استایل و مد بانوان

کلکسیون مد و لباس سوزان ساراندون : سلبریتی سیاسی

سوزان ساراندون

سوزان ساراندون (SUSAN SARANDON) هنرپیشه و فعال اجتماعی آمریکایی است که ۷۲ سال پیش در نیویورک متولد شد. او با ۱۷۰ سانتی متر قد و سن بالای هفتاد سال٬ یکی از خوش پوش های هالیوود و از بازیگران پول ساز سال  های اخیر بوده و همسر سابق کریس ساراندون است. سوزان ساراندون را یکی از فعالان اجتماعی در میان سلبریتی ها دانسته که در برنامه های سیاسی و حمایت و نیکوکاری حضوری فعال دارد. تا کنون یک بار  برنده جایزه اسکار ( سال ۱۹۹۵) و ده ها باز نامزد جایزه گلدن گلوب و بفتا و دیگر جشنواره های معتبر سینمایی جهان شده است.

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران نگاهی دارد به شیک ترین کلکسیون لباس های کژوال و مجلسی و اوت کوتور های سوزان ساراندون و سبک زندگی و آرایش وی. اگر شما هم دیدگاه و نظری درباره این بانوی میانسال خوش پوش هالیوود دارید٬‌نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: ۸۰ مدل کت و شلوار مجلسی و شیک بانوان

درباره سوزان ساراندون

سوزان ساراندون هفتاد و اندی ساله٬ یکی از مسن ترین سلبریتی های خوش پوش هالیوود است که بیش از ۱ میلیون فالور در اینستاگرام دارد. صفحه وی را که روایتی جذاب و خواندنی از سبک لباس ها و رژیم غذایی و فرآیند آرایشی وی می باشد را در این نشانی دنبال کنید.

درباره سوزان ساراندون

(تصویری از اینستاگرام سوزان سوراندن که حضور او در یک تئاتر مربوط به سال ۲۰۰۹ را به نمایش می گذارد)

سوزان ساراندون در فهرست سلبریتی هایی قرار دارد که همواره علیه سیاست های نژاد پرستانه و مهاجر ستیز دونالد ترامپ٬ رییس جمهور فاسد و نژاد پرست کاخ سفید٬ اعتراض کرده و چند باری هم توسط پلیس آمریکا  دستگیر شده است. او اگر چه به جنبش  (#METOO) حمایت از زنان قربانی تجاوز جنسی در هالیوود محلق نشد اما سخنرانی های زیادی درباره سوء استفاده جنسی از بازیگران توسط عوال تولید صنعت سینما ایرا کرده است.

جشنواره مد گردی  با سوران ساراندون

جشنواره مد گردی با سوران ساراندون

( سوزان ساراندون در این عکس را با کلکسیونی از مدل های  مو کوتاه مشاهده می کنیم که اکسسوری  چند لایه را با کت کهربایی رنگ خود ست کرده  است. وی در سومین مراسم بنیاد آمریکایی  ENDOMETRIOSIS که در کتابخانه مرکزی نیویورک در مارچ ۲۰۱۱ میلادی برگزار شد شرکت کرد)

کلکسیون مدل های مو رنگ کرده سوزان ساراندون

(از کلکسیون مدل های مو رنگ کرده سوزان ساراندون را شاهد هستیم که با رژ لب صورتی رنگ از برند لانکوم همراه شده است. انتخاب رنگ پیراهن سفید٬ تناسب  خوبی با رنگ پوست ایشان دارد)

حتما بخوانید: جذاب ترین مدل لباس های اسکار ۲۰۱۸ را ببینید

لباس شیک و مجلسی سفید رنگ سوزان ساراندون

(لباس شیک و مجلسی سفید رنگ سوزان ساراندون را در این عکس مشاهده می کنید که از کلکسیون لباس  های ور در اکتبر ۲۰۱۲ بوده و ایشان در مراسم اکران فیلم CLOUD ATLAS رونمایی کرد)

لباس شیک خاکستری رنگ بلند آستین کوتاه گیپور دار سوزان ساراندون

(لباس شیک خاکستری  رنگ بلند آستین کوتاه گیپور دار سوزان ساراندون که با کیف چرمی مشکی  رنگ و کفش پاشنه کوتاه از DIOR همراه شده است را در استایل دسامبر ۲۰۱۲  این سلبریتی فعال هالیوود شاهد هستیم. وی در کنفرانس  خبری  شبکه تلویزیونی CNN  شرکت کرده بود )

کلکسیون لباس های مونوکروم سوزان ساراندون

( سوزان ساراندون از کلکسیون لباس  های مونوکروم خود٬ طرحی مشکی رنگ را در این عکس به نمایش گذاشته  است که با ژاکت چرکی موتورسیکلتی از برند شانل همراه شده  است. او برای شرکت در مراسم The Robin Hood Relief Fund به نیویورک رفته بود)

تیپ های نیمه رسمی سوزان ساراندون

(برای بانوان میانسال٬ تیپ های نیمه رسمی مثل ان چه در عکس بالا از  استایل پاییزی سوزان ساراندون مشاهده می کنید٬ گزینه ای شایسته است. لباس خوش  طرح راه راه عموی خاکستری و آبی با دامن مشکی  رنگ و کیف دستی صورتی٬ معجون رنگی دوست داشتنی را برای بانوان میانسال به ارمغان می آورد. او با این تیپ در مراسم COACH SUMMER PARTY شرکت کرده بود)

تیپ سوزان ساراندون در نوامبر ۲۰۱۴ میلادی

( سوزان ساراندون در این استایل٬ پنت سوییتی مشکی رنگ  که با پیراهن سفید ابریشمی٬ کنتراست خوبی را خلق کرده است به نمایش گذاشته  و در مراسمAcademy Of Motion Picture Arts And Sciences شرکت کرد. تیپی که وی  را در نوامبر  ۲۰۱۴ میلادی  نشان می دهد)

 استایل تابستانی سفید و خاکستری رنگ سوزان ساراندون

( سوزان ساراندون در این تصویر٬ استایل تابستانی سفید و خاکستری رنگ محبوب خود را با یک کت پشمی در مراسم  TIFF  به  نمایش  گذاشته است. تیپی که سوزان را در  سپتامبر ۲۰۱۵ در تورنتو کانادا به نمایش می گذارد)

 کلاچ طلایی رنگ سوزان ساراندون

( سوزان ساراندون در این عکس٬ کلاچ طلایی  رنگ زیبای  خود را با لباسی  خوش طرح که سبک یقه آن می تواند الهام بخش لباس بانوان مشکل پسند برای مهمانی ها باشد به نمایش  می گذارد. او برای شرکت در مراسم اکران فیلم TOMMY٬ جون ۲۰۱۴ میلادی به  کالیفرنیا رفته بود)

انتخاب شایسته ای برای لباس های شیک و مجلسی بانوان در سنین مختلف

(انتخاب شایسته ای برای لباس  های شیک  و مجلسی بانوان در سنین مختلف. کاربرد دکمه ها به عنوان یک اکسسوری عالی  در طراحی این لباس را نگاه کنید. تاکسیدو زیبایی از برند JEAN PAUL GAULTIER که برند محبوب سوزان ساراندون محسوب می شود. او در فرش قرمز جشنواره کن برای نمایش فیلم MONEY  MONSTER شرکت کرده بود. ژان پل گوتیر ٬ طراح مد فرانسوی و محبوب سلبریتی های هالیوود است و از سال  ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ نیز رهبر خانه مد HERMES بود. )

حتما بخوانید: مد گردی با کوکو شانل: تاریخ سازی با CC

انتخاب هوشمندانه در انتخاب لباس ساده

( سوزان ساراندون در این عکس٬ انتخاب  هوشمندانه خود را در انتخاب لباس ساده خوش طرح راه راه سفید و مشکی به نمایش می گدارد که محصولی از برند PROTAGONIST  است که در مراسم  WINTER TCA TOUR FOX ALL STAR PARTY بر تن داشت. برند نیویورکی پروتاگونیست در طراحی لباس اوت کوتو فعالیت دارد. محصولات ۲۰۱۹ این برند محبوب سلبریتی ها را در سایت اینترنتی آن در این نشانی دنبال کنید)

 کت و شلوار های مجلسی و شیک سفید رنگ برای خانم ها

(بانوانی که به دنبال کت و شلوار های مجلسی و شیک سفید رنگ هستند از این مدل استفاده کنند. همراهی با کفش سفید چرمی٬ تیپ را با وقار تر نشان داده است. طراحی این کت و شلوار مجلسی براق زنانه شیک سوزان ساراندون توسط برند MAXMARA انجام شده است. برندماکس مارا٬ برندی ایتالیایی بوده که در سال ۱۹۵۱ میلادی تاسیس شده و بیش از ۲ هزار شعبه در ۹۰ کشور جهان دارد. محصولاتش را در این سایت دنبال کنید)

کیت میدلتون٬ ملکه مد جهان و عروس ملکه الیزات

(کیت میدلتون٬ ملکه مد جهان و عروس ملکه الیزات دوم و مگان مارکل٬ عروس جدید خاندان سلطنتی  انگلیس٬ از طرفداران کت های سفید رنگ برند MAXMARA هستند)

حتما بخوانید: همه چیز درباره عروسی مگان مارکل

 کلکسیون مد و لباس های شیک سوزان ساراندون

(از کلکسیون مد و لباس های شیک سوزان ساراندون همیشه خندان٬ شاهد کت و شلواری زیبا هستیم  که با کفش آکسفورد سفید ست کرده است که بند صورتی رنگ آن قابل توجه می باشد. او این لباس را در مراسم FEUD BETTE AND JOAN NYC EVENT در آوریل ۲۰۱۷ میلادی رونمایی کرد. تناسب رنگ سفید با این لباس آبی تیره نشان می دهد که همیشه کنتراست ها٬ جذابیت آفرین است)

ست زیبای سوزان ساندرون

( سوزان ساراندون کفشی پاشنه سفید و مشکی آکسفورد را با کت چرمی مشکی رنگ خوش طرح از برند PRADA ست کرده است. او این کت را در مراسم RESORT 2018 SHOW که آوریل  ۲۰۱۷ میلادی برگزار شده  بود بر تن کرد)

سوزان ساراندون با شلوار جین چسبان سفید رنگ

( سوزان ساراندون با شلوار جین چسبان سفید رنگ با کت چرمی مونوکروم و کلاه کابویی در  فرودگاه  لس آنجلس حاضر شده است. ترکیب سفید و مشکی٬ گزینه خوبی برای طراحی استایل کژوال بانوان در سنین مختلف است)

لباس خز دار زیبایی از سوزان ساراندون

(در این طرح  شاهد لباس خز دار زیبایی از سوزان ساراندون هستیم که به صندل های بند دار خوش رنگی ست شده است. کت مشکی رنگ خز دار وی از برند PRADA بوده و در مراسم TV 70 FRANCESCO VEZZOLI GUARDA LA RAI رونمایی  شد)

حتما بخوانید: با لاکچری های تهران آشنا شوید

سوزان ساراندون با پیراهن سفید یقه باز

( سوزان ساراندون در این کت ابریشمی مشکی رنگ  که با پیراهن سفید یقه باز٬  ترکیب شایسته ای را از یک لباس شیک بانوی میانسال در فرش قرمز جشنواره فیلم کن فرانسه به نمایش آورده است٬ محصولی از برند شانل را نشان می دهد. او برای اکران فیلم LOVELESS این تیپ را رونمایی کرد)

 انتخاب های مردانه کمد لباس سوزان ساراندون

( سوزان ساراندون در این عکس٬ پنت سوییتی زیبا مشکی و سفید را در مراسم CFN 2018 به نمایش می گذارد که از  انتخاب های مردانه کمد لباس ایشان است)

سوزان ساراندن الگویی الهام بخش برای لباس های بلند بدون بند شانه

( سوزان ساراندن در این لباس مشکی رنگ یقه  باز٬ الگویی الهام بخش برای لباس  های بلند بدون بند شانه بانوان میانسال را به نمایش می گذارد که طرحی خوش دوخت از برند ZAC POSEN در مراسم  EMMY AWARD سال ۲۰۱۷ میلادی است. برند زاک٬ برندی آمریکایی است که توسط این طراح جوان معرفی شده است.  محصولات لباس این برند را در این نشانی دنبال کنید که طرح های فوق العاده برای طراحان لباس جوان و علاقمندان به ترند های سال ۲۰۱۹ خواهد بود)

سوزان ساندرون محصولی جذاب زرشکی رنگ از برند ZAC POSEN را بر تن کرد

(محصولی  جذاب زرشکی رنگ از برند ZAC POSEN که NAOMI WATTS بر تن کرد)

ساتین کلاچ سوزان ساراندون

(تصویری از ساتین کلاچ سوزان ساراندون را دراین عکس شاهد هستیم که از برند HUGO  BOSS است. طرح  لباس عکس سمت راست نیز از برند شانل می باشد که در  مراسم VENICE  FILM FESTIVAL رونمایی شد)

سوزان ساراندون را با پنت سوییتی مشکی و شیری

( سوزان ساراندون را با پنت سوییتی مشکی و شیری رنگ که  یقه سلوچی (خمیده) دارد در مراسم اکران A BAD MOMS CHRISTMAS شاهد هستیم. طراح این لباس معرفی نشده  است)

 لباس مجلسی مشکی رنگ یقه باز بدون بند شانه سوزان ساراندون

( سوزان ساراندون در این عکس٬  لباس مجلسی مشکی رنگ یقه باز بدون بند شانه را به نمایش می گذارد که در مراسم HAITI RISIGN GALA بر تن داشت. بوت های قرمز رنگ  وی نیز ترکیب رنگ شایسته ای با لباس مشکی سوزان ارائه کرده است. )

مدل های مو محبوب سوزان

(مدل های مو محبوب سوزان را در این عکس شاهد هستید)

لباس های شیک و مجلسی سوزان

(طراح این لباس  های شیک و مجلسی٬  آلبرتا فراتی (ALBERTA  FERRETI) است که لباسی  یقه باز براق و بدون بند شانه را در عکس سمت چپ به نمایش می گذارد. این برند ایتالیایی در میلان ایتالیا تاسیس  شد و جدید ترین محصولات ۲۰۱۹ را در این سایت دنبال کنید)

مدل کفش محبوب سوزان ساراندون

(مدل کفش محبوب سوزان ساراندون را در این عکس شاهد هستید)

فیلم شناسی سوزان ساراندون

  • فیلم بانوی آزادی- محصول سال ۱۹۷۱
  • فیلم راکی هارور- محصول سال ۱۹۷۵
  • فیلم آن سوی نیمه شب- محصول سال ۱۹۷۷
  • فیلم شهر آتلانتیک – محصول سال ۱۹۸۰
  • فیلم طوفان – محصول سال ۱۹۸۲
  • فیلم گرسنگی – محصول سال ۱۹۸۳
  • فیلم سیستم دوستی- محصول سال ۱۹۸۴
  • فیلم موسولینی و من – محصول سال ۱۹۸۵
  • فیلم جادوگران ایست ویک- محصول سال ۱۹۸۷
  • فیلم بول دورهام- محصول سال ۱۹۸۸
  • فیلم قصر سفید – محصول سال ۱۹۹۰
  • فیلم تلما و لوییز- محصول سال ۱۹۹۱
  • فیلم روغن لورنزو-محصول سال ۱۹۹۲
  • فیلم باب رابرتز- محصول سال ۱۹۹۲
  • فیلم بازیگر- محصول سال ۱۹۹۲
  • فیلم زنان کوچک- محصول سال ۱۹۹۴
  • فیلم موکل- محصول سال ۱۹۹۴
  • فیلم راه رفتن مرد مرده-محصول سال ۱۹۹۵
  • فیلم جیمز و هلوی غول پیکر- محصول سال ۱۹۹۶
  • فیلم شفق- محصول سال ۱۹۹۸
  • فیلم نامادری- محصول سال ۱۹۹۸
  • فیلم هر جا غیر این جا- محصول سال ۱۹۹۹
  • فیلم گربه ها و سگ ها – محصول سال ۲۰۰۱
  • فیلم مسیر مهتابی- محصول سال ۲۰۰۱
  • فیلم مایل هستید برقصید؟ محصول سال ۲۰۰۴
  • فیلم نوئل-محصول سال ۲۰۰۴
  • فیلم جیمینی گلیک در لالاوود – محصول سال ۲۰۰۴
  • فیلم عشق و سیگار- محصول سال ۲۰۰۵
  • فیلم الفی- محصول سال ۲۰۰۴
  • فیلم الیزابت تاون- محصول ۲۰۰۵
  • فیلم در دره الاده-محصول سال  ۲۰۰۷
  • فیلم الیزابت تاون-محصول سال ۲۰۰۸
  • فیلم مسابقه سرعت- محصول سال ۲۰۰۸
  • فیلم برگ های علف-محصول سال ۲۰۰۹
  • فیلم استخوان های دوست داشتنی – محصول سال ۲۰۰۹
  • فیلم طاووس- محصول سال ۲۰۱۰
  • فیلم وال استریت- پول هرگز نمی خوابد- محصول سال ۲۰۱۰
  • فیلم تو جک را نمی شناسی- محصول سال ۲۰۱۰
  • فیلم اطلس ایر- محصول سال ۲۰۱۲
  • فیلم آربیتراژ- محصول سال ۲۰۱۲
  • فیلم عروسی بزرگ – محصول سال ۲۰۱۳
  • فیلم درباه ری ۰ محصول سال ۲۰۱۵
  • فیلم فضول- محصول سال ۲۰۱۵
  • فیلم کریسمس مادر های بد – محصول سال ۲۰۱۷

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما جذاب ترین طرح لباس سوزان ساراندون کدام است؟

جذاب ترین طرح لباس سوزان ساراندون

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا