و نقص شود. صورت خود را خوب تمییز کنید. یک شیر پاک کن، به فرآیند های روزانه آرایشی  صورت خود اضافه کنید و با استفاده از  یک لوسیون مرطوب کننده  بدون چربی (یا موردی که برای  پوست شما مطلوب تر  است)، صورت خود را هیدراته نگهدارید.  هیدراته  بودن  پوست صورت کمک زیادی  برای جلوگیری  از احتمال  ایجاد جوش  خواهد بود و برای صافی  و یکدستی و شفافی پوست نیز میفید خواهد بود.

مرحله ۲: از آستر استفاده کنید

از آستر استفاده کنید

استفاده  کردن از آستر  نیز مفید خواهد بود تا فاصله بین آرایش و پوست شما ایجاد شود.  اگر نمی خواهید  آستر را در تمام  صورت خود استفاده کنید، می توانید از یک برس استفاده  کرده  و تنها روی نقاط و مناطق دچار  جوش، ان را استفاده  کنید.  کاملا بستگی به آن دارد که کدام روش برای  شما موثر  تر خواهد بود.

مرحله ۳: از یک اصلاح  رنگی و کانسیلر استفاده  کنید

از کانسیلر استفاده کنید برای پوشاندن جوش صورت

یک کانسیلر سبز، بهترین تاثیر را برای پخش کردن نشانه  های رنگی و قرمزی  به  جای می  گذارد.  بایک برس  آن را ترکیب کنید و سپس از یک کانسیلری استفاده کنید که با تناژ رنگ پوست شما هماهنگ  باشد. این کار  سبب می شود که نقاط  مورد نظر به  طور کامل  محو شود.

مرحله چهارم:  کرم پودر

 کرم پودر برای پوشاندن جوش صورت در آرایش

کمی  کرم  پودر را روی  اسفنج زده و به آرامی روی پوست خود بکشید.  کرم BB نوعی کرم است. در این مرحله، کرم پودر را به صورت ضربه ای به پوست بزنید.  BB مخفف  BLEMISH BALM است که علاوه بر خاصیت پوشانندگی  مثل  یک کرم پودر سبک، از  آنتی اکسیدان برای مراقبت از  پوست  نیز برخوردار  بوده و رنج اس پی اف ۱۰ تا ۲۰ دارد. کرم بی بی  از کرم پودر سبک تر  می باشد  و خاصیت مرطوب کنندگی قوی تری  دارد. البته اگر از این کرم پودر  ها استفاده کردید، حتما از ضد آفتاب هم غافل نشوید.

 پوشش جوش کرم پودر

مرحله  پنجم: با پنکیک آن را ثابت کنید

 با پنکیک آن را ثابت کنید

از یک کرم  پودر  فشرده یا پنکیک استفاده کنید تا کانسلیر شما سر جای خود نشسته  (قدرت نفوذ خوبی داشته) و البته  این کار  سبب  می شود که صورت شما کمتر حالت  درخشندگی به خود بگیرید.

توصیه مثبت

می توانید از اسپری پایان کار بر روی صورت خود استفاده کرده تا شکل نهایی  شده به آن ببخشید. این کار تنها سبب می شود تا آرایش شما دوام  بالایی داشته  باشد.  بلکه  آن حالت غلظت که بر اثر آرایش  روی پوست  ایجاد می شود را هم بر  طرف  می کند.

اگر جوش روی پوست صورت دارید، یکی از راه هایی  که می توانید سبب پرت کردن حواس بیننده باشید  آن است که شما در  ناحیه  چشم، از  ریمل یا خط چشم استفاده کنید که این کار  سبب می شود تا تمرکز از جوش ها به سمت چشم های شما منحرف شود. خیلی راحت، کمی برق به لب ها اضافه  کنید که توجه به آن  سمت جلب شود  و قطعا حس خوبی به شما خواهد دارد.

بسیاری از بانوان هستند که وقتی پوست آن ها اوضاع خوبی ندارد، فقط برای یک روز  بسیار ناراحت می شوند. اما این موضوع، پایان دنیا نیست! این مشکلی است که می تواند بر طرف و درمان شود و در  ضمن می توانید  از مقداری کانسیلر  برای  پوشش  دادن آن استفاده  کنید. به علاوه  اگر جوش  های  شما شدید شده است، حتما به  پزشک پوست مراجعه کنید. ان ها دقیقا می دانند بر اساس متابولیسم شما و وضعیت پوست، چه درمانی  مفید و سریع خواهد بود.

با این روش ها، شما ان دسته  از جوش های که باعث نگرانی شما بود را پوشش  دادید.

اگزمای پوستی روش های پوشاندن آن

حالا  از  جوش صورت عبور می کنیم و وارد موضوع اگزمای  پوستی می شویم که تاثیر زیادی روی جلوه لباس بانوان و طراحی  استایل  و مد و لباس آن  ها می گذارد. باید بدانید که این تنها موضوع درمان  علائم پزشکی آن است که مطرح می شود و تلاش برای مخفی کردن قرمزی ها  ، مد نظر بوده  و توجه زیادی را لازم  ندارد.  در اینجا، چند روش  ساده  بیان می کنیم که به شما کمک خواهد کرد تا این مشکل را با مقداری آرایش  پنهان کنید.  لطفا توجه داشته باشید که استفاده  از آرایش  بر  روی پایه معمولی پوستی، حتی مشکل  را  بد تر هم می  کند!

 آماس پوستی و از بین بردن آن در آرایش

اگزما را هم چنین با نام آماس پوستی هم  می  شناسد که یک شرایط  پوستی رایج است که زنان بسیاری با آن مواجه هستند. بنابراین شما در این مشکل تنها نیستید. باید اذعان کنیم که آرایش، آخرین راه حل نیست.  اما  در  حین درمان آن، قادر  خواهید بود از آرایش  برای مخفی  کردن  جوش  در نواحی مشخص استفاده  کنید.

آنچه لازم دارید

آستری:  از یک آستری  آب رسان استفاده  کنید تا کمی از قرمزی  ها را بپوشانید.

کرم پودر : از یک کرم پودر  ضد آب باپوشش  بالا که خیلی پوست  را هم  خشک نمی کند استفاده  کنید.

اسفنج ترکیبی: از اسفنج های ترکیبی  تخم مرغی شکل با اسفنج های  ترکیبی زیبا استفاده  کنید. مطمئن شوید که مرطوب  باشد  تا اینکه بهترین نتیجه عاید شما  شود.

کانسیلر: از یک کانسیلر  استفاده  کنید  که مایع  یا کرم مانند باشد.  ضروری است که از کانسیلری استفاده شود که دارای رنگدانه  باشد.  با این حال، نباید صورت خود را حالت مصنوعی و عروسکی بدهید.

پودر ثابت کننده: یک پودر آبرسان همان چیزی است که برای  تثبیت کردن  آرایش  به آن نیاز  دارید.  از آن پورهای گچی وحشتناک همواره  پرهیز کنید!

برنزه  کننده رژ  گونه: برای اینکه  به پوست،  روح دوباره ببخشیم،  می توانیم  از  یک برنزه  کننده و رژ گونه هم استفاده  نماییم. از ان هایی که رنگشان درخشان است یا اکلیل دارند استفاده  نکنید.

اسپری تثبیت کننده: یکی دیگر از روش هایی که برای پوشاندن جوش  های ریز  روی  پوست صورت می توان استفاده کرد، رطوبت آبرسان  برای  تثبیت آرایش است که باید در جای خود استفاده شود. این کار  سبب می شود که قدرت و دوام آن افزایش یابد. روند اجرای آن به این شرح است تا اگزمای خود را بپوشانید.

مرحله اول: اگزما شاید سبب شود که توجه به پایه  پوستی  لطیف و نرم، اغلب  فراموش شود.  اما مساله  تمییز کردن، لایه  برداری  و مرطوب کردن  پوست صورت  با یک لوسیون مرطوب  کننده، قبل از آنکه هر محصول آرایشی را استفاده کنید،  امری حیاتی  و بسیار مهم  به نظر می رسد.

: آستر بزنید به پوست خود

مرحله دوم: آستر بزنید به  پوست خود. از  یک آستر مرطوب کننده  استفاده  کرده و تمام  صورت را با استفاده از انگشت خود  مرطوب  کنید.

مرحله سوم:‌  از کرم پودر استفاده  کنید. مقداری  از کرم آبرسان  را روی اسفنج زیبایی اسپری کنید تا آن را مرطوب کنید و مقدار کمی از  کرم  پودر را روی اسفن بریزید و به طور کامل  بر  روی کل پوست مخلوط کنید. اگر به  دنبال پوشش فوق العاده  برای یک رویداد خاص  یا مهمانی هستید، توصیه می شود از یک کرم پودر  با پوشش بالا  استفاده  کنید تا قرمزی  های پوست به طور کامل پوشانده شود.

 مقداری کانسیلر اضافه کنید

مرحله  چهارم: مقداری کانسیلر اضافه کنید. از  مقداری  کانسیلر  مایع که دارای رنگدانه است و در عین حال، سبک  وزن است استفاده کنید. این کانسیلر باید  یک یا دو درجه از رنگ پوست شما روشن  تر باشد تا بتواند نقاط  مورد نظر  را بپوشاند. برای مخفی کردن نقطه  های  قرمز، از درجه رنگی استفاده  کنید که برای نوع پوست شما  مطلوب  به نظر  برسد. محصول را  با اسفنج مرطوب بر  روی پوست مخلوط کنید.

 آرایش صورت خود را با یک پودر تثبیت کننده ثابت نمایید

مرحله پنجم: آرایش صورت  خود را با یک پودر  تثبیت  کننده  ثابت نمایید. با استفاده از  برش آرایشی،  خیلی آرام  پودر تثبیت کننده  را بر  روی کل صورت خود به  صورت ضربه ای زده  تا کرم  پودر و کانسلیر  روی پوست  شما، نشست خوبی  را تجربه کند.

 از برنزه کننده و رژ گونه استفاده کنید

مرحله ششم:  از برنزه  کننده  و رژ گونه استفاده  کنید. برای  طراوت و گرمای  بیشتر، مقداری برنزه کننده به  بررس خود بزنید.  از  یک رژ گونه  کرم مانند  بر روی سیب گونه های  خود استفاده  کنید. اگر  چه با قرمزی  زیادی روی  پوست مواجه می شوید، پس  تنها  برنزه کننده  کفایت می کند.  چرا که خودش به  تنهایی  یک درخشندگی طبیعی را به  صورت شما می بخشد  و لکه های قرمز را در  صورت شما  کمرنگ  می  کند.

 از اسپری تثبیت کننده استفاده کنید

مرحله هفتم: از  اسپری  تثبیت کننده استفاده  کنید تا آرایش شما سرجای  خود قرار بگیرد. آرایش  را  با اسپری تثبیت کننده  ثابت کنید  تا صورت را زیبا  و مرطوب نگهدارد.  این کار  سبب  می  شود همه محصولات سرجای  خود روی  صورت  شما بنشیند.  وقتی اگزما دارید، از  اسیدهای سالسیلیک، ریتول ها و گلیکولیک ها  پرهیز  کنید.  همشه بهتر است لیست موارد مورد استفاده  در یک محصول را قبل از خریدن  آن بررسی کنید و کاملا  از آنچه که بر روی پوست می زنید آگاه  باشید.

این اسیدها می تواند پوست شما را بیشتر تحریک کند از ان جایی  که اینها بسیار خشک کننده هستند. بهترین کار ایناست که لوازم  آرایشی که عای از مواد نگهدارنده است را  تهیه کنید و یا آنهایی  که رایحه مضاعفی دارند را خریداری  نکنید. به دنبال انتخاب مواد ترکیبی  طبیعی و آبرسان باشید مثل گلیسیرین و لانولین. این موارد، به مرطوب کردن  و پرورش  پوست شما کمک  شایانی  خواهد کرد و سبب می شود تا پوست بتواند  خودش را از درون بازسازی کند. توجه کنیدکه اسید  هیالورونیک درافزایش رطوبت و خلاصی  از شر  خشکی پوست، معجزه  آفرین است. اسید نیکوتینیک و یا ویتامین B3  در مقاوم کردم  لایه های پوستی  کمک  خوبی خواهد کرد.

چطور کک و مک را مخفی  کنیم؟

چطور کک و مک را مخفی کنیم؟

کک  و مک هم یکی دیگر از موضوعات رایجی  است که صورت بانوان  بیش از مردن آن به مبتلا می شود.  این مشکل، سبب ایجاد لکه های خاکستری  قهوه ای بر روی پوست صورت  و یا دیگر نقاط بدن می شود.  بیشتر  بانوان بر روی گونه  های خود، پیشانی، لبه بینی و بالای  لب بالایی ، با این  مشکل مواجه  هستند. شاید تعجب کنید که اگر بدانید که چه چیزی  سبب  کک و مک می  شود.

پاسخ  آن، تغییرات هورمونی و در  معرض  آفتاب بودن است  که در زمان حاملگی  تشدید می شود. البته  اگر یک  محصول آرایشی، صورت  را تحریک کند،‌ کک و مک می تواند وخیم تر شود.  ملاقات یک  دکتر پوست بسیار  مهم  است و می  تواند به درمان این شرایط  کمک  کند. چرا که آنها دقیقا  می دانند پوست شما به چه چیزی برای درمان  نیار  دارد. در  ضمن، در  این جا چند روش  برای مخفی  کردن آن ها با استفاده از آرایش  ارائه میکنیم.

۱) SPF

SPF

همیشه  از کرم  دارای  اس پی  اف  استفاده کنید. مخصوصا زمانی  که می خواهید از مکان سربسته  خارج شوید. چرا که کک و مک با در معرض آفتاب بودن تشدید می شود. این  کار  نه تنها جلوی  آسیب های  بعدی  را  می گیرد، بلکه به محافظت از مناطق تحت تاثیر در معرض  خطرناک تابش خورشید، کمک  می  کند.

۲) آستر

آستری را انتخاب کنید که به نوع پوست  شما سازگار  باشد.

۳) کرم پودر با پوشش بالا

حالا که می خواهید درست به  کار  شوید، استفاده  از یک کرم پودر  با پوشش بالا، ایده  خوبی خواهد بود. با  این  حال، اگر برای استفاده از  آن، حس راحتی ندارید، می توانید از کرم پودر  با پوشش سبک یا متوسط  هم  استفاده کنید و آن را با کانسلیر مخصوص  لکه  های  صورت ترکیب کرده  و استفاده  نمایید.

۴) کانسیلر  براق کننده

کانسیلر براق کننده

از یک کانسیلر براق، برای براق کردن و ایجاد تعادل  در  مناطق  تحت تاثیر  استفاده  کنید. کانسیلر براق کننده  زمانی مفید خواهد بود که بتوانید  بخش های تغیر رنگ داده سطح پوست  یا جوش ها پوشش داده و مخفی کنید  به گونه ای  که ظاهر  پوست جلب توجه نکند. این  یکی از اشتباهایت رایج  در کانسلیر زدن  است که بیشتر در میان بانوان جوان مشاهده  می شود. کانسلیرهایی که برای  پوشاندن جای  جوش استفاده  می کنید، بهتر  است خنثی کننده  رنگی باشد  که جای  جوش  بوده و ترکیب  رنگی متناسب با پوست صورت ایجاد کند.  اشتباهی که معمولا مشاهده می شود ان است که بانوان، کل صورت  خود را کانسیلر می زنند که صحیح نیست. مخصوصا کانسلیر زدن با انگشتان به جای براش!

۵) پودر تثبیت کننده

این مورد اختیاری است. اما اگر مقداری پودر  تثبیت کننده  بر  روی  منطقه A  را دوست دارید، از آن محصولی استفاده  کنید که برای پوست  شما مطلوب تر  است.

۶) رژ گونه

رژ  گونه پودری یا کرمی  برای اضافه  کردن  رنگ  اهمیت دارد. برای همین منظور، مراحل زیر را در  نظر داشته باشید که ساده  است  و به  شما  در پوشاندن کک و مک کمک  می  کند تا پوستی بی عیب و نقص داشته  باشید.

مرحله اول: پاک  کردن و مرطوب کردن و آستر زدن

صورت خود را بشویید.  از  لوسیون مرطوب کننده همیشگی خود استفاده کنید و آستر بزنید. آماده  سازی  پوست ، مهمترین  بخش در هر آرایش است.

مرحله  دوم:‌ کار را با کرم پودر اغاز  کنید.

 کار را با کرم پودر اغاز کنید.

از  کرم پودری  استفاده کنید که به  راحتی  ترکیب می  شود و آن را از طریق انگشتان یا برس یا  اسفنج آرایشی، پخش کنید.  از کرم  پودر  اضافی  در  مناطقی  تحت تاثیر کک و مک  استفاده  کنید و مطمئن شوید که آن هها را به طور کانل ترکیب نکنید. بلکه تنها مناطق مورد نظر را با برس  آرایشی  سایه  بزنید تا به  نحو موثری ان ها را بپوشانید.

مرحله  سوم: از  کانسیلر استفاده  کنید.

از کانسیلر استفاده کنید.

از یک کانسیلر نوع براق ناحیه زیرچشم  و دیگر نقاط لک دار استفاده  نمایید.  با یک برس یا اسفنج آن را ترکیب کنید.

مرحله چهارم:  از پودر تثبیت کننده و رژ گونه استفاده کنید.

بیشتر کرم  پودرهایی با  پوشش  بالا،‌ نیاز  به  پودر مکمل ندارند.  با این حال، اگر  نوع پوست ترکیبی دارید، یا منطقه خاصی از پوست شما چرب است، از  یک پودر  تثبیت کننده برای نشستن  مواد  بر  روی این نقاط  استفاده کنید.  هم چنین می  توانید  مقدار  کمی رژ گونه  به رنگی که دوست دارید استفاده کنید  به  این  خاطر  که اغلب کرم پودرها، رنگ  طبیعی پوست را از ان می  گیرند.

با استتار  و کانسیل  کردن (مخفی کردن-پنهان  کردن)  می توانید یک پوست بدون عیب  و نقص  و صاف  و یکدست برسید و لکه های قهوه  ای را که اگزما  باعث آن شده است به راحتی بپوشانید.

لایه بردار پوست

نکته های مهم

  • هیچ گاه خارج محل سرپوشیده  بدون  ضد آفتاب  نروید.
  • اس پی اف ضد آفتاب  را با مشاور  مجرب  لوازم آرایشی  یا  متخصص پوست انتخاب کنید.
  • لوازم آرایشی اشتراک را کنار بگذارید.
  • همه لوازم آرایشی دارای تاریخ مصرف هستند.
  • همه لوازم آرایشی باید  از معرض مستقیم  نور آفتاب در امان باشند. فرقی  بین عطر  و کرم پودر نمی کند.
  • محصولات آرایشی که پارابن ندارند مصرف کنید.  بسیاری  از محصولات آرایشی  معرفی  شده  در لوکس تهران، بر هم زننده  های هورمونی مثل پارابن و سیلوکسن ها در فرمولاسیون خود ندارند.
  • برای جلوگیری از کک و مک و جوش پوستی، از تحریک کننده های پوستی مثل وکس کردن، پرهیز  کنید.
  • قرص های کنترل بارداری، از جمله مواردی  است که سبب  افزایش جوش پوست بانوان می شود.

همراهان گرامی

اطلاعاتی که در این گفتار ارائه شد، همیگی در  مورد استفاده از آرایش  برای پنهان کردن جوش صورت  است و ترفندهای آسانی با  پوستی  زیبا را به ارمغان آورید. ما حتما یک یا تعداد بیشتری  مشکلات پوستی داریم  که  دوست داریم  آنها را مخفی کنیم و اصلا  نیازی نیست  که از  این بابت خجالت بکشید.

کتاب هایی برای درمان جوش و آکنه و کک و مک

(کتاب هایی  برای درمان جوش و آکنه  و کک و مک)

عجله نکنید  و با دکتر  پوست خود صحبت کنید تا مشکل به  طور دائم بر طرف  شود. تا آن موقع می توانید بر  روی پوست خود آرایش کنید به گونه  ای که تاثیری  روی جوش نداشته باشد و ویروس و باکتری به  نقاط دیگر  پوست منتقل نشود.

دنیای مد و لباس  و لاکچری  گردی را هر روز  با لوکس تهران دنبال  کنید.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا