استایل و مد بانوان

گشتی در کلکسیون مد و لباس و جواهرات پریانکا چوپرا : ستاره بالیوود

پریانکا چوپرا (Priyanka chopra) دختر ۳۶  ساله بالیوود که با نیک جوناس ۲۶ ساله در اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی ازدواج کرد، یکی از چهره های مطرح سینمای جهان است که کلکسیون مد و لباس وی که جشنواره ای از برند های لوکس و کم تر شناخته شده دنیای سلبریتی ها محسوب می شود، در کانون توجه رسانه ها قرار گرفته است. او علاقه  زیادی به صندل و آرایش غلیظ با تم بنفش و رزبری داشته و در این گفتار، شما را با ده ها طرح  لباس کژوال و مجلسی وی در مراسم سال های اخیر آشنا می کنیم.

۴۳ طرح زیبا و دوست داشتنی از پریانکا چوپرا را در گزارش امروز مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس  تهران تماشا کنید. دنیای سبک زندگی دیجیتالی ایشان را در اینستاگرام ۳۱  میلیون فالوریش دنبال کنید. فراموش نکنید که برند های RALHPH LAUREN و JIMMY CHOO، ۲ برند محبوب این بانوی شایسته سینمای هند است که در مراسم  عروسی و پاتختی بر تن داشت.

حتما بخوانید: همه چیز درباره عروسی پریانکا و نیک جوناس انگلیسی

با ما همراه باشید.

مدل مو کوتاه مشکی پریانکا

( پریانکا چوپرا در این عکس،  مدل مو کوتاه مشکی رنگ خود را در مراسم GOLDEN HEART AWARD که در اکتبر ۲۰۱۸ میلادی در شهر نیویورک برگزار شد با یک گردن بند ساده Y شکل به نمایش گذاشت)

همسر نیک جوناس با کفش پاشنه بلند از برند DSQUARED2

(همسر نیک جوناس در این عکس، کفش پاشنه بلند بند دار زیبایی از برند DSQUARED2 بر تن داشته و و لباس آبی رنگ بلند آستین دار وی نیز از برند MICAHEL KORS در مراسم GOLDEN HEART AWARD انتخاب کرده است. کیف متالیک چرمی او نیز از برند GUCCI است)

زیبا ترین دکلته پریانکا از برند GIORGIO ARMANI

(در این عکس، شاهد یکی از زیبا ترین دکلته های پز زرق و برق نقره  ای رنگ وی از برند GIORGIO  ARMANI هستیم که با صندل های بند دار دوست داشتنی از برند PVC ست شده است. او در مراسم BLUE BOOK TIFFANY شرکت کرد. تیفانی،  برند حلقه نامزدی او با نیک جوناس بود)

در مراسم LONGCHAMP SPRING 2019

(آرایش سبک پریانکا چوپرا در این استایل، وی را در مراسم LONGCHAMP SPRING 2019 که سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی در شهر نیویور برگزار شد به نمایش می گذارد. گوشواره های حلقوی، ست زیبایی را برای بانو پریانکا چوپرا به ارمغان آورده است)

کفش پاشنه بلند نارنجی بانو چوپرا از برند LONGCHAMP

(بانو پریانکا چوپرا در این عکس، کفش پاشنه بلند نارنجی را با این لباس زیبا از برند LONGCHAMP ست کرده   که با کیف دستی مشکی رنگ چرمی از برند گوچی همراه شده است. برند لانگچمپ از برند های محبوب وی بوده که برند فرانسوی است  و توسط JEAN CASSEGRAIN در سال ۱۹۸۴ میلادی تاسیس شد. محصولات چرمی لاکچری تولید می کند)

لباس زیبای بلندی که برای PRIYANKA CHOPRA تولید شد

(از زیبا ترین اوت کوتور هایی که برند رالف لارن برای سلبریتی ها در سال ۲۰۱۸ طراحی کرد، لباس زیبای بلندی است که برای PRIYANKA CHOPRA تولید شد و او در مراسم فشن شو رالف لارن بر تن کرد)

حتما بخوانید: همه چیز درباره عروسی پرنسس اوژنی

مدل مو خاص چوپرا در مراسم KATE SPADE SPRING 2019

(وی را در این عکس، مدل مو خاص  خود را با عینک آفتابی با فریم مستطیلی به نمایش گذاشته و در مراسم KATE SPADE SPRING 2019 شرکت کرد)

 صندل های نقره ایی چوپرا از برند والنتینو

(بانو پریانکا چوپرا در این عکس، صندل های نقره ای جذاب و دوست داشتتنی از برند والنتینو را با لباس آبی رنگ یقه رافل  آستین بلند پوشیده از برند KATE SPADE به نمایش می گذارد)

دختر زیبای بالیوود در مراسم FASHION MEDIA AWARDS

(دختر زیبای بالیوود، مو های صاف بلند روی شانه خود را در مراسم FASHION MEDIA AWARDS که آگوست ۲۰۱۸ برگزار شد با یک دکلته مشکی رنگ به نمایش گذاشت)

صندل های مشکی چوپرا در مراسم FASHION MEDIA AWARD

(صندل های بند دار مشکی رنگ در این استایل، با یک لباس طرح دار خوش دوخت کم تر دیده شده از کلکسیون لباس های اوت کوتور مفهومی پریانکا چوپرا از برند DION LEE ست شده است. دامن PENCIL او نیز از همین برند است. او این تیپ جالب  را در مراسم FASHION MEDIA AWARD در سپتامبر ۲۰۱۸ در نیویورک به نمایش گذاشت)

 کیف متالیک چوپرا از برند کریستین

(خانم پریانکا چوپرا در این عکس، کیف  متالیک از برند کریستین دیور را به نمایش می گذارد که با لباسی فاخر از برند VIVIENNE WESTWOOD و کفشی از برند JIMMY CHOO  ست شده است. ویوین وست وود،  طراح مد بریتانیایی است که ۷۸ سال سن داشته و محبوب سلبریتی های سینما و موسیقی جهان محسوب می شود. جدید ترین محصولاتش در سال ۲۰۱۹ میلادی را اینجا تماشا کنید)

 لباس چوپرا در سال ۲۰۱۸ در مراسم مت گالا

(از لباس های فاخری که پریانکا چوپرا در سال ۲۰۱۸ در مراسم مت گالا بر تن کرد و کریستال های سوراوسکی را در جامه ای از برند رالف لارن به نمایش می گذارد)

همسر نیک جوناس

(سایه چشم متالیک دختر زیبا هندوستان و همسر نیک جوناس را در این عکس بهتر می توان تشخیص داد)

دکلته زرشکی مخملی بانو چوپرا

(بانو پریانکا چوپرا در این عکس،  دکلته فاخر رالف لارن زرشکی مخملی بدون بند  را به نمایش می گذارد)

صندل های چوپرا از برند والنتینو

( پریانکا چوپرا در این عکس، صندل هایی از برند والنتینو را با مخمل بورگوندی پولکی از برند BOTTEGA VENTA به نمایش گذاشته است)

 استایل هندی چوپرا

(یک استایل هندی تمام عیار از پوپرا که موهای موجی مشکی رنگ یکطرفه را در نمایش فیلم A KID LIKE JAKE به نمایش آورده و با آرایش  غلیظی ست شده است. استایلی در جشنواره فیلم SUNDANCE در شهر UTAH آمریکا)

بانو چوپرا را در نیم بوت از برند zadig & Voltaire

(در این استایل، بانو پریانکا چوپرا را در نیم بوت های اکسسوری دار مشکی رنگ و لباسی  از برند zadig & Voltaire مشاهده می کنیم که در زمان اکران فیلم  A KID LIKE JAKE بر تن داشت)

حتما بخوانید:  همه چیز درباره اکسسوری

استایل کژوال چوپرا در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی

( پریانکا چوپرا در این عکس، استایل کژوال خود را در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی با یک لباس یقه اسکی سقید رنگ و کلاهی قهوه ای رنگ از یک برند ناشناس به نمایش می گذارد و در جشنواره ساندنس، مشغول نمایش فیلم BURDEN THE PARK می شود. کت زیتونی او، در کنار موهای موج دار روی شانه، تیپ جذابی از وی را به نمایش گذاشته است)

مو های موج دار چوپرا در مراسم VARIETY’S POWER OF WOMEN

( پریانکا چوپرا در این عکس، مو های موج دار روی شانه را با یک لباس  چاپ دار سفید آبی برای شرکت در  مراسم VARIETY’S POWER OF WOMEN که در هتل BEVERLY WHILSHIRE FOUR SEASONS در اکتبر ۲۰۱۸ برگزار می شد به  نمایش گذاشت)

کفش پاشنه بلند چوپرا از برند CHRISTIAN LOUBOUTIN

( پریانکا چوپرا در این عکس، کفش پاشنه بلند بند دار زیبایی از برند CHRISTIAN LOUBOUTIN، برند محبوب کفش خود را با یک لباس سفید و مشکی با چاپ  گل دار از MICHAEL  KORS در مراسم  POWER OF WOMEN به  نمایش می گذارد)

کلسیکون استایل های کژوال پریانکا چوپرا

(از کلسیکون استایل های کژوال پریانکا چوپرا ، شاهد تیپی تابستانی هستیم که ژاکت زیتونی را با جین ریش ریشی و تاپ سفید رنگ و مو های صاف روی شانه  که او را بلند تر به نمایش گذاشته  است، ست کرده و کفشی از برند NIKE ر نیز  بر تن دارد. تیپی مربوط  به تابستان ۲۰۱۷ میلادی در لس آنجلس)

 لباس چاپ دار چوپرا از برند FAUSTA PUGLISI

(در این تصویر،  شاهد لباس  چاپ دار زیبا قرمز و مشکی و سفید پریانکا چوپرا از برند FAUSTA PUGLISI هستیم  که با بوت هایی از برند FAUSTA PUGLISI ست جذابی را به نمایش گذاشته است. وی این تیپ را برای شرکت در مراسم GLOBAL CITIZEN FESTIVAL در سنترال  پارک نیویورک بر  تن داشت)

برند فائوستا پوگلیسی طراح مد ایتالیایی است که از برند های لاکچری نوظهور محسوب می شود و لباس های اوت کوتور و READY-T0-WEAR برای بانوان تولید می کند. مجموعه تولیدات این برند که با استقبال خوب سلبریتی ها هم  روبرو شده است در این نشانی دنبال کنید. اینستاگرامش بیش از  ۱۷۰ هزار دنبال کننده  دارد.

لباس های اوت کوتور و READY-T0-WEAR برای بانوان

فائوستا پوگلیسی

(تصویری از فائوستا پوگلیسی)

 مدل مو چوپرا در مراسم GLOBAL GOALS AWARD

( پریانکا چوپرا در این عکس،  یکی  از  دوست داشتنی ترین مدل های مو روی شانه را با لباس سفید و گوشواره صورتی کمرنگ به نمایش می گذارد و در مراسم GLOBAL GOALS AWARD در سپتامبر  ۲۰۱۷ میلادی  شرکت کرد)

لباس بلند چوپرا از برند CHRISTIAN SIRIANO

(در این تیپ سفید رنگ،لباس بلند پوشیده آستین دار از برند CHRISTIAN SIRIANO ایتالیایی را شاهد هستیم که پریانکا چوپرا برای شرکت در مراسم GLOBAL GOALS AWARD  بر تن داشت. کریستین سیریانو، طراح  مد جوان آمریکایی است که عضو شورای طراحی مد آمریکا CFDA هم درآمده و همسر BRAD WLASH است. محصولات این طراح مد جوان آمریکایی که با استقبال گسترده سلبریتی ها از جمله پریانکا چوپرا در آمده در این نشانی مشاهده کنید. )

کریستین بیش از ۱ میلیون فالور در اینستاگرامش دارد و قریب به  ۷ هزار پست  به  اشتراک گذاشته که شما را با جدید ترین محصولات اوت کوتور و طراحی های فشن ویک هایش آشنا می کند.

لباس دنباله دار چوپرا از برند کریستین سیریانو

(لباس دنباله دار توری ظریف کاری شده صورتی رنگ از برند کریستین سیریانو را شاهد هستید که توسط CAMILA CABELLO پوشیده شده و از جدید ترین محصولات اوت کوتور این برند آمریکایی محسوب می شود)

مدل مو اسبی چوپرا

( پریانکا چوپرا در این عکس، مدل مو اسبی مشکی  رنگ خود را با گوشواره الماس از برند Lorraine  Schwartz که تناسب  خوبی با اکسسوری های لباس فاخرش دارد،  ست کرده است. سایه چشم بنفش  رنگ پریانکا چوپرا در این عکس ،  هارمونی خوبی با رژ لب رنگ berry  از برند LANCOME دارد)

لباس دنباله دار چوپرا محصولی از برند BALMAIN

(لباس بلند دنباله دار خز دار خانم پریانکا چوپرا در این عکس،  محصولی از برند BALMAIN است  که وی در مراسم  EMMY AWARD در سال ۲۰۱۷ بر  تن داشت)

 دکلته مشکی رنگ پریانکا چوپرا از برند VIVIENNE WESTWOOD

( پریانکا چوپرا در این عکس، دکلته مشکی رنگ بدون بند از برند VIVIENNE WESTWOOD که برند محبوب دکلته های شیک و خوش طرح اوست را بر تن دارد و با بوت های قرمز رنگ از برند JIMMY CHOO  که برند مورد علاقه اش در مراسم نامزدی هم محسوب شد، ست جذابی را به ارمغان آورده است. او با این تیپ در مراسم  GLAMOUR TORY BURCH WOMEN TO WATCH که سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی در کالیفرنیا برگزار شد شرکت نمود. نگاه کنید که کمربند به عنوان یک اکسسوری، چگونه شکست رنگ شایسته ای در این طراحی استایل ایجاد کرده است)

مدل مو دم اسبی چوپرا در مراسم اکران THE LITTLE VISITORS

( پریانکا چوپرا در این عکس، مدل مو دم اسبی را با رژ صورتی رنگ که هارمونی  خوبی با لباس صورتی رنگ  وی  دارد به نمایش می گذاردو در مراسم اکران PAHUNA:  THE LITTLE VISITORS شرکت نمود)

لباس صورتی رنگ چوپرا از برند FENDI

( پریانکا چوپرا در این عکس، لباس صورتی رنگ از برند FENDI  را بوت های مشکی اکسسوری دار زیبا ست کرده است. افرادی که رنگ پوست تیره دارند، از صورتی و قرمز برای شاد کردن استایل خود به راحتی می توانند استفاده کنند)

مدل مو HALF UP HALF DOWN چوپرا

(مدل مو HALF  UP HALF DOWN پریانکا چوپرا در این عکس، با  چشمان گربه ای و اکستنشن مژه مشکی رنگ، ترکیب زیبایی برای یک آرایش بهاره خلق کرده است)

حتما بخوانید: همه چیز درباره اوت کوتور

صندل های مشکی چوپرا از برند ZAID AFFAS

( پریانکا چوپرا در  این عکس، صندل  های مشکی رنگ بندی را با لباس هالتر خوش طرح و نقش مشکی رنگ از برند ZAID AFFAS  در مراسم TIFF SOIREE به نمایش گذاشته است. محصولات زید افس را می توان در این نشانی مشاهده کرد که طراح مد بریتانیایی است و مدرک طراحی لباس را از دانشکده هنر  و طراحی سنترال سنت مارین لندن اخذ کرد)

کلکسیون ساعت و حلقه چوپرا

(در این عکس که پریانکا چوپرا مشغول آرایش است، کلکسیون ساعت و حلقه وی به  نمایش گذاشته شده که تیپ او را با یک ساعت کلاسیک طلایی برای فیلمبرداری در فیلم IS NOT  IT  ROMANTIC نشان می دهد)

پریانکا در لباسی از برند جورجیو آرمانی ایتالیایی

(در این تصویر، پریانکا چوپرا را در لباس سفید رنگ خوش طرحی از برند جورجیو آرمانی ایتالیایی  مشاهده می کنیم  که در مراسم ARMANI PRIVE FASHION SHOW که پاریس برگزار میشد شرکت کرد)

مدل مو صاف پریانکا

( پریانکا چوپرا در این تصویر، مدل مو صاف روی شانه را با کت مشکی مردانه و شلوار پاچه گشاد و آرایش غلیظ در مراسم اکران THE  DEFIANT ONES که در نیویورک برگزار می شد به نمایش گذاشت. پریانکا چوپرا علاقه زیادی به سایه چشم بنفش  و رژ لب رزبری رنگ دارد. طراحی  لباس او در این عکس،  توسط BRUNELLO  CUCINELLI انجام شد)

 لباس چوپرا از برند مایکل کورس در مراسم CFDA FASHION SHOW AWARD

( پریانکا چوپرا در این عکس،  لباس شیک مجلسی پر  زرق  و برق مشکی رنگ از برند مایکل کورس را در مراسم  CFDA FASHION SHOW AWARD به نمایش می گذارد.  طراحی  صندل  ها نیز با برند MICHAEL KORS بود)

 لباس چوپرا از برند ALTUZARRA در مراسم VEUVE CLICQUOT POLO CLASSIC

( پریانکا چوپرا در این عکس، لباس چاپ دار سفید و مشکی از برند ALTUZARRA را در مراسم VEUVE CLICQUOT POLO  CLASSIC به نمایش  گذاشت)

 لباس های شیک همسر نیک جوناس

(از کلکلسیون لباس  های شیک و مجلسی همسر نیک جوناس، می  توان به  این طرح  اشاره کرد که بلوز  طرح دار سفید یقه گرد زیبا از برند ZIMMERMMAN است و با دامنی  از همین برند ست شده است. صندل ها نیز  طراحی از CHARLOTTE  OLYMPIA می باشد)

 لباس چوپرا از برند MARC JACOBS

( پریانکا چوپرا در این لباس  سفید رنگ از برند MARC JACOBS که در فوتوکال  مراسم BAYWATCH  در برلین بر تن کرده  ، صندل های سفید بند دار از برند SCHUTZ را به نمایش گذاشته است  که ترکیب زیبایی برای  این استایل دوست داشتنی ستاره بالیوود است)

صندل های تابستانی چوپرا

(از کلکسیون صندل های تابستانی زیبا وی، نمونه  قهوه ای رنگ بند نازک را مشاهده می کنید که ترکیب شایسته ای با لین لباس چاپ دار بدون آستین دارد)

 صندل بند دار چوپرا از برند GIVENCHY

( پریانکا چوپرا در این عکس، صندل  بند دار را با جامپ سویت سفید رنگ و کیف چرمی از  برند GIVENCHY به نمایش  می گذارد و در فرودگاه لس آنجلس  حضور دارد. مدل مو های صاف روی شانه، سبب بلند تر نشان دادن قد بانوان کوتاه قامت می شود)

لباس پولکی چوپرا از برند ROBERTO CAVALLI

( پریانکا چوپرا در این عکس، لباس  پولکی نقره ای رنگ از برند ROBERTO CAVALLI  را بر تن کرده است)

حتما بخوانید : زیباترین زنان جهان اهل چه کشورهایی هستند ؟

امیدواریم مد گردی ما در کمد لباس پریانکا چوپرا ، توانسته باشد شما را با سلایق و برند های محبوب این بانوی محبوب سینمای هند آشنا کند.

حتما بخوانید: لوکس ترین مزون های تهران را اینجا ببینید

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما زیبا ترین لباس همسر نیک جوناس  کدام است؟

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا