عطر و ادکلن

۲۰ عطر خوش بو زنانه و مردانه برای شیک پوشان پاییزی

عطر های خوش بو پاییزی بسیار است و هر  سال، رایحه های مختلفی از سوی برترین طراحان عطر جهان روانه بازار می شود و در این بین، تبلیغ سلبریتی های موسیقی و سینما و ورزش و خط تولید های اختصاصی هم در استقبال جهانی  به خرید عطرهای  قدیم  و جدید موثر می شود. عطر های پاییزی هم چون استایل های پاییزی، گرم و دلچسب  است و در  خرید و نگهداری آن باید نکاتی را در نظر گرفت.

شبکه های اجتماعی و خط تولید انحصاری سلبریتی ها در تولید پرفیوم های بهاره و پاییزی در سال های  اخیر  سبب شده تا حق انتخاب لاکچری گردها وعاشقان عطرهای فصلی بسیار افزایش یافته و در کنار آلبوم های موسیقی  سلبریتی ها، شاهد کالکشن محصولات زیبایی و بهداشتی باشیم که عطر پاییزی نیز در آن فهرست جای دارد و کیم کارداشیان (KKW)  و جنیفر  لوپز (JFL) و ریحانا (RiRi) در این زمینه بسیار فعال هستند.

عطر پاییزی مخصوص ریحانا

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، در تلاش است تا در روزهای بارانی و سرد فصل  هزار  رنگ پاییز ایران که ۳۱  استان کشور را برف و باران فرا گرفته و هموطنان شیک پوش، لباس های پاییزی رنگارنگ را از کمد ها بیرون آورده اند،  رایحه های شگفت انگیز بهترین برندهای پرفیوم جهان را معرفی کنیم.

اگر شما هم به دنبال خرید و سفارش پرفیوم ها پاییزی در گردشگری شهری هستید، گفتار امروز را توصیه می کنیم که در ادامه اصول خرید و نگهداری PERFUME هم معرفی شده است.

عطر ۱۰۰ میل TRUSARDI ایتالیا از عطر های خوش بو پاییزی

( عطر ۱۰۰ میل  TRUSARDI ایتالیا از عطر های خوش بو پاییزی محبوب سال های اخیر است)

با عطرگردی پاییزی امروز ما همراه باشید.

حتما بخوانید:  ۳۰ برند عطر محبوب سلبریتی ها

چگونه عطر پاییزی خوب انتخاب کنیم؟

عطر پاییزی  تفاوت آشکاری با عطر نیمه اول سال میکند. در  پاییز، هوا نسبتا سرد است و عطرهایی که رایحه های سرد و خنک دارند، معمولا از دستور  کار  خارج می شود. خرید این عطرها را در اواخر زمستان که هیچ کس دنبال این عطر ها نیست  در دستور کار قرار داده تا با تخفیف های قابل ملاحظه،  گران  ترین  عطرهای مخصوص تابستان را خریداری کنید. بهترین وقت خرید این عطرها نیز در ژانویه گردی داخل یا خارج از کشور است.

عطر مناسب پاییز

چه عطری  مناسب فصل پاییز است؟ این سوال متداول بسیاری از بانوان شیک پوش  مشکل  پسند و جنتلمن ها بوده که برای تکمیل استایل خود، به دنبال نت های شگفت انگیز و تمیز و شیکی از عطرهای پاییزی محبوب هستند.

شما در فصل پاییز، استایل شیک و گرم  دارید. به  این خاطر  شیک که معمولا با اور کت و ژاکت و کاپشن چرم و بارانی  همراه شده و دیگر از استایل ساده یک لایه تابستانی خبری نیست. برای همین است که شهروندان معمولا در فصل پاییز، به استایل  خود بیش تر توجه می  کنند.  برای این که در فصل سرد سال، به  استایل خود، حس گرما را بدهید، عطر مناسب پاییز باید انتخاب شود.

حتما بخوانید: بهترین راهنمای خرید عطر و ادکلن پاییزی

معمولا برندها در تولید عطر ، کالکشن های خود را به گونه ای انتخاب می کنند که نت های تکمیلی عطرها، گرم و شیرین و سرد و تلخ باشد تا طیف  های مختلفی  از سلایق  را پوشش دهد. شما بهتر است که عطر خنک تابستانی  را در انتخاب عطر پاییزی از دستور خارج کنید. همان طور که لباس های شما متناسب با هوا تغییر می کند، بهتر است عطرهای روی میز آرایش  یا کمد شما نیز متناسب با استایل پاییزی  تغییر کند.

در عطر های تابستانی،  حس خنکی  مورد نظر همگان است.  اما بر  عکس  در پاییز،  نت های گرم و شیرین گلی مورد نظر  خواهد بود. همان طور که می دانید، عطرها دارای ۳ رایحه اولیه و میانی و پایه یا تکمیلی هستند.

  • رایحه اولیه در واقع همان رایحه ای است که از عطر در لحظه اول پاف زدن به مشام می رسد و خیلی سبک بوده و پس از مدتی جای خود را به نت طراحی شده برای رایحه  میانی می دهد. رایحه اولیه  خیلی زود از بین می رود. بنابراین در خرید عطر ، باید کمی صبور بود تا رایحه اولیه، جای خود را به نت های میانی بدهد.
  • رایحه میانی یا همن قلب عطر ، بویی است  که پس از کنار  رفتن  رایحه  اولیه  با مشام می رسد و ماندگاری بیش  تری از رایحه ابتدایی دارد. عطر  گل های بنفشه یا رز ماری معمولا در رسته  عطرهایی با رایحه میانی قوی محسوب می شوند.
  • رایحه نهایی یا تکمیلی یا پایه، رایحه قوی عطر است که بیش ترین ماندگاری را دارد. البته  ماندگاری و پخش بو به فرمولاسیون عطر بستگی دارد و تاثیر زیادی روی قیمت آن خواهد گذاشت. برای عطر  پاییزی  توصیه  می شود که حتما به رایحه نهایی  توجه کنید. رایحه نهایی باید قوی و گرم بوده و عطرهایی بر  پایه نت های نعنا، مشک،  وانیل و چوب، از این جمله به  شمار می رود.

حتما بخوانید: همه آنچه درباره خرید عطر  باید بدانید

عطر هایی با رایحه های شیرین و گرم

ناگفته پیداست که برای روزهای برفی و بارانی پاییز،  عطرهایی با نت های پایانی گرم و شیرین گل دار،  گزینه خوبی است. عطری با رایحه شیرین مثل وانیل و شکلات  و فندق و کارامل می تواند حس جالبی  به استایل شیک پاییزی شما بدهد که نظر بیننده را نیز  به خود جلب خواهد کرد. چرا که شما معمولا بوی عطر  خود را حس نمی  کنید. عطرهای شیرین در تابستان، بیش از حد گرم هستند و گزینه خوبی محسوب نمی شود. اما در  هوای سرد، نقش عالی خود را به خوبی ایفا می کنند و دوستدار مخاطبان شما خواهد بود.

نت های شگفت انگیز عطرهایی که رایحه نهایی آن ها، بوی توتون و وانیل یا کارامل گرم است، گرمابخش شب های سرد پاییزی رمانتیک های شیک پوش خواهد بود. حرفه ای ها، برند هایی چون PRADA, CARTIER و CHANEL را در دستور کار خود قرار می دهند.

عطر هایی با رایحه های شیرین و گرم

عطرهای فلفلی و ادویه ای هم گزینه های خوبی برای عطرهای پاییزی هستند. رایحه های شرقی نیز به دلیل انرژی گرمایی  که دارند، برای  شیک پوشان پاییزی توصیه می شود.  رایحه هایی از دارچین، زنجبیل، جوز هندی و زیره، معمولا در  طراحی نت های پایانی عطرهای خوش بو پاییزی به کار می رود. بعضا مشاهده شده است  که در کالکشن های عطر  KENZO و PACO RABANNE  چنین نت هایی به  کار رفته  است.

بعضی از لاکچری گردهای پاییزی که به دنبال رویدادهای  فصل خزان و گالری گردی پاییزی  هستند، رایحه های چوبی (WOODY) را در دستور  کار قرار می دهند که بخشی از رایحه های شرقی را به خود اختصاص می دهد. رایحه چوب صندل، بلوط و امثالهم، در طراحی عطرهای پاییزی چوبی به کار می رود. برای عطرهای پاییزی  زنانه و مردانه،  عطر  هایی با رایحه چوبی توصیه می شود.

گشتی در بهترین عطر های پاییزی  ۲۰۱۸

در فصل هزار  رنگ هزار نقش پاییز که آن را پادشاه فصل ها خطاب می کنند، هر روز طبیعت خود را به شکل باور  نکردنی رنگ می  کند و شاهد غمزه قلم نقاش طبیعت روی بوم  خلقت هستیم. همزیستی دلنشین رنگ پاییزی را میتوان با رایحه های خوش بو و شیک و تمییز عطرهای پاییزی، به ارمغان آورد تا جلوه گری چهره راستین طبیعت با درهم  تنیدگی زرد و سبز در استایل ما نمود پیدا کند.

عطر مردانه جیمی چو اینتنس

عطر مردانه جیمی چو اینتنس

نخستین عطر مردانه پاییزی  خوش بو و شیکی که در این گفتار معرفی می کنیم، جیمی  چو (JIMMY CHOO INTENSE) است که حس مردانگی  را به  تمام معنا القا می کند. هنرپیشه های سرشناس  هالیوود، از این عطر در مصاحبه های خود برای عطر  پاییزی  خبر  می دهند که شماری از هنرپیشه های GAME  OF  THRONES از آن جمله است. عصاره میوه ای  پاییزی داشته و ماندگاری و پخش بو آن عالی است.

اگر به دنبال پایه نهایی عطر بر اساس جشنواره ای  از نت های شگفت انگیز فلفل صورتی، برگ آناناس، اسطوخودوس، چرم و طالبی هستید، جیمی  چو را انتخاب کنید که انتخاب مردان باهوش در فصل خزان است.

عطر پاییزی مردانه تروساردی

عطر پاییزی مردانه تروساردی

از دیگر عطر های پاییزی محبوب آقایان که در سال های اخیر با استقبال فروش  پاییزی  هم همراه شده است، تروساردی است که از اواخر ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار شد و هواداران بسیاری پیدا کرده است. این عطر که از سرزمین والنتینو و جورجیو آرمانی است، گرمی رنگ های پاییزی را در بو و ظرافت روز های زیبای زرد و نارنجی و سبز  فصل خزان را در طراحی شیشه  آن شاهد هستیم. طبع گرم  داشته و رایحه های پاییزی تمییزی در طراحی آن به کار رفته که دانه تونکا و چرم و نت های نعناع از آن جمله است.  پس Trussardi Uomo The Red   را فراموش نکنید.

عطر پاییزی مردانه تیری موگلر

عطر پاییزی مردانه تیری موگلر

اگر  به دنبال یک عطر فرانسوی مردانه خوب پاییزی هستید، Thierry Mugler’s A*Men  را پیشنهاد می کنیم که در سایت mugler.fr  نیز می توانید کالکشن های دیگر  این برند صاحب نام عطر فرانسوی را مشاهده کنید. از ۳۵  یورو تا ۶۵ یورو، قیمت انواع و اقسام عطر  موگلر است  که با غلظت اسانس eau de toilette روانه بازار شده است. تیری موگلر پیور مالت، عطری با شیشه مشکی رنگ بوده و ستاره ای درخشان در وسط  خودنمایی می  کند.

رایحه اولیه را میوه های پاییزی تشکیل می دهد که با گذشت زمان، جای خود را به نت های چوبی ومالت می دهد. اگر به دنبال رایحه های شگفت انگیز  پاییزی هستید، محصولات MUGLER را پیدا کنید که نت های شرقی پایینی آن، مخصوص رمانتیک ها است!

نت های پاییزی به انتخاب ژیوانشی

نت های پاییزی به انتخاب ژیوانشی

هر جا  صحبت  از استایل های پاییزی  می شود،نام برند لوکس GIVENCHY به گوش می رسد. برند محبوب لاکچری گردها حضور فعالی در دنیای  تولید عطر و رایحه های  شیک دارد و ژیوانشی جنتلمن انونلی ابسولوت (GIVENCHY GENTELMAN ONLY ABSOLOUTE) از ٖآن جمله است. انتخابی هوشمندانه برای جنتلمن های مشکل پسند که همان طور که از نامش هویداست، گزینه مردان خوش تیپ است. پاف اول که رایحه اولیه ترنج را به مشام می رساند، تایید کننده انتخاب عالی خواهد بود.

با گذشت زمان، بوی خوشبو ترنج، جای خود را به نت میانی که ترکیبی شیک و تمییز  از دارچین و زعفران است می دهد. نت پایانی ژیوانشی جنتلمن اونلی ابسولوت، بوی وانیل و چوب صندل سفید خواهد بود که برای  روزهای سرد پاییزی توصیه می شود.

عطر پاییزی بوتگا

عطر پاییزی بوتگا

یکی از برند های کم تر شناخته شده برای عطر بازهای ایرانی،  برند بوتگا است. اگر به دنبال  عطر پاییزی  خوش بو مردانه هستید، بوتگا ونتا هوم پرفیوم Bottega Veneta Pour Homme را به شما پیشنهاد می کنیم که بسیاری  از  توقعات مشکل پسند ها را برآورد کرده و یکی از عطرهای محبوب پاییزی ۲۰۱۷ بود. انوتان میزندی و دانیلا روش، همه تلاش  خود را کردند تا عطری روانه بازار شود که در کانون توجه مشکل پسندهای عطرهای پاییزی قرار بگیرد. نت اولیه، ترکیبی از هل  و سدر است که به سمت تلخی می زند.

پس از مدتی، رایحه تلخ، جای خود را به ترکیبی تند از فلفل  قرمز داده که با دانه تونکا پایان می یابد. اگر میخواهید عطری با ماندگاری بالا و قیمت خوب داشته باشید، بوتگا ونتا هوم پرفیوم را در نظر بگیرید.  برند عطر در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد.

عطر پاییزی زنانه دسکوارد

عطر پاییزی زنانه دسکوارد

یکی از انتخاب های بانوان شیک پوش  در مهمانی های خصوصی و مجالس رسمی  نیمه دوم سال، تجدید عطر با پاف های مکرر است. برای حس های خوب، عطر  پاییزی  با ماندگاری بالا و پخش بو مناسب را در دستور  کار داشته باشید که دسکوراد وانت از ان جمله است. نت ابتدایی آن، ترکیبی از نارنگی و زنجبیل و فلفل صورتی است که پس از مدتی با رایحه گرم گل آفتاب گردان و شکوفه پرتقال جایگزین می شود. نت پایانی این عطر را همان طور که انتظار داریم، رایحه گرم چوبی تشکیل می دهد: وانیل و صندل. DSQUARED2 WANT ارزان و غلظت اسانس EAU DE PERFUME دارد.

عطر پاییزی دخترانه بوچرون

عطر پاییزی دخترانه بوچرون

اگر به دنبال یک عطر پاییزی خوش  بو و به نسبت ارزان دخترانه هستید،  بوچرون کواتر اینتنس  را پیشنهاد می کنیم. در سال  ۲۰۱۶  از پایتخت مد اروپا (پاریس) روانه بازار شد و یکی از متعادل ترین عطرهای پاییزی کلاسیک و مدرن است. گزینه عالی و ارزان برای روزهای سرد نیمه دوم سال برای دختر خانم هایی که همیشه  به دنبال پخش بو خوب در مهمانی ها هستند. رایحه ابتدایی را نارنج و توت فرنگی و انگور تشکیل می دهد که با گذشت زمان، با نت یاس و گل آفتابگران جایگزین می شود.

اگر به دنبال  رایحه گرم و قوی وانیل و چوب به  عنوان رایحه نهایی هستید، بوچرون کواتر انیتنس را توصیه می کنیم. Boucheron Quatre Intense از عطرهایی است که در دسته گلی و میوه ای (floral fruity)  قرار دارد.

عطر پاییزی دخترانه خوش بو به انتخاب روبرتو کاوالی

عطر پاییزی دخترانه خوش بو به انتخاب روبرتو کاوالی

روبرتو کاوالی،  کارل  لاگرفلد، جورجیو آرمانی، دولچه و گابانا از جمله  طراحان معروف لباس جهان هستند که خط تولید عطر مخصوص به خود نیز دارند و انتخاب های آن ها، معمولا مورد استقبال طرفداران مد قرار می گیرد.  روبرتو کاوالی برای پاییز امسال، به بانوان مشکل پستد، پارادیزو اسولوتو را پیشنهاد می کنید. اقشره ای از یک باغ پاییزی  را به شما هدیه می دهد که حس بی  همتایی و جسارت در آن محسوس است.

(تصویری از استایل های همیشه خاص ۲ طراح نامدار معاصر جهان: کارل لاگرفلد و روبرتو کاوالی

(تصویری از استایل های همیشه خاص ۲  طراح  نامدار معاصر جهان: کارل لاگرفلد (رهبر  خانه مد شانل) و روبرتو کاوالی)

این عطر ، نت ابتدایی خود را با فلفل صورتی آغاز کرده که پس  از  مدتی، به گل های خوشبو لیلیوم و یاسمن  تغییر  می یابد.  نت پایانی پیشنهاد روبرتو کاوالی ایتالیایی، ترکیبی از وانیل و گیاه پاتچولی است که حس گرم برای استایل های گرم پاییزی دارد.  حتما ROBERTO  CAVALLI  PARADISO  EAU  DE PARFUME  را در روزهای سرد فصل  خزان  در  نظر داشته  باشید که ماندگاری بو عالی دارد.

پیشنهاد عطر پاییزی لانکوم: لا ویه است بل

لانکوم، برند محبوب بانوان لاکچری گرد است که با سایه چشم و رژ و محصولات بهداشتی، یکی از پیش قراولان تولید محصولات زیبایی بانوان است. این برند لوکس، عطری دارد با نت های رمانتیک. اگر رمانتیک هستید و روحیه لطیفی دارید، انتخاب هوشمندانه ای است. ترکیبی از گل های  مختلف و اسانس های تند که رایحه شیرینی را تولید می کند.

پیشنهاد عطر پاییزی لانکوم

رایحه ابتدایی آن را گل سوسن تشکیل می دهد که پس از آن ، جای  خود را به نعناع هندی  خواهد داد. اگر  به  دنبال عطر با پخش بو و ماندگاری ارزشمند و قیمت خوب هستید،  LA VIE  EST BELLE LANCOME را توصیه می  کنیم. این عطر در سال ۲۰۱۲ روانه  بازار شد که به زبان فرانسوی: زندگی زیباست  معنی می دهد. ترکیبی  شگفت انگیز از عطر گل ها: میوه ای و وانیلی.

  • اسانس اولیه: انگور فرنگی و گلابی
  • اسانس میانی: زنبق و یاس و شکوفه پرتغال
  • اسانس پایه: وانیل و دانه تونکا و نعناع

فیلمی به همین نام در سال ۱۹۹۷ میلادی ساخته شد.

عطر پاییزی زنانه ایو سنت لورن

عطر پاییزی زنانه ایو سنت لورن

برند لاکچری YVES  SAINT  LAUREN که با YSL شناخته می شود، عطر BLACK OPIUM را روانه بازار کرده است که رایحه محسور کننده ای در  روزهای  سرد پاییزی دارد. از اسانس های اولیه آن، قهوه و وانیل بوده که در کنار اسانس های ثانویه گل های سفید رنگ، ترکیبی عالی را تولید کرده است. افیون مشکی سنت لورن، گزینه  خوبی برای گرما  دهی استایل شما در روزهای فصل خزان است. سدر و نعناع در نت های میانی به کار رفته و اگر به دنبال تن گرم هستید، پیشنهاد می شود. ماندگاری بالا داشته و برای  مهمانی ها توصیه  می شود.

عطر پاییزی ISSEY  MIYAKE

عطر پاییزی ISSEY MIYAKE

عطر پاییزی ISSEY  MIYAKE-L’EAU D’ISSEY از دیگر توصیه های خوب این گزارش به بانوان مشکل  پسند ایرانی است. ترکیبی از گل های بهاری را به عنوان نت آغازین داشته که پس از مدتی  با رایحه های گرمی مثل میخک و فریزیا و گل لوتوس و لیمو جایگزین می شود.  حدود ۱۰ ساعت ماندگاری، نشان دهنده ماندگاری بالا این عطر در شب های بلند پاییزاست. این عطر نامش را در فهرست  عطرهای محبوب بانوان پاییز گرد جای داده است.

ترکیبی از چوب  صندل، مشک و عنبر، رایحه پایانی آن را تشکیل می دهد.

عطر پاییزی خوب به انتخاب مارک جاکوبز

عطر پاییزی خوب به انتخاب مارک جاکوبز

مارک جاکوبز، برندی  که نامش در فرش قرمز جشنواره های اسکار و گلدن گلوب و بفتا و کن همواره دیده می شود و سلبریتی ها، اوت کوتور های زیبایش را همواره بر تن دارند. از جمله عطرهای محبوب پاییزی  مردانه، DAISY EAU SO  FRESH  از برند MARC JACOBS است  که خوشبو و طعمی گرپ فروتی دارد. اسانس میوه ای، نت آغازین آن را تشکیل می دهد که پس از مدتی به نت های:  گل یاسمین، شکوفه سیب  و گل  رز  و بنفشه جایگزین می شود.  ماندگاری بالا نداشته و مجبورید چند بار در طول  روز پاف کنید.

عطر پاییزی به انتخاب پاریس هیلتون

عطر پاییزی به انتخاب پاریس هیلتون

پاریس هلیتون،  سلبریتی  الکی معروف این روزها که میلیون ها فالور در اینستاگرام دارد، با عطر CAN CAN  خود،  مشتریان زیادی پیدا کرده و به نظر می رسد، گزینه  شایسته ای از PARIS  HILTON باشد.  انتخاب خوب برای دختران پر انرژي که به دنبال عطری با پخش بو و ماندگاری خوب در عین حال، قیمت متوسط  هستند.  این  عطر  ۱۰۰ میل  است و غلطت اسانس EAU  DE  PARFUME  دارد.

عطر پاییزی خوب به انتخاب کریستین دیور

عطر پاییزی خوب به انتخاب کریستین دیور

کریستین دیور یکی از نام های مهم برای طراحی مد و لباس بانوان است. هم چنین برای جنتلمن ها.  حس جذاب بودن را به شما القا کرده  و ترکیبی از گل های رز و یاسمن را تداعی می  کند.  در سال ۱۹۹۹ میلادی تولید شد اما هم چنان یک عطر  پاییزی با نت های الهام بخش گرم و قوی است. اگر به اسانس گل علاقه دارید، گزینه خوبی است. Christian Dior- J’adore  شیشه زیبا داشته و گزینه خوبی برای هدیه ولنتاین و شب کریسمس است.

انتخاب پاییزی  خوشبو به نام CHLOE NEW

انتخاب پاییزی خوشبو به نام CHLOE NEW

کلویی، پرفیوم مطلوب فصل خزان است. محبوب  بوده و با این که نت سرد و خنک دارد، برای  افرادی که دنبال نت های پایانی بهار نارنج  و مشک هستند مناسب خواهد بود. گزینه  عالی برای رمانتیک های مشکل  پسند. در دسته اورینتال فلورال با غلظت اسانس EAU DE PARDUME قرار دارد.

ویوا لا جویسی: پرفیوم رمانتیک ها

ویوا لا جویسی: پرفیوم رمانتیک ها

برای فصل خزان، محصولی  برای  مهمانی معرفی می کنیم  که رایحه گل  دار  آن،  ظرافت زنانگی را منتقل  کرده و برای  لاکچری  گردها توصیه می شود. رایحه آغازین آن،  ترکیبی  از عنبر، وانیل، توت، نارنگی و پیچ امین الدوله است. پاپیون صورتی رنگش، نماد عشق و رمانتیک و روحیه لطیف  و گرما بخش است. اگر به دنبال عطری برای سالگرد ازدواج و عطر ولنتاین و عطر نوروز برای هدیه هستید، VIVA LA  JUCIY  JUICY  COUTURE را فراموش نکنید.

پیشنهاد شگفت انگیز از گوچی

برند GUCCI ایتالیا بیش از  ۵۰ عطر روانه بازار کرده است که عطر  گوچی بلوم  آکوا دی  فیوری زنانه، گزینه خوبی برای روزهای سرد نیمه دوم سال  محسوب  می  شود. Gucci Bloom Acqua di Fiori با غلظت اسانس  EAU DE  TOILETTE روانه بازار شد و ۱۰۰ میل حجم دارد و درگروه بویایی گلی قرار می گیرد. آلبرتو موریلاس، طراح این عطر گوچی است.

پیشنهاد شگفت انگیز از گوچی

رایحه آغازین آن را برگ و جوانه انگور فرنگی تشکیل می دهد که پس از مدتی با گل مریم و گل یاس و پیچ امین الدوله جایگزین می شود. نت پایانی این عطر ، مشک و چوب صندل  است.

پرفیوم دیگر  GUCCI GUILTY است که با پرفیوم طر بالایی فرق می کند. گوچی گیلتی، محصول جدید فصل خزان است که گرم و گل دار بوده و کمی تند و فلفلی به نظر  می رسد. رایحه زنانه جدی داشته و نت های ابتدایی آن را گل یاس شیروانی تشکیل می دهد.

نعناع هندی در کنار رایحه گل یاس

نعناع هندی در کنار رایحه گل یاس، سبب می شود تا پخش بو و ماندگاری این محصول مطلوب باشد. گوچی گیلتی زنانه، ماندگاری خوبی داشته و برای روزهای سرد نیمه دوم سال  انتخاب به نسبت ارزانی است.

راهنمای انتخاب پرفیوم پاییزی

  • برای خرید محصول مورد نظر، ظرف نیم ساعت، ده ها محصول را تست نکنید.
  • برای خرید محصولات پاییزی، حتما به فروشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور مراجعه کنید.
  • با توجه به افزایش نرخ ارز در سال  ۹۷، خرید عطر با تخفیف  از سایت های بین المللی را از طریق دوستان و آشنایان که به ایران سفر می کنند در نظر داشته  باشید.
  • محصولات تقلبی پاییزی بسیار است. این محصولات  می تواند سلامتی  پوست شما را تهدید کند.
  • برای خرید محصولات پاییزی، هشتگ PERFUME و FALL را در اینستاگرام دنبال کنید.
  • نظرات فشن بلاگر ها را در خرید محصولات پاییزی در نظر داشته باشید.

مخاطب گرامی

اگر شما هم به دنبال محصولات پاییزی و زمستانی با نت های شگفت انگیزی گرم و قوی هستید، از گزینه های فوق الذکر استفاده کرده و نظرات خود را در بخش کامنت در اختیار ما قرار دهید.

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس  تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا