رویداد ها

گران قیمت ترین هنرپیشه‌های مرد و زن ۲۰۱۸ : از کلونی تا جوهانسون

معرفی گران قیمت ترین هنرپیشه ها

سال ۲۰۱۸ میلادی سال پر فراز و نشیبی در عرصه سینما جهان بود. رشد فناوری اطلاعات و شبکه های اجتماعی سبب شد تا برخی از فیلم‌هایی که انتظار خوبی برای گیشه آن نمی‌رفت، گیشه خوبی پیدا کرده و برخی نیز بعضا با حضور سلبریتی ها، نتوانستند آن‌طور که شایسته است، خوش درخشیده و انتظارات منتقدان سخت گیر سینمای هالیوود را بدست آورند.

در سال ۲۰۱۸، ما شاهد افزایش چشمگیر شمار مخاطبان پرمخاطب ترین اپلیکیشن جهان یعنی اینستاگرام بودیم که شمار مخاطبانش به مرز ۱ میلیارد نفر رسید. این که یک ششم جمعیت کره زمین از این اپ استفاده می کنند و صدها هزار سلبریتی از کشورهای مختلف دنیا، در کنار توییتر از اینستاگرام به عنوان ابزار  تبلیغاتی، بازاریابی و اطلاع رسانی و جریان سازی بهره می گیرند، جای تامل دارد. طوفانی که هشتگ های سلبریتی ها در سال ۲۰۱۸ به پا کرد، به همان انداره تاثیر گذار بود که تصاویر منتشر شده در پر فالورترین صفحات اینستاگرام که متعلق به سلبریتی های موسیقی، سینما و ورزش بود، پر بیننده شد.

در سال ۲۰۱۸، شاهد تغییر در جدول گران قیمت ترین هنریشه های مرد و زن هالیوود به نسبت سال ۲۰۱۷ هستیم. دستمزدهای سرسام آوری که برای حضور چند دقیقه ای فوق ستاره های هالیوود از جورج کلونی خوش تیپ تا اسکارلت جوهانسون کوتاه قد اما خوش قیافه دانمارکی-آمریکایی روی پرده نقره ای پرداخت شد، مبین این واقعیت است که همچنان شاهد طوفان نام ها در سینمای جهان هستیم و همچنان، اسامی مشخص قابل انتظاری، در فهرست دستمزدهای شگفت انگیر قرار دارد. البته کلونی، درآمد نجومی خود را مدیون کارهای تبلیغاتی در سال ۲۰۱۸ بود.

گران قیمت ترین هنرپیشه‌های مرد و زن

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران نگاهی دارد به فهرست گران قیمت ترین هنرپیشه های مرد و زن هالیوود در سال ۲۰۱۸.

حتما بخوانید: پر فالورترین صفحات اینستاگرام در سال ۲۰۱۸

با ما همراه باشید.

گران قیمت ترین هنرپیشه های مرد هالیوود ۲۰۱۸

جورج کلونی

مجله معروف فوربس در اوایل سپتامبر ۲۰۱۸، با انتشار فهرستی، گران ترین بازیگران مرد هالیوود را معرفی کرد که فوق ستاره ای مثل جورج کلونی که فوتوشوت های بسیاری از او در حمایت از برندهای لاکچری جهان امسال شاهد بودیم، در صدر قرار دارد. او همچنان در صدر لیست گران قیمت های هالیوود قرار داشته و با دریافت ۲۳۹ میلیون دلار (پیش از مالیات) بیش ترین دستمزد را گرفته است. او از اول جون ۲۰۱۷ تا اول جون ۲۰۱۸، این دستمزد را دریافت کرد که در بین هنرپیشه های مرد هالیوود، سابق نداشت.

اگر  چه او در هیچ فیلمی در این بازه زمانی حضور نداشت، او بیش از ۷۰۰ میلیون دلار فروش را برای برند انحصاری خود (CASAMIGOS TQUUILA) تجربه کرد که رقم جالبی است. فروشی به مراتب بیش تر از KKW کیم کارداشیان و JLO جنیفر لوپز.

رتبه دهم: کریس اوان با ۳۴ میلیون دلار درآمد

کریس اوان

کرین اوانس (chris evans)‌ جوان خوش تیپ هالیوود، با دریافت بیش از ۳۴ میلیون دلار در فهرست دهمین هنرپیشه مرد گران جهان قرار دارد. بازی در فیلم کاپیتان آمریکا (CAPTAIN AMERICA) در فیلم های کمپانی MARVEL CINEMATIC UNIVERSE و هم چنین AVENGERS:INFINITY WAR سبب رونق گیشه شد و درآمد خوبی را برای کریس به ارمغان آورد.

رتبه نهم: سلمان خان با ۳۹ میلیون دلار

سلمان خان

فوق ستاره سینمای هندوستان با درآمدی بالغ بر  ۳۹ میلیون دلار، نهمین فرد در فهرست ده هنرپیشه مرد گران قیمت جهان قرار دارد.  سلمان خان با حضور موفق در فیلم های پرفروشی مثل  TIGER ZINDA HAI و حضور در فوتوشوت های تبلیغاتی برندهایی چون:  موتور  سیکلت های سوزکی و آدامس  CHLORMINT دستمزدهای میلیون دلاری دریافت کرد تا پیش از کریس، رتبه نهم گران قیمت ها را به خود اختصاص دهد.

رتبه هشتم: آدام سندلر با ۳۹.۵ میلیون دلار

 آدام سندلر

حدود ۴۰  میلیون دلار درآمد، سبب شد تا ADAM SANDLER در فهرست هشتمین هنرپیشه مرد گران جهان قرار گیرد. قرارداد میلیون دلاری او با شبکه NETFLIX که روزگار خوبی را برای افزایش سهمش در وال استریت نیز  تجربه  کرد، از دلایل درآمد طوفانی سندلر در یک سال اخیر  عنوان شده است. در طی یک سال اخیر، ایفای نقش کمدی او در شش شخصیت سینمایی، درآمد سرشاری را نصیب آدام کرد.

رتبه هفتم:  آکشای کومار با ۴۰ میلیون دلار درآمد

آکشای کومار

پیش از سلمان خان معروف، آکشای کومار، سوپر استار جدید بالیوود، با درامدی بیش  از ۴۰ میلیون دلار، در رتبه هفتم گران قیمت ترین هنرپیشه های هالیوود قرار گرفت. این مرد همیشه خندان، با بازی در فیلم TOILET و PADMAN و فوتوشوت برای ۲۰ برند به خصوص برندهای TATA  و EVERADY توانست بیش از ۴۰ میلیون دلار درامد کسب کند و در فهرست گران قیمت های سینمای جهان قرار بگیرد.

حتما بخوانید: عروسی کیارا فراگنی: معروف ترین فشن بلاگر جهان ۲۰۱۸

رتبه ششم: ویل اسمیت با ۴۲ میلیون دلار درآمد

ویل اسمیت

بعید است فهرستی از گران قیمت ترین هنرپیشه های مرد هالیوود جایی منتشر شود و رد پایی از WILL SMITH همیشه خندان کمدی باز در آن دیده نشود! اسمیت فقط از نت فلیکس بابت بازی در فیلم BRIGHT، بیش از ۲۰ میلیون دلار دریافت کرد. هم  چنین انعقاد قرارداد با کمپانی دیسنی برای حضور در فیلم ALADDIN که قرار است سال ۲۰۱۹ میلادی اکران شود، سبب دستمزد نجومی ویل در سال ۲۰۱۸ شد. او قرار است در کمدی رایانه ای SPIES IN DIGUISE نیز ایفای نقش  کند.

رتبه پنجم: جکی چان با ۴۵.۵  میلیون دلار درآمد

جکی چان

پنجمن بازیگر با بیش ترین پرداخت، جکی چان، سوپر استار فیلم های حادثه ای و رزمی است که همچنان نام او را در فهرست ۱۰ بازیگر گران قیمت جهان مشاهده میکنیم. جکی چان، از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸، در شش فیلم ایفای نقش کرد که KUNG FU YOGA و THE FOREIGNER از آن جمله است. البته بخشی از درآمد او در این بازه زمانی مربوط به حمایت از محصولات تبلیغاتی است.

حتما ببینید: جزییات جالب از عروسی پرنسس اوژنی۰ نوه ملکه انگلیس

رتبه چهارم: کریس همسورث با ۶۴ میلیون دلار درآمد

کریس همسورث

آقای CHRIS HEMSWORTH با کسب بیش از شصت میلیون دلار درامد، چهارمین بازیگر مرد گران هالیوود نام گرفت. ایفای نقش در فیلم : THOR:RAGNAROK و AVENGERS: INFINITY WAR سبب شد تا وی به این درآمد نجومی دست یابد.

رتبه سوم: رابرت دانی جی آر با ۸۱ میلیون دلار

رابرت دانی جی آر

اولین مرد هشتاد میلیون دلاری لیست پر درآمد ترین بازیگران مرد هالیوود، ROBERT DOWNEY JR است که ۸۱ میلیون در سال ۲۰۱۸ درآمد داشت. درآمد او به نسبت سال ۲۰۱۷، ۲ برابر شده است و ایفای نقش در  IRON MAN و SPIDER-MAN:HOMECOMING از جمله عوامل تاثیر  گذار در درآمد آقای رابرت در سال ۲۰۱۸ بود.

رتبه دوم: آقای دواین با ۱۲۴ میلیون دلار

آقای دواین

دواین جانسون (DWAYNE THE  ROCK JOHNSON) مرد تنومند و نیکوکار و فعال اینستاگرام که مدتهاست، در  فهرست سوپر استارهای هالیوود دیده می شود، در سال ۲۰۱۸ با کسب بیش از ۱۲۰ میلیون دلار درآمد، دومین هنرپیشه گران جهان نام گرفت. صفحه اینستاگرام او ده ها میلیون فالور دارد و آقای جانسون حضور فعالی در این شبکه از خود نشان دادو تعامل خوبی با جامعه مخاطبانش در فضای مجازی دارد.

اکثریت درامد افسانه ای آقای جانسون برای ایفای نقش در فیلم JUMANJI:  WELCOME  TO THE JUNGLE بدست آمد که گیشه  ای طوفانی تجربه کرد.

رتبه  اول:  جورج کلونی با ۲۳۹ میلیون دلار درآمد

 جورج کلونی

جورج کلونی، سوپر استار  هالیوود، بیش ترین دستمزد را در بین هنرپیشه های مرد هالیوود در سال ۲۰۱۸ به خود اختصاص داد. بخش عمده درامد وی به خاطر حضور تبلیغاتی در کمپین های CASAMIGOS و DIAGEO  است.

حتما بخوانید:  مد و لباس سلبریتی ها در جشنواره گلدن گلوب ۲۰۱۸

گران قیمت ترین هنرپیشه های زن هالیوود در سال ۲۰۱۸

مجله معروف ووگ در آگوست ۲۰۱۸، فهرستی از ۱۰ هنرپیشه گران زن جهان را منتشر کرد که همچنان شاهد حضور اسکارلت جوهانسون  در صدر  فهرست گران قیمت ترین هنرپیشه های زن جهان هستیم و نامی  از انجلینا جولی و نیکول کیدمن دیده نمی شود.

رتبه دهم: گال گادت با ۱۰ میلیون دلار درآمد

رتبه دهم لیست گران قیمت ترین هنرپیشه های زن هالیوود، در اختیار GAL GADOT است. خانم گال سی و سه ساله با ۱۸۰ سانت قد، از بلند قامت ترین هنرپیشه های زن بوده که برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی و فوتوشوت هایش در سال ۲۰۱۸ به اینستاگرام پر فالورش در این نشانی رجوع کنید.

حتما بخوانید: مد و لباس سلبریتی ها در جشنواره اسکار ۲۰۱۸

رتبه نهم: ملیسا مک کارتی با ۱۲  میلیون دلار درآمد

ملیسا مک کارتی

ملیسا مک کارتی (MELISSA MCCARTHY)  با ۱۲ میلیون دلار درآمد، نهمین هنرپیشه زن گران قیمت جهان نام دارد. او هنرپیشه و طراح مد آمریکایی چهل و هشت ساله است که به  دلیل حضور در سریال دختران گیلمور و مایک و مولی و سامانتا کیست، شهرت بین المللی بدست آورد. این بانوی گران قیمت سینمای جهان را در اینستاگرام ۸ میلیون فالوریش در این نشانی دنبال کنید.

رتبه هشتم: کیت بلانشت با ۱۲.۵ میلیون دلار درآمد

کیت بلانشت

کیت بلانشت، سوپر استار هالیوود و فشن آیکون (cate blacnchett) که ریاست  هیات داوران جشنواره کن فرانسه را نیز در سال ۲۰۱۸ در اختیار داشت، با حدود ۱۲.۵  میلیون دلار در آمد در فهرست هشتمین هنرپیشه زن پر درآمد جهان قرار گرفت. کیت بلانشت در سال های اخیر در  فیلم های زیادی ایفای نقشکردهاست و تا کنون ۳ بار گلدن گلوب و ۳ بار بفتا را به خانه بده است. او ۲ بار برنده جایزه اسکار شده  است و جای تعجب  ندارد که این فعال مد و سینمای جهان، هم  چنان در فهرست گران قیمت ترین هنریشه های هالیوود دیده شود. کیت بلانشت دراینستاگرام و توییتر حضور ندارد.

رتبه هفتم: جولیا رابرتز با ۱۳ میلیون دلار درآمد

جولیا رابرتز

عروس فراری، همچنان در فهرست بالاترین دستمزدهای هالیوود قرار دارد. او با کسب ۱۳ میلیون دلار، هفتمین هنرپیشه زن هالیوود است که بیشترین دستمزد را دریافت کرد. بانوی پنجاه و دو ساله هالیوود را با کمدی جذاب زن زیبا که ۴۵۰ میلیون دلار فروش کرد می شناسند. او در HOMECOMING  در سال ۲۰۱۸ فروش خوبی را تجربه  کرد. حولیا رابرتز در اینستاگرام مثل آنجلینا جولی و کیت بلانشت، حضور ندارد.

حتما بخوانید: مد گردی با جولیا رابرتز را اینجا ببینید

رتبه ششم: میلا کونیس با ۱۶ میلیون  دلار درآمد

خانم MILA  KUNIS در سال ۲۰۱۸ با کسب  ۱۶  میلیون دلار، رتبه ششم بیش ترین دستمزد بازیگران زن هالیوود را به خود اختصاص داد. خانم کونیس سی و شش سال، بازیگر آمریکایی متولد اوکراین است که با اشتون کوچر،  هنرپیشه صاحب نام در سال ۲۰۱۵ میلادی ازدواج کرد و دو فرزند دارد. فیلم WONDER PARK  او بزودی  اکران خواهد شد. او در هیچ شبکه اجتماعی حضور ندارد.

رتبه پنجم:  ریس ویترسپون با ۱۶.۵ میلیون دلار درآمد

(ریس و دخترش)

خانم REESE  WITHERSPOON با ۱۶.۵ میلیون دلار درآمد در فهرست پنجمین بانوی پر درآمد هالیوود در سال ۲۰۱۸ قرار گرفت. او شباهات خیره کننده ای به دخترش دارد که در  عکس بالا مشاهده می کنید. لارا جین ریس ویترسپن، بازیگر آمریکایی است که چهل و سه ساله بوده و با حضور در فیلم های کمدی و موزیکال مطرح شد. نقش کمدی در فیلم خانه شیرینم آلاباما و مردی در ماه در سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ سبب شد تا وی به صورت جدی وارد سینما شده و جوایز هنری  زیادی مثل اسکار و گلدن گلوب را تصاحب کند.

ریس و دخترش

او در سال ۲۰۱۸ خود را یکی از قربانیان سو استفاده جنسی معرفی کرد.

رتبه چهارم: جنیفر لارنس با ۱۸ میلیون دلار درآمد

هنرپیشه خوش چهره هالیوود  (JENNIFER LAWRENCE) سال ۲۰۱۸ هم با بیش از ۱۸ میلیون در درامد در فهرست ۴ هنرپیشه پر درآمد قرار گرفت. جنیفر لارنس نیز در سال ۲۰۱۸ بخاطر اینکه قربانی آزار و اذیت جنسی شده بود به کمپین METOO‌‌ پیوست. او در سال ۲۰۱۸ در  فیلم گنجشک سرخ و دارک فینکس ایفای نقش کرد. او جوان ترین هنرپیشه هالیوود است که در جوانی، نامزد  جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شده  است. او تا کنون ۳ بار نامزد اسکار و ۲ بار برنده گلدن گلوب و بفتا شده است.

این متولد کنتالکی، ۲۹ ساله  و یکی از پول ساز ترین چهره های  هالیوود در سال  ۲۰۱۸ لقب گرفت.

رتبه سوم:‌ جنیفر  آنیستون با ۱۹.۵ میلیون دلار درآمد

 

 

هنرپیشه  مطرح  سریال فرندز، امسال نیز با بیش از ۱۹ میلیون دلار درامد، سومین هنرپیشه پولساز جهان لقب گرفت. این کمدین خوش خنده دوست داشتنی هالیوود، از جمله شخصیت های محبوبی است که هیچ حضوری در شبکه های اجتماعی ندارد و همچنان در سال ۲۰۱۸ نیز  اینستاگرام و توییتر  از حضورش محروم  بودند. دنبال کردن کارهای جنیفر آنیستون کمی سخت است. اما سبک زندگی دیجیتالی اش را میتوان در مصاحبه با VOGUE‌  و PEOPLE‌  دنبال کرد. جنیفر از ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ همسر براد پیت بود که سپس با جاستین ثرو وارد رابطه شد و در نهایت امسال از هم جدا شدند. او سال پیش  در پرنده های زرد ایفا نقش کرد. وی نیز در هیچ شبکه اجتماعی حضور ندارد.

رتبه دوم: انجلینا جولی با ۲۸ میلیون دلار درآمد

آنجلینا جولی با حدود بیست  و هشت میلیون دلار درآمد، دومین هنرپیشه گران قیمت جهان در سال ۲۰۱۸ لقب گرفت. این فوق ستاره هالیوود، در سال ۲۰۱۸ به خاطر پیگیری پرونده جدایی از براد پیت در کانون توجه رسانه ها قرار داشت. او یک بار  اسکار را به خانه برد و از  سال  ۲۰۱۵ که به  عنوان کارگردان و نویسنده و تهیه کننده فیلم کنار دریا حضور داشته است، در فیلمی بازی نکرد.

رتبه اول: اسکارلت جوهانسون با ۴۰ میلیون دلار درآمد

اسکارلت جوهانسون

رتبه نخست گران قیمت ترین هنرپیشه زن هالیوود در سال ۲۰۱۸  به اسکارلت جوهانسون تعلق گرفت که بیش از ۴۰ میلیون دلار درآمد کسب کرد. تعجب آور نیست که یکی از خوش قیافه  ترین هنرپیشه های جوان هالیوود، امسال در صدر فهرست بالاترین دستمزدها قرار گرفت. اسکارلت جوهانسون، هنرپیشه سی و سه ساله صد و شصت سانتی متری است که سابقه ۴ بار شکار  گلدن گلوب دارد. او را بارها به عنوان جذاب ترین زن زنده دنیا انتخاب کردند.

او در سال  ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در فیلم هایی چون: شبح درون پوسته، شب  سخت،  انتقام جویان:  جنگ ابدیت و جزیره سگ ها ایفای نقش کرد که درآمد خوبی را برایش به ارمغان آورد.

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

نظر شما درباره گران ترین  هنرپیشه مرد و زن سینمای جهان چیست؟

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا