رویداد ها

برترین لباس پاییزه سلبریتی ها به انتخاب ELLE

لباس پاییزه سلبریتی ها

مجله معروف مد و لباس ELLE در شماره جدید خود، شماری از بهترین لباس سلبریتی ها در روز های پایانی اکتبر ۲۰۱۸ میلادی را معرفی کرد که همچون همیشه، لباسی جالب از لیدی گاگا، خواننده جنجالی موسیقی پاپ امریکا و مگان مارکل، عروس مطرح این روز های خاندان سلطنتی بریتانیا در صدر این انتخاب قرار گرفته است. به نظر می رسد معیار های انتخاب بهترین لباس ها، بر اساس خلاقیت طراح در  دوخت و دوز و هم چنین الهام هایی است که مزون ها از الگو برداری از لباس  ها در  هفته های اخیر داشته اند.

گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی  لوکس  تهران نگاهی دارد به برترین لباس  سلبریتی ها در فصل پاییزه از نگاه  ادیتور های مجله ELLE.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید:  مدل مانتو پاییزه ، اسپرت و مجلسی

(نخستین انتخاب مجله ELLE  از بهترین لباس سلبریتی ها در ماه اکتبر ۲۰۱۸ میلادی  مربوط است  به کت و شلوار گشاد تک دکمه طوسی لیدی گاگا که جدید ترین محصول مزون لوکس مارک جاکوبز است. لیدی گاگا در بیست و پنجمین مراسم زنان مجله ELLE  در لس آنجلس این استایل را رونمایی کرد که لباسی مردانه است. او شلوار را قدرت دنیای مد دانست. به هر حال، او معتقد است که پوشیدن لباس مردانه خود پیام مهمی دارد)

حتما بخوانید:  استایل های عجیب لیدی گاگا

(کارا دلوینگنه (CARADELEVINGNE) را مشاهده می کنید که لباس گران قیمت مشکی رنگ از برند EMPORIOARMANI بر  تن دارد و کلاه او نیز ساخت کمپانی فرانسوی  شانل است. ELLE معتقد است که پروتکل غیر رسمی سلطنتی  انگلیس برای لباس زنان انگلیسی،  ست کردن شایسته لباس  است اما کارا، این قانون را شکسته  و در مراسم نامزدی پرنس EUGENIE شرکت کرد. تاکسیدویی که کارا دلونیگ بر تن داشت، او را دومین لباس برتر سلبریتی ها در ماه اکتبر کرد)

حتما بخوانید: همه چیز درباره تاکسیدو

(سومین  لباس  برتر  ماه  اکتبر  سلبریتی  ها به انتخاب ELLE مربوط به لباس PRIYANKA CHOPRA  است که توسط کمپانی MICHAEL KORS تولید شده است. کیف دستی او محصول GUCCI و کفش ها محصول SALVATORE GERRAGAMO    است. رنگ های غیر  منتظره  ای که خانم شوپرا در این استایل بر تن داشته است، جشنواره ای زیبا از رنگ آبی است که با اکسسوری های طلایی  ست شده است  و در مراسم GOLDEN HEART AWARD در نیویورک رونمایی شد)

ستایل زرد رنگ پوشیده بلند، ستی از ASHELY GRAHAM

(در این استایل زرد رنگ پوشیده بلند، ستی از ASHELY GRAHAM را مشاهده می کنیم که توسط برند SIMO MILERطراحی و روانه بازار شده و زرد روشن را به نمایش گذاشته  است که اگر چه ترکیبی تابستانی است اما او در پاییز رونمایی کرد و در مراسم HEARST MAGFRONT 2019 نیویورک  پوشید. پیراهن های یقه TURTLE در سال ۲۰۱۸ محبوب شد)

پنجمین استایل برتر ماه اکتبر از نظر ELLE، لباس مگان مارکل، عروس جدید خاندان سلطنتی

(جای تعجب نیست که پنجمین استایل برتر ماه اکتبر از نظر  ELLE، لباس مگان مارکل، عروس جدید خاندان سلطنتی  بریتانیا باشد. کسی که این روز ها در کانون توجه رسانه های مد و لباس به خاطر بارداری است. او در این استایل، لباس آبی رنگ  بدون آستین شیک را از برند dion lee  بر تن داشت و در تور استرالیا رونمایی کرد. )

 استایلی از LAURE HARRIER محصولی از برند THE ROW

(در این عکس استایلی از LAURE  HARRIER را مشاهده می کنید که محصولی  از برند THE ROW را بر تن داشته  است و ششمین لباس منتخب برند ELLE در ماه اکتبر شد. جامپ سوییتی مشکی و ساده اما زیبا که فشن سطح  بالا را به نمایش می گذارد. او این لباس را در HAMMER  MUSEUM GALAدر لس آنجلس کالیفرنیا آمریکا رونمایی کرد)

 استایل اکتبری PRIYANKA CHOPRA هفتمین انتخاب ادیتور های ELLE

(در این عکس، استایل اکتبری PRIYANKA CHOPRA  را مجددا مشاهده می کنیم  که هفتمین انتخاب  ادیتور های ELLE  برای استایل اکتبر بود. او در این عکس، جدیدترین محصول GIORGIO ARMANI را بر تن کرده  است که با انتخاب هوشمندانه ای از گردن بند الماس TIFFANY & CO  نیز همراه شده است. او در مراسم  رونمایی از کلکسیون کتاب آبی تیفانی (TIFFANY BLUE BOOK COLLECTION) در نیویورک حضور یافت و لباسی متالیک بر تن داشت که سایه های چشمش زیبایی خیره  کننده به این لباس شیک و مجلسی بخشیده بوده)

تصویری از DAKOTA JOHNSON با شلوار و پیراهن یقه باز مشکی گیپور دار

(در این عکس،  تصویری از DAKOTA  JOHNSON را مشاهده می کنید که شلوار و پیراهن یقه  باز مشکی گیپور دار و تور دار فاخری از برند ناشناس بر تن دارد و هشتمین لباس برتر  ماه اکتبر نویسندگان مجله ELLE شد)

لباس DIA LIPA‌ که دکلته بلند سفید رنگ را بر در مراسم موسیقی آمریکا (AMERICAN MUSIC AWARD)

(در این تصویر،  شاهد رونمایی از لباس DIA LIPA‌ هستیم که دکلته بلند سفید رنگ را بر در مراسم موسیقی  آمریکا (AMERICAN MUSIC AWARD)  بر تن داشت که اوت کوتوری مجلل از برند GIAMBATTISTAVALLI بود. )

AMANDLA STENBERG با لباسی از برند SIES MARJAN و MALONE SOULIERS

(در این عکس، AMANDLA STENBERG را مشاهده  می کنیم که لباسی از برند SIES MARJAN و MALONE SOULIERS بر تن دارد. استایلی دهه نودی که مورد توجه ادیتور های ELLE  قرار گرفته  است و در مراسم  رونمایی از فیلمش به  نام THE HATE YOU GIVE  IN MILL VALLEY نمایش داده شد. )

 استایلی شیک و فانتزی متالیک از KIERANA SHIPKA

(در این تصویر، استایلی شیک و فانتزی متالیک  از KIERANA SHIPKA را شاهد هستیم که محصولی از برند ROSIE ASSOULIN   بر تن دارد و در فوتوکال فرش قرمز NETFLIX  SHOW  حضور یافت. استایلی خلاقانه و جالب که آن را در  فهرست  ۱۲  انتخاب برتر ELLE  در ماه  اکتبر قرار داد)

 کت و شلوار مجلسی ۳ دکمه زیبا از ADOWA ABOAH

(در این عکس، شاهد کت و شلوار مجلسی ۳ دکمه زیبا از ADOWA ABOAH هستیم که محصولی از برند UGG است. او در چهلمین سالگرد تاسیس این برند در لس آنجلس حضور  یافت و حضور او مصادف شد با انتخاب این استایل در فهرست  ۱۲ استایل برتر سلبریتی ها در ماه اکنبر)

عکسی که در ابتدای گفتار  مشاهده کردید، فوتوشوتی است که کت پشمی FAUX-FUR  از شرکت گوچی  به  نمایش می گذارد که ۷۰۰۰ دلار قیمت گذاری شده است. حلقه از برند تیفانی  با قیمت ۲۲۰۰ دلار است.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا