لوازم آرایش

مدل های رنگارنگ دندان های رنگی : ترند فانتزی ۲۰۱۹

یکی از ترند هایی که از اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی  باب شده و به نظر می رسد که شاهد افزایش طرفداران آن در دهه سوم قرن بیست و یکم باشیم، دندان های رنگی است که مثل شلوارهای ریش ریشی روی، شمار مخاطبانش به طرز گسترده ای در سراسر جهان در حال افزایش است. دندان های رنگی در واقع یک مد جدید است که هم  لاکچری گرد ها و هم  کژوال پوش ها، علاقمندند تا در روزهایی غیر از هالووین، از این ترند برای متنوع کردن استایل خود بهره گیرند. بعضی ها دوست دارند تا دندان های رنگی خود را با نگین آراسته کرده و بعضی  هم با لاک ها و ژل ها و ترکیبات شیمیایی موجود بازار، به دنبال رنگی کردن دندان هستند. گاهی دندان به یک رنگ و گاهی با رنگ های مختلف همراه می شود.

در گزارش امروز مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با آن چه درباره  دندان های رنگی و تمیز نگهداشتن دندان سفید باید بدانیم، با مدل هایی آشنا می کنیم.

اگر شما هم تجربه دندان رنگی دارید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق کامنت در اختیار لوکس  تهران قرار دهید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید:

 معرفی رنگ سال ۲۰۱۹

با استایل گرانز، ترند عجیب دنیای مد آشنا شویم

سال به سال با ترند های عجیب!

به مدد شبکه های اجتماعی عکس محور مثل اپلیکیشن محبوب این روز ها (اینستاگرام) که با هشتگ ها و کامنت ها،  غوغایی در دنیای مد و لباس به راه انداخته و فشن بلاگرها و هم  چنین صفحات رسمی برند های لاکچری مطرح دنیا از بربری تا تیفانی  و آرمانی، تنور مد و لباس دیجیتالی را داغ تر کرده اند، شاهد گسترش مد گرایی ساده تا لوکس در میان میلیاردها کاربر جامعه اطلاعاتی هستیم.

ترندهای دندان رنگی

(گزارش نیویورک پست آمریکا از عجیب ترین ترند مد و زیبایی سال ۲۰۱۸ میلادی: دندان رنگی!)

کافی است به هشتگ های محبوب مد اینستاگرام مراجعه کنید تا ثانیه به ثانیه در جریان جدیدترین محصولات آرایشی و بهداشتی میلیون ها نفر در سراسر جهان قرار بگیرید که اکو سیستم فوق العاده ای را برای کارآفرینان دیجیتالی فشن و بازاریابان و هم  چنین مصرف کنندگان محصولات آرایشی و فشن به ارمغان آورده است. ترند ها، سال به سال تغییر می کند و رنگ سال نیز در طوفانی کردن ترند ها بی تاثیر نیست. مخصوصا همراهی سلبریتی های موسیقی و سینما و ورزش که ابزار تبلیغاتی هیجان انگیز برای جهانی کردن ترند ها هستند. از فرشتگان ویکتوریا سکرت تا سوپر استارهای هالیوود و بالیوود و فرش های قرمز.

مد جدید در آرایش دندان ها

حتما بخوانید: مد گردی با فرشتگان ویکتوریا سکرت

اگر زمانی، دندان سفید داشتن نشان از سلامتی و توجه به بهداشت دهان و دندان بود و افراد هزینه های میلیونی برای سفید کردن دندان و طرح لبخند و ارتودونسی و مسائلی از این دست می کردند، امروزه گویا سفید بودن دندان و ردیف بودن طرح اسبی آن!، دیگر مد جذابی نیست و روش دیگری هم با استقبال  بازار همراه شده است. دندان رنگی! بله colorful  dental روز به روز با استقبال بیش تری از سوی مد گردها به خصوص دختران و پسران روبرو شده و شاهد افزایش انتشار  تصاویر کاربران با دندان های رنگی در شبکه های  مجازی هستیم.

کاربران شبکه های اجتماعی دندان رنگی

دندان رنگی که زمانی فقط در مراسم هالووین بعضا دیده می شد، اما امروزه یک مد ثابت برخی ها شده که به جای سفید کردن دندان ، به دنبال رنگین کمانی  کردن آن هستند. مثل هر  ترند دیگر که در بالا گفتیم و از فرش قرمز ها و فستیوال های کن و اسکار و گلدن گلوب و بفتا، جهانی می شود، ترند دندان رنگی  نیز مثل لباس ریش ریشی، تا حدودی ریشه در چنین جشنواره هایی دارد.

ارتودونسی رنگی

(ارتودونسی  رنگی  نیز  از جمله  ترند های جدید عرصه  دندان پزشکی بوده که وارد صنعت مد شده و مخاطبان زیادی پیدا کرده  است)

طرح رنگین کمانی rainbow teeth

(طرح رنگین کمانی (rainbow  teeth)

دندان های رنگی یکی از ترند های عجیب

(دندان های رنگی یکی از ترند های عجیب برای عاشقان سلفی بازی در اینستاگرام است )

سیم های رنگی در ارتودونسی

(پیش از استفاد از سیم های رنگی در  ارتودونسی با پزشک خود مشورت کنید)

ارتودونسی رنگی

(ارتودونسی  رنگی)

اگر گشتی در اینستاگرام بزنید، در خواهید یافت که برخی از کاربران مد گرد ایرانی و خارجی، هم در مراسم رسمی و هم پارتی ها و نایت کلاب گردی های خود، استایل خود را با دندان رنگی ست کرده اند و دنیای دندان پزشکی نیز برای آن، کامپوزیت ها و روش های زیبایی خاصی را در دستور کار قرار داده است.

حتما بخوانید: گشتی در  ۲۰ مرکز خرید لوکس تهران از گالریا تا پالادیوم

دندان های رنگی توسط  لاک دندان مخصوص رنگی  می شود و این لاک باید از مراکز معتبر که مجوز سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور را در اختیار دارند تهیه شود. هم  چنین  نصب آن نیز توسط دندان پزشک انجام می شود تا کیفیت و اجرا مورد تایید باشد و باعث عفونت و آسیب به دندان نشود. این یک روش زیبایی است  و هیچ کمکی به ارتقا بهداشت و سلامت دهان و دندان نمی کند.

از مدل های دندان رنگی رنگین کمانی

از مدل های دندان رنگی رنگین کمانی

(از  مدل های دندان رنگی رنگین کمانی)

ست سایه چشم با رنگ دندان ها

(بعضی از بانوان جوان علاقمند هستند تا رنگ سایه چشم و ابرو را متناسب با رنگ لاک دندان های خود کنند)

رنگ سبز رنگ محبوب در دندان رنگی ها

(رنگ سبز از رنگ  های  محبوب عاشقان دندان های رنگی  است)

لاک های دندانی

رنگ لاک های دندانی، معمولا ثابت است و به سختی پاک می شود. اگر چه استفاده از لیزر برای سفید کردن دندان، می توان برای از بین بردن سطحی رنگ های دندانی استفاده شود. لاک های دندانی با وجود افزایش نرخ  ارز در  نیمه اول سال ۹۷، برای ایرانیان گران است  و میلیونی آب می خورد. رنگ لاک ها در طیف های مختلف بوده و حق  انتخاب زیادی در اختیار مشتاقان این ترند عجیب و غریب است.

هر  کس می تواند بنا به سلیقه  و نظر خود، دندان ها را به سبک مختلفی رنگ  آمیزی کند. هم  تک رنگ هم  رنگین  کمانی. البته توجه کنید که رنگ های با کیفیت، هیچ ضرری برای سلامت دهان و دندان نداره و بعضا از رنگ هایی استفاده شده که قابل مصرف در تولید محصولات غذایی است.

بانوان، معمولا طرفدار این ترند جدید مد هستند. چرا که قادرند تا مو های خود را با لاک  دندان ست کرده و استایل فانتزی و کژوال جذابی را به ارمغان آورند. اگر  چه هنوز، این ترند برای استایل های شیک و مجلسی  متداول و توصیه  نشده  است.

حتما بخوانید: با استایل فانتزی لولیتا آشنا شوید

ست شدن دندان رنگی با سایه چشم و ابرو

(ست شدن دندان رنگی با سایه چشم و ابرو یکی  از ترند های نوظهور دنیای مد و لباس که عرصه دندان پزشکی زیبایی  را هم به میدان آورده است)

آن چه درباره ارتودونسی دندان رنگی باید بدانیم

ارتودونسی رنگی و ارتودونسی دندان رنگی، موضوعی است که در سال های اخیر وارد بازار دندان پزشکی زیبایی کشور شده است و اگر چه بیمه نیست اما برای بر طرف کردن بی نظمی های دندان و اصلاح ناهنجاری های فک و صورت کاربرد داشته و اکنون مد هم به آن اضافه شده است. ارتودونسی رنگی ثابت و متحرک، بنا به نیاز و سن بیمار انجام خواهد شد و نوع متحرکش برای کودکان تا ۱۴ سال که ناهنجار ی اسکلتی دارند استفاده می شود.

یکی از دلایل استقبال از ارتدونسی رنگی این است که پلاک رنگی سبب  همراهی بیش  تر کودکان با دندان پزشک شده و به همین خاطر، پلاک های رنگارنگ در دسترس جامعه دندان پزشکی کشور قرار دارد تا کودکان و نوجوانان از این وسیله راحت تر  استفاده کنند.

ارتودونسی دندان رنگی

براکت های ارتودونسی  همان نگین هایی است که روی دندان چسبیده شده و برای ردیف کردن دندان از آن استفاده می شود تا با نیروی  سیم  ارتودونسی،  دندان به محل صحیح هدایت شود.  کش هایی که بر  روی براکت  ها قرار می گیرد، رنگارنگ  بوده و با توجه به انتخاب بیمار استفاده می شود.

البته لمینت دندان نیز رنگ های متنوعی دارد که می توان در  زمان لمینت  از ان ها استفاده کردو دندان رنگی  داشت.  برای دندان رنگی می توان لمینت رنگی استفاده کرد. انتخاب  رنگ  لمینت دندان، به  عوامل  مختلفی بستگی  دارد که سن و سلیقه  و رنگ پوست و وضعیت سایر دندان های وی در انتخاب تاثیر  گذار  است و بهتر است با مشورت پزشک انجام شود.  لمینیت سرامیکی و لمینین کامپوزیتی دوام خوبی دارد اما تهیه آن  نیز  به فرآیند های گوناگونی دارد که در مورد کامپوزیتی، نیازی به تراشیدن دندان نیست.

لمینیت رنگی دندان

حتما بخوانید: لوکس ترین مزون های تهران را اینجا ببینید

همراهان گرامی

اگر شما هم به دنبال این ترند جدیدد دنیای فشن هستید، حتما پیش از انجام با متخصص خود مشورت کنید. در  خرید لاک ها و کامپوزیت ها و لمینیت ها، همواره از مراکز مجاز  و زیر نظر پزشک اقدام کنید. پیش از هر اقدامی، نسبت به رفع پوسیدگی ها اقدام کنید. به دلیل این که این مد هنوز مورد تایید دقیق جامعه پزشکی کشور  قرار نگرفته است، از اقدامات تهاجمی و جراحی خودداری  کنید. با توجه به جدید بودن این ترند، مزایا و معایب هنوز  مورد تایید جامعه علمی نیست. اما آن چه مشخص است، برخلاف  تتو که ترند زیبایی کاملا مغایر با بهداشت و سلامت فرد است، هنوز این ترند، مغایر  با سلامت فردی تشخیص داده نشده است.

حتما بخوانید: برترین لباس پاییزه سلبریتی ها به انتخاب ELLE

لذا در استفاده، دقت کرده و محصولات با کیفیت را زیر نظر پزشک مصرف کنید.  ضمنا هیچ مزون در ۳۱  استان کشور، انجام این ترند زیبایی را نداشته  و در صورتی که با چنین مساله ای مواجه شدید، مراتب را به سازمان بازرسی کل کشور اطلاع دهید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی  را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

شما کدام مدل دندان های رنگی را بیش تر دوست دارید؟

تنوع در رنگ در لاک های دندانی

  • آیا با روش ارتودونسی دندان رنگی آشنا هستید؟
  • آیا می دانید چگونه لاک های رنگی را تهیه کنید؟
  • آیا با شیوه پاک کردن لاک دندان رنگی آشنا هستید؟
  • آیا با لیزر می توان لاک ها را پاک کرد؟
  • آیا دندان رنگی سبب گسترش پوسیدگی دندان ها می شود؟
  • آیا دندان رنگی با نگین امکان پذیر است؟
  • مراکز انجام این ترند در تهران و مراکز استان ها را می شناسید؟
  • آیا هزینه انجام این ترند زیبایی را می دانید؟
یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا