سبک زندگی لوکس

همگردی کیت میدلتون و مگان مارکل در جشن سلطنتی کریسمس ۲۰۱۹

کیت میدلتون و مگارن مارکل ٬ دو عروس جدید خاندان سلطنتی انگلیس٬ بر خلاف شایعاتی که درباره عدم علاقمندی آن ها به گذران تعطیلات کریسمس ۲۰۱۹ میلادی در کنار یکدیگر منتشر شده بود٬ قرار است به همراه همسرانشان (پرنس هری و پرنس ویلیام) تعطیلات سال نو مسیحی را که از اواخر دسامبر ۲۰۱۸ آغاز شده با هم سپری کنند. این برای اولین بار است که پس از ازدواج مگان مارکل با پرنس هری٬ این زوج جوان٬ تعطیلات سال نو را به همراه کیت میدلتون (ملکه مد جهان) می گذرانند.

توییتر رسمی کاخ کنزینگتون انگلستان چند روز پیش با انتشار  تصاویری از آماده شدن خانواده کیت میدلتون و مگان مارکل برای برگزاری جشن های سال نو در حضور ملکه الیزابت دوم٬ خبر از گذران تعطیلات و برگزاری جشن سال  نو در حضور این خانواده های جوان داد و شایعات قبلی که توسط رسانه ها در روزهای اخیر مطرح شده بود خاتمه یافت. رسانه ها معتقدند که کیت میدلتون٬ با عروس جدید و معروف خاندان سلطنتی بریتانیا٬ دشمنی دارد و احتمالا تعطیلات ژانویه ۲۰۱۹ با هم نیستند. اما تصاویر منتشر شده نشان می دهد که مراسم سال نو این ۴ نفر  در کنار ملکه برگزار خواهد شد.

حما بخوانید: همه چیز درباره عروس مگان مارکل و پرنس هری

عروس جدید خاندان سلطنتی انگلیس

این ۴ زوج جوان خاندان سلطنتی٬ در مراسم FAB FOUR شرکت می کنند و رسم آلمانی باز کردن هدایا در مراسم کریسمس انجام می دهند و پس از  صرف  صبحانه با حضور  ملکه٬ در برنامه های کلیسا شرکت خواهند کرد. پرنس چارلز (همسر پرنس دایانا) و دوشس کورنوال (CORNWALL) نیز  ان ها را همراهی خواهد کرد.

توییتر رسمی کاخ کنزینگتون انگلیس

توییتر رسمی کاخ کنزینگتون  انگلیس با انتشار عکس بالا اخیرا اعلام کرد که دوک  و دوشس کمبریج با افتخار٬ عکس خانوادگی خود را به  اشتراک می گذارند. این عکس توسط  MATT  PORTEOUS  گرفته  شده و کیت میدلتون و پرنسس ویلیام با سه فرزند خود در ANMER HALL  به سر می برند. قرار است این عکس به عنوان کارت مخصوص کریسمس خاندان سلطنتی انگلیس منتشر  شود. این عکس تا کنون بیش از ۳  میلیون لایک دریافت کرده است.

مراسم نامزدی مگان مارکل و پرنس هری

هم چنین در عکس بالا٬ دوک و دوشس ساسکس را مشاهده می کنیک که طبق اعلام توییتر کاخ کنزینگتون انگلیس٬ مگان مارکل و پرنس هری٬ با این عکس که مربوط به مراسم نامزدی آن ها در ۱۹ ماه می ۲۰۱۸ بود و توسط CHRIS ALLERTON عکس برداری شد٬ از تصویر عکس مخصوص کریسمس ۲۰۱۹ خود که بزودی در انگلیس منتشر  می شود رونمایی کردند. این عکس  نیز  بیش  از ۲ میلیون لایک و ده هزار کامنت در روزهای پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی  دریافت کرد.

تیپ لباس زمستانی ملکه الیزابت دوم

(تیپ لباس زمستانی ملکه الیزابت دوم را مشاهده می کنید که برای شرکت در مراسم کریسمس ۲۰۱۹ خاندان سلطنتی انگلیس به NORFOLK با قطار آمده است)

نورفولک و منطقه SARANDINGHAM جایی است که مراسم کریسمس خاندان سطلنتی٬ امسال در آن جا برگزار خواهد شد. کاخ ساراندینگهام برای  نخستین بار در سال  های اخیر به عنوان محل برگزاری جشن های سال نو خاندان سلطنتی بریتانیا معرفی شده است و به نظر می رسد که در شبکه های اجتماعی با استقبال گردشگران دیجیتالی  همراه شود.

حتما بخوانید:  همه چیز درباره  رنگ سال ۲۰۱۹ (مرجانی زنده)

لباس کیت میدلتون به رنگ مرجانی

(تصویری از لباس کیت میدلتون به  رنگ مرجانی زنده که رنگ سال ۲۰۱۹ میلادی است و او لباس خوش طرحی  از برند GOAT SCARLETT را به تن کرده است)

حتما بخوانید: مد گردی با کیت میدلتون

سال گذشته  یعنی در کریسمس ۲۰۱۸ میلادی٬ کیت میدلتون و پرنس ویلیام با حضور مگان مارکل و پرنس هری٬‌ مراسم کریسمس را در منطقه  ANMER  HALL  برگزار کردند که ۳ مایل از  اقامتگاه زمستانی مکله انگلیس (کاخ ساراندینگهام ) فاصله دارد. در مراسم کریسمس سال ۲۰۱۸ خاندان سلطنتی٬ مگان مارکل که هنوز با پرنس هری  ازدواج نکرده بود و عضو رسمی خاندان سلطنتی انگلیس محسوب نمی شد٬ دعوت نامه ای برای شرکت  در مراسم دریافت کرد که این در پروتکل خاندان سطلنتی٬ بی سابقه  بود و او را در کانون توجه رسانه ها قرار داد.

طبق پروتکل خاندان سلطنتی انگلیس٬ تنها همسران اعضای خاندان سلطنتی انگلیس حق حضور در مراسم ویژه رسمی کریسمس را دارند و در ان زمان٬ مگان مارکل به عنوان دوست نزدیک پرنس هری محسوب می شد. اما امسال٬ مگان مارکل با دعوت رسمی مجدد به عنوان همسر پرنس هری در مراسم کریسمس که در خانه ملکه انگلیس برگزار می شود حاضر خواهد شد.

 جشن کریسمس ۲۰۱۹ میلادی خاندان سلطنتی انگلیس

مراسم ویژه جشن کریسمس ۲۰۱۹ میلادی خاندان سلطنتی انگلیس از ۱۹ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی با مراسم نهار ملکه الیزابت دوم در کاخ باکینگهام انگلیس آغاز شد. همه  مهمانان در این مراسم عکس یادگاری گرفتند. برای این مراسم نهار که پیش پارتی مراسم  اصلی محسوب می شود٬‌ مگان مارکل٬ بخشی از کلکسیون جواهرات خود را رونمایی کرد که شامل گوشواره ای الماس از برند کارتیه (CARTIER) بود که با کت مشکی پشمی گران قیمتی ست شده بود. لباسی که وی بر  تن داشت از برند ERDEM بود که در ژانویه ۲۰۱۶ نیز رونمایی کرده بود.

بخشی از کلکسیون جواهرات مگان مارکل

در عکس زیر  شاهد لباس  ویژه کریسمس کیت میدلتون و پرنس ویلیام هستیم  که آن ها در سال  ۲۰۱۶ میلادی در برای شرکت در مراسم کریسمس به BUCHLEBIRY رفته  بودند.

 تیپ کیت میدلتون با پالتو رنگارنگ پشمی

در تصویر  بالا٬ تیپ کیت میدلتون با پالتو رنگارنگ پشمی و جوراب شلواری مشکی در کنار پرنس ویلیام مشاهده می کنیم که مگان مارکل با لباس قهوه ای روشن٬ آن ها را در مراسم کریسمس در منطقه  NORFOLK در دسامبر  ۲۰۱۷ میلادی همراهی می کرد و نخستین حضور وی در  برنامه های خاندان سطلنتی انگلیس است.

مقصد گردشگری هنری توریست ها

در انگلستان٬ شهر لیپورپول به عنوان زادگاه گروه های چهارتایی بیتل  (FABOULOUS FORU) بوده  و موزه  بیتل ها (BEATLE STORY) در آنجا قرار دارد که یکی از مقصدهای گردشگری هنری توریست ها در این شهر فوتبالی محسوب می شود.

برای  آشنایی با جدید ترین اخبار کریسمس گردی های کیت میدلتون و مگان مارکل و هم چنین جزییات بارداری مگان مارکل به صفحه اینستاگرام ۷ میلیون فالوری کاخ  کنزینگتون مراجعه کرده و اطلاعات جدید کسب  کنید. برای کسب اطلاعات بیش تر به این صفحه بروید.

صفحه اینستاگرام رسمی کاخ کنزینگتون

(تصویر صفحه اینستاگرام رسمی کاخ کنزینگتون که سخنگوی ملکه انگلیس و خاندان سلطنتی بریتانیا محسوب می شود)

پیام کریسمس ملکه الیزابت دوم

(تصویری  که صفحه رسمی اینستاگرام کاخ کنزینگتون منتشر کرد و اعلام نمود که ملکه الیزابت دوم ساعت ۳ عصر به وقت لندن٬ ۲۴ دسامبر٬ پیام کریسمس را منتشر  خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیش تر به این نشانی بروید)

پرنس چارلز در مراسم کریسمس

(تصویر بالا مربوط به خوش و بش دوک روتس (DUKE OF ROTHESAY) در مراسم TEA DANCE که در کاخ DUMFRIES در اسکاتلند برگزار شد را مشاهده می کنید که پرنس چارلز در مراسم کریسمس حاضر شده و با شماری از بیماران این منطقه که تحت حمایت بنیاد پرنس هستند دیدار کرد)

دنیای مد و لباس و لاکچری گردیرا هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما٬ کیت میدلتون خوش تیپ تر است یا مگان مارکل و چرا؟

 کیت میدلتون خوش تیپ تر است یا مگان مارکل

5 دیدگاه

5 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا