استایل و مد بانوان

مهم ترین عروسی های سال ۲۰۱۸ را ببینید

عروسی گردی در سال ۲۰۱۸

سال ۲۰۱۸ میلادی تمام شد و مملو از اتفاقات ریز و درشت در عرصه های سیاسی ٬ اجتماعی٬ فرهنگی٬ هنری و ورزشی بود. یکی  از مهم ترین اتفاقات سال ۲۰۱۸ برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ در روسیه بود که با قهرمانی فرانسوی ها خاتمه یافت و همان جمعیت میلیونی که برای جشن پیروزی خروس ها به شانزلیزه و ریوولی و خیابان های معروف پاریس آمدند٬ چند ماه بعد کشور فرانسه را تبدیل به پادگان عمومی کردند و  انقلاب جلیقه زردها شکل  گرفت. سال  ۲۰۱۸ با رنگ سلطنتی بنفش که pantone آن را جایگزین رنگ مرجانی زنده (رنگ سال ۲۰۱۹) کرد تمام شد و دنیای مد و لباس٬ فصل دیگری از از تحولات خود را در سبک زندگی مردم  رقم  زد.

گزارش  امروز سرویس رویداد مجله تخصصی  مد و سبک زندگی لوکس تهران نگاهی دارد به مهم ترین عروسی های سال ۲۰۱۸ تا اگر در جریان این اتفاقات پر زرق و برق و گران قیمت سالی که گذشت قرار نگرفتید٬ این بسته جامع٬ شما را با عروسی های مجلل خبرساز٬ آشنا کند.

با عروسی گردی امروز ما همراه باشید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره رنگ سال ۲۰۱۹

عروسی های سلطنتی از اوژنی تا مگان

در سالی که گذشت ۲ عروسی در خاندان سلطنتی بریتانیا در کانون توجه رسانه ها قرار گرفت. هنوز خاطره خوش و خوب عروسی مجلل و پر بیننده کیت میدلتون با پرنس ویلیام  (پسر پرنسس دایانا فقید) در  سال ۲۰۱۲ میلادی را به خاطر  داریم که پس از آن عروسی پرنسس ویکتوریا٬ دختر پادشاه سوئد در استکهلم برگزار شد. عروسی کیت میدلتون را باید جذاب ترین عروسی چند دهه اخیر دانست که بیش  از ۱ میلیارد نفر در سراسر جهان آن را تماشا کرد و هنوز سبک لباس  عروس او و مهمانان٬  در تحلیل های رسانه های مد و لباس جایگاه خوبی دارد.

لباس عروس مگان

حتما بخوانید: مد گردی با کیت میدلتون

عروسی جریان ساز کیت میدلتون در عرصه  مدو لباس٬ به قدری بود که دیگر عروسی های خاندان سلطنتی بریتانیا٬ خیلی به چشم نمی  آید.  در صدر عروسی های سال ۲۰۱۸ این خاندان٬ شاهد عروسی مگان مارکل٬ هنرپیشه آمریکایی با پرنس هری٬ نوه ملکه الیزابت دوم هستیم.

عروسی مگان مارکل

این  عروسی در ۱۹ ماه می در کاخ ویندسوز برگزار شد  و از جذاب ترین عروسی هایی بود که سال پیش انجام شد.  پوشش خبری عالی و بازتاب های اینستاگرامی و توییتری و یوتیوبی خوبی پیدا کرد و شما می توانید متن و حاشیه عروسی  مگان مارکل و هم چنین پوشش مهمانان شاخص و برجسته دعوت شده به مراسم را در لوکس تهران مشاهده کنید.

 عروسی خاندان سلطنتی انگلیس

نکات جالب درباره  عروسی خاندان سلطنتی انگلیس همیشه  وجود دارد. مثلا تنها ۲۴  ساعت پیش  از برگزاری مراسم عروسی مگان مارکل بود که پدر عروس٬ با انتشار پستی توییتری اعلام کرد که به دلیل بیماری٬ امکان شرکت در مراسم عروسی دخترش که عروس ملکه الیزابت دوم شده  است را ندارد. اگر چه بمب  خبری  مراسم بود٬ اما خیلی به چشم نیامد.

حتما بخوانید: همه چیز درباره  عروسی مگان مارکل

مادر  مگان مارکل٬ دخترش  را که تبدیل به دوشس ساسکس شده بود در این مراسم  همراهی کرد.  طراحی  لباس عروس مگان مارکل را برند محبوبش یعنی GIVENCHY بر عهده گرفت. طراحی ساده داشت و به نظر می رسد که روند جریان ساز  طراحی لباس عروس کیت میدلتون (ملکه مد دنیا)٬ توانسته  تاثیر  خوبی در اصول و شیوه های طراح لباس های عروس فاخر  توسط برندهای لوکس دنیای مد داشته و این موضوع را در طراحی  لباس  عروس مگان مارکل  شاهد بودیم.

لباس عروس اعضای خاندان سلطنتی

(تصویر لباس  عروس  اعضای خاندان سلطنتی  انگلیس: ملکه الیزابت دوم٬ پرنسس دایانا٫ کیت میدلتون و مگان مارکل در یک قاب)

مثل عروسی کیت میدلتون با پرنس ویلیام و مثل عروسی پرنسس دایانا با پرنس چارلز در دهه  هشتاد قرن بیستم میلادی٬ شاهد کالسکه سواری های مگان در محوطه کاخ در حضور صدها هزار تماشاچی بودیم. مهمانی عصر عروسی مگان به صورت خصوصی  برگزار شد و لباس  عصرانه وی نیز در این مراسم توسط استلا مک کارتنی٬ طراح مد اوت کوتور محبوب سلبریتی های هالیوود طراحی شد. هم چنان روایت  های خواندنی از  عروسی مگان مارکل در مجلات مد و سبک زندگی مشاهده  می شود.

لباس بدون آستین مگان مارکل

(لباس مراسم عصرانه سفید رنگ بدون آستین مگان مارکل در این عکس کاری از STELLA MCCARTNEY  است. )

عروسی پریانکا چوپرا

عروسی پریانکا چوپرا

یکی از عروسی  های پر زرق و برق و پر خبر سال ۲۰۱۸ میلادی٬ قطعا خبر عروسی پریانکا چوپرا با نیک جونانس است. بازیگر جذاب بالیوودی-آمریکایی در تاریخ اول دسامبر ۲۰۱۸ در جوداپور هندوستان با نیک جوناس ازدواج کرد. لباس های سنتی و مراسم  خاصی که برای  برگزاری عروسی در دستور کار قرار گرفت مثل حنابندان٬ سبب شد تا این رویداد در کانون توجه رسانه های مد و لباس و سبک زندگی از OK  تا ELLE و PEOPLE قرار بگیرد. پریانکا چوپرا درباره علت انتخاب این خواننده برای ازدواج گفته بود که او نگاه متفاوت به من داشت و کسی است که آرزوهای مهم  برایش مهم است.

عروسی های پر زرق و برق و پر خبر سال ۲۰۱۸

حتما بخوانید: همه چیز درباره عروسی پریانکا چوپرا

لباسعروس پریانکا چوپرا

نیک و پریانکا٬ پیرو آیین مسیحیت هستند٬ دو عروسی با مراسم مختلف برگزار شد. یکی به سبک هندی با لباس قرمز مجللی که توسط طراحی هندی به نام  سبایاساچی طراحی  شده بود و دیگری با لباس سفید مطابق  با سبک مدرن غربی  که توسط رالف لورن٬ برند محبوب پریانکا و نیک دیزاین شد. این برند شهیر آمریکایی! قبلا نیز  با این دو همکاری داشت. تور بیست و دو متری لباس  عروس پریانکا چوپرا در این مراسم قابل توجه بود.

تور بیست و دو متری لباس عروس پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا متولد ۱۸ ژوییه  ۱۹۸۲ میلادی در جارکند هندوستان است و با فیلم های تعقیب دوباره آغاز می شود و دان ۲ و سریال کوانتیکو معروف شد. او در فیلم هایی چون: را. یک (۲۰۱۱) ۷ قتل بخشش (۲۰۱۱) دان۲: تعقیب ادامه می‌یابد (۲۰۱۱) داستان تو و من (۲۰۱۲) زنجیر (۲۰۱۳) عشق ماورایی رام و لیلا (۲۰۱۳) هواپیماها (۲۰۱۳) کریش ۳ (۲۰۱۳) زنجیر (۲۰۱۳) ولگرد (۲۰۱۴) مری کام (۲۰۱۴) باجی‌رائو و مستانه (۲۰۱۵) بگذار قلب بتپد (۲۰۱۵) زنده‌باد رود گنگ (۲۰۱۶) گارد ساحلی (۲۰۱۷) کودکی مانند جیک (۲۰۱۸) ایفای نقش کرده است.

داستان عروسی اوژنی

داستان عروسی اوژنی

همان طور که در ابتدای این گفتار لوکس تهران اشاره کردیم٬ ۲ مراسم  عروسی در میان خاندان سلطنتی بریتانیا در سال ۲۰۱۸ میلادی  روی داد که یکی متعلق به مگان مارکل بود و دیگری توسط پرنسس اوژنی  صورت گرفت. اوژنی٬ دخنر شاهزاده اندرو و نوه ملکه انگلیس با جک بروکسبانک در کاخ ویندسور لندن پیوند زناشویی بست. این عروسی بازتاب خبری گسترده پیدا نکرد چون مثل مگان٬ اوژنی  فرد  معروفی در رسانه ها و در میان اعضای خاندان سلطنتی نیست.

لباس عروس اوژنی

حتما بخوانید: جزییات برگزاری  عروسی پرنسس اوژنی

عروسی نوه ملکه انگلیس با جک بروکسبانک

عروسی  کت  ون دی

از دیگر عروسی  های مجلل و پر خبر و حاشیه ساز سال ۲۰۱۸ میلادی می توان به عروسی کت ون  دی  اشاره کرد. او تتو کار  معروف آمریکایی و صاحب برند لوازم آرایش کت ون دی است که توانست یکی از عروس های مجلل سال را برگزار کند. او با رافائل ریز٬ موزیسین شهیر آمریکایی ازدواج کرد و لباس عروسش بر خلاف لباس های عروس٬  رنگ مشکی و قرمز داشت و بر تصورات همه او را در ردای باشکوه  توردار سفید می بینند٬ خط بطلان کشید. تم عروسی زندگی و مرگ  برای طراحی مراسم در نظر گرفته شد و محوطه برگزاری مراسم با شمع هایی به شکل جمجمه انسان تزیین شده بود که در نوع خود بی نظیر بود و از این تم پیروی می کرد.

عروسی کت ون دی

نکته جالبی که درباره این عروسی باید گفت آن است که از طریق لایو اینستاگرام و پست هایی که منتشر می کرد٬ مخاطبانش را در جریان لحظه  به  لحظه  برگزاری  مراسم  قرار داد. این عروس آرتیستی عجیب٬ تنها عروسی معروف سال ۲۰۱۸ نبود.

یکی از عروس های مجلل سال 2018

بانو KATE VON D ( کاترین وان دراشنبرگ) متولد ۱۹۸۲ میلادی در مکزیک است که به  عنوان نویسنده٬ مدل٬ خواننده و ترانه نویس شناخته  می شود.  او برای  کار  تتو در سریال TLC REALITY TVSHOW  که LA LINK نام دارد٬ به شهرت رسید و خط تولید محصولات آرایشی  خود را از سال ۲۰۰۸ استارت زد. او در سال  ۲۰۰۳ میلادی با OLIVER PECK ازدواج کرد که ۴ سال بعد از هم جدا شدند. از ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ نیز با MOTLEY CRUE ازدواج کرد که پایدار نبود.

عروس جنجالی معروف 2018

ازدواج KAT VON D با RAFAEL REYES که از برند PRAYERS  است٬ بازتاب های زیادی پیدا کرد.  او هشتم ماه می اعلام کرد که از وی باردار شده و بیست و نهم نوامبر نیز پسرش LEAFER را به دنیا آورد. محصولات آرایشی این عروس جنجالی معروف ۲۰۱۸ را در این نشانی مشاهده کنید.

عروسی هنرپیشه های سریال بازی تاج و تخت

داستان GAMES OF THRONES فقط به جدل خیر و شر در این سریال محبوب سال های اخیر ختم نمی شود. کیت هرینگتون  و رز لزلی که از آرتیست های معروف سریال بازی تاج و تخت هستند٬ اوایل سال ۲۰۱۸ با یکدیگر در اسکانلند پیمان زنانشویی بستند. آن هم  در شرایطی که در بخش دوم  این سریال٬ نقش مقابل یکدیگر  داشت و عاشق  هم  شده بودند.  بر  خلاف تصور٬ در  این سریال  از هم جدا شدند و در زندگی واقعی٬ به هم پیوستند. لباس  عروس کیت که با تور دانتل سفید بلندی دیزاین شده بود را در فهرست خوشگل ترین لباس عروس های سال ۲۰۱۸ مغرفی کرده اند.

عروسی هنرپیشه های سریال بازی تاج و تخت

رابطه این دو از  سال ۲۰۱۲ میلادی  آغاز شده بود و با وجود شایعاتی که در این زمینه بود٬ رسانه ای نشد. نکته جالبی  که درباره  این عروسی باید بدانید متن  زیر  است.

بدینوسیله به اطلاع می رساند٬ نامزدی کیت  هرینگتون پسر کوچک دیوید و دبورا هرینگتون  از وورچسترشایر و رز لزلی٬ دختر وسطی  سباستین و کندی لزلی از آبردین شایر  برگزار می شود. این اطلاعیه  در روزنامه TIMES  منتشر  شد.

 عروسی کیت هرینگتون و رز لزلی

گفته شده که نیکول کیدمن و هرینگتون در  سال ۲۰۱۷ در یک برنامه زنده  تلویزیونی٬ درباره ازدواج  صحبت کردند و به  نظر  می رسد که کیت٬ پیشنهاد نیکول برای خواستگاری از  لزلی را پذیرفته است.  کارت دعوت عروسی کیت هرینگتون و رز  لزلی٬ عکس جان اسنو بوده  که مشخص نشد علت این کار چه بود. شاید خواسته اند از  سریالی که سبب  آشنایی آن دو شده تشکر کنند!

 نیکول کیدمن و هرینگتون

کیت و رز٬ رابطه  خویشاوندی خیلی دوری با هم داشتند به نظر می رسد که این موضوع در ازدواج آن ها بی تاثیر نبوده است. امیلیا کلارک از دوستان مشترک عروس خانم و آقا داماد است و بعضا استایل های کژوال ان ها در خرید ! شکار دوبین خبرنگاران می شود. البته  قبلا کیت گفته بود که رابطه عاشقانه رز  (همسرش) با امیلیا کلارک در سریا بازی  تاج و تخت به خاطر این که آن ها بیش  از شش سال است  در ارتباط هستند کمی سخت بود.

استایل مهمانان عروسی کیت و رز

(استایل مهمانان عروسی کیت و رز)

نکته دیگری که درباره این عروسی باید بدانید ان است که عروس و داماد پیش از برگزاری  مراسم٬ به ماه عسل رفتند. ان هم در جزیره هایدار  در یونان. یکی  از لوکیشن های محبوب این زوج جوان که قبلا هم به انجا سفر  کرده بودند. کیت در کشور سرد ایسلند٬ عاشق همسرش شد. جایی که بعضی از سکانس های سریال تاج و تخت در ان جا فیلمبرداری شده است. هوای سرد٬ فرصت خوبی برای اکو سیستم های رمانتیکی عاشق و معشوق است!

رز لزلی کیت هرینگتون

رز  لزلی تاکید کرده  است که کیت هرینگتون٬ اولین عشق زندگی اوست. ارزش خانه ای که در  آن زندگی می کنند حدود ۲ میلیون پوند است. خانه ای روستایی لوکس قرن پانزدهمی قرون وسطایی چوب  در انگلیس که برای این زوج ثروتمند٬ گران به نظر نمی رسد. کیت برای هر  اپیزود بازی تاج و تخت حدود ۱ میلیون پوند دستمزد گرفت.

حتما بخوانید: جدید ترین مدل  لباس  عروس  پرنسسی و پف دار

عروسی رسانه  ای ها

در سال  ۲۰۱۸ چند عروسی غیر مجلل اما پر خبر هم برگزار شد که شاید برای ما ایرانی ها خیلی مورد توجه قرار نگرفت. جشنی خودمانی که در روز شکرگزاری٬ آمریکایی  ها شاهد ازدواج دو مجری تلویزیونی مطرح به نام جو اسکاربرو و میکا بودند که در سن شصت سالگی ازدواج کردند. از نظر بازتاب خبری٬ این عروسی در فهرست قرار گرفت.

حتما بخوانید: بهترین لباس عروس  ترک

ازدواج امیلی

امیلی راتایکوفسکی٬ هنرپیشه  و مدل بیست و هشت ساله آمریکایی با سباستین بیر٬ هنرپیشه آمریکایی از دیگر عروسی های پر سر و صدای سال  ۲۰۱۸ بود.  امیلی٬ چند سال پیش به خاطر تک آهنگ خطوط محو٬ محبوب شد و در کانون توجه رسانه ها قرار گرفت.

ازدواج امیلی

عروسی کیارا فراگنی

عروسی کیارا فراگنی

کیارا فراگنی (فرانی) معروف ترین  فشن بلاگر  جهان و زیبای ایتالیایی٬ یکی از ۱۰ مراسم  عروسی محبوب کاربران اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ را رقم  زد. عروسی او به صورت لحظه به لحظه در لایو اینستاگرام به اطلاع هوادارانش که میلیون ها نفر در سراسر جهان است رسید. او بیش از ۱۳ میلیون فالور در اینستاگرام دارد و یکی از دختران پولدار این شبکه اجتماعی عکس محور محسوب می شود و ظرف ۴ سال اخیر٬ هر ساعت ۱ عکس از مد و لباس و سبک زندگی خود در اختیار  هوادرانش قرار داده است. گزارش جذاب و مصور لوکس  تهران درباره عروسی وی را بخوانید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره عروسی کیارا فراگنی

عروسی کارلی کلاس

عروسی کارلی کلاس

مراسم عروسی KARLIE KLOSS در بیست و دوم اکتبر  ۲۰۱۸ با جاشوا کوشنر برگزار شد. مراسم عروسی محرمانه بود و عکس های کمی از آن منتشر شد. آقای  JOSHUA KUSHNER٬ کارآفرین آمریکایی و سرمایه گذار است که در دانشگاه هاروارد تحصیل کرده و ۳۳ سال سن دارد. او برادر جرارد کوشنر٬ نیکول کوشنر و دارا کوشنر است و پدر و مادرش هم چارلز کوشنر و سریال کوشنر  نام دارند.

 لباس عروس کارلی کلاس

ازدواج او با سوپر مدل معروف آمریکایی  بازتاب های گسترده پیدا کرد. لباس عروس کارلی  کلاس را برند DIOR طراحی کرده بود که سال  پیش طراحی لباس  عروس میراندا کر از فرشتگان ویکتوریا سکرت را بر عهده داشت.

حتما بخوانید: همه  چیز درباره لباس عروس میراندا کر

مراسم عروسی کارلی کلاس و جاشوا کوشنر در نیویورک و با حضور کم تر از صد تن از مهمانان  دعوت شده برگزار شد. جاشوا کوشنر٬ برادر همسر ایوانکا ترامپ (دختر دونالد ترامپ-رییس جمهور ایالات متحده آمریکا) است که از تجار موفق به شمار می رود.

مراسم عروسی کارلی کلاس

حتما بخوانید: محرمانه های ویکتوریا سکرت

کارلی کلاس٬ از فرشتگان ویکتوریا سکرت در سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ بود. متولد ۳ اوت سال ۱۹۹۲ میلادی که مدل بوده و به خاطر همکاری با VICTORIA’S SECRET  شناخته  می شود. او دانش اموخته دانشگاه نیویورک بوده و محبوب سایت های مدلینگ مثل  MODEL.COM. مجله VOGUE او را در فهرست یکی از ۳۰ مدل برتر دهه اول قرن بیست و یکم میلادی قرار داد.

برای  تماشای لباس  های عروس فاخر و مجللی که در سال های اخیر  توسط سلبریتی ها یا عروس خانم  های خوشگل و خوش اندام پوشیده شده است٬ به هشتگ weddingdress  یا wedding اینستاگرام رفته و در جریان چند و چون طراحی و دوخت و طراحی استایل آن قرار بگیرید. یکی  از روش  های خوب و ارزشمند برای آشنایی با جدید ترین ترند های دنیای مد و لباس٬ بررسی نظرات فشن بلاگر ها و ارزیابی آن ها از جدید ترین کالکشن لباس مردانه و زنانه و لوکس برندهای  مختلف جهان است که از طریق اینستاگرام و هشتگ fashioblogger‌ در دسترس لاکچری دوستان و علاقمندان به لباس های عروس جدید ۲۰۱۹ قرار دارد.

حتما بخوانید: همه چیز درباره طراحی و دوخت و برند لباس  های عروس

دنیای مد و لباس  و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به  نظر شما خوشگل ترین لباس عروس ۲۰۱۸ کدام بود؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا