استایل و مد بانوان

روایتی از تکامل زیبایی کایلی جنر : ثروتمند ترین دختر امریکا

کایلی جنر کارداشیان

کایلی جنر (KYLIE  JENNER)، هنرپیشه، مدل و کارآفرین صنعت فشن، متولد آگوست ۱۹۹۷ در لس آنجلس است که با ۱۷۰ سانتی متر قد، از سال ۲۰۰۷ میلادی با کیم کارداشیان و خواهرانش در شو تلویزیونی کارداشیان ها شروع به کار کرد و معروفیتش سبب شد تا اکنون ثروتمند ترین جوان زیر ۲۵ سال ایالات متحده باشد. او صاحب امتیاز برند معروف KYLIE COSMETICS بوده و از سال ۲۰۱۷، با تراویس اسکات وارد رابطه شد. او هشتمین صفحه پر بیننده اینستاگرام را با ۱۲۰ میلیون فالور در سال ۲۰۱۸ میلادی به نام خود ثبت کرد که خود نشان دهنده میزان شهرت و محبوبیتش میان اهالی مد و لباس و رسانه است.

کورتنی کارداشیان و کندال جنر ، خواهران ناتنی کایلی جنر ، وی را در موفقیت های کسب و کارش در صنعت مد و لباس بسیاری یاری کرده اند و نمی توان پیروزی های مالی کایلی جنر را بدون کمک این افراد دانست. مجله فوریس در ۱۱ جولای  ۲۰۱۸ میلادی در توییتری، کایلی جنر را یک کارآفرین خود ساخته خطاب کرد و از هشتگ: بانوان خود ساخته (#SELFMADEWOMEN)  برای ستاش کایلی جنر استفاده کرد که واکنش  های منفی زیادی را به همراه داشت. ( در لیست منتشر شده سال ۲۰۱۹ مجله فوربس باز هم کایلی جنر در ابتدای این فهرست قرار گرفت و ثروتمند ترین کارآفرین خودساخته دنیا شد )

کایلی جنر هنرپیشه، مدل و کارآفرین صنعت فشن ثروتمندترین

اگر چه سخنگوی کایلی در واکنش به انتقادات نوشت که خود ساخته بودن به معنی موفق شدن بدون کمک است! به  هر حال  چه کایلی جنر کارآفرین خود ساخته باشد چه نباشد، تخمین زده می شود که او صاحب ۱ میلیارد دلار در سال  ۲۰۱۹ میلادی باشد.

کایلی جنر در استایل سفید رنگ

( کایلی جنر در این استایل سفید رنگ، در قامت یک مادر شیک پوش ظاهر می شود و در مراسم VMA شرکت کرد. موهای بلوند پلاتینی با میکاپ روشن و برنز، ترکیبی زیبا خلق کرده است. سایه چشم برنزی نیز تناسب خوبی با رژ گونه صورتی رنگ و براق وی داشته و هارمونی باشکوهی را در استایل جنر جوان به ارمغان آورده است که ریسک پذیری وی را به نمایش میگذارد)

گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران نگاهی دارد به روند تکاملی زیبایی و طراحی استایل این فشن آیکون معروف که طرح ها و نظراتش، الگوهای الهام بخش برای کودکان، نوجوانان و حتی طراحان ارشد خانه های مد جهان است.

با مد گردی امروز با کایلی جنر همراه باشید.

کایلی جنر : از عمل جراحی تا بارداری و تولد فرزندش

کایلی جنر ، همواره تلاش می کند تا قد خود را کشیده  تر از انچه که هست با پوشیدن لباس  های همرنگ جذب به نمایش گذاشته و کمتر به دنبال استایل های مجلسی زنانه غیر دخترانه است. عاشق برند کیف  هرمس، صندل  های  خوش رنگ استورات ویتزمن، کمربند ههای شانل و هم چنین کیف های رو دوشی ژیوانشی است که در جشنواره مد گردی امروز  به ان اشاره کردیم و پیش از آن، شما را با استایل های قبل از عمل و بارداری و پس از ان آشنا می کنیم.

کایلی جنر باردار

( کایلی جنر باردار)

کلکسیون لباس های حاملگی کایلی جنر

(از کلکسیون لباس های حاملگی کایلی جنر )

کایلی جنر قبل از عمل زیبایی

( کایلی جنر قبل از عمل زیبایی)

کایلی جنر بعد قبل و بعد از عمل جراحی)

( کایلی جنر بعد قبل و بعد از عمل جراحی)

صفحه اینستاگرام کایلی جنر

(صفحه اینستاگرام کایلی جنر با بیش  از  ۱۰۰ میلیون فالور در این LINK قرار دارد)

جاستین بیبر در کنار کایلی جنر و سلنا گومز

(جاستین بیبر در کنار کایلی جنر و سلنا گومز، دوستان سابقش)

کایلی جنر بدون آرایش

( کایلی جنر بدون آرایش)

کایلی جنر زین مالک

( کایلی جنر زین مالک)

کایلی جنر در کنار کیم کارداشیان

(او در  کنار کیم کارداشیان و کندال جنر قد بلند)

 سلفی های کایلی جنر

(از کلکسیون سلفی های او)

کایلی جنر در کنار همسر سیاه پوستش

( کایلی جنر در کنار همسر سیاه پوستش تراویس اسکات)

کایلی جنر و فرزندش

( کایلی جنر و فرزندش)

 فرزند دو ماهه کایلی جنر

(تصویر  فرزند دو ماهه کایلی جنر )

مد گردی با کایلی جنر از قبل تا بعد از عمل های زیبایی !

مد گردی با کایلی

(در عکس بالا، کایلی جنر حدود یازده سال دارد. موهای مشکی و چتری کوتاه که با صورت پر  کک و مک، استایل کلاسیک دختران آمریکایی کالیفرنیا را به نمایش می گذارد. او از کودکی علاقمند بود که موهای  مشکی صاف و بلند و روی شانه داشته اسد)

 کایلی را در سپتامبر ۲۰۰۹ میلادی

(عکس بالا، خانم کایلی جنر را در سپتامبر ۲۰۰۹ میلادی نشان می دهد. لباس های رنگارنگ گل دار، بخشی از استایل های کژوال وی می شود)

آرایش جذابی تینیجری کایلی جنر

(در سپتامبر ۲۰۱۰، استایل این دختر میلیونر به صورت عکس بالا بود. مدل مو های HALF-UP که با خط چشم های قهوه ای، آرایش جذابی تینیجری را از وی به نمایش می گذارد)

لباس شتری رنگ کایلی

(عکس بالا مربوط به استایل این دختر میلیونر در نوامبر ۲۰۱۰ میلادی است که لباس  شتری  رنگ خود را با رژ گونه صورتی و سابه چشم و ابرو قهوه ای با لباس یقه V ست کرده و در فرش قرمز گلدن گلوب حاضر  شد)

استایل کایلی جنر در 13 سالگی

(عکس فوق، استایل وی را در آوریل ۲۰۱۱ به نمایش می گذارد. او سیزده ساله  است و لباس خوش رنگ آبی بر تن دارد)

شروع جدی میکاپ های کایلی

(شروع جدی میکاپ های کایلی جنر را می توان از نوامبر ۲۰۱۱  میلادی دانست که نمونه آن را در عکس بالا مشاهده می کنید. میکاپ های سبک وی در مهمانی ها شروع شد و همان طور که در این عکس شاهد هستیم، رژ لب صورتی و خط  چشم های کلاسیک و رژ صورتی، بخش  جدایی ناپذیر از استایل های وی شدند که معمولا با مو های دم اسبی همراه می شود)

کلکسیون استایل های کایلی

(عکس بالا، از کلکسیون استایل های وی در مارس ۲۰۱۲ میلادی را به نمایش می گذارد که تیپی ساده است. کایلی جنر چهارده سال در این تیپ، لایت پراکنده قهوه ای نیمه روشن را روی زمینه موی تیره خود به کار برده که تناسب خوبی با ابروهای باریک او دارد. هم چنان منو های بلند صاف و مشکی روی شانه کایلی جنر ، او را جذاب نشان می دهد)

مدل مو قهوه ای و مشکی کایلی جنر

(تصویری از جون ۲۰۱۲ را مشاهده می کنید که خانم کایلی جنر ، مدل مو قهوه ای و مشکی خود را با یک عینک آفتابی شانل ست کرده است)

استایل 2012 میلادی کایلی

( کایلی جنر در این عکس، هایلایت های سبکی را در آرایش خود به کار برده و لباس های خوش بافتی به تن می  کند.  استایلی مربوط به جولای ۲۰۱۲ میلادی)

حتما بخوانید: همه چیز درباره کیم کارداشیان: ملکه سلفی باز های اینستاگرام

مو های فر دار بلند کایلی جنر

(در این عکس که استایل وی را در سپتامبر ۲۰۱۲ میلادی به نمایش می گذارد، کندال برای شرکت در مراسم SHERRI HILL FASHION SHOW که در حاشیه هفته مد نیویورک برگزار می شود، با کندال در کت واک این شو شرکت کرد. مو های فر دار بلند روی شانه،  تناسب خوبی با این دکلته بدون بند آبی رنگ دارد)

لباس قرمز رنگ بدون آستین کایلی

( کایلی جنر در این عکس، لباس قرمز رنگ بدون آستین خود را از برندی ناشناس بر تن کرده و با مدل مو صاف بلند مشکی رنگ، ست زیبایی را در فوریه ۲۰۱۲ میلادی به ارمغان آورده است. او با کندال در هفته مد نیویورک  شرکت کرد)

 ظاهری متفاوت از استایل های کایلی

(استایل وی را در مارچ ۲۰۱۳ میلادی شاهد هستیم. ظاهری متفاوت از استایل های قبلی که دیدیم و این بار در مراسم KCA شرکت کرد. تغییرات خاصی در میکاپ وی دیده می شود. تغییر شکل ابروها و رژ لب قرمز و آرایش چشم ها متفاوت از قبل شده است)

کایلی در می 2013

(استایل وی در این عکس، متعلق به ماه می ۲۰۱۳ میلادی است. رژ لب صورتی روشن وی، تناسب خوبی با ریمل مژه و ابرو تیره وی دارد. استفاده از تاپ  کوتاه (CROP TOP) سبب شده تا کمی بزرگ تر از سنش به نظر برسد)

کایلی با موهای آمبره جنر

( کایلی جنر در این استایل، تیپ  خود را در نوامبر ۲۰۱۳  میلادی به نمایش می گذارد.  موهای آمبره و آرایش مو جدید که کم تر از او دیده بودیم. تیپی برای حضور در فرش قرمز مراسم HUNGER GAMES. رژ لب سرخ تیره، استایل وی را فشن تر از قبل به نظر می آورد)

 کایلی میلیونر ترین جوان آمریکا

(میلیونر ترین جوان آمریکا در نوامبر ۲۰۱۳، هم چنان با آمبره در مراسم مختلف ظاهر شد. فرینژ های سنگین به نسبت سال های قبل.  مدل مو بلند با رنگ های ترکیبی قهوه ای و مشکی که روی شانه را پوشانده است)

میکاپ کایلی

(بانو کایلی جنر در این عکس، یک ماه پس از عکس فوق، پوست برنز شده و رژ لب خیلی سرخ و چشمان آرایش شده سنگین را در دسامبر ۲۰۱۳ به نمایش می گذارد. از این ماه به نظر می رسد که توجه میکاپی کایلی جنر ، حرفه  ای تر از  قبل شده است)

کایلی جنر در ژانویه ۲۰۱۴

( کایلی جنر در ژانویه ۲۰۱۴ را شاهد هستیم. مدل مو های بلند روی شانه به مدل کوتاه تر تغییر پیدا کرده و او تلاش کرده تا استایلش را برای این تغییر آماده کند. موهای کوتاه با میکاپی که کمی از قبل متفاوت تر به نظر می رسد، بخشی از استایل کایلی جنر را تشکیل می دهد.  خط  چشم  گربه ای و آرایش کمکی مینیمال تر از قبل، وی  را آماده حضور جدی  در  عرصه مد دخترانه می کند.  )

موهای صاف و آمبره کایلی

(برای اولین بار نیست که او را با یک دکلته مشکی مشاهده بدون بند مشاهده می کنیم. اما مدل موهای آمبره و بلوند در پایین و یک میکاپ سبک، سابقه نداشت. یکی از  ترند های مورد علاقه وی، موهای بلند صاف روی شانه است که تا سال ۲۰۱۸ نیز این رویه ادامه یافت)

لباس سفید رنگ بدون آستین کایلی جنر

(فاصله  کایلی جنر با استایل های تینیجری قبلی اش  را می توان در این تیپ که متعلق  به می ۲۰۱۴ میلادی است شاهد بود. در فرش قرمز BILLBOARD MUSIC AWARD مو های کوتاه آبی رنگ وی را لباس سفید رنگ بدون آستین از  یک برند ناشناس مشاهده می کنیم)

 چهره کایلی در سال ۲۰۱۴

(تصویر بالا،استایل وی را در جون ۲۰۱۴ به نمایش می گذارد.  تیپ وی دچار تغییرات اندکی شده  و علاقه وی به برنزه  شدن بیش از  قبل عیان شده است. لب های حجیم تر و استفاده از رژ لب های تیره رنگ که تنالیته مطلوبی را با رژ گونه تیره و لباس ظریف کاری شده پر زرق و برقش به ارمغان آورده است، یکی از متفاوت ترین استایل های شیک و مجلسی وی را نشان می دهد. فرم ابروهای کایلی جنر در این تیپ با مدل های قبلی فرق کرده و اکستنشن  مژه ها، کاملا جدید به نظر می رسد. این مشخصات بارز از ویژگی های چهره  کایلی جنر در سال ۲۰۱۴ است که کمی با مدل مو صاف بلند روی شانه فاصله گرفته  است. اما هم چنین هم چون کیم  کارداشیان، علاقمند مو مشکی است)

استایل کایلی جنر در آگوست ۲۰۱۴ میلادی

(استایل وی در آگوست ۲۰۱۴ میلادی. همچنان تیپ  کژوال  با مدل مو صاف کوتاه مشکی رنگ و رژ لب براق رنگ خنثی مشاهده می شود که ترکیبی خوبی با یک پیراهن مشکی رنگ است)

میکاپ های می نی مال کایلی

( کایلی جنر در این عکس، تیپی  دیگر  در آگوست ۲۰۱۴  میلادی را به نمایش  گذاشته و در MTV VMA شرکت کرد. میکاپ های می نی مال و اکسسوری های جذاب  ظریف، ترکیب دوست داشتنی با این پیراهن مشکی رنگ به ارمغان آورده است)

کلته شرابی رنگ بند دار کایلی جنر

( کایلی جنر در این عکس، مو آمبره سبز  رنگ و مشکی کوتاهش را با دکلته شرابی  رنگ بند دار ست کرده است  و در مراسم ABC  AMA  حضور یافت. یکی  از متفاوت ترین استایل های وی را در سال ۲۰۱۴ شاهد هستیم. رنگ  مو آمبره،  تکنیکی از  رنگ آمیزی  در مو است که بخش  پایینی مو، رنگ روشن تر از بخش بالایی دارد.  توجه کنید که آمبره با سامبره و بالیاژ فرق دارد. کایلی جنر ، عاشق آمبره های خوشگل و دوست داشتنی است)

استایل کایلی در فوریه ۲۰۱۵

(استایل کایلی جنر را در فوریه  ۲۰۱۵ شاهد هستیم. او بعد از بازگشت از مراسم GMA، رنگ مو مشکی مورد علاقه اش را به نمایش گذاشته است و این بار، حالت دار کرده و میکاپ برنزش با رژ لب نود، نشان از  تغییرات  در روند طراحی استایل کایلی جنر  از این زمان دارد. مخصوصا با لباس فوق العاده خوش طرح و نقش !)

کایلی جنر با لباس صورتی رنگ در سن ۱۷ سالگی

( کایلی جنر در این عکس، لباس  صورتی رنگ را در سن ۱۷ سالگی با مدل مو های صاف مشکی بلند به  نمایش  گذاشته  و در مراسم هفته مد نیویورک  شرکت کرد)

استایل کژوال مشکی و طلایی خاص ار کایلی

(می ۲۰۱۵ و یک استایل کژوال مشکی و طلایی خاص ار کایلی جنر را شاهد هستیم. میکاپ نسبتا سبک با سایه چشم و ابرو خاکستری تیره در BILLBOARD MUSIC AWARD)

حتما بخوانید: طوفان برند های لوکس در فشن شو نیویورک

میکاپ و استایل تصنعی کایلی جنر

( کایلی جنر در این عکس که متعلق به جون ۲۰۱۵ میلادی است، میکاپ و استایل تصنعی خود را در زمان آغاز به کار خط تولید پوشاک KENDAL_KYLIE به نمایش می گذارد. رژ لب قهوه ای دهه  نودی،  بخشی از استایل را شامل شده است)

 تیپ کایلی با محصولات خط تولید برندش

( کایلی جنر در این عکس که استایل وی را در جولای  ۲۰۱۵ نشان می دهد،  با یک  تغییر  شاخص همراه شده  است. تیپ او همراه می شود با محصولات خط تولید برندش. )

کایلی جنر بانوی میلیونر آمریکا

(در این عکس، بانوی میلیونر آمریکا را با موهای پاستلی شاهد هستیم.  این برای نخستین بار است که در چند سال اخیر، کایلی جنر از موهای پاستلی آبی  یخی استفاده می کند. اکستنشن مژه ای او هم چنان پا برجا و مدل مو روی شانه ندارد. اکستنش به نظر می رسد که کمی نازک تر و بلند تر شده است)

میکاپ دودی دراماتیک کایلی جنر

( کی جی جوان دراین عکس که وی  را در اگوست ۲۰۱۵ میلادی به نمایش می گذارد میکاپ دودی دراماتیک خودرا به چتری کوتاه مشکی رنگ  جذابش ست کرده است و در مراسم MTV VIDEO MUSIC AWARD شرکت کرد)

کایلی جنر در هفته مد نیویورک

( کایلی جنر در این عکس، موهای بلوند خود را با رنگ رژ لب نود در هفته مد نیویورک در سپتامبر ۲۰۱۵  میلادی به نمایش گذاشت. میکاپ اسموکی، از ترندهای مورد علاقه این فشن آیکون محسوب می شود. ترکیبی وسوسه انگیز)

کایلی در لباسی از محصول مشترک BLAMIAN X H&M

(در این عکس، کی جی را در اکتبر ۲۰۱۵ مشاهده میکنیم که لباسی از محصول مشترک BLAMIAN X H&M را بر تن دارد. )

لاقه کایلی به کلاه گیس

(فوریه  ۲۰۱۶ نشان می دهد که جنر جوان علاقمند به کلاه گیس است آن هم از نوع صورتی رنگ که نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است. کلاه گیس صورتی مرواریدی،  ترکیب  خوبی با چتری کوتاه دارد.  مخصوصا وقتی با رژ لب نود همرنگ نیز ست شود)

 مدل مو مشکی رنگ کوتاه کایلی جنر

( کایلی جنر را در مت گالا ۲۰۱۶ میلادی مشاهده می کنیم که مدل مو مشکی رنگ کوتاه، ترکیب خوبی را با لباس پر زرق  و برق وی به ارمغان آورده است. چشمان دودی،  ترکیب خوبی برای این استایل به نظر می رسد)

رنگ موی رنگین کمانی کایلی

( کایلی جنر جوان در استایل آوریل ۲۰۱۶، به دنبال یک ترند زیبا است: رنگ موی رنگین کمانی  که از چند رنگ موی پاستلی ایجاد شده است)

اکستنشن مژه ها کایلی جنر

( کایلی جنر  در این عکس، ترندی بهاری را به نمایش گذاشته است که به آوریل ۲۰۱۷ میلادی مرتبط می شود. کلاه پیس کوتاه سبز نئونی برای  اولین بار توسط  او رونمایی می شود. ترکیب رنگ کلاه گیس با دکلته براق بندی، جالب توجه است. اکستنشن مژه ها نیز به نظر  می رسد که از قبل بلند تر شده و خط ابرو هم کلفت تر)

حتما بخوانید: اصول نگهداری و پوشیدن کت و شلوار خز

برای آشنایی با ترند ها و محصولات جدید او در سال ۲۰۱۹ میلادی به اینستاگرامش مراجعه کنید.

آشنایی با ترند ها و محصولات کایلی جنر

(فوتوشوت کایلی جنر جوان برای معرفی جدید ترین محصول آدیداس (FALCON) در روزهای پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی)

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

10 دیدگاه

10 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا