سبک زندگی لوکس

محرمانه های عروسی پریانکا چوپرا با نیک جوناس : از پاتختی تا حنابندان

پریانکا چوپرا

نیک جواناس (NICK  JONAS)  و پریانکا چوپرا (PRIYANKA CHOPRA) ، دو فوق ستاره هالیوود، پس از یک سال دوستی، چهار  ماه پیش با هم نامزد شدند و مراسم عروسی آن ها به سبک سنتی، در هندوستان، سرزمین شگفتی های قاره کهن برگزار شد. عروسی مجلل سوپر استارهای هالیوود در حالی در هند برگزار شد که رقم سرسام آوری درباره برگزاری مراسم عروسی و جشن های مرتبط توسط این دو سلبریتی منتشر شده است.

پس از برگزاری مراسم پر سر  و صدای مگان مارکل با پرنس هری و عروسی اوژنی، نوه ملکه انگلیس در سال ۲۰۱۸ میلادی که بازتاب های جهانی پیدا کرد، عروسی جوناس و پریانکا نیز به عنوان آخرین مراسم عروسی پر زرق و برق سلبریتی ها در این سال، تمرکز رسانه های مد و لباس و شبکه های اجتماعی را به متن حاشیه این رویداد لاکچری سوق داد.

موج پیام های تبریک در توییتر و اینستاگرام از سوی هواداران و طرفداران این دو سلبریتی و هم چنین برندهایی که حامی آن ها بوده اند در حال افزایش است. توییتر رسمی رالف لارن آمریکا اعلام کرد که افتخار دارد تا لباس این دو عروس و داماد را دوخته و طراحی لباس شماری از مهمانان را نیز بر عهده داشته است. لباس مهمانان به سبک برند رالف  لارن را اینجا تماشا کنید.

گزارش امروز سرویس رویداد مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران ، نگاهی دارد به متن و حاشیه مراسم ازدواج پریانکا چوپرا و نیک جونانس در شمال هندوستان.

حتما بخوانید : زیباترین زنان جهان اهل چه کشورهایی هستند ؟

مراسم پاتختی پریانکا چوپرا

(مراسم اهدای هدیه یا پاتختی (BRIDAL SHOWER) پریانکا چوپرا ،  در کافه BLUE BOX در طبقه چهارم فروشگاه لوکس  تیفانی در خیابان پنجم نیویورک برگزار شد. جایی که چند سال پیش تبدیل به کافه شد تا یادآور فیلم نوستالژیک صبحانه در تیفانی باشد. کیک بزرگی که مشاهده می کنید، در مراسم تقدیم حلقه ۴ قیراطی برند تیفانی به این سلبریتی هندی بین مهمانان در کافه لوکس تیفانی تقسیم شد)

مراسم پایتختی چوپرا

(مراسم پایتختی پریانکا چوپرا توسط ANJULA ACHARIA و MUBINA RATOONSEY مدیریت شد. خانم MIMI CUTTREL استایلیست پریانکا در این مراسم بود و لباس سفید رنگی از برند JIMMY CHOO را برای وی انتخاب کرده بود که با کفش  هایی از CHRISTIAN LOUBOUTIN همراه شده بود که در عکس زیر هم  مشاهده می کنید)

حتما بخوانید: همه چیز درباره مراسم عروسی مگان مارکل

با ما همراه باشید.

روایت یک عروسی لاکچری

کیت میدلتون و بسیاری از سلبریتی های جهان، بارها سابقه سفر به هندوستان و گرفتن عکس با تاج محل، برند گردشگری هندی  ها را داشته و هم  چنان،  تاج محل و دیوار چین، دو مقصد گردشگری بسیار مهم  برای گردشگران غربی در قاره کهن به شمار می رود. اما کم  تر سلبریتی سینما و موسیقی و سیاست و حتی اعضای خاندان سلطنتی را سراغ داریم که مراسم عروسی خود را به خارج از سرزمین مادری انتقال داده و شماری از مهمانان را نیز با خود همراه کنند.

تتو با حنا پریانکا چوپرا

(تتو با حنا)

مراسم  عروسی نیک جوناس و پریانکا چوپرا ، فوق ستاره های ثروتمند هالیوود، اول اذر ماه ۹۷ در قصر TAJ UMAID BHAWAN PALACE  که اقامتگاهی مجلل در  منطقه جوداپرو در شمال هندوستان است، برگزار شد و به همین خاطر، دنیا در روزهای پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی، توانست با این منطقه گردشگری و زیبا و سرسبز هندی ها بیش  تر آشنا شود. مراسم عروسی نیک و پریانکا ، کاملا سنتی و مبتنی بر آداب و رسوم هندی ها برگزار شد و هر دو لباس سنتی رنگارنگ هند را بر تن کردند.

 حلقه ۲۰۰ هزار دلاری خانم چوپرا

(تصویری از حلقه ۲۰۰ هزار دلاری خانم پریانکا چوپرا که مدتی قبل از مراسم عروسی رونمایی شده بود)

آداب هندی خاصی پیش  از برگزاری مراسم عروسی برگزار شد که از ان جمله می توان به مراسم PUJA و SANGEET و MEHNDI و HALDI اشاره کرد. مراسم PUJA در خانه مادر عروس برگزار می شود. مراسم سانگیت هم یک رویداد پیش نامزدی است که خانواده و دوستان عروس و داماد مشغول به رقص و پایکوبی می شوند. مراسم مهندی، رویداد خصوصی است که عروس، حنا به دست و پای خود می زند و به قول ایرانی ها،  مراسم حنا بندان است. مراسم هالدی (HALDI) مراسمی است که برای دور شدن عروس و داماد از شیاطین، برای ان ها دعا می شود.

آداب هندی پیش از برگزاری مراسم عروسی چوپرا

حتما بخوانید: همه چیز درباره مراسم  عروسی پرنسس اوژنی

پس از برگزاری مراسم چهار گانه فوق الذکر که به نوعی پیش عروسی به سبک هندی است، مراسم رسمی  ازدواج به سبک مسیحیت، توسط پدر جوناس برگزار شد. مراسم هندو (HINDU) یک روز پس از مراسم مسیحی برگزار شد.

عکس نیک جوناس و پریانکا چوپرا روی جلد مجله vogue

(عکس نیک جوناس و پریانکا چوپرا روی جلد مجله vogue مشاهده میکنید.  لباس این سلبریتی از برند FENDI بوده و تی شرت نیک نیز از برند OFFICINE GENERALE. )

در مراسم عروسی به  سبک مسیحی، چوپرا لباسی از برند رالف لارن بر تن داشت که توسط طراح لباس اختصاصی  که این برند در اختیار چوپرا قرار داده بود، در هندوستان دوخته  شده و او بر  تن کرد. جالب است که بدانید، علت آشنایی نیک و چوپرا نیز، مراسمی بود که RALPH LAUREN  از این دو برای شرکت در MET GALA در سال ۲۰۱۷ دعوت کرده بود. بنابراین این برند صاحب نام  پوشاک آمریکا را باید سبب خیر  آشنایی  این دو جوان دانست. برندی که یک سال بعد، طراحی لباس  عروس زیبایی را برای پریانکا تدارک دید. دیدار نیک و چوپرا ، یک سال پیش  از برگزاری  عروسی در CARLYLE  HOTEL  بود.

عروس و داماد در مراسم مت گالا

(تصویری از عروس و داماد در مراسم مت گالا با محصولاتی از برند رالف لارن)

حلقه عروسی این رویداد ازدواج مجلل از برند تیفانی در لندن انتخاب شده و گفته شده که سلیقه نیک بوده است.

موضوعی که هر دو در شبکه های اجتماعی اعلام کردند این بود که برگزاری مراسم عروسی در هندوستان به این خاطر است که آن  ها به تنوع فرهنگی و قومی اعتقاد داشته و برای همین،مراسم  عروسی در هندوستان برگزار شد. نیک جونانس که ۱۰ سال از همسر خود کوچک تر است، در مراسم  MET GALA در شهر نیویورک  آمریکا با پریانکا چوپرا در سال ۲۰۱۷ میلادی آشنا شد و یک سال  بعد، نامزدی خود را در لندن برگزار کردند. اما عروسی، هزاران کیلومتر از لندن فاصله داشت.

شب اول جشن عروسی نیک  جوناس و پریانکا چوپرا با آتش بازی گسترده ای آغاز شد و آسمان این شهر را نورباران کرد. این سلبریتی که در سال ۲۰۰۰ میلادی، مقام  میس ورلد را دریافت کرد، سابقه بازی در ده ها فیلم هندی داشته  و یکی از ثروتمند ترین بازیگران هالیوود به شمار می رود. او در سال ۲۰۱۶ میلادی با اعلام TIME در فهرست یک صد زن تاثیر گذار جهان قرار گرفت. سریال کوانتیکو از جمله فعالیت های هنری پریانکا است که مخابان زیادی در آمریکا دارد.

همسر خانم چوپرا ، یکی از فعالان موسیقی پاپ به نام جونانس بوده که در گروه موسیقی با برادرش جو و کوین مشغول است و در فیلم هایی مثل کمپ راک نیز ایفای نقش کرد.

گشتی در تصاویر عروسی نیک و پریانکا چوپرا

تصاویر عروسی نیک و پریانکا

(در تصویر بالا، لباس  پر زرق و برق تیره رنگ  خانم چوپرا را مشاهده می کنید که اوت کوتور بلند آستین دار از برند FENDI بوده که تناسب رنگ خوبی را با کت و شلوار سفید و مشکی تک دکمه نیک به ارمغان آورده است. )

 استایل چوپرا و مهمانانش در پیش پارتی مراسم عروسی

( پریانکا چوپرا با انتشار عکس بالا در صفحه اینستاگرامش، استایل خود و مهمانان در پیش پارتی مراسم عروسی در منطقه MAHARASHTA در شهر بمبئی هندوستان می دهد. عکس بالا، ۲ میلیون لایک و ۷ هزار کامنت به ارمغان آورد)

برادر نیک جونانس و همسرش

(برادر نیک جونانس، JOE JONAS و همسرش SOPHIE TURNER لباس های هندی بر تن کردند که در عکس بالا مشاهده می کنید. آن ها ساقدوش های عروس و داماد بودند)

پریانکا در لباس سنتی هندوها

(همان طور که گفته شد، سوپر استارهای قصه  ما، مراسم پیش پارتی را در بمبئی برگزار کردند و سپس به جوداپور عزیمت کردند. استایل نیک جونانس و پریانکا چوپرا را در زمان ترک هتل مجلل JW MARRIOT در بمبئی مشاهده می کنید. پریانکا از همان زمان، لباس سنتی هندوها را بر تن کرده بود. طراحی لباس او در این عکس را SABYASACHI  MUKHERJEE انجام داد که طراح لباس هندی است)

چوپرا درباره مراسم رقص و آواز

(اینستانوشته پریانکا چوپرا درباره مراسم رقص و آواز که میان دوستان وخانواده های عروس و داماد برگزار شد. )

چوپرا در مراسم SANGEET، لباسی از برند ABU JANI SANDEEP KHOSLA بر تن داشت

(تصویری که در بالا مشاهده می کنید مربوط به مراسم SANGEET هست که در ابتدای گفتار درباره آن توضیح دادیم. وی در این مراسم، لباسی از برند ABU JANI  SANDEEP  KHOSLA بر تن داشت)

 لباس چوپرا و نیک در اولین دیدارشان در مت گالا ۲۰۱۷

(تصویری که توییتر رالف لارن منتشر کرد و لباس این دو عروس و داماد را در اولین دیدارشان در مت گالا ۲۰۱۷ به نمایش گذاشت)

 پریانکا چوپرا همسر نیک جونانس

چوپرا و همسرش نیک

گشتی در اینستاگرام پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا ،  بیش از ۳۱ میلیون فالور در اینستاگرامش دارد. او فعالیت زیادی در این شبکه اجتماعی محبوب این روزها داشته و بیش از ۲۶۰۰ پست به اشتراک گذاشته و قریب  به ۴۰۰ نفر را دنبال می کند. او از همه مخاطبان صفحه اش خواسته، نگاه با دفتی به هر عکس بیاندازند. چرا که هر یک از تصاویری که وی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته، روایت گر یک داستان خاص است.

گشتی در اینستاگرام پریانکا چوپرا

(تصاویری که در عکس بالا مشاهده می کنید، مراسم پایکوبی و آواز است که پیش از مراسم عروسی برگزار شد و ۳ میلیون لایک در اینستاگرام دریافت کرد)

صفحه اینستاگرام پریانکا چوپرا را در این نشانی دنبال کنید که این روزها مخاطبان زیادی دارد.

 مراسم عروسی چوپرا به سبک سنتی

(۵ میلیون لایک برای تصاویر بالا در اینستاگرام این سلبریتی نشان می دهد که این مراسم عروسی به  سبک سنتی در شهر جوداپور هندوستان، بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته و بسیاری از سلبریتی های هالیوود و بالیوود هم این تصاویر را بازتاب داده اند)

لباس رنگارنگ سنتی و زیبا پریانکا

(لباس رنگارنگ سنتی و زیبا پریانکا که با اکسسوری های نقره ای، باشکوه شده بود)

(۹ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی، چوپرا با انتشار این لباس پر دار بلند بدون آستین سفید رنگ، از کمک ۱۰۰ هزار دلاری شرکت آمازون به صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) قدردانی کرد. این تنها استایلی از چوپرا است که پیش از مراسم عروسی، رونمایی شده است. او برای دیده شدن بیش تر این عکس ۲ میلیون لایکی، این هشتگ را زیرش تگ کرده بود)

چوپرا در کنار مادر و برادرش

( پریانکا چوپرا در کنار مادر و برادرش،  ۳ هفته پیش از برگزاری مراسم عروسی مجلل، با لباس های هندی رنگانگ،  مشاهده می شود)

لباس قرمز رنگ پریانکا چوپرا

(لباس قرمز رنگ شیک و مجلسی پریانکا چوپرا را مشاهده می کنید که استایل دوست داشتنی وی را در کنار نیک جوناس، ۱ ماه پیش از برگزاری عروسی نشان می دهد)

اینستاگردی با نیک جوناس

همسر بانو چوپرا ، بیش از ۱۸ میلیون فالور در اینستاگرام دارد و قریب به ۱۵۰۰ پست به اشتراک گذاشته است. او را در این نشانی دنبال کنید.

 عکس مشترک نیک و چوپرا در اینستاگرام

(این عکس مشترک که نیک و چوپرا را در مزرعه ای در لندن به نمایش می گذارد، تنها تصویر مشترکی است که نیک در صفحه اینستاگرامش پیش از برگزاری مراسم عروسی منتشر کرد)

سلفی های نیک جونانس

(سلفی های نیک جونانس یک ماه پیش از برگزاری مراسم عروسی در هندوستان)

داستان پریانکا چوپرا

پریانکا ، ۱۸ ژوییه سال ۱۹۸۲ میلادی در هندوستان متولد شد. آشوک چوپرا و مادو چوپرا هر  دو پزشک بودند. دختر عموی وی،  پرینتینی چوپرا از بازیگران بالیوود است. پریانکا در سال ۲۰۰۴ میلادی  برای بازی در فیلم  اعتراض برنده بهترین بازیگر نقش منفی از جشواره فیلم  فیر شد که هم بازی  AMRISH PURI، هنرپیشه سرشناس بالیوود بود. بازی در فیلم های دوستانا و فشن در سال ۲۰۰۸ میلادی، وی را سر زبان ها انداخت. پس از  آن در فیلم های بسیاری ایفای نفش کرد و حتی در کلیپی برای پیتول، دو آهنگ خواند.

امیدواریم این گفتار، شما را در جریان متن و حاشیه برگزاری مراسم عروسی مجلل نیک و پریانکا در هندوستان و رسم و رسومات پیش از برگزاری این رویداد لاکچری قرار داده باشد.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

حتما بخوانید: لوکس ترین مزون های تهران را اینجا ببینید

نظر شما درباره طراحی لباس عروس و مراسم مجلل در هند چیست؟

7 دیدگاه

7 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا