استایل و مد بانوان

استایل جذاب با لباس پلنگی به همراه اکسسوری سبک Leopard

طرح لئوپارد و لباس پلنگی

راهنمای خرید لباس پلنگی به همراه سایر اکسسوری ها

لباس طرح پلنگی (Leopard Print) ، یکی از استایل های همیشه پر مخاطب بانوان لاکچری گرد به خصوص در نیمه دوم سال است که هوا این امکان را به بانوان خوش پوش می دهد تا استایل خود را با نیم بوت ها، کیف و کفش و ژاکت ها و شال های زیبا، جذاب و باشکوه کرد و تنالیه پاییزی به آن ببخشند. طرح پلنگی ، همواره یکی از استایل های تمییز و همیشه شیک و فاخر برای  لاکچری گردها بوده و شاهد نمایش استایل های پلنگی در مهمانی ها و استایل های خیابانی بانوان خوش پوش در داخل و خارج از کشور هستیم.

اگر  شما هم  علاقمند به خرید لباس طرح پلنگ ، کیف  و کفش و سایر اکسسوری های پلنگی برای استایل های کژوال و مجلسی هستید، گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با طرحهای زیبا که برای پاییز  و زمستان ۹۷ گزینه خوبی برای شیک پوشان است آشنا می کند.

با ما همراه باشید.

 پالتو پلنگی طرح لئوپارد

چطور لباس طرح پلنگی بپوشیم؟

برای پوشیدن لباس طرح پلنگی ، مثل هر استایل دیگر، باید اصولی را رعایت کرد.  لباس های پلنگی به خصوص انواع لوکس و گران قیمت آن، اگر با روانشناسی رنگ صحیحی همراه نشود، ترکیب شایسته ای در استایل شما نخواهد داشت و چون این طرح به طور کلی، طرح خاص است و زیاد در طول روز مشاهده نمی شود، چشم ها را خیره کرده و می تواند نگاه منفی از سمت بیننده ایجاد کند.

لباس های طرح لئوپارد همیشه محبوب بانوان شیک پوش بوده و استایل خانمانه محسوب می شود. لباس های طرح لئوپارد از اواسط پاییز  تا اواخر زمستان، مورد استفاده بانوان مشکل  پسند قرار می گیرد.  مخصوصا کسانی که دوست دارند شال های پلنگی خود را با بارانی و اورکت‌های شیک ست کنند تا تناسب خوبی با کیف بافت پلنگی  آن ها داشته باشد.  پالتوهای پوست طرح لئوپارد مثل دم روباهی، یکی از شاخص ترین معیارهای بررسی ذکاوت و قیمت طراحی استایل بانوان لاکچری  گرد است و البته جسارت زیادی هم طلبد.

طرح کت تک پلنگی از ANNA SUI

(کت تک طرح لئوپارد از ANNA SUI  را شاهد هستید که درفشن  ویک لندن ۲۰۱۷ رونمایی  کرد)

خیلی ها فکر می  کنند که لباس طرح لئوپارد ، تیپ آن ها را تابلو کرده و خیلی خاص می شوند. اما با آشنایی با شیوه ست کردن لباس پلنگی ، در خواهید یافت که کار سختی پیش روی شما نیست.

پالتو های پوست پلنگی را می توان با یک مانتوی صورتی رنگ ست کرد و استایل پر زرق و برق و را به ارمغان آورد. در واقع تناسب خوبی بین رنگ صورتی و رنگ پلنگی بوده که بعضا در طراحی استایل سلبریتی ها نیز مشاهده می شود و شما در عکس بالا و پایین هم شاهد هستید.بنابراین یکی از رنگ های شایسته  برای  ست کردن استایل با طرح لئوپارد ، رنگ  صورتی است.

حتما بخوانید:  استایلیست کیست و چه کاری می کند؟

کفش های پلنگی را می توان با لباس  هایی  با رنگ ملایم بر تن کرد. مثل آبی روشن.  با این کار  هم کفش شما جلوه  بهتری پیدا خواهد کرد و هم خیلی توی ذوق نمی زند.  بنابراین کفش های طرح لئوپارد را که این روزها در  پاساژ های لوکس تهران و کیش و مراکز استان ها زیاد شده است را می  توان با رنگ های مکمل تیره رنگ سبز و آبی به خوبی  ست کرد.

لباس طرح پلنگی و لئوپارد

نکته دیگری که در انتخاب لباس های طرح لئوپارد باید به آن توجه کنید آن است که لباس های پلنگی بهتر است با لباس  های راه راه ست شود.  مهم نیست راه راه افقی است یا راه راه عمودی.  تناسب  خوبی بین طرحهای نقطه  نقطه طرح لئوپارد سیاه با طرح  تی شرت و لباس های راه راه وجود دارد و حس خوبی را در ذهن بیننده ایجاد خواهد کرد. می توانید یک پالتوی  پلنگی را روی  یک مانتوی راه راه پوشیده و تا هم رنگ  پالتو و هم اندام شما، جلوه بهتری داشته  باشد.

لباس طرح پلنگی با کفش چرم

موضوع بعدی که مناسب است در نظر بگیرید، ست کردن لباس پلنگی با کت چرم است.  مهم نیست کت شما چه رنگی است. کت های چرمی  را به راحتی می توان با لباس  های طرح لئوپارد ست کرد. مخصوصا اگر با یک شلوار جین آبی ریش ریشی که مد روز است همراه شود، استایل کلاسیک  سطح بالا را به نمایش خواهید آورد.

اگر دوست دارید لباس پلنگی خود را مثل کت و شلوار شیک مجلسی  یا کژوال، با کیف ست کنید، کیف طرح گورخری  خوب  است. البته نباید از ست نبودن لباس پلنگی با کیف و کفش خود نگران باشید. چون اندازه آن و میزان آن در  طراحی  استایل شما چشمگیر و قابل ملاحظه نیست.

حتما بخوانید: مد گردی با مگان مارکل: عروس ملکه انگلیس

لباس مجلسی طرح پلنگی

از لباس مجلسی طرح پلنگی تا سایر اکسسوری های طرح لئوپارد

لباس مجلسی پلنگی ، تنوع و مدل های بسیار دارد که در  این گفتار به ده ها مورد اشاره کرده  ایم. اما برای پارتی ها، دامن کوتاه پلنگی با یک بلوز مجلسی سفید ساده،  ترکیب جذابی خواهد بود. برای بانوانی که به دنبال ست کردن طرح لئوپارد در استایل های اسپرت هستند، توصیه می شود که طرح پلنگی جزیی  ازاستایل باشد.  حتی اگر کیف  یا کفش اسپرت  آن ها طرح پلنگی دارد. پالتوی پلنگی کوتاه یا بلند هم  برای تکمیل  تیپ های جذاب پاییزی و زمستانی انتخاب هوشمندانه خواهد بود. حتی اگر طرح پلنگی معمولی بوده و برند نباشد.

استایل های طرح لئوپارد چون کم پوشیده می شود، معمولی ترینش هم در چشم بوده و  ظاهر فریب خواهد بود. نکته ای که باید در نظر داشته باشید آن است که ساده ترین روش برای استایل پلنگی  ، استفاده از اکسسوری هایی است که این طرح را در خود دارند.

نمونه ای از طرح پلنگی شیک

(نمونه ای از طرح لئوپارد شیک)

اکسسوری های پلنگی شاید از نظر خیلی ها کم اهمیت جلوه دهد و جایگاه خاصی در طراحی استایل لاکچری گرد ها نداشته باشد.  اما برای بانوان جسور و  خلاق، انتخاب خوبی خواهد بود. اکسسوری های طرح لئوپارد مانند کیف و کمربندو شال و روسری و دست بند، همیشه جذاب است و ترکیب فاخری را خلق می کند.

حتی اکسسوری مو و پاپوش طرح لئوپارد هم انتخاب مطلوبی به نظر می رسد. هر چقدر در انتخاب این سبک ، بقیه پوشش شما ساده وکلاسیک باشد، این طرح بیش تر به چشم می خورد تا ظاهری ناهماهنگی را در استایل خوب مشاهده نکنید.

ست بلوز مشکی با شلوار پلنگی

لباس های طرح لئوپارد ، تفاوت چندانی با لباس هایی که رنگ خنثی دارد ندارند. طرح LEOPARD، سبک شلوغ و نامنظم نیست و انرژي خوبی منعکس می کند که از دید مخاطب، خاص و منحصر به فرد جلوه می کند. رنگ های خنثی، شامل قهوه ای، مشکی و کرم است که با تنالیته رنگ LEOPARD  هم  خوانی داشته  و متناسب است.

کت پلنگی با شلوار جین

اگر شما به دنبال لباس طرح لئوپارد باشید، می توانید استایل های مونوکروم یا سیاه و سفید خود را با آن ست کنید. رنگ های خنثی، همیشه  یکی از گزینه های خوب برای ست کردن هر  لباسی است و بین طرحهای شلوغ و ساده  با هم تفاوتی  نیست. رنگ های خنثی، زمینه خوبی دارند که لباس این طرحی به راحتی روی آن ست خواهد شد. پوشیدن یک بلوز  سبک LEOPARD با دامن مشکی، نه  تنها هماهنگی رنگی  کامل دارد، بلکه لباس پلنگی  را به نقطه کانونی استایل شما تبدیل می کند. چنین تاثیری در رنگ سفید نیز  قابل تصور است.

دامن پلنگی با بلوز اسپرت

لباس به این سبک ،در دسته لباس  های رنگ خنثی است.  پس شما قادر  هستید که از روانشناسی رنگ در  طراحی استایل استفاده کرده و این لباس ها را با رنگ های روشن و شاد ست کنید. البته این  لباس ها بهتر است که ساده و بدون طرح  باشند تا جلوه طرح  LEOPARD را نگیرد.

ست خنثی با تم پلنگی

بهترین رنگ برای ست کردن با لباس طرح پلنگی چیست؟

این سوال بسیاری از بانوان به خصوص بانوان جوان است. توجه داشته باشید که بهترین رنگ برای ست کردن لباس با طرح پلنگی ، رنگ های گرم مثل زرد و نارنجی و زرد قناری و کهربایی یا حتی نارنجی لوفت هانزایی است!  انتخابی باشکوه برای استایل های تک. اما همان طور که در ابتدای گفتار گفتیم، رنگ صورتی همیشه گزینه شایسته  ای برای استایل های خاص کژوال است که ترکیبی زیبا می آفریند.

ست بلوز و کفش با طرح پلنگی

ست کت و پالتو پلنگی با رنگ مشکی

پالتو پلنگی

(ستی عالی و پاییزی که الگوی خوبی برای استایل پاییزی بانوان خوش پوش در مهمانی ها است را از لیلی مکینتاش در نیویورک گردی های ۲۰۱۶ مشاهده می کنید)

ستی عالی و پاییزی پلنگی

(در این سبک ،  KYLIE MINOGUE را در طرحی از CHANEL مشاهده می کنید که مربوط به استایل  ایشان در سال ۲۰۱۰ است)

طرحی دوست داشتنی از DEMI LOVATO

(طرحی دوست داشتنی از DEMI LOVATO)

طرح پلنگی با کیف مشکی

(اگر به دنبال الگوی سبک لباس پلنگی شیک هستید، طرح  بالا که ویکتوریا بکهام با کیف چرمی  مشکی ست کرده است را درنظر داشته باشید)

طرح لباس پلنگی ویکتوریا بکهام

(لباس طرح لئوپارد ویکتوریا بکهام )

طرح لباس پلنگی بارداری کیت میدلتون- ملکه مد جهان

( لباس طرح لئوپارد بارداری کیت میدلتون – ملکه مد جهان)

طرح لباس پلنگی تیلور سویفت

(لباس طرح لئوپارد تیلور سویفت )

طرح های پلنگی در فرم کلاسیک

طرح های پلنگی وقتی با فرم های کلاسیک ست شود، نتیجه تمییز و دوست داشتنی را به ارمغان خواهند اورد. پالتو و شلوار یا لباس مجلسی کوتاه یا بلند یک تکه، اگر قرار است با سبک LEOPARD  همراه شود، بهتر است ساده  و کلاسیک باشند تا طبیعت وحشی لباس شما بهتر به چشم  بیاید. مدل شلوار راسته کلاسیک  طرح لئوپارد ، حتما فاخر است. بنابراین به دنبال مدل های دم پا گشاد یا تنگ پلنگی نروید.

طرح های پلنگی در فرم کلاسیک

استایل های مونوکروم و طرح پلنگی

یکی از نکات ظریفی که بانوان خوش پوش در  پاییز باید بدانند، استایل های تک رنگ است که اگر چه مزایای خاص خود را دارد، اما وقتی با سبک پلنگی ست شود، یکنواختی استایل کاهش می یابد. برای افزایش  تنوع در طراحی  مد، توصیه می شود که بلوز و شلوار و کفش صورتی یا نارنجی را با اکسسوری همرنگ ست کرده و روی آن، پالتوی  طرح لئوپارد بپوشید تا ترکیب جذابی را به نمایش در آورید.

استایل های مونوکروم و طرح پلنگی

لباس های پلنگی متنوع

لباس های طرح پلنگی اگر همه تیپ شما را در بر  بگیرد، شما را شبیه  یک پلنگ واقعی می کند. در حالی که  روش  جذابی در طراحی استایل نیست. بهتر است با اکسسوری ها، شکست رنگ ایجاد کنید تا تمرکز ذهنی بیننده از استایل راسته شما به بخش های دیگر استایل منحرف شود. کیف و کفش و اکسسوری متمایز، این نقش را به خوبی ایفا خواهد کرد.  در این حالت، تیپ سر تا پا پلنگی شما، با این شکست رنگی، زیبا به نظر خواهد رسید.

لباس های پلنگی متنوع

(لباس های طرحدار با طرح پلنگی بهتر است پوشیده نشود تا جلوه اش، کاهش نیابد)

لباس های پلنگی با تیپ اسپرت

(طرح لئوپارد در استایل های کژوال و مجلسی قابل استفاده خواهد بود)

طرح پلنگی در استایل های کژوال و مجلسی

(لباس های مشکی،  گزینه ای عالی برای ست کردن با leopard  هستند. همیشه این نکته را در نظر داشته باشید)

پالتو پلنگی کوتاه یا بلند

(پالتو طرح لئوپارد کوتاه یا بلند در نیمه دوم سال برای هر مراسمی باشکوه است)

آنچه در ست های پلنگی باید بدانیم

  • نکاتی که باید در شست و شوی لباس های پلنگی رعایت کنید را در نظر داشته باشید.
  • از استایلیست ها برای بهترین طراحی تیپ خود در این طرح مشورت بگیرید.
  • برای آشنایی با الگوهای جالب طراحی استایل LEOPARD حتما به هشتگ LEOPARD اینستاگرام بروید.
  • فشن بلاگرها، استایل محبوب پاییزی خود را همین ترند می دانند.
  • سلبریتی ها از فرشتگان ویکتوریا سکرت تا مدل های معروف، الگو های خوبی برای ایده گرفتن در طراحی استایل هستند.
  • قد و رنگ پوست شما در طراحی استایل طرح لئوپارد تاثیر گذار است.
  • رنگ های خنثی، گزینه های فاخری برای ست کردن با این طرح است.
  • لباس های طرحدار را در زمان ست کردن با این سبک ، بر تن نکنید.
  • این پارچه طرح حیوان وحشی، از دهه چهل قرن بیستم میلادی مد شد. اما هنوز هم مد است. قدرت مد همین است.

لباس راحتی پلنگی

  • چون این لباس های این طرح با زمینه های مختلف رنگی تولید می شود (بافت ریز یا درشت) در طول سال قابل استفاده است.
  • اگر می خواهید شلوار طرح LEOPARD بر تن کنید، بهتر است که از هیچ المان دیگری بهره نبرید. یعنی تنها عنصر استایل شما، همین طرح شلوار باشد و بس..
  • بانوان بهتر است برای جلوه بیش تر شلوار این طرحی، کفش پاشنه بلند بپوشند.
  • کفش این طرحی با هر استایلی متناسب است و هماهنگ می شود. کفش پلنگی را می توان با بلوز یا شال مشابه آن هم ست کرد. رنگ شرابی و زرشکی از بهترین رنگ ها برای ست های LEOPARD است.

ست هوشمندانه با طرح پلنگی

(این ست برای طرح لئوپارد انتخاب هوشمندانه ای برای بانوان است)

ست پلنگی خوب پاییزی و زمستانی

(ست طرح لئوپارد خوب پاییزی  و زمستانی)

حتما بخوانید: لوکس ترین مروزن های تهران را اینجا ببینید

همراهان گرامی!

اگر شما هم تا کنون تجربه بر تن کردن چنین طرح لباسی را در مراسم خودمانی یا مجلسی داشتید، نظرات و دیدگاه های ارزشمند خود را از طریق کامنت در اختیار لوکس تهران قرار دهید و برای جذب نظرات دوستان، لینک این گفتار را برای آن ها در شبکه های اجتماعی ارسال کنید. دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

طرح لباس پلنگی جنیفر لوپز و نیکی میناژ طرح لئوپارد

(طرح لباس پلنگی جنیفر لوپز و نیکی میناژ)

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا